Po większych zmianach w firmie nie można liczyć już na żaden w niej rozwój, fakt firma poszukuje pracowników najlepiej tych którzy chcą pracować za najniższą krajową bo po prostu się to firmie opłaca oszczędzać na pracownikach tak jak to było wymienione liczą się tylko akcjonariusze i stopy wzrostu w firmie pracownicy są na szarym końcu w łańcuchu pokarmowym firmy. Nowy rok firma przywitała z szeroką ilością zwolnień pracowników, w tym samym czasie poszukując pracowników którzy chcą pracować za najniższą krajową.
Nie iść ta droga, że cos zostało napisane w ogłoszeniu? tu widzę ze do admina IT akurat się odnosili. Każde stanowisko podchodzi pod to stwierdzenie? Chciałem właśnie ogarnąć sobie zarobki młodszego inż., od wdrożeń i serwisu. Jeszcze trochę czasu mam by się zdecydować na podesłanie papierów. Warto? chłopaki opiszecie mi te bieżące delegacje? Cos w warunkach teraz od nowego roku się zmienia?
250 godzin? I jak je rozliczano, jako nadgodziny zgodnie z KP? Możesz zdradzić, ile w takim razie proponują na początek? Tak szczerze, to pierwszy raz spotykam się tyloma obowiązkami.. no nic, czyli w takim razie stanowisko wdrożeniowca to ciężki kawałek chleba. Jaka jest rotacja na tym stanowisku? Pracownicy dają radę, czy jest przemiał?
Hej w ofercie dla testera manualnego z teraz napisano o umiejętności pracy pod presją czasu, zastanawiam się czy to taj tylko profilaktycznie czy jednak zdarza się, że macie dość spore ciśnienie u siebie? jakiegoś super doświadczenia to nie mam i nie mam pojęcia czy się dostane ale czy zdarza się ze ludzie odchodzą z takich przyczyn?
Jak w czasie mogły się zmieniać warunki pracy dla front-end Deva? Ktoś stwierdził, że te same oferty wiszą od lat i zastanawiam się czy o ich treść a także wymagania również mogło chodzić? technologia jakby nie patrzeć idzie jednak do przodu.
Jeśli szukasz pracy z niskim wynagrodzeniem to jest wymarzona firma dla Ciebie . Faktem niepodważalnym dającym do myślenia jest wysoka rotacja pracowników o czym też wspominają inne opiniotwórcze wpisy co niestety niepochlebnie świadczy o tej firmie. Mam nadzieję iż moja krótka opinia pomoże tobie zastanowić się nie raz nie dwa a trzy razy przed powiedzeniem sakramentalnego słowa TAK.
no zgadzam się niestety, pieniądz marny, managerowie bez wyobraźni, rotacja niesamowita, te same ogłoszenia wiszące od lat, szanse na rozwój żadne
Nie iść ta droga, że cos zostało napisane w ogłoszeniu? tu widzę ze do admina IT akurat się odnosili. Każde stanowisko podchodzi pod to stwierdzenie? Chciałem właśnie ogarnąć sobie zarobki młodszego inż., od wdrożeń i serwisu. Jeszcze trochę czasu mam by się zdecydować na podesłanie papierów. Warto? chłopaki opiszecie mi te bieżące delegacje? Cos w warunkach teraz od nowego roku się zmienia?
Niech nazwa stanowiska cię nie zmyli, zakres obowiązków i zarobki jak zwykły serwisant. Ciągle w trasie i bombardowanie przypadkowymi tematami, bo jak już jesteś w Rzeszowie to czemu nie mógłbyś po drodze skoczyć do Poznania? Managerowie bez wyobraźni, rotacja na stanowiskach jak na karuzeli. Jak koledzy już pisali - wynagrodzenie średnie, ale przynajmniej dużo darmowych nadgodzin i brak życia prywatnego.
