Sun And Snow Szklarska Poręba (Sun & Snow Sp. Z O.O.)

2.6 Dodaj merytoryczną opinię

Sun & Snow Sp. z o.o.

NIP: 5213507582 KRS: 0000318497

Adres: Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego 4, 00-362 Warszawa

Opinie o Sun & Snow Sp. z o.o.

Regina
Inne

Widzę, że odpowiedzi od S&S bazują tylko na grzeczności wypowiedzi, a merytoryka sprowadza się do dziwnych tłumaczeń z ich strony co suma-sumarum zbiega się do braku profesjonalizmu. My niestety po kilku bardzo dobrych doświadczeniach w dość dotkliwy sposób zetknęliśmy się z ignorancją, nie otrzymaniem umowy i brakiem zrozumienia. Otóż po prawie 8-śmio godzinnej podróży z samego południa Polski uzyskaliśmy informację w biurze w Sopocie, że wcześniej nie możemy wejść do apartamentu niż wskazuje na to umowa, czyli godz. 15-sta, z powodu jego nieprzygotowania. I to jest kwestia z którą się liczyliśmy i do której nie mamy najmniejszego żalu. Niemniej jednak pokój oddano nam dopiero przed samą 18-stą, a wcześniej biuro w Sopocie odwlekało oddanie kilkukrotnie o 30 minut, aż w końcu przestano od nas odbierać telefon. Więc zmęczeni, sfrustrowany siedzieliśmy na Monciaku i czekaliśmy na odzew. Po wejściu do pokoju okazało się, że musimy sobie to posprzątać, to co zastaliśmy to czysta pościel i ręczniki. Naczynia włożyłam do zmywarki bo nadawały się do umycia, po wykonanym cyklu wiedziałam dlaczego, ponieważ myte były tylko wodą z racji uszkodzenia zmywarki- nie wyrzuciła tabletki do zmywania????. Kabina brudna, zrobiliśmy kilka zdjęć pokazujących brud, na ekspresie do kawy i przynależnym do niego dzbanku, na czajniku, na podłodze, kafelkach i podłodze. Tego był już za wiele, złożyliśmy reklamację i otrzymaliśmy zwrot za sprzątanie pokoju, bo do opóźnienia i państwo z S&S się nie poczówają i uważają, że nic się nie stało.

Rozczarowany klient
Inne

Bardzo zawiodłam sie na firmie. Pracownicy nie przestrzegają zasad reżimu sanitarnego. Dystans, maseczki pracownikom nie są znane. Mimo ,że na drzwiach firmy jest umieszczona informacja o konieczności założenia maseczki w pomieszczeniach wspólnych, pracownicy to zalecenie ignorują. Gdy zwróciłam uwagę, że w pomieszczeniach zamkniętych jest obowiązek y noszenia maseczeki i poprosiłam o jej założenie pan odwrócił sie do mnie plecami i odpowiedział, że nie ma ochoty ze mną rozmawiać. Rozbudowana oferta, trzy w jednym: arogancja , niewłaściwe zachowanie, brak przestrzegania wprowadzonych zasad. Tak traktowany jest wasz klient. Pracownicy ekipy sprzątającej zatrudnieni przez Wasza firmę twierdzą, że są zwolnieni z obowiązku przestrzegania wprowadzonych w całym kraju zasad sanitarno epidemiologicznych. Będe musiała skrócić pobyt w obawie o swoje zdrowie. Szkoda ,że to co firma oferuje nie pokrywa się z rzeczywistscią.

