Opinie o FORTUNA zakład bukmacherski w Świdnica

Poniżej przeczytasz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy FORTUNA zakład bukmacherski. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie FORTUNA zakład bukmacherski na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o FORTUNA zakład bukmacherski w Świdnica

Innari
Pracownik

Nie jest to idealna praca, ale ma sporo plusów

Pakamera
Kandydat
 Pytanie
@Innari

jakiś przykład?

informator
Pracownik
@Pakamera

a co chcesz wiedzieć konkretnie to też ci powiem czy tam odpowiem

Pakamera
Kandydat
@informator

no przykład tych plusów

Pakamera
Kandydat
@informator

konkretów nie znam, żeby o nie pytać, bo tu nie pracuję i nie wiem jak tu to wszystko wewnętrznie wygląda

Dixi
Pracownik
@Pakamera

Plusem jest stabilność pracy. jak przychodziłam już chwilę temu to potrzebowałam na szybko jakiejś normalnej pracy nie na miesiąc tylko dłużej ze względów osobistych no i tak zostałam już. Czasami spoko klienci się trafiają do pogadania ale to już zależy od dnia, jak kiedyś pracowaliście w usługach to na pewno wiecie o co chodzi. No różnie bywa, nie zawsze kolorowo ale przynajmniej coś się dzieję.

Pakamera
Kandydat
@Dixi

dzięki za opinie

pinki
Kandydat
 Pytanie
@Dixi

A jak jest z ruchem? Cały czas coś czy są chwile przerwy?

Dixi
Pracownik
@pinki

Zależy od dnia i pewnie też od punktu bo do jednego będzie więcej ludzi chodzić a do innych mniej. U mnie raczej tak umiarkowanie

Balia
Pracownik
@pinki

Ojj bardzo różnie

pinki
Kandydat
 Pytanie
@Dixi

Dzięki, ale pewnie ogólnie nudy nie ma, żeby tak było pusto prawie nie?

Dixi
Pracownik
@pinki

Nie chce się już za bardzo powtarzać.... Z resztą, czasami jak mniej się dzieję to też dobrze, można sobie odpocząć.

doradca
Kandydat
 Pytanie

Ile trwają szkolenia dla doradcy klienta?

Aygo
Pracownik
@doradca

nie wiem czy jest jakiś taki konkretny okres w którym doradca musi koniecznie wszystko opanować

Aygo
Pracownik
@doradca

to zależy czy ktoś ma już jakieś doświadczenie czy jest pojętny, a poza tym dużo też już w praktyce wychodzi

Arnoldino
Pracownik
@doradca

Nie ma zasady, tak co do dnia, wiesz. Kiedy załapiesz, to załapiesz, to też nie jest jakiś skomplikowany system.

Arnoldino
Kandydat
@doradca

Byle tego nie przeciągać w nieskończoność

doradca
Kandydat
@Arnoldino

no to zrozumiałe. dzięki

Mike
Kandydat
 Pytanie
@Aygo

a to są jakieś konkretne szkolenia czy bardziej chodzi o wdrożenie w miejscu pracy??

Aygo
Pracownik
@Mike

Najpierw musisz się na miejscu zorientować. Tak jak pisałem, praktyka najważniejsza.

Mike
Kandydat
@Aygo

Czyli wszystko w praktyce rozumiem, dzięki

kandydat
Kandydat
 Pytanie

Może dziwne pytanie ale czym się różni doradca klienta od specjalisty do obsługi klienta?

top
Kandydat
 Pytanie
@kandydat

a czy oba te stanowiska się spotyka w punkcie fortuny? czy doradca jest w punkcie a specjalista na centrali?

kandydat
Kandydat
@top

Jakbym wiedział to bym się nie pytał. Chodzi mi o to, jak kwestia obowiązków bardziej i ewentualnego wcześniejszego doświadczenia.

top
Kandydat
@kandydat

nie chodzi o to że pytam konkretnie ciebie ale dopytuje pod wątkiem w razie jakiejś odpowiedzi..

