brak logo

Kolprem sp. z o.o.

Dąbrowa Górnicza

Opinie o Kolprem sp. z o.o.

Maszynista z Oriona. 2017-02-04 18:52
Najgorsze są te dzieci za dyspozytorów DPZ , zero wiedzy o tematach kolejowych , pośmiewisko jak rozmawiają z PLK . A gdzie lata pracy żeby być dyspozytorem . Ale to tak że jedni rodzina , dziewczyny kochanki i to jest szczebel kariery. A ps, ,,Umarły'' to Kobuszewski DPZ.
7
Piekarz 2017-02-04 18:57
Panowie mamy w swoich szeregach prawdziwego wyjadacz ponoć ma robić szkolenia wszystkim instruktorom Nadinstruktor M dastal propozycje z Siemensa będzie ponoć testerem w białym fartuchu ale mam lepsze rozwiązanie w piekarni maja lepsze fartuchy w Kazimierzu jest [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] piekarnia sam tam pracowałem
2
zerro 2017-02-04 20:00
Będzie testerem... zgarniaczy. Czy dobrze z torów wyrzucają. Najlepiej od razu na kolejowy śmietnik.
2
smog wafelski 2017-02-06 07:31
No, nie mogie! Trafiłeś w sedno. Tucznik się utrzymał na stanowisku, więc przygotowany dla niego stołek odstąpił pociotkowi, kolejnemu ignorantowi który nie ogarniał pracy jako tfu! dyspozytor. Teraz będzie organizował przewozy międzynarodowe. Ale z Kobuszewskim, to pojechałeś po bandzie. Natychmiast przeproś Pana Jana, bo On jest zabawny a Mario - tylko żałosny.
Licencjat 2017-02-07 16:24
Mam hot newsa Panowie. Wiedzieliście że nasz piękny Adonis kiedyś brał udział w walkach za pieniądze . Ciekawe ile takich oszołomów jeszcze pracuje u nas ? Tak serio to moj znajomy miał z nim przyjemność i naprwdę był dobry . Załatwię może foto z walk
5
Maszynista 2017-02-07 18:18
A Który to Adonis?
kingbrusli 2017-02-08 03:35
Walczył w klatce. Ze świniami u ciotki na wsi.
2
Stefan 2017-02-14 08:56
Może mi ktoś wytłumaczyć o co tu chodzi!?
Orion jeździ, DLA jeździ a Kolprem stoi!
No qurwa ręce opadają na te decyzje u góry.
5
Zjeb McCaine 2017-02-14 09:48
Powiem Ci tak: - Kiedyś, jak przed laty rozwijała się Telekomunikacja Polska, miała swój pion techniczny do wykonywania prac takich jak przekopy, rozciąganie nowych linii itp. Dyrekcja jednak, zorientowała się, że można tu chapnąć parę groszy i zaczęła zlecać tego typu prace firmom zewnętrznym, grzebiąc za życia swój pion techniczny. Firmy potrafiły się odwdzięczyć, więc kwitły a dyrekcji żyło się lepiej. To tyle wspomnień. Doszukaj się analogii sam i pamiętaj, że historia lubi się powtarzać. Niestety....
13
Stefan 2017-02-14 15:07
Pięknie napisane
Zjeb McCaine 2017-02-14 20:00
Dzięki, obawiam się że to tylko wołanie na puszczy. Że to wszystko co tu jeszcze może być piękne.
1
Wąski 2017-02-23 10:59
W DPZ to jest praca tylko kawka i papierosek co 15 minut gòra dòł i szatnia 8 godzin pracy a w biurze może 2 godziny a reszta musi pracować. Na lokomotywie takich luksusów nie ma.
Bajo.
2
Brak słów 2017-02-23 11:46
Skandal dobrzy młodzi pracownicy się zwalniają dyrektor nawet nie starał się ich próbować zatrzymać a paliwowa recydywa znów d... zmoczyla i ciekaw jestem czy dyrekcja wyciągnie wobec nich jakiekolwiek konsekwencje.Gdzie jest dyrekcja w Krakowie skoro Supernak nie może dać sobie rady...Ile jeszcze będzie trwała ta sodoma i gomora...
3
Golem 2017-02-23 12:39

Znowu papierosek w szatni. Sodoma i Gomora to nasza specjalność. Tutaj się nie pracuje tylko kawka i papierosek. Takie są realia jedni pracują drudzy udają.
2
x 2017-02-23 20:40
kto to adonis?
Kapitan Żbik 2017-02-23 22:18
Nie wiesz? Ten, co odciska w książkach czerwoną pieczątkę za dowody wdzięczności, zamiast za dobrze wykonaną usługę. Po czym jeszcze można go poznać? A po tym, że pisze na forum paszkwile na osobę która wykrywa jego przekręty, a winę zrzuca na swego przyjaciela. Nawiasem mówiąc- na naiwnego, niezdolnego do samodzielnej egzystencji frajera, więc nie ma kogo żałować
6
wernyhora- obserwator 2017-03-03 09:17
Takiej Wam tylko udzielę rady na koniec: Pilnujcie, żebyście w Waszych nowych zakładach pracy nie trafili znowu na kartofla, adonisa i tego co cierpi w zarządzie, gdyż to oni właśnie rozwalili tę firmę która miała szansę być naprawdę dobrą. Poza jedynym fachowcem w firmie- Panem R, sama rodzina i znajomi króliczka. Ciekawi mnie tylko, czy kartofel weźmie wszystko na siebie, czy konwój do aresztu będzie wracał kilka razy?
7
Houp Van Haye 2017-03-05 12:01
Ten tydzień będzie przełomem , rozegra się wiele tematów . Coraz głośniej u jednego przewoźnika o regularnym przewozie Kraków- Dąbrowa , nawet Tabor rezerwują . Poza tym jeszcze jeden temat może się rozwiązać , jeżeli tylko będzie determinacja na sugestie od dawna zgłaszane .
3
bat man 2017-03-05 15:22
Na czyją reakcję liczysz? Przecież nikt się tu na niczym nie zna, więc jak może wyłapać niegospodarność a wręcz korupcję. Nikt nie widzi tych przekrętów serwisowych, kupowanie złomu jako pełnowartościowe części zamienne (za łapówki oczywiście). Ktoś stara się to wszystko przykrywać parasolem i nie wiadomo tylko, jak wysoko sięga ta korupcja. Panie Prezesie, Pan poczyta książki pokładowe i forum. Stąd uważny czytelnik wyciągnie właściwe wnioski. Firma pod innym( czytaj: fachowym i uczciwym) zarządem może zarabiać naprawdę spore pieniądze.
Stefan Segal 2017-03-05 15:59
Witam wszystkich nierobòw pijakòw i artykułem 52. Wszystko zaczęło się od przyjmowania takich ekspertòw jak wy. To jest ewidentnie błąd pracodawcy. Jesteście pasożytami. Jeździcie na dobrym taborze tylko macie kiepskie kompetencje. W momencie złożenia wypowiedzenia powinien pracodawca iść wam na rękę i nara bo z takiego fachowca i tak nic nie będzie zresztą w innej firmie też nie bo jeżeli tu nauczył się dziadostwa to w innej firmie będzie reprezentował to samo a za pół roku może z powrotem do Kolprem u. Bo będzie źle i trzeba będzie pracować. Sami psujecie tabor. Tu widzicie wszystko a jak idziecie do innych na doròbke to może być bez przeglądu bez plomb bez kòł. Powinien być kategoryczny zakaz dorabiania w innych firmach dla dobra Kolpremu.
4
nick 2017-03-05 17:13
Jak idę dorobić do innej firmy, to dostaje tam całość pieniędzy, a tu? Nawet ten, co go chuda żaba nie chciała, wyciąga rękę po 50,- zł.
Wineto 2017-03-06 10:39
Tabor siudemek był piękny i po dobrym remoncie zapomnieliście . Po dwóch latach destrukcji płaczecie ze sie sypie to i tak cud ze to jeszcze jeździ wziasc tokiego pajaca pod lupę jak ciacho żeby nie schodzić z nastawnika jazdy rozłączył na pulpicie jazdę co sie w szafie wysokiego napięcia działo nie wspomnę można to porównać tylko do jednego to tak jak bym wrzucał bieg bez sprzęgła to przez takich wieśniaków jesteśmy tam gdzie jesteśmy powoi tylko jedno chomonto i w pole z takim
2
Winetu 2017-03-06 12:45
A bym zapomniał jak to sie ma ze jeden z drugim przepiepsza tarcze semafory obręcze na lok na lewo i prawo drudzy gonią z worami po przedziale i nic brawo panowie z piętra tak zwane Biuro Bezpiczestwa nic tu po mnie spadam z tej frajerni
1
a niech odchodzi 2017-03-06 16:06
Czarny golf pewno w tdi myśli że w czeskich będzie leżał ....
