Opinie o Mariusz Małecki Agnieszka Małecka Taxi Rabat sp.j. w Bytom

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie Mariusz Małecki Agnieszka Małecka Taxi Rabat sp.j.. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Mariusz Małecki Agnieszka Małecka Taxi Rabat sp.j. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Sieci TAXI

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Mariusz Małecki Agnieszka Małecka Taxi Rabat sp.j. w Bytom

coraz gorzej
Były pracownik

Ogłaszają się, że mają nie wiadomo jaki ruch. fakt jest taki, że ruch może kiedyś i był ale na ta chwile zanika. Cały czas od klientów wysłuchuje się, że dyspozytorki na bazie są nieuprzejme opryskliwe i chamskie wszyscy o tym wiedzą a szefostwo nic z tym nie robi. To samo tyczy się części kierowców, którzy wiecznie zawyżają ceny. Ustawianie kursów tu było na porządku dziennym, lecz ostatnie miesiące, gdzie ruchu, nie licząc pojedynczych dni -nie ma jest to widoczne na przystawce. Dyspozytorki wręcz w bezczelny sposób zabierają dobre kursy szeregowym kierowcą dając je "swoim", wszystko za pozwoleniem szefostwa, bo nie wierze, że o tym nie wiedzą, a przynajmniej jeden z "funkcyjnych" korzysta z tego na całego, co już jest szczytem bezczelności. Kiedyś była to dobra korporacja, teraz robi się z tego coraz gorsze dno. Szukanie na siłę nowych ludzi, bo starzy widząc co się dzieje odchodzą i wciskanie im że korporacja się rozwija jest totalną bzdura, bo jest wręcz odwrotnie, klienci widząc co się dzieje zaczynają korzystać coraz częsciej z usług innych korporacji a to głownie za sprawą "nowej floty" która pewna pani zabrała ze sobą z feniksa - samochody te dosłownie się sypią a kierowcy powoli lecz sukcesywnie niszczą opinie rabatu ciągle sztucznie zawyżając ceny kursów.

Były kierowca szafy
Pracownik
@coraz gorzej

Polecam samochody pana szafy z Feniksa. Nie ma możliwości aby przeszły prawdziwe badania techniczne. Klekoczące, rozpadające się stare fabie. To jest przykład idealnej floty. Brak jakiejkolwiek kontroli nad kierowcami i samochodami. Przecież pan szafa nie zablokuje swoich kierowców za zły stan techniczny bo w poniedziałek by mu składki nie przywieźli, poza tym przecież to on jest odpowiedzialny za swoje auta i ich stan techniczny. Obecnie to w Feniksie jeżdżą największe trupy, kupowane za śmieszne pieniądze przez pana szafę.

Zawodowiec
Były pracownik

Piękne posunięcie rabaciarze, wszystko idzie w górę a wy jako jedyna korporacja nie chcecie dźwignąć cen.

Zawodowiec
Pracownik
@Mały Leon

Leon to że ty zarabiasz 8tys na miesiąc dostając najlepsze kursy z bazy, przy tym rozdając prywatny nr klientom to nie znaczy że każdy tak zarabia. Więc utkaj łeb

asko Nowy wpis
Inne

Nie polecam Pani która jeździ srebrna skoda 2F końcówka... Nie sympatyczna ...i jazda z nią w żaden sposób nie sprawia przyjemności .... (usunięte przez administratora) teksty niech zostawi sobie (usunięte przez administratora)

2f Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie
@asko

Czemu tu jesteś taki odważny? Jak ci co nie pasowało to trza było mi w twarz powiedzieć a nie tu anonim będzie (usunięte przez administratora) innym obrabiał!!!! A może to twoje zachowanie było na bakier z kulturą osobistą!!! Tu tacy mądrzy i do tego jacy pretensjonalni co im zawsze coś się nie podoba ????ale dzwonicie po nas bo nawet na Ubera was nie stać!!! Sami to mówicie że Uber bierze więcej to wolicie te 20 minut poczekać na nas???? żal wam (usunięte przez administratora) ściska o dwa złote!!!! A tu to jacy to oni nie są napiwki dają a takimi gruchota mi was wozimy!!!! Anonimowi bohaterzy

