Opinie o Vectra S.A.
Uważam, że praca jest umiarkowanie trudna, ale bywa poniewierająca. Coraz to dziwniejsze zasady, które trzeba akceptować milczeniem. Praca raczej jakaś trudna nie jest, zwłaszcza będąc mile i przyjaźnie nastawionym do petentów - to jest klucz,(usunięte przez administratora)Zarobki dosyć ok, zwłaszcza w mniejszych miejscowościach tak podejrzewam. Jednak to stosunek do pracownika szeregowego jest chyba głównym grzechem Vectry, brak jakiegokolwiek wsparcia, otuchy, płynie samo zimno z zewnątrz i stosy maili o tym, co poszło nie tak. Bardzo mało pozytywnych wiadomości, ciągle pobrzmiewa echo że można by lepiej. Generalnie brak serca, nastawienie na eksploatację i atmosfera napięcia. Mogą zrobić z tobą co zechcą, bo jeżeli umowa to tylko zlecenie, także nie uchroni nas kodeks pracy a wypowiedzenie może nadejść znienacka, nawet bez ostrzeżenia. Dystans między pracownikami jest ogromny, a ich hierarchia mocno rozpięta, na niższym szczeblu tak naprawdę nie wiesz nic, co ta pandora ukrywa. Przeszedłem etap od człowieka który chodził do tej pracy z rumieńcami po takiego, który został zniechęcony do wszystkiego po prostu widząc.
Jak wygląda praca jako konsultant telefoniczny? Czy warto aplikować?
(usunięte przez administratora)
I to nie jest wszystko co można o tej firmie powiedzieć
Jakie jest podejście kierownictwa do pracowników w Vectra S.A.?
Jak do niezbędnej siły roboczej. Zero perspektyw rozwoju, zero traktowania na poważnie jakichkolwiek próśb, sugestii, wniosków. Masz być wyrobnikiem i przyjmować na siebie ich porażki.
Ta firma zupełnie nie dba o pracowników. Nawet podstawowe benefity pracownicze, które niemal wszędzie są normą, w Vectrze są luksusem na którą pracodawcy nie stać. Znaczy nie stać ich na taki gest a nie finansowo. Spółka zarabia corocznie i to sporo, niestety szkoda, że mrówcza praca wielu działów jest niedoceniana. I siedzą Ci niedowartosciowani pracownicy, i wciąż słychać narzekania. Atmosfera jest tak ciężka, że na dłuższą metę trudno wytrzymać. Brak jest zarządzania zasobami ludzkimi gdzie ludzi traktuje się jak wartość. (usunięte przez administratora)
Stali klienci również nie są szanowani przez firmę. Nie ma też jasności co do proponowanych ofert - w skrzynkach są ulotki od "opiekunów bloku", których nigdy na oczy nie było widać, osobno załatwia się sprawy w biurze klienta, osobno przez internet i osobno przez telefon, gdzie w sumie nie wiadomo kto jest po drugiej stronie. Ostatnio rzekomo dzwoniła konsultantka, ale nie informowała jak wszyscy inni o nagrywanej rozmowie, nie znała dokładnego abonamentu a próbowała wmówić, że jak chcę mieć szybszy internet to co jakiś czas mam zmieniać modem (no i płacić więcej, wiadomo). Po odmowie od tej pory internet tnie się cały dzień. Taki przypadek. A, i jeszcze ankiety mailowe o jakości usług - jednej nie dało się ukończyć, a wiele miesięcy później wysłano drugą. Otwieram wiadomość, widzę, że ankieta, decyduję się nie wypełniać, bo będzie tak samo, jak wtedy i co? I po kilku tygodniach dostaję zwrot, żeby uzupełnić pytania otwarte, jak to to się zachwycam obsługą i jakością i ofertami - to ciekawe, bo nie była ona przeze mnie wypełniania!! Także nie dziwi mnie rotacja pracowników. Szkoda, że cierpi na tym mój odbiór sieci, bo to się wiąże z moją pracą.
Przychodzisz, o nic szczególnego nie pytają i pracę masz. Kierownik ci powie, że wszystkiego się nauczysz
Czy umiesz jeździć samochodem ? Czy pracowałeś już w handlu. Nie pracowałeś. Nic nie szkodzi. Nauczymy cię. Pracujesz tylko na prowizji, w swoim ubraniu (może byc nawet dres), swoim samochodem, więc nikt się przejmuje- jak ci nie wyjdzie- twoje ryzko
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
1. Jak wygląda praca na stanowisku "Konsultanta ds. Obsługi klienta wewnętrznego-back office"? 2. Czy jest szkolenie wdrażające? 3. Jaka stawka godzinowa i czy jest możliwość pracy na 1/2 etatu?
Nie idźcie tam do pracy, na żadne stanowisko, (usunięte przez administratora) szamba!!!
Jeżeli chodzi o ludzi są super natomiast jeżeli chodzi o cała resztę to kompletna porażka. Zero możliwości rozwoju, pensja poniżej standardów premie obcinane za wszystko co się da. Konsultanci odpowiadają za niekompetencje przełożonych i pracowników na wyższych szczeblach.(usunięte przez administratora) Brak jakichkolwiek benefitów dla pracowników, jedyne na co można liczyć to karta multisport o którą można się ubiegać po 3 miesiącach pracy i nie jest refundowana przez pracodawcę w 100%. Wysokie plany do zrobienia. (usunięte przez administratora)
Brak jakichkolwiek bonów , premii czy paczek na święta Bożego Narodzenia. Na święta nie dają nic!!!!! Nawet pracownikom z kilku letnim stażem ! Na wigilie pracownicza musza jedzenie przynosić pracownicy. (usunięte przez administratora)Plan ciężki do wyrobienia , wystarczy by zabrakło 10zl z planu i kilka stow mniej z prowizji . Żadnych wyjść integracyjnych sponsorowanych przez pracodawcę ! Wywoływanie presji to normalka!
Jest to możliwie najgorsza opcja do wyboru miejsca pracy. Odszedłem stamtąd lata temu, a mimo czasem śnią mi się koszmary w których znów pracuję w Vectrze. Nie żartuję.
Byłam jakiś czas temu na rozmowie rekrutacyjnej w Siemianowicach Śląskich i jednym słowem była to dosłownie porażka. Czekałam 30 minut, aż w końcu zjawi się szanowny rekruter.. Gdy już się zjawił, poszliśmy do pokoju gdzie miała być przeprowadzona o a rozmowa. Na początku luźna „gadka”, trochę informacji o mnie i pytania(usunięte przez administratora)Jeśli chodzi o samą firmę nie zdecydowałam się na pracę z wielu względów: BARDZO niskie wynagrodzenie (nie odpowiednie do wykonywanej pracy), premia jest obcinania za dosłownie drobiazgi na które czasem nie ma się wpływu, 2 zmiany - ranna i popołudniowa, nie ma szans na elastyczny grafik i ewentualny urlop, konieczne są nadgodziny do wzięcia, poza tym, że praca jest normalnie w tygodniu jest także kilka weekendów w miesiącu, że przychodzi się do pracy...(usunięte przez administratora)Istna komedia :) Podziwiam osoby, które tam pracują i dają się wykorzystywać za grosze. W okolicy jest wiele naprawdę dobrych firm, gdzie godnie traktują pracownika.
Jestem byłym specjalista ds. wsparcia i sprzedaży tak zwany back office i NIE POLECAM! Długo by wymieniać, ale największe minusy to: Obcinają premie za co się da, nie doceniają pracownika, każą wykonywać tyle obowiązków na raz, że nie jesteś w sanie tego zrobić (oczywiście minus do premii), niska płaca, brak możliwości robienia nadgodzin. Atmosfera między współpracownikami na mega plus, ale liderzy i kierownictwo mają pracownika za nic, jak chcesz porozmawiać na jakikolwiek temat, usłyszysz tylko „nie dyskutuj” i odeślą cię z kwitkiem. Słyszałam, że inne działy nie są złe, ale dział wsparcia sprzedaży jeszcze raz NIE POLECAM! W razie pytań zapraszam na maila.
