Dzięki koledzy za info! Dobrze wiedzieć zanim się przystąpi do rozmowy rekrutacyjnej - a właściwie to się już nie przystąpi. Podziękuję za tak fatalną firmę...
Mam nadzieję, że firma na dobre wyniosła się z Polski. Jeśli jednak z jakichś względów wciąż działa i zechce pozyskiwać nowych pracowników - nie pozostaje nic innego jak przed nią przestrzec. Mówi się, że ryba psuje się od głowy - i od głowy trzeba by tu zacząć, bo to - jak sądzę - jest główna przyczyna problemu. Pan Taylor, o czym już tu wspomniano, jest znakomitym materiałem na polityka - gdyż jest to postać o cechach psychopatycznych. W sposób mistrzowski posługuje się słowem, lecz niewiele trzeba, żeby przekonać się, że są to tylko puste slogany, służące do manipulowania otoczeniem. Często towarzyszyły mu dwie kobiety wyglądające na żywcem wzięte z sekty - jakby były ubezwłasnowolnione lub zastraszone. Zupełnie nie dziwi zatem fakt, że na jednym ze spotkań z tyle co przyjętymi do pracy członkami zespołu, nie przebierając w słowach, powiedział, iż jeśli ktoś spróbuje go okantować, zostanie zniszczony w sądzie. Poniżej znajduje się menadżerski zespół z Bośni - z którym pan Taylor rozkręcał ten biznes. Ponoć w tamtym rejonie o taką pracę ludzie wręcz się biją - i tu jest kolejny problem: Polska to środek Europy, a nie bałkańskie peryferie. Ustawianie nieosiągalnych targetów i śmieciowe umowy na miesiąc, gdzie do samego końca nie wiadomo, czy zostaną przedłużone - napisać, że jest to niegodne obywatela naszego kraju to mało. Trzeba w tym miejscu dodać, że i owi Bośniacy w obecności naszego biznesmena z Teksasu zachowywali się, jakby co najmniej wziął ich rodziny za zakładników. Wymowne...
Nie ma ich w Bydgoszczy ani w gdańsku patrzą tylko wykorzystać i tyle
Czy wiecie czy na stanowisku Front Developer można pracować zdalnie albo chociaż hybrydowo? Jest jakaś taka elastyczność wykonywania obowiązków?
Chcecie konkretnej opinii od osoby, która zna tą firma od środka? Prosze. Zaczne od samej rekrutacji: Jak w każdej firmie, kłamstwa jak tu nie jest kolorowo i łatwo i przyjemnie, wszystko o co zapytacie z benefitów jest w trakcie realizacji (od poczatku istnienia tej firmy w gdańsku). Nie ma niczego, same biura i oddziały są strasznie ponure i w połowie puste. Oferują 4 tysiące podstawy z dodatkową premia procentową od obrotu, jeżeli osiagnie się target 27 tysięcy DOLARÓW i wynosi on 4%. Podpowiem - znam osoby, którym cięzko w pierwszym miesiącu nawet zrobić jedną transakcje, ale o tym później. Po wspaniałej rozmowie zostajecie zaproszeni na profesjonalne szkolenia przygotowywujące was do wykonywania połączeń. Same szkolenia to pare godzin oglądania slajdów przez 3 dni, prowadzone przez osobe, która o dziwo! nie wykonuje połączeń i sprzedaży. Po tych paru dniach szkoleń, siadacie do komputera i zaczynają się realia. Wszystkie te pozytywne osoby, które Was wprowadzają do firmy pokazują swoją ... nature (tu wstawcie przekleństwo). Jeżeli nie zrobicie sprzedaży przez pare dni - zapomnijcie o uśmiechu, a przywitajcie kontrole, obserwacje, która doda wam te pare kilko na waszych plecach. Do czytających to osób, które myślą, że to normalne w tego typu miejsach, zgodze się z Wami, że kontrole są czasem potrzebne, by przywrócić nas na odpowiedni tor i odwrócić uwage od lenistwa, ale tutaj to jest przerażające. Ale jeżeli dokonasz transakcji masz pare dni bycia pupilkiem, nawet wyjdziesz na przerwe na papierosa! Kiedy inni nie mogą, bo tej sprzedaży nie mają... Ale dlaczego? Już Wam mówie.. 95% połączeń słyszących nazwe LANDSTAR odrzuca słuchawke, bądź mówi, że z tą firmą NIE MA PRZYJEMNOŚCI WSPÓŁPRACOWAĆ, dlaczego?! Bo kierowcy są; brawurowi, nieodpowiedzialni , spóźniają się, nie przyjeżdzają, ceny są przerażająco wysokie itd. Działa to na każdej płaszczyźnie spedycji. Uwierzcie mi na słowo, a jeżeli chcecie po prostu przyjść i sami się przekonać, to idzcie z taką myślą, ze idziecie pogadać, zarobic i po miesiącu dostać kopa.. TAK dostaniecie go. chyba, że sprzedacie to przedłuża wam śmieciową umowe o kolejny miesiac i potem o kolejny, tylko uważajcie, bo wypłaty też lubią się spóźniać, bo "bank nie działa" :) Chciałbym znaleźć pozytywny aspekt tej firmy ale jest bardzo ciężko.. Moge powiedzieć, że ludzie są tam mili, ale w takich firmach nawet ciężko wyczuć, kto jest miły bo musi, bo chce, czy po prostu. Jeżeli ktoś ma jakieś pytania, to z miłą chęcia odpowiem na nie, dla ciekawskich czy pisze tą opinie bo dostałem "kopa", nie! nie dostałem go :).
Bardzo rzeczowa, a przede wszystkim prawdziwa opinia. Dodałbym jeszcze wysyłanie maili że pomimo ustawowo wolnego dnia mamy być pod telefonem albo "motywacyjne" maile że target został nie wyrobiony. Dobrze ze etap pracy w tej firmie mam już za sobą
Sama prawda ,potwierdzam ,pracowałem ,umowy śmieciowe przedłużano,opinie firmy dramat ,odbierający telefonu po usłyszeniu nazwy firmy odkładali sluchawki,opóźnienia z wypłatą standart,pracownicy mieli fikcyjne imiona agentów pozmyslane ,łącznie z kierownictwem z byłej z poza eu (chyba Bośnia).
Jak tak czytam opinie to jest najgorszy typ spedycji, mam kilkuletnie doświadczenie w tej branży więc po prostu wiem, aż żałuje, że wcześniej nie przeczytałem i miałem rozmowę bo tak to bym od razu zrezgynował. Warunki bardzo kiepskie, w normalnej spedycji pracując 8 - 16 dostaniecie więcej więc podziwiam, jak ktoś chwali się, że pracował tam kilka miesięcy, na szczęscie pani rekruterka nie oddzwoniła do mnie, chociaż obiecywała, widocznie przewidziała, że nie będę chciał xD Z tego co wiem, to obecnie firma przenosi się do Warszawy, nie wiem w jaki celu skoro w Gdańsku sobie nie poradzili a w stolicy będzie trudniej znaleźć pracowników
na plus ludzie i atmosfera, dużo luzu, na minus wynagrodzenie podstawowe i brak wpływu na niektóre sprawy - finansowo jak potrafisz wyrobić premie bedziesz zadowolony, jak nie to poszukasz sobie czegoś innego bo z podstawy w 3miescie dlugo nie pociągniesz
Nie wiem skąd aż tak negatywne opinie, może cos sie zmieniło w tym względzie. Pracuje tam i zarobki rzeczywiscie delikatnie mowiac srednie, brak benefitow. Zarzuty o mobbing absurdalne i dziwi mnie ze ludzie ktorzy to pisza nie byli ze skarga w inspekcji pracy jesli cos bylo na rzeczy, obecnie absolutnie nie widzę takiego tematu w firmie, wszyscy mają ze sobą dobre i pozytywne relacje. Target jest ale po pierwsze moim zdaniem niewygorowany, po drugie to standard w transportowych firmach, po trzecie nikt nad tobą z batem nie stoi, jak jest slabszy dzien na rynku to nikt do ciebie pretensji o to nie ma. Pod wzgledem zarobków slabo i watpie ze cos sie zmieni skoro prezes w US i nie zna naszych realiów a pomagierzy z Balkanow, ale wszystko inne w jak najlepszym porzadku pod wzgledem atmosfery w pracy. Co do spozniania sie przelewow to nie przyszedl w piatek, przyszedl w poniedzialek, wszyscy zostali poinformowani chociaz wiadomo sytuacja nie powinna miec miejsca. Raczej sprawa tego ze wszystkim zajmuje sie jedna osoba ksiegowa ktora przez wzglad na mlody wiek moze wszystkiego nie ogarnia i nie wie kiedy przelewy sie ksieguja. I nie, nikt mi za to nie placi zebym pisał opinie.
A tu mamy przykład albo pupilka albo kogoś z innego działu :). Wyczuje Cie i porozmawiamy, czy faktycznie TARGET jest nie wysoki. A może po prostu dostajemy coś podanego na tacy mhmm? Na tego typu opinie ludzie nawet nie powinni zwracać uwagi, bo płącić Ci nie płacą, ale tyłeczek wylizany masz do cna :)
z tego co napisałeś wynika że tam pracujesz, pytanie dlaczego skoro niby jest tak źle, przecież innej pracy nie brakuje...
Jaki jest styl zarządzania w Taylor Shipping Solutions Sp. z o.o.?
No to tak w skrócie - praca w Taylor to typowa spedytorka na rynku amerykańskim. Jedyne wymaganie to znajomość angielskiego, co dla osób które stawiają pierwsze kroki w logistyce jest bardzo dobrą wiadomością bo z reguły firmy chcą spedytorów z doświadczeniem. Wszystkiego uczą od zera więc każdy jest w stanie to załapać, chyba że jest bardzo oporny. Kierownicy działów sprawiają pozytywne wrażenie, wszystko tłumaczą i pomagają. Jak chodzi o minusy - podobno spóźniają się niektórym wypłaty, co jak dla mnie jest niedopuszczalne i zasługuje na potępienie. Do tego jak w każdym korpo przy każdych dobrych wynikach zaczynają wymagać coraz więcej. Zarobki też na początku są bardzo niewielkie, dopiero gdy zaczynasz otrzymywać % od zleceń to zaczynają być atrakcyjne. (usunięte przez administratora)
Jaka typowa praca w spedycji? To zwykle call centre ponad 100 tel dziennie i w 90% przypadkach rzucają ci słuchawka nie na tym polega praca w spedycji. Pozatym aby zarobić cokolwiek ponad podstawę trzeba wyrobić target z kosmosu którego nikt nie jest w stanie wyrobić
nie żeby coś ale brokerka to część amerykańskiej logistyki i spedycji więc call center bym tego nie nazwał
(usunięte przez administratora)
Potwierdzam, brak terminowych wypłat to nic nowego w Taylor shipping solutions... Żenada w poniedziałek niech wszyscy zostaną w domu dopóki wypłaty nie będzie
W tym miesiącu przelała się miarka - już kolejny raz firma nie wypłaciła wynagrodzenia na czas!!!! Dodatkowo wszystkie negatywne opinie to 100% prawdy!!! Na szczęście mam już inną ofertę pracy, więc NARA!
Ta firma jest zenujaca chodzi o siedzibe w Gdansku to co tam sie wyprawia to kpina. mobbing i lizanie tylka na porzadku dziennym przez innych lizusow na dodatek zadnych benefitow praca od 13-23 a liczone za 8 h ???? , zadnej opieki medycznej czy udogodnien jak to firma mowi ze sa to nie ma,ciagle obserwowanie nawet bedac na przerwie. Po zmianie szefa jest o wiele gorzej ludzi potrafia wywalic z dnia na dzien !! Nie mowiac im jaki byl powod albo zadnej rozmowy. Stanowczo odradzam i prosze sie zastanowic skladajac tam cv
Popieram w każdym zdaniu, niech każdy się zastanowi i dokładnie przeczyta opinie. Pozytywne są zakłamane i pisane prawdopodobnie tylko w celu wybielenia firmy.
Po powrocie z Anglii udało mi się przejść przez proces rekrutacyjny w firmie Taylor Shipping Solutions, jest to firma Amerykańska, dlatego mój główny atut w postaci języka pozwolił mi na rozwinąć skrzydła w tej instytucji. Powiem krótko-od zera do bohatera, szkolenia, narzędzia, kierownictwo, które o ciebie dba. Nikt nie traktuje Cię z góry, premie za dobra prace i możliwości rozwoju.
To powiedz nam jaką premię dostałeś, bo osobiście nie znam ani jednego pracownika, który dostałby premię, bo targety są tak wyśrubowane, że nikt ich nie wyrabia. Bohaterze :)
Szkolenia są ale na początku, aby pokazać przyszłemu pracownikowi co ma robić żeby firma zarabiala. Zapewnienie narzędzi do pracy to podstawa także nic specjalnego.
