brak logo

Tempo Team

Lelystad-Haven

Opinie o Tempo Team

Militariusz 2016-04-07 13:56
Prześledziłem wszystkie oferty wstecz do 6 tygodni na witrynie biura i nie znalazłem oferty odnośnie pakowania czekoladek!!!!!!
Agata:) 2016-04-07 14:35
Czyli co?Nikt sie nie zdecyduje???Kurde,a swoja droga,że wogole sa na tym swiecie tacy perfidni ludzie,którzy tak oszukuja i jeszcze naciagaja ludzi,ktorzy tez czesto maja noz na gardle i w ciemno wierza,że pojada tam i poprawia swoj byt...
beata 2016-04-07 14:45
napiszcie czy ktos placil
picolo 2016-04-07 14:46
Podobnie jak Pan, również szukałam tej oferty na stronie firmy i też nic takiego nie zauważyłam. Gdyby ktoś z Państwa dostał jakieś dodatkowe informacje, proszę pisać.
Militariusz 2016-04-07 15:10
Dzwonilem do biura w Frankfurcie i nie ma tam osoby z którą można rozmawiać po polsku.To na 100% oszustwo.
Pozdrawiam.
Hitek 2016-04-07 15:22
Coś za dużo chętnych, dostało potwierdzenie zakwalifikowania się do pracy, to po pierwsze,a po drugie czy ktoś pytał o nazwę i adres firmy dla której będziecie pakować te czekoladki?
Agata:) 2016-04-07 15:46
A jak nazywa się koordynator ktory wysyłał Wam maila o przyjeciu do pracy???
1
słodka 2016-04-07 16:17
Militariusz dzwoniłeś do biura ale chciałeś rozmawiać po Polsku. Przydało by sie żeby zadzwonił ktoś kto rozmawia po niemiecku i dopyta o nazwisko koordynatora, nazwisko pana do przelewu i o autentyczność tej oferty pracy. Jeżeli jest to oszustwo to ta firma pierwsza powinna złożyć zawiadomienie do prokuratury o podszywaniu się pod tą firmę.
ziomek 2016-04-07 16:50
koordynator to Daniel chojnacki coś takiego
Agata;) 2016-04-07 17:01
No właśnie ten nasz to tez Daniel Chojnacki wiec może to nie sciema.
słodka 2016-04-08 09:34
Napiszcie czy ktoś zrobił przelew ?
beata 2016-04-08 10:22
ja nie zrobilam ,tak mi odpisywali na mail ,a jak zapytalam o adres firmy gdzie mamam pracowac ,nie ma odzewu,no chyba mam prawi wiedziec gdzie mamam jechac
Agata:) 2016-04-08 11:21
Ludzie nie placcie zadnych pieniedzy dzwonilam do biura pracy wok today w opolu ktore wspolpracuje z tempo team i oni nie maja zadnej takiej oferty pracy.Oni rekrutuja tylko do pracy w holandii a nie do niemiec a poza tym ta pani powiedziala mi ze biuro tempo team nie pobiera zadnych oplat za mieszkanie przed wyjazdem.Placi sie tylko za busa i to u kierowcy!!!
2
Lena 2016-04-08 15:52
Witam. Mam podobny dylemat,ale po przeczytaniu Waszych informacji uważam, że to oszustwo i po dylemacie. I nie wyobrażam sobie przewoźnika, który z każdego zakątku kraju miałby Nas zabierać. Pozdrawiam. Od Daniela Chojnackiego również dostałam pozytywną odp.
Lena 2016-04-08 16:22
Jeżeli chodzi o wpłatę 70 € to ja dostałam taką odp. "Osoby,które chcą korzystać z naszych mieszkań mają obowiązek uiścić kwotę 70€ przed wyjazdem,natomiast osoby, które posiadają lokum w Frankfurcie nad Menem,bądź planują wynająć pokój we własnym zakresie - Nie muszą dokonywać żadnych płatności." A takie dane do przelewu dostałam : IBAN DE94 (nr.konta)BIC-SWIFT : PBNKDEFF Odbiorca : Szymon Lyczko , adres : Gruneburgweg 12.
Lena 2016-04-08 16:47
Witam.Militariusz ten p.( usunięte przez administratora ) to w jednym email jest koordynatorem pracy a w drugim koordynatorem wyjazdu. Może sam nie wie w końcu, którym jest. Koordynatorem do wpłat za mieszkanie jest p( usunięte przez administratora ). Zgrany duet.
Marzencia 2016-04-08 22:46
Witam. Podobnie jak moi poprzednicy dostaliśmy z chłopakiem że zakwalifikowaliśmy się do pakowania czekoladek we Frankfurcie. jak zadzwoniłam pod nr który był w mailu i spytałam się dlaczego od razu trzeba płacić to stwierdził że w Pl też jak się wynajmuje mieszkaniu trzeba zapłacić kaucje i to jest zabezpieczenie.... niezła ściema... a jak zapytałam czy jakbym mieszkała kilka km od Frankfurtu u brata to mi powiedział że nie bo musi być we Frankfurcie. Koordynator Daniel Chojnacki a kasę trzeba było wpłacić na Szymon Łyczko... strasznie nie miły chłopak z którym rozmawiałam.
1
Arczi 2016-04-10 14:40
Cześć też rozwazam tam wyjazd ale nie jestem pewny, posiadacie państwo jakiejkolwiek więcej informacji. Pozdrawiam
Danuta 10 04 2016 2016-04-10 15:06
Witam również dostałam odp. od Daniela Chojnackiego pozytywną nawet nr.konta na które mam wpłacić pieniądze ale nie o to chodzi.Ciekawi mnie kto miał wyjazd na 08.04.2016.czy ktoś wyjechał i jak się to odbyło.
Paulina21 2016-04-12 14:49
Hej. Wpłacił ktoś pieniądze tak jak ja i moich dwóch znajomych? Od wczoraj nie ma z nimi kontaktu. Telefon niby koordynatora wyłączony, a na emaile nie odpisuja. Czekam na odpowiedź. Pozdrawiam
marcin 8009 2016-04-12 15:19
witam ja też wpłaciłem pieniądze i też dzwoniłe do tego Daniela i nie odpowiadza mysle ze tyle go widzieliśmy i pieniądze poszły na marne
Paulina21 2016-04-12 15:47
A kiedy miałbyś mieć wyjazd Marcin? My czekamy do 18 na niby wzory umów. Jeśli nie przyjdą to chyba trzeba się przejść na policję
Grażyna30 2016-04-12 16:14
Też wpłaciłam i czekam - tel .nie odpowiada ,umowy miały być o 16 00
marcin 8009 2016-04-12 16:37
mój numer ( usunięte przez administratora )zadzwoń lub napisz sska zadzwonie to pogadamy
rokets96 2016-04-12 17:03
Witam proszę o kontakt osoby ktore mialy zacząć pracę 18.04.16 w fabryce sera zeewolde na numer ( usunięte przez administratora )
marcin 8009 2016-04-12 17:11
Witam proszę o kontakt osoby ktore mialy zacząć pracę wyjerzdzają do niemiec do poakowania czekoladek 12-04-2016 na numer 663308857
2
lysek 2016-04-12 18:42
Ta oferta o czysta ściema, wysłałyśmy z koleżakną pieniądze niby za to mieszkanie chociaż wydało nam się to dziwne ale rozmawiałyśmy z jednym Panem i nam wszystko wyjaśnił a teraz żadnych umów które miały być na emaila i na podany nr tel. nie można się dodzwonić...
lysek 2016-04-12 18:43
Ta oferta o czysta ściema, wysłałyśmy z koleżakną pieniądze niby za to mieszkanie chociaż wydało nam się to dziwne ale rozmawiałyśmy z jednym Panem i nam wszystko wyjaśnił a teraz żadnych umów które miały być na emaila i na podany nr tel. nie można się dodzwonić...
2
bru-oks 2016-04-12 19:29
no i pan Daniel nie odpowiada....a na stronie tej firmy w ogóle nie ma takiej oferty pracy...
1
marcin 8009 2016-04-13 07:07
witam wszyscy co powpłacali pieniąszki za te mieszkania to mósimy sie zebrać i pójsc z tym na policje niech tych oszustów scigają
1
Czekolada zapakowana 2016-04-13 09:58
Czesc,

