Sun And Snow Szklarska Poręba (Sun & Snow Sp. Z O.O.)

2.6 Dodaj merytoryczną opinię

Sun & Snow Sp. z o.o.

NIP: 5213507582 KRS: 0000318497

Adres: Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego 4, 00-362 Warszawa

Opinie o Sun & Snow Sp. z o.o.

B
Inne

Tragedia dodzwonić się graniczy z cudem od godziny człowiek próbuje się dodzwonić będąc pierwsza osoba w kolejce i tak czekam słuchając muzyki ale moja cierpliwość sie konczy .Nie profesjonalne podejście.

ewa
Inne
@B

Byłem z rodziną w Kątach Rybackich w apartamencie nr 17 w budynku D w okresie od 12 do 21.09.2022 r. po raz drugi w historii (ostatnio we wrześniu 2020 roku). Przyznaję, że pokoje były przygotowane pod względem czystości właściwie. Moje zastrzeżenia dotyczą braku prawie możliwości oglądania telewizji (brak lub niski poziom sygnału). Ponadto brak w pakiecie tv podstawowych stacji takich jak Polsat czy TVN. Nie można oglądać tylko propagandy TVP i jej klonów. Z kolei po przyjeździe jeden z palników kuchennych spowodował zwarcie. Dzięki uprzejmości Pani z SUN&SNOW z biura w Stegnach otrzymaliśmy dodatkową kuchenkę elektryczną, za co dziękujemy. Stwierdzam, że apartament nr 17 obecnie jest w gorszym stanie niż w 2020 roku.

Pracodawca

@B

@B Stale monitorujemy czas oczekiwania na połączenie zarówno w przypadku biur lokalnych jak i centrali. W ostatnim czasie nie odnotowaliśmy żadnych problemów w tym zakresie. Mamy nadzieję, że problem okazał się przejściowy i udało się rozwiązać sprawę.

Pracodawca

@ewa

@Ewa Dziękujemy za uwagi. Przekazaliśmy je już właścicielowi apartamentu. Zależy nam na satysfakcji naszych klientów i dlatego współpracujemy z właścicielami lokali, by stale podnosili komfort swoich lokali. Jednocześnie zwracamy uwagę, że w naszej ofercie znajduje się ponad 2 tys. apartamentów, które są zróżnicowane, zarówno jeśli chodzi o standard, jak i cenę pobytu. Ostateczny spis udogodnień dostępnych w poszczególnych apartamentach można każdorazowo potwierdzić podczas rezerwacji.

Klient15
Inne

Firma kreauje sie na profesjonalnego zarządcę na rynku krorkotrwalego wynajmu apartamentow. Potwierdzam wczesniejsze opinie. Brak profesjonalnej obslugi w biurach regionalnych. Brud w apartamentach, zniszcone, pozalewane meble, a biora oplate 255 pln za jego przygotowanie. Trzeba samemu sprzatac i sprawdzac czy wyposazenie w porzadku, bo strasza zatrzymaniem kaucji. Nie stosuja sie do umowy wynajmu, widac od razu brak rownosci stron w umowie i co najwazniejsz obiecuja szybki na zwrot kaucji a nie zwracaja jej w umownym terminie 10 dni, obracajac Wasza gotowka. Brak adresu mailowego do kontaktu poumownego, tylko centrala telefon jak w (usunięte przez administratora) Do deklarowanego profesjonalizmu daleko. Apartamenty nad Zatoka Gdanska

Mieczysław
Inne
@Klient15

Przed podpisaniem umowy wynajmu chyba oglądasz lokal z pośrednikiem i wiesz w jakim jest stanie, czy bierzesz go w ciemno? Po co kasa za sprzątanie skoro i tak musisz sam to zrobić? Nie można negocjować warunków wynajmu?

Klient
Inne
@Mieczysław

Negocjować zawsze można.

Pracodawca

@Klient15

Szanowny @Klient15 Przykro nam, że pobyt nie spełnił Państwa oczekiwań. Zawsze w przypadku rozbieżności i uwag dotyczących umowy prosimy o kontakt z centralą i zgłoszenie reklamacji wraz z numerem rezerwacji. W sezonie letnim 2022 przeprowadziliśmy wiele badań i kontroli dotyczących działalności biur lokalnych i biuro w Gdańsku wypadło bardzo dobrze. Kontrole były prowadzane także z wykorzystaniem tzw. tajemniczych klientów. Jeśli apartament był nienależycie przygotowany, to oczywiście uznajemy taką reklamację. W takim przypadku możliwy jest także kontakt mailowy na adres wskazany w regulaminie usługi. Jak wynika z naszych danych - w minionym sezonie letnim, przy bardzo dużej liczbie rezerwacji odnotowaliśmy zaledwie 1,4 proc. reklamacji – dlatego mamy nadzieję, że Państwa przypadek był jednak odosobniony i będziemy mogli Państwa gościć w kolejnych terminach.