No niestety jest tak jak piszesz, są darmowe nadgodziny ale przynajmniej wyplata jest mierna.
Czyli same plusy.. ile tych godzin nadliczbowych wypada w miesiącu? No i co to znaczy mierna płaca? Chyba więcej od minimalnej krajowej oferują? O ile? Skoro taka wysoka jest rotacja, to zastanawia mnie czy firma nie robi problemów z odejściem? Wszystko jest ok po wypowiedzeniu umowy? Jaki okres w ogole obowiązuje?
Niektórzy wdrożeniowcy i serwisanci mieli po 200-250 nadgodziny w skali roku, pieniądze na początku mogą wydawać się ok, bo na rozmowie o pracę usłyszysz ze twoim zadaniem jest tylko montaż urządzenia. Później okazuje się że do twoich obowiązków należy zapakowanie urządzeń (zapakować powinni ludzie z produkcji) jedziesz na miejsce spóźniony (bo na produkcji się nie wyrobili i kończyli urządzenie składać w dniu montażu). Na miejscu jest źle wykonany fundament (bo PM nie dał klientowi dokumentacji), po montażu urządzenie nie działa bo przez opóźnienie na produkcji sprzęt nie został sprawdzony i przetestowany. Tak więc wstałeś o 5 rano żeby o 7 wyjechać na montaż, wyjechałeś z firmy o 12 zaczynasz montaż o 16 o 20 stoisz przy nie sprawnym urządzeniu i nie możesz nikogo poprosić o pomoc bo wszyscy z firmy już dawno siedzą w domach. Wracasz do domu o 2 w nocy... a w następnym tygodniu znowu musisz wrócić bo trzeba nakleić naklejki na urządzenie bo wcześniej zapomnieli zamówić i stoisz na mrozie i kleisz te naklejki. Tak więc na stanowisku wdrożeniowca musisz być trochę magazynierem/ pracownikiem produkcji/ informatykiem/ testerem oprogramowania/ testerem urządzeń/ budowlańcem/serwisantem i wiele innych.
Z tą winą produkcji to różnie bywało. Ciężko złożyć urządzenie jak nie ma z czego. Zarząd zabrania buforowania kluczowych komponentów. Zamawiane są dopiero w momencie klepnięcia zamówienia. Hit to uruchomienie - dwa dni przed wyjazdem bez gotowego softu i koniecznych elementów od klienta. To co piszesz o faktach pracy wdrożeniowca to smutna prawda. Ostatnie przepisy które weszły w życie dodatkowo utrudniają im życie (czas jazdy samochodem nie wlicza się do roboczogodzin jeżeli się nie kieruje, a często taki wyjazd to tour de Pologne)
250 godzin? I jak je rozliczano, jako nadgodziny zgodnie z KP? Możesz zdradzić, ile w takim razie proponują na początek? Tak szczerze, to pierwszy raz spotykam się tyloma obowiązkami.. no nic, czyli w takim razie stanowisko wdrożeniowca to ciężki kawałek chleba. Jaka jest rotacja na tym stanowisku? Pracownicy dają radę, czy jest przemiał?
Hej, czytalam, że specjalista ds. wsparcia technicznego obsługuje serwisy tylko zdalnie - mail i telefon. Czy w takim przypadku jest opcja czasem pracować z domu? Podchodzą elastycznie do tej kwestii? Jaka jest w ogóle atmosfera w tym dziale? Bo tu ktoś napisał, że bywa z tym różnie w firmie.
Zdalnie, co najwyżej - jak pójdziesz do toalety to na telefonie będą zadania do roboty. Atmosfera w porządku - dopóki ludzie się nie kręcą i nie zawracają głowy. Jak się kręcą to znaczy, że jest coś pilnego, a wtedy się zaczyna robić niemiło.