LelumPolelum
Pracownik
@kandydat

Właściwie to wszystkim. Doradca Klienta to osoba pracująca w punkcie, a specjalista pracuje w biurze, dział customer care i zajmuje się pomocą (telefoniczną, mailową, przez czat) od tej drugiej strony.

LelumPolelum
Pracownik
@kandydat

Na oba doświadczenie nie jest wymagane

top
Kandydat
 Pytanie
@LelumPolelum

aaaa. a ty gdzie pracujesz, jeśli mogę spytać?

Amelia
Kandydat
@LelumPolelum

dział customer care brzmi naprawdę nieźle.. zawsze chciałam pracować w czymś takim tylko jeszcze jakieś wolne miejsce by się przydalo

LelumPolelum
Pracownik
@top

Nieistotne ;)

top
Kandydat
@LelumPolelum

dla mnie istotne bo chciałem się dopytać nawet żeby mieć odgląd na sytuację.no ale bądź sobie tajemniczy jak chcesz.myślałem że po to jest to forum zasadniczo

Jen
Pracownik
@Amelia

sprawdzaj oferty i może się cos pojawi dla ciebie, tak czy tak powodzenia

LelumPolelum
Pracownik
 Pytanie
@top

Może wolę utrzymać anonimowość w 100% co? Nie muszę się nikomu z niczego spowiadać, mniej roszczeniowości życzę Forum nie jest o mnie, tylko o pracy w Fortunie, a to kto ile informacji będzie chciał udzielić, zależy tylko od niego.

top
Kandydat
@LelumPolelum

o kontekst mi chodziło

top
Kandydat
@LelumPolelum

że wiedząc gdzie pracujesz więcej bym się zorientował. ale już dziękuję za pomoc. ja życzę więcej domniemania dobrej woli...

Witek
Kandydat
 Pytanie

Mam takie pytanie, bo to zakład bukmacherski, czasami w szkole średniej się z chłopakami chodziło i zawsze jakieś tam emocje były. Czasami wkurzenie czasami szczęście że będzie na piwo w piątek. No i chciałbym zapytać, czy zdarzają wam się jakieś ciekawe sytuacje? Klienci nie dają się za bardzo we znaki? Zastanawiam się, jak by to moglo wyglądać tak od zaplecza. Dzieki

Witek
Kandydat
@Witek

Teraz mam taki trudniejszy okres i się zastanawiałem, czy by nie spróbować w czymś takim.

shi
Pracownik
@Witek

Od dawna już nie pamiętam jakiejś większej akcji, raczej kulturka

shi
Pracownik
@Witek

Dawaj śmiało

GTA
Pracownik
@Witek

Raczej po czasie dochodzi rutyna do tego i nie zwraca się większej uwagi na takie rzeczy.

Witek
Kandydat
@GTA

Też może być, w zasadzie nie pomyślałem o tym

Witek
Kandydat
 Pytanie
@GTA

Ale to dobrze czy źle?

GTA
Pracownik
@Witek

Zależy dla kogo, ja wole mieć spokojną głowę na codzień i nie szukam wrażeń.

Giena
Pracownik
@Witek

Jakbyś codziennie się stresował to mógłbyś się pochorować. Takie rzeczy są fajne na dzień dwa nie więcej.

Giena
Pracownik
@Witek

Zresztą przyjdziesz to zobaczysz jak ludzie do tego podchodzą od drugiej strony.

Aja
Pracownik
@Giena

e no bez przesady, to nie jest aż takie stresujące, na palcach jednej ręki mogę policzyć jakieś trudniejsze sytuacje

Giena
Pracownik
@Aja

No to mówie, że nie jest stresujące. Słowo klucz - "jakbyś"

Pracownik
Pracownik
@Witek

Klienci dają się bardzo we znaki. 1% który tam przychodzi to ludzie normalni. Reszta.... Szkoda gadać.