2

Pracodawca

@Rozczarowany klient

Szanowna Pani, Zawsze z wielką uwagą słuchamy głosów naszych klientów, zwłaszcza tych krytycznych. Nasze biura lokalne działają w oparciu o przepisy ogólnopolskie i wewnętrzne regulacje, dlatego niezwykle trudno nam zaakceptować, że opisana sytuacja miała miejsce. Prosimy o wskazanie numeru rezerwacji, co umożliwi nam wyjaśnienie tej sprawy. Niezależnie od oficjalnego zgłoszenia tego incydentu, podjęliśmy również działania związane z wytycznymi dla naszego personelu oraz dla firm sprzątających, by ograniczyć w przyszłości możliwość wystąpienia podobnych zdarzeń. W przypadku konieczności skrócenia pobytu - prosimy o zgłoszenie oficjalnej reklamacji, co pozwoli nam znaleźć optymalne dla Pani rozwiązanie tej kwestii.

Michał
Inne

Odradzam korzystaniebz usług tej firmy. Maksymalnie wykorzystuja prawo aby zwlekac ze zwrotem odwolanych pobytow. Zwroty zamiast dokonywac w ciagu kilku dni to kaza oczekiwac 6 miesiecy! To jest zwykle naciaganie! Pobyt odwolany przez firme. Infolinia Klienta ma w powazaniu.

Pracodawca

@Michał

Szanowny Panie Michale, Bardzo nam przykro, że musiał Pan tak długo czekać na zwrot środków za niezrealizowany wypoczynek. Mając na uwadze, że okres 6-miesięcy przewidziany przez przepisy dotyczące COVID19, jest dla naszych klientów trudny do zaakceptowania, sukcesywnie staramy się upraszczać zwrot środków i przyspieszać terminy. M.in. wprowadziliśmy możliwość darmowej zmiany terminu rezerwacji. W przeszłości oferowaliśmy również dodatkowy rabat do wykorzystania przy zmianie terminu rezerwacji, gdy wyjazd odwołany był w związku z obostrzeniami w branży turystycznej. Jednocześnie na bieżąco skracamy czas, w jakim środki finansowe wracają do naszych klientów w przypadku anulowania rezerwacji. Możemy tylko ubolewać, że nie stało się to standardem w całej branży. Dziś w przypadku Sun & Snow termin 6 miesięcy praktycznie nie występuje, a zwroty następują znaczenie szybciej. W szczytowym momencie rezygnacji z pobytów wypoczynkowych problem, o jakim Pan wspomniał dotyczył ułamka odwołanych wyjazdów i najczęściej związany był z procedurami reklamacyjnymi.

Wojciech
Kandydat

Byłem na rozmowie o prace w Kołobrzegu. Panie (kierowniczka i nie wiem kto jeszcze) obiecały dać informacje zwrotną maksymalnie do następnego tygodnia, będę względu na to jaka ona będzie. Niestety nie traktują poważnie kandydatów. Co jest warte zaznaczenia dla przyszłych kandydatów to dyżurny telefon 24/7, oraz możliwość urlopu w okresie jesienno-zimowym. Zarobki zwyczajne (takie jak wszędzie). Tak jak ktoś pisał wcześniej szanse raczej dla osób bez doświadczenia, nie zagrażające etacie kierowniczki. Szkoda czasu.

BOROWIK
Inne
@Wojciech

Pani kierowniczka Joanna jest bardzo harda, pyskata i pewna siebie. Jest najmądrzejsza w całej "wsi" a niestety nie zawsze ma rację. Musi mieć mocne plecy, jeśli tam jeszcze pracuje. Właściciel

Pracodawca

@BOROWIK

Szanowny Panie/Pani Borowik(u), Jakość obsługi klientów, zarówno korzystających z apartamentów, jak i właścicieli lokali, jest dla nas zawsze priorytetem. Wiele uwagi poświęcamy na wdrażanie narzędzi pozwalających na jej monitorowanie. Prowadzimy zarówno badania ankietowe, jak i losowe wywiady z osobami korzystającymi z naszych usług oraz z właścicielami apartamentów, a nawet wdrożyliśmy usługę tzw. tajemniczego klienta. Nie możemy oczywiście wykluczyć, że wyrobił Pan sobie subiektywną opinię w relacjach z naszym pracownikiem, jednak dotychczas nie mieliśmy sygnałów, o których Pan wspomina. Co więcej - każdy nasz pracownik podlega okresowej ocenie uniemożliwiającej zastosowanie zasady „mocnych pleców”, o której Pan wspomniał.

