Powiem szczerze - osoby, które piszą te pozytywne opinie o firmie to sami chyba piszą!! Nacisk, nacisk i nacisk na wynik. Poza tym przymusowe wyrzucanie z pracy do domu (niekiedy z kwitkiem pt. Wypowiedzenie) w przypadku nawet dobrych wyników, lub błędów (nawet drobnych) w rozmowach. Lub odsyłanie na odsłuch w trakcie pracy, za którą ci nie zapłacą. Żadnej motywacji, tylko straszenie ludzi. A tym bardziej team leaderki - krzykaczki wielkie. Chodzą po sali z tablecikiem i cię podsłuchują w czasie rzeczywistym, lub siedzą obok ciebie, z słuchawka i krzyczą w trakcie rozmowy, że tak ma być a nie inaczej. Praca naprawdę dla ludzi o najmocniejszych nerwach. Nie dziwię się, że taką opinię wszyscy mają, którzy tam pracowali. Jedyny plus to jakieś akcje, typu charytatywne (na pieski, chore dzieci, Orkiestrę), dzień owocowy i wypłata zawsze 10go lub wcześniej, jeśli wypada sobota lub niedziela.
Na szkoleniu obiecywane "szyszki na wierzbie", pierwsze pare dni pracy też spoko, później natomiast wieczne pretensje, godzinne coachingi (w trakcie pracy odsłuch własnych rozmów) za które nie jest płacone.. premie śmieszne, od parudziesięciu groszy do paru złotych.. Chciałem pracować po 8h, ale nie mogłem, bo dopiero jak wyrabiasz daną normę to pozwalają ci zwiększać ilość godzin.. jak do danej godziny nie sprzedasz nic to wyganiają do domu .. Nawet wieloletni pracownicy są besztani na forum grupy, że tragicznie prowadzą rozmowy, a przecież wiadomo, że jak klient nie chce to mimo najlepszej gadki się mu nie wciśnie.. Zamiast terroryzować pracowników powinni opracować system motywacyjny, ale przecież wtedy by nie mogły wielmożne damy się powyżywać na swoich podwładnych .. Nie polecam, choćbym przymierał głodem to nie będę tam więcej pracował
Pracuje od jakiegoś czasu, jak na razie jest w porządku, wszyscy są pomocni, trenerki świetne, jedynym minusem są strasznie długie skrypty, ale to zrozumiałe, że aby ktoś mógł zawrzeć umowę przez telefon to trzeba przekazać niezbędne do tego informacje
Ile wynosi stawka netto? Jest to 12 zł czy 15 do ręki , szukam informacji jednak nigdzie nie ma :/ jak jest z godzinami pracy na t-mobile? Prosze o szybka odpowiedz ????
Dzień dobry, Jeśli jest Pan/Pani zainteresowany/a podjęciem współpracy, zapraszamy do kontaktu z Działem Rekrutacji dostępnym pod nr 885 122 467. Nasi Pracownicy udzielą wszelkich informacji. Pozdrawiamy, Dział HR Telbridge
Nie polecam. Szczególnie p.Justyny która co chwilę przekłada umówione spotkania i umawia na szkolenia których tak naprawdę nie ma
(usunięte przez administratora)
Nic a nic a raczej jest coraz gorzej wymagania straszę grafik jak sie podoba pani kierownik i nie obchodzi jej to ze masz swoje sprawy itp a najlepsze to to ze daje grafik na jeden dzień i tak naprawdę nie wiesz jak masz jutro do pracy iść wieczne pretensje a wez sie sprzeciwaj to po złość ci bedzie robic odchodzę nie mam sily tam pracować
A jak jest na dziale rejestracji medycznej ? Mam iść na rozmowę i nie wiem czy sie opłaca.
