Opinie o Interglobus Tour
Dzień dobry, jak wygląda praca na stanowisku "kierowca VIP"? Chodzi mi głównie o system pracy, godziny i co najważniejsze jaka jest pensja. Pozdrawiam, Zainteresowany
Kierowca VIP pracuje w systemie 5/6 dni pracy, dwa wolne. Część kierowców od poniedziałku do piątku. Możliwy wymiar przy umowie o pracę : 1, ½ lub ¼ etatu a także tzw. kierowca weekendowy na umowie zleceniu– podchodzimy do tego elastycznie. Zarobki na rękę – 2500-3000 zł. Ponadto kierowcy ze znajomością j. niemieckiego, mają dodatek językowy. Kierowca otrzymuje również : ubezpieczenie medyczne - Medicover, kartę Multisport, kartę rabatową na paliwo BP Routex – do prywatnego użytku, darmowe prywatne przejazdy Flixbusem po całej Europie, możliwość podniesienia kwalifikacji – bezpłatnie : kurs na kat. D, kursy językowe, kurs doskonalenia techniki jazdy (safety driving, eco-driving). Każdy kierowca dostaje : strój służbowy, telefon. Pojazdy, którymi jeździ to : Mercedes V-class, Viano, E-class, BMW 5. To oczywiście tylko telegraficzny skrót. Jeżeli potrzebujesz dowiedzieć się więcej to zapraszam do kontaktu – rekrutacja@followme.pl, chętnie odpowiem na dodatkowe pytania – Joanna.
Bezpłatnie : kurs na kat. D- dlaczego nikt nie wspomniał i lojalce na dwa lata oraz paru tyś do oddania jak wcześniej się zwolnisz? Strój służbowy- tak koszule i krawat i to wszystko.
Bo żadna firma to nie jest fundacja charytatywna, która da Ci na drogi kurs po to aby ktoś poszedł sobie gdzieś indziej, np. zagranicę. Chyba pracodawca ma prawo chronić swoich interesów? Nie podoba ci się lojalka to zapłać sobie sam za kurs, kto ci broni.
Byłbym zainteresowany pracą kierowcy VIP - jak mogę porozmawiać z "żywą" osobą przez telefon?
Znaczenie atmosfery w miejscu zatrudnienia jest coraz większe. Czy podobnie jest w Interglobus Tour? Dajcie znać, co o tym sądzicie. W ten sposób możecie ułatwić innym osobom podjęcie decyzji związanej z pracą w przedsiębiorstwie.
Dużo zmian na plus w ostatnim roku, widać, że firma zaczęła zdawać sobie sprawę, że warto dbać o pracownika, którego już się ma. Najbardziej mnie ucieszył Medicover, Multisport i rabat na paliwo. Atmosfera jest ok.
Firma zaczęła zdawać sobie sprawę, że warto dbać o pracownika, którego już się ma. To dlaczego odchodzi coraz więcej kierowców z długoletnim stażem?
Napisz proszę, jakie według Ciebie mogą być powody rotacji wspomnianej w Twojej wypowiedzi. Rozumiem, że również jesteś zatrudniony w Interglobus Tour. Zachęcam więc do podzielenia się opinią na temat pracy w tej firmie. Każda merytoryczna wypowiedź napisana na bazie osobistego doświadczenia jest na forum na wagę złota. Wiesz może, czy pracownicy mogą w tym roku na święta liczyć na jakieś fajne dodatki do wynagrodzenia?
Może wiecie coś o nowych ofertach pracy?
@Elmo, dziękuję za Twoją odpowiedź. Jest ona bardzo istotna, szczególnie dla tych, którzy wahają się przed podjęciem pracy w Interglobus Tour. Czy mógłbyś jeszcze powiedzieć coś na temat nadgodzin w firmie? Czy są takie?
Profesjonalny przebieg rozmów (dwóch), obiecywane terminy są dotrzymywane (zostałem poinformowany trzykrotnie, że odpowiedź po danym procesie rekrutacyjnym dostanę do tego i tego dnia - i tak było). Raz musiałem zadzwonić, żeby przyspieszyć jedną rzecz, malutkie problemy z działem kadr i księgowości, ale ogólnie organizacja całego procesu rekrutacyjnego zrobiła na mnie pozytywne wrażenie (oprócz czasu jego trwania)
Raczej standardowe - profil psychologiczny, doświadczenie zawodowe, sprawdzenie zdolności językowych. Miła atmosfera.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Praca chyba tylko i wyłącznie dla osób bez rodzin. Pieniądze nie są adekwatne do ilości godzin pracy, brak grafiku.
Może ktoś napisać jak mniej więcej wygląda grafik na kat D? Chodzi mi o jakiś przykład z dnia pracy tzn. od której godziny zaczyna prace, od której godziny do której jedzie, kiedy i ile pauza/przerwy między kursami i co najważniejsze, kiedy kończy prace. Z góry dziękuję za odpowiedź
Proszę o opisanie jak wygląda/ł typowy grafik i ile godzin dziennie pracuje kierowca kat.D jeżdżący do Berlina
Kierowca kat. D na linii obsługiwanej pod logo Flixbus : Szczecin – Berlin – Szczecin, pracuje według stałego grafiku ustalonego na miesiąc wcześniej. Grafik uwzględnia indywidualne potrzeby i sugestie poszczególnych pracowników. Szczegółowe informacje można uzyskać dzwoniąc bezpośrednio do działu HR lub wysyłając maila na adres: rekrutacja@followme.pl, Joanna
@anonymous, rozumiem, że jesteś zainteresowany pracą w Interglobus Tour. Zdecydowałeś się już aplikować do tej firmy? Jakie warunki byłyby dla Ciebie satysfakcjonujące? Czy ktoś jeszcze pracuje w Interglobus Tour i mógłby napisać coś na temat warunków oferowanych przez tego pracodawcę? Na podstawie jakiej umowy się pracuje w Interglobus Tour?
Lubię opisy pracy kierowcy wieczna nie obecność w domu A jaka ma być kierowcy zawodowego ciekawe co by mieli napisać kierowcy ciężarówek.Jest sześć dni pracy dwa dni wolne wszystko zgodnie z czasem pracy kierowcy kasa na czas od zawsze.Jak można sobie liczyć godziny pracy przy przewozach międzynarodowych praca kierowcy to wyrzeczenia nie stety
Nie polecam pracy w tej firmie(usunięte przez administratora), ciągła nieobecność w domu i przy takiej ilości godzin pracy marne wypłaty. Nie ma stałych godzin pracy, ciągle zmiany w godzinach. Na rozmowie zupełnie inaczej była opisywana praca i warunki w tej fimię.
Nie polecam. Dużo obiecują na początku (usunięte przez administratora)jest względnie dobrze jak długo pracujesz, ale jak będziesz chciał odejść już nie jest tak różowo.
@ila_mrówka, @axel, zadając pytanie rzeczywiście popełniłam literówkę i za to przepraszam, oczywiście chodziło mi o dziedziny. Co do zadanego pytania, widziałam dodany wcześniej przez @ja_cko post, jednak uważam, że w jednym temacie nigdy dość opinii, liczy się to czy ktoś potwierdza zdanie innych. Jeśli jest jednomyślność w temacie, to oznacza, że na pewno można czegoś takiego w Interglobus Tour, spodziewać.
Obecnie Interglobus Tour prowadzi dwie rekrutacje dla specjalistów w rożnych dzieciach - obie opierają się rownież na wynajmie autokarów lub przyczep. Czy w przypadku tego typu stanowisk, obowiązuje tutaj dwuskładnikowe wynagrodzenie?
"dzieciach" (???) chyba miało być "dziedzinach"- zanim opublikujesz post przeczytaj przynajmniej 2 razy jego treść.
To rzeczywiście @Ja_cko dość spory pakiet socjalny oferuje Interglobus Tour. Na pewno dla innych poszukujących pracy ważna jest też informacja na temat możliwości awansu, możesz coś powiedzieć na ten temat?
Firma jest naprawdę spoko, wiadomo, że każdemu zawsze coś będzie przeszkadzało. Kasa ok, zwłaszcza jak na lokalne warunki, flota nowa, wszystkie auta Mercedesa. Szkolenia są, ja miałem np. z Maciejem Wisławskim, dofinansowali też kurs językowy. Ogólnie Polecam.
@Driver długo pracowałeś w Interglobus Tour? Rozumiem, że jako kierowca. Co możesz powiedzieć więcej na temat tego jak wygląda praca w firmie na tym stanowisku? Firma wspomina o licznych szkoleniach, które oferują (więcej na: http://www.gowork.pl/opinie_czytaj2,320600,0,0,szkolenia_dla_pracownikow). Czy gdy pracowałeś były one dostępne? Chętnie dowiemy się jak wyglądają one z perspektywy pracownika.
Dyspozytorzy są ok. Atmosfera bardzo fajna. Ale jak komuś wystarczają zarobki na poziomie(usunięte przez administratora) to polecam. Dziwne godziny pracy i odpowiedzialność za kasę. Pracowałem tam to wiem.
@pkjrozumiem, że odpowiada Ci praca w Interglobus Tour. Możesz opowiedzieć coś więcej na temat tego jak wyglądał proces rekrutacyjny? Co było podczas niego sprawdzane?
"Na plus sam proces rekrutacyjny (rozmowy, jazdy), jasne warunki zatrudnienia (wszystko w umowie + rozliczenia są proste i przejrzyste) (...)" - czytaj ze zrozumieniem kolega w poście powyżej opisał proces rekrutacyjny.
Jestem stosunkowo nowym kierowcą w Interglobusie / Follow me!, ale chciałbym podzielić się opinią. Na minus oceniam długość procesu rekrutacyjnego - od pierwszego telefonu po wysłaniu CV do podpisania umowy minęło ok. 1,5 miesiąca. Z jednej strony to dobrze, bo (w założeniu) może to wyeliminować niezdecydowanych / nie pasujących do wizji firmy, ale ja chyba jestem przyzwyczajony do innych standardów. Na plus sam proces rekrutacyjny (rozmowy, jazdy), jasne warunki zatrudnienia (wszystko w umowie + rozliczenia są proste i przejrzyste), fajna atmosfera, jakby nie patrzeć międzynarodowe środowisko pracy., ciekawa flota pojazdów, szkolenia dodatkowe. Dla kierowców B grafik rzeczywiście ustalany jest dzień wcześniej, chociaż założenie jest takie, że pracuje się 5 dni, 2 dni pauzy, 6 dni, 2 dni pauzy(...) itd. Są oczywiście dodatkowe minusy i plusy, ale nazwijmy je sprawami wewnętrznymi, których nie chciałbym tutaj poruszać - ja ze swojej strony polecam.
Od ponad 2 lat jestem kierowcą, mam doświadczenie u innych przewoźników i tu jest ok w porównaniu do innych. Wiadomo, zawsze chciałoby się więcej zarabiać i coś poprawić, ale ja jestem zadowolony.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Interglobus Tour?
Zobacz opinie na temat firmy Interglobus Tour tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Interglobus Tour?
Kandydaci do pracy w Interglobus Tour napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.