Jesteśmy bardzo zadowoleni z projektu kuchni zaprojektowanej przez Panią Dominikę. Bardzo miłe,profesjonalne podejście do klientów .Pani Dominika słuchała z uwagą, zrobiła analizę naszych potrzeb i zaproponowała świetne rozwiązania. Kuchnia jest przemyślana pod kątem ergonomii i wygody. Pomysłowość i profesjonalizm są na najwyższym poziomie, z czystym sumieniem polecam Panią..Za profesjonalizm i kompetentną obsługę z klientem powinna być Pani Dominika doceniona przez swojego pracodawcę.Z poważaniem Agnieszka i Rafal
Byłem dzisiaj w dziale łazienki w Castorama Lubin i.... jestem bardzo wdzięczny za pomoc, profesjonalizm i cierpliwość okazaną w poszukiwaniu przeze mnie asortymentu łazienkowego. Można powiedzieć, że to praca jak każda inna itp itd. Ale my zazwyczaj potrafimy narzekać i wszystko negatywnie oceniać. A myślę, że warto zauważyć i docenić pozytywne postawy ludzi tam pracujących. Tak pozytywna i pomocna osoba jak Tezeusz (takie imię miał bardzo pomocny i cierpliwy gość) to MEGA PLUS działu ŁAZIENKI Castorama Lubin. Dziękuję.
Doprosić się kogoś o pomoc graniczy z cudem . Wszyscy bardzo zajęci lub udają że nie słyszą ewentualnie kogoś zaraz podeślą. Czekasz i co sam ładujesz towar . Ogólnie coś się popsuło w kwestii obsługi , czyżby kierownictwo.
Szanowny kliencie. Po pierwsze primo czy w Biedronce też czekasz aż ci obsługa załaduje bułki do koszka? Tak, bułki to nie cement czy płytki ale wyobraź sobie 50 takich klientów dziennie. Ty raz załadujesz parę kg i sobie odpoczniesz a pracownik miałbym każdemu z tych 50 osób dziennie załadować to po miesiącu renta na zerwany kręgosłup. Po drugie primo, klientowi wydaję się, że obsługa w Castoramie jest tam by obsługiwać klienta, tak ale to jakieś 30% czasu bo oprócz tego musi dokładać towar, odkładać zamówiony towar by ktoś inny z półki nie zabrał, szykować na magazynie towar który zamówił inny sklep, zmieniać ceny, zmieniać eskpozycje, odbierać telefony z kasy, punktu zwrotów i rozwiązywać powstałe tam problemy, odbierać telefony od klientów i im tłumaczyć jak położyć panele itd. Teraz jest przygotowanie do inwentaryzacji więc całe siły są rzucane do układania, liczenia, opisywania towaru. Do tego fakt, że ostatnie dwa lata to olbrzymie podwyżki cen a podwyżki wynagrodzeń nie rekompensowały inflacji co przekłada się, że z każdym rokiem wartość wynagrodzeń realnie spada a co za tym idzie zaangażowanie pracowników spada. Także zamiast wylewać żółć w internecie, proponuje postawić się na miejscu tego pracownika i wykazać się zrozumieniem.
Pan Maciej z działu budowlanego jest bardzo miły, pomocy i zdecydowanie zasługuje na podwyżkę!
Podczas zakupów spotkałam się z bardzo solidną i rzetelna obsługą . Pan Krzysztof z działu podłogi - panele okazał się być wyjątkowo cierpliwym i profesjonalnym doradcą, dziękuje
Zawyzone ceny w hurtowni o pół niszę
Dział budowlany, chciałem kupić płyty tarasowe ,kazali mi wziąć wózek załadować 500 kg i do kasy bo samoobsługa .Pojechałem do OBI załadowali podziękowali.
Bardzo miła obsługa fachowa pomoc serdecznie dziękujemy Panu Filipowi z tego działu
Czy castorama ma dużo działów ?
Pracowałem w Casto przez rok. Takiego fałszu i obłudy wśród pracowników jeszcze nie spotkałem. Tak poza tym: brak konkretnego przeszkolenia pracowników, brak dokładnych informacji....itd itp. Omijać z daleka to miejsce jako miejsce pracy. Jedno wielkie G....
Przyjechałem 70km po zbiornik na deszczuwke obeszlem cały sklep nikt nie wiedział gdzie to sprzedają.jak udało mi się trafić na dział budowlany który wystawił kwit na zbiornik to później na kasie był problem kto ma ten zbiornik wydać,no i po 40minutach i kilkunastu telefonach od miłej pani kasjerki pojawił się pan na wózki widlowym żeby wydać zbiornik,ale okazało się że nie ma takiego zbiornika!!i pojawił się problem latali szukali zleciała kolejna godzina i zbiornika nie ma,proszę iść żeby zwrócili panu (usunięte przez administratora) jak nie wiem jak można sprzedać coś czego się nie ma,i całkowity brak podejścia do klienta,nie polecam trzymajcie się zdaleka od tego sklepo
Co wiecie odnośnie firmy Castorama w miejscowości Lubin, bo nadal nie widzimy sprawozdań od zatrudnionych?
Dla mnie w porządku, mamy fajną ekipę pracuje się w miłej atmosferze a to w zasadzie jeden z ważniejszych czynników, żeby chętnie się chodziło do pracy.
Kupilem panele winelowe gorszego G... nie widzialem Krusza sie sa do niczego a Xena jak za zboze
Witam Dzisiaj ogidz.10 pytam się pracownika który docina drewno pula czy jest P...... Dzisiaj na zmianie Odpowiedz b.obcesowa że jest RODO i nie udzieli informacji , kierownik stoiska będzie po 13 a zastępca powiedział to samo COS TU NIE TAK Ale costorame i tak lubię Moje sugestie dla Castorama: Trochę empatii na stoisku cięcia drewna Lubię atmosferę w Castorama za: Obsługa narzedzi
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Castorama?
Zobacz opinie na temat firmy Castorama tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.