VoornePutten Uitzendbureau B.V.

Maasland

Opinie o VoornePutten Uitzendbureau B.V.

adaskoo 2016-05-31 10:36:35
Polecam, żadnych problemów z tą firmą nie miałem, wszystko w porządku! :)
IGA 2016-05-31 15:41:02
Ja także jestem zadowolona, pojechałyśmy z koleżankami, razem mieszkałyśmy - firma godna polecenia.
pola 2016-06-02 13:12:07
Wszystko na tak, wszystko załatwiają za nas - o nic się nie trzeba martwić. Kasa zawsze na czas, pokoje schludne, na brak pracy nie narzekam. Także wszystkim zastanawiającym się uczciwie polecam.
Lukasz 2016-06-02 14:21:47
Bardzo fajna firma okazala sie jestem mile zaskoczony praca na magazynie jest ok towarzystwo tez ogarniete mamy duzo bonow zakupowych od firmy holenderskiej w ramach premii jako pracownicy. Polecam!
Daniel 2016-06-03 11:59:46
Ja także jestem zadowolony, pracuje już kilka tygodni i nie mam żadnych zarzutów. Polecam
Misiek 2016-06-03 13:45:28
Zgadzam się z tobą Lukasz agencja okazała się bardzo fajna dostaliśmy z żoną również bony żywnościowe nie wiem czy to jednorazowo czy jeszcze będą dawać oby dawali a tak to praca również jest w porządku i najważniejsze że dużo godzin mamy i jakieś dni wolne w tyg żeby móc odpocząć. Polecamy!
martusss 2016-06-03 14:03:07
Warto skorzystać z oferty tej firmy, na pewno nie pożałujecie. Ja jestem zadowolona, poleciłam znajomym, którzy też nie narzekają.
Chomik 2016-06-06 13:46:50
Jedyna agencja gdzie chca pary i daja im pokoje wspolne! firma w miare dobra z żoną pracujemy przy kwiatach praca nie jest zła ani nie jest ciężka nie mamy w sumie na co narzekać bo i zarobki mamy w miarę dobre może nie są wysokie bo zarabiamy po około 270 euro tyg ale nam to starcza. Spokojnie możemy dać im komentarz pozytywny !
marek 2016-06-06 15:19:18
Dobrą mają stawkę godzinową bo 9,26e rzadko w których agencjach taka jest bo co się orientowałem to poniżej 9euro przeważnie. Ale ogólnie firma jest ok pozdrawiam osoby z red star Holandia! :-)
1
Paula 2016-06-06 20:24:42
czy nr sofi trzeba miec od razu wyrobiony i czy zaswiadczenie o niekaralnosci jest potrzebne?
marysia 2016-06-08 10:55:57
Także polecam, nie ma na co narzekać, bardzo dobra firma!
Olka 32220 2016-06-08 12:31:12
Wyjechałyśmy z koleżanką i też jesteśmy zadowolone, jest praca, można zarobić, warunki mieszkaniowe są ok. Polecam
demiurg 2016-06-09 13:33:43
Cześć. Czy w tej firmie obowiązuje stawka wiekowa?
Arleta 2016-06-10 10:45:51
Pojechałyśmy z koleżankami i jesteśmy zadowolone, na brak pracy nie narzekamy, mieszkanie spoko. Każdemu kto chce zarobić polecamy.
Nowa 2016-06-14 13:52:15
Michał mógłbyś mi wiecej napisac dlaczego taki zafowolony nie jestes ? ja wlasmie zastanawiam sie czy nie jechac z nimi do pracy
aaangie 2016-06-15 19:41:18
aa jak jest na pomidorach z tej firmy? i ile jest na godzine
matka polka 2016-06-16 13:35:08
michale chyba cos brales przed pisaniem tego komentarza albo nie wiem kariera w holandii ci nie wyszla ..jestem tutaj w firmie juz 3 miesiac i widze co sie dzieje jak ludzie z holandii zjezdzaja do nas do firmy bo wyjechali przez jakies inne agencje ktore ich zawiodly i teraz pracuja w voorneputten i dziekuja bogu ze ich przyjeli bo nie mieli nawet kurwa gdzie spac ani za co chleba kupic! takze debilu zanim napiszesz te glupoty to zastanow sie milion razy co ty soba reprezentujesz! juz to widze jak biuro ma czas na pisanie wypocin na swoj temat jak tam wiecznie czasu na nic nie maja! takich ludzi jak ty to wlasnie nie nalezy sluchac ..bo skoro taka z ciebie oaza prawdy to dlaczego ci kasuja na youtubie te twoje filmiki????a z cpaniem i piciem maja duzo racji bo tu sie takie rzeczy dzieja i nie powiesz mi palancie ze sami wyksztalceni ludzie przyjezdzaja co nigdy nic! Ja polecam agencje w 101 % !!
suchy 2016-06-21 13:15:56
a pocałujcie mnie w doopsko :-) a ja jadę z tego biura w piątek 24 czerwca z Wrocławia i zamierzam zarobić kupę kasy i żyć na wysokim poziomie :-P wielką aferę robicie nie wiadomo o co!
2
Alojzy 2016-06-22 22:15:19
Ty Redy ujawnij się bądź mężczyzna piszesz takie bzdury wiesz, że tak krowa co dużo ryczy mało mleka daje a ta patologie zostaw i sam wracaj do kraju i postaraj się zkączyć gimnazjum i popracuje nad swoją dysfunkcją o ile wiesz o czym pisze.



pracownica 2016-06-23 09:22:26
a my dzisiaj z kolezanka idziemy na 12 do pracy i jutro tez mamy taka zmiane i nie wiem o co chodzi z tym ze niby nie ma roboty skoro my chodzimy dzien w dzien i w soboty na dodatek i jestesmy zadowolone ! nie slyszalam na hotelu zeby ktos z ludzi narzekał wrecz przeciwnie ! a kontaktu z biurem to fakt nie ma żadnego ale dobrze ze chociaz z pawlem albo bartkiem jest przez tel bo bynajmniej co chcemy to chlopaki wszystko zalatwia! ludzie nie przesadzajcie sa o wiele gorsze agencje jak np. klaver czy jupiter! tam to dopiero jest masakra jak ludzie opisuja nie podpisujesz zadnych umow tylko jedziesz w ciemno nie wiadomo gdzie i dokad ! Do pracy rodacy a bedzie wszystko ok! Ocena VP nasza to 4+!
asia 2016-06-27 14:38:11
a ja tam jestem zadowolona. czytając co tu piszecie to się aż zastanawiam czy wy na pewno piszecie o voorneputten .. :O ja pracuje, na brak pracy nie narzekam, zakwaterowanie jest ok i kase też da się odłożyć ..
asia 2016-06-27 14:38:29
a ja tam jestem zadowolona. czytając co tu piszecie to się aż zastanawiam czy wy na pewno piszecie o voorneputten .. :O ja pracuje, na brak pracy nie narzekam, zakwaterowanie jest ok i kase też da się odłożyć ..
1
iza 2016-07-01 12:24:11
Witam :) chciałam zasięgnąć Państwa opinii na temat pracy przy kwiatach(taśma)
obecnie pracujących,bądź byłych pracowników :) interesowało by mnie ,czy są godziny?
warunki mieszkaniowe(hotel czy domek) i dojazd do pracy?bardzo proszę o komentarze :)
z góry bardzo dziękuje :)
7
aladenhaag 2016-07-01 15:10:46
Bardzo fajna firma pokoje sa zaopatrzone w lozka i szafki kuchnia posiada lodowki zamrazarki kuchenki grzewcze itp wiec nie jest zle . Co do warunkow pracy tez sa w porzadku zawsze w poniedzialek sa wyplaty . Jednym slowem nie ma sie do czego doczepic.
iza 2016-07-01 15:30:59
Witam :) chciałam jeszcze zapytać czy są godziny?i od czego zależne jest do jakiej pracy skierują?
bo Pani w biurze tego nie wie :) tylko tyle,że mam jechać do Hagi :) pozdrawiam :)
Iza 2016-07-02 17:14:16
Witam :) kurde i tu takie a tu takie opinie,masakra a w poniedziałek miałam podpisać umowę, bo większość komentarzy na co work wydawało się dobrych..chociaż na Fb "Opinie o agencjach pracy w Nl nikt nie polecał tej firmy i to mnie B lokowalo,bo to na forum jest anonimowość a tam nie I bardziej wiarygodne są opinie na Fb.Dzięki .
Czarna 2016-07-06 10:47:29
A gdzie mieszkają pracownicy,którzy dopiero co przyjechali?
1
Czarna 2016-07-06 11:21:50
A jak w innych agencjach? Jutro wyjazd a ja mam bałagan w głowie. .. co radzisz?
Nowyy12345 2016-07-06 15:30:23
Witam wsystkich. Widzialem duzo ofert pracy na wózki widlowe przez te agnecje voorneputten . Jak tam jest z pracą ? Fajna tam praca? Jak z mieszkaniami i warunkami? Czy jest dużo godzin? Dzieki na jakakolwiek informacje
magia 2016-07-13 19:58:35
Mam pytanie a czy kołdre i poduszki 3ba brać jak jest napisane w umowie ... czy zapewniaja to i wystarczy sama pościel ?
a może 2016-07-31 20:24:24
a może wykop effect?
1
turas 2016-09-03 12:25:41
jako swierzaki zarobicie 280E za 45h....warunki mieszkaniowe slabe..... posciel poduszki garnki bierzcie z Polski tu nic nie ma !!!!!
4
David 2016-09-28 15:17:44
Siemanko wszystkim. Macie jakiś namiar na polskiego koordynatora?
MartynaP 2016-10-13 22:10:20
pracowałam dla worne putten i bardzo sobie cenie ta agencje co fakt koszt lokum jest wysoki aczkolwiek na warunki mieszkalne nie moge narzekać. jedyne co mnie sie nie podobalo w tej firmie to przedmiotowe traktowanie pracowników przez sama agencje worne putten oraz problem w wypłacaniu zaliczek po przepracowanych 2 tygodniach to największe z moich rozczarowań poza tym to dobra agencja
Aga191 2016-10-18 00:02:27
W całej Holandii jest stawka wiekowa, bez wzgledu na agencje pracy.
wymyslona 2016-10-28 18:07:44
Witam prosze o aktualna opinie o agencji voorneputten czy jest praca jakie warunki mieszkaniowe i w ogole czy ta agencja jest godna uwagii,bede wdzieczna za kazda informacje.
Je.ac vp 2016-11-01 16:37:29
Ile za ten pokoj? 115? Zastanow sie co piszesz?
elka 2016-11-03 11:51:25
kto jedzie 06.11 ?
alojza 2016-11-09 15:59:01
Ja pracuje juz 4 tydzien i nie narzekam, wiadomo nie ma nic za darmo ale jak szanujesz prace i ludzi, to oni szanuja Cebie. Ja mam w miare spoko pokoj z chłopakiem, wiadomo pare rzeczy musiałam kupic bo tutaj nie bylo, ale takie rzeczy napewno nie zgina i sie przydadza. Bez problemu dostalismy zaliczke za przepracowany tydzien, bez problemowo pierwsza wyplate bardzo zachecajacą. Pzed wyjazem czytalismy bardzo rozne opinie, w wiekszosci bardzo złe ale jednak spróbowalismy i nie żałujemy ;).
KKK 2016-11-22 21:14:15
Kto wyjeżdża teraz do Holandii 2.12.2016 z Katowic ? czy jest tam teraz aż tak źle? jakie są tam teraz warunki ?
Ana 2016-11-23 12:49:40
tam jest bardzo źle, maja problemy z prawem , poszkodowanych proszę o kontakt z SNCU i będę to dodawać ile razy będzie trzeba bo poprzednie znikło, boja się SNCU i mają czego
1
Ana 2016-11-24 13:38:31
Formularz na stronie SNCU jest po polsku, opiszcie oszustwa z jakimi się spotkaliście, załączcie salarisy i jarograf koniecznie, co tylko macie , to nie służy do rozwiązania konkretnie Waszych sporów z VoornePutten ale jeśli wykryją nieprawidłowości zmuszą biuro do wyrównania wszystkiego co są winni absolutnie wszystkim pracownikom za ostatnie kilka lat od dodatków przez podatki, kary , wakacyjne, opłaty za transport które zostały zniesione równolegle z podwyżką czynszu
Jacek 2016-11-25 14:31:27
hej, jak jest u nich z internetem, oferują w miejscu zakwaterowania?
heh 2016-11-25 17:19:24
Nie ma sensu odpowiadać bo biuro kasuje negatywne komentarze.... Podaj emaila to Ci napisze
Maciek 2016-11-26 19:24:23
Pomyslcie czemu wszystkie pozytywy sa pisane w godzinach otwarcia biura?pracowałem od kwietnia do listopada 2016 bo nie miałem wyjscia.Rucha...ny na kase co tydzien,cięzko...Nigdy więcej,są normalne agencje ,nie tureckie..
1
julis 2016-11-30 06:48:03
@Ana podaj prosze swoj email !!!! :) mam kilka pytan :)
Ana 2016-12-01 19:43:51
aniula.k2000@gmail.com
Black Angel 2016-12-03 00:05:40
Czy tam naprawdę jest tak zle.wyjazd mam 16 grudnia i zaczynam sie bac
goworksyf 2016-12-06 18:34:35
Kasują komentarze i piszą swoje pozytywne sami, bo mają taką możliwość, a Gowork to największe [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] wiata. Oni mają tutaj swoje "złote konto", dzięki któremu sami usuwają komentarze i uzupełniają swoimi.
Na Wykopie jest artykuł o Voorne Putten no i o Gowork w sumie też.
misiek 2016-12-07 11:51:47
wpiszcie w google "cała prawda o voorneputten" artykuł nie mój ale mogę potwierdzić każdy punkt tam zawarty
Zostaw swoją opinię o VoornePutten Uitzendbureau B.V. - Maasland
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie VoornePutten Uitzendbureau B.V.