Opinie o TV Vectra
Czy vectra jeszcze istnieje czy tą firmę zlikwidowali?
faktycznie kwestia infolinii vectry jest do poprawienia, dlatego ja jeśli już zdarzy się jakiś problem to idę bezpośrednio do punktu i tam moje sprawy załatwiane są od ręki, a jeśli nie da się tego tak zrobić to dostaję instrukcję co zrobić, żeby było lepiej.
Ja od tygodnia czekam na włączenie usługi,dokładnie zmiane pakietu.Na infolini można stracić majątek a jak już w końcu odbierze to odp usłyszymy trzeba czekać na pytanie ile brak odp,masakra.Czas na zmiane operatora.
Vectra jako jedna z niewielu firm która prowadzi postkomunistyczny tryb załatwiania klientów.Jeśli się klient zgłosi z problemem robi wszystko żeby się go pozbyć.Zawsze to samo masz problem to twoja sprawa.Jesteś klientem to płać.Umowy sporządzone w tej firmie są tak niejasne ze niejeden prawnik musi dobrze się zastanawiać co Vectra chce osiągnąć poprzez taką umowę. Co do samej obsługi to u nas w Kielcach w biurze obsługi klienta czułem się jak na przesłuchaniu na komendzie milicji w czasach PRL-u.To co klient mówi jest nieważne.Ważne jest tylko to co sami zadecydują. Przy stanowisku technicznym siedzi dosyć młody człowiek który tylko warczy i nie umiejący w ogóle rozmawiać z klientem.Nie wiem co chce przez to pokazać swoją wyższość czy głupotę.Na stanowisku nr.2 siedzi osoba niedouczona choć wiem,że pracuje już w tym fachu dużo lat.Dla mnie jest to żenada.Dla Vectry ponoć dobrzy pracownicy.Czy w tej firmie o to chodzi???????????????
obserwator - 2012-12-11 19:33:20 firma nie potrafi nic zrobic z problemami uzytkownika tydzien temu zaplacilem zalegly ra (usunięte przez administratora) nek do dzis brak sygnalu wracam po dziewitnastej z pracy a ich fachowcy juz nie pracuja wszelkie prosby o pomoc w odzyskaniu sygnalu spelzaja na niczym czekac do jutra jutro bedzie a nic sie nie dzieje mimo ze dzis bylem o 15 i czekalem na nich to i tak nikt sie nie zjawil mimo ze ich pracownicy pracuja do 19 tej brak kontaktu miedzy biorem a ich technicznymi w terenie chodzi o wejherowo wylonczyc to od razu potrafia nawet bez podejscia do danego klienta wylanczeja i koniec aby odzyskac sygnal stwarzaja wiele niepotrzebnyhc problemow najgorszy operator nie polecam[usunięte przez moderatora] firmaa unikajcie ich zadnej pmocy technicznej
firma nie potrafi nic zrobic z problemami uzytkownika tydzien temu zaplacilem zalegly ra (usunięte przez administratora) nek do dzis brak sygnalu wracam po dziewitnastej z pracy a ich fachowcy juz nie pracuja wszelkie prosby o pomoc w odzyskaniu sygnalu spelzaja na niczym czekac do jutra jutro bedzie a nic sie nie dzieje mimo ze dzis bylem o 15 i czekalem na nich to i tak nikt sie nie zjawil mimo ze ich pracownicy pracuja do 19 tej brak kontaktu miedzy biorem a ich technicznymi w terenie chodzi o wejherowo wylonczyc to od razu potrafia nawet bez podejscia do danego klienta wylanczeja i koniec aby odzyskac sygnal stwarzaja wiele niepotrzebnyhc problemow najgorszy operator nie polecam