Kasjer
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rozmowa przebiegla pomyslnie dla mnie :)

Pytania

trzy swoje wady i zalety

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Wera
Kandydat
 Pytanie

WItam wszystkich, nie wiem czy tu mogę pisać, bo aplikuje do Wodzisławia, ale nie ma chyba osobnego forum więc piszę tu. Jest napisane że trzeba mieć doświadczenie w obsłudze klienta to może być np. praca rok w kwiaciarni? Uczą obsługi kasy i terminala? Bo wiem, że mogą się różnić systemem i nabijaniem rachunku. Gdyby mi ktoś odpowiedział to byłabym wdzięczna.

Badau
Pracownik
@Wera

Tak, na luzie. Nauczą cię obsługi wszystkiego, w każdym miejscu te systemy różnie wyglądają, więc to normalne, że na początku w pracy uczą takich podstaw. A tu nie ma nic trudnego, szybko załapiesz

Wera
Kandydat
@Badau

Dzięki wielkie w takim razie, właśnie tego się bałam bo pracowałam wcześniej na dosyć starej kasie.

Badau
Pracownik
@Wera

Moim zdaniem te teraz (bardziej komputer niż kasa per se) są dużo łatwiejsze w obsłudze i bardziej intuicyjne.

lakalaka
Pracownik
@Badau

na pewno trudniej się pomylić i zrobić jakiś większy błąd

Domino
Pracownik
@Wera

to nie jest taka filozofia jak się wydaje. ja bym powiedziała że proste.

Dragonfly
Pracownik

firma niezła może rzeczywiście za bardzo cisną z robotą ale to jest biznes rodzinny muszą pilnować swojego interesu żeby firma działała

1
?
Pracownik
 Pytanie
@Dragonfly

cisną z robotą? przecież na tym polega praca, zeby byly efekty jak nie wiem jak niektórzy sobie wyobrażają pracowanie, kawka herbatka i krzesełko przez cały dzień???

Najpiękniejsza kasjerka
Pracownik
@?

Krzesełko to akurat przez cały dzień. Tyłka nie można oderwać. U nas na punkcie akurat puszcza się kupony prawie non stop. To krzesełko to akurat nie jest taki plus, chętnie bym wstała i porobila coś innego np porządki, sprzątanie, ale niestety....

?
Pracownik
@Najpiękniejsza kasjerka

co za chęć do pracy, ile osób by marzyło o siedzącej robocie tak, zeby zarobić, ale sie nie narobić a tu taki wyjąteczek

Maja
Pracownik
 Pytanie
@Dragonfly

Co za bzdury??? Jaka firma rodzinna kto ci takich głupot naopowiadał???poczytaj regulamin zakładów wzajemnych a później pisz.

Hurricane
Pracownik

dla mnie git, wiadomo można sie zawsze czepiać i coś poszukać, ale przecież po co to robić. dopóki mi wszystko odpowiada to siedzę i pracuje.

Komz
Pracownik
@Hurricane

jak każdy mój drogi jak każdy. i każdy przede wszystkim ma swoje oczekiwania i doświadczenia. siądzie tam gdzie mu pasuje a nie tam gdzie mu mówią inni

Hurricane
Pracownik
@Komz

nie chcę uogólniać no ale sam się zgadzam ogólnie

Pracownik
Pracownik

Komfortowe i bezpieczne miejsce pracy. Pracuję tutaj już 2 lata i przez ten czas nie miałam powodów do nerwów czy stresu.

Malina
Pracownik
@Pracownik

Ale nie mów, że też czasami nie ma bardziej gorącego dnia. Ale no, nudno by było jakby wszystko było pięknie i wspaniale zawsze. Tak to człowiek przynajmniej ma jakieś wyzwanie heh. No i na początku trzeba się nauczyć dystansu przy kasie. Potem już jest raczej tak jak mówisz

Dziwny
Kandydat
 Pytanie
@Malina

Dystansu przy kasie? W jakim sensie?

Malina
Pracownik
@Dziwny

Żeby się nie przejmować jeśli ktoś ma powiedzmy muchy w nosie bo miał gorszy dzień. Ale to przychodzi z czasem.

Malina
Pracownik
@Dziwny

Ale dzięki temu jest się na codzień jest spokojniejszym, ja zauważyłam, że jestem bardziej opanowana w porównaniu do tego co było kiedyś.