Praca dla tymczasowa lub dla osób dopiero co po studiach. Na dłuższą metę nie polecam. Kierownictwo z centrali mało interesuje się tym, co się dzieje na samym dole czyli w salonach firmowych i przez ostatnie 5 lat niewiele się zmieniło. Możliwości awansu "zero". Ewentualnie na koordynatora salonu co finansowo się nie opłaca, a obowiązków i odpowiedzialności dużo więcej. Lepiej siedzieć na "obsłudze" klienta bo idzie nawet niezłe premie zrobić ale szału nie ma. Firma ma taką opinię, że przy prowadzeniu naboru mało kto decyduje się w ogóle przyjść na rozmowę. (usunięte przez administratora)Firma nie rozwojowa, nie oferująca żadnych benefitów, pakietu socjalnego. Zatrudniają na umowę zlecenie, do niedawna był nieoficjalny przymus posiadania działalności gospodarczej. Na działalności opóźnienia w płatnościach potrafią być kosmiczne. (usunięte przez administratora)Jedyne co, to premie czyli wynagrodzenie, które faktycznie może być przyzwoite ale to w zależności od lokalizacji salonu. Bardzo szybko idzie złapać wypalenie zawodowe(usunięte przez administratora)Nie jest to jedyna taka firma zapewne ale piszę, żeby ktoś, kto pójdzie na rozmowę wiedział, że jak będzie mieć pecha to takie akcje mogą być. Szkolenia, jak dla Salonów -> ich poziom się poprawił jak zaczęła się tym zajmować firma zewnętrzna. Najtrudniejsza i zarazem najprzyjemniejsza część pracy to praca z klientami -> w tej firmie wymagająca ale przynosząca zarazem najwięcej satysfakcji. (usunięte przez administratora) Podsumowując, jako praca mocno tymczasowa lub/i dla osób bez doświadczenia zawodowego może być dobra ale bardzo nie rozwojowa. Osobiście nie polecam.
Daj im hahah ludzie tego oczekują! Ja to robotnik w kufajkę i tramposzczałkach. Wy to poziom trzymacie
Ktoś coś chce wiedzieć? Proszę pytać, chętnie odpowiem.
Zapytam jak zmieni się Zarząd i właściciel firmy, póki co nie ma o co pytać, bo nie trzeba być jasnowidzem, w tej materii tj kultury pracy. Póki co to się nic nie zmieni....
Jedyna szansa żeby było inaczej to przejęcie firmy przez inną firmę, gdzie obowiązuje,, komplajans,, i nawet minimalna etyka pracy. Aktualnie o Vectrze zapomnijcie...
Czy firma obecnie ma problemy z wyplacaniem wynagrodzen pracownikom? Oraz czy liderzy zgadzaja sie na dopasowanie grafiku pode mnie? Poniewaz bedziemy tam pracowac razem z chlopakiem...
Haha imprezy integracyjne? Zapomnij.. zapomnij, że cokolwiek dostaniesz od tej firmy. (usunięte przez administratora)
Od siedmiu lat jestem abonentem Vectry.Problemy z dostawa uslug byly zawsze ale nie az takie, jak od roku 2015,kiedy to Punkt Obslugi Klienta w Mysliborzu - zostal zlikwidowany. Czestotliwosc awarii obecnie , to dwie w miesiacu. Dla przykladu: moj telefon stacjonarny nie nadaje sie do uzytku od 3-go kwietnia 2017/czyli bez trzech dni - 2-miesiace/. Kolejne zgloszenia, kolejne " przepraszamy", kolejne rozmowy z "konsultantami" a stan nieuzytecznosci telefonu trwa.Dostaje czesciowe zwroty za niesprawna linie,e-maile z " przepraszamy". "dolozymy wszelkich staran" ale nie dostaje w pelni tego, za co place. Vectra, to przede wszystkim : konsultanci. Od nich sie zaczyna , na nich sie konczy. KIedy prosilem o rozmowe z " przelozonym", uslyszalem odpowiedz : nie mam przelozonych. Trudno co kolwiek wymagac od firmy, ktorego mozgiem sa czesto gburowaci konsultancji, ktorych wiedza na fachowe tematy ogranicza sie do istrukcji : jak zresetowac modem czy tez dekoder a na polaczenie z" jasnie wielmoznym ", czeka sie srednio 20 min. Mozna zmienic dostawce, to prawda ale w Mysliborzu , Vectra jest jedyna i jako monopolista ma prawo miec klienta w glebokim powazaniu , co tez z uporem maniaka- czyni.Majac dostep do komputera i bedac emerytem, mozna pisac reklamacje do Vectry i przy awariach powyzej 12-tu godzin do staje sie zwrot pieniedzy. Z mojego rozeznania wiem, ze taki luksus ma jedna osoba na 500 a reszta pokornie placi choc uslug brak, a za niezgloszone zwrotu od Vectry spodziewac sie nie mozna. Najblizsze Biuro Obslugi klienta znajduje sie w Slubicach czyli okolo 90 km a jedyny numer telefonu to zaczynajacy sie na 801 , czyli dodatkowo mplatny. Normalny numer, podany na stronie internetowe - nie istnieje. Jednym slowem to nie jest Vectra, lecz firma " Konsultant" , ktora z rownym powodzeniem moze sie zajac sprzedaza sezonowa truskawek.