Pytanie
 Pytanie

Jakie godziny pracy przyjęte są w firmie Sun & Snow Sp. z o.o.?

Pracodawca

@Pytanie

Dzień dobry, to zależy od stanowiska - normalne godziny pracy to 9:00-17:00 lub 8:00-16:00, a w dziale rezerwacji praca jest dwuzmianowa (od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00 i 12:00-20:00) oraz w wybrane weekendy w godzinach 9:00-17:00.

Ktos
Kandydat
 Pytanie
@Sun & Snow Sp. z o.o.

A gdzie jest praca 8-16? Czy można wnioskować do kierownik o takie godziny pracy ? Czy z góry jest ustalone 9-17?

Pracodawca

@Ktos

Dzień dobry, czas pracy w innych działach niż dział rezerwacji można ustalać z kierownikiem działu (9-17 lub 8-16). W dziale rezerwacji system jest zmianowy i nie ma możliwości zmiany godzin.

Pytanie
 Pytanie

Czy pracodawca Sun & Snow Sp. z o.o. organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?

Pracodawca

@Pytanie

Sun & Snow organizuje szkolenia wewnętrzne, które mają na celu podnoszenie kwalifikacji pracowników w obszarach, w których pracują, w zależności od zajmowanego stanowiska.

Pytanie
 Pytanie

Bardziej angielski biznesowy czy potoczny, podczas rozmowy w Sun & Snow Sp. z o.o.?

Szklarska
Były pracownik
 Problem
@Pytanie

Angielski biznesowy...buahahahaha...! Wystarczy, że potrafisz posługiwać się tłumaczem Google. Tak to działa w Sun&Snow w Szklarskiej Porębie.

Pytanie
 Pytanie

Czy osoby bez doświadczenia mają szansę na zatrudnienie w Sun & Snow Sp. z o.o.?

Szklarska
Były pracownik
@Pytanie

Jak najbardziej! Nie masz szansy na zatrudnienie jeśli masz lepsze kwalifikacje zawodowe niż Pani kierownik. Weryfikacja CV polega na wyrzucaniu do śmietnika aplikacji osób, które stanowią potencjalne zagrożenie dla stanowiska Pani Anety. Władza uderza do głowy - łatwiej wówczas zapomnieć o swoich kompleksach.... taka sytuacja w Szklarskiej Porębie. Pozdrawiam.

Właściciel

(usunięte przez administratora) W rzeczywistość S&S nie obchodzi zysk właścicieli i procent obłożenia. Mają zbyt małe moce przerobowe (gospodarka centralnie sterowana) z uwagi na kilka osób do tego przeznaczonych w Warszawie na całą Polskę ale to nic nie szkodzi bo oni i tak zarabiają w każdym wypadku. Polecam zająć się samemu poprzez booking.

Mieczysław
Inne
@Właściciel

Dlaczego tak uważasz. Sam miałeś podobne doświadczenia z firmą i za ich pośrednictwem wynajmowałeś apartament wakacyjny? Jeżeli ktoś szuka pracy to na stronie https://pracodawcy.pracuj.pl/sun-snow-sp-z-o-o,15684 pracodawca proponuje zatrudnienie dla specjalisty do spraw obsługi klienta. Może kogoś zainteresuje ta oferta.

anonim
@Właściciel

Szanowny Panie, Zwracamy się z uprzejmą prośbą o niewprowadzanie w błąd innych użytkowników serwisu. W każdej z ponad 30 lokalizacji, gdzie Sun & Snow oferuje apartamenty obecni są wykwalifikowani rezydenci. Zbudowanie największej w Polsce bazy apartamentów wakacyjnych w Polsce (aktualnie jest ich blisko 2000) było możliwe wyłącznie dzięki połączeniu pracy zaangażowanych przedstawicieli Sun & Snow z Klientami, którzy powierzyli nam swoje nieruchomości do zarządzania i od wielu lat kontynuują tę współpracę, ceniąc liczne płynące z niej korzyści.

