Opinie o RFC Ogólnopolski dostawca Internetu i Telewizji
Mieszkam w Rynarzewie. Internet z rfc radiowka mam od ponad tygodnia i jestem zadowolony i smiga jak ta lala. Syn gra online, córka oglada netflix i zadnych lagow. Polecam
Witam, polecam pracowałem pół roku - bardzo miło wspominam pozdrawiam
A typowo praca biurowa jest tutaj? Ja jestem świeżo po administracji i pomyślałam nad tym miejscem.... Na stronie firmy nie żadnej zakładki z pracą i sama nie wiem gdzie już szukać. W razie co to czy na etatach biurowych zarabia się więcej niż najniższa krajowa?
Co do samego Internetu nie można się przyczepić do tv również. Ja niestety musiałam opuścić miejsce gdzie założono mi internet, w miejscu gdzie teraz mieszkam nie ma możliwości podłączenia go, a firma nie chce rozwiązać ze mną umowy, żąda ode mnie kary większej ja abonament przez dwa lata który miała bym placic, przykre
Na stronie nie oferują się żeby szukali pracowników, ale jest może opcja pracy na słuchawce, coś jak infolinia? Dajcie mi wtedy jakiś cynk czy to praca w stałych godzinach i czy trzeba mieć doświadczenie. Mam co prawda kilka miesięcy doświadczenia, ale nie wiem czy będzie to wystarczające.
Czy obecnie RFC poszukuje pracowników do działu handlowego ?
Jak dużo osób pracuje w RFC Ogólnopolski dostawca Internetu i Telewizji?
Klienci mocno narzekają na to, jak internet działa, a ze strony pracowników cisza. Czy to znaczy, że tak dobrze się pracuje? Wszystko jest przepisowo ze strony pracodawcy, nie ma przekraczania czasu pracy?
Witam ile czeka się na podlacz3nie internetu ile to trwa jak się kontaktują
Dzień dobry, proszę o kontakt na adres email internet@rfc.pl lub telefonicznie +48 52 55 111. Aby podać konkretne terminy potrzeba podać adres instalacji. Dziękujemy RFC Internet i Telewizja
(usunięte przez administratora)
Miła jest bo musi udawać, a jednocześnie jest bardzo niekompetentna. Właśnie 3,5h czekam na informację dlaczegóż to 3 dzień w ostatnich 2 tygodniach nie mam internetu i raczej się nie doczekam. Ale może jutro w granicach 14 zadzwoni ta sama "operatorka" zapytać się czy wszystko OK, mimo że odpowiedź ma po wpisaniu adresu zgłaszającego. Kompletna żenada, wszyscy jakkolwiek związani z obsługą klienta w tej firemce, jedna wielka żenada.
Zgłaszałeś awarie internetu i nikt od razu nie zareagował? Zwykle instalatorzy mają 24 godziny na podjęcie usunięcia usterki. Najlepiej zgłaszać takie sytuacje e-mailowo wtedy jest podkładka na piśmie. Dużo płacisz za abonament? Może dadzą ci rabat za te usterki?
Witam, jak zgłosić reklamacje? Od ponad 3 miesięcy średnio co drugi dzień kontaktuje się z Państwem w sprawie przerywanego oraz braku dostępu do Internetu. Zgłoszenie zostaje przyjęte i dalej nic z tym Państwo nie robią. Proszę o informacje gdzie można to zgłosić
Dzień dobry, Zapewniam, że każde zgłoszenie jest weryfikowane przez nasz Dział Techniczny. Natomiast nie każde zdarzenie jest spowodowane ewentualnymi usterkami w sieci operatora. Jeżeli mają Państwo jakiekolwiek zastrzeżenia do pracy Działu Technicznego to proszę o złożenie oficjalnej reklamacji z podaniem numerów i dat zgłoszeń dokonanych przez Państwa i opisem sytuacji. Reklamację mogą Państwo złożyć elektronicznie na adres internet@rfc.pl lub za pomocą formularza kontaktowego na naszej stronie www. Z wyrazami szacunku/ BOK RFC
zle doświadczenia? zresztą, chyba jak napisana jest reklamacja to trzeba na nią odpowiedzieć?? jeśli ktoś to olewa, to wina lenistwa pracowników czy firmy?
W tej firmie najwidoczniej nie muszą odpowiadać na reklamacje. Obsługa klienta jest na najniższym poziomie.
Tak olewają ,jeśli nikogo nie wyślą do sprawdzenia stanu na odbiorniku końcowym to w jaki sposób mogą stwierdzić że jest wszystko dobrze?
Brak szacunku dla klientów olewają kontakt po 16 awaria brak jakiejkolwiek informacji
Internet to jakaś pomyłka. Ciągle jest jakiś problem z połączeniem chyba, że zgłoszę ten incydent to na chwile jest, ale większości czasu to są problemy. Jak ma przyjechać technik połączenie nagle chodzi bez zakłóceń i nic nie trzeba robić. Odradzam
A nie orientowałeś się może czy jakiś żartowniś z Twojej okolicy nie ma jakiegoś "zakłócacza" sygnału? U mnie na osiedlu się to akurat zdarzało, celowo dla swoich korzyści niestety robił tak innym mieszkańcom. U nas sprawa została rozwiązana z tym na szczęście, bo takie niespodziewane skoki to coś podejrzanego
Trzeci dzień naprawiają usterkę-3 dni bez internetu
To firma to jakieś nieporozumienie. 3 krotnie miałam przekladną instalacje telewizji internetu jak tak można podchodzić do klienta. Brak szacuku totalny..Jestem rozczarowana i nie polecam lecą sobie w kulki z klintami totalnie.Rezygnuje z usług i każdemu odradzam.
Czemu przekładali? Bo chyba musieli podać jakiś sensowny powód. Może nie warto tak się od razu obrażać na firmę tylko dać jeszcze jedną szanse? ja bym tak zrobił ;)
UWAGA internet tnie i rozłącza się nie zależnie od pory dnia - nawet w nocy są krótkie przerwy (brak stabilności) trzeba szukać innego dostawcy z tym trzeba się rozstać
nie składałeś pisemnej reklamacji na usługi ? jakiś kontakt z BOK by się przydał bo wątpie ze komentarz tutaj cokolwiek da
Znowu to samo, mam światłowód ale chodzi jak neostrada, tragedia, w telefonie mam LTE i to lepiej pomyka,
Próbowałeś wzywać technika? Może coś z łączem w Twoim domu? Reklamuj do skutku, w kocu za to płacisz!!
Ten internet jest (usunięte przez administratora)
Witam od jakiegoś czasu internet chodzi tragicznie nie można nic zrobić co chwile w grach mam 1000 pingu czy można jakoś to naprawić
obsługa klienta praktycznie nie istnieje. Internet ciągle nie spełnia warunków umowy. Nie polecam
Beznadziejny internet, 0 odzew od BOK - jesli mozna ich tak nazwac, tylko "serwis skontaktuje sie z wami" czego i tak nie robią, albo przyjedzie serwisant wymienic antene - ale jej nie ma przy sobie bo jest brak stanow magazynowych, a jak wymieni to i tak nie zmienia sie jakość usługi -żenujące !!!!!!!
Pomimo bardzo miłych pań w dziale technicznym mam wrażenie że gdy problemu nie da się rozwiązać to panie mówią, cytuję "powiadomimy technika i powiadomimy się z panem" Jest po prostu zbyciem klienta. Choć nie narzekam na internet od firmy rfc to nie polecam.
Pracuję w tej firmie już jakiś czas. Jeśli nie lecisz w kulki z wykonywaniem swoich obowiązków to jest wszystko ok. Pomoc z biura w każdej sytuacji. Jeśli chodzi o współpracowników jest wszystko ok. Trzeba być przygotowanym na "trudnych" klientów. Ogólnie praca i atmosfera w firmie ok
A jaki to jest ten "trudny" klient? Czy to ten który wymaga tego, za co zapłacił? Bo ja nie rozumiem kontekstu do tego słowa. Jeśli np. podpiszecie ze mną umowę o brzmieniu "Internet bez limitow, ping gwarantowany do najbliższego serwera co najwyzej 30ms, minimalny transfer pobierania 600 MB, minimalny transfer upload 10MB, w przypadku nie wywiązania się z dowolnego warunku umowy, uznajemy każdy dzień za taki, w którym nie była dostarczona usluga." I prosze, podpisuje z Wami umowę na 100 PLN miesięcznie już dziś.
Jak nie jesteś w stanie naprawić żadnej usterki, to się nie dziw, że się pojawiają jak to nazywasz "trudni" klienci.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w RFC Ogólnopolski dostawca Internetu i Telewizji?
Zobacz opinie na temat firmy RFC Ogólnopolski dostawca Internetu i Telewizji tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w RFC Ogólnopolski dostawca Internetu i Telewizji?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 1 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!