Zadowolony
Pracownik
 Pytanie

A ja tam jestem zadowolony z pracy w Rabat taxi. Praca lekka idzie se poderwać laskę w wolnym czasie pokimac lub na YouTube coś pooglądać kończę kiedy chce forsa co dziennie a może 8 tys nie mam ale ponad 6 wychodzę to myślę że jest źle. A co mam na taśmie srobki wkręcać? Mam auto pod domem i wolne kiedy chce bez proszenia się! Nie rozumiem na co wy tu tak narzekacie? I co wam złego robi pani Kasia??? Jest miła pogada i cóż więcej? A jak na was krzyczy to chyba coś z wami nie tak! Co wam tak te licencję na TG przeszkadzają? To fajnie że rynek poszerzają! Po co wracać z TG na pusto na Bytom? Myślę że powinni wejść jeszcze w Katowice i Chorzów byłoby super bo często tam jesteśmy i byłoby coś można tam złapać! A jak komuś tu mało kasy to chyba emeryt co na 3 godz tylko wyjeżdża! Mi te ok 6 tys starcza. I niech rabat dalej tak idzie do przodu!!!! Pozdrawiam wszystkich nawet tych co narzekają. Uśmiechać się ????

Zadowolony Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie

Co ty bredzisz!!!! W Uberze jeżdżą sami ciapaci po 20 godz/dobę . Ja się nie obijam ale czasem jak mniejszy ruch to se odpocznę co w tym złego??? Mi ok 6 tys starcza jak komuś mało to niech idzie do Ubera. Albo kostkę brukową układać za 3 tys!!!

QWERTY Nowy wpis
Inne
@Zadowolony

Póki co jeszcze rozważam pracę na taxi, ponoć działają na terenie Bytomia, Radzionkowa oraz Piekar Śląskich (info ze strony). Skąd taka niska liczba zleceń w takim razie i czemu nie można jeździć więcej? Po obsługiwanym terenie wygląda jakby nie powinno być z tym problemu.

Kunta Kinte
Były pracownik

Widzę, że tutaj nic się nie zmieniło od kilkunastu lat. Caryca robi z Wami co chcę. Ostatnio jechałem to jakiś małolat żalił się że znowu składki poszły do góry. I bardzo dobrze bo królowa ze swoim potomkami muszą z czegoś żyć. Słyszałem że już 180 osób ich utrzymuję. To i tam chyba za mało bo zawodowiec musiał się zabrać do pracy i jeździ same tłuste kursy a reszta robi "pieniądze" na mieście. Co godzinę kurs za 12 zł. Naprawdę dziwie się Wam że jeszcze tam pracujecie. Wolę czasami jechać z Wami niż mam prosić żonę żeby po mnie gdzieś przyjechała po spali za tyle samo paliwa jak zapłacę za taxi.

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Chłop z Mazur
Pracownik
 Pytanie

A niby jak ma to zamknięcie wyglądać i niby czemu szkoda tych na których ta firma stoi? Skoro to Kasia kogoś wkurzyła a to jej część firmy! I zamknąć firmę może tylko właściciel no chyba że instytucja która jest do tego powołana. A tu nie ma podstaw i takie instytucje nie udzielają takich inf na stronie Aktywnych d.....li! Jeśli chodzi o słomę w butach Kasi to cóż tobie tylko pozostaje całować te stopy bo jako nieudacznik życiowy nic innego nie jesteś w stanie zrobić.

Ciekawa
Pracownik

Witajcie Rabaciarze mam takie pytanie czy ktoś z was się zastanawiał jaka funkcje pełni pani K bo z moich informacji które posiadam na umowie zawarta z Rabatem niewidnieje a ma wgląd do danych wszystkich podwykonawców więc narzuca sie pytanie kim ta pani jest w Rabacie

Taksówkarz
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Żądnych konkretów. Miałem rozmowę z kobietą, która nawet nie raczyła się przedstawić od razu dopiero po jakimś czasie tylko z imienia. Chcieli żebym użyczył im swoje auto dadzą mi ich sprzęt taksometr i kasę fiskalną i mogę śmigać. Oczywiście mam nie nabijać za dużo na kase. Nie są mi w stanie zagwarantować jaki zrobię obrót a wymagają ponad 1100 składki. Na moje pytanie ile zarobię pada odpowiedz ze jak pojeżdżę to zarobię. Ale żadna konkretna kwota. Przecież jak mogę wsiąść taką robotę jak tego nie wiem. Na dodatek miałbym sobie zapłacić sam za badanie u lekarza medycyny pracy , psycho testy i montaż taksometru itp. Mam iść do pracy a tu 1000 zl kosztów na start a jeszcze nie wiem czy wogole cos zarobie. Poziom rozmowy na poziomie gimnazjum

Pytania

Kiedy mogę zaczynać i czy mam dobre auto

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
logo firmy Kierowca kat. C+E (Kontenery BDF)
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(39 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierowca Kat. C+E
Solec Kujawski
Drobex Agro Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Project Execution Assistant/Asystent ds. realizacji projektu
Sosnowiec
CP Consulting Engineering Services
(31 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Zawodowiec
Były pracownik

Piękne posunięcie rabaciarze, wszystko idzie w górę a wy jako jedyna korporacja nie chcecie dźwignąć cen.

Mały Leon
Pracownik
@Zawodowiec

Bo u nas kierowcy zarabiają średnio po ok 8 tys na rękę po odliczeniu ZUS i innych składek! Więc nie mamy potrzeby podnosić cen za kursy nawet w wigilię święta i sylwestra gdy inni podnoszą ceny trzykrotnie lub więcej! To taki prezent z naszej strony w kierunku naszych klientów których cenimy bardziej niż własną rodzinę dlatego zamiast w te święta spędzić czas z rodziną jeździmy z klientami za takie same ceny co w każdy inny dzień.

anonim
Inne
@Mały Leon

I uważam, że to bardzo fajne, jeżeli pracownicy zadowoleni są z wynagrodzenia to już w ogóle super. A kobiety pracują u was w firmie? Na start faktycznie 8 tyś na czysto po odjęciu podatków wyjdzie czy to już trzeba złapać doświadczenia?

Gabryś
Inne
@Mały Leon

Nie wiem dlaczego, ale wyczuwam we wpisie lekką ironię. Ta średnia to faktycznie 8000 zł netto, czy raczej nieco niższa? A może wliczone do niej zostały jakieś bonusy dla kierowców?

152
Pracownik
@Mały Leon

Co Ty piszesz za głupoty!!! 8 tys to chyba Leon i Mały zarabiają i kolega 57 jak mają ustawiane kursy . Bo dziwnym trafem wszyscy stają a wy jeździcie. My tu ledwo 250 zł obrotu zrobimy. A co do świąt to grafik jest na siłę ustalany i nie ma wyboru!!! Jak bym mógł to wolałbym całe święta siedzieć z rodziną niż w tym aucie i (usunięte przez administratora) zarobić.

Zawodowiec
Pracownik
@Mały Leon

Leon to że ty zarabiasz 8tys na miesiąc dostając najlepsze kursy z bazy, przy tym rozdając prywatny nr klientom to nie znaczy że każdy tak zarabia. Więc utkaj łeb

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Stefan
Pracownik

Uzupelnie tylko inf kolegi że wszyscy mądrzy w buzi co myślą że jak mają licencję na Tarnowskie góry to im nikt nie podskoczy to informuje że każdy z was co tu wykona kurs zostanie zgłoszony do itd oraz US by wam sprawdzili liczbę zleceń na przystawce i liczbę wydanych paragonów! Ot taka urzędnicza kontrola ciekawe ilu z was będzie się zgadzało ????

Misiek
Były pracownik
 Pytanie

Wszyscy zaczynają widzieć co się dzieje w rabacie. Kto pierwszy rzuci kamień. Może wkoncu pseudo szefostwo zacznie coś z tym robic. 57 już nie ma, ale za to kolejni wyłaniają się na prowadzenie. 95, 110, 138, 74, 13, 2, 10, 109, 8. Zabrze, Gliwice, Katowice, Pyrzowice po kilka razy na zmianie. Sama śmietanka dostaje najlepsze kursy, jak długo to potrwa ? Opryskliwe dyspozytorki wobec klientów, którym w (usunięte przez administratora) się przewraca. Może ma ochotę się ktoś wypowiedzieć ?

Spokojny
Pracownik
@Misiek

Nie zapomnij dodać jeszcze takich numerów jak 30 32 36 37 To są właśnie cwaniacy którzy jadą na lewych kursach ale kij ma dwa końce wszystko jest do czasu

Spokojny
Były pracownik

Co prawda kursy tylko sla wybranych i dla żołnierzyków a kij na dwa końce kasę z ludzi łupiecie i nie szanujecie kierowców

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Fairplay
Inne
 Pytanie

@Nowe szefostwo W czym właściwie tkwi problem? Wymogu licencji na P Śl, T.G. i R czy Kumoterskiemu przekazywaniu zleceń, a może dyscyplina stosowana przez włąścicieli Rabatu? To rozwińmy; Licencje - chyba w interesie każdego jest je mieć, trafi Cię IDT i masz 12k kary i nie ma zmiłuj, obrywa również Rabat jako pośrednik w przekazywaniu zleceń. Dodam, kary administracyjne nie ulegają przedawnieniu, ściągną z każdego jak nic... Dyscyplina (Kumoterstwo celowo zostawiam na koniec) - no cóż, czuć twardą rękę, szczególnie Kasi, ale z drugiej strony nic nie przemawia i boli tak jak walnięcie po pieniądzach, ze Złotówami różnie bywa, - "ja dam później, dostarczę ale jeszcze nie teraz, jutro fakturę wypiszę itd" "później, nie teraz, jutro" bywa przeciągane w nieskończoność, a nic nie zdyscyplinuje tak jak blokada i koniec. Nikt nie będzie się dopraszał i dopominał. Jesteśmy dorośli i - przynajmniej powinniśmy być - odpowiedzialni... Kwestia szefostwa. Jest Firma - "Przekazywanie zleceń w przewozie osób" i są jej właściciele, czyli Szefowie, czy dla wszystkich Szefowie? Nie. Są a przynajmniej powinny być, relacje partnerskie, relacje współpracy, bo niektórzy są odrębnymi samodzielnymi podmiotami gospodarczymi. Nie wiem czy Wasze/Twoje określenie się "Nowe Szefostwo" wróży coś dobrego... I w końcu trzecia sprawa - kumoterskie przekazywanie zleceń i tu problem jest, widać a czasem wręcz bezczelnie że są znajomi królika, czy ktoś bierze w łapę, czy jest to tylko podróż za jeden uśmiech, nie wiem. Pewne jest że są numerki które gdzie się nie obrócą, nie znajdą dostają od razu tłusty kąsek, a są tez tacy co mordują godzinami po 12 - 16 złotych, czasem aż przykro patrzeć jak bezczelnie potrafi się to odbywać. Podsumowanie. Czy mój głos jest krytyczny wobec Rabatu? - absolutnie nie. Czy ja lizę "D" właścicielom? tez nie. To głos rozsądku, właściciele powinni przyjrzeć się pracy dyspozytorni i czasem wsłuchać w głos kierowców, tylko tyle. RABAT to bardzo fajna korporacja, z dużym potencjałem i wieloletnim doświadczeniem, jako jedna z niewielu ma szansę skutecznie konkurować z Uberem, Boltem czy Free Now. Rozpady, podziały to nic dobrego, Duży może więcej. Pytasz czy czas na coś nowego? Nie czas na współpracę, konsolidacje, solidarność "Starej taksówki" aby skutecznie konkurować z tą "Nową" aplikacyjną i przetrwać...

Indianin
Pracownik
@Fairplay

Właśnie sprawa tyczy się trzeciej kwesti czyli kolesiostwa I dawanie lepszych zleceń swoim kierowcom takie numery które często mają kursy lepsze idzie szybko przedstawić to widać gołym okiem w skali miesiąca to jest bardzo widoczne I nie liczą się dyspozytorki z kierowcami takimi którzy krecom cały dzien tylko kursy lokalne a zyjom z ich składek chyba zapomnieli że żyją z tego co kierowca placi co miesiąc czyli skladka brakuje uczciwości z ich strony a niektórzy wiedzą że biorą w łapę od niektórych kierowców za lepsze kursy co dalej czas pokaże

