Nie jest to idealna praca, ale ma sporo plusów
konkretów nie znam, żeby o nie pytać, bo tu nie pracuję i nie wiem jak tu to wszystko wewnętrznie wygląda
Plusem jest stabilność pracy. jak przychodziłam już chwilę temu to potrzebowałam na szybko jakiejś normalnej pracy nie na miesiąc tylko dłużej ze względów osobistych no i tak zostałam już. Czasami spoko klienci się trafiają do pogadania ale to już zależy od dnia, jak kiedyś pracowaliście w usługach to na pewno wiecie o co chodzi. No różnie bywa, nie zawsze kolorowo ale przynajmniej coś się dzieję.
Zależy od dnia i pewnie też od punktu bo do jednego będzie więcej ludzi chodzić a do innych mniej. U mnie raczej tak umiarkowanie
Nie chce się już za bardzo powtarzać.... Z resztą, czasami jak mniej się dzieję to też dobrze, można sobie odpocząć.
Ile trwają szkolenia dla doradcy klienta?
nie wiem czy jest jakiś taki konkretny okres w którym doradca musi koniecznie wszystko opanować
to zależy czy ktoś ma już jakieś doświadczenie czy jest pojętny, a poza tym dużo też już w praktyce wychodzi
Nie ma zasady, tak co do dnia, wiesz. Kiedy załapiesz, to załapiesz, to też nie jest jakiś skomplikowany system.
Może dziwne pytanie ale czym się różni doradca klienta od specjalisty do obsługi klienta?
a czy oba te stanowiska się spotyka w punkcie fortuny? czy doradca jest w punkcie a specjalista na centrali?
Jakbym wiedział to bym się nie pytał. Chodzi mi o to, jak kwestia obowiązków bardziej i ewentualnego wcześniejszego doświadczenia.
nie chodzi o to że pytam konkretnie ciebie ale dopytuje pod wątkiem w razie jakiejś odpowiedzi..
Właściwie to wszystkim. Doradca Klienta to osoba pracująca w punkcie, a specjalista pracuje w biurze, dział customer care i zajmuje się pomocą (telefoniczną, mailową, przez czat) od tej drugiej strony.
dział customer care brzmi naprawdę nieźle.. zawsze chciałam pracować w czymś takim tylko jeszcze jakieś wolne miejsce by się przydalo
dla mnie istotne bo chciałem się dopytać nawet żeby mieć odgląd na sytuację.no ale bądź sobie tajemniczy jak chcesz.myślałem że po to jest to forum zasadniczo
Może wolę utrzymać anonimowość w 100% co? Nie muszę się nikomu z niczego spowiadać, mniej roszczeniowości życzę Forum nie jest o mnie, tylko o pracy w Fortunie, a to kto ile informacji będzie chciał udzielić, zależy tylko od niego.
że wiedząc gdzie pracujesz więcej bym się zorientował. ale już dziękuję za pomoc. ja życzę więcej domniemania dobrej woli...
Mam takie pytanie, bo to zakład bukmacherski, czasami w szkole średniej się z chłopakami chodziło i zawsze jakieś tam emocje były. Czasami wkurzenie czasami szczęście że będzie na piwo w piątek. No i chciałbym zapytać, czy zdarzają wam się jakieś ciekawe sytuacje? Klienci nie dają się za bardzo we znaki? Zastanawiam się, jak by to moglo wyglądać tak od zaplecza. Dzieki
Jakbyś codziennie się stresował to mógłbyś się pochorować. Takie rzeczy są fajne na dzień dwa nie więcej.
e no bez przesady, to nie jest aż takie stresujące, na palcach jednej ręki mogę policzyć jakieś trudniejsze sytuacje
Klienci dają się bardzo we znaki. 1% który tam przychodzi to ludzie normalni. Reszta.... Szkoda gadać.
Rozmowa przebiegla pomyslnie dla mnie :)
trzy swoje wady i zalety
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
WItam wszystkich, nie wiem czy tu mogę pisać, bo aplikuje do Wodzisławia, ale nie ma chyba osobnego forum więc piszę tu. Jest napisane że trzeba mieć doświadczenie w obsłudze klienta to może być np. praca rok w kwiaciarni? Uczą obsługi kasy i terminala? Bo wiem, że mogą się różnić systemem i nabijaniem rachunku. Gdyby mi ktoś odpowiedział to byłabym wdzięczna.
Tak, na luzie. Nauczą cię obsługi wszystkiego, w każdym miejscu te systemy różnie wyglądają, więc to normalne, że na początku w pracy uczą takich podstaw. A tu nie ma nic trudnego, szybko załapiesz
Dzięki wielkie w takim razie, właśnie tego się bałam bo pracowałam wcześniej na dosyć starej kasie.
