Hej. :) szukam pracy na obsłudze klienta u nas w Chojnowie. Po wizytówce google dowiedziałam się, że do serwisu miałabym nawet blisko. Czy doradcy klienta są obecnie zatrudniani?
Polecam firmę, dobry kontakt, konkretnie i na temat, podejście do Klienta. Problem rozwiązany szybko i skutecznie. Wszystko zgodnie z ustaleniami. Przesyłka bardzo sprawna. Polecam.
Szybko naprawiony błąd e37 w Immergas Victrix. Rozliczenie zgodnie z ustaleniami. Polecam
Szybka, profesjonalana obsługa. Porady przez telefon - bezcenne :-) Polecam serwis p. Andrzeja
Dzięki Panu zaoszczędziłam na nowej płycie naprawdę dużo! Dzięki za sprawną obsługę.Będę polecać!
Tak dla jasności tutaj serwisanci nie pracują, bo takie usługi nie są jednak świadczone? przyuważyłem takich kandydatów tu we wpisach a to chyba głownie doradztwo będzie z tego co czytam w tych ostatnich wpisach. To ile lat doświadczenia trzeba mieć żeby tylu klientów ogarniać?
Bardzo sprawna i szybka obsługa łącznie z doradztwem .Szybka dostawa . Dobrze zorganizowany serwis
Polecam. Sprawna, fachowa obsługa. bez problemów. dla mnie 5 gwiazdek.
A słaliście chociaż CV? po niektórych wpisach widzę zainteresowane zatrudnieniem, więc zastanawiam się czy ktoś już zgłosił się bezpośrednio czy jednak będę pierwszy? po jakim czasie można się spodziewać odzewu?
Polecam powyższą firmę i Pana Andrzeja. Usługa wymiany płyty do kotła gazowego Immergas Eolo Star przebiegła szybko i sprawnie. Działająca płytę otrzymałem już następnego dnia, cała transakcja przebiegła w sposób bardzo czytelny i jasny.
Witam Serwis bardzo polecam. Szybko i fachowo wszystko opisane. Zdecydowalem sie na podmiane płyty aby nie czekac na naprawę. Super sprawa . Serwis polecam Jak dla mnie 5 gwizdek! Kaucja odeslana zaraz po naprawie mojej płyty. Jeden maly minus to mialem problem z komunikacja po otrzymaniu płyty . Wysyłałem sms z pytaniami ale nie bylo odpowiedzi. Natomiast w niedziele pan sie odezwal i przejazal info. Ogólnie polecam
Ciekawa jestem jak dużo może być klientów do obsługi? partner szuka pracy jako serwisant ale widzę po ostatnich komentarzach, że chyba tutaj nie ma za bardzo szans na zatrudnienie? to ile osób codziennie musiałoby być do obsługi, żeby można było liczyć na prace?
Nie można było zrobić tego lepiej! Sytuacja krytyczna bo zima a tu awaria pieca. Mój instalator polecił mi wymianę płyty głównej w serwisie pana Andrzeja. Mimo obaw zdecydowałem się na to rozwiązanie i to był strzał w dziesiątkę. Płyta przyszła drugiego dnia, została wymieniona i działa. Bardzo jestem wdzięczny
Piec Immergas błąd e37. Kontakt z Panem Andrzejem merytoryczny i fachowy. Płyta główna przyszła do mnie w ciągu 2 dni, po wymianie odesłałem swoją, zwrot kaucji natychmiastowy. Piec po wymianie płyty działa bez problemowo. Polecam ten sposób naprawy, na pewno jest kilkukrotnie tańszy niż wizyta serwisanta. Wymiana płyty dziecinnie prosta. Gdyby ktoś miał problemy Pan Andrzej służy pomocą. Polecam, oby więcej takich serwisów.
Czy odnośnie tej wspomnianej możliwości nauczenia się czegoś można mieć na myśli także szkolenia branżowe? Po przeczytaniu niektórych opinii ciekawi mnie czy pomocnicy są brani do niektórych prac? Można się przyuczyć?
Pracuję sam, bo taka jest specyfika moich usług. Nikogo obecnie nie przyuczam i póki co nie zamierzam w przyszłości.
Współpraca z Panem Andrzejem to, pomimo okolicznosci, bardzo pozytywne doświadczenie. Fachowiec, który potrafi być wyrozumiały i tak pomocny, to dzisiaj cenna rzadkość. Jasne instrukcje, czytelna komunikacja i działanie bez zwłoki pomogły mi zaoszczędzić pieniądze i czegoś się nauczyć. Oby tacy profesjonaliści trafiali się jak najczęściej.
Czemu ktoś sugerował nadgodziny? Nie widzę odzewu na zapytanie wiec nie mam pewności czy faktycznie występują? wcześniej było napisane, że to chyba działalność 1-osobowa, a przynajmniej Pan tak odpisał. Jeśli tak to czemu pojawiają się komentarze skoro to forum pracownicze?
Czy zdarzają się nadgodziny w Serwis Wodno-Gazowy Andrzej Eibl?
Immergaz ,błąd E-37 uszkodzenie płytki, kontakt z Panem Andrzejem bardzo merytoryczny, zamówiona płytka za kaucją przyszła szybko została zamontowana na piecu zgodnie z instrukcją przesłaną razem z płytką, w ten sam dzień wysłana uszkodzona płytka, szybki zwrot kaucji na konto. Piec hula bezbłędnie, koszt naprawy przy pomocy Pana Andrzeja trzy razy niższy od usługi serwisowej, i co ważne przy wymianie płytki - można to zrobić samemu przy odrobinie wiedzy technicznej. Taka usługa to mistrzostwo świata, Dziękuje
Współpraca z Panem Andrzejem przebiegała sprawnie i bezproblemowo. Usługa zwiazna z naprawą/wymiana płyty głównej kotła gazowego jak najbardziej godna polecenia. Wszystkie transakcje, przesyłki, instrukcje itd. zostały przeprowadzone zgodnie z ustalonymi warunkami, bez żadnych opóźnień czy niejednoznacznych zagrywek. Absolutnie polecam.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Serwis Wodno-Gazowy Andrzej Eibl?
Zobacz opinie na temat firmy Serwis Wodno-Gazowy Andrzej Eibl tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 12.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Serwis Wodno-Gazowy Andrzej Eibl?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 11, z czego 11 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!