Opinie o Wojas S.A.
Wczoraj dowiedzieliśmy się o nowych podziałach regionalnych na nowe regiony.Co o tym myślicie?
Wg mnie rksi będą przeładowani robotą, przy takiej rotacji pracowników na salonach nie ogarną tego. Te regiony zrobiły się zbyt duże.
A na czym polega ta super zmiana ?
Firma Wojas nie dotrzymuje umowy sprzedaży. Po 5 dniach braku zamówionych butów oraz kontaktu ze strony sklepu, po mojej interwencji napisali tylko "przepraszam mamy wyprzedaż". NIE POLECAM!!!
Widziałam dwie oferty pracy (może jest ich więcej, nie wiem) w miejscu, które mnie interesuje. Jest to pracownik biurowy i magazynier. Teoretycznie nadaję się na oba stanowiska, praktycznie chcę poznać różnice i zalety tych prac. Jakieś benefity? Płaca? Jak z umową? Może mi to ktoś opisać od A do Z? Z góry dziękuję :)
Co do umowy zawsze warto zapytać i uzgodnić to z kimś z rekrutacji, w zależności od tego co oczekujesz i tego co oczekują od Ciebie. Za moich czasów właśnie tak było więc zawsze warto pogadać na ten temat z kimś z kim będziesz mieć rozmowę kwalifikacyjną, rekruter też człowiek haha
a co do benefitów to ja bylam zadowolona, jakies rabaty zawsze wpadną i pamietam, ze za staz pracy też
Stażowe ? W Wojasie nie na stażowego . Benefity ? Rabat pracowniczy na który masz z góry określoną kwotę na rok . I to na tyle
uciekaj przed tą firmą , jak bedziesz chciała odejść to nie otrzymasz premii tylko gołą pensję .
bez przesady ze nie ma nic masz dużo dodatkowych premii, od indywidulanej sprzedazy, dodatkowe bonusy jesli salon wyrobi normy, konkursy i premie roczne, wiec jako tako bonusow jest sporo
O jakie konkursy chodzi? Co pracownicy dostają w nagrodę? Jakąś dodatkową premie czy coś innego?
zmiany są ranna środkowa wieczorna czy jakoś inaczej?
Załogi są okrojone na maxa . Z oszczędności oczywiście . Jest dużo pracy , robisz wszystko. Ale załoga zależy w jakim mieście się znajduje salon .
Kierownik salonu bardzo mało kompetentny, nie starała się mnie poznać, raczej to ja pytałam niż Pani kierownik. Rozmowa trwała raptem chwilę Nie wiem czy za dużo się chciałam dowiedzieć ? Ale zadałam pytania w jakim trybie pracują, ilu jest pracowników,oraz poinformowałam że już pracowałam w sklepie obuwniczym i wiem na czym praca polega. Kierownik zmierzył mnie wzrokiem i zakończył rozmowę.
Ale chyba ten sklep do którego aplikowałam jak i cała firma nie szanuje pracowników bo ciągle szukają ludzi do pracy.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Czy na stronie internetowej Wojasa są aktualne oferty pracy?
kierownicy salonów na poczatku miesiąca mają ustalony harmonogram na pełną liczbę godzin i taki harmonogram wysyłają do rks, w trakcie miesiąca jednak anulują se jakieś 30-40godzin gdzie fizycznie nie ma ich w pracy, zaś dnia 31 w siw wstecz ponownie sobie dopisują te 30 lub 40 godzin gdzie w pracy nie byli, i tak na koniec miesiąca nigdy nie widać że nie było ich aż tyle godzin bo zawsze w taki sposób godziny są wyrównane, i nie jest rozwiązaniem zablokowanie harmonogramu bo w tym przypadku harmonogram można w ostatni dzień odblokować i tak jak pisałem w minute wstecz dopisać godzin tyle by pasowało, kwestią jest zrobienie harmonogramu w siw tak by jesli pracuje się np dnia 3 to dnia 4 by nie można już było nic dopisać i zmienić w harmonogramie wstecz dnia3, 2, lub 1 wtedy to sie sprawdzi,
Jak to możliwe skoro codziennie się podpisuje listę obecności? Rozumiem,że taki kierownik przepisuje na koniec listę? Czemu tego nie zgłosicie do dyrektora?