Moim zdaniem te teraz (bardziej komputer niż kasa per se) są dużo łatwiejsze w obsłudze i bardziej intuicyjne.
firma niezła może rzeczywiście za bardzo cisną z robotą ale to jest biznes rodzinny muszą pilnować swojego interesu żeby firma działała
cisną z robotą? przecież na tym polega praca, zeby byly efekty jak nie wiem jak niektórzy sobie wyobrażają pracowanie, kawka herbatka i krzesełko przez cały dzień???
Krzesełko to akurat przez cały dzień. Tyłka nie można oderwać. U nas na punkcie akurat puszcza się kupony prawie non stop. To krzesełko to akurat nie jest taki plus, chętnie bym wstała i porobila coś innego np porządki, sprzątanie, ale niestety....
co za chęć do pracy, ile osób by marzyło o siedzącej robocie tak, zeby zarobić, ale sie nie narobić a tu taki wyjąteczek
Co za bzdury??? Jaka firma rodzinna kto ci takich głupot naopowiadał???poczytaj regulamin zakładów wzajemnych a później pisz.
dla mnie git, wiadomo można sie zawsze czepiać i coś poszukać, ale przecież po co to robić. dopóki mi wszystko odpowiada to siedzę i pracuje.
jak każdy mój drogi jak każdy. i każdy przede wszystkim ma swoje oczekiwania i doświadczenia. siądzie tam gdzie mu pasuje a nie tam gdzie mu mówią inni
Komfortowe i bezpieczne miejsce pracy. Pracuję tutaj już 2 lata i przez ten czas nie miałam powodów do nerwów czy stresu.
Ale nie mów, że też czasami nie ma bardziej gorącego dnia. Ale no, nudno by było jakby wszystko było pięknie i wspaniale zawsze. Tak to człowiek przynajmniej ma jakieś wyzwanie heh. No i na początku trzeba się nauczyć dystansu przy kasie. Potem już jest raczej tak jak mówisz
Żeby się nie przejmować jeśli ktoś ma powiedzmy muchy w nosie bo miał gorszy dzień. Ale to przychodzi z czasem.
Ale dzięki temu jest się na codzień jest spokojniejszym, ja zauważyłam, że jestem bardziej opanowana w porównaniu do tego co było kiedyś.
przejmować się nawet nie wolno i rzecz jasna trzeba być opanowanym, ale też nie tak żeby sobie dać wejść na głowę jak ktoś jest zbyt bezczelny na przykład
Zawsze można kogoś wyprosić za drzwi w ostateczności jeżeli jest już dramatycznie. Ale mi nigdy się nie zdarzyło coś takiego nie wiem jak wam.
złego słowa tutaj nie powiem na firmę. dali mi pracę ktorej brakowało w najgorszych momentach.
dziwne pytanie, chyba nie myślisz, że na forum firmy będę ci opowiadał o moim życiu prywatnym co nie? chciałem po prostu to podkreślić i docenić, nie będę się tu uzewnętrzniał bez potrzeby
wcale do tego nie namawiam skąd taki atak? twoj wpis od razu sie kojarzy z czasem kiedy wiele miejsc bylo zamkniętych i sporo ludzi potraciło prace, niektore firmy mimo to przyjmowaly nowych pracownikow albo bardzo sie staraly utrzymac tych, ktorych mają, bardziej w to celowałem
kolega mnie tutaj ściągnął zachęcając dobrymi warunkami i teraz ja też ściągam tutaj znajomych jak tylko jest wolne miejsce
Jak jest tutaj z umową? Stabilnie?
No i tu tak samo, jest stabilnie no ale też musisz się jakoś wykazać, pracą na przykład. Nikomu nie jest potrzebny pracownik który robi wszystko na odczepkę i idzie do domu, bo jednak trzeba coś z siebie dać, np. jak się rozmawia z klientem. Już nie jeden taki był co myślał, że będzie sobie dyndał bez konsekwencji no i musiał się z nami pożegnać. Ale na pozytywne zakończenie powiem, że to są rzadkie przypadki bo zazwyczaj wiedzą ludzie po co się chodzi do pracy.
Nie jest stabilnie. Umowa o pracę, nawet na czas nieokreślony nie chroni przed zwolnieniem. Ta praca nie jest pewna i stabilna. Firma likwiduje coraz więcej punktów. Trzeba to kandydatom szczerze napisać sami zdecydują czy chcą aplikować. Ale nie jest to praca pewna i stabilna. Tak było do 2020 roku. Było stabilnie. Teraz nie.
Nie wiem, u nas się nie zanosi bo klientów mamy sporo i nic o czymś takim nie słyszałem, może jestem za świeży.
Zgadzam się w 100 % . Nasz punkt byl rentowny w dobrym miejscu a jednak manager zamknęła .
Kto zazwyczaj prowadzi rozmowy na spotkaniach rekrutacyjnych?
Jeśli chodzi o Doradcę Klienta to rozmowę kwalifikacyjną prowadzi Menager Regionalny, no i w zależności gdzie chcesz się przyjąć, to będzie ktoś inny.
A orientuje się ktoś czy może jest jakiś wspólny zestaw pytań np.? Albo powiedzmy jakieś zadania w stylu: opowiedz krok po kroku jak przeprowadzisz rozmowę z klientem, który potrzebuje tego a tego, albo ma jakiś problem? Spotkałam się już z tego typu pytaniami i jestem ciekawa, czy jakoś tutaj w ten sposób można się przygotować?
ciężko mowić o konkretnym zestawie pytań, ale w sumie niezależnie gdzie sie wybierasz to zawsze trzeba mieć w głowie takie podstawowe pytania, bo to normalne, że mogą je zadać, o doświadczenie, co sie robiło we wcześniejszych pracach, czemu chce sie tutaj pracować itp. takie podstawy przynajmniej dla wielu
ze swojego doświadczenie mogę powiedzieć, że czasem też lubią pytać czego sie oczekuje, czy ma sie samemu jakieś pytania, więc warto sobie kilka w głowie przygotować tak nawet dla pokazania, że się myśli poważnie o aplikacji i dwa razy mnie też spytali co bym zrobiła w jakiejś konkretnej sytuacji itp. tyle chciałam tak dorzucić od siebie
Praca w Fortunie to zdecydowanie nie jest praca dla każdego. Ciągły kontakt z klientem i to nie zawsze łatwym - przychodzi do nas cały przekrój różnych ludzi. Trzeba mieć podejście i bezwarunkowo lubić pracę w ludźmi, bo bez tego ani rusz, tylko się będziesz męczyć. Trzeba potrafić się uśmiechnąć mimo, że masz ochotę na kogoś nakrzyczeć, umieć wytłumaczyć na spokojnie kiedy ktoś ma do ciebie wąty. Praca ma zdecydowanie swoje plusy, jest względnie spokojna i nie obciąża fizycznie, co dla mnie jest bardzo ważne. Czasem tez mam dość, jak każdy, ale tak ogólnie rzecz biorąc jest mi tu naprawdę nieźle i nie będę szukać problemów tam gdzie ich nie ma na siłę bo w ten sposób zaszkodzę tylko sobie. Wam też polecam zająć się pracą a nie doszukiwać jakiś niedogodności, bo jak się ich szuka na siłę to zawsze się coś znajdzie. Pozdrawiam wszystkich pracowników tych byłych jak i obecnych :)
Mi np. właśnie odpowiada kontakt z klientem bo można wiele się dowiedzieć o ludziach i to jest ciekawe.
niestety, jeśli ma sie prace z klientami trzeba już sie samemu określić czy sie to lubi czy nie, ale nie szukać problemów na sile albo innych zniechęcać dlatego, że na przyklad praca nie jest dla mnie
Zarobki to kwesta zorganizowania się, jak popracujesz dłużej i poznasz reguły to sobie dorobisz. Najważniejsze być pośrodku, nie wykonywać za szybko poleceń z góry, bo w większości działają na niekorzyść . Powoli do celu. Celem w fortunie są pieniądze ????
ludzie mają różne priorytety, ale chyba każdy bez wyjątku chodzi do pracy, żeby na koniec miesiąca zobaczyć wypłatę na koncie, a jak sie uczciwie pracuje a nie obija w pracy to zawsze można dobrze zarobić
Jak tutaj wygląda kwestia benefitów? Ktoś mógłby powiedzieć kilka słów?
jak ja jeszcze pracowałem to na pewno była prywatna opieka medyczna, szkolenia co jakiś czas i system premiowy
Ok, a na premie trzeba sie jakoś szczególnie postarać czy nie ma problemu, żeby wyrobić?
Za siedzenie i pierdzenie w stołek premii nie dostaniesz. Oczywiście, że trzeba coś sobą reprezentować jako pracownik, nie tak, że masz gwarantowaną niezależnie od tego czy będziesz się starać, czy nie.
Bardziej chodziło mi o to, czy jest realna szansa na wyrobienie, bo czasem człowiek tyra i tyra, a i tak nie ma, nie oczekuje premii za nic nie robienie. Ale ok, rozumiem, że wszystko się da i o to mi się rozchodziło.
