to jak podsumowując jaka jest teraz ściana jeśli chodzi o wzrastające wynagrodzenie? ktoś pisał kiedyś, że na start jest spoko ale potem już nie rośnie aż tak bardzo... do dziś tak z tym jest? byłą też wzmianka o 3 osobach na stanowisku team leadera, a jakie potencjalne warunki należałoby spełnić, żeby móc być na tym stanowisku w firmie?
Należy być pupilkiem szefa. Albo kumplem jego brata. Czasami pomaga też bycie zdegradowanym kierownikiem całego działu.
czesc ! na stronie www firmy jets aktualnie stanowisko "WDROŻENIOWIEC SYSTEMÓW KLASY ERP / KIEROWNIK ZESPOŁU" czy ktos w tej firmie pracwowal i moze cos powiedziec o pracy na tym stanowisku ? wymagania dosc spore maja, ale nie ma informajci ani o godzinach pracy, warunkach na umowie czy jak zawsze wynagrodzeniu ? czy zawsze jest umowa na pełen etat ? czy mimo panndemii nadal mozna liczyc na wysylanie na szkolenia ?
Godziny w działach ERP 8-16. UoP. Wynagrodzenie zależy od doświadczenia i chęci pracy. Im więcej się robi, tym więcej się zarabia. Szkolenia można sobie jakieś wybrać, stacjonarne (o ile ktoś je robi w pandemii) lub online, a udział w nich będzie uzasadniony, to pewnie się uda.
Z tego co mi mówiono to zależy od doświadczenia. To chyba jednak tylko gadanie, bo a byłem za drogi, choć moim zdaniem moja propozycja była adekwatna do umiejętności...
Podałeś kwotę jaka cię interesuje i dostałeś od razu odmowną odpowiedź, że ich na Ciebie nie stać?
Nie tak, że od razu, ale udało nam się dojść do porozumienie w kwestii wysokości pensji, po prostu.
A kwestia awansu po jakimś czasie wchodzi w grę? jak to wygląda od strony rozwoju pracownika?
W tej firmie nie ma możliwości awansu, bo nie ma stanowisk. Są tylko 2 - 3 osoby w rodzaju 'team leadera', 'kierownika' działów złożonych z 5 - 7 osób. Wynagrodzenie na początku jest niezłe (dla osób bez doświadczenia), potem trochę rośnie, jednak szybko dochodzi się do 'ściany'.
Obsługa tragiczna. Nie można się doprosić o kolejne wdrożenia, o odpowiedzi mailowej nawet nie ma co marzyć. Mamy CDN XL. Pracownicy POLKASU najzwyczajniej nie znają dogłębnie tego programu, bo wielu rzeczy nie wiedzą. Piszemy maile, bo przez telefon nie ma opcji rozmowy, na które często nie ma żadnej odpowiedzi. Albo kontakt urywa się w połowie wykonywania zadania. Problemy tzw "pilne", są wrzucane do ogólnego wora i trzeba cierpliwości, żeby doprosić się o cokolwiek. Aktualizacje i wdrożenia nowych parametrów w oparciu o najnowsze przepisy? Zapomnij. Jedyne, co jest zawsze punktualnie, to comiesięczne, niemałe faktury i przypomnienia o płatnościach (dwa tygodnie przez terminem). Nie polecam.
A pracujecie na połówkach etatu?
@Obecny, dziękuję za Twój komentarz, na pewno wielu osobom się przyda. Wspominasz, że chętne osoby mogą skorzystać ze szkoleń, czy często się one odbywają? Czy firma zapewnia też benefity pozapłacowe? Co sądzisz o atmosferze?
Szkolenia nie są wewnętrzne, a raczej jest możliwość skorzystania ze szkoleń zewnętrznych poszerzających wiedzę i umiejętności w zakresie wykonywanej pracy. Dla przykładu dla wdrożeniowca ERP mogą to być zarówno szkolenia z zakresu programowania czy SQL jak i szkolenia poszerzające wiedzę w zakresie księgowości czy kadr i płac. Benefitów pozapłacowych póki co nie stwierdzono :) Atmosfera jest raczej luźna i koleżeńska.
Pracuję tu obecnie w jednym z działów i w zasadzie nie mogę narzekać. Podejście szefa do pracowników jest bardzo w porządku, to co się uzgadnia podczas zatrudnienia to się dostaje. Podwyżki są, ma się rozumieć jeżeli chce się pracować i się rozwijać. Szef wysyła każdego kto chce na kursy, szkolenia, konferencje, byle były merytoryczne i wartościowe. Zarobki całkiem niezłe. Nie są to kokosy, ale absolutnie nie można na nie narzekać. Firma rozwija się, pracowników coraz więcej, rekrutacja nadal trwa. Ogólnie polecam osobom, które chcą się rozwijać, nie boją się wyzwań i mają trochę samodyscypliny. Naprawdę wtedy można sporo osiągnąć! :)
Zastanawiająca jest ta cisza na forum.
Na stornie Firmowej nadal pokazane są certyfikaty oraz dyplomy, osób które już dawno nie pracują. Nie jestem żadną z tych osób, ale jedną z nich znam.
Uff... Po 9 miesiącach doczekałem się odpowiedzi, ale od "Byłego" - jak rozumiem - pracownika. Z jednej strony dobrze, że nikt z firmy nie stara się tu sztucznie kadzić, ale to, co napisał "Były" na temat sposobu działania (jego rozliczeń nie przeanalizuję, a do swoich nie mam najmniejszych zastrzeżeń), zupełnie nie pasuje do moich ostatnich doświadczeń, dlatego pozwolę się nie zgodzić, a uzasadnienie poniżej: 1. Pierwsze z "ostatnich" doświadczeń dotyczy awarii bazy danych, która niestety parę miesięcy temu dość poważnie zakłóciła nam pracę. Informatyk miał wątpliwości, czy możliwe będzie odzyskanie ostatnich danych, a chłopaki z Polkasu pojawili się po ok. 2 godzinach i wprawdzie siedzieli na pewno ponad swoje godziny pracy, ale problem usunęli, odzyskując jakieś 80-90% danych z tego dnia (regularny backup). 2. Po raz drugi zaskoczyli mnie w zeszłym tygodniu, gdy dostałem od nich e-mail na temat jakiejś aktualizacji formularzy e-deklaracji. Nie wiedząc o co chodzi, przesłałem to do zdziwionej (sic!) księgowej, która po sprawdzeniu przepisów stwierdziła, że takie info ciężko było nawet znaleźć w sieci, a bez tego nie moglibyśmy w tym miesiącu złożyć deklaracji VAT. Tak więc zarzuty dotyczące "dużego problemu z organizacją", jak i "braku profesjonalizmu" postrzegam niestety mało wiarygodnie. Przepraszam, ale wynikają z mocno subiektywnej opinii byłego pracownika (o czym świadczy dobitnie jego ostatnie zdanie). Oczywiście nadal chętnie poznam opinie pracowników, którzy obecnie są w POLKASie.
Firma nie najgorsza jeśli chodzi o zatrudnienie - do czasu. Pierwsze wrażenie bardzo dobre, pensja regularnie atmosfera sympatyczna. Problemy pojawiaja się w momencie kiedy przybywa pracy - kompletny brak organizacji, trzeba pracować powyżej normy (oczywiście żadnych nadgodzin się nie dostaje). Kompletne nieporozumienie w momencie rezygnacji z pracy. Nie wypłacono mi ekwiwalentu urlopowego, urlopu nie pozwolono wybrać - musiałem podpisać fikcyjny papierek zaświadczajacy fakt że urlop wykorzystałem. Jak ktoś nie ma gdzie pracować to może spróbować, ale ogólnie nie polecem. Zgdzam się z opinia krakowianki. Jeśli chodzi o obsługę klientów to bywa różnie - firma raczej się stara, ale nie zawsze wychodzi - duży problem z organizajca, brak profesjonalizmu.
Czytam te opinie i nie wiem o co tu chodzi. Właściciela poznałem kilka lat temu, gdy przenosiłem obsługę informatyczną do jego firmy i zrobił na mnie bardzo pozytywne wrażenie, które raczej nie przeminęło. A z serwisantami nieraz sobie pogawędkę ucinałem i z ich nastawienia do pracy wynika coś zupełnie innego niż tu opisujecie. Do tego obaj pracują tam coś powyżej 5 lat, a to chyba o czymś świadczy. Wątpię, że zdecydowałbym się na dalszą współpracę, gdyby było jak tu opisujecie, bo od ich serwisu i sprawnej infrastruktury IT zależy byt mojej firmy... Coś się więc zmieniło? Może oprócz tych którzy przeszli gdzieś indziej, wypowie się ktoś kto tam aktualnie pracuje?
Nikomu nie polecam współpracy z tą firmą, nierzetelni, nie dotrzymują terminów, jedno wielkie nieporozumienie!!!
uwazajcie. pracodawca zatrudnia pracownika na mieciac(usunięte przez administratora)
Nie polecam, brak profesjonalizmu (usunięte przez administratora) ignorancja
Nie pakuj się tam... najgorsza firma w jakiej pracowałam... Dla właścicieli liczy się tylko wyzysk pracownika... wykorzystają a potem jeszcze zdeptają i na koniec wytrą sobie buty...
Panowie napiszcie coś konkretnego. Co to znaczy, że robota jest w polu. Mają ogłoszenia,że szukają pracowników i było by dobrze wiedzieć coś o nich zanim podejmie się pracę.
Drogi [usunięte przez moderatora] pisz wiecej ciepłych słów bo to jedyne ciepłe słowa o tej Firmie . A robota to jest w polu .