Opinie o Sun & Snow Sp. z o.o.
Tragedia dodzwonić się graniczy z cudem od godziny człowiek próbuje się dodzwonić będąc pierwsza osoba w kolejce i tak czekam słuchając muzyki ale moja cierpliwość sie konczy .Nie profesjonalne podejście.
Byłem z rodziną w Kątach Rybackich w apartamencie nr 17 w budynku D w okresie od 12 do 21.09.2022 r. po raz drugi w historii (ostatnio we wrześniu 2020 roku). Przyznaję, że pokoje były przygotowane pod względem czystości właściwie. Moje zastrzeżenia dotyczą braku prawie możliwości oglądania telewizji (brak lub niski poziom sygnału). Ponadto brak w pakiecie tv podstawowych stacji takich jak Polsat czy TVN. Nie można oglądać tylko propagandy TVP i jej klonów. Z kolei po przyjeździe jeden z palników kuchennych spowodował zwarcie. Dzięki uprzejmości Pani z SUN&SNOW z biura w Stegnach otrzymaliśmy dodatkową kuchenkę elektryczną, za co dziękujemy. Stwierdzam, że apartament nr 17 obecnie jest w gorszym stanie niż w 2020 roku.
@B Stale monitorujemy czas oczekiwania na połączenie zarówno w przypadku biur lokalnych jak i centrali. W ostatnim czasie nie odnotowaliśmy żadnych problemów w tym zakresie. Mamy nadzieję, że problem okazał się przejściowy i udało się rozwiązać sprawę.
@Ewa Dziękujemy za uwagi. Przekazaliśmy je już właścicielowi apartamentu. Zależy nam na satysfakcji naszych klientów i dlatego współpracujemy z właścicielami lokali, by stale podnosili komfort swoich lokali. Jednocześnie zwracamy uwagę, że w naszej ofercie znajduje się ponad 2 tys. apartamentów, które są zróżnicowane, zarówno jeśli chodzi o standard, jak i cenę pobytu. Ostateczny spis udogodnień dostępnych w poszczególnych apartamentach można każdorazowo potwierdzić podczas rezerwacji.
Firma kreauje sie na profesjonalnego zarządcę na rynku krorkotrwalego wynajmu apartamentow. Potwierdzam wczesniejsze opinie. Brak profesjonalnej obslugi w biurach regionalnych. Brud w apartamentach, zniszcone, pozalewane meble, a biora oplate 255 pln za jego przygotowanie. Trzeba samemu sprzatac i sprawdzac czy wyposazenie w porzadku, bo strasza zatrzymaniem kaucji. Nie stosuja sie do umowy wynajmu, widac od razu brak rownosci stron w umowie i co najwazniejsz obiecuja szybki na zwrot kaucji a nie zwracaja jej w umownym terminie 10 dni, obracajac Wasza gotowka. Brak adresu mailowego do kontaktu poumownego, tylko centrala telefon jak w (usunięte przez administratora) Do deklarowanego profesjonalizmu daleko. Apartamenty nad Zatoka Gdanska
Przed podpisaniem umowy wynajmu chyba oglądasz lokal z pośrednikiem i wiesz w jakim jest stanie, czy bierzesz go w ciemno? Po co kasa za sprzątanie skoro i tak musisz sam to zrobić? Nie można negocjować warunków wynajmu?
Szanowny @Klient15 Przykro nam, że pobyt nie spełnił Państwa oczekiwań. Zawsze w przypadku rozbieżności i uwag dotyczących umowy prosimy o kontakt z centralą i zgłoszenie reklamacji wraz z numerem rezerwacji. W sezonie letnim 2022 przeprowadziliśmy wiele badań i kontroli dotyczących działalności biur lokalnych i biuro w Gdańsku wypadło bardzo dobrze. Kontrole były prowadzane także z wykorzystaniem tzw. tajemniczych klientów. Jeśli apartament był nienależycie przygotowany, to oczywiście uznajemy taką reklamację. W takim przypadku możliwy jest także kontakt mailowy na adres wskazany w regulaminie usługi. Jak wynika z naszych danych - w minionym sezonie letnim, przy bardzo dużej liczbie rezerwacji odnotowaliśmy zaledwie 1,4 proc. reklamacji – dlatego mamy nadzieję, że Państwa przypadek był jednak odosobniony i będziemy mogli Państwa gościć w kolejnych terminach.
Byliśmy stałymi klientami Sun Snow. Od kilku lat korzystaliśmy z apartamentów przez nich zarządzanych. Nigdy nie było poważniejszych problemów. Do tego roku. To jak nas potraktowali niedawno spowodowało, że nie zamierzamy być już ich klientami. Byliśmy 5 dni w Gdyni. Zgodnie z umową wpłaciliśmy kaucję - 500 zł. Gdy zakończyliśmy pobyt poinformowano nas, że po naszym pobycie "zauważono zadrapania na meblach" wobec czego kaucja została zatrzymana. Próba odzyskania kaucji bezskuteczna. Poinformowano nas, że" zgodnie z Umową powinniśmy zgłosić wszelkie uszkodzenia". Tylko, że to nieprawa. Z Regulaminu ani umowy nie wynika obowiązek zgłaszania wszelkich uszkodzeń. Oczywistym jest, że usterki uniemożliwiające eksploatację apartamentu lub niekompletność wyposażenia byłyby zgłoszone (choć kompletność można było ocenić tylko w oparciu o logikę, bo spisu wyposażenia wskazanego w Umowie nie było). Natomiast zgłaszanie wszystkich zadrapań czy odprysków na meblach czy ścianach wiązałoby się ze spędzeniem wielu godzin na tej czynności i byłoby bezsensowne a nawet irracjonalne. Gdybyśmy mieli zgłaszać wszelkie zadrapania czy pęknięcia na powierzchniach płaskich w zarządzanych przez Sun Snow apartamentach, w których dotychczas przebywaliśmy nie byłoby czasu na wypoczynek. No i oczywiście odbioru apartamentu dokonano bez naszego udziału. Przyjęli, że było to niemożliwe podczas gdy nikt z Sun Snow nie podjął nawet próby kontaktu w celu dokonania odbioru. Apartament opuściliśmy o wskazanej w umowie godzinie. Potwierdzam też wcześniejsze opinie o brudzie w apartamentach. Apartament i jego wyposażenie pokryte grubą warstwą kurzu, podłoga brudna. Przecież koszt wynajmu obejmuje również sprzątanie apartamentu. Tak więc pobyt zaczęliśmy od sprzątania. Okazuje się, że powinniśmy jeszcze spisać a najlepiej sfotografować też wszystkie zadrapania, pęknięcia i odpryski. Ponadto podczas telefonicznej rezerwacji uzyskaliśmy informację, że klucze należy odebrać w biurze oddalonym od apartamentu. Po stawieniu się na miejsce okazało się, że klucze znajdują się w apartamencie a my uzyskaliśmy tylko informację o kodzie do drzwi wejściowych. Zaparkowanie samochodu w dodatkowo opłaconym miejscu wiązało się z narażeniem na nieprzewidziane koszty – mandat za parkowanie w niedozwolonym miejscu. Aby dostać się do parkingu podziemnego trzeba wziąć klucze z apartamentu zostawiając samochód w miejscu niedozwolonym - w obrębie apartamentu parkowanie jest niedozwolone. Spanie w nocy niemożliwe. Otworzenie okna wiązało się, z uporczywym hałasem – na ulicy duże natężenie ruchu: autobusy, trolejbusy, samochody. Ich odgłosy potęgowane kostką, którą częściowo wybrukowana była ulica. Zamknięcie okna skutkowało okropną duchotą, uniemożliwiającą normalne funkcjonowanie. Wentylacja w pokoju z aneksem kuchennym szczelnie zabudowana meblami kuchennymi. Czy to zgodne z prawem budowlanym? Odbiór apartamentu przez nadzór budowlany został zapewne zrealizowany przed umieszczeniem zabudowy meblowej. W obecnej sytuacji apartament nie powinien być eksploatowany. Reasumując: nigdy więcej.
Budynek 17 letni w krytycznym stanie. Wilgoć grzyb i pleśń jest wszędzie, począwszy od garażu do sufitu nad prysznicem. Pokoj mocno odbiega zdjęciami od rzeczywistości. Sprzątanie dodatkowo płatne a ja się zastanawiam czy ktoś był sprzątać Jedynie lokalizacja atrakcyjna. Obsługa przez pośrednika na niernym poziomie. W sprawie usterek biuro nie odbiera tel. Zwłaszcza w weekend.
Mam,jako klient, pozytywne zdanie na temat tej firmy.Od kilku lat korzystam z usług najmu w tym w okresie wakacji .Rezerwacji m.in. wakacji na pobyt przeważnie13 dniowy dokonuję w okresie ferii zimowych i nigdy nie było żadnych problemów, apartamenty były przygotowane na czas , wysprzątane .Nigdy nie odwołano Nam rezerwacji.Tak było i podczas pobytu w Gdańsku ,który zakończyliśmy kilka dni temu.Najmowalismy dotychczas apartamenty dwupokojowe nad morzem, w tym Trójmieście, Kołobrzegu, ale i w górach, w tym w Karpaczu.Nigdy nie było jakichkolwiek problemów.
Witam Jeszcze nie dotarłem do Państwa apartamentu a już nie mam ochoty tam jechać bo już zostałem (usunięte przez administratora) przy rezerwacji apartamentu. Zamówiłem apartament z parkingiem a po 3 tygodniach dostałem informację, że jednak go nie będzie. Oczywiście w maila dowiedziałem się, że mogę zrezygnować z rezerwacji gdy to zrobiłem odpisując na maila dostałem informację, że mogę zrezygnować ale poniosę koszty 5700zł czyli całość pobytu. Nie polecam
A wiecie kto pracuje w tym biurze rezerwacji? Wyszkoleni ludzie, osoby z przypadku a może dają to jakiejś firmie outsourcingowej?
Panie Rafale, Bez numeru rezerwacji nie możemy się odnieść, do konkretnego zdarzenia, ale jeśli rezygnacja nastąpiła na 14 dni przed planowanym przyjazdem, to miał Pan zgodnie z regulaminem możliwość bezkosztowej zmiany terminu, apartamentu lub nawet lokalizacji. Co więcej jeśli nie byłby Pan pewien, na jaki termin chce Pan przesunąć swoją rezerwację, to istnieje możliwość wykorzystania tej wpłaty w ciągu 12-mcy. Chęć zmiany/ wykorzystania wpłaty należy zgłosić telefonicznie pod numerem (22) 450 26 26. Podczas rezerwacji wymagana jest tylko zaliczka, wynosząca 25 proc. kwoty docelowej, a nie cała kwota za pobyt. Dodatkowo, dokonujemy drobnych zmian w terminach rezerwacji pomimo powyższych zasad, prosimy w takich przypadkach o kontakt telefoniczny.
Widzę, że odpowiedzi od S&S bazują tylko na grzeczności wypowiedzi, a merytoryka sprowadza się do dziwnych tłumaczeń z ich strony co suma-sumarum zbiega się do braku profesjonalizmu. My niestety po kilku bardzo dobrych doświadczeniach w dość dotkliwy sposób zetknęliśmy się z ignorancją, nie odotrzymaniem umowy i brakiem zrozumienia. Otóż po prawie 8-śmio godzinnej podróży z samego południa Polski uzyskaliśmy informację w biurze w Sopocie, że wcześniej nie możemy wejść do apartamentu niż wskazuje na to umowa, czyli godz. 15-sta, z powodu jego nieprzygotowania. I to jest kwestia z którą się liczyliśmy i do której nie mamy najmniejszego żalu. Niemniej jednak pokój oddano nam dopiero przed samą 18-stą, a wcześniej biuro w Sopocie odwlekało oddanie kilkukrotnie o 30 minut, aż w końcu przestano od nas odbierać telefon. Więc zmęczeni, sfrustrowany siedzieliśmy na Monciaku i czekaliśmy na odzew. Po wejściu do pokoju okazało się, że musimy sobie to posprzątać, to co zastaliśmy to czysta pościel i ręczniki. Naczynia włożyłam do zmywarki bo nadawały się do umycia, po wykonanym cyklu wiedziałam dlaczego, ponieważ myte były tylko wodą z racji uszkodzenia zmywarki- nie wyrzuciła tabletki do zmywania????. Kabina brudna, zrobiliśmy kilka zdjęć pokazujących brud, na ekspresie do kawy i przynależnym do niego dzbanku, na czajniku, na podłodze, kafelkach i podłodze. Tego był już za wiele, złożyliśmy reklamację i otrzymaliśmy zwrot za sprzątanie pokoju, bo do opóźnienia państwo z S&S się nie poczówają i uważają, że nic się nie stało.
Pani Regino, bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Dokładamy wszelkich starań, aby serwis związany z przygotowaniem apartamentów był coraz lepszy. W szczycie sezonu, niestety, zdarzają się nieznaczne opóźnienia, choć są to kwestie incydentalne, na które najczęściej nie mamy wpływu. Prosimy o złożenie osobnej reklamacji związanej z opóźnieniem przygotowania apartamentu na adres: rezerwacja@sunandsnow.pl. Odpowiedzi w serwisie GoWork, nie mogą być konkretne i nie możemy w nich wykorzystywać danych z systemu rezerwacyjnego, choćby ze względu na przepisy RODO. Zapraszamy do kontaktu telefonicznego z biurem rezerwacji.
Jakie jest podejście kierownictwa do pracowników w Sun & Snow Sp. z o.o.?
W Sun & Snow stawiamy na świetną atmosferę pracy w zróżnicowanym i dynamicznym zespole. Zarząd jest otwarty na pomysły usprawniające pracę firmy i podnoszące zadowolenie naszych Klientów. Bonusem są pobyty pracownicze w naszych obiektach wypoczynkowych :)
Miałam przyjemność mieszkać w apartamencie oznaczonym jako 221. Apartament czysty, przestronny, bardzo dobrze wyposażony: pralka, zmywarka, mikrofala, itp., w pełni wyposażony aneks kuchenny. Bardzo dobry stosunek ceny do jakości. Przemiła obsługa, możliwość zmiany warunków zakwaterowania (apartament nie był przeznaczony dla rodzin ze zwierzętami a mimo to właściciel wyraził zgodę po kontakcie z przemiłą Panią z recepcji) Apartament godny polecenia dla 5 osobowej rodziny. Dziękujemy
Apartament 221 w Szklarskiej Porębie ma 51 m2 i jest wyposażony w dwa łóżka 2-osobowe oraz dwa łóżka 1-osobowe. Ma 3 pokoje, zaś maksymalnie może w nim nocować do 6 osób.
Zdecydowanie nie polecam. Zarezerwowałam 3 dniowy pobyt we Władysławowie. Zapłaciłam. Dostałam potwierdzenie rezerwacji. Niestety po niecałej godzinie przyszedł mail, że lokal za który zapłaciłam jest niedostępny. I byłoby ok, gdyby nie to że mimo maila że dostanę zwrot pieniędzy nadal ich nie zwrócono. A czekam już ponad 2 tygodnie. Dramat
Szanowny Panie, zgodnie z naszym regulaminem, blokada apartamentu, który klient rezerwuje przez naszą stronę jest dokonywana na 60 minut. Jeżeli nie otrzymamy płatności rezerwacja jest automatycznie anulowana przez system, a apartament ponownie udostępniony do wynajmu. Mogło tu dojść do przekroczenia tego czasu i w tym czasie, inny klient dokonał rezerwacji. Czas odblokowania środków zależy od banku po stronie klienta. Zazwyczaj jest to około 14 dni. Jeśli nadal jest problem ze zwrotem środków, prosimy o kontakt telefoniczny.
Moja opinia dot. Apartamentu 221 w Szklarskiej Porębie.
Witam, Czy są tutaj osoby które wpłaciły zaliczkę na lokal w budynku K w Białce Tatrzańskiej? Deweloper czyli Sun and Snow do dnia dzisiejszego nie pozyskał pozwolenia na budowę, postępowanie jest wstrzymane, opóźnienia jest ponad pół roku.
Szanowny Panie, uprzejmie informujemy, że inwestycja budowlana w Białce Tatrzańskiej jest realizowana przez inny podmiot, a nie spółkę Sun & Snow Sp. z o.o. Jednocześnie zaznaczam, że nabywcy lokali mogą w każdej chwili uzyskać bezpośrednio od dewelopera wszelkie informacje dotyczące stopnia zaawansowania realizacji każdej z inwestycji, a wszelkie stosunki (w tym także kwestie związane ze zwrotem zaliczki) pomiędzy deweloperem, a nabywcami lokali regulują – co oczywiste – odpowiednie umowy zawarte pomiędzy stronami. Uprzejmie prosimy o kontakt z przedstawicielem dewelopera w celu wyjaśnienia wszelkich wątpliwości oraz uzyskania interesujących Pana informacji. Pozdrawiamy
Zdecydowanie odradzam wynajem apartamentow w sun & snow. Pokoje nie są dokładnie czyszczone, a balkony to chyba w święta. Kontakt po 17 niemożliwy więc jak ktoś ma problem z kluczem to konieczny na nocowaniu w korytarzu obiektu i to z dziećmi. Ponadto jak jest włączony w 1 pokoju telewizor to już nie można odkurzy z bo wyrzuca bezpiecznik. Ceny również nie są atrakcyjne.
Do apartamentów nic nie ma są bardzo ładnie i parę razy nich korzystałem, ale pracownicy co tam pracują niech się ogarną , bo ja piszę o anulowaniem apartamentu a oni że kaucje mam zapłacić gdzie kaucja zapłacona była a w dzień, który miał być przyjazd wydzwaniają...
Czy Sun & Snow Sp. z o.o. organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?
Sun & Snow organizuje szkolenia wewnętrzne, które mają na celu podnoszenie kwalifikacji pracowników w obszarach, w których pracują, w zależności od zajmowanego stanowiska.
Byliśmy na w października w apartamencie w Świnoujściu( bardzo pozytywnie zaskoczeni apartamentem) wszystko było super w biurze panie sympatyczne i pomocne. Mamy listopad my wciąż nie otrzymaliśmy zwrotu kaucji mimo iż nic nie było zniszczone w wynajmowany przez nas apartamencie prosilibysmy jedynie o odp. Dlaczego tak jest mimo że pisaliśmy 2 nr. Kont do zwrotu. Ogólnie wszystko okay.
Szanowna Pani, Jest nam bardzo miło słyszeć, że pobyt w Świnoujściu był udany i są Państwo zadowoleni. Aby wyjaśnić, czy doszło do zwrotu kaucji, potrzebujemy numeru Pańskiej rezerwacji, dlatego prosimy o kontakt na adres mailowy: rezerwacja@sunandsnow.pl i podanie numeru. Sprawdzimy w naszym systemie i prześlemy potwierdzenie zwrotu. Natomiast, jeśli kaucja była robiona przez preautoryzację, to zablokowane środki odblokowują się automatycznie. Pozdrawiamy serdecznie i zapraszamy do naszych apartamentów.
Zgadzam się . Mam podobne doświadczenie także ze Świnoujścia. Brak przepływu informacji pomiędzy biurem lokalnym a centralą w Warszawie.
Kierownik na dwa biura, który nie wie co dzieje się w drugim. Próbuje nadrobić w oczach swojego przełożonego zastraszając pracowników. Jedyny plus to to, że wiem jak źle może dziać się w pracy, a jakie szczęście mam pracując gdzie indziej.
Dziękujemy za opinię. Efektywność zarządzania, obok dobrej atmosfery w pracy są naszymi priorytetami, również jeśli chodzi o biura lokalne, dlatego z uwagą analizujemy takie zgłoszenia i bardzo za nie dziękujemy. Obecnie pracujemy nad programem, który pomoże nam monitorować wszelkie problemy związane z funkcjonowaniem biur lokalnych. Zdając sobie jednocześnie sprawę, jak różna może być interpretacja zdarzeń, w zależności od perspektywy poszczególnych pracowników. Bardzo zaniepokoił nas zarzut określony jako "zastraszanie". Na podobne praktyki nie ma zgody w naszej firmie, dlatego bylibyśmy wdzięczni za kontakt bezpośredni z biurem w Warszawie np. za pośrednictwem maila: biuro@sunandsnow.pl i podanie więcej szczegółów dotyczących tego zdarzenia.
Przymierzam się do zawarcia umowy z S&S w zakresie najmu mojego apartamentu. Zdaję sobie sprawę, że opinie na temat współpracy mogą być różne. W związku z czym chciałabym zapytać Jakie są Państwa? Przeraziły mnie wpisy na temat opóźnień w wypłatach, w braku kontroli nad czystością etc. Czy to w dużej mierze zależy od lokalnych kierowników ? Jak zorganizowana jest praca pracowników? Kto dba o standard czystości w apartamencie? Kto kontroluje apartament po najmie? Czy są z tego jakieś raporty?
Szanowna Pani, Zapraszamy do kontaktu z nami. Chętnie odniesiemy się do każdego pytania i udzielimy wyczerpujących odpowiedzi zgodnie ze stanem faktycznym. Poniżej odnosimy się do pytań i uwag poruszonych w Pani zapytaniu. W ostatnim czasie Sun & Snow wprowadziło kilka zmian (m in. nowe funkcjonalności w systemie informatycznym, samofakturowanie), dzięki którym wyeliminowane zostały wszelkie opóźnienia w płatnościach. Rozliczenia są przesyłane, a należności są regulowane terminowo, zgodnie z umowami. Za kwestie czystości w Sun & Snow odpowiadają kierownicy biur lokalnych, a także zatrudnieni przez firmę lokalni koordynatorzy ds. czystości. Jednak te kwestie nie są ich autonomiczną sprawą. Postępują oni zgodnie z procedurami wypracowanymi przez firmę i są rozliczani z kontroli lokali i pracy serwisów sprzątających. Lokale są zgodnie z procedurą sprawdzane przy okazji sprzątania po każdym pobycie gości. Jakość sprzątania jest wyrywkowo weryfikowana przez koordynatorów i kierowników biur. Przywiązujemy dużą wagę do osiągnięcia i utrzymania wysokich standardów niezależnie od lokalizacji.
Czy zdarzają się nadgodziny w Sun & Snow Sp. z o.o.?
Dzień dobry, w dziale rezerwacji praca jest dwuzmianowa (od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00 i 12:00-20:00) oraz w wybrane weekendy w godzinach 9:00-17:00, więc nie ma powodu do zostawania po godzinach, ponieważ zmiany są wcześniej ustawione.
Witam Proszę wziąć po uwagę przy rezerwacji noclegu, jeżeli nawet wystąpiła przyczyna obiektywna np.; nagła choroba w kilka dni przed wyjazdem, firma nie tylko nie zwraca zaliczki, co można by było jeszcze zaakceptować ,ale nawet nie można zmienić daty rezerwacji na późniejszy. W moim przypadku mąż bardzo poważnie się rozchorował kilka dni przed wyjazdem. Oczywiście dzwoniłam i chciałam przesunąć wyjazd na późniejszy , z dołączeniem zwolnienia lekarskiego ale niestety, nie uwzględniono mojej prośby. Opłata rezerwacyjna niestety przepadła, mimo ze od wielu lat jesteśmy klientami tej firmy Izabela Sznajder
Pani Izabelo, Mamy nadzieję, że ze zdrowiem Pani męża jest już lepiej. Niestety pandemia SARS-CoV-2 sprawiła, że planowanie wyjazdów i wypoczynku jest obecnie dość ryzykowne zarówno dla podróżnych jak i dla firm zarządzających takimi pobytami i podróżami. Nagłe zachorowanie czy inne losowe zdarzenie może niestety pokrzyżować nasze plany. W Sun & Snow w regulaminie, który akceptują wszyscy odwiedzający nasze obiekty przyjęliśmy zapisy, które starają się chronić odwiedzających i pozwalają na dokonanie zmian w rezerwacji na 14 dni przed planowanym przyjazdem, a firmie Sun & Snow skutecznie zarządzać dostępnymi apartamentami. Proszę wziąć pod uwagę, że w tzw. wysokim sezonie, dostępność poszczególnych apartamentów jest niewielka, a popularne miejscowości są zarezerwowane zwykle z dużym wyprzedzeniem przez odwiedzających. Krótszy termin na dokonanie zmian rezerwacji nie jest niestety możliwy, gdyż nie pozwalałby na efektywne zarządzanie dostępnymi apartamentami - ze szkodą dla wszystkich klientów i właścicieli lokali. W przypadku odwołania przyjazdu na kilka dni przed planowanym pobytem, zarezerwowany apartament nie ma praktycznie szansy na ponowne wynajęcie. Stratę tę częściowo ma amortyzować właśnie opłata rezerwacyjna, która w tym przypadku nie podlega zwrotowi. Zapisy jakie stosujemy w regulaminie są powszechnie wykorzystywane w całej branży turystycznej. By ustrzec się od niedogodności związanych z nagłymi wypadkami i utratą zaliczki, firmy ubezpieczeniowe wprowadziły na rynek ubezpieczenie kosztów rezygnacji z podróży, co pozwala zabezpieczyć się również na wypadek utraty opłaty rezerwacyjnej.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Sun & Snow Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Sun & Snow Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Sun & Snow Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 2 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Sun & Snow Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Sun & Snow Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.