Coś pilnego? Dla przykładu? A testerzy oprogramowania też na miejscu robią? Chyba nie wpadło mi w oko nic na temat pracy zdalnej w ogłoszeniu. Podkreślone zostało jednak, że stanowisko jest samodzielne. Można pracować w osobnych pomieszczeniach czy to raczej cos ala OS?
Jak lubisz robić jako helpdesk i support-centre z użeraniem się przez telefon to proszę bardzo w każdym innym przypadku nie warto zawracać sobie głowy tą firmą...
To ilu tych serwisantów pracuje, że ktoś z Rzeszowa ma sugerowana trasę do Poznania? Żeby jedno urządzenie ogarnąć czy ile? Jeśli już tez o samym Poznaniu mowa to od dwóch tygodni widnieje do niego oferta, nawet dla trzech osób. Zarobki mnie zastanawiają. Myślicie, że jak nikt się nie zgłosi to zwiększyliby stawkę?
Zalegają za kilka miesięcy z wypłatą nadgodzin, są to codzienne nadgodziny rzędu 4-5 dziennie minimum plus cała sobota. Temat dla PIP.
A jak wygląda sprawa z prowadzeniem ich ewidencji? Zostało tu podkreślone, że nadgodziny trafiają się codziennie. Jeśli to prawda to ile ich uzbiera się komuś tak średnio w miesiąc wraz z tymi sobotami?
Piszę, bo dopiero co firma w internecie szukała pracownika i to dotyczyło stanowiska Administrator systemów IT (Linux) - inżynier sieciowy. I mam pytanie o ten zapis, że umożliwiają udział w ciekawych projektach informatycznych/wdrożeniowych, na terenie Polski oraz Europy. I co do tych wyjazdów poza PL, to sa wyjazdy na szkolenia czy tez do pracy np. na delegację do innego kraju na kilka tygodni czy raczej miesięcy?
wyjazd za granicę lub w Polskę doraźnie na kilka dni dopiero kiedy coś się wali i żaden serwisant nie potrafi sobie poradzić, o szkoleniach zapomnij, wdrożenia zdalnie zza biurka
Czy te wyjazdy są jakoś rozliczane dodatkowo? Ile trwa wdrożenie? Czuję, ze raczej masz negatywne zdanie o pracy na tym stanowisku? Płacą chociaż dobrze? :) Mój brat chyba będzie składał cv do firmy i ciekawi mnie jak mu się będzie pracować, jeśli możesz napisać jeszcze o rotacji, byłabym super wdzięczna:)
Po większych zmianach w firmie nie można liczyć już na żaden w niej rozwój, fakt firma poszukuje pracowników najlepiej tych którzy chcą pracować za najniższą krajową bo po prostu się to firmie opłaca oszczędzać na pracownikach tak jak to było wymienione liczą się tylko akcjonariusze i stopy wzrostu w firmie pracownicy są na szarym końcu w łańcuchu pokarmowym firmy. Nowy rok firma przywitała z szeroką ilością zwolnień pracowników, w tym samym czasie poszukując pracowników którzy chcą pracować za najniższą krajową.
Co do kasy- racja. A co do tych zwolnień, to bardzo dużo ludzi wcale nie poleciało... Większość sama odeszła... Zdarzyło się rozwiązanie umowy, ale kurka... (usunięte przez administratora) Taki partacz co to rysował powinien przestać tam pracować już w momencie jak się przyjął xD
Z tego co widziałam właśnie podobno szkoleń tu brak. Z czego to wynika? finanse są słabe czy po prostu nie ma na nie czasu, bo tyle pracy jest? a co z pracownikami z większym stażem, nie pokażą co i jak?
Jedno ogłoszenie wiszące drugi rok; serwisant, elektromechanik, wdrożeniowiec, monter - jeden dzwon. Albo mają ze sto wakatów albo taki przemiał. Daje do myślenia.