X
Pracownik
 Pytanie
@Fairplay

Niby masz rację ale jej nie masz ! Po pierwsze szefostwo rabat nie liczy się z kierowcami i tu tkwi problem! Poczuli się silni że nikt i nic im nie podskoczy! O i zbijają kasę a my no cóż po 12-16 godz jak sam piszesz! Oni sobie podnieśli składki i liczbę kierowców ! Może rynek nie potrzebuje tyłu taxi a te 20%mniej kierowców po podniesieniu cen za kurs o 2 zł lokal i 100% poza miasto da im godnie zarobić! To kpina żeby jechać za 44zl do Katowic 45min w jedną stronę plus powrót!!! Pewnie że za 100zl byłoby mniej chętnych ale gołym okiem widać że w rabat jest za dużo kierowców!!!! Szefostwo ma kasę nie od liczby zleceń a od liczby kierowców!!!! Tylko twardą ręką i duże jaja mogą to przytemperowac gdy rabat rozpadnie się na pół!!!! Wtedy dotrze do nich że oni żyją z nas! Jak my padniemy padną i oni! Pytam kto ma więcej do stracenia??? My przy dochodach ok 3 tys pracując 7 dni po 12-16 godz czy oni??? My za taką wypłatę znajdziemy pracę wszędzie i od ręki! Oni na takich warunkach wątpię czy znajdą 180 chętnych!!!!! Tylko pokazanie im że jesteśmy zdeterminowani tak jak rolnicy i tylko wtedy zaczną z nami inaczej rozmawiać!!! Teraz tylko nas straszą i obciążają kosztami bo nikt im z nas nie podskoczy! Czemu szefostwo nie zwraca za wtopy???? Mogą egzekwować od klienta za zamówienie ale po co? My ponosimy koszty nie oni! Nas dyscyplinują tysiącem komunikatów że nieopłacenie składki to blokada! Może by takiego SMSa klientowi posłali! Ale nie bo by się klient obraził i zmienił korporacje! Więc strata nasza a nie szefostwa!!!! Składkę podniósł ale dalej każą reklamy wozić! Ich firma niech za swoje płaca radiu Piekary a nie nam każą auto obklejac jak choinkę za friko!!! Wiele by można było pisać. Oni nas twardą ręką a my boimy się im oddać też pięścią!!!

Olka
Inne
@Fairplay

Dzięki za Twoją opinię, wyjaśniłes wszystko co chciałam wiedzieć. Ja rozważałam powiększenie grona kierowców, ale nie znalazłam nawet w internecie informacji czy potrzebują teraz do pracy. Z czystej ciekawości dopytam : ktoś próbował rozmawiać z szefostwem o tym problemie z przekazywaniem zleceń?

coraz gorzej
Były pracownik

Ogłaszają się, że mają nie wiadomo jaki ruch. fakt jest taki, że ruch może kiedyś i był ale na ta chwile zanika. Cały czas od klientów wysłuchuje się, że dyspozytorki na bazie są nieuprzejme opryskliwe i chamskie wszyscy o tym wiedzą a szefostwo nic z tym nie robi. To samo tyczy się części kierowców, którzy wiecznie zawyżają ceny. Ustawianie kursów tu było na porządku dziennym, lecz ostatnie miesiące, gdzie ruchu, nie licząc pojedynczych dni -nie ma jest to widoczne na przystawce. Dyspozytorki wręcz w bezczelny sposób zabierają dobre kursy szeregowym kierowcą dając je "swoim", wszystko za pozwoleniem szefostwa, bo nie wierze, że o tym nie wiedzą, a przynajmniej jeden z "funkcyjnych" korzysta z tego na całego, co już jest szczytem bezczelności. Kiedyś była to dobra korporacja, teraz robi się z tego coraz gorsze dno. Szukanie na siłę nowych ludzi, bo starzy widząc co się dzieje odchodzą i wciskanie im że korporacja się rozwija jest totalną bzdura, bo jest wręcz odwrotnie, klienci widząc co się dzieje zaczynają korzystać coraz częsciej z usług innych korporacji a to głownie za sprawą "nowej floty" która pewna pani zabrała ze sobą z feniksa - samochody te dosłownie się sypią a kierowcy powoli lecz sukcesywnie niszczą opinie rabatu ciągle sztucznie zawyżając ceny kursów.

Agata
Inne
@coraz gorzej

Jak to zawyżają ceny kursów, powiesz o co chodzi? Jest zapotrzebowanie na tak duża ilość kierowców? Jeśli zatrudniają nowych to jakie mają wymagania? Na pewno prawo jazdy, ale czy coś więcej? Pensja jest płatna od kursów?

