Opinie o Heisterkamp Transport
Przepracowalem w tej firmie ponad 5 lat. Przerobiłem wszystkie naczepy jakie tam były możliwe -m.in chłodnia + chłodnia hakówka, tank conteainer, platforme, silos i oczywiście plandeka. Dla kierowcy bez doświadczenia (takiego jak ja, który tam stawiał swoje pierwsze kroki za fajerą)to może byc dobra szkoła jazdy, zostanie rzucony na głęboką wodę a nie na krajwóę i wokół komina się kręcąc w PL. Jeżeli ktoś zaczyna swoją karierę w tym zawodzie to w HKP nauczy sie dużo a pozniej nic nie stoi na przeszkodzie przed zmiana firmy (tak jak ja to zrobilem)
kittt - kolego podaj e maila to popiszemy pozdrawiam
żadnej lojalki nie ma.3 tygodnie pojeździsz z mentorem i ruszasz w solową podróż. jak dla świeżaka to dobra robota bo po roku w hkp przyjmą cię wszędzie z otwartymi ramionami. bo tu się robi wszystko. Warunki są jakie są ale da się to przetrzymać. Ja wytrzymałem 3 lata. Ktoś pytał jak z parkingami w uk. Moto costa ma wykupiony kredyt u hkp więc parkujemy za free a za reszte zwracają kase tylko że po 3 miesiącach. Dla świeżaków polecam ale jeśli ktoś ma doświadczenie to szkoda zdrowia na HKP
WITAM WSZYSTKICH JESTEM MŁODYM KIEROWCĄ NIE MAM DOŚWIADCZENIA A JAK DZWONIŁEM DO H.K TO ODRAZU GADALI ŻEBY PRZYJECHAĆ I SIĘ DOGADAMY TROCHĘ POCZYTAŁEM CO PISZECIE I SIĘ ZASTANAWIAM CZY IŚĆ TAM CZY SZUKAĆ CZEGOŚ INNEGO YYY KOLEGA TAM PRACOWAŁ KIEDYŚ I POKAZYWAŁ MI TAM JAK W KABINIE ROBAKI JAKIEŚ TAKIE JAK KCIUK CHODZIŁY KTOŚ COŚ DORADZI _ BO NIE POWIEM ZE ROBOTY POSZUKUJE DOSC PILNIE AA I JESZCZE COŚ UMOWA LOJALNOSCIOWA NA 3 LATA JAKIE CHACZYKI SA W TEJ UMOWIE
Zadzwoniłem, odebrała bardzo sympatyczna pani rekruterka i opowiedziała o całej ofercie bardzo dokładnie, że aż w ogóle nie musiałem jej o nic pytać bo dowiedziałem się wszystkiego i jeszcze więcej. Cała rozmowa trwała z 15 min. Dała mi czas na przemyślenie czy chce się zatrudnić czy nie. Przyjechałem do Szczecina, koszt dojazdu zwrócą mi w pierwszym miesiącu pracy, ta sama pani zrobiła mi kawę, podpisałem dokumenty i tyle, teraz muszę zrobić badania medycyny pracy i też mi zwrócą. Teraz też czekam na wyjazd do pracy, przed ruszeniem ma być jeszcze 3 dniowe szkolenie w Oldenzaal. Mi się bardzo podobało bo nie dość że kawkę odpiłem to jeszcze sobie pogadałem miło z panią, wszystko mi wyjaśniła, wszystko jasne, można ruszać do pracy. Zero problemów.
czy doświadczony, gdzie mieszam, czy są ADRy jak tam z angielskim (nie sprawdzają, ale ja umiem), ile mam lat, kiedy chce ruszyć do pracy
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
we wszystkich nowych autach nie ma czegoś takiego, że jest demontowana klimatyzacja. We najnowszej flocie jest już klimatyzacja i lodówki dla kierowcy. We starszej flocie nie ma ani lodówki ani klimatyzacji jest jedynie klimatyzacja postojowa na dachu ale od niej nie można dużo wymagać bo nie schłodzi ci kabiny na tyle żeby jechać komfortowo. Pracuję w tej firmie już trzy lata ale muszę z przykrością stwierdzić, że flota jest wymieniana na nową ale zarobki nie wzrastają tylko maleją i doszły busy które nas wożą do baz w Holandii i Belgi i to jest największym powodem zwolnień z pracy.
jak na moje to jakaś jedna wielka farsa. firma która ma dobry sprzeęt fajne warunki ( a płacą bardzo ładnie ) nie zmaga się z protestami wśród pracowników, ci nie zwalniają sie tak masowo jak w tej firmie. moim zdaniem oni naciągają nowych na "koszt szkolenia" czyli pojedziesz na miejsce zobaczysz wozy ich stan techniczny , zwolnisz się po tygodniu czy miesiącu i oddajesz im 4 tysie za nic :) dziekuje. ale to jest tylko przypuszczenie oparte na rozmowie logice i tym co pisza ci co byli i przeżyli
ja zadałem im te pytania (w oddziale w szczecinie) to mi do dziś nie odpowiedzieli. więc pewnie tak jest.. bo co mają tłumaczyć się... kolejni naiwni się znajdą. nie ten to następny będzie... :)
jak wygląda sprawa z tymi nowszymi pojazdami czy faktycznie jeżeli jest klimatyzacja to jest odłaczana hehe czy po prostu piszą to kierowcy którzy mają jakieś zatargi z firmą i piszą na złość? pzdr
napiszcie jak możecie jak wygląda sprawa organizacyjna typu czy na baziew nl lub w be są jakieś prysznice by się wykąpać czy parkuje się np w Anglii na płatnych parkingach? bo wiadomo jak jest z dzikusami w GB porażka i często wieczorem to można zapomnieć o zaparkowaniu na dziku i nie ma innej opcjii niż parking płatny z resztą marna opcja by nie zaparkować na bezpłatnym kto jeżdzi ten wie o czym piszę, czy kierowca ma jakąś służbową kartę płatniczą by płacić np za parking powiedzmy anglia, czy dyspozytorzy wyznaczają trasę którą masz jechać? czy firma wykupuje przez internet np winietę na anglię, czy np na francję są czytniki dkv w autach, czy np na szwajcarię dyspozytor wykonuje odprawę celną przez internet? promy np do anglii też są bukowane? czy podaje się jakiś numer firmy? przy odprawie, czy są n karty dkv do wykupu winiet na benelux i czy dyspo wykupuje np przez internet przed wyjazdem kierowcy z bazy? czy dają żarówki no do aut, płyn do spryskiwaczy itp.,itd, jak to wygląda kierowców nowo przyjętych do firmy którzy mają jakąś praktykę, bo wiadomo że każda firma ma jakąś swoją specyfikę i aby ją poznać to przydzielają na powiedzmy pare dni np do tygodnia czasu do drugiego kierowcy bo wszystko poznał czy od razu samemu się jedzie i prosiłbym jakiegoś prawdomównego nie bajkopisarza o normalną odpowiedż jak to faktycznie wygląda za dużo się nie dowiedziałem a nie ma to jak jak info od kierowcy z góry dzięki pozdro
Witam koledzy Napiszcie jak wygląda sprawa z tymi busami, jeżeli jestem z okolic dolnego śląska to jest tak jak oni piszą że bus odbiera z pod domu i odwozi pod dom lub okolice? i jaki kierunek w stronę granicy ? czy to jest sprawą dogadania czy sa jakieś określone kierunki graniczne np ŚWIECKO Lub Olszyna albo Zgorzelec jak wygląda sprawa z ciuchami dają jakiś kask okulary ciuchy,apteczkę, itp? a jeżeli tak do w Szczecinie? czy na bazie w NL lub w Be? czy są jakieś szafki na bazie aby schować swoje manele by wszystkiego ze sobą nie wozić, po prostu by za każdym razem ze sobą nie taszczyć wszystkiego bo to przecież nie możliwe aby za każdym razem zabierać ze sobą wszystkie manele pozdrawiam
Tną koszty gdzie to tylko możliwe,za prowadzenie busa płacą 80 euro ,ale nie w jedną stronę tylko tam i z powrotem,co daje za jedną strone na dwoch kierowcoow po 20euro.Skąpstwo graniczące z bezczelnością i arogancją w stosunku do kierowców.Kandydatom do pracy oferują od 10 do 300 euro,pracuje tu ponad 8 lat i nigdy nie dostalem premii.Tak traktuje nas HKP.Co turę zwalnia sie średnio 5 kierowcow ,i na to miejsce przyjmują kierowcow bez doświadczenia na podwojną obsadę do przeszkolenia.I nikt nie zastanawia sie co zrobić aby powstrzymać to chore poczynania .Wystarczyło by podniesc podstawę brutto i wypłacać obiecane premie ,ale to nie leży w interesie HKP Szczecin,nie ma spotkan z zalogą w celu porozmawiania i wysluchania uwag kierowcow.Oldenzaal nie będzie rozmawiał z plebsem a Szczecin rowniez nie poniży się do kontaktow z kierowcami.Myślą ze ci w dyrekcji Szczecin już sa tak wspaniali że nie muszą wysluchiwać:bełkotu: kierowców i zyja w blogim zadowoleniu ze są najlepsi.Jest coraz to gorzej,brak nadzieji na zwiazanie sie z tą firma na dlużej.Większośc kierowcow szuka zatrudnienia w innych firmach a HKP jest dla nich tylko krótkim przystankiem.
Czy jest jeszcze co pisać o tej firmie...? Przerobiłem w tym kołchozie kilka lat i nigdy w tej firmie nie szło ku lepszemu, a wręcz w przeciwną stronę, począwszy od zabrania bonusów za rozł/zał itp. do dnia dzisiejszego gdzie znaleźli sposób jak zaoszczędzić na kierowcach pakując ich po 6ciu albo i więcej do jednego busa. Za te zaoszczędzone pieniądze mogą się pochwalić że firma się rozwija i kupuje nowe auta. Szkoda tylko ze najczęściej tymi najgorszymi starymi klamotami jeżdżą kierowcy którzy domagają się swojego i mają spięcia na lini CW i tel. z dyspo i panią I na czele.
Klima,retarder,lodówka,możliwość manualnej zmiany biegu przy skrzyni automatycznej to utopia którą karmią nowych kierowców na szkoleniu wstępnym.Rzeczywistość to zdewastowane,śmierdzące nigdy nie dezynfekowane wnętrza kabin.Okres świąteczno-noworoczny to czas wzmożonych działań działu kadr pod dyrekcją pani A by jak najwięcej kierowców spędziło samotnie w kabinach z dala od najbliższych.Urlop dostajesz kiedy jest to wygodne firmie a nie wtedy kiedy potrzebujesz.Kiedy zwalniałem się po czterech latach miałem ponad 70 dni niewykorzystanego urlopu(bez problemu wypłacili ekwiwalent).Torby ADR nie przypisane do aut tylko do kierowców.Przez cały czas wozisz taką torbę dom-praca -dom.Jedyny plus tej firmy to kasa na czas.Nie polecam!!!
Po trzech tygodniach pracy spier...niczam, obawaiałem się tylko bym jakiegoś choróbska do domu nie przyniósł z auta. Tragedia... Jak wyżej brak klimy, lodówek, mało tego załadunki ponad 28ton!!!!!! ijeszcze ci wmawiają że jest ok....!!!! Pozdrawiam pozostających, którzy dają się skubać w takim syfie...
A ja tam pracuję w HKP już 7 lat i nie narzekam :) miodu nie ma ale da się żyć :) ...a hu**wej baletnicy to i rąbek od spódnicy przeszkadza :P
pozdrawiam kolegow i znajomych z gentu,oldenzala.odszedlem z powodu pogarszjacych sie warunkow pracy i dojazdow busem.
Dodam jeszcze że obojętnie z jakiej przyczyny pójdziesz na l4 to możesz być pewien, że po przyjeździe do pracy dostaniesz jakąś gównianą robotę(najczęściej śmieci do wożenia). Taki mają system kar. Dodam tylko że inwigilują pracowników. Montują kamery w lusterkach żeby złapać na gorącym uczynku złodziei paliwa.
Prawda jest taka. 45e diety + najniższa podstawa i nic więcej. O premii uznaniowej możecie jedynie pomarzyć(przez ostatnie 15 miesięcy dostałem 20e), mają cię głęboko w d... . Dojazdy przeładowanymi busami (min 6 osób z bagażami przy ładowności busa 700kg). Auta syf totalny. Brudne i śmierdzące. brak lodówek i klimatyzacji. A jak trafisz na auto z klimą to okazuje się że jest odlączona bo oszczędzają w ten sposób na paliwie. Niby związki wywalczyły 13 wypłatę (750zł na rękę) ale zabrali wszystkie dodatki. (jazda w porze nocnej, za lotniska, jazda z chłodnią, jazda z wanną, jazda z silosem). Jak czegoś potrzebują od ciebie to potrafią przez telefon ci tak słodzić żebyś się aby zgodził a jak odmówisz nie zawachają się używać szantażu.
rozmawiałem z paroma chłopakami po trasie/na firmie przed zalad./rozł ale to było z 5 miesięcy temu ogólnie mówili że podnieśli na 45 e. i opisywali firmę że jest jak jest, że różnie jest, auta nie są różne no ale ten kto wie sam decyduje czy mu to osp czy też nie przecież , a wszędzie przecież są i plusy i jakieś minusy nie dopasujesz wszystkiego pod siebie , ogólnie oopisali tak że robota w miarę , auta różnie bywa brak klimy lodówki i dodali że warunki pracy są jakie są ale że kasa na czas i że się zgadza także o ile kolego KIEROWCA możesz to napisz na email heniecki82@wp.pl ponieważ tak jak pisałem powyżej coś się tamten przyciął z góry dzięki pozdro
do kierowca jeżeli możesz to napisz na e-mail heniecki82@wp.pl ten email hula dobrze z tamtym coś jest nie tak zgadza się a co do kolegi formoza podstawka z HK heh kolego wystarczy ze ktoś napiszę z innego e maila i co myslisz ze hk wyśle detektywa by sprawdzać kto i co napisął buhahha proszę cię zastanów sie co wypisujesz pozdrawiam kolegę kierowca i ciebie kolego formoza także, jestem zwyczajnym człowiekiem pracującym w tym wspaniałym zawodzie napiszczie jak możecie o co chodzi z tą nowa umową i z tymi busami i jaka jest dieta dzienna/dobowa teraz obecnie w firmie z góry dzięki pozdro
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Heisterkamp Transport?
Zobacz opinie na temat firmy Heisterkamp Transport tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 57.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Heisterkamp Transport?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 41, z czego 16 to opinie pozytywne, 9 to opinie negatywne, a 16 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Heisterkamp Transport?
Kandydaci do pracy w Heisterkamp Transport napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.