Hakuna
Pracownik
@Malina

No trzeba trzymać nerwy na wodzy, zgodze się, że potem to trochę wchodzi w krew.

Dida
Kandydat
@Malina

przejmować się nawet nie wolno i rzecz jasna trzeba być opanowanym, ale też nie tak żeby sobie dać wejść na głowę jak ktoś jest zbyt bezczelny na przykład

Hakuna
Pracownik
@Dida

Zawsze można kogoś wyprosić za drzwi w ostateczności jeżeli jest już dramatycznie. Ale mi nigdy się nie zdarzyło coś takiego nie wiem jak wam.

Gem
Pracownik

złego słowa tutaj nie powiem na firmę. dali mi pracę ktorej brakowało w najgorszych momentach.

Edis
Kandydat
 Pytanie
@Gem

w najgorszych czyli w jakich?

Gem
Pracownik
 Pytanie
@Edis

dziwne pytanie, chyba nie myślisz, że na forum firmy będę ci opowiadał o moim życiu prywatnym co nie? chciałem po prostu to podkreślić i docenić, nie będę się tu uzewnętrzniał bez potrzeby

Edis
Kandydat
 Pytanie
@Gem

wcale do tego nie namawiam skąd taki atak? twoj wpis od razu sie kojarzy z czasem kiedy wiele miejsc bylo zamkniętych i sporo ludzi potraciło prace, niektore firmy mimo to przyjmowaly nowych pracownikow albo bardzo sie staraly utrzymac tych, ktorych mają, bardziej w to celowałem

Gem
Pracownik
@Edis

no to zrozumiałem inaczej i tyle. nie ma co drążyć tematu

Święty
Pracownik

kolega mnie tutaj ściągnął zachęcając dobrymi warunkami i teraz ja też ściągam tutaj znajomych jak tylko jest wolne miejsce

Bajk
Kandydat
 Pytanie

Jak jest tutaj z umową? Stabilnie?

Szarotka
Kandydat
@Bajk

Z tego co widziałam na ogłoszeniu jest umowa o pracę

Jar
Pracownik
@Bajk

jest stabilnie, nie ma co się cykać

Zankok
Pracownik
@Jar

No i tu tak samo, jest stabilnie no ale też musisz się jakoś wykazać, pracą na przykład. Nikomu nie jest potrzebny pracownik który robi wszystko na odczepkę i idzie do domu, bo jednak trzeba coś z siebie dać, np. jak się rozmawia z klientem. Już nie jeden taki był co myślał, że będzie sobie dyndał bez konsekwencji no i musiał się z nami pożegnać. Ale na pozytywne zakończenie powiem, że to są rzadkie przypadki bo zazwyczaj wiedzą ludzie po co się chodzi do pracy.

Pracownik
Pracownik
@Jar

Nie jest stabilnie. Umowa o pracę, nawet na czas nieokreślony nie chroni przed zwolnieniem. Ta praca nie jest pewna i stabilna. Firma likwiduje coraz więcej punktów. Trzeba to kandydatom szczerze napisać sami zdecydują czy chcą aplikować. Ale nie jest to praca pewna i stabilna. Tak było do 2020 roku. Było stabilnie. Teraz nie.

KLP
Pracownik
@Pracownik

Nie wiem, u nas się nie zanosi bo klientów mamy sporo i nic o czymś takim nie słyszałem, może jestem za świeży.

Była pracownica
Były pracownik
@Pracownik

Zgadzam się w 100 % . Nasz punkt byl rentowny w dobrym miejscu a jednak manager zamknęła .

Squatch
Pracownik
 Pytanie

Kto zazwyczaj prowadzi rozmowy na spotkaniach rekrutacyjnych?

Pabe
Pracownik
 Pytanie
@Squatch

a kto ma prowadzić? chyba logiczne, że osoby decyzyjne w firmie

Witek
Pracownik
@Squatch

Jeśli chodzi o Doradcę Klienta to rozmowę kwalifikacyjną prowadzi Menager Regionalny, no i w zależności gdzie chcesz się przyjąć, to będzie ktoś inny.