Darek
@anonim

Moja opinia jest zgodna z rzeczywistością i nie wprowadzam nikogo w błąd współpracowałem z waszą firmą jako właściciel i ciągle były jakies problemy (usunięte przez administratora) . Nigdy więcej nie chcę mieć z wami do czynienia i odradzam wszystkim moim znajomym współpracę z waszą firmą .

biuro@sunandsnow.pl
@Darek

Szanowny Panie, Prosimy o kontakt na nasz mail, który się wyświetlił i przesłanie numeru rezerwacji, co umożliwi wyjaśnienie sprawy. Może Pan również złożyć oficjalną reklamację. Przedstawia Pan sytuację w taki sposób, jakby normalną praktyką w apartamentach, którymi zrządzamy, było zatrzymywanie kaucji - co jest oczywistą nieprawdą. Pragniemy podkreślić, że kaucja jest zatrzymywana tylko w kilku wyjątkowych przypadkach które są ujęte w regulaminie (dewastacje, zniszczenia lub palenie tytoniu), który jako wynajmujący musiał Pan zaakceptować. Każda opinia jest dla nas ważna, nawet najbardziej krytyczna, ale w sytuacji, gdy podaje Pan niepełne, nie podlegające weryfikacji informacje, które mogą wprowadzać w błąd - nie mamy szansy wyjaśnienia danego problemu.

Darek
@biuro@sunandsnow.pl

Złożyłem oficjalną reklamację która oczywiście nie została rozpatrzona pozytywnie a ja byłem niewinny i zatrzymaliście mi 300 zł kaucji niesłusznie i nie wprowadzam nikogo w błąd każde moje słowo jest prawdziwe dorabiacie się na czyimś nieszczęściu. Jestem poważnym człowiekiem i w życiu nie napisał bym nieprawdy, wystarczy poczytać opinie na tej stronie wszystkie macie negatywne czyli waszym zdaniem wszyscy piszą nieprawdę?

Właściciel apart.w Szklarskiej
@Właściciel

Potwierdzam ze swoich obserwacji. Wszelkie uszkodzenia w apartamencie obciążają jego właściciela. Rozumiem, że za potłuczone naczynia nie będziemy ganiać Gości hotelowych, ale np. podziurawione drzwi (ktoś je skopał?), uszkodzona noga w sofie (śpiąc walczysz, żeby nie sturlać się na ziemię), to już chyba przesada. Wiem, że apartamenty nie są sprawdzane po pobycie Gości, bo zdarzyło mi się parokrotnie wysłać do apartamentu znajomych (bez informowania S&S) i kontroli nie było. Potem odpowiedzialność się rozmywa, albo mówiąc wprost przekłada na wydatki remontowe właściciela apartamentu. Do tego trzeba dołożyć regularne już opóźnienia w wypłacaniu czynszów właścicielowi. Mam równą kwotę co miesiąc (niezależnie od obłożenia). 7-dniowy termin płatności regularnie nie dotrzymywany. Płacili po miesiącu, ale za styczeń i luty do dziś nie ma wpłaty, a jest już 22.03! Na maile i telefony w tej sprawie nie reagują. Odradzam oddawanie swojego apartamentu w zarządzanie S&S. Firma stała się chyba za duża i zapewne brakuje kontroli z centrali i audytów jakości obsługi gości i właścicieli.

Szklarska
Były pracownik
@Właściciel apart.w Szklarskiej

Problemem w Szklarskiej Porębie jest Pani kierownik, która dba jedynie o swój wizerunek w oczach przełożonego i prezesów. Nie ma znaczenia z jakimi problemami boryka się wlasciciel apartamentu czy jego goście. Ważny jest komfort Pani Kierownik.