ex
Były pracownik
@Agata

rabat zawsze mial ustalone ceny kursow. np z centrum na szombierki jest okreslona kwota z gory. Jednak pojawili sie kierwocy, ktorzy sie do tego nie stosuja i daja ceny dwa razy wyzsze. klienci, ktorzy jezdzili rabatem wiele lat po takiej sytuacji rezygnuja z korporacji i ida do innej. moze czasem ktos zadzwoni zglosic taki fakt na baze ale wiekszosc sie po takiej sutuacji przenosi gdzies indziej. nie ma czegos takiego jak pensja, placisz skladki co tydzien lub co miesiac , zostaje ci to co wyjezdzisz minus podatki zus, nprawy samochodu itd. dlatego caly czas szukaja kierowcow bo na tym zarabiaja. nikt nie patrzy na to zebys ty zarobila. jest jakas garstka kierowcow, ktorzy jezdza kilka lat,reszta to ciagla rotacja. spowodowana glownie tym, ze tak juz sa uklady- albo znasz kogosna bazie co podsyla ci kursy pod stolem albo informacje gdzie beda tzn czasowki albo nie zarobisz. gada o tym kazdy taksowkarz w tej korporacji i nikt z tym nic nierobi, wiec pewnie to wszystko za zgoda szefostwa. zapotrzebowanie jest na polowe mniej taksowek niz jest zatrudnionych.

Paweł
Inne
@ex

Czyli kierowca na samozatrudnieniu. A w dyspozytorni to na jakiej umowie się pracuje i co tam trzeba umieć? Warto tam robić za dyspozytora?

Były kierowca szafy
Pracownik
@coraz gorzej

Polecam samochody pana szafy z Feniksa. Nie ma możliwości aby przeszły prawdziwe badania techniczne. Klekoczące, rozpadające się stare fabie. To jest przykład idealnej floty. Brak jakiejkolwiek kontroli nad kierowcami i samochodami. Przecież pan szafa nie zablokuje swoich kierowców za zły stan techniczny bo w poniedziałek by mu składki nie przywieźli, poza tym przecież to on jest odpowiedzialny za swoje auta i ich stan techniczny. Obecnie to w Feniksie jeżdżą największe trupy, kupowane za śmieszne pieniądze przez pana szafę.

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Były kierowca szafy
Inne
 Pytanie

Co może do Feniksa i od razu do szafy i jego wspomnika boba? Na ich złomy w dislu, które nie pala ropy, one je żłopią jak porąbane. Stan techniczny też daje wiele do życzenia. Mechanicy z (usunięte przez administratora) którzy nie potrafią naprawić żadnego auta. Jak się zgłasza, że coś wali i stuka to szafa(usunięte przez administratora)że auto jest sprawne bo przeslo lewy przegląd na rojcy. Ponadto jazda w korporacji gdzie najlepsze Kursy zawsze ładują na przystawce właścicieli. Zona 12 z karbia, to mistrzyni ustawiania adresów swojemy mężowi. To samo Monika, swojemu na nocce ustawia. Korporacja kolesiów. Trzymajcie się z dala od tej pseudo korporacji bo tam tylko się człowiek(usunięte przez administratora)widząc co baza (usunięte przez administratora) Chyba, że ktoś lubi jazdę stara Fabia w dislu, która głośniej klekocze niż przekupka na targu. Auto na warsztacie tydzień, a szafa dzwoni w poniedziałek gdzie jego składka.

Indianin
Inne

Koledzy wszyscy widza ci się tu dzieje tylko wybrani mają kursy a reszta lokale czy pokaże co dalej a jak nie to cza działac

Ciekawa
Inne
@Indianin

No, ale to nie jest sprawiedliwe podejście do pracowników. A tym bardziej ciężko się przebić jak ktoś jest nowym pracownikiem. Daj mi jakąś wskazówkę czy można jakoś zasłużyć na miano wybranego.

Indianin
Pracownik
@Ciekawa

Jeżeli chodzi o zasługę namianu wybranego to nie mnie pytać sam byłbym ciekawy jak to zrobić słuchy biegają że dyspozytorki dostawają w łapę Od niektórych kierowców A czy to jest prawda nie mam pojęcia nawet jak to sprawdzić A w każdej historyjce jest źdźbło prawdy

Marek TG
Pracownik

Witam Panowie zaoszczędzę wam problemu nie macie co wyrabiać licencji na Tarnowskie Góry bo i tak tu jeździć nie będziecie was szef robi was w ...myśląc jak ogarnaic to że firma sie tak zakorkowala ,mydli oczy że tu będziecie jeździć ale niema tu miejsca na nastepne korpo Oj nie nie, Słyszałem że ciężko u was teraz zrobić za 8godz 200zl obrotu :(mysleli ze z kierowcami przyjda klienci a tu lipa , mlodzi przerzucili sie na bolta zreszta w TG tez :( Tak więc jedyny u was kto zarabia to szefostwo , a jeszcze jeździ dla pokazowy, nie jeden z was myśli jak zapłacić ZUS a tu jeszcze licencję itp Pozdrawiamy TG

Sfrustrowany
Użytkownicy czekają na odpowiedź 55 dni.
Pracownik
 Pytanie

Witam kolegów. Podobno zawiązuje się grupa że jeśli mały zwolni tych bez licencji na Piekary i Tarnowskie góry założą swoją korporacje. Byłbym chętny tylko z kim tu gadać???

Pytanie
 Pytanie

Jaka umowa obowiązuje w Mariusz Małecki Agnieszka Małecka Taxi Rabat sp.j. podczas okresu próbnego?

Jadwiga
Inne

TAXI RABAT TO JAKAŚ PORAŻKA NIE PRZYJEŻDŻA NA CZAS OPRYSKLIWI KIEROWCY KTÓRZY LICZĄ ZA KURS JAK IM SIĘ PODOBA NIE POLECAM

Nudziara
Inne
@Jadwiga

Niestety miałam dzisiaj niemiła sytuację z kierowcą tej firmy (nigdy mi się to nie zdarzyło) rachunek jaki dostałam na aplikacje wyszedł 15 zł a Pan w taksówce zażyczył sobie 18 sam od siebie naliczył sobie napiwek (sama wolę o tym decydować)

anonim
Inne

Już niżej ktoś napisał pytanie o to, ile można tu zarobić za kierownicą. A ja jestem ciekawa posady bardziej biurowej np. jako dyspozytor. Jak tu jest pensja? I czy dyspozytorzy pracują na umowie zlecenie, czy na umowie o pracę? W sieci nie ma żadnych ofert pracy, więc nie wiem też, czy wgl są tu wakaty lub otwarte rekrutacje?

anonim
Były pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Mońka
Inne

A kobiety tam przyjmują bez problemu normalnie? Zwróciłam uwagę na twój komentarz, chciałam wiedzieć poważnie, bo serio się zastanawiam, czy nie aplikować. O ile oczywiście znajdziesz jakiś Wakat, bo nigdzie nie mogę znaleźć informacji, czy biorą teraz ludzi. Są jakieś rekrutacje?

Kostka
Pracownik

Na mieście pojawiły się podjeby taxi Rabat Identyczne koguty a napis to BABAT. Ceny dwa razy większe o ile nie zapyta się o cenę wtedy podają ceny rabatu. Dobrze by było coś z tym zrobić. Sprawdzić czy chociaż legalnie mają firmę. Uprzedzać klientów żeby Opinia Rabatu nie zeszła na psy. W ostatnim czasie opinie spadają, możliwe że przez podjeby. Pozdrawiam

Misiolinek
Inne
 Pytanie

Witam.Chciałbym zapytać ile mniej wiecej mozna zarobić na swoim aucie w Taxi Rabat? Interesuje mnie jazda tylko od rana do późnego popołudnia.Bardzo dziękuję jeśli się ktoś w tym temacie wypowie.

Pytanie
 Pytanie

Czy w Mariusz Małecki Agnieszka Małecka Taxi Rabat sp.j. występują paczki/bony świąteczne?

Zostaw merytoryczną opinię o Mariusz Małecki Agnieszka Małecka Taxi Rabat sp.j. - Bytom

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Mariusz Małecki Agnieszka Małecka Taxi Rabat sp.j.?

    Zobacz opinie na temat firmy Mariusz Małecki Agnieszka Małecka Taxi Rabat sp.j. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 41.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Mariusz Małecki Agnieszka Małecka Taxi Rabat sp.j.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 40, z czego 9 to opinie pozytywne, 14 to opinie negatywne, a 17 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Mariusz Małecki Agnieszka Małecka Taxi Rabat sp.j.?

    Kandydaci do pracy w Mariusz Małecki Agnieszka Małecka Taxi Rabat sp.j. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Mariusz Małecki Agnieszka Małecka Taxi Rabat sp.j.
1.3/5 Na podstawie 137 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Wrocławska 94 lok. 08
    41-902 Bytom
  • NIP: 6262878310 REGON: 240700770 KRS: 0000373348
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Mariusz Małecki Agnieszka Małecka Taxi Rabat sp.j.
Przejdź do nowych opinii