1
molto bene 2017-03-06 19:34
Biuro Bezpieczeństwa- jak to ładnie brzmi dla ucha, a w rzeczywistości pokoik jak puszka śledzi albo i leszczy specjalizujących się w nicnierobieniu poza szemraną współpracą z serwisami i zakupie zgrzewki denaturatu w Castoramie, kiedy trzy czwarte pociągów już zamarznie. Potem firma specjalizująca się w przewozach i okazywaniu wdzięczności, wozi po dwie butelki dykty i jednej pochodni, setki kilometrów na lokomotywy.
2
molto bene 2017-03-06 19:54
chodzi tu oczywiście o biuro wsparcia a nie bezpieczeństwa. Ale żeby nie było zbyt miło- w obydwu pracują dzieci specjalnej troski.
3
manitou 2017-03-11 06:58
Może i ty znikniesz tak szybko, jak znikają twoje posty, Adonisie !!!
2
Fred z Sosnowca 2017-03-12 16:06
Firma updada przez takich specjalistów jak Taco z Boru i małego pękatego walenia psującego lokomotywy. Znającego tylko rozmieszczenie żarcia na pòłkach w mięsnym.
Bayo
5
robot 2017-03-13 16:10
Tacy specjaliści firmy nie położą. Zabrakło Ryśka, który miał całą firmę w kieszeni, więc trzeba było znaleźć DLA i Oriona, bo z gołej- dyrektorskiej pensji nie da się wyżyć. Teraz obce firmy wożą nasze pociągi a my jeździmy po trzech lub czterech na maszynie. Specjaliści przez duże "Z" wiedzą gdzie stoją konfitury i już próbują po nie sięgać.
4
M&M 2017-03-13 18:24
Ale z drugiej strony drogi Robocie niema sie czym martwić ja czy ty znajdziemy robotę za sterami w innej firmie a te ofiary z piętra jedynie może wynajmą sobie jakiś magazyn i będą handlować tenisówkami z Chin
6
dick 2017-03-13 19:31
Myślę, że jak prokurator przyjrzy się bliżej sprawie, to będą chodzić w japonkach, bo pod celą będą się bali zawiązać tenisówki.
1
Najlepsi 2017-03-13 21:48
Ej leszcze to my M&M mieliśmy jako jedyni odwagę iść i powiedzieć na górze ze jesteśmy najlepszymi w tej firmie reszta nie dorasta nam do pięt
U2 2017-03-14 10:13
Ciekawe co sie stało ze Mister Donos jednak zostaje w naszej firmie ale sie gość z frajerzyl
2
Winetu 2017-03-22 14:04
No czeba tu komuś pogratulować błyskotliwość, instruktorowi od taśm bidok wszystko robił żeby zgonić usterkę przetwornicy na kolegę no brawo panie instruktorze no oczywiście przez duże " i "
2
wiki 2017-03-22 18:31
Stara sprawdzona metoda firm NIE MA NA TO ŻADNEGO kolejowego przepisu....
1
pijany miszcz 2017-03-22 21:29
Na co tu ma być jakiś przepis, bo nie bardzo kumam " o so si chozi?"
wiki 2017-03-22 21:55
Jak byś. Był w temacie to teoretycznie na 21/22/ tam gdzie ładowanie jes spowodowane pracą przetwornicy istnieje podskok napięcia itd itp....
pijany miszcz 2017-03-23 08:27
No niby tak, ale podskok napięcia przejmuje regulator napięcia lub żarówka która działa stabilizująco. Pali się wtedy regulator lub żarówka. Tutaj mamy do czynienia z kombinacjami alpejskimi. Orion lub DLA kupują przetwornice na złomowisku, montują je na lokomotywach dzierżawionych nam a kartofel z adonisem pod parasolem kogoś wyżej, remontują spalone złomy na nasz koszt. Później szuka się frajera który miał nieszczęście być na lokomotywie akurat wtedy jak złom się sfajczył. W ten sposób kartofel za nasze zyski kupuje sobie polisę na życie.