Tahini
Kandydat
 Pytanie
@Witek

A orientuje się ktoś czy może jest jakiś wspólny zestaw pytań np.? Albo powiedzmy jakieś zadania w stylu: opowiedz krok po kroku jak przeprowadzisz rozmowę z klientem, który potrzebuje tego a tego, albo ma jakiś problem? Spotkałam się już z tego typu pytaniami i jestem ciekawa, czy jakoś tutaj w ten sposób można się przygotować?

Eleanor
Kandydat
@Tahini

ciężko mowić o konkretnym zestawie pytań, ale w sumie niezależnie gdzie sie wybierasz to zawsze trzeba mieć w głowie takie podstawowe pytania, bo to normalne, że mogą je zadać, o doświadczenie, co sie robiło we wcześniejszych pracach, czemu chce sie tutaj pracować itp. takie podstawy przynajmniej dla wielu

Liry
Kandydat
@Eleanor

ze swojego doświadczenie mogę powiedzieć, że czasem też lubią pytać czego sie oczekuje, czy ma sie samemu jakieś pytania, więc warto sobie kilka w głowie przygotować tak nawet dla pokazania, że się myśli poważnie o aplikacji i dwa razy mnie też spytali co bym zrobiła w jakiejś konkretnej sytuacji itp. tyle chciałam tak dorzucić od siebie

Koleżanka
Pracownik
 Problem

Praca w Fortunie to zdecydowanie nie jest praca dla każdego. Ciągły kontakt z klientem i to nie zawsze łatwym - przychodzi do nas cały przekrój różnych ludzi. Trzeba mieć podejście i bezwarunkowo lubić pracę w ludźmi, bo bez tego ani rusz, tylko się będziesz męczyć. Trzeba potrafić się uśmiechnąć mimo, że masz ochotę na kogoś nakrzyczeć, umieć wytłumaczyć na spokojnie kiedy ktoś ma do ciebie wąty. Praca ma zdecydowanie swoje plusy, jest względnie spokojna i nie obciąża fizycznie, co dla mnie jest bardzo ważne. Czasem tez mam dość, jak każdy, ale tak ogólnie rzecz biorąc jest mi tu naprawdę nieźle i nie będę szukać problemów tam gdzie ich nie ma na siłę bo w ten sposób zaszkodzę tylko sobie. Wam też polecam zająć się pracą a nie doszukiwać jakiś niedogodności, bo jak się ich szuka na siłę to zawsze się coś znajdzie. Pozdrawiam wszystkich pracowników tych byłych jak i obecnych :)

1
niska
Pracownik
@Koleżanka

zgadzam się z twoja opinia

Seba
Inne
 Pytanie
@Koleżanka

Ile zarabiasz?

Seba
Inne
 Pytanie
@niska

A co wy sie tak na wszystko zgadzacie??????

Lola
Pracownik
@Koleżanka

Seba, chyba mamy wolny kraj i można się zgadzać z kim się chce.

Lola
Pracownik
@Koleżanka

Mi np. właśnie odpowiada kontakt z klientem bo można wiele się dowiedzieć o ludziach i to jest ciekawe.

Kadr
Pracownik
@Koleżanka

niestety, jeśli ma sie prace z klientami trzeba już sie samemu określić czy sie to lubi czy nie, ale nie szukać problemów na sile albo innych zniechęcać dlatego, że na przyklad praca nie jest dla mnie

Ja
Inne
@Seba

Zarobki to kwesta zorganizowania się, jak popracujesz dłużej i poznasz reguły to sobie dorobisz. Najważniejsze być pośrodku, nie wykonywać za szybko poleceń z góry, bo w większości działają na niekorzyść . Powoli do celu. Celem w fortunie są pieniądze ????

Nekrut
Pracownik
@Ja

ludzie mają różne priorytety, ale chyba każdy bez wyjątku chodzi do pracy, żeby na koniec miesiąca zobaczyć wypłatę na koncie, a jak sie uczciwie pracuje a nie obija w pracy to zawsze można dobrze zarobić

Arek
Kandydat
 Pytanie

Jak tutaj wygląda kwestia benefitów? Ktoś mógłby powiedzieć kilka słów?