chlopie, to jest forum dotyczace opinii n/t pracodawcy z punktu widzenia pracownika, a nie n/t usługodawcy z punktu widzenia klienta. Idź z tym gdzie indziej
Nie wiem, o czym myślałeś, pisząc powyższy komentarz. Nie wnosi on bowiem nic ważnego do bieżącej dyskusji. Mam jednak rozumieć, że pracujesz w firmie Vectra, która jest grupą kapitałową będącą drugim pod względem liczby abonentów telekomunikacyjnym operatorem kablowym w Polsce? Jeśli Twoja odpowiedź będzie twierdząca, to proszę powiedz nam, czy pracodawca ten oferuje stałą umowę od pierwszego dnia pracy? A może na początku proponuje okres próbny?
Jest wodna działaności gospodarcza z bezpłatnym chorobowym, nie pracujesz nie zarabiasz, a dobiera przynosisz władną kawę herbatę i sztućce, bo jak nie masz swoich to się nie napijesz ????????????
Od kilku lat pracuję w V jako TS - nie wiem skąd wasze narzekania , może dlatego że nie ma żadnej opinii z działów technicznych lub wyżej.Praca dla ogarniętych i zorganizowanych z pewną dozą doświadczenia i podstawami technicznymi .Pracuje średnio 3-4h dziennie.Zarobki - średnia krajowa.W razie pytań chętnie odpowiem.
Proponuje udać się do Biura Obsługi Klienta w Warszawie, myślę że tam szybciej będą w stanie udzielić odpowiedzi niż w tym miejscu.
To w innej firmie pracujemy, ja tu tez już chwile, na wyższym stanowisku (usunięte przez administratora) bez benefitów nie polecam
Szukam pracy. Jestem osobą kontaktową, sumienną, pracującą chętnie w zespole. Niestety mój przedział wiekowy to 50 plus. Posiadam również zdolności manualne.Czy mam jakiekolwiek szanse na zatrudnienie
Internet srednio co drugi dzień przerywa. Po zgłoszeniu telefonicznym I USTALENIU DATY I GODZINY SERWISANTA zazwyczaj nikt nie przyjeżdża po 2 próbie. Trzeba dzwonić i się awanturowac żeby ktoś w końcu przyjechal. Czekam na koniec umowy i każdemu radzę zmienić operatora w tym którzy się nie zdecydowali nie polecam Vectry. Szkoda nerwów
witam, czy ktos moze uaktualnić informację na temat pracy w CC? jakie prowizje, czy trudno wyrobić premie? czy można chodzić na pół etatu? z góry dziękuję za info chciałabym rozpocząć tam pracę dodatkowa
(usunięte przez administratora)
W sumie to wyróżnienie, na CT niereformowalni siedzą, fakt kasa dużo mniejsza, ale atmosfera lepsza. Przynajmniej kiedyś tak było, ale znając mentalność CT, jest tak dalej.
ale Ty pracowałaś w VECTRZE ? VECTORZE ??
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Vectra S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Vectra S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 22.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Vectra S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 17, z czego 5 to opinie pozytywne, 9 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Vectra S.A.?
Kandydaci do pracy w Vectra S.A. napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.