2
swojak 2017-03-23 11:19
Wodzu szkoda bo była to taka fajna firma przed Laty obserwowalem jej rozwój iprzedewszystkim była [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] atmosfera ale optoczles sie leszczami którzy tylko sie martwią czy do jutra dorobią w tej firmie szkoda a teraz jest jej dno naprawdę szkoda tej firmy
1
Swojak 2017-03-23 11:52
Przesciguja sie ze swoją głupota i niewiedza kolejowa oczywiście mowa o skromnym pokoiku na pietrze ja zawsze myślałem ze plomby zalklada sie na układ paliwowy a tu u nas są zajebisci szpece bo odplombowali praktycznie całego druta ale mogli go przecież zaspawac jak ktoś kiedyś określił złota zasada AMP jak sie stoi to sie nic nie dzieje
pijany miszcz 2017-03-23 12:39
Niewiedza kolejowa- trafione w dychę określenie ogólnej kompetencji "sztabu" DPZ-u. Wewnętrzne przewozy jakoś działają, ale tu można w jakimś zakresie ustalać zasady działania. Na zewnątrz już trzeba się dostosować. Tam już jest cywilizacja, i tu się kończą możliwości kartoflano- buraczane. Doradcy wodza sami kiedyś nosili bańki, kręcili z dojazdami, godzinami oczekiwań i ściągali do firmy takich samych chachmętów jak oni. Widocznie w takim towarzystwie wódz czuje się najlepiej.
2
Weronika 2017-03-23 15:28
A macie jakieś opinie na temat rozmowy kwalifikacyjnej w Kolprem sp. z o.o.? Może macie jakieś rady? Warto podzielić się nimi z potencjalnymi kandydatami.
1
trzeźwy wicemiszcz 2017-03-24 01:59
-Co pana skłania do tego, żeby zostać starszym specjalistą w naszym zakładzie?
- Nie wygłupiaj się wujku.

Tak wygląda rozmowa kwalifikacyjna.
3
x 2017-03-24 07:33
bez złodziejskiej przeszłości cię nie przyjmą
to jest jedyna firma na rynku kolejowym co zamiast zwalniać to przyjmuje złodziei i toleruje ich dalsze wybryki.
ale jak to mówią :
jaki pan taki kram
4
Winetu 2017-03-24 07:55
Zapomniałeś dodać żeby zostać Starszym specjalista w naszych szeregach wystarczy być totalnym ciemniakiem i mieć wazelinę i tyle później biurko pieczątka i jesteś w pokoiku leszczy
5
Madzia 2017-03-24 16:42
A w wewnętrznych nic tylko tabelki , praca nie ma znaczenia tylko tabelki . Nie ma czasu przekazać jak wykonać jazdę bo tylko tabelki . I takich samych prowadzi trzech i jeszcze nad nimi kolejnych trzech . Ogłupieć można , głupiego z nas robią . Nie ma czasu na kibel bo tabelki . NIC TYLKO TABELKI . A tabelce co podstawiasz jak podstawiasz i dlaczego tak długo , a jak inaczej dopilnować jak tylko tabelki. I tylko tabelki , jak przyjdziesz do domu to tylko tabelki w głowie i telefony co tam wpisałeś ? na trzeźwo tego nie weźmiesz . Gdy rozmawiamy z bramą nic tylko tabelki . KTO TO WYMYŚLIŁ ? Na pewno nikt mądry . Czyli wniosek że sami niekumaci bo tylko tabelki ! NIEKUMACI NA GÓRZE , bo tylko tabelki .
2
Kwaśny Roman 2017-03-24 17:24
Tabelki robią tylko leszcze.
1
edek łon 2017-03-24 18:31
W kc jest też taki leszcz co tylko tabelki widać z kąt przylazł....
Maszynista z Oriona. 2017-03-24 19:05
Ty jesteś większe zero niż te Leszcze od tabelek. Nawet nie wiesz co to słowo znaczy .
Grzegorz 2017-03-24 19:17
W Kątach był taki , właśnie teraz pracuje w DPZ.
Zostaw swoją opinię o Kolprem sp. z o.o. - Dąbrowa Górnicza
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Kolprem sp. z o.o.