Nie wiem czemu w nazwie tej firmy figuruje Bydgoszcz skoro ta firma jedyne biuro ma w Gdańsku, a w Bydgoszczy obstawiam jest tylko zarejestrowana. W skrócie : amerykańska wyrobnia w Gdańsku (usunięte przez administratora) Praca 9 godzin dziennie od 14 do 23 lub 13 - 22. Zero benefitów : zero kursów / szkoleń, nie ma prywatnej opieki lekarskiej, nie ma multisporta, nie ma żadnego systemu bonusów, nie ma darmowego lub nisko płatnego parkingu a wszystkie parkingi w okolicy Olivia Business Center gdzie mieści się Taylor Shipping Solutions Gdańsk, są płatne ok. (usunięte przez administratora)miesięcznie. Jeżeli nie masz swojego samochodu to powodzenia w nocy wracać komunikacją miejską, która po 22 godzinie prawie nie funkcjonuje. A jeżeli do pracy dojeżdzasz samochodem to zarobione pieniądze wydasz na paliwo, bo za (usunięte przez administratora)na rękę trudno kupić coś więcej, szczególnie przy obecnej inflacji. (usunięte przez administratora)
Biuro w Polsce to bardzo mili ludzie, podobnie większość ludzi w innych biurach. Praca pozwala na poznanie środowiska międzynarodowego i rozwinięcie kilku przydatnych umiejętności. Polscy pracownicy nie mają jednak nic wspólnego z tym co się z firmą dzieje, a jest od środka zepsuta. Odgórnie wyznaczony kurs zmienia się z dnia na dzień i nic nie jest pewne. Klamstwa o przyszłych benefitach, brak organizacji, zarzucenie obowiązkami i odpowiedzialnością, codzienny stres i częste zwolnienia. Rotacja jest ogromna, pensje dobre jakby się mieszkało na wsi, nie w Gdańsku. Zdarza się mobbing w postaci krzyków i wyzwisk, tutaj problemem jest góra, która nie jest częścią polskiego biura.Taki mobbing zdarza się rzadko, ale to nie usprawiedliwienie dla tej chorej firmy. Polecam tylko dla hardkorów i za naprawdę duże pieniądze, których pewnie nie dostaniecie. Niepewność pracy to kolejny symbol tej firemki - w zależności od działu możesz pracować kilka miesięcy bez większych ruchów albo likwidują Ci dział z dnia na dzień. Szczerze nie znam gorszej, mniej rzetelnej, tak kłamliwej i burzliwej firmy. W okresie mojej pracy zero benefitów. (usunięte przez administratora)
Hej, pracowałam dla firmy Taylor Shipping Solutions przez 7 miesięcy, praca w dynamicznym środowisku, uczą wszystkiego od początku. Dzięki firmie nauczyłam się od podstaw praw rządzących w transporcie na rynku Amerykańskim. W firmie super ludzie, atmosfera świetna no i są możliwości rozwoju w innych działach. Szef z Ameryki organizuje wewnętrzne wydarzenia, za które można dostać bonusy. Rozmawia ze wszystkimi, wsparcie na każdym kroku. Przy rozwiązaniu umowy dostałam jeszcze premie za dobrze wykonywana prace. Musiałam zrezygnować z racji przeprowadzki do innego kraju. BARDZO POLECAM!!!!!
Pracowałem tam 8 miesięcy. Szefem jest Pan z Ameryki, który jest idealnym przykładem coacha i mówcy. Dużo obiecuje, podwyżki awansy ale za tym nic nie idzie. Dużo oczekuje ale sam nic nie daje w zamian. Z dnia na dzień potrafi zwolnić cały dział. Mało pewna praca. Dużo zależy od kaprysu szefostwa, które nigdy nie przyjechało do Polski i ocenia na odległość.
Siemanko. Szukam byłych pracowników których można zapytać w odniesieniu do charakteru współpracy z firmą. Czy warunki pracy są odpowiednie? Czy pracodawca daje dodatki poza podstawą wynagrodzenia? Dziękuje bardzo za pomoc.
Nic nie dają w Taylor. Płaca na minimalnym poziomie. Żadnego pakietu prywatnej opieki medycznej, żadnego multisporta. Tylko (usunięte przez administratora)od 14 do 23 w nocy za najniższą krajową (dosłownie pare setek więcej).
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Taylor Shipping Solutions Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Taylor Shipping Solutions Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 25.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Taylor Shipping Solutions Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 4 to opinie pozytywne, 11 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!