Opinie o Sun & Snow Sp. z o.o.
Byłem gościem S&S w Zakopanem Lipki Park . Polecam wszystkim. Mega profesjonalna obsługa Pani menager i Pani w krótkich włosach o bardzo dziwnym imieniu przesympatyczne. Uśmiechnięte i dowcipne o co w dzisiejszych czasach trudno. Atmosfera bardzo pozytywna. Jeśli miał bym się do czego przyczepić to kaucja!! mogło by jej nie być . Pozdrawiam i polecam. Krzysztof
Gdyby na recepcji pracowało więcej tak sympatycznych Pań wszystkie pozostałe niedogodności i pierdoły do których można by się przyczepić nie miały by znaczenia. Brawo za profesjonalizm i zrozumienie. Pozdrawiam. Na pewno wrócimy !! A BYWALCOM POLECAM LUZU. W DOMU TEŻ SIĘ CZASEM COŚ PSUJE... I WYMAGA REMONTU A JEDNAK DA SIĘ Z TYM ŻYĆ. Zofia
Mam,jako klient, pozytywne zdanie na temat tej firmy.Od kilku lat korzystam z usług najmu w tym w okresie wakacji .Rezerwacji m.in. wakacji na pobyt przeważnie13 dniowy dokonuję w okresie ferii zimowych i nigdy nie było żadnych problemów, apartamenty były przygotowane na czas , wysprzątane .Nigdy nie odwołano Nam rezerwacji.Tak było i podczas pobytu w Gdańsku ,który zakończyliśmy kilka dni temu.Najmowalismy dotychczas apartamenty dwupokojowe nad morzem, w tym Trójmieście, Kołobrzegu, ale i w górach, w tym w Karpaczu.Nigdy nie było jakichkolwiek problemów.
Miałam przyjemność mieszkać w apartamencie oznaczonym jako 221. Apartament czysty, przestronny, bardzo dobrze wyposażony: pralka, zmywarka, mikrofala, itp., w pełni wyposażony aneks kuchenny. Bardzo dobry stosunek ceny do jakości. Przemiła obsługa, możliwość zmiany warunków zakwaterowania (apartament nie był przeznaczony dla rodzin ze zwierzętami a mimo to właściciel wyraził zgodę po kontakcie z przemiłą Panią z recepcji) Apartament godny polecenia dla 5 osobowej rodziny. Dziękujemy
Apartament 221 w Szklarskiej Porębie ma 51 m2 i jest wyposażony w dwa łóżka 2-osobowe oraz dwa łóżka 1-osobowe. Ma 3 pokoje, zaś maksymalnie może w nim nocować do 6 osób.
Witam. Firma ta jest ogólnopolska i ma bardzo duże doświadczenie na rynku. Pracują w niej bardzo fajni ludzie. Warunki umowy są zrozumiałe i czytelne od pierwszej rozmowy kwalifikacyjnej. Wszyscy bardzo pomocni i zaangażowani. Polecam w 100%
Widzę, że każą tylko dzwonić, ale mimo wszystko ja bym chciała się dowiedzieć czegoś na temat innego stanowiska niż tutaj osoby pytały, najlepiej od samych pracowników po prostu. Specjalistka ds. obsługi klienta jak często pracuje w weekendy? Bo jest o tym wzmianka w ogłoszeniu, jeśli faktycznie często się przychodzi, to chciałabym też wiedzieć, czy dopłacają za to, czy ten dzień jest traktowany jak każdy inny.
Dzień dobry w bezpośrednim kontakcie możemy wyjaśnić wszystkie kwestie które będzie chciała Pani poruszyć. Pozdrawiamy Zespół Sun & Snow
Czy z ostatniego zapytania dla Pań sprzątających można rozumieć, że występują umowy o pracę? taka widzę teraz przy ofercie na obsługę klienta. pokazuje mi informacje, że od prawie tygodnia oferta jest już widoczna, czy ktoś z was może aplikował? zastanawiająca jest dla mnie ta rozbieżność miedzy widełkami w postaci 500 zł. czemu taka wysokość i skąd się bierze?