Picu
Były pracownik
@Arek

jak ja jeszcze pracowałem to na pewno była prywatna opieka medyczna, szkolenia co jakiś czas i system premiowy

Arek
Kandydat
 Pytanie
@Picu

Ok, a na premie trzeba sie jakoś szczególnie postarać czy nie ma problemu, żeby wyrobić?

Zankok
Pracownik
@Arek

Za siedzenie i pierdzenie w stołek premii nie dostaniesz. Oczywiście, że trzeba coś sobą reprezentować jako pracownik, nie tak, że masz gwarantowaną niezależnie od tego czy będziesz się starać, czy nie.

Arek
Kandydat
@Zankok

Bardziej chodziło mi o to, czy jest realna szansa na wyrobienie, bo czasem człowiek tyra i tyra, a i tak nie ma, nie oczekuje premii za nic nie robienie. Ale ok, rozumiem, że wszystko się da i o to mi się rozchodziło.

Ja
Inne
@Arek

Nie da się, bo wynik uzależniony jest od oferty, a oferta od kalendarza rozgrywek, może i znajdziesz naiwnego gracza który codziennie gra po 2 zł żeby zaszalał i zagrał za 10 ale za dużo ich nie znajdziesz. Najwazniejsze: i wpływu na ofertę nie masz

Basia
Pracownik
 Pytanie

Do ilu metrów mogę wejść żeby umyć witrynę???Z drabiny stojąc na samej górze nie sięgam,stawiam krzesło na krzesło kombinuję ale niestety tez nie sięgam.Jak to wszystko ma się to do przepisów BHP???Muszę umyć dokładnie!!!!!Co z odszkodowaniem gdy spadnę z tak wysoka???Tyle mogę napisać ,bo zależy mi na pracy a polecenie wykonać trzeba.

1
Natka
Pracownik
 Pytanie
@Basia

Czytam to i nie dowierzam, że ludzie naprawdę z takimi pierdołami przychodzą na forum o pracodawcy i liczą w sumie na nie wiem co.. czy wy już naprawdę nie potraficie rozmawiać i załatwiać swoich spraw w realnym życiu?

1
Byku
Pracownik
@Basia

przytwierdź myjkę do kija czy cos albo wiem, mam lepszy pomysł napisz na goworku, na pewno pomoże.

1
Natka
Pracownik
@Byku

no dokładnie to miałam na myśli :)

1
Jolka
Pracownik
@Basia

Możesz wejść najwyżej na drugi stopień drabiny do tego stopnia w razie upadku dostaniesz odszkodowanie.Spadając z wyższego niestety nie dostaniesz nic.Poczytaj w przepisach o Bhp.Myj ile sięgniesz.

Bubo
Pracownik
@Basia

maksymalnie na wysokość bodajże metra więc jeżeli nie sięgasz to myjesz tylko to co w zasięgu. Nikt nie ma prawa kazać działać niezgodnie z przepisami bhp

Mi
Pracownik
@Bubo

Moim zdaniem masz dbać o porządek w miejscu pracy, a witryna do takiego nie należy, nasza dobrą wolą jest mycie stolików i podłogi, bo nie dostajemy ekwiwalentu za pranie ani dodatku za sprzatanie, więc nie co przesadzać , w dobie internetu to góra powinna zapewnić czyszczenie witryn

Zosia
Pracownik
@Mi

Myślę że trenerzy powinni sprzątać i myć szyby. Mają tyle wolnego czasu ,że spokojnie mogą wykonać te czynnosci. Pozdrawiam

TinTin
Pracownik
@Zosia

no i zawsze trzeba wbić szpileczkę komuś na wyższym niż Ty obejmujesz stanowisku...

doremi
Pracownik
@Zosia

To samo oni mogą powiedzieć o tobie, po co te złościwości

Xyz
Były pracownik
 Pytanie
@Zosia

Czy trenerzy to pracuja jeszcze na punktach? Czy teraz w domu juz tylko siedza?