Cześć, ja myślę nad aplikacją na Regionalnego Kierownika Sprzedaży, zarobki jakie oferują to od 7000-12 000 zależne od umowy. Rozumiem, że te 7000 jest przy umowie o pracę a 12 0000 przy kontrakcie B2B? Praca jest mobilna, więc pytanie czy dostanę auto służbowe, czy muszę mieć własne? Wolałabym jednak dostać służbowe, ale jeśli nie ma takiej opcji, to przynajmniej zwracają koszty za paliwo? No i dajcie też znać czy coś się z atmosferą poprawiło, bo ktoś pisał, że jest napięta, trochę obawiam się, że będzie duża presja na sprzedaż i ciśnięcie na cele.
Dostajesz służbowe,Skodę Rapid. Praca jest wymagająca,non stop ciśnięcie ekip na salonach. Wskaźniki są coraz wyżej podoszone,firma wymaga coraz więcej,a w zamian daje ledwo minimum dla pracowników.Dlatego są ciągłe rotacje na salonach. Trzeba mieć mega twardy tyłek,aby trzymać w garści ludzi na salonach i jednocześnie nie dać sobie wejść na głowę dyrekcji ???? Ale jeśli aplikujesz na region Wro,to trafisz na jeden z najlepszych,bo był wcześniej pod świetną opieką ????
może lepiej nie aplikuj skoro martwisz sie o presję związana z celami i wynikami… to chyba logiczne
Prawda region Wro najlepszy w sieci zawsze wysoko w tabeli wyników .Dzięki wsparciu Regionalnej Agnieszce była motywacja i chęć do pracy a teraz.... No cóż czas pokaże
W jednym salonie cała ekipa odchodzi albo nie przedłużają umów albo rozwiązują umowy. Biedny Pasaż.
W pomorskim też w jednym salonie cała ekipa odeszła . Musieli kombinować . Z mojej załogi nikt nie pojechał ściągali z Polski . Niedoceniaja ludzi to tracą
Po 13 latach miała już dosyć tego (usunięte przez administratora) I podejścia pracodawców do pracowników jak i do niej. Serce oddala tej firmie. No cóż nich pracownik to nikt tylko liczby się liczą. Korporacja. Jedni odejda nowi przyjdą, nowi widza co się dzieję uciekają i tak w kółko.
Dokładnie tak jest, brak poszanowania pracowników z długim stażem, czy pracujesz rok czy 10 nie ma różnicy, zero benefitow, dobrze,że ludzie szukają proszek pracy
Szczerze? Praca sama w sobie nie jest zła. Pilnowanie ułożenia butów, obsługa klienta, przyjmowanie dostaw, robienie wysyłek, itp. ALE pod względem atmosfery nie jest tu kolorowo, a napewno nie na rejonie poznańskim. Oczywiście całą presję i nawracający stres, gdy tylko masz iść do pracy wywołuje 1 osoba, która w dodatku odwiedza salon tylko raz na jakiś czas (tutaj powinno to dać do myślenia, (usunięte przez administratora) osobą jest skoro potrafi wpływać tak na pracowników na odległość). Każdy pracownik były, a tym bardziej aktualny wie o kogo chodzi. I nie zdziwię się jak ten wpis zostanie usunięty, tak jak reszta opinii jej dotycząca. Jak wygląda Praca? Kontrola przez monitoring, a jak się coś nie spodoba to automatycznie jest telefon z dosłownie(usunięte przez administratora) I co najlepsze, że ona się tym szczyci. Jest z siebie mega dumna, gdy opowiada historie, jak widzi na kamerach podczas dzwonienia z (usunięte przez administratora) pracowników przekazujących sobie w panice telefon, bo nikt nie chce od niej odebrać. D(usunięte przez administratora) A to jeszcze nic, jak salon nie wyrobi dziennego utargu to jak w zegarku, wieczorem telefon od niej. I co? I kolejne tłumaczenie się czemu klienci nie kupują (jakby to zależało od pracowników), co zrobisz żeby poprawić wyniki. Najlepszy tekst jaki kiedyś usłyszałam? "Jest źle ustawiony licznik i nabija klientów chodzących wokół stołu? To co zrobisz żeby klienci tam nie chodzili?" NO HIT O i teksty typu: "Halo budzimy się" Są na porządku dziennym. Praca na wizytacji? Napięta atmosfera Popisywanie się jej jak to dobrze potrafi sprzedawać, czyli tak naprawdę osaczanie klienta tak długo aż nie wyjdzie zniesmaczony z salonu. Wysłuchiwanie jak dzwoni na inne salony z pretensjami. Ciągłe pytania czemu coś jest tak a nie inaczej. Kolejna ciekawa sytuacja: Jesteś na 12h w pracy, jest 21:00 (godzina zamknięcia salonu) zostały do spakowania buty na wysyłkę, których już nie zdążyłeś spakować i może zrobić to kolejna zmiana z rana. (usunięte przez administratora) A wiecie kiedy jest najlepsza(usunięte przez administratora) Kiedy się zwalniasz albo jak informujesz o tym, że nie będziesz przedłużać umowy, bo chcesz być fair, a Ci się za to obrywa. Wtedy to dopiero jest czepianie się o byle co typu: czemu stoisz tak a nie inaczej. No i oczywiście o premii możesz zapomnieć... (Jednemu pracownikowi który się zwolnił dopisała do pojedynczych zmian przerwy godzinne, których nie wykorzystał i to tylko dlatego żeby dostał mniejsze wynagrodzenie. Oczywiście jak jeszcze firma umożliwiała korzystanie z takich przerw) Plany żeby zwolnić cie prędzej i manipulowanie kierownikiem salonu żeby się na to zgodził. Żałosne. Co robi firma? Nic. Kompletnie nic. Jej przełożeni albo nie wiedzą (watpie) albo nie chcą wiedzieć (to prędzej). Przykre jest to, że pracownicy z większym, czy mniejszym stażem rezygnują z pracy bo nie chcą godzić się na (usunięte przez administratora) Szkoda, że właściciel firmy nie interesuje się rotacją pracowników, a tym bardziej jej powodów. Ale nic KARMA ZAWSZE WRACA (usunięte przez administratora)
Jak przełożony sam mógł dopisać przerwy do grafiku, skoro wypłata jest naliczana na podstawie podpisywanej codziennie przez pracownika listy obecności?
Bo szanowny dyr o wszystkim wiem i ma to gdzieś . Dla tej firmy liczą się zyski . Nie tylko w poznańskim taki (usunięte przez administratora), w innych regionach jest to samo . I co jest najśmieszniejsze to właśnie dyr im daje wytyczne co mają robić . Na własne uszy słyszałam jak mówił będąc u nas na salonie taka branża nikt się do pracowników nie przywiązuje
Kiedy pracownika nie było w pracy, a był już koniec miesiąca regionalna przyjechała do salonu i po prostu wpisała w listę dodatkowe godziny przerwy, podpisała się swoją parafką, ale w kadrach nikt nie zweryfikuje czyj to podpis. Sytuacja była na szczęście rozwiązana na korzyść byłego pracownika. Pozdrawiam autora komentarza, pracowaliśmy w tym samym miejscu haha
Akurat dziś z ciekawosci przejrzałam opinie i bardzo się cieszę, ze ktoś poruszył moją sytuację, gdzie RKS podrobiła mi na liście obecności godziny i podpisała się parafką :) Więc to nie jest zmyślone przez autorkę komentarza, bo to akurat byłam ja xd i pech chciał ze mogę się coś wypowiedzieć na ten temat Gdzie sama mowila, ze jeśli jest jedna osoba na zmianie 12h to ma nie brać przerw. Na ich nieszczęście , dowiedziałam się przed wypłata o dopisaniu mi przerw i podpisaniu sie parafką. Oczywiście w pierwszej kolejności zostało to skonsultowane z PIP co zrobić w razie gdyby mi nie wypłacili za te przepracowane godziny oraz mail był wysłany do Pana M. kadr itp. Na maila dostałam bardzo szybko odpowiedz o pozytywnym rozpatrzeniu sprawy hahah Na ich szczęście przepracowane godziny zostały mi wypłacone, bo inaczej regionalna poleciała by ze stołka bardzo szybko :) ( a szkoda ze dalej dręczy pracowników tam :( ) Mam nadzieje, ze w koncu ja stamtąd (usunięte przez administratora)i na jej stanowisko wejdzie osoba, która faktycznie zna się na sprzedaży oraz szanuje pracowników.
Chciałam tylko powiedzieć ze teraz regionem WRO zajmie się RKS Poznań. Nie wiem co gorsze, ze odeszła nasza RKS czy to ze ktoś wpadł na pomysł oddać region pod opiekę osobie niestabilnej.