tez sie dalem nabrac. Mieszkam w Niemczech i nic nie wplacalem. Kontakt z koordynatorem sie urwal.
Nic go nie scigniecie. Nazwisko fake, e-mail fake, nr telefonu to niemiecka Lyca, ktora pewnie juz lezy w smietniku. Firma tempo owszem istnieje na Höchst ale nie ma zadnego Pl koordynatora. Kochani, uwazajmy nastepnym razem bo przekretow nie brakuje. Niemniej pozdrawiam i powodzenia.
Domi 2016-04-13 11:12
witam ,my dzis z koleżanką miałysmy wyjechac do pracy wpłaciłysmy po 70 euro na mieszkanie i nie ma od wczoraj z nimi kontaktu .miała byc wczoraj umowa na emaila i lecą w balona idziemy na policje i kazdemu radze tak zrobic jezeli wpłacil kase a nie ma odezwu...jak sie wszyscy zbierzemy to utrzemy nosa tym oszustom!!!
Paulina21 2016-04-13 12:31
hej wszystkim, których oszukali. byliśmy dzisiaj na komisariacie i policjantka powiedziała nam, ze zgloszenie przyjmą jutro, bo ze tak powiem nie jestesmy do konca oszukani, bo niby dzisiaj ma jeszcze byc wyjazd, ktory na bank sie nie odbedzie. i jutro mamy isc i zlozyc doniesienie. wydrukujcie wszystkie emaile ktore do nich pisaliscie i oni do was razem z potwierdzeniem przelewu.
1
słodka 2016-04-14 15:34
Witam. Czy złożył ktoś doniesienie na policji. Jeżeli tak to powiedzcie jak to zrobić.
Krakowiak 2016-04-15 09:57
Witam , wczoraj złożyłem doniesienie o oszustwie na Policję w Krakowie, i wszystkich zachęcam . Trzeba mieć ze sobą wydrukowaną korespondencję z biurem , najlepiej zrzut z ekranu komputera , wydruk przelewu że wpłaciliśmy pieniądze , można jeszcze wydrukować ogłoszenie,i na jakich portalach są ogłoszenia, zostawiamy to wszystko na Policji .Zajmuję to do 40 minut .
1
słodka 2016-04-15 10:18
Krakowiak a czy mógłbyś podrzucić linki ogłoszeń bo niestety w ilości ofert jakie przeglądałam nie wiem czy odszukam te konkretne
słodka 2016-04-16 08:02
Wielkie dzięki Krakowiak. Pozdrawiam i powodzenia
praca przy serach 2016-04-20 04:09
Ja znalazłem ogłoszenie przy pakowaniu sera w zeewolde w Holandii Do It Uitzendbureau BV informowali że należy wpłacić 70euro za mieszkanie do 8.04.2016 umowa miała przyjść 12.04.2016 a wyjazd 15.04.2016 umowa nie przyszła,telefon milczy (usunięte przez administratora) a odbiorca za pieniądze to : (usunięte przez administratora) Kraj Odbiorcy: Niemcy
Adres: Blumenstrasse 38
Do It Uitzendbureau BV,
Steuer-Nr. 12/2265/9182, Finanzamt, Zeewolde.
Gaffel 20, 3891 KD,
Zeewolde, Holandia

e-mail: doit_zeewolde_cv@vip.onet.pl
Koordynator pracy za granicą: Tomasz Sosnowski
Wniosek : TO SA OSZUSCI
Karolina 2016-04-27 13:30
Pani leno prosze o kontakt mailowy regeraga@gmail.com
regeraga 2016-04-27 14:14
Ludzie ogłoszenie z indeed z maila jobs4you.poczta.fm to oszuści. Wiecej info regeraga@gmail.com
Ludzie którzy są uczciwi lecz jednocześnie nie znający języków i często mający nóż na gardle ostrzegam! Najłatwiej jest was oszukać. A podejście ze 70 euro to nie duzo nic nie trace jest zle ! Zmieńcie to bo zawsze beda was oszukiwac na kazdym kroku ! Rada na dziś ?? Zamias użalać sie nad soba i szukac klopotow codziennie wieczorem zamiast glupiego serialu 10 slowek angielskiego ! Nie badzmy narodem glupim i naiwnym zmienmy to w koncu !
K.R
2
asia 2016-04-27 21:59
Ja tez dostalam od nich e maila ze dostalam sie do pracy a podaja sie za Kurt Zeitarbeit GmbH i praca przy pakowaniu kanapek . Teraz juz wiem zeby mendom nic nie przesylac a o mały włos i bym tą głupotę popełniła. Jutro zadzwonie do tego calego koordynatora [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] zeby go troche zwyzywac
Justa 2016-05-04 21:16
Jesli jakas agencja chce kasy przed przyjazdem to oszusci i kazdy kto chociaz troche poczytął o warunkach w agencjach nl powinien o tym wiedziec ;)
1
lolo 2016-09-03 19:45
jak można wpłacić kasę osobie której się nie widziało na oczy!!!! OMG dzieciaki, sporo się musicie jeszcze nauczyć...
1
tralala 2016-10-14 14:34
Witam,
byłem przez tempo - team w Holandii i nie polecam, miałem pracować w Venlo w firmie DSV i jak się okazało na miejscu pracy nie było dla tylu osób co przyjechało, co prawda dostałem inną ofertę pracy ale całkowicie nie związaną z oferowaną w Polsce, jak bym chciał jechać tam pracować w polu to bym nie pojechał w cale (nie obrażając nikogo kto pracuje tam w polu) więc uważajcie gdzie jedziecie do pracy bo ta firma chyba zarabia też na transporcie osób. Pozdrawiam
1
sara 2016-10-14 14:37
słuchajcie, a nie wiecie co z pracą jako handlowiec u nich teraz?
Daniel 2016-11-19 14:55
Nie polecam firmy jaką jest Tempo Team posiadają problemy z płatnościami już czekam prawie 2 miesiace i nic, również uważajcie na Panią Agnieszke gdyż może jest miła lecz zwodzi swoimi wytłumaczeniami. Lecz jeżeli ktoś podejmie sie pracy przez tą firmę niech dowie się dokładnie gdzie będzie mieszkał i popyta innych o warunkach bo czasami są one opłakane a za wszystko płaci się tyle samo.
1
arek 2017-01-02 01:20
Do wszystkich. Tempo Team to pośrednictwo pracy. Biorą sobie jakieś firmy które nas zatrudniają. Firmy płacą im kasę. Ta firma ma właściciela który jest w pierwszej trójce najbogatszych Holendrów. Jego nie obchodzi co gdzie i jak tylko kasa na koncie. Firmy które zatrudniają ludzii przez tę firmę są za nas odpowiedzialne niestety. To jest jak los na loterii. Jak trafisz na dobrą firmę to dobrze zarobiasz i nikt cie w H nie robi ale przeważnie trafiasz że robi... Tak jest z agencjami. Dopóki nie spróbujesz i się nie wpier... to nie zaznasz tego smaku jak mogą Cię oskubać z pieniędzy. Los na loterii jak piszę.. Albo trafisz sporadycznie na super pracę albo przeważnie na szajs gdzie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] zarobisz jak opłacisz mieszkanie i ubezpieczenie. Tyle w temacie myślę...
CRIMINAL 2017-01-19 22:25
JAK GOSC MIAL OLEJ W GLOWIE TO UZYWAL SIM I JAKIEGOS ZLOMA KTORY LEZY W SMIETNIKU, EMAIL NAPEWNO KAFEJKA INCOGNITO A KONTO NA SLUPA, BYKI NIE BEDA PIERWSI GO LAPAC BO NISKI CZYN SPOLECZNY I MALA SKALA OSZUSTWA, NA TYM PRZEKRECIE TO ZAROBIL W SUMIE OK 5K EURO, TAK WIEC NIKLE SZANSE ZE GO ZLAPIA!

ZADNA AGENCJA NIE POBIERA OPLAT Z GORY :D

UZYWAJCIE MOZGU!
2
gentry 2017-02-20 18:12
fakt w naszym kraju jest dużo cwaniaczków,szkoda ,że grasują na naiwności najsłabszych????
mariuz 2017-02-21 00:02
witam pracował może ktoś w POST NL Son przez tempo team ,jakieś spostrzeżenia pozdrawiam i dziękuję z góry za pomoc.
Zostaw swoją opinię o Tempo Team - Lelystad-Haven
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Tempo Team