Nie polecam tego pracodawcy. Pracowałem tam na linii wychodzącej dla Playa przy sprzedaży ubezpieczeń telefonu. Przyjmują każdego chętnego na umowę zlecenie. Nic ryzykują, bo jak nie sprzedajesz to wylatujesz. Duża presja, stres, małe zarobki. Jak sprzedajesz ubezpieczenia to powinno się mieć licencje agenta. Jak miałem egzamin( a raczej jego parodię) po dwóch miesiącach od rozpoczęcia pracy, oczywiście już do tego czasu sprzedałem kilkadziesiąt polis na bezpieczny telefon. Jak nie masz co do garnka włożyć i nie chcesz pracować fizycznie to jest to praca do Ciebie. Może na liniach przychodzących jest lepiej, albo na reklamacjach Playa. Jeszcze gorzej mieli na projekcie bezpieczne rachunki, tak skrypt trzeba było czytać klientowi po kilka minut i tak w kółku.
(usunięte przez administratora)
????????????
Tutaj nikt z kadry nie ma swojego zdania. Wszyscy tańczą tak jak im góra zagra, z tym , że coraz częściej góra gra "anielski orszak"...
Praca koszmar, nawet jak na pierwszą jakąkolwiek pracę, nacisk na wynik (w moim przypadku spotkań), nie masz spotkania/masz 1 lub 2 (zależne od humoru tej leaderki) = idziesz ja odsłuch lub biorą wyganiają cię do domu (i tracisz godziny), wystarczy, że czeka się 3 minuty na wejście jakiegokolwiek połączenia a już wciskają kit, że siedzisz na skrypcie tyle czasu, a jak się kończy baza obwiniają nas, że się kończy, bo a to za krótko rozmawiamy, dużo poczt głosowych, przerywamy niby połączenie; te leaderki krzyczą jak przekupki na targu, chichotają. Byłam świadkiem rozmowy, żeby jakiś pracownik wpisał tu akurat pozytywne opinie o tej firemce - hańba. Tyle dobrego w pracy, że wypłata na czas (nieistotne w sumie) + ludzie z którymi da się porozmawiać.
Ja osobiście uważam, że zmiana powinna nastąpić chyba w hierarchi od góry bo byłem świadkiem zdarzenia, które wydaje się, że jest odpowiedzią, dlaczego niektórzy ludzie się tak zachowują na stanowiskach średniego szczebla, jak się zachowują. Z drugiej strony skoro daja sobie wmówić pewne zachowania w stosunku do podwładnych to też słabo świadczy o ich samodzielnosci
Ktoś się orientuje około której godziny przychodzi pensja na konto?
Witam, czy ktoś pracował przy projekcie play??
(usunięte przez administratora)
Co masz na myśli mówisz ze osoba prowadząca luxmed to tragedia..?
Pani Kasia P. od szkoleń to prawdziwa profesjonalistka! Uważam, że dzięki jej osobie ta firma jeszcze przyzwoicie funkcjonuje
Ile trwa przerwa w Telbridge? Czy można pracować tylko w soboty?
Zostałam dzisiaj upokorzona przez trenerkę przy wszystkich pracownikach. Nie podobało jej się moje akcentowanie słõw. Stwierdziła, ze rozmawiam jak upośledzona i powąchała moją butelkę z wodą czy przypadkiem tam czegoś wyskokowego nie mam. Miałam wynik , a pomimo to kazała mi wstać i wyjść. Jak tak można postępować?! Odradzam kazdemu pracę w tej firmie.
Czy ktoś z tej (usunięte przez administratora)kadry odpowie dlaczego w tej firmie jest taka niemiła atmosfera???
(usunięte przez administratora)
Możesz coś więcej napisać o tym wyganianiu?
Jeżeli nie wyrobisz normy na zmianę to jesteś wyganiana do domu. Są 3 zmiany. Pierwsza od 6 do 14, druga od 14 do 22 i trzecia od 22 do 6 rano. Każdy tydzień musisz mieć inną zmianę.
Witam, w radomskim oddziale nie pracujemy w takich godzinach, projekty najdłużej pracują do godziny 21. Informacje zawarte w Pani komentarzu są nieprawdziwe. Pozdrawiamy, Zespół Telbridge.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Telbridge sp. z o.o. sp.k.?
Zobacz opinie na temat firmy Telbridge sp. z o.o. sp.k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 80.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Telbridge sp. z o.o. sp.k.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 68, z czego 26 to opinie pozytywne, 18 to opinie negatywne, a 24 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!