Stały klient
Inne
 Pytanie

Byliśmy stałymi klientami Sun Snow. Od kilku lat korzystaliśmy z apartamentów przez nich zarządzanych. Nigdy nie było poważniejszych problemów. Do tego roku. To jak nas potraktowali niedawno spowodowało, że nie zamierzamy być już ich klientami. Byliśmy 5 dni w Gdyni. Zgodnie z umową wpłaciliśmy kaucję - 500 zł. Gdy zakończyliśmy pobyt poinformowano nas, że po naszym pobycie "zauważono zadrapania na meblach" wobec czego kaucja została zatrzymana. Próba odzyskania kaucji bezskuteczna. Poinformowano nas, że" zgodnie z Umową powinniśmy zgłosić wszelkie uszkodzenia". Tylko, że to nieprawa. Z Regulaminu ani umowy nie wynika obowiązek zgłaszania wszelkich uszkodzeń. Oczywistym jest, że usterki uniemożliwiające eksploatację apartamentu lub niekompletność wyposażenia byłyby zgłoszone (choć kompletność można było ocenić tylko w oparciu o logikę, bo spisu wyposażenia wskazanego w Umowie nie było). Natomiast zgłaszanie wszystkich zadrapań czy odprysków na meblach czy ścianach wiązałoby się ze spędzeniem wielu godzin na tej czynności i byłoby bezsensowne a nawet irracjonalne. Gdybyśmy mieli zgłaszać wszelkie zadrapania czy pęknięcia na powierzchniach płaskich w zarządzanych przez Sun Snow apartamentach, w których dotychczas przebywaliśmy nie byłoby czasu na wypoczynek. No i oczywiście odbioru apartamentu dokonano bez naszego udziału. Przyjęli, że było to niemożliwe podczas gdy nikt z Sun Snow nie podjął nawet próby kontaktu w celu dokonania odbioru. Apartament opuściliśmy o wskazanej w umowie godzinie. Potwierdzam też wcześniejsze opinie o brudzie w apartamentach. Apartament i jego wyposażenie pokryte grubą warstwą kurzu, podłoga brudna. Przecież koszt wynajmu obejmuje również sprzątanie apartamentu. Tak więc pobyt zaczęliśmy od sprzątania. Okazuje się, że powinniśmy jeszcze spisać a najlepiej sfotografować też wszystkie zadrapania, pęknięcia i odpryski. Ponadto podczas telefonicznej rezerwacji uzyskaliśmy informację, że klucze należy odebrać w biurze oddalonym od apartamentu. Po stawieniu się na miejsce okazało się, że klucze znajdują się w apartamencie a my uzyskaliśmy tylko informację o kodzie do drzwi wejściowych. Zaparkowanie samochodu w dodatkowo opłaconym miejscu wiązało się z narażeniem na nieprzewidziane koszty – mandat za parkowanie w niedozwolonym miejscu. Aby dostać się do parkingu podziemnego trzeba wziąć klucze z apartamentu zostawiając samochód w miejscu niedozwolonym - w obrębie apartamentu parkowanie jest niedozwolone. Spanie w nocy niemożliwe. Otworzenie okna wiązało się, z uporczywym hałasem – na ulicy duże natężenie ruchu: autobusy, trolejbusy, samochody. Ich odgłosy potęgowane kostką, którą częściowo wybrukowana była ulica. Zamknięcie okna skutkowało okropną duchotą, uniemożliwiającą normalne funkcjonowanie. Wentylacja w pokoju z aneksem kuchennym szczelnie zabudowana meblami kuchennymi. Czy to zgodne z prawem budowlanym? Odbiór apartamentu przez nadzór budowlany został zapewne zrealizowany przed umieszczeniem zabudowy meblowej. W obecnej sytuacji apartament nie powinien być eksploatowany. Reasumując: nigdy więcej.

Żaneta Panfil
Inne

Budynek 17 letni w krytycznym stanie. Wilgoć grzyb i pleśń jest wszędzie, począwszy od garażu do sufitu nad prysznicem. Pokoj mocno odbiega zdjęciami od rzeczywistości. Sprzątanie dodatkowo płatne a ja się zastanawiam czy ktoś był sprzątać Jedynie lokalizacja atrakcyjna. Obsługa przez pośrednika na niernym poziomie. W sprawie usterek biuro nie odbiera tel. Zwłaszