Pracodawca dopuszczający pracownika do pracy bez aktualnych badań narusza przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy. Na podstawie art. 283 §1 k.p., może na niego zostać nałożona kara grzywny w wysokości od 1.000 zł do 30.000 zł. Ponadto, w razie wystąpienia wypadku przy pracy, dopuszczenie do pracy pracownika bez aktualnego zaświadczenia może zostać uznane za przyczynę zewnętrzną wypadku przy pracy (wyrok SN z 17 listopada 2000 r., II UKN 49/00, wyrok SN z 7 lutego 2006 r., I UK 192/05).
Jeśli w grę wchodzi dużo większa kasa, to 2 tyś to chyba nie za wiele... Ktoś wie ile "kosztują" takie niedopatrzenia?
Podobno w grę wchodzi około 2 tysiące zł. Ktoś mówił, że dla firmy sprawa może być równie dobrze warta dużo więcej bo kary za nieprawidłowości tego typu są olbrzymie jeśli by się jakaś PIP-a pokusiła o kontrolę. Ale czy cała sprawa to prawda? Może ktoś napisze coś więcej bo też jestem zainteresowana
Ja też słyszałam.Czy to prawda ? ile płacą ?
Witam! Szczerze to pierwsze słyszę o czymś takim w AQUAELu!! Jeśli już coś piszesz to pisz skąd to wiesz lub od kogo
chodzą słuchy po sklepach, że za milczenie nt. braku pracowniczych badań lekarskich i szkoleń BHP firma płaci całkiem fajne odprawy zwalnianym pracownikom? Czy to prawda?
Kto Cię wogóle czyta ,weż się do pracy bo masz jakiś kompleks szkalowania .
wynika z tego, że obrońcy kulą ogon pod siebie. No i nic dziwnego skoro brakuje argumentów a te będące w posiadaniu osób rzekomo szkalujących (choć nie wiemy co i kogo) są w stanie przytłoczyć zwolenników ekipy z zoocentrum. A obrotów na poszczególnych sklepach rok do roku nie da się sfałszować.
Nigdy nie sądziłam, że można chodzić z tak wielką niechęcią do pracy.kiedy kierowniczka znajduje sue na sklepie atmosfera jest tak gęsta, że można zawiesić siekierę w powietrzu. Szczerze odradzam zostawiac tam cv. Najgorszemu wrogowi bym nie zyczyla pracy w tym miejscu. Kierowniczka nie daje wytchnac nawet w dniu wolnym.
To sobie czekaj !!!!!
ciekawe kto tak broni całej drużyny z Zoo Centrum. Pewnie niebawem wszystko będzie jasne. A i która z wypowiedzi miałaby być szkalowaniem i kogo miałaby ona szkalować??? Czekam na odpowiedzi tandaradei
Co do wakatów koordynatorskich... ciekawy kiedy dotrze do kogoś w Warszawie kto jest przyczyna wielu jazdz szkalowan i wymyslow na tym forum... ba i auterem wielu wypowiedzi.Odpowiedz jest prosta- gostek ktory zawsz ejak kot spada na cztery lapy po tym [usunięte przez modeartora] i jeszcze awansuje.Widze ze teraz dopial sie do panow z zoocentrum... i judzi.Brawo dla pana z gliwic.
ktoś tu dużo wie o Zoo Centrum :) Z tego co ja wiem (mogę się mylić) to zwolnili całą załogę za burdel w sklepie (delikatne określenie). Gratuluję tej decyzji. Gdyby Prezes Aquaela działał na tej zasadzie to przynajmniej kilka (naście) sklepów Aquaela nagle miałoby wakaty. Może nawet poszukiwani byliby koordynatorzy? Bo przecież skoro nie chcesz pracować to nie pracuj a jak masz umowę o PRACĘ to masz pracować. Co do wynagrodzeń to dokument zwany UMOWĄ zawiera spis ustaleń stron tą umową połączonych. W jej warunkach są też zapisy o wynagrodzeniu a zatem po co i o co są te pretensje? Chcesz pracować mniej lub zarabiać więcej - idziesz gdzie indziej. Logiczne. Tylko, że nie w Aquaelu. Tutaj za pogorszenie wyników sklepu (spadek sprzedaży) zostaje się koordynatorem. Tylko tutaj są możliwe spadki obrotów o 30% (licząc rok do roku) na jednym sklepie bez żadnych konsekwencji personalnych. Widać że kupę kasy do stracenia ma spółka-matka tworu o nazwie sklepy AQUAELZOO. I jak zawsze - powyższa opinia nie ma na celu krytyki kogokolwiek. Jeśli mimo to ktoś poczułby się nią urażony to autor tej wypowiedzi bardzo tą osobę przeprasza i oświadcza, że wypowiedź ma na celu jedynie krytykę sposobu zarządzania siecią sklepów AQUAELZOO.
(usunięte przez administratora)zostawcie w spokoju , mają się bardzo dobrze .Sami sobie porządku pilnujcie !
Co racja to racja.Warto aby szefostwo lepiej przyjezalo sie temu sklepowi bo gdzie jak gdzie ale tutaj napewno dzieje sie cos niedobrego.Szkoda ze nie ma juz (usunięte przez administratora) zrobilyby porzadek!
Sytuacja jaka dziś ma miejsce na Czeladzi byłaby nie do pomyślenia za kadencji takiego fachowca jak p. (usunięte przez administratora). Ryby były zadbane, ładne, a akwaria pełne. Pani (usunięte przez administratora) dbała, aby pułki uginały się od towaru zamawianego od sprawdzonych dostawców, roślinki były świeże, a doskonali fachowcy obsługiwali zadowolonych klientów. Gdzie te czasy? WSZYSCY byli zadowoleni, a pensje wysokie!!!! Niestety, ale (usunięte przez administratora) doprowadził do sytuacji, w której jest syf, ryb nie ma, a zgnilizna moralna przyśpiesza upadek sklepu. Wstyd! Ta ekipa nie ma o niczym pojęcia, nie chce pracować i najlepiej wszystkich ich zwolnić.
Pracownik branży powinien wiedzieć co z ZooNatura.Leży,kwiczy, ale jeszcze dycha.Niestety w przeciwnieństwie do kakadu nie udało sie poszukać naiwnego bałera z Faterlandu co by zainwestował. Tato też juz nie chciał dolozyc (nie to co w akwaelu) Ciekawe co bedzie z zoocentrum gdy skonczy sie dotacja;/
pracownik branży - 2011-08-28 23:40:17 szczerze - w Zoo Centrum od pewnego czasu (datowanego mniej więcej na pozbycie się panów (usunięte przez administratora) z sieci) jest spokojnie. Przede wszystkim skończyły się inwentaryzacje gdzie na arkusze wpisywało się nie istniejący towar, bo \ Zoo Centrum za nikim nie płacze ani za M.M. ani za nikim dlatego teraz zwalniają całe załogi ludzi z wykształceniem wyższym kierunkowym i pasją choć pracowali za te śmieszne 1200 zł za 200 h w miesiącu... tak więc te wszystkie firmy są popaprane zoo centrum, aquael, kakadu.... nie wiem jak zoo natura, ale pewnie też. A poznańskiego słonia tez wykupili więc wszędzie (usunięte przez administratora)Klienci niestety o tym wszystkim nie wiedzą, są przyzwyczajeni do punktów w których robią zakupy i często mylą konkurencyjne sieci....
szczerze - w Zoo Centrum od pewnego czasu (datowanego mniej więcej na pozbycie się panów M.M. i A.C. z sieci) jest spokojnie. Przede wszystkim skończyły się inwentaryzacje gdzie na arkusze wpisywało się nie istniejący towar, bo "to nam odda dostawca" czy jakoś tak, po to tylko by na koniec sklep był na "0" (kilka osób gotowych jest to potwierdzić). Cała klika (od koordynatorów po szeregowych pracowników) zmieniła barwy firmy na AQUAEL ZOO i co ciekawe ludzie nadal są przeciągani. Tylko, że w ZOO CENTRUM nikt po nich nie płacze, za to sklepy AQUAEL mają coraz gorsze wyniki... Potwierdzenie tych informacji to już problem sieci AQUAEL ZOO i osób nią zarządzających które kiedyś przejrzą na oczy. Szkoda, że z zapowiadającej się dobrze sieci sklepów AQUAEL stworzył jedno wielkie nic. Wypowiedź nie ma na celu urażenia kogokolwiek, nie jest też oskarżeniem wysuwanym pod czyimkkolwiek adresem. Jest jedynie humorystyczną oceną sposobu zarządzania placówkami sieci AQUAEL ZOO.
Czytając opinie widzę, że w Aquaelu jest taki sam syf jak w Zoo Centrum. Ciekawe duże sieciowe sklepy, które nie doceniają zasobów ludzkich... Czekam na odpowiednie ustawy, który pomogły uregulować syf jaki tworzą pracodawcy z takich pseudofiremek, które wypływając na rynek i zarabiając choć trochę zapominają o podstawowych wartościach ... syf syf
Cisza się rozpętała na gowork-u... Ale przerwijmy ją. Na szczęście opowieści o upadku sieci sklepów pod rządami (usunięte przez administratora) nie sprawdziły się... Otwieramy kolejne sklepy, kupujemy fabryki, etc... Nie straszne są nam informacje o pracy naszych byłych pracowników u naszych dostawców nawet jeśli to Ci pracownicy pozwolili wejść tym dostawcom do naszej sieci (jak np. (usunięte przez administratora) do Małego Zoo). W związku z tym, że jest tak doskonale nie przejmujemy się też informacjami o łapownictwie naszych pracowników. Przecież jesteśmy siecią wielką i każdy nam zazdrości. Jest dobrze, a będzie jeszcze lepiej! I tak trzymać! Będziemy mieć koordynatora dla każdego sklepu (jesteśmy na dobrej drodze)! Gratuluję! Gorzej jak Ktoś(usunięte przez administratora) zacznie analizować a przestanie tylko słuchać. Potop jest bardzo blisko...
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Aquael?
Zobacz opinie na temat firmy Aquael tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.