Nie da się, bo wynik uzależniony jest od oferty, a oferta od kalendarza rozgrywek, może i znajdziesz naiwnego gracza który codziennie gra po 2 zł żeby zaszalał i zagrał za 10 ale za dużo ich nie znajdziesz. Najwazniejsze: i wpływu na ofertę nie masz
Do ilu metrów mogę wejść żeby umyć witrynę???Z drabiny stojąc na samej górze nie sięgam,stawiam krzesło na krzesło kombinuję ale niestety tez nie sięgam.Jak to wszystko ma się to do przepisów BHP???Muszę umyć dokładnie!!!!!Co z odszkodowaniem gdy spadnę z tak wysoka???Tyle mogę napisać ,bo zależy mi na pracy a polecenie wykonać trzeba.
Czytam to i nie dowierzam, że ludzie naprawdę z takimi pierdołami przychodzą na forum o pracodawcy i liczą w sumie na nie wiem co.. czy wy już naprawdę nie potraficie rozmawiać i załatwiać swoich spraw w realnym życiu?
przytwierdź myjkę do kija czy cos albo wiem, mam lepszy pomysł napisz na goworku, na pewno pomoże.
Możesz wejść najwyżej na drugi stopień drabiny do tego stopnia w razie upadku dostaniesz odszkodowanie.Spadając z wyższego niestety nie dostaniesz nic.Poczytaj w przepisach o Bhp.Myj ile sięgniesz.
maksymalnie na wysokość bodajże metra więc jeżeli nie sięgasz to myjesz tylko to co w zasięgu. Nikt nie ma prawa kazać działać niezgodnie z przepisami bhp
Moim zdaniem masz dbać o porządek w miejscu pracy, a witryna do takiego nie należy, nasza dobrą wolą jest mycie stolików i podłogi, bo nie dostajemy ekwiwalentu za pranie ani dodatku za sprzatanie, więc nie co przesadzać , w dobie internetu to góra powinna zapewnić czyszczenie witryn
Myślę że trenerzy powinni sprzątać i myć szyby. Mają tyle wolnego czasu ,że spokojnie mogą wykonać te czynnosci. Pozdrawiam
czemu tak bardzo Cie to interesuje skoro już tutaj nie pracujesz sądząc po Twoim statusie?
W domu już tylko siedzą. I tak nic nie wnoszą tylko zbędne zamieszanie. Zupełnie niepotrzebne stanowisko.
To stanowisko, jak twierdzisz wyższe "zajmują nie wiadomo w jakim celu i generują tylko niepotrzebnie koszty. Niestety niektórzy z nich kompletnie nie nadają się do tej roli.
a kim Ty jesteś żeby oceniać to jakie kto generuje koszty i czy nadaje się do pracy którą wykonuje?
Nie musisz nic myć, bo to nie jest twoje stanowisko pracy, czy widziałaś żeby starszy doradca np. w salonie plusa, Orange czy innym mył witrynę? Pracodawca powinien zapłacić firmie zewnętrznej za taką usługę
Tylko dobre wspomnienia zabiorę z tej firmy jak dotrwam do emerytury.
mówcie co chcecie mnie w tej firmie sie podobało moze nie wszystko jest tam ok ale poznałam fajnych ludzi ktorych mi teraz brakuje ale jak tylko bedzie okazja isc tam ponownie to nawet sie nie zawacham
skoro tak fajnie ci sie pracowało i chciałabyś wrócić jakby była okazja to czemu odeszłaś?
Lol, bo tak? nie muszę chyba nikomu się tłumaczyć, ludzie mają różne powody osobiste i nikomu nic do tego...
Praca sama w sobie nie jest zła poza tym idzie się do wszystkiego przyzwyczaić i mieć chęci do pracy..Kasa na czas zarobki jak dla mnie osobiście bardzo dobre czego chcieć więcej :) Pracować i tyle
trzeba pamiętać, że ludzie czasem przesadzają w swoich komentarzach, więc na pewno nie jest u nich tak źle. Ja słyszałem, że ostatnio pracownicy dostali jakieś podwyżki do zarobków, więc nie potrzebnie narzekają. Jestem ciekaw, czy niedługo pojawi się jakaś oferta u nich, ktoś słyszał o rotacji wśród pracowników może? Dzięki
Nie szukacie kogoś do prowadzenia waszej strony internetowej? Nieskromnie powiem, że znam się na tym. Dajcie znać.
To może nieskromnie pokaż, że znasz się tez na posługiwaniu się internetem i poszukaj sobie w ofertach pracy, czy szukają kogoś
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w FORTUNA zakład bukmacherski?
Zobacz opinie na temat firmy FORTUNA zakład bukmacherski tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 106.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w FORTUNA zakład bukmacherski?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 42, z czego 16 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 24 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy FORTUNA zakład bukmacherski?
Kandydaci do pracy w FORTUNA zakład bukmacherski napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.