Hej, a inne tez obserwowałeś może? mam na myśli to dla speca od zaopatrzenia. Posiadam doświadczenie w tym zakresie i wstępnie się interesuje. Często się powtarza? Praca widzę ze stacjonarna ale co z jakąś hybrydą? Możliwe ze będzie opcjonalna? Wie ktoś?
Firma nie jest warta uwagi, firma poszukuje nowych pracowników najlepiej tych którzy chcą pracować za najniższą krajową bo po prostu się to firmie opłaca oszczędzać na pracownikach, pracownicy są na szarym końcu w łańcuchu pokarmowym firmy.
Nawet jeśli jest tak jak piszesz to ile osób obecnie się tu zatrudnia i jaki może być średni staż pracy? Są tu jacyś starsi pracownicy? Ile lat stażu mają za sobą?
Rozglądam się za nowymi ofertami dla siebie, do nich mnie zainteresowało coś takiego jak młodszy kupiec. Jest na stronie oferta i zdaje się, że moje doświadczenie mogłoby być ok. Powie ktoś, jak rozmowa przebiegła w jego przypadku?
Niestety firma jeśli chodzi o pracowników najzwyczajniej na nich oszczędza, ważni są akcjonariusze i stopy zwrotu. Myślę że w tym miejscu mógłby już skończyć ale jest ale osobom które szukają czegoś na "start" i chcących się rozwijać nie polecam, firma nie ma systemu wdrażania nowych pracowników o szkoleniach nie mówiąc, tyle masz ile sam wywalczysz i o ile zdasz sobie sprawę że coś możesz, nikt Ci nic nie zaproponuje.
Są działy gdzie pracuje się dosyć przyjemnie, są działy gdzie pracuje się tak jak jest to opisane w opiniach poniżej... Mimo wszystko nie ma szans na rozwój. Niektórym się udało, ale to wynika z sympatii, a nie z zaangażowania czy wkładu w tą niedoświadczoną jeszcze firmę. Rzeczywiście jeżeli chodzi o pieniądze to nie jest kolorowo. Jakiś czas temu wyglądało to lepiej, ale teraz wszystko idzie do góry, pensje znajomych też idą do góry, a w Merze systemy nie jest to bardzo widoczne. Ja zacząłem rozważać zmianę pracy... Mimo wszystko- jeżeli ktoś szuka stałej pracy, może nowych doświadczeń, umiejętności to jest to firma którą polecam. Od niedawna pnie się na rynek europejski, całkiem dobrze nam to wychodzi więc może za jakiś czas sytuacja będzie lepsza :) Aby trafić na dobre miejsce w tej firmie warto zapytać się podczas rozmowy o pracę o zakres obowiązków, o czas pracy, o ilość nadgodzin, jak są regulowane nadgodziny i podjąć decyzję na spokojnie. Napisałem tą opinię z jednego powodu -> na tym portalu są tylko te złe, głównie z jednego działu, a to nie jest jedyny dział. I Pamietaj - uważaj co przy kim mówisz
Czy z firmą jest coś nie tak, skoro ciągle szukają pracowników na te same stanowiska.
@Mateusz a rotacja z czego wynika?
Z różnych powodów. W firmie wiele rzeczy jest zamiatanych pod dywan. Nie polecam bo niestety niektórzy kierownicy totalnie nie szanują pracownika. Najgorsze jest (usunięte przez administratora) na nadgodzinach.
To znaczy jakie dokładnie rzeczy są zamiatane pod dywan? I w jaki sposób objawia się nieszanowanie pracownika przez niektórych kierowników?
@marek powiesz coś więcej?
Zdecydowanie nie polecam pracy na Langiewicza. Chyba, że nie macie życia prywatnego i lubicie pracować za darmo. Bardzo duża rotacja pracowników w firmie.
Firma z dobrą opinią w internecie więc pewnie dobrze się pracuje skoro nie ma żadnych wpisów?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Mera Systemy Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Mera Systemy Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 9.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Mera Systemy Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 0 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!