Dzień dobry zachęcam do kontaktu telefonicznego lub mailowego. Otrzymają Państwo szczegłówe informacje. Pozdrawiam Zespół Sun & Snow
Już dwa razy byliśmy gośćmi S&S, W lipcu 2023r. wybraliśmy się do apartamentu 32 przy ul, Sienkiewicza 9 w Świeradowie Zd. Apartament jest bardzo funkcjonalny dla 2 osób. Dobrze wyposażony w potrzeby sprzęt gospodarstwa domowego. Ciekawa nowoczesna, przytulna aranżacja wnętrza. Pomieszczenia i wyposażenie bardzo czyste. Blisko sklep , park, restauracje i szlaki turystyczne. Pobyt bardzo udany. Polecam w 100%. Małgorzata L.
W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie Sun & Snow Sp. z o.o.? Są one dodatkowo płatne czy może jest możliwość odbioru godzin?
Dzień dobry zapraszam do kontaktu bezpośredniego na maila administracja@sunandsnow.pl zostanie Pani/Panu przedstawiony cały schemat rozliczenia nadgodzin oczywiście jeżeli one występują w danym stanowisku pracy. Pozdrawiam
A nie można krótko tu odpowiedzieć? Bo ja jestem ciekawa czy raz można odebrać kasę, a jak ktoś potrzebuje wolne to wybrać dni żeby z urlopu nie schodziło? Na jakich stanowiskach nadgodzin nie ma wcale?
Dzień dobry zapraszam do kontaktu bezpośredniego na maila administracja@sunandsnow.pl Pozdrawiam
A czy jeśli ktoś nie posiada maila może uzyskać jakieś informacje telefonicznie? Czy osoby pracujące jak sprzątaczki mają normalne umowy czy może zleceniówki? Sprzątaczki wtedy mają możliwość wyrobienia nadgodzin?
Dzień dobry jak najbardziej zapraszam do kontaktu telefonicznego pod numerem 22 450 26 00. Pozdrawiam Zespół Sun & Snow
Apartament spełnił oczekiwania , bardzo dobrze wyposażony.Wnętrza czyste i funkcjonalne.Duży balkon z pięknym widokiem na górską panoramę.Okolica cicha i spokojna, niedaleko sklep. Polecam
Napisał ktoś z pracowników w wątku na temat chociażby działu księgowości, że relacje z pracownikami są jak najbardziej ok. A co do pracy, ktoś coś wie? Zatrudnienie na umowę o pracę. Benefity dodatki wchodzą w skład zatrudnienia? Może ktoś wymienić co konkretnie należy się w księgowości? Atmosfera w biurze też ok?
Dzień dobry miło nam jest że jest Pani zainteresowana pracą w firmie Sun & Snow. Zapraszam do bezpośredniego kontaktu na maila administracja@sunandsnow.pl w odpowiedz na niego przedstawimy całą ścieżkę kariery wraz z benefitami przysługującymi w firmie.
(usunięte przez administratora)
Naprawdę, a długo już ta sytuacja trwa? Doprecyzuj trochę, jak możesz, czy to kwestia paru dni czy już dłużej czekasz. I czy taka sytuacja w każdym przypadku jest, firma jakoś to tłumaczy?
Pracowałam w firmie Sun&Snow i wspominam ten czas bardzo dobrze????ze względów osobistych musiałam zmienić prace ale dziwią mnie opinie na temat wynagrodzenia.Wynagrodzenie było zawsze na czas.Jak była potrzeba dyrektorzy regionalni zawsze pomocni jak i centrala oraz księgowość.Pozdrawiam
A o jakie stanowisko chodzi właściwie? I jeszcze właśnie jak pracownik odchodzi, to dostaje coś na pożegnanie? Niekoniecznie kase, ale jakiś prezent czy spotkanie pożegnalne?