Chyba piszą tu doradczynie klienta z całej PL :/ A ja się chciałam dowiedzieć o pracy tutaj, w centrali! Ktoś z czytających może pracuje w biurze? Jakie warunki się dostaje na początek? Interesuje mnie praca w dziale sprzedaży, obsługi klienta, exportu itp. Widzę, że np. doradczyni w sklepie ma widełki 3 600 - 5 400 zł brutto. Czy w centrali uposażenia są wyższe?
przez agencje pracy u was zatrudniaja ludzi?
chyba, że pytasz o centralę to tam mają inne godziny pracy, z tego co kojarzę to od rana pracują
co do samej atmosfery to ja jestem zadowolona ze swojej pracy, ludzie z którymi pracuję są naprawdę w porządku, ale ja raczej nie podchodzę do tego jak do szukania znajomych i przyjaciół. Traktuję pracę jako tylko pracę :)
jak to wygląda w okresie wakacyjnym, widać, że jest większy młyn i ma to wpływ na ruch w sklepie, czy raczej nie odczuwa się tego aż tak?
kosmosu nie ma... na wakacje jest jeszcze umiarkowanie, święta to jest masakra moim zdaniem. przez lato przynajmniej do pracy się łatwiej wstaje
ja np. nawet wolę jak jest troche więcej roboty bo szubciej czas leci szczegolnie jak 12 robisz
a to można tu robić po 12h? jak wtedy wygląda grafik w tygodniu ktoś jest w stanie przybliżyć??
no zalezy jak duzy sklep ilu ludzi na zmianie itd... na rozmowie sie dopytaj bo tutaj w ciemno tak rzucac przykladami nic ci nie da
Niestety, ale zasada "dzwonienia wieczorami do sklepów, które mają gorszy dzień" mija się z celem. Przez te "motywujące" telefony rodzą się niepotrzebne dyskusje z Rks, a przez to konflikty, których można byłoby uniknąć. Wydaje mi się, ze tym Rks nie chce się z nami gadać tak jak nam z nimi. Myśle, że woleliby wieczorem spędzić czas z rodzina, a nie dzwonić po sklepach. Już lepsze były (ale tez niefajne) te wieczorne maile o niewyrobionej skuteczności. Kartony bez zdejmowanych wieczek tylko z odchylającymi się w bok tez nie ułatwiają nam pracy. Są wyższe, a przez to zajmują więcej miejsca na półkach. Zapadają się przez co ciężko jest je wyciągnąć i trzeba rozebrać pół lokalizacji, bo przez otwieranie się samoistnie haczą tez rządek kartonow obok. Przez te odchylające wieczka ciężko jest tez utrzymać porządek za ladą, bo zamknąć je potem tez nie jest tak łatwo- a klient czeka na jeszcze np. dwie pary butow i musisz lecieć.
Zgadza się. Nie wspomnę o tym,że kaleczą nam ręce gdy obsunie się cały słupek po zaklinowaniu się w regale.
Praca dla osoby z zewnątrz wydawała mi się całkiem w porządku, ale niestety firma przez swoje podejście do pracownika sprawiła, że szybko zmieniłam zdanie. Kontrole z kamer na porządku dziennym,wymóg przez RKS podchodzenia do każdego klienta, bo przecież jak nie podejdziesz to nie kupi.Efekt jest taki, że klienci wychodzą mając sprzedawcę na głowie. Telefon od RKS,gdy masz słaby obrót to norma. Doszło do takiej sytuacji,że nikt nie chciał odbierać tych telefonów. Taka ma być rola RKS, żeby wywoływał strach w pracownikach? Za słaby obrót, wskaźniki oczywiście odpowiada pracownik, tak najłatwiej.Macie obowiązek proponowania dodatkowo galanterii i środków do pielęgnacji,jest to oczywiście weryfikowane na kamerze. Poza tym zajmujecie się dostawami,reklamacjami czy sprzątaniem. Pensja oczywiście minimalna krajowa. Szkoda,że firma szuka za wszystko winy tylko w pracownikach, a nie zauważa, że problem może być też wyżej. Rotacja na salonach całkiem spora, ludzie przychodzą i szukają czegoś innego widząc jak naprawdę wygląda ta praca i słusznie bo patrząc co ta firma oferuje to szkoda czasu i nerwów.
Jak tu jest z przerwą w trakcie pracy? Można gdzieś wyjść coś zjeść? Ile minut?
mieliście godzinną przerwę?! ale czad szczerze nigdy się z tym n ie spotkałam, u mnie najdłuższa do tej pory to bylo 10 minut :P
Tylko ta godzinna przerwa była bezpłatna . Nawet jak nie było możliwości wykorzystania przerwy ( byłaś w pracy 12 h musiało się wpisać 11) te twoje 10 min było płatne . W skali miesiąca pracowałaś no 16,17 h za darmo . Czy ja wiem czy taki czad .
na sam okres wakacji dałoby radę się zatrudnić i sobie dorobić? nie trzeba kogoś do pomocy, jak pracownicy biorą urlopy czy coś??
Ale tak w roku akademickim to o ile się dogadasz - pewnie. Też zależy jak masz dużo zajęć, ale zawsze student to plus dla pracodawcy bo podatków płacić nie trzeba
Na pewno jest mozliwosc miec umowe zlecenie, ale czy na tak krotki okres czasu beda chcieli cie zatrudnic ciezko powiedziec..
Nie polecam pracy. Oszczędzanie na wszystkim podglądanie sklepów przez kamery i bezczelne podsumowania z nimi związane. Czasami są słabsze dni, ale firma tego wcale nie uznaje. Zero poszanowania odciąganie godzinnej przerwy z czasu pracy, ciągłe rotacje w personelu. Firma wcale się nie przejmuje czy rezygnuje pracownik ze stażem miesięcznym czy kilkuletnim „ będzie następny” zatrudnianie ludzi z łapanki, praktycznie nikt normalny nie chce tam pracować. Zmiany VM do nocy w ciągu dnia nic nie można zrobić obojętnie czy jest ruch czy nie. Jednak jak ktoś się odważy zabierane są premie indywidualne. TRAGEDIA. Kierownik ze sklepu 168 totalnie bez rozumu i jakiejkolwiek ogłady do swojej ekipy. Kobieta wzięta z łapanki bo wszyscy pouciekali. Zero doświadczenia i przede wszystkim myślenia. Kierownik, który notorycznie ma wolne weekendy i nawet nie potrafi napisać e-mail. (usunięte przez administratora)
Czemu w niektórych sklepach jest wymagane doświadczenie a w niektórych nie?
Na sprzedawcę? To dość dziwne, o jakich ofertach konkretnie mówisz? Nie kojarzę żeby u mnie wymagali doświadczenia
a nie jest tak, że to jest zależne od stanowiska na które aplikujesz? bo na przykład sprzedawca a zastępca kierownika
to na pewno, choć w sumie na sprzedawcę trzeba mieć w końcu to doświadczenie czy niekoniecznie?
przepraszam bo źle przeczytałam, na sprzedawcę czy trzeba mieć pytasz. ale to w sumie odpowiedź ta sama, bo zalezy od tego co napisza w ogloszeniu
Tak. Ale wszystko zależy od sklepu na jak etat jest zapotrzebowanie. Ogólnie praca lekka nie jest ale przyjemna jak lubisz kontakt z ludźmi. Napewno trzeba być kontaktowym w relacjach z ludźmi, nie bać się zagadywać. No i opanowanie tez jest ważne bo różni klienci się zdarzają.
(usunięte przez administratora)
No i właśnie dałaś powód do dumy kierowniczce Bo firmie zależy na wciskaniu produktów , czyli kierownik robi to co firma chce .
(usunięte przez administratora)
Gdzie to pisze ze się prawo zmieniło czy to tylko twoja opinia?
Praca sama w sobie jest bardzo przyjemna, oczywiście zdarzają się klienci, którzy potrafią w jakiś sposób zdenerwować, ale to nie jest największy problem. Największym problemem jest szefostwo, zwłaszcza regionalna, która stosuje (usunięte przez administratora)przez co człowiekowi odechciewa się pracować. Mimo starań, wyrabiania realizacji, zawsze czegoś jest za mało, zawsze coś jest źle. Na początku z dziewczynami myślałyśmy, że to z nami jest coś nie tak, ale po wielu opiniach na temat owej regionalnej, stwierdziliśmy, że jest coś na rzeczy... Kobiety po prostu nie da się lubić i nieświadomie robi sobie wrogów. Wielka szkoda, że na takim stanowisku jest osoba zupełnie nienadająca się do pracy i obcowania z ludźmi. Warto by było przejrzeć niektóre opinie na tej stronie i poważnie się zastanowić co zmienić we firmie, aby było lepiej, bo rotacja pracowników jest zatrważająca. Dochodzi do tego, że klienci pytają ze smutkiem 'a gdzie jest ta pani, taka miła blondyneczka?'. Otóż dobrzy pracownicy odchodzą, bo nie będą dawać się tak traktować. Ja po dwóch latach, spędzonych w super zespole, bardzo lubiąc tę pracę, postanawiam szukać innej. Pozdrawiam Was serdecznie i mam nadzieję, że wreszcie będzie dobrze, bo tacy ludzie niszczą firmę i jej dobre imię.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Wojas S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Wojas S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 300.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Wojas S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 191, z czego 17 to opinie pozytywne, 76 to opinie negatywne, a 98 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Wojas S.A.?
Kandydaci do pracy w Wojas S.A. napisali 17 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.