A wiec tak Pilski oddział EF... kto tam pracował w cyrku się nie śmieje... praca dookoła komina jak to się mówi głowie wożenie palet do klienta i odbiór z centrów dystrybucyjnych czasem jakieś pomniejsze firmy.. od 6 do 18 w tej firmie to jest (usunięte przez administratora) wyjeżdżasz o 6-7 wracasz nie rzadko 18-19 a jeszcze trzeba się rozładować i załadować na następny dzień... kolejki na bazie.. czasem do rozładunku musisz poczekać z (usunięte przez administratora) czasem po prostu zostawiasz zestaw i jedziesz do domu bo masz już dość.. w miesiącu średnio 210-230h pracy... zestaw przypisany do kierowcy do momentu aż będzie go potrzebować to nawet nie da znać ze ktoś bierze twój zestaw i jedzie a ty przychodzisz rano i pierwsze co musisz sobie rozpiąć/podpiąć zestaw (czasem najpierw odstawić inne ciężarówki bo plac mały a ciągników dużo ).. jak już ci czasu zbraknie i walisz nockę w kabinie to 60 lub 80zl do wypłaty (policzą jak się podoba).. nierzadko u klienta czekasz po 2-3-4h na rozładunek i jedyne co firma może zrobić dla ciebie to napisać maila (hhahah) a jak potrzebują żebyś gdzieś pojechał i zabrał palety bo czas nagli to potrafią zadzwonić żeby cię szybko zrzucili.. ciężarówki po 700 tysi + na kulane ogólnie to szroty których nikt nie zgłasza na serwis bo tam tez robią jak im się podoba stoi tam auto po 2 tyg a ty skaczesz po cudzych zestawach a i tak polowa rzeczy jest nie zrobiona... naczepy tez wołają o pomstę do nieba niektóre sztuki... możliwość dorobienia sobie za eco driving(max 300zl) plus soboty dla chętnych (200zl)... rozładunki i załadunki głownie od boku i trzeba podawać słupki do boku jak chcesz sobie zaoszczędzić godzinki dwóch aż klient kogoś znajdzie bo z reguły jest tylko wózkowy (na bazie chłopaki ogarniają sami rozładunek jak dobrze załadujesz furę ).. 4000zl wypłaty bez negocjacji i bez podwyżek od lat .. oczywiście najniższa krajowa i reszta to kombinacje alpejskie.. jak walisz chorobowe to liczą ci od najniższej krajowej.. co do dyspozytorów to pominę ten temat :).. ogólnie firma dobra żeby przyjść popracować ale już miedzy czasie szukać czegoś lub dla świeżaków żeby się wprawić w fach
(usunięte przez administratora) -po powrocie z trasy podsuneli wypowiedzenie pracy (niby z mojej strony) nie mając okularów podpisałem-oczywiście zaprotestowałem -zostałem wyśmiany
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Anna Kalinowska Eftransport?
Zobacz opinie na temat firmy Anna Kalinowska Eftransport tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.