Opinie o GPD Agency Sp. z o.o. sp.k. w Poznań

Poniżej przeczytasz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy GPD Agency Sp. z o.o. sp.k.. Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie GPD Agency Sp. z o.o. sp.k. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Marketing, reklama i PR - działalności agencji reklamowych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o GPD Agency Sp. z o.o. sp.k. w Poznań

Czo
Kandydat

Czytam i przecieram oczy ze zdziwienia, że taka firma jest jeszcze w stanie znaleźć pracowników. Wielu moich znajomych, którzy pracowali w GPD, dzieliło się identycznymi opiniami jakie tu teraz czytam...

Helena
Inne
@Czo

Czyli co, pewnie zależne wszystko od punktu widzenia? Bo jasne jest że każdy ma swoje usposobienie i niektórym będzie pasować innym niekoniecznie? No chyba innego argumentu na to Twoje zdziwienie to tu nie ma?

Anna Pelz
Pracownik
@Czo

@Czo, odpowiadając na Twój komentarz: ppinie, które pojawiają się na portalu GOWORK są tylko wycinkiem subiektywnych opinii, jaki każdy z naszych byłych czy obecnych pracowników może mieć o naszej firmie. Choć dążymy do tego, aby wszystkie opinie były pozytywne, to każdy ma prawo do swoich własnych. Natomiast nawiązując do Twojej pierwszej uwagi to wielokrotnie podkreślamy, że rotacja w naszej firmie jest na naprawdę niskim poziomie. W związku z ciągłym rozwojem firmy, z roku na rok zatrudniamy coraz więcej osób, które chętnie zostają z nami po przebytym okresie próbnym. Jest nas prawie już 400 osób. Cały czas świętujemy 10-lecia, 15-lecia, a nawet i 20-lecia pracy w GPD, co świadczy o tym, że nie wszyscy podzielają negatywne opinie, o których jest mowa we wcześniejszych wpisach. Pozdrawiam, Ania Pelz Head of People & Culture & Technology

bolo
Pracownik
 Pytanie
@Czo

"JAKA" firma? jeżeli serio na podstawie internetowego anonimowego hejtu budujesz sobie opinie o firmie nie będąc nigdy jej pracownikiem to powodzenia.. znajdź taką co ma wsio ideolo i napisz ode ku chwale na tym gołłorku. naprawdę przykro czasem czytać jeśli tak jak ja spędziłeś w tej firmie większość zawodowego życia a potem słuchający opinii dokłada tu swoją cegiełke. a nie, sory cegłe do budowania jakiegoś zakrzywienia. no chyba, że jesteś z konkurencji i robisz te suchary celowo. tez mnie czasem, a może i nawet częsciej coś tu (usunięte przez administratora) ale ludzi takich to nigdzie nie znajdziesz jak tu. masa (usunięte przez administratora) projektów, latami nie zrobisz dwóch takich samych tematów. czasem wjadą nadgodziny, niektórym się produkcja w barcy zdarzy, czasem czekasz miesiące aż łaskawie dadzą nam zakichanego multisporta no ale tak pozwolę sobie dodać, że jeżeli wolisz bezpiecznie naparzać te same dane w klawiki co miesiąc to koniecznie do korpo, bo tu się nudzić nie będziesz, a to naprawdę może przerażać leniwców. wszedłem tu raz od dawna, o raz za dużo. więc kontynuować swoich wynurzeń nie będę, a jak ktoś tak bardzo chce wyrazić swoją opinię to pewnie mamy w kit rekruatcji więc wpadajcie do reala na solo mądrale i przekonujcie się sami jak jest. i ci co nie byli i ci co byli jakąś prehistorie temu. w ciągu ostatnich lat zmieniło się tu naprawdę mnóstwo. udowadniać w internetach to jak kopać się z koniem

Ania
Pracownik
@Anna Pelz

Nie zgodzę się z tym... jak pracowałam to na przełomie paru miesiecy odeszło 10 osob, z ktorymi wspolpracowalam...

mili
Były pracownik
@Ania

Potwierdzam w mojej historii pracy zwolniło się kilkanaście osób w ciągu kilku miesięcy. Może i opinie nie są ważne jednak widać czarne na białym jaka jest przewaga negatywnych - to mistrzostwo świata. Wiele osób zwolniło się przez przełożonych, z dala od takich ludzi. Nawet nie zapytają chorego jak się czuje. Zero zainteresowania. (usunięte przez administratora)

Iza
Pracownik
@mili

Przecież jak ktoś jest szczęśliwym człowiekiem zadowolonym ze swojej pracy to nie siedzi na goworku :D Tutaj zwykle frustraci wypisują swoje negatywne opinie bo albo zostali zwolnieni, albo coś im nie odpowiadało. Ja przed przyjściem do pracy naczytałam się negatywnych opinii, które nie mają totalnie pokrycia. Wiadomo, że niektóre rzeczy chciałoby się zmienić, ale ogólnie praca w GPD jest super.

Reta
Były pracownik
@Iza

Ja dzięki gowork nie straciłam czasu na pracę, która nie była warta mojego zaangażowania. Opinie są merytoryczne i szczere. Warto zwaracać na nie uwagę i obesrwować miejsce pracy. Wiele z tych opinii pokrywa się ze stanem faktycznym

Anna Pelz
Pracownik
@mili

Cześć, to w moim dziale są scentralizowane wszystkie informacje dotyczące zarówno zatrudnień, jak i odejść, zarówno składanych wypowiedzeń, jak i zwolnień. Mam dzięki temu zatem pełen obraz na ten temat, więc nie pozostaje mi nic innego jak nie zgodzić się z Waszymi opiniami i potwierdzić kolejny raz, że przy zatrudnieniu w obecnej chwili ponad 380 pracowników mamy wskaźnik rotacji na poziomie poniżej 20%. Rotacja jest w firmach potrzebna, aby była wymiana wiedzy, wzmacnianie kompetencji oraz napływ przede wszystkich nowych praktyk i odświeżenie spojrzenia raz na jakiś czas. Ania Pelz Head of People & Culture & Technology

Ilona
Inne

Rekrutują ocenie kogoś jako Junior Motion Designer / Animator. Napisali w ogłoszeniu że dają umowę o pracę. A ktoś wie na jaki czas jest podpisywana pierwsza umowa? I jest też napisane że rekrutacja jest zdalna. Wiecie jak to wygląda taka zdalna rekrutacja? Jak odbywają się rozmowy czy przepływ dokumentów?

Oliwia
Pracownik
@Ilona

Cześć, pierwszą umowę podpisujemy na okres próbny 3 miesięcy. Jest to umowa o pracę. Rekrutacja prowadzona jest zgodnie z preferencjami kandydata - zdalnie lub stacjonarnie. Jeżeli masz możliwość spotkać się z nami w naszym biurze lub Studio Filmowym, to zapraszamy stacjonarnie. W innym przypadku rozmowy odbywają się za pośrednictwem aplikacji Teams. Swoje CV i portfolio możesz przesłać do nas przez zakładkę Kariera na naszej stronie www.gpd.com.pl lub przez portale, na których znajdziesz nasze ogłoszenia. Dział rekrutacji przekazuje CV konkretnym Managerom jedynie za pośrednictwem dedykowanego systemu do rekrutacji, dzięki czemu wszystkie dane osobowe są bezpieczne. Pozdrawiam Oliwia HR Specialist

***** GPD
Były pracownik
 Pytanie
@Oliwia

Warto uzupełnić, że drugą umowę podpisujecie na maksymalny czas dopuszczalny w kodeksie pracy (24? 27 miesięcy?) byleby tylko mieć okres wypowiedzenia 30 dni a nie 3 miesiące. Nie wspomnę także o Waszym "komforcie" nieprzedłużenia takiej umowy po ponad 2,5 roku współpracy. O starszych "grzeszkach", czyli umowach na minimalną krajową i drugą z resztą wypłaty "o dzieło" czy "zleceniu" poczytajcie sobie na starym goworkowym profilu tej firmy.

Anna Pelz
Pracownik
@***** GPD

Cześć, po pierwsze nie ma znaczenia czy podpisujemy umowę na czas nieokreślony czy określony - okresy wypowiedzenia są niezmienne wg. kodeksu pracy i zależne od długości okresu zatrudnienia: 2 tygodnie, jeżeli pracownik był zatrudniony krócej niż 6 miesięcy, 1 miesiąc, jeżeli pracownik był zatrudniony co najmniej 6 miesięcy, 3 miesiące, jeżeli pracownik był zatrudniony co najmniej 3 lata. Okres wypowiedzenia umowy na okres próbny wynosi z kolei: 3 dni robocze, jeśli umowa zawarta jest na mniej niż 2 tygodnie, 1 tydzień, gdy umowa zawarta jest na co najmniej 2 tygodnie, 2 tygodnie, w przypadku umowy zawartej na 3 miesiące. Pierwszą umowę podpisujemy zazwyczaj na okres próbny i mogę przyznać, że jest to raczej reguła z niewielką liczbą wyjątków. Natomiast w przypadku kolejnych umów wszystko zależy od konkretnej sytuacji pracownika, jego kompetencji, indywidualnych potrzeb czy sytuacji w zespole (zdarzają się umowy na zastępstwo). Firma przeszła bardzo dużo zmian w ostatnich latach, natomiast działaliśmy i działamy zgodnie z prawem. Zachęcanie do sięgania do opinii sprzed kilku lat na temat jakiejkolwiek firmy może być wprowadzaniem w błąd. Ania Pelz, Head of People & Culture & Technology

Pytanie
 Pytanie

Czy GPD Agency Sp. z o.o. sp.k. organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?

***** GPD
Były pracownik
@Pytanie

Mi zasugerowano, że są różne darmówki na (usunięte przez administratora) itp. i z tego można czerpać wiedzę.

Helena
Inne
@***** GPD

tam miało być coś wulgarnego napisane czy coś na poważnie piszesz, bo ciekawa jestem odnośnie tych szkoleń dalej. Ale piszesz, że darmówki, czyli nie inwestują w ludzi?

***** GPD
Były pracownik
@Helena

Ocenzurowano nazwę najpopularniejszego portalu video ;) Firma nie łoży zbyt wielu pieniędzy na szkolenia z kimś z zewnątrz komu mieliby za to zapłacić. Pojawił się jakiś czas temu angielski, ale "warunkiem" uczestniczenia w lekcjach jest praca z zagranicznymi klientami. O takim "warunku" powiedziała mi osoba jaśnie przełożona, gdy wyszło z mojej strony zapytanie, bo nikt z naszego działu nie słyszał o takiej możliwości, że są takie lekcje. Wg mnie nie wszystkie osoby chodzące na angielski pracują z zagranicznymi klientami.

Helena
Inne
@***** GPD

Aha ale to tylko na języku tak by się skupiali? Tzn., no jasne reprezentatywność jest istotna ale co z waszą wydajnością w branży? chyba, że na tyle dobrzy jesteście, że nie ma sensu się rozdrabniać? to trudno się dostać?

Śmiech
Pracownik
@Pytanie

Moja przełożona ze studio Pani Mo... pytając czy będę mieć szkolenia, ( chciałam rozumieć o czym mówią pracownicy, miedzy innymi do mnie, jest pełno nazw, które są obce dla nowych osób ) usłyszałam, że to mi nie będzie potrzebne. Czułam się jak (usunięte przez administratora) Tak inwestują w rozwój, a o angielskim wcale mi nie wspomniała.

Helena
Inne
@Śmiech

Aha, no ale argumentowałaś to jakoś właśnie w ten sposób co teraz tutaj czy nie bardzo? ciekawa jestem odp na taki argument. Na tym stanowisku naprawdę to takie zbędne? to czym konkretnie należało się na nim zajmować?

Anna Pelz
Pracownik
@Helena

Zapraszam do przeczytania moich dzisiejszych komentarzy w tym temacie w innych wątkach. Pozdrawiam, Ania Pelz

Vicky
Pracownik

W każdej firmie jest tak, że jedni sobie radzą ,a inni nie i jedni umieją pracować na fajnych warunkach, a inni nie potrafią zawalczyć o swoje . Wielu na początku zgadza się na bardzo słabe warunki ,a potem są zdziwieni i niezadowoleni,że nie mogą dobić do wynagrodzenia jakie ich satysfakcjonuje . Pracuję dla GPD prawie 10 lat bardzo dobrze zarabiam, mam na swoim koncie dużo interesujących projektów . Na pewno inną sytuację mają pracownicy etatowi ,a inną podwykonawcy tacy jak reżyserzy , operatorzy etc , ale i tu pomiędzy poszczególnymi osobami różnice są znaczne , wszystko zależy od umiejętności i renomy.

Sricky
Były pracownik
@Vicky

No super, cieszymy się, że Tobie się udało. Pewnie Twój nos nie raz musiał być brązowy. Średnia i liczba opinii mówiąc same za siebie. To, że takiej Vicky pracuje się super, nie znaczy, że innym też było i będzie.

Helena
Inne
@Sricky

Skoro stwierdzasz, że to nie oznacza, że innym będzie tak dobrze to możesz przy okazji rozwinąć ten właśnie wątek? Jaka jest perspektywa po drugiej stronie i czym konkretnie mogłaby być spowodowana?

Helena
Inne

podasz jakieś konkrety odnośnie tego dlaczego uważasz to za całkowitą nieprawdę? czemu miałby nieprawdę pisać? nie jest może to zależne od sytuacji jak i perspektywy?

Anna Pelz
Pracownik
@Sricky

Cześć, uważam ten komentarz za krzywdzący. Pominę już temat nosa, ale przede wszystkim, że średnia i liczba opinii mówią za siebie. Mamy na pokładzie w tej chwili ponad 380 osób, a rotacja w firmie jest poniżej 20%. Większość z naszych pracowników to ludzie związani z nami od lat, którzy wiedzą doskonale jak działa hejt w sieci, zwłaszcza na tym portalu, kiedy pozostajesz anonimowy, bo możesz. Ci ludzie nie pozostawiają swoich opinii tutaj, oni po prostu codziennie ramię w ramię pracują, tworzą, produkują, koordynują, wykonując ogrom pracy, w atmosferze, której może nam pozazdrościć niejedna firma. A kiedy jest czas zabawy to bawimy się na całego. Wiemy, że mamy wiele obszarów do poprawy i codziennie staramy się dawać z siebie więcej, aby każdy czuł się zaopiekowany indywidualnie (m.in. przez rozmowy czy benefity pozapłacowe, szkolenia), ale także staramy się usprawniać naszą pracę na bieżąco, aby jak najmniej w niej było jednocześnie nieporozumień, jak i formalizmu. Jesteśmy bardzo dużą organizacją, z całą gamą stanowisk, ludzkich osobowości, w 4lokalizacjach, ale nikt nie jest tu na siłę, siłą jest tych prawie 400 osób i grono podwykonawców i doskonale o tym jako firma wiemy. Jak zawsze, jeśli jesteś naszym pracownikiem i masz potrzebę odbycia rozmowy w zaufaniu zapraszam Cię do kontaktu indywidualnie. Pozdrawiam, Ania Pelz Head of People & Culture & Technology

logo firmy Koordynator projektów marketingowych
Warszawa
DOTCOM Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Sarnów
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Brand Manager
Gdańsk
ER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Justyna
Pracownik

Pracuję w giepedzie od niecałych trzech miesięcy i muszę przyznać, że wcześniejsze opinie w żadnym wypadku nie pokrywają się z moją. Ja jestem bardzo zadowolona z tej pracy i myślę, że przyjście tutaj było jedną z najlepszych decyzji jakie mogłam podjąć. Przede wszystkim atmosfera i ludzie w biurze - zawsze wszyscy są pomocni i nawet jeśli popełni się błąd, nikt nie robi awantury tylko spokojnie tłumaczy co jest nie tak. Oprócz mnóstwa benefitów, które zapewnia firma (wspomniany już angielski, LUXMED i joga, a teraz również i Multisport w bardzo atrakcyjnej cenie) organizowane są fajne eventy - spotkania integracyjne, świętowanie różnego rodzaju okazji. Pracownicy dbają o siebie nawzajem i mam wrażenie, że w tej firmie zawiązują się naprawdę wartościowe przyjaźnie. Ja jestem bardzo zadowolona,

Sebastian
Inne
@Justyna

Wspomniano, że zarobki nieadekwatne do ilości pracy. Jak więc podział i ilość pracy są zorganizowane, zdarzają się nadgodziny?

Ania
Były pracownik
@Justyna

Wydaję mi się, że Ci się udało. Nie wszystkie działy sam takie "super". Praca jest fajna, ciekawa, ale zarobki srednie, ale to pewnie zależy od działu i czy Twoj teamlider Ciebie nie blokuje. Niestety u nas tak było... Dowiedzieliśmy się, że nasza teamliderka blokowała nasze podwyżki byśmy czasem nie zarabiali więcej od niej...

mili
Były pracownik
@Justyna

Nie chwal dnia przed zachodem słońca, pracujesz za krótko;)

Paula
Pracownik
 Pytanie
@mili

Ja też dałam tutaj opinię po pierwszych 3 miesiącach pracy. Była dość pozytywna i zostałam przez to mega pojechana… To było w 2019 roku. Przez kolejne 2 lata moje zdanie o firmie się jeszcze polepszyło. Niedawno wróciłam po macierzyńskim, a tu w międzyczasie wskoczyło dużo nowych benefitów: ubezpieczenie, MultiSport, angielski, szkolenia … I jeszcze inne rzeczy. I widać, że firma zmierza w dobrym kierunku. Koniec końców wiadomo, ze chodzi o ludzi, ale czy to nie dotyczy każdej organizacji?

Taskmaster
Były pracownik
 Pytanie
@Paula

Ubezpieczenie płatne, Multisport płatny, angielski tylko dla managementu, szkolenia - masz na myśli obowiązkowe szkolenia BHP, z praw autorskich czy oddolne inicjatywy pracowników i pracownic? Ten kierunek w którym zmierza firma to po prostu tania kontraktownia przyklejona do kilku ważnych klientów. Działa dla zarządu, ale na pewno nie dla pracowników, którzy zostają z pieniędzmi poniżej rynkowej mediany.

Nick
Pracownik
@Taskmaster

@taskmaster szkolenia są z zarządzania zespołem, z przywództwa, z metodyki Agile, analityki, podstaw UX, podstaw SEO, ogólnopojętego biznesu. Angielski jest dla KAŻDEGO kto jakoś będzie w stanie powiązać swoją pracę z angielskim np. wystarczy, że w swojej pracy czasami czytasz artykuły :)

ja
Pracownik
@Taskmaster

bzdura Taskmaster. na ubezpieczenie są super warunki, dużo lepsze niż miałem wcześniej, multisport dofinansowany 50% więc za tą najbardziej wypaśną kartę jest 65, angielski ma prawie każdy z kim nie rozmawiam i laski z dziewiątego mega się starają żeby nam się dobrze żyło. jest zupełnie inaczej niż było 3 lata temu choć mi tam nigdy nie było źle. wlazłem tu i tylko człowiek się wkurza na te bujdy i sianie hejtu

ja
Pracownik
@Nick

super te ostatnie szkolenia z ecommem, zwłaszcza chłopaki się znają

Taskmaster
Były pracownik
@ja

Ten angielski to chyba tylko dla team leaderów, bo standardowy grafik czy graficzka, fotograf nie mogą liczyć na ten benefit.

Helena
Inne
@Taskmaster

Z jakich przyczyn nie? nawet na prośbę wprost? z czym innym ewentualnie idą tu na rękę w razie czego? w jakich tematach się dogadasz?

Anna Pelz
Pracownik
@Taskmaster

Cześć, zasady przystąpienia i uczestnictwa w nauce j.angielskiego są przede wszystkim opisane w regulaminie zajęć z tego języka, który jest dostępny na wewnętrznym intranecie dla wszystkich pracowników. Wszystkie osoby mające kontakt z klientem obcojęzycznym mają taką możliwość. Również wymienione przez CIebie grupy stanowisk. Dbamy o to, aby system był transparentny dla wszystkich. Jeżeli jesteś naszym obecnym pracownikiem i chcesz dołączyć do zajęć do zapraszam do kontaktu ponieważ to mój dział bezpośrednio odpowiada za ten temat. Pozdrawiam, Ania Pelz Head of People & Culture & Technology

Anna Pelz
Pracownik
@Taskmaster

Cześć, widzę, że już w poniższych komentarzach pojawiły się odpowiedzi od naszych pracowników. Chciałabym jednak, aby osoby nieznające nas wchodząc na ten profil z komentarzami nt. naszej firmy miały zebrane w jednym miejscu rzetelnie przeze informacje. Nasza firma organizuje bardzo dużo szkoleń i nie sposób wymienić ich wszystkich. Są szkolenia zewnętrzne takie właśnie jak w ostatnim czasie AGILE, szkolenia z komunikacji czy warsztaty z moderowania efektywnych spotkań biznesowych oraz design thinking. Przed nami w planie na ten rok wiele więcej. Bierzemy również udział w dokształcaniu zespołowym czy indywidualnym. Finansujemy szkolenia pracowników, jak również współfinansujemy te, kiedy to pracownicy wychodzą z inicjatywą rozwoju swoich kompetencji zawodowych. Dodatkowo, jak każda firma organizujemy szkolenia wewnętrzne. Za nami szkółka e-commerce, przed nami m.in. szkółka mediowa. W wielu dziedzinach posiadamy świetnych specjalistów, którzy dzielą się wiedzą z pozostałymi osobami w swoich zespołach czy innych działach. Mniejszych tematów dla poszczególnych zespołów jest naprawdę sporo. Jak pisałam w jednym z komentarzy istnieje również możliwość nauki j.angielskiego, kiedy nasze stanowisko zakłada kontakt z klientem obcojęzycznym. I tak, oczywiście inicjatywy, czy też propozycje oddolne są zawsze mile widziane, bo to nasi pracownicy najlepiej wiedzą co dzieje się w ich obszarach specjalizacji merytorycznie i gdzie, od kogo, w jaki sposób warto dalej zdobywać wiedzę. W razie chęci rozmowy w powyższych i nie tylko tematach zapraszam wszystkich naszych pracowników do kontaktu ze swoimi przełożonymi, a także ze mną, aby omówić możliwe ścieżki rozwoju i porozmawiać o konkretach :) Pozdrawiam, Ania Pelz Head of People & Culture & Technology

***** GPD
Były pracownik

Postanowiłem podebrać nick od kogoś innego kto już tutaj pisał, ponieważ jest idealny. Chciałbym zdecydowanie odradzić dział e-commerce. Dyrektor tej sekcji niestety dosłownie próbował mnie upokorzyć podczas telefonicznej rozmowy, ponieważ nie chciał zgodzić się na zmianę mojego statusu zatrudnienia z B2B na UOP. Wiedział, że od dłuższego czasu korzystam z pomocy psychoterapeuty, który w końcu poradził mi wzięcie przerwy od pracy. Zaproponowałem, że zawieszę naszą współpracę i wezmę bezpłatny urlop, ale niestety nie uzyskałem na to zgody. Z perspektywy czasu wspominam jakby gadał do mnie Paweł Deląg z "Chłopaki nie płaczą"... W dzisiejszych czasach, gdy wypalenie zawodowe jest uznawane za chorobę, a ludzie potrzebują czasem zwolnienia tempa, brak zrozumienia ze strony mojego przełożonego był po prostu przestarzały. O samej firmie... Pomysł pokazania akceptacji wobec różnorodności, poprzez wywieszenie dzieła artysty nieheteronormatywnego, organizowanie sesji jogi czy nawet "środy lodowe", to tylko pozorne wykazanie postępowości tej firmy. W istocie, takie działania to tylko próba ukrycia prawdziwego stanu rzeczy.

Nick
Pracownik

Pracuję w GPD od niecałego roku. Jestem bardzo zadowolony z nowego miejsca pracy. Przyjazna atmosfera, mili ludzie, super benefity. Polecam!

Alicja
Inne
@Nick

O, a jakie te benefity tam macie? Jest multisport?

Tamara
Pracownik
@Alicja

@Alicja tak, jest multisport :)

Anna Pelz
Pracownik
@Alicja

Cześć, Dodatkowe możliwości, jakie oferuje obecnie firma to: • bezpłatna opieka medyczna LUXMED dla pracowników firmy oraz preferencyjne stawki pakietów dla partnerów i członków rodzin • pakiety MULTISPORT, do tej pory na preferencyjnych warunkach, a od 1.10.2022 dofinansowane dla pracowników w wysokości 50% - w bardzo atrakcyjnych stawkach również dla osób towarzyszących, seniorów i dzieci • ubezpieczenie grupowe Allianz zarówno dla pracowników, jak i ich rodzin • wsparcie psychologiczne dla każdego pracownika (zależnie od indywidualnych potrzeb) • zajęcia z j. angielskiego, o ile pracownik wykorzystuje język obcy w pracy z klientem • organizacja oraz dofinansowanie szkoleń zależna od potrzeb zespołowych oraz indywidualnych • dostępne prenumeraty magazynów branżowych (biblioteka systematycznie jest poszerzana) • spotkania integracyjne – przynajmniej 1 duża impreza w roku dla całej firmy oraz mniejsze wyjścia zespołowe • dodatkowo w okresie letnim organizujemy aktywności sportowe dla pracowników na terenie firmy: zajęcia z Jogi, stretchingu, a także braliśmy udział m.in. w drużynowym SurvivalRace w czerwcu 2022 • (usunięte przez administratora) piątki, czyli możliwość przyjścia do pracy z psem Staramy się organizować również dużo innych mniejszych projektów, które wpływają na komfort pracy naszych pracowników :) Pozdrawiam, Ania Pelz Head of People & Culture & Technology

Ilona
Inne
@Anna Pelz

Te wyjścia zespołowe i impreza to jest na zasadzie dobrowolności czy jakaś obowiązkowa obecność?

Pracownik
Pracownik
@Ilona

udział w imprezach jest dobrowolny, ale zawsze wszyscy chętnie biorą w nich udział.

Anna Pelz
Pracownik
@Ilona

Hej! zawsze pełna dobrowolność, a frekwencja naprawdę na najwyższym poziomie :)

Helena
Inne
@Pracownik

Pod ten piątek również inne zwierzaki podchodzą? ;) Tylko się zastanawiam czy nie było nigdy problemy u kogoś z uczuleniem w takiej sytuacji? I czemu piątek, wtedy tutaj jakoś luźniej jest?

Ok
Pracownik
@Helena

Głównie psy. Przyjął się piątek, ale można przyjść z psem też w inne dni tygodnia. Co do alergii, to raczej się to nie zdarza, ale wszyscy podchodzą do siebie z szacunkiem i dostosowują się do próśb współpracowników ;) komunikujemy się też pomiędzy sobą i staramy się wymieniać tak, aby jednego dnia w biurze były maksymalnie 2 psy.

Nie kłam
Pracownik
@Nick

Nie kłam tam nie ma ludzi zadowolonych.

Nie kłam
Pracownik
@Nick

Nie kłam

Renata
Inne
@Ok

A jeśli ktoś ma kota to też mógłby go przyprowadzić? I czy to że nie lubi się psów jest poruszane na rekrutacji? Bardzo mnie to nurtuje bo nie zniosłabym pracy z psami w biurze

Weronika
Pracownik
@Renata

W teorii nie ma przeciwskazań, natomiast w praktyce dobrze wiadomo, że koty nie lubią zmiany otoczenia i przy tak dużej ilości ludzi w koło, nie czują się komfortowo. W naszym wewnętrznym intranecie opublikowany jest regulamin przyprowadzania psów do pracy, ale można uznać, że dotyczy on każdego zwierzęcia. Jeśli będziesz chciała przyjść z kotem lub innym zwierzęciem, to masz taką możliwość. Temat psów w biurze jest poruszany zarówno na rozmowie rekrutacyjnej, jak i informację o psich piątkach można znaleźć w każdym naszym ogłoszeniu o pracę. Jeśli ktoś nie lubi psów, to nasze biuro jest na tyle duże, że każdy znajdzie przestrzeń dla siebie. :)

Anna Pelz
Pracownik
@Ilona

Cześć, wszystkie wyjścia firmowe/spotkania/imprezy są w pełni dobrowolne :)

Solek prawda
Pracownik

Słyszę A TERAZ CZYTAM wiele przeważających negatywnych opinii, niby nie wierzę dlatego, że lubię tą pracę a jednak, mam potrzebę wyrazić swoja opinię jako wieloletni pracownik, obserwujący, neutralny. Najbradziej przerażające jest to, że już nie jeden BYŁY a może obecny powtórze się pracownik gpd, napisał o zespole stresu pourazowego, bądź depresji związanych z pracą. Wiem, że jakiś czas temu kolega miał załamanie nerwowe, ale wrócił - podziwiam zaangażowanie i wytrzymałość psychiczną. Niestety nadal kolejne osoby w firmie ,,padają jak muchy,, przechodzi taki dramat, mówię tutaj o osobach, które znam i są zaangażowane i pozytywne dla firmy! Stąd apeluję! Co jakiś czas się słyszy o takich sytuacjach w gpd, to raczej nie bzdury patrząc na średnią opinii gowork gdp 1,... Nic sie nie bierze z niczego, przykre i dramatyczne. Życze dla kadry zarządzającej, ,,hedów,, dyrekotorów czy przełożonych itp wiecej pozytywnego podejścia do dobrych pracowników. A przede wszytkim profesjonalnego, psychologicznego rozumowania i podejścia do komunikacji z pracownikami, bo WY patrząc na opinie jesteście tak samo nieidealni i do porawki jak pracownicy, a zapominacie, że to działa w dwie strony. Róbcie tak dalej a stracicie dobrych, zaangażowanych, pozytywnych pracowników. SZACUNEK DZIAŁA W DWIE STRONY, żaden inteligentny człowiek, nie pozwoli sobie na brak szacunku.

Dział People & Culture GPD Agency
Pracownik
@Solek prawda

Dziękujemy za Twoją opinię. Jeśli jako pracownik zechcesz osobiście podzielić się z nami swoimi spostrzeżeniami, to jako Dział People & Culture zachęcamy Cię do kontaktu z nami, celem wyjaśnienia opisywanych przez Ciebie sytuacji. Zdrowie naszych pracowników, w tym psychiczne, jest dla nas bardzo ważne. Od samego początku zapewniamy wszystkim naszym pracownikom dostęp do prywatnej opieki medycznej w placówkach LUXMED. Wiemy, że wydarzenia, które miały miejsce na świecie w ostatnich latach miały znaczący wpływ na zdrowie psychiczne wielu ludzi. Pandemia oraz w ostatnich miesiącach sytuacja na Ukrainie również dotknęły wielu z nas. Jako firma jesteśmy świadomi obciążenia, jakiego wszyscy doświadczamy i dlatego m.in. podjęliśmy współpracę z poradnią psychoterapeutyczną. Jako pracodawca zapewniamy współfinansowanie wsparcia psychologicznego i psychoterapeutycznego dla wszystkich naszych pracowników. W czerwcu miały miejsce otwarte spotkania z Zarządem, dla wszystkich zespołów. Ich celem było zachęcenie pracowników do szczerej i otwartej komunikacji. Chcemy, by wszyscy nasi pracownicy wiedzieli, że jeśli tylko zajdzie taka potrzeba to mogą liczyć na wsparcie Działu People & Culture. Wspólnie z Zarządem intensywnie pracujemy nad tym, by nieustannie ulepszać środowisko naszej pracy. Szanujemy oraz cenimy naszych pracowników – ludzie tworzący społeczność GPD zawsze byli i będą dla nas najważniejsi. Wiemy, że to dzięki nim odnosimy nasze sukcesy.

słabe
Pracownik
@Dział People & Culture GPD Agency

Dołączę się do ,,solek prawda,, a Lux med nie ma w ofercie żadnego wsparcia odnośnie kwestii powyżej, to jest nieprawda, polecam najpierw sprawdzić. Jak i nie prawdą jest, że my pracownicy jesteśmy najważniejsi i szanowani. Albo dział HR o czymś nie wie...!

Dział People & Culture GPD Agency
Pracownik
@słabe

Odpowiadając na Twoją wiadomość - „Lux med nie ma w ofercie żadnego wsparcia odnośnie kwestii powyżej” - tak jak napisałyśmy powyżej, zapewniamy pracownikom bogaty pakiet opieki zdrowotnej w LUX MED, ale również poza pakietem zapewniamy wsparcie psychologiczne przy współpracy z przychodnią terapeutyczną Balans, o czym informowałyśmy wszystkich naszych pracowników. Dnia 9 marca wypuściliśmy szczegółowy opis na wewnętrznym intranecie oraz informację na grupie ogólnej w wewnętrznym komunikatorze. Jeśli uważasz, że coś nam umyka, czemu warto byłoby się przyjrzeć, to zapraszamy i zarazem zachęcamy Cię do kontaktu z nami.

wow
Pracownik

Czytam komentarze o firmie w której pracuję i nie rozumiem. Atmosfera, team, szef wszystko jest ok a nawet bardziej niż ok. Firma ciągle organizuje jakieś akcje teraz wystartowała yoga, jest angielski, Luxmed, ubezpieczenie. Jak ktoś tu pracował kiedyś to raczej ma nieaktualną wiedzę na temat. Ludzie którzy tu są lubią tą pracę i firmę, a zawsze znajdą się tacy którym czegoś brakuje.

2
Irena
Inne
@wow

i te wszystkie benefity to za darmo? czy trzeba parę groszy chociaż za to dopłacić? ;-)

mmm
Pracownik
@Irena

Joga, angielski i LUXmed za free

Bożena
Inne
@mmm

serio z tą jogą ? ale ze w firmie sa zajecia jakies czy jakis karnet na zewnatrz? czy po prostu mowisz o multisporcie i ze tam mozna z jogi skorzystac?

mmm
Pracownik
@Bożena

Joga jest w firmie na tarasie za free przed lub po pracy

Alicja
Inne
@mmm

Fajnie! A kto to prowadzi?

a kysz
Były pracownik

Pracowałam w GPD przez ponad trzy lata i te trzy lata szczerze zepsuły mi zdrowie. Ilość stresu, presji, niekończących się deadlinów i nadgodzin jest nie do wytrzymania. Człowiek stara się i pracuje jak najlepiej, wkłada w to całą swoją kreatywność i umiejętności, ale przez ogólną atmosferę w firmie szybko się wypala. Zarząd jest niekompetentny, procesy w firmie nieuporządkowane, a nastawienie na pracowników niczym na pańszczyźnie. Nie ma żadnych rozmów rocznych/półrocznych, żadnego uporządkowanego feedbacku co do Twojej pracy, żadnych ogarniętych ścieżek kariery - więc zasadniczo nie wiesz, co musisz zrobić, żeby się rozwijać w strukturach firmy czy żeby zapracować sobie na podwyżkę. Zresztą, jeśli dostaniesz chociaż 5 stów podwyżki w ciągu 2 lat to już będzie święto. Ciągle tylko jest mówione, że "przypomnij się za miesiąc", a potem udawanie, że przecież nie było tematu. Nadgodziny są tu normą, jak już wiele osób wcześniej wspomniało, ale zdarzała się też praca w weekendy - bo klient sobie wymyślił coś "na już", a przecież PM w tej firmie ma klientom jedynie przytakiwać, nie może z klientem dyskutować czy zaoferować mu swoją ekspercką opinię. Ba, nawet zdarzały się sytuacje, kiedy wysyłano kurierem komputer do CHOREGO pracownika, bo coś MUSIAŁO być zrobione i nieważne, że masz gorączkę i ledwo zipiesz. Technologicznie też nie jest za ciekawie, zresztą tutaj nawet na projekty pod online patrzy się przez pryzmat druku. Byłam kiedyś świadkiem jak graficy z nieistniejącego już działu interactive drukowali projekty stron internetowych (tak, dobrze czytacie), bo szefostwo chciało sobie na nie popatrzeć w formie wydruków. I nie było dyskusji, że taki projekt funkcjonujący w internecie rządzi się swoimi prawami czy że na stronę www powinno się patrzeć danymi sekcjami, funkcjonalnościami i użytecznością, a nie jak na plakat czy po prostu odpowiednio ładny obrazek. Nie mam pojęcia, jakim cudem ta firma przez tyle lat się utrzymuje, skoro te problemy, o których wszyscy na goworku piszą to są tymi problemami chyba od zawsze. Pracownik traktowany jest jak wróg, jeszcze w dodatku domagający się tylko non stop czegoś, jakichś wymysłów z tyłka (bo przecież chęć godnego zarobku, traktowania z szacunkiem, regulowanych godzin pracy i ustalonej ścieżki rozwoju to są totalnie roszczeniowe wymysły). Nie widać tutaj ludzkiego podejścia, a tym bardziej jakiegoś managementu na wysokim poziomie - zarządowi szczerze polecam przeczytanie chociaż jednej książki dotyczącej psychologii pracy, może trochę im to otworzy oczy. Decyzja o odejściu z tej agencji to była jedna z lepszych decyzji w moim życiu. Bądźcie mądrzejsi ode mnie i nie rujnujcie sobie zdrowia dla tej firmy, bo w zamian nie dostaniecie nawet "dziękuję".

Dział People & Culture GPD Agency
Pracownik
@a kysz

Jako Dział People & Culture chcielibyśmy odnieść się do Twojego komentarza. Każdy wpis tutaj jest dla nas ważny i pomaga nam pracować nad tym, by naszym pracownikom pracowało się lepiej. Na początku swojej wypowiedzi odniosłaś się do atmosfery i tu warto zaznaczyć, że wielu naszych pracowników ten aspekt pracy w naszej firmie ceni sobie właśnie najbardziej. Jako firma dbamy o nią i staramy się, by sprzyjała pracy. Nasz Dział w ubiegłym roku przeszedł spore zmiany i każdego dnia intensywnie pracujemy nad tym, by doskonalić wszelkie obszary i procesy panujące w firmie. Obecnie, wraz z Liderami zespołów wdrażamy rozmowy roczne oraz okresowe, mające na celu regularne feedbackowanie pracowników. Tworzymy również matryce kompetencji, które przygotowujemy dla każdego Działu z osobna, uwzględniając potrzeby oraz specyfikę danych stanowisk. Matryce te planujemy udostępnić wszystkim pracownikom najpóźniej do końca bieżącego roku, w niektórych działach już funkcjonują. Działania te mają na celu przybliżyć pracownikom jasne zasady dotyczące awansowania oraz możliwości rozwoju w obrębie firmy. Poza inwestowaniem w ludzi i ich potrzeby, możemy się również pochwalić inwestycjami technologicznymi. W codziennej pracy korzystamy z takich narzędzi jak JIRA, Confluence, Brandfolder czy Figma. Obecnie jesteśmy także na etapie wdrażania rozszerzonej wersji MS365, która ma znacząco usprawnić pracę w wielu działach – z podstawowej wersji Microsoftu i jego narzędzi korzystamy od lat. Tak jak piszesz, mogłaś być świadkiem takiej sytuacji w dziale Interactive, ale pamiętajmy, że dział ten nie istnieje w firmie już od kilku lat. W tym czasie firma wykonała krok milowy w wielu kwestiach i obszarach. Potrzeba na rozwój digitalowy biznesu była tak duża, że stworzyliśmy działy Mediów i Publishing oraz Dział Ecommerce, dzięki którym samodzielnie możemy stawiać strony www czy tworzyć sklepy internetowe. Wspomniałaś również o nadgodzinach oraz pracy w weekendy. Takie sytuacje mają miejsce i wiążą się ze specyfiką tej branży. Transparentnie i otwarcie mówimy o tym także podczas rozmów rekrutacyjnych, by mieć pewność, że starający się o pracę w naszej firmie kandydat jest świadomy i gotowy na pracę stricte agencyjną. Standardowo pracujemy w godzinach 9-17 i do tego staramy się zawsze dążyć. Każda wygenerowana godzina nadliczbowa jest z pracownikiem rozliczana, zachowując wszelkie normy prawa, bezpieczeństwa i higieny pracy. Mamy również system do logowania czasu pracy, który pomaga nam się rozliczać z pracownikami oraz daje im większą elastyczność pracy i odbioru nadgodzin. Mamy nadzieję, że powyższe przykłady zobrazują Tobie i pozostałym czytelnikom jak bardzo zależy nam na ludziach w tej firmie i na tym by każdego dnia polepszać ich komfort oraz zadowolenie z pracy. :)

Opel
Pracownik
@a kysz

Czytam powyższe i jest to idealna pigułka opisująca, jak wygląda praca w tej firmie. Na dokładkę zastanawiający jest fakt, że awans mogą dostać osoby, na które wcześniej wpływały skargi i mimo tego nic w zachowaniu danej jednostki się nie zmieniło. HRy faktycznie starają się obecnie mocno, żeby pracowało się lepiej, ale wyłącznie ich chęci nie starczą.

Wypowiedzenie

Może pora się zwolnić drodzy niezadowoleni. Nic Wam się nie podoba, a i tak wszyscy wiedzą, że jesteście jedna grupa osób. Idźcie do tych innych agencji, nikt nie każe brać Wam udziału w tym o czym piszecie. Chyba się zapominacie, że w sieci nikt nie jest anonimowy do końca.

sam_się_wypowiedz
@Wypowiedzenie

Może już dawno się pozwalniali, tylko chcą przestrzec innych potencjalnych pracowników(usunięte przez administratora)

1
G.
@Wypowiedzenie

W sumie racja, zwolnijmy się.

hahahaha

Piękna odpowiedź - kulturalna, wymowna, dojrzała. Gratuluję

Gog
Były pracownik
 Pytanie
@Wypowiedzenie

Typowe dla GPD, góra myśli, że może grozić ludziom bezkarnie. A skąd pomysł, że ktoś liczy na to, że bedzie anonimowy? Może już się uwolnił?

xxx
Pracownik
@Wypowiedzenie

każdego tygodnia zwalnia się po kilka osób...

Wieś tańczy, wieś śpiewa
Kandydat
@Wypowiedzenie

ale wiocha...na pewno nie będę brać udziału w rekrutacji w tej firmie. Już sam stosunek "jak Ci się coś nie podoba to się zwolnij" już bardzo dużo mówi pracodawcy.

Tom Sucheta
Były pracownik
@Wypowiedzenie

Ale ja się podpisałem. Na szczęście dostałem 'Wypowiedzenie'. Teraz Ty się podpisz.

Bożena
Inne
@Tom Sucheta

wypowiedzenie z jakiej przyczyny było ?zdradzisz?

K
Pracownik

Muszę szczerze przyznać jak bardzo się cieszę, że nie sugerowałam się opiniami przyjmując prace w GPD. Pierwszy raz naprawdę lubię swoją prace a ludzie są cudowni. :)

Mirella
Pracownik
@K

Przestań sobie sama odpowiadać na wiadomości. W firmie nie pracuje się dobrze. Czekamy aż program Uwaga zrobi o Was reportaż.

Helena
Inne
@Mirella

To groźba czy serio ktoś się angażował, żeby zgłosić?

Dział People & Culture GPD Agency
Pracownik
@K

Dziękujemy Ci za ten komentarz. Cieszy nas Twoja pozytywna opinia. Warto pamiętać, że portal Gowork służy nie tylko do pisania negatywnych komentarzy, ale również tych pozytywnych. Tak jak pisałyśmy wcześniej, nasz dział dość mocno rozwinął się w ubiegłym roku i dokładamy wszelkich starań by firma GPD była miejscem przyjaznym dla każdego pracownika. :)

aaa
Pracownik

Polecam wejść na Instagram gpd agency i samemu zobaczyć jak naprawdę wygląda to miejsce pracy.

A
Były pracownik
 Pytanie
@aaa

Naprawdę? Po zdjęciach widać jak się pracuje i że nie ma (usunięte przez administratora) Na zdjęciach są zazwyczaj osoby, które są blisko Zarządu... Pracowałam tam 4 lata i o 4 za długo...

Helena
Inne
@A

Co takiego niby można zobaczyć po zdjęciach? Przecież wiadomo, że większość poustawiana będzie. 4 lata? Ale na początku chyba jakoś lepiej Ci tu było?

Dział People & Culture GPD Agency
Pracownik
@aaa

Potwierdzamy. :) W ubiegłym roku powołaliśmy nowy Dział w firmie - Social Media Content - który między innymi odpowiada za relacjonowanie naszej pracy na bieżąco. Na Instagramie mamy dwa profile: gpd_agency oraz gpd_filmstudio, gdzie każda osoba może zobaczyć tak zwany "dzień z życia" naszych pracowników. Pokazujemy nad jakimi projektami pracujemy oraz jak dobrze potrafimy się przy tym bawić. Nasze relacje nie są ustawiane, a zdjęcia są rzeczywistym odzwierciedleniem pracy w GPD Agency & Film Studio.

slave
Kandydat

Opinia być może na wyrost ale musi mieć zabarwienie nieco negatywne. Wszystko pięknie błyszczy na zewnątrz, uśmiechy, cuda wianki ale po pierwszym, kontakcie - niby udanym - nic się dalej nie układa, bez wyraźnej przyczyny - i co ciekawe pomimo pewnie około setki kandydatów odpowiadających na anons i pewnie znających się na swojej pracy w większości - ogłoszenie to pojawia się po chwili znów na to samo stanowisko! Widocznie poszukują jakiegoś niesamowitego ASA, któremu będzie można płacić marne pieniądze za super wiedzę i siedzenie całymi dniami w robocie - myślę, że dla kogoś kto planuje wiele lat pracy w branży reklamowej - to będzie pierwsze miejsce, które trzeba omijać z daleka - a pracodawca kiedyś - (...może...) - pojmie jak jest to zwodnicza i w gruncie rzeczy samobójcza taktyka ponieważ zraża się masę ludzi do siebie a branża jest dość zamknięta - a opinie krążą. Wkrótce nie będzie skąd brać dobrych pracowników, bo ci będą już mieli wyrobione zdanie o firmie. Niestety.... Trzeba się nauczyć traktować ludzi z minimum szacunku. Nie wiem, czy jest to dla kogoś przydatne, ale myślę, że potencjalni kandydaci powinni o tym wiedzieć. Bez urazy, ale nie jest to pewne miejsce na mapie firm reklamowych pod względem stałości zatrudnienia. Rotacja pracowników i inne opinie też mówią wiele. Zawsze chciałoby się raczej chwalić innych i mówić dobrze - ale tym razem się po prostu nie da.

były
Były pracownik

omijać to miejsce szerokim łukiem. zmarnowałem 2 lata swojego życia.

dyvbyhbfft
Pracownik
@były

Naprawdę zależy od działu, ja mam same pozytywne doświadczenia.

...
Były pracownik

ta firma to żart, ogólnie jeden wielki żart, zastanawiam się ile wytrzymał tam najdłużej pracujący pracownik. Dostałem wypowiedzenie jeden dzień przed końcem swojej umowy, żadna firma tak nie powinna postępować a co dopiero agencja marketingowa, jednak jest to tylko zwykła maszyna do przemielania siły roboczej ludzi na zysk kadry zarządzającej. Wynagrodzenie jak na wilkość firmy raczej żartobliwe, o podwyżce zapomnijcie. A to co kiedyś napisał tutaj ktoś o ciągle pojawiających się tych samych ofertach z gpd nie był w błędzie, rotacja w tej firmie to nic dziwnego. Totalnie nie polecam, ta firma to jedna wielka strata czasu która nawet nie chce płacić za nadgodziny.

Flo
Były pracownik
@...

czyli to powszechna praktyka - u mnie to samo z informacją o zwolnieniu z dnia na dzień...

heh
Były pracownik
@Flo

u mnie było to samo, jeszcze chcieli za porozumieniem stron rozwiązać umowę z dnia na dzień żebym została bez kasy. Ich powinno się zgłosić wyżej

Flo
Były pracownik
 Pytanie
@heh

ja na prawdę została bez kasy w przeciągu 3 dni, bo skończyła się 1 umowa na czas nieokreślony i nowa nie została podpisana. No i co? Uwywają ręce, nie muszą przecież dawać nowej umowy... To takie łatwe i nawet nie da się tego zgłosić do PIPu

Anna Pelz
Pracownik
@Flo

Cześć, zapraszam do kontaktu bezpośredniego celem omówienia tej sytuacji na adres email anna.pelz@gpd.com.pl Pozdrawiam, Anna Pelz Head of People & Culture

Flo
Były pracownik
 Pytanie

Pracowałam w dziale kreacji. Zacznę od plusów: duże projekty, duże marki, fajny wpis do CV i portfolio, dobre doświadczenie zawodowe. Taka agencja naprawdę pozwala poszerzyć horyzonty i popracować przy fajnych projektach. Minusy - które niestety sprawiają, że trudno tam długo wytrzymać: - KŁAMSTWA. Coś, co określane jest na rozmowie rekrutacyjnej jako "Wyskoczenie do studia w swadzimiu raz na jakiś czas" okazuje się w rzeczywistości pracą 8 lub nieraz 12-13 godzin dziennie właśnie na planie w Swadzimiu, i to np. 3 dni pod rząd. Nadgodziny nie są płatne, można je odebrać, ale kiedy, skoro nie ma czasu? - BRAK SZACUNKU DO CZŁOWIEKA. W trakcie początkowej falii pandemii poleciało kilkanaście osób z Poznania i Wawy. O tym, że wylatują od przyszłej środy, dowiedziały się w piątek po 16, pomimo wcześniejszych zapewnień, że umowy zostaną przedłużone. - BIUROKRACJA I KONTROLA - rozliczanie co do minuty czasu pracy. Lokalizacja w aplikacji włączona na home office. Problem z nadgodzinami, który można streścić tak: masz dużo pracy => nie wyrabiasz się w godzinach => przesiadujesz 12 godzin na planie => wychodzą Ci nadgodziny => pojawia się pytanie, czemu masz nadgodziny => pojawia się podejrzenie, że siedziałeś na planie od 9 do 21 dla funu i chcesz naciągnąć pracodawcę na koszty => musisz się tłumaczyć - BRAK SŁUCHANIA POTRZEB PRACOWNIKÓW. Nikt nie chce open space, które wypadły z mody 20 lat temu i przynajmniej od dekady wiemy już z badań, że są nieefektywne? No to zrobimy Wam open space! Bo tak będzie fajnie! Posadzimy copywriterów którzy muszą się skupić przy pisaniu koło grafików, którzy non stop słuchają na fula youtuby. Integrujcie się! - BAŁAGAN. "Musisz przyjść do pracy od 1 kwietnia, jak nie to znajdziemy kogoś innego!" słyszysz na rekrutacji => przychodzisz do pracy od 1 kwietnia, cudem załatwiając u poprzedniego pracodawcy wcześniejsze rozwiązanie umowy => siedzisz dwa miesiące i się nudzisz, bo nie ma dla Ciebie pracy jednak => obok Ciebie koleżanka ma pełno pracy, ale nie możesz jej wyręczyć, bo jest z innego teamu => więc ona ma nadgodziny, a Ty się zastanawiasz co by tu zarejestrować w aplikacji, skoro nie masz co robić => zgłaszasz, że chętnie coś zrobisz w końcu, więc słyszysz, że coś znajdą dla Ciebie => nadal nic nie znajdują, a koleżanka nadal ma nadgodziny - BRAK JAKIEGOKOLWIEK FEEDBACKU i SŁABY PRZEPŁYW INFORMACJI - brak rozmów rocznych, nie wiadomo jaka jest ścieżka awansu, co musisz zrobić, żeby dostać podwyżkę... w sumie nic nie wiesz. Nie wiesz nawet do końca z jakim problemem się do kogo zwrócić. Szczerze? Nie udało mi się nawet dowiedzieć, co oznacza skrót GPD (pytałam) - i przyznam że do dziś mnie to ciekawi, więc dajcie znać, jak wiecie :) - LUDZIE. No tutaj to jak wszędzie. Jest kilka naprawdę nieżyczliwych osób na wyższych stanowiskach, np. pani zwalniająca z dnia na dzień i mówiąca, że bardzo Cię cenią jak pracownika, ale w zasadzie to do widzenia, kredyt musisz sobie jakoś inaczej spłacić niż pracując w GPD... ;) I to nic że tydzień temu mówiliśmy, żeby spokojnie pracować, bo na pewno przedłużymy umowę. To było tydzień temu, dziś się zmieniło. Problem to też niejasny sposób awansowania, przez który zdarzają się osoby na wyższych stanowiskach, które kompletnie nie potrafią zarządzać zespołem i np. robią wszystko sami.

Odpowiadam
Inne
@Flo

GPD- Graphos Promotion Design

Flo
Były pracownik
@Odpowiadam

Dziękuję, dobry człowieku! Moja ciekawość została zaspokojona po takim czasie!

Karol
Inne

Twierdzicie że pracuje się tu od 9:00 do 24:00, trochę przerażające. Ogólnie wspominacie o bardzo dużej liczbie nadgodzin. A czy zdarza się praca również w weekendy? Czy tak jest jedynie w tygodniu?

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Moja przygoda z agencją na szczęście już się zakończyła. Na początku praca wydaje się interesująca i pełna wyzwań, luźna atmosfera ("wszyscy mówią sobie na Ty") od czasu do czasu pojawiający się celebryci. Wow! Z czasem jednak rzeczywistość okazuje się zupełnie inna. Człowiek uświadamia sobie, że to nie są wyzwania tylko ogólnie panujący chaos. Firma na równi z realizacją spotów reklamowych, może się pochwalić organizacją wielkich nic nie wnoszących spotkań i narad. Procedura goni procedurę. Nie zdążysz przyswoić jednej pojawia się kolejna. Naprawdę tą energię i czas można by inaczej i sensowniej spożytkować. Sfrustrowani producenci, którzy nie mają nic do powiedzenia, zero decyzyjności i wpływu na cokolwiek (rób! rób! rób! Padnij na pysk, powstań, wyśpij się i rób dalej, a później nacisk z góry by wybrać nadgodziny, bo firma za nie płacić nie będzie). Chyba najlepszym wyznacznikiem tego jak to koszmarnie działa jest ogromna rotacja pracowników na tym stanowisku. (usunięte przez administratora) świetny team kolorystów, którzy na okrągło poprawiają samych siebie, pozazdrościć.;) Kto następny w kolejce? Dział traffik, któremu z kolei wolno wszystko. (usunięte przez administratora) Nie zostawia suchej nitki na nikim. Wszystko zależy z kim akurat pali fajkę. Szczyt bezczelności i fałszu. Mimo takich wyjątków, ludzie są największą wartością dodatnią firmy. Szefostwo ma szczęście, trafia na pracowników zaangażowanych i oddanych, niestety z czasem zabija w nich to co najlepsze, albo budzi to co najgorsze. Rzadkością jest dobre słowo, czy pochwała nie mówiąc już o bardziej namacalnej formie docenienia jaką jest premia. Wręcz przeciwnie, jeśli nie jesteś pupilkiem (usunięte przez administratora)możesz liczyć tylko na degradację. Z jednej strony praca w GPD jest dobrą szkołą życia, wciąż robi wrażenie w CV i jest rewelacyjnym miejscem do nawiązania kontaktów ;). Z drugiej, jeśli nie ma się silnej psychiki, może zniszczyć. Kiedyś trzeba było powiedzieć stop upodleniu, a reszta wartościowych ludzi niech się szybko obudzi.

A
Pracownik
@Były pracownik

Sama prawda, a szkoda, bo dużo się nauczyłam, ale odchodzę z GPD

Iza
Pracownik
 Pytanie

To może zamiast „czekać” warto się wykazać. Jeśli ktoś sie sprawdza to dlaczego ma nie dostać awansu? Tylko dlatego że inni pracują dłużej ale są słabi?

Ewelina
Inne
@Iza

Może jest to kwestia możliwości samych pracowników.? A Tobie jak poszło? Dostałaś już jakiś awans w tej firmie?

Panna Nikt
Były pracownik

Omijajcie to miejsce z daleka. To co ta firma robi z ludźmi jest poniżej jakiej kolwiek krytyki. Zaniżenie stawek to norma, pozbywanie się wykwalifikowanych ludzi i zastępowanie ich niedoświadczonymi, tańszymi. Absurd goni absurd.

Kamil
Inne
@Panna Nikt

Ale czy w sumie takie zastępowanie niedoświadczonymi wychodzi im na plus? Przecież firma na tym traci, prawda?

@panna_nikt
Pracownik
@Kamil

Oczywiście, ze traci. Nie maja w tym momencie już nikogo z kompetencjami. Wola oddawać coś bardzo niskiej jakości lub nanosić kosztowne poprawki niż zatrudnić specjalistów

Zostaw merytoryczną opinię o GPD Agency Sp. z o.o. sp.k. - Poznań

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w GPD Agency Sp. z o.o. sp.k.?

    Zobacz opinie na temat firmy GPD Agency Sp. z o.o. sp.k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 39.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w GPD Agency Sp. z o.o. sp.k.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 30, z czego 8 to opinie pozytywne, 21 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy GPD Agency Sp. z o.o. sp.k.?

    Kandydaci do pracy w GPD Agency Sp. z o.o. sp.k. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

GPD Agency Sp. z o.o. sp.k.
1.9/5 Na podstawie 27 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Franklina Roosevelta 18
    60-829 Poznań
  • NIP: 7811902177 REGON: 302860051 KRS: 0000527454
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
GPD Agency Sp. z o.o. sp.k.
Przejdź do nowych opinii