Mika
Pracownik
 Pytanie
@Xyz

czemu tak bardzo Cie to interesuje skoro już tutaj nie pracujesz sądząc po Twoim statusie?

Zosia
Pracownik
@Xyz

W domu już tylko siedzą. I tak nic nie wnoszą tylko zbędne zamieszanie. Zupełnie niepotrzebne stanowisko.

Zosia
Pracownik
@TinTin

To stanowisko, jak twierdzisz wyższe "zajmują nie wiadomo w jakim celu i generują tylko niepotrzebnie koszty. Niestety niektórzy z nich kompletnie nie nadają się do tej roli.

what
Pracownik
 Pytanie
@Zosia

a kim Ty jesteś żeby oceniać to jakie kto generuje koszty i czy nadaje się do pracy którą wykonuje?

1
Kola
Pracownik
@Zosia

uwazaj zebys ktos nie stwierdzil ze ty sie nie nadajesz do pracy ktora wykonujesz

Majki
Pracownik
@Basia

To po co myjesz

Ja
Inne
 Pytanie
@Basia

Nie musisz nic myć, bo to nie jest twoje stanowisko pracy, czy widziałaś żeby starszy doradca np. w salonie plusa, Orange czy innym mył witrynę? Pracodawca powinien zapłacić firmie zewnętrznej za taką usługę

Blondie
Pracownik

Tylko dobre wspomnienia zabiorę z tej firmy jak dotrwam do emerytury.

Lampik
Kandydat
 Pytanie
@Blondie

dlugi staż?

Honey Sugar Bumps
Pracownik

mówcie co chcecie mnie w tej firmie sie podobało moze nie wszystko jest tam ok ale poznałam fajnych ludzi ktorych mi teraz brakuje ale jak tylko bedzie okazja isc tam ponownie to nawet sie nie zawacham

Be
Pracownik
 Pytanie
@Honey Sugar Bumps

skoro tak fajnie ci sie pracowało i chciałabyś wrócić jakby była okazja to czemu odeszłaś?

HoneySugar
Były pracownik
 Pytanie
@Be

Lol, bo tak? nie muszę chyba nikomu się tłumaczyć, ludzie mają różne powody osobiste i nikomu nic do tego...

Sugar Babe
Pracownik

Praca sama w sobie nie jest zła poza tym idzie się do wszystkiego przyzwyczaić i mieć chęci do pracy..Kasa na czas zarobki jak dla mnie osobiście bardzo dobre czego chcieć więcej :) Pracować i tyle

Netle
Kandydat
 Pytanie
@Sugar Babe

a jak sprawa stoi z jakimiś benefitami dla pracowników?

Nutty
Pracownik
 Pytanie

trzeba pamiętać, że ludzie czasem przesadzają w swoich komentarzach, więc na pewno nie jest u nich tak źle. Ja słyszałem, że ostatnio pracownicy dostali jakieś podwyżki do zarobków, więc nie potrzebnie narzekają. Jestem ciekaw, czy niedługo pojawi się jakaś oferta u nich, ktoś słyszał o rotacji wśród pracowników może? Dzięki

Pint Size
Pracownik
 Pytanie

Nie szukacie kogoś do prowadzenia waszej strony internetowej? Nieskromnie powiem, że znam się na tym. Dajcie znać.

Keddo
Były pracownik
@Pint Size

To może nieskromnie pokaż, że znasz się tez na posługiwaniu się internetem i poszukaj sobie w ofertach pracy, czy szukają kogoś

beo
Pracownik
@Pint Size

raczej nie...nie chcę podcinać skrzydeł, ale sorry, nie nastawiałbym się

Zostaw merytoryczną opinię o FORTUNA zakład bukmacherski - Świdnica

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w FORTUNA zakład bukmacherski?

    Zobacz opinie na temat firmy FORTUNA zakład bukmacherski tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 106.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w FORTUNA zakład bukmacherski?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 42, z czego 16 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 24 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy FORTUNA zakład bukmacherski?

    Kandydaci do pracy w FORTUNA zakład bukmacherski napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
FORTUNA zakład bukmacherski
Przejdź do nowych opinii