Ja swoim kierowcom na pewno auta nie przeładuję a tu pisali, że niby ludzie z biura tak robili. Do teraz tak jest czy raczej spedycja poprawnie działa? Pytam, bo oferta na międzynarodówkę dla spedytora mi się pokazała i mam zamiar aplikować. zarobki dogadam na rozmowie czy już teraz byście mi napisali ile z prowizją da rade wyciągnąć?
Unikać zakażenia!!! To nie jest firma, to jest (usunięte przez administratora) Auta przeładowane do bólu, (usunięte przez administratora) ze strony spedytora oraz rzekomo koordynator techniczny Walduś ????( klocki wypadają z Iveco, ale dojechać musisz,aku nie trzyma,to odpal od kolegi),dostajesz mapkę z punktami kontroli i miej włączone radio...no i (usunięte przez administratora) Martuni. Szubrawcy i (usunięte przez administratora)
Paranoja firma wyzysk kierowca to robot nie człowiek pracowałem to wiem nie polecam
Niestety ale tak krótkim wpisem nie dostarczysz nikomu zbyt wielu informacji. Napisałeś, że wyzysk i, że nie polecasz. Czy mógłbyś rozwinąć ten temat i napisać coś więcej? Rozumiem, że wypowiadasz się bazując na własnych doświadczeniach. Zgadza się? Fajnie więc by było gdybyś opisał jakąś sytuację, która Cię spotkała.
Powiem ci tak to co piszą o niech to prawda nie mają żadnego szacunku dla kierowcy jazda po 15 godz. i więcej aby wyrobić się z trasą samochód przeładowany zawsze ich tak zwana szybka jazda to mandat dla Ciebie spedytor chce aby w Anglii parking za 20 euro ale najtańszych to 30 funtów różnicę potrącają z wypłaty a jak trafisz do grupy gdzie spedytorem jest Kaśka żona szefa to współczuję zanim się zdecydujecie przemyślcie to bardzo dobrze bo kar też jest sporo pracowałem to wiem teraz ciszę w nowej firmie że kierowca liczy się dla nich a szef trzyma rękę na wszystkim i potrafi postawić do pionu spedytorów jak za winią Leo trans to już nie ta firma co kiedyś
Cześć Endriu592, a jak długo współpracowałeś z Leo-Transem? Piszesz o potrącaniu z wypłaty za dodatkowe koszta w trasie, a mógłbyś zdradzić ile w ogóle zarabiałeś miesięcznie?
Z tego co zobaczyłam, ucinają z pensji na czym tylko się da. Więc lepiej uważać i zatrudniać się na stałe bo jak utną z wypłaty to się przewrócisz...
Nie wiem na ile w tym prawdy ale mimo wszystko napiszesz na podstawie czego miałoby się tak dziać? Do dziś takie warunki można tu zobaczyć?
Sokar z miasta Milicz. Jakie są opinie o firmie?
Po jakim czasie można dostać umowę na stałe w Leo-Trans Sp. z o.o. sp.k.?
Na początku było wszystko ok. Dopuki (usunięte przez administratora) spedytor Filip kudłaty nie wzioł mnie niby pod opiekę. Wiecznie mu coś nie pasuje. Niby miał być dostępny 24. A po 17 telefonu nie odbierałAuta przeładowane na maksa. I ta Marta pseudo szefowa. Atmosfera nijaka. Wchodzisz do firmy, to nie wiadomo czy można się odezwać czy jak.
Cześć, opowiedzcie o warunkach pracy kierowcy międzynarodowego w Leo-Transie. Jak często ma on możliwość powrotu do domu, czy pracodawca zapewnia mu odpowiednią ilość przerw, czy może on liczyć na jakieś benefity wynikające z pracy w firmie?
Jakiś pracownik może powiedzieć jaki jest system pracy? Są wyjazdy na dłużej, weekendy w domu? Czy to raczej bliższe trasy?
witam, powiem tak 11 dni 3 w domu z tych wolnych 3 dni jeden odchodzi na wizytę w firmie, lub 4 tyg., i tydzien w domu. Ale ostrzegam auta przeładowane na full, to norma, kar dla kierowcy cała książka, premi nie ma. Bo 100zl miesięcznie to nie jest premia tylko na odczepne. I to jeszcze jesli masz dobre spalanie i tankujesz tanio. Spedytorzy jak trafisz. Weekendy nie płatne z powodu wirusa, Stawka dniowa 230., obecnie są już ogłoszenia od 250 do 275 na chłodniach więcej. W tachobukach musisz kręcić, przepisywać, bo nie zmieścisz się w trasie. Za kobotaze odpowiadasz ty cmr musisz chować. No firma ze punktu widzenia prawa nagina wszelkie normy. Także kto chce niech się u nich zatrudnia ja pracowałem tam teraz jeżdżę dużym 2/2 i ma to samo. Pozdrawiam
Jak wygląda teraz praca w firmie Leo-Trans Sp. z o.o. sp.k. w mieście Wąbnice? Czekamy na nowe sprawozdania odnośnie ofert pracy oraz atmosfery! Może znajdzie się osoba aktualnie zatrudniona, która będzie chciała powiedzieć nam coś o zatrudnieniu u nich?
