Czy organizowane są wyjazdy, imprezy, spotkania integracyjne w Clipatize Sp. z o.o.?
Moja opinia nie jest prostu pozytywna, co bardzo pozytywna! Z Clipatize jestem związana od lat, a takie związki na lata dzieją się tylko między stronami, które się wzajemnie lubią i szanują. Jeśli ktoś szuka pracy, która uruchomi możliwie wiele szarych komórek, szczerze polecam Clipatize i już tłumaczę, dlaczego warto. To miejsce przyciąga ludzi z wiedzą, entuzjazmem, przy jednoczesnym zupełnym braku typowego dla agencji rozbuchanego ego. Tu się nie gwiazdorzy, tu się nie kombinuje, nie manipuluje, nie wbija noża w plecy, to zupełnie nie takie miejsce i jeśli ktoś pochodzi z korporacyjnego świata, na pewno odetchnie tu z ulgą. ;) W firmie panuje przyjazna atmosfera, zespół jest międzynarodowy i zróżnicowany kulturowo i wiekowo. Do Clipatize trafiają ludzie inteligentni, ciekawi świata, z wieloma talentami i umiejętnościami i potrafiący nimi zarządzać. Tu można znaleźć swoją nową ścieżkę lub szlifować umiejętności, bo pracuje się na tyle szeroko, że próbując sił w wielu rożnych zadaniach, łatwiej dowiedzieć się, w czym jest się dobrym i do czego ma się potencjał, a taki na pewno zostanie tu zauważony. Ten potencjał jest też wykorzystywany w dalszej karierze poza Clipatize, jak pokazują kroki "absolwentów" Clipatize. Z mojego punktu widzenia, jedną z najciekawszych cech pracy w Clipatize jest jedna stała, którą jest zmienność. Klienci i projekty są bardzo różnorodne, pochodzące z całego regionu EMEA i nie są to proszki do prania na przemian z jogurtem, a ciekawe, międzynarodowe projekty z takich dziedzin jak technologia, inżynieria, IT, logistyka, edukacja, czy zdrowie psychiczne. Brzmi ciekawie? Tak właśnie wygląda codzienność w Clipach!
Pracowałem w Clipatize w dziale kreacji, był to dobrze zainwestowany czas i pomimo wieloletniego doświadczenia mam wrażenie, że sporo się tam nauczyłem jednoczenie dobrze się bawiąc :) Myślę, że jest to dobre miejsce niezależnie od tego na jakim etapie ścieżki zawodowej się znajdujecie.
W Clipatize spędziłem 2 lata i mam wrażenie, że pod względem rozwoju równa się to co najmniej 5 latom przepracowanym w dowolnej innej agencji (jednak bez niepożądanych skutków psychicznych). Po pierwsze, ze względu na ludzi - to mieszanka osób z różnymi doświadczeniami marketingowymi, którzy są dobrzy w tym co robią, chętnie dzielą się wiedzą i - to najważniejsze - wspierają się nawzajem. Po drugie, ze względu różnorodne i niestandardowe projekty. To nie jest miejsce, w którym klepie się w kółko te same utarte schematy kampanii. Zdarzają się projekty częściowo powtarzalne, ale regularnie pojawiają się też wyzwania, do których trzeba podchodzić z możliwie najszerzej otwartą głową i sporą dawką kreatywności. W związku z tym praca w Klipach bywa wymagająca, ale nikt nie jest tu zostawiony samemu sobie. To miejsce, które naprawdę dba o ludzi.
Pomocna wypowiedź bo zastanawiałem się nad rekrutacją, dobrze, że jest możliwość rozwoju, bo wiele firm to uniemożliwia..., a zdradzisz ile płacą - powyżej średniej krajowej? bo czytałem, że gdzieś tak mniej więcej...
Początkowe wynagrodzenie jest ustalane indywidualnie na podstawie kompetencji kandydatów i z biegiem czasu może się zmieniać. Na pewno nie zaszkodzi wziąć udziału w rekrutacji. W razie czego, negocjuj :)
Zaciekawiła mnie ta kwestia niestandardowych projektów. A mnie interesuje, czy właśnie jak sa takie nietypowe projekty, to są dodatkowe szkolenia? Albo dodatkowe kursy, aby właśnie móc realizować takie zadania?
Pracowałem w Clipatize jakieś 1,5 roku i z pewnością mogę polecić to miejsce. Dużo fajnych ludzi z ogromną merytoryczną wiedzą, chęcią do pracy i dzielenia się wiedzą. Dość duża swoboda i samodzielność w wykonywaniu zadań. Agencja specjalizuje się w prowadzeniu projektów i kampanii reklamowych B2B i ma sporo klientów międzynarodowych co jest pewno niszą na rynku więc jeśli chcesz rozwijać swoje kompetencję w tej dziedzinie to polecam aplikację :)
Zapomniałam gwiazdki dodać
Ale już dorzuciłaś? Są 3 Ty dałaś jedną, sądząc po opinii 5? Ciekawe kto inne dał, że średnia 4 wyszła. A ogólnie to nie tęsknisz? Bo 6,5 lat to trochę dużo czasu
Over my 5 years at Clipatize, I had the pleasure to experience the story of the agency from the beginning - as an animation production studio, into its growth to become an international digital marketing agency. The best memories are the extraordinary work climate and quality of the relationships between people and the hunger and ambition to succeed and acquire customers from fascinating sectors which stretch from aviation, to machine learning, healthcare and the NGO world (e.g. campaign against human trafficking). As the team grows, I am happy to see how Clipatize is indeed pioneering new ways of working, new ways to integrate people and to keep the team's talents and motivation as a driver, year after year. Although it's been years since I took a step forward in my career, I still keep close contact with the CLP team and I feel always welcome to drop by in the Mokotow villa- office. Highly recommend this place to work for anyone who's looking in a modern, ambitious and human (rare combo) team of creative marketers, designers, account managers etc! Go for it!
Pracowałam w Clipatize przez 6,5 roku. Bardzo wiele się nauczyłam umiejętności miękkich, które przydadzą mi się na zawsze: - biznesowy angielski wszedł na zupełnie inny level - szlifowana żmudnie ale skutecznie umiejetność precyzyjnego, wyważonego komunikowania się z klientami, również w trudnych sytuacjach - sprzedawanie pomysłów, firmy, siebie, pitch - prezentacje przed ważnymi klientami - pewność siebie w relacji z osobami na bardzo wysokich stanowiskach - coś o sobie - że potrafię być kreatywna - budowanie strategii marketingowej i wiele innych. Teraz te umiejętności wykorzystuję w zupełnie innej roli w wielkiej korporacji. Do tego bardzo zaprzyjaźniłam się z właścicielami firmy! To ludzie na których życzliwość można liczyć i wiem, że stając w obliczu różnych trudnych decyzji biorą zawsze pod uwagę dobrobyt swoich pracowników. Można przy nich okazać słabość, i nie zostanie to wykorzystane przeciwko tobie
Napiszesz na jakiej umowie pracowałaś? Bo tak długi okres czasu to chyba było stabilne zatrudnienie jak się domyślam. Czemu w takim razie odeszłaś skoro było tak super?
W Clipatize spędziłam 2 lata i choć niektórzy Klienci bywali ciężcy (a z tym się trzeba liczyć w każdej agencji), to mogłam bardzo rozwinąć swoje umiejętności, zwłaszcza miękkie (pitchowanie, kontakt z klientem, zarządzanie zespołem projektowym) pracując z klientami z Polski, Szwajcarii, Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Możliwość pracy przy różnorodnych klientach i projektach (Digital, content, wideo, OOH, webinary, print etc.). Stawka podobna do rynkowej w małych agencjach. Możliwość wyboru między UZ / UoP / B2B. Zdecydowanie fajna firma, w której można się rozwinąć w marketingu B2B. … a do tego zespół to naprawdę ciekawi, sympatyczni i zgrani ludzie :)
Fajnie że tak chwalisz firmę. Napiszesz jaka to stawka bo ciężko się domyślić. A wiadomo że wysokość zarobków będzie mieć wpływ na moją decyzje czy aplikować.
Osobiście firmy nie polecam i uciekam dalej, chyba, że ktoś lubi fałszywą kulturę i politykę opierającą się na "rodzinnej atmosferze" i (usunięte przez administratora). Udawana praca zdalna, tylko dla wybrańców, tak to codziennie do biura, bo przecież w biurze na pewno lepiej, mimo, że firma reklamuje się na rekrutacji jako innowacyjna i elastyczna z systemem hybrydowym. Kolesiostwo to ich drugie imię. Są spotkania integracyjne, której są fajne, ale płaca jest poniżej rynkowej. Stażyści przychodzą i odchodzą dosłownie. Spodziewałam się pracy międzynarodowej i ciekawych projektów, niestety kompletnie się zawiodłam i po zakończeniu stażu przechodzę do innego pracodawcy.
Cześć, Szkoda że Ci się u nas nie podobało. Dotychczas stażystów mieliśmy u siebie sporadycznie (2 osoby w 2021) i akurat nasza ostatnia stażystka, która rozpoczęła z nami współpracę we wrześniu, od stycznia kontynuuje pracę w pełni zdalnie (z Holandii). Zresztą 25% naszego zespołu pracuje w pełni zdalnie, reszta w modelu hybrydowym (3+2) więc zarzuty: - Stażyści przychodzą i odchodzą - Pracujemy w nieelastycznym modelu nie znajdują odzwierciedlenia w rzeczywistości. Osoby dołączające do agencji prosimy zwykle, aby przez 2-3 miesiące częściej bywały w biurze, bo umożliwia to szybszy onboarding i skuteczniejsze przekazywanie wiedzy, ale nadal jest to model hybrid. I BTW, +60% naszych kampanii prowadzonych jest międzynarodowo. Więc może ta opinia dotyczyła jednak innej agencji ? :) Pozdrawiam, Kuba Lebuda - CEO, Clipatize
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Clipatize Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Clipatize Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 9.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Clipatize Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 7 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!