Mariusz

Witam, Problem z dodzwonieniem się jest od kilku lat i nic się nie zmienia pomimo interwencji u Dyrektora B.Majdaka, a do Dyrektora dodzwonić się to graniczy z cudem. Z właścicielami jest problem porozmawiać bo podobno ciągle ich nie ma. Wypłata czynszów - rzadko jest w terminie, ale zdarza się. Obecnie zalegają z wypłatą czynszów za marzec i nie mogę uzyskać informacji kiedy wypłacą. Współpracuję z firmą od 10 lat i chyba się już przyzwyczaiłem, ale teraz co się dzieje to jest dramat, zero, kompletnie zero rzetelnej informacji co się dzieje z wypłatą, obiecują że wypłacą do końca tygodnia i tak non stop. Coś czuję że skończy się w sądzie.

Jacek

Jestem właścicielem apartamentu, nawiązałem współpracę z sun&snow. Muszę przyznać, że kontakt z nimi jest niezrozumiale utrudniony. (usunięte przez administratora) Ciekawe czy inni właściciele mają podobne problemy ?

Marta
@Jacek

Mamy dokładnie ta sama sytuacje. Wypowiedzieliśmy umowe ze skutkiem natychmiastowym(usunięte przez administratora) Jak dla mnie to jeden (usunięte przez administratora), przerzucaja rezerwacje na bookingu bez wiedzy właścicieli, właściwie wszystko tam jest robione ze plecami właścicieli. Zorientowaliśmy się w temacie i podziękowaliśmy za współpracę. (usunięte przez administratora)

Mag
@Jacek

Tak , też mamy ten sam problem.

Mieczysław
Inne
@Mag

Mógłbyś przybliżyć zasady Twojej dotychczasowej współpracy z firmą Sun & Snow? Wiesz może, dlaczego obecnie jest problem z wypłatą należnych Ci środków? Nie mam wiedzy związanej z tą firmą, dlatego może będziesz tak uprzejmy i napiszesz coś więcej? Zachęcam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim
@Jacek

Szanowni Państwo, Nieustannie pracujemy nad podnoszeniem jakości naszych usług oraz usprawnianiem procesów. Zachęcamy Państwa do osobistego kontaktu mailowego na adres: bok@sunandsnow.pl, aby wyjaśnić zaistniałą sytuację i upewnić się, że nie nastąpi w przyszłości. @ Pani Marto – wszystkie nasze działania mają podstawy w zawartych umowach, a sposób działania firmy, który Pani opisała, nie odpowiada rzeczywistości. Z chęcią wyjaśnimy zaistniałą sytuację osobiście, aby zrozumieć co spowodowało takie wrażenie. @Drogi/a Mag – bardzo prosimy o kontakt poprzez mail: bok@sunandsnow.pl. Z pewnością wyjaśnimy sprawę.

ZOSIA
@Jacek

Potwierdzam, każda płatnośc czynszu po wielokrotnym upomnieniu firmy (wezwaniu do zapłaty), zatrzymują 30% stwki czynszu , tak na prawdę nie ponosząc żadnej odpowiedzialności, nie dopilnowują apartamentu ( jego stanu technicznego) mediów (czy zostały zakręcone kaloryfery po jego opuszczeniu przez klientów), u mnie po sezonie była ogromna dopłata mediów, co sama musiałam pokryć z własnej kieszenii. Absolutnie odradzam współpracę z ta firmą; zero kontaktu

Wysocki

Witam, W firmie spędziłem dwa lata. Dwa bardzo pozytywne lata. Czemu ? To proste... Ludzie... Jak dla mnie głównym aspektem wpływającym na zadowolenie z pracy jest panująca w niej atmosfera. Jeśli chodzi o Sun & Snow jest on znakomita. Ludzie z którymi chce mi się spotykać nie tylko w pracy ale i poza nią ( Zazwyczaj starałem się rozdzielać prace/znajomych). Wiadomo że nie dla wszystkich będzie to wyznacznik tego czy warto się zainteresować stanowiskiem w firmie. Dla tych którzy cenią sobie inne aspekty takie jak dodatki proponowane przez pracodawce podpowiem iż pracownicy otrzymują vouchery na 7 dni darmowego (jedynie koszty sprzątania pozostają do zapłaty) pobytu a apartamentach z oferty firmy. Super sprawa na wyjazd ze znajomymi/ukochanymi. Ważną kwestią jest również wynagrodzenie. Te na start może z nóg nie zwala jednak jeśli ktoś chce pracować może liczyć na podwyżki i szybkie dojście do przyjemnych sumek wpływających co miesiąc na konto (a tu opóźnień nie ma nigdy:D ). Czy polecił bym tą firmę jako dobrego pracodawce ? Tak, gdyż jest naprawdę wiele powodów by związać swój życiorys z tym miejscem. Serdecznie pozdrawiam. :)

Maciej
Inne
@Wysocki

Zgadzam się, atmosfera w pracy to druga najważniejsza rzecz, zaraz po wynagrodzeniu. Zrezygnowałeś z powodu niektórych z warunków, czy była to Twoja prywatna decyzja? Powiedz jeszcze proszę jak finanse, bo to dosyć istotne. Dzięki.

Ciekawość
 Pytanie

Odpowie mi ktoś na pytanie na czym w skrócie polega praca na stanowisku Specjalisty ds. obsługi klienta, jakie są dni i godziny pracy i jaka jest średnia pensja na rękę? Z góry dziękuję za odpowiedź

Pracodawca

@Ciekawość

Obowiązki pracownika zatrudnionego na stanowisku Specjalisty ds. Obsługi Klienta są następujące: • Profesjonalna obsługa zapytań telefonicznych i mailowych (najczęściej pytania dotyczą: dostępności apartamentu w konkretnym terminie, terminu płatności, kwestii związanych z zameldowaniem) • Tworzenie ofert w oparciu o kryteria wskazane przez Klienta • Dokonywania rezerwacji • Stały kontakt z biurami lokalnymi i partnerami biznesowymi • Dbanie o dobry wizerunek firmy Praca jest dwuzmianowa (od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00 i 12:20) oraz w wybrane weekendy w godzinach 9:00-17:00. Forma zatrudnienia: umowa o pracę. Wynagrodzenie zależy od kwalifikacji kandydata (wykształcenia, doświadczenia zawodowego, znajomości języków obcych).

Pytanie
 Pytanie

Na jakie benefity można liczyć w Sun & Snow Sp. z o.o.?

1

Pracodawca

@Pytanie

Firma Sun & Snow partycypuje w kosztach grupowego ubezpieczenia na życie oraz każdy pracownik otrzymuje co roku 7 darmowych dni w dowolnej lokalizacji, poza sezonem wysokim. Na pewno Sun & Snow nie ma tak bogatego pakietu benefitów, jak duże korporacje, ale firma jest doceniana za wiele innych aspektów, m.in. bardzo przyjazną atmosferę i ludzi, którzy tu pracują.

siwszy

Władysławowo MALOVES. (usunięte przez administratora) brudno, drogo, za pewne nie apartament tyko pokój robotniczy. Pleśń na fugach, silikonie, pajęczyny latające w narożnikach ścian i w sofie na niby czystej pościeli. Pokój pozostawia wiele do życzenia żeby nazwać go apartamentem. Wejście do klatki schodowej i odpadający od wilgoci tynk na niej daje obraz standardu świadczonych usług. STANOWCZO OSTRZEGAMY PRZED