pracy w leo-trans nikomu nie polecam zapierdziel 20 godzin na dobę a spedytor jak by mógł to z kierowcy wycisnoł ostatnie soki nawet siedza w niedziele i szukają kierowcom ladunków bo ty masz płacone za prace a nie za sanie. jak masz trochę wolnego np:3 godz to spedytor znajdzie pretekst żebyś nie spał i dzwoni do ciebie dopuki nie odbierzesz tel. Lekko mowiac jak ktoś ma rodzinę i chce żyć niech sie zastanowi nad praca w leo-transie i pamiętajcie te ich pseudo busy to cieżarówki tylko oni mówią ze mandaty oni płaca a co z punktami. jak uzbierasz 7 punktów u niemca dostaniesz wyrok zakazu wjazdu na niemcy co wtedy?? to tylko mały problem a gdzy zabijesz kogoś kto pójdzie siedziec kierowca czy spedytor radze wam drodzy koledzy się na tym zastanowić
Masz racje, kolego firma Leo trans bardzo upadła wizerunkowo, w traktowaniu pracownika,, kierowcy,. Dniówki juz za małe zgodzę się ze to są ciężarówki. Bo tak jest,a ładowność zerowa. Teraz wiem od kolegi kierowcą juz drugi miesiąc nie płacą weekendów bo wirus, straty itd. Kary po wprowadzali za brak dokumentu jednego 100euro. Z jakiej racji kary są w euro jeśli masz wypłatę w PLN. Za chwilę kierowcy będą się zwalniać, bo nikt sobie nie pozwoli na praktyk na pracowniku czyli kierowcy. Czy oni szef tej firmy nie potrafią zrozumieć ze jeśli zaczną obcinac kierowca wszystko to za chwile ekipa z biura pojedzie w trasę. Co do premi to faktycznie nie ma. 100zl co to jest jałmużna. Ale to się niedługo skonczy.
Witam.Do Macka(Szefa)osobiscie nic nie mam.Płacil dobrze i na czas.Spedytorzy na poczatku mili i normalni.Z biegiem czasu przestali sie z toba liczyc bo zaczelo im sie wydawac ze kierowcy to roboty i 90% ładunków przeładowni(pamietajcie kierowcy ze to wy odpowiadacie za wypadek bo to wy daliscie sie tak zaladowac,a oni sa czysci) i jechanie od 5 rano do 23-24 w nocy i nie raz dłuzej.Nie poleca.Brak Szacunku do kierowcy i maja gdzies czy ty dzisiaj spałes czy nie!
Zgadzam się w pełni z Łukaszem, płaca ok, atmosfera w biurze ok, spedytor zależy którego masz, część ok ale niektórzy nie kompetentni na to stanowisko, spedytorzy powinni znać kodeks pracy kierowcy i tak planować trasy. A nie bierą byle co bo kasa dobra nie interesując się kierowcą.. Taki spedytor też powinien być karany przez ITD lub BAG, wtedy by się zastanowili. Przeładunki to norma, i notorycznie do bulu. Płaca no już jest niska za taki okres płacy. Są już ogłoszenia dniówki od 250 do 275. Na kat.b. Leo Trans pisze w swoim ogłoszeniu czas pracy do ustalenia indywidualnie z kierowca, nie prawda, masz wybór 11 dni 3 w domu z tego jeden spada Ci na rozliczenie w firmie z papierów, czyli 2 dni zostaje albo miesiąc i tydzień w domu. Tylko taki wybór jest. Premi praktycznie niema bo 100zl na miesiąc za nieprzekraczanie 90 kmh i jak kupujesz tańsze paliwo.., Także zamiast płacić inspekcją po 700 euro kary za przeładunki, firma powinna inwestować w kwalifikacje kierowców na kat.C . Wtedy nie ma kar, czas pracy, unormowany, a spedytorki niech myśla A nie kawunia, jedzonko A kierowca zapiernicza po 20 h na dobę.
dokładnie tak jak mówisz ja jeżdziłem tam 1 miesiąc po miesiącu spierdzieliłem na chłodnie mam 280 zł dniówki i wcale nie żałuje takie firmy jak Leo-trans Rt-trans i weco trans z milicza powinna się ITD zainteresować. nie chce nikogo obrarzac ale jednym słowem (usunięte przez administratora)y z Dolnośląskiego Miasta Idiotów
Jak się pracuje osobom ze znajomością języka zatrudnionym na stanowiskach biurowych? Można zarobić? Jaka atmosfera?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Leo-Trans Sp. z o.o. sp.k.?
Zobacz opinie na temat firmy Leo-Trans Sp. z o.o. sp.k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.