Fajne apartamentowce B51 Jest bardzo fajny polecam wziąść apartament w budynku B Ale w A też jest ok klucz odbiera się z kluczomatu i tyle a nie męczyć się w biurze Polecam
Bardzo dziękujemy za pozostawiony komentarz. Staramy się wprowadzać jak najlepsze udogodnienia dla klientów.
Nie polecam pracy w tej firmie !!!!! Zostałam zatrudniona jako korydynator do sprawdzenia czystości apartamentow,a zostałam sprzątaczką nie tylko apartamentów ale magazynów , które nie były sprzątane latami pełne zdechłych mysz i gównien. Ogólnie w tej firmie ludzi traktuje się jak przedmiot ,dzień po umowie próbnej przekazano mi iż nie mam już pracy ,bo są cięcia etatów. Nie polecam w szczególności w Międzyzdrojach.
Pani Sylwio - o zakresie obowiązków została Pani poinformowana przy rekrutacji. Potwierdzamy, że na tym stanowisku, poza sezonem i podkreślamy - podczas niskiego obłożenia, były przypisane obowiązki utrzymania w czystości apartamentów i magazynów. Były to warunki od początku jasne i zaakceptowane przez Panią. Rozumiemy rozgoryczenie związane z brakiem przedłużenia umowy, która wygasła, jednak nie wynikało to z "cięcia etatów", ale zmiany struktury organizacji.
A ile w takim razie trwa okres próbny? I czy często zdarza się, że pracownicy z różnych powodów nie mają przedłużonej umowy po okresie próbnym?
Ja mam niezbyt dobrą opinie ,ponieważ miałem być klientem ale moją rezerwację odwołano nie powiadamiając " Booking "ani mnie przez którego rezerwowałem a potem już w tej miejscowości nie było dla mnie lokalu ,musiałem rezerwować w pobliżu.Miałem nawet tel od lokalnego przedstawiciela Sun and snow o lokalu alternatywnym nawet umawiałem się o której przyjadę a po moim telefonie na mniej niż 24 godz przed przyjazdem okazało się że rezerwację odwołano bez informacji zwrotnej.
W grudniu byłam w Gdyni Orłowo w Waszym apartamencie.Wyposazenie w kuchni pozostawia wiele do życzenia. Brak dostatecznej ilości szmatek,worków na (usunięte przez administratora) itp.Garnków mało o nożach nie wspomnę.Dwa palniki kuchenki za tą cenę to trochę żart. Nie wspomnę o telewizorze, który nie mał podstawowych kanałów informacyjnych.tvn24 polsat2 itp
Z tego co w internecie udało mi się znaleźć, to firma szuka teraz Specjalisty ds. obsługi klienta i szczerze myślę, czy się nie zgłosić. Mam tylko pytanie, jaka jest atmosfera w biurze? I czy zarobki są w porządku? Podobno jest system zmianowy z tego co wyczytałam, więc ciekawa jestem jak układane są grafiki?
Byłem gościem S&S w Zakopanem Lipki Park . Polecam wszystkim. Mega profesjonalna obsługa Pani menager i Pani w krótkich włosach o bardzo dziwnym imieniu przesympatyczne. Uśmiechnięte i dowcipne o co w dzisiejszych czasach trudno. Atmosfera bardzo pozytywna. Jeśli miał bym się do czego przyczepić to kaucja!! mogło by jej nie być . Pozdrawiam i polecam. Krzysztof
Gdyby na recepcji pracowało więcej tak sympatycznych Pań wszystkie pozostałe niedogodności i pierdoły do których można by się przyczepić nie miały by znaczenia. Brawo za profesjonalizm i zrozumienie. Pozdrawiam. Na pewno wrócimy !! A BYWALCOM POLECAM LUZU. W DOMU TEŻ SIĘ CZASEM COŚ PSUJE... I WYMAGA REMONTU A JEDNAK DA SIĘ Z TYM ŻYĆ. Zofia
Jako wlasciciel - jednego z apartamentow - nie polecam. Moloch ktory wogole nie dba o marketing inwestycji i nie przyciaga klienta. Prowizja duzo wieksza niz rynkowa np. renters, jesli doliczyc ich stawki + posrednikow. Wkoncu sposob zarzadzania - polega na przerzycaniu wszystkich oplat bez informowania wlascicieli o rosnacych kosztach. Tragedia. szukajcie innej firmy do inwestycji
Umowy z firmą Sun & Snow są jednymi z bardziej transparentnych na rynku. Wszystkie koszty zawarte są w ogólnych warunkach umowy. Sun & Snow nie dolicza żadnych kosztów dodatkowych, a dzięki panelowi właściciela, ma on możliwość wyłączenia, lub włączenia dodatkowych promocji czy usług pośredników. Większość drobnych napraw, jest usuwana przez personel naszej firmy, zaś w przypadku wystąpienia kosztów powyżej 100 zł, każdorazowo właściciel jest informowany o tym fakcie, dlatego trudno nam zgodzić się z opinią wyrażoną powyżej.
Firma nie płaci faktur. Faktury wiszą nie opłacone ponad blisko 30 dni. Oboecanki wpłat, kasy brak. Ostrzegam podwykonawców.
Stanowczo protestujemy przeciwko takim insynuacjom. Oczywiście może zdarzyć się incydentalnie jakiś przypadek zaległej płatności wynikający z błędu ludzkiego, np. zgubionej faktury, jednak na przestrzeni ostatnich kilkunastu miesięcy nie mieliśmy odnotowanego przypadku drastycznego opóźnienia w płatnościach. Prosimy o kontakt z centralą firmy i wyjaśnienie tej sprawy.
Jak prezentują się możliwości ewentualnego awansu na wyższe stanowiska w Sun And Snow Szklarska Poręba (Sun & Snow Sp. Z O.O.)?
W biurach lokalnych w Sun & Snow mamy wdrożoną płaską strukturę, w związku z tym, ewentualne możliwości awansu w ramach biura lokalnego są dość ograniczone. Staramy się jednak, by rotacja w naszych zespołach lokalnych była jak najniższa i doceniamy zaangażowanie pracowników tam zatrudnionych. W przypadku ambitnych osób zachęcamy do śledzenia ogłoszeń dotyczących pracy nie tylko w biurach lokalnych, ale w całej firmie, np. w centrali.
Szanowni Państwo, bardzo mi przykro, że nasze nieporozumienie muszę opisywać na forum, natomiast celowo od kilku dni nie odpowiadaja Państwo na moje maile. Od paru dni niesłusznie przetrzymują Państwo moją kaucję za pobyt w gdanskim apartamencie. Została stwierdzona szkoda umywalki, którą zastaliśmy już po przyjeździe do apartamentu. "Odprysk" był na tyle nieznaczący, że nie przyszło nam do głowy by go zgłaszać, abyście nie uznali go za szkodę przez nas wyrządzoną. W Internecie znajduje się wiele opinii, w których Klienci skarżą się, że nie oddają Państwo kaucji w skutek wyimaginowanych szkód ale patrzyłam na to z przymrużeniem oka. Jednak okazuje się, że naprawdę w taki sposób działacie. Będę wdzięczna, za przesłanie zdjęcia umywalki z dnia przyjazdu tuż przed naszym zameldowaniem (cyfrowe zdjęcia posiadają datę i godzinę), na którym umywalka będzie w stanie nienaruszonym. Bo chyba od tego tak naprawdę powinni Państwo zacząć. nr rezrwacji 750920
Update: Sytuacja została profesjonalnie rozwiązana. Sun&Snow zwróciło całość kaucji. Niestety nie widzę możliwości usunięcia starego komentarza.
Byłem pracownikiem Sun&Snow przez 5 lat. Przez pierwsze dwa lata zadowolonym pracownikiem. Ale to co zaczęło się odwalać, to masakra. Zwiększanie zakresu obowiązków, obcinanie pensji oraz niezdrowa atmosfera. A to co się dzieje na linii centrala i biura regionalne to dopiero epopeja. Nie polecam a raczej ostrzegam!
Obcinanie pensji ? Proszę o więcej informacji. Przecież pracodawca nie może zmniejszyć podstawy pensji pracownika bez dobrego powodu. Czy to spotkało większość pracowników i podpisali aneksy ze zmniejszeniem pensji czy zrezygnowali ? Proszę o odpowiedź :)
@Lolo Musimy niestety poddać w wątpliwość Pański/Pani wpis. W biurach lokalnych mamy dość niską rotację kadr. W ostatnim czasie nie doszło do zwiększenia zakresu obowiązków na żadnym ze stanowisk w tych biurach. Praktyka polegająca na „obcinaniu pensji” nie ma miejsca. Co więcej podlega zgłoszeniu do PIP – z oczywistych względów takich zgłoszeń nie odnotowaliśmy. Każdy z pracowników ma przedstawiony zakres obowiązków i plan wynagrodzenia. Część wynagrodzenia jakie otrzymują nasi pracownicy dotyczy także poza podstawą, premii. Nie jest ona jednak wypłacana w przypadku rażącego zaniedbania obowiązków i do takiego wydarzenia niestety w minionym okresie letnim doszło w jednym z naszych biur lokalnych. Prosimy o precyzyjne stawianie zarzutów na forum publicznym.
@Sunny Nic takiego nie miało miejsca. Nikomu nie została obcięta pensja, ani nie planowano przedstawiania takich aneksów.
Tragedia dodzwonić się graniczy z cudem od godziny człowiek próbuje się dodzwonić będąc pierwsza osoba w kolejce i tak czekam słuchając muzyki ale moja cierpliwość sie konczy .Nie profesjonalne podejście.
Byłem z rodziną w Kątach Rybackich w apartamencie nr 17 w budynku D w okresie od 12 do 21.09.2022 r. po raz drugi w historii (ostatnio we wrześniu 2020 roku). Przyznaję, że pokoje były przygotowane pod względem czystości właściwie. Moje zastrzeżenia dotyczą braku prawie możliwości oglądania telewizji (brak lub niski poziom sygnału). Ponadto brak w pakiecie tv podstawowych stacji takich jak Polsat czy TVN. Nie można oglądać tylko propagandy TVP i jej klonów. Z kolei po przyjeździe jeden z palników kuchennych spowodował zwarcie. Dzięki uprzejmości Pani z SUN&SNOW z biura w Stegnach otrzymaliśmy dodatkową kuchenkę elektryczną, za co dziękujemy. Stwierdzam, że apartament nr 17 obecnie jest w gorszym stanie niż w 2020 roku.
@B Stale monitorujemy czas oczekiwania na połączenie zarówno w przypadku biur lokalnych jak i centrali. W ostatnim czasie nie odnotowaliśmy żadnych problemów w tym zakresie. Mamy nadzieję, że problem okazał się przejściowy i udało się rozwiązać sprawę.
@Ewa Dziękujemy za uwagi. Przekazaliśmy je już właścicielowi apartamentu. Zależy nam na satysfakcji naszych klientów i dlatego współpracujemy z właścicielami lokali, by stale podnosili komfort swoich lokali. Jednocześnie zwracamy uwagę, że w naszej ofercie znajduje się ponad 2 tys. apartamentów, które są zróżnicowane, zarówno jeśli chodzi o standard, jak i cenę pobytu. Ostateczny spis udogodnień dostępnych w poszczególnych apartamentach można każdorazowo potwierdzić podczas rezerwacji.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Sun & Snow Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Sun & Snow Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Sun & Snow Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 2 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Sun & Snow Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Sun & Snow Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.