1

Pracodawca

@siwszy

Szanowny Panie, Wysoka jakość obsługi i standard apartamentów dostępnych w naszej ofercie od lat pozostają dla nas kwestią priorytetową. Na podstawie Pańskiej opinii nie jest możliwe zweryfikowanie, którego apartamentu opis dotyczy. W celu wyjaśnienia sytuacji zapraszamy do bezpośredniego kontaktu pod adresem mailowym: biuro@sunandsnow.pl. Jako lider rynku wdrożyliśmy szereg programów dotyczących jakości obsługi, dzięki czemu liczba reklamacji, jakie wpływają do nas rokrocznie zdecydowanie maleje. Np. we Władysławowie w ostatnim czasie zostało odnowionych kilka apartamentów. W grudniu nasze biuro we Władysławowie nie otrzymało żadnych uwag co do czystości apartamentów - tak, abyśmy mogli od razu, na miejscu, zareagować. Opisane przez Pana okoliczności są nieakceptowane w ramach przyjętych przez Sun & Snow standardów. Będziemy wdzięczni za przesłanie zastrzeżeń wraz z numerem rezerwacji, co pozwoli nam odnieść się do zaistniałej sytuacji.

siwszy
@Sun & Snow Sp. z o.o.

Zauważywszy naklejkę na drzwiach wejściowych do pokoju odnośnie zwracania uwag o standardzie i czystości pod adres czystosc@sunandsnow.pl napisałem wiadomość podczas naszego pobytu. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem odpowiedzi i na co liczyłem przeprosin i zmiany apartamentu. Podczas pobytu spotkaliśmy ludzi o takim samym zdaniu odnośnie jakości i czystości pokoi.

siwszy
@siwszy

nr rezerwaci to 473030 apartament maloves 131

Pracodawca

@siwszy

Dziękujemy za podanie danych, które umożliwiły działowi reklamacji zajęcie się Pańskim przypadkiem. Sprawa została wyjaśniona i zamknięta.

Gdanszczanka

Witam. Firma ta jest ogólnopolska i ma bardzo duże doświadczenie na rynku. Pracują w niej bardzo fajni ludzie. Warunki umowy są zrozumiałe i czytelne od pierwszej rozmowy kwalifikacyjnej. Wszyscy bardzo pomocni i zaangażowani. Polecam w 100%

Anna
 Rekomendacja

Proces rekrutacji bezproblemowy, umowa o pracę na dogodnych warunkach, elastyczny grafik. Warto :)

Anonim
 Rekomendacja

Jako pracownik polecam pracodawcę. Od pierwszych dni umowa o pracę, elastyczny grafik, prowizyjny element wynagrodzenia, regulowany terminowo. Poznałam mnóstwo ciekawych i inspirujących osób zarówno wśród turystów z całego świata jak również spośród pozostałych pracowników. Mogę pracować w pełni w zgodzie z sumieniem, co aktualnie na rynku pracy nie jest takie oczywiste.

Rudzielec

Pracuję w Sun&Snow już 2 lata - nie mam na co narzekać - wynagrodzenia bardzo dobre, umowy o pracę, genialna atmosfera, świetni ludzie. Nie rozumiem dlaczego w ogóle wypowiadają się ludzie, którzy NIGDY nie pracowali w Sun&Snow, tylko GOŚCIE albo WŁAŚCICIELE, a tak naprawdę nie wiadomo czy to oni... Ten portal jest przeznaczony na opinie o PRACODAWCY, a nie o usługach...

Ketiw

(usunięte przez administratora). Inwestycja w Szklarskiej Porebie, opoznienie ponad rok. Zwodzenie inwestorow i brak kontaktun z Zarzadem Univitae jako wykonawcy obiektu. Sun & Snow sprzedaje apartamenty ale w razie klopotow umywa rece. Odradzam wszelkie kontakty z Sun & Snow i z firma Univitae.

szukająca
@Ketiw

To forum dla szukających pracy w tej firmie, a nie żalących się kooperantów.

Zostaw merytoryczną opinię o Sun & Snow Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Sun & Snow Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Sun & Snow Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Sun & Snow Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 2 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Sun & Snow Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Sun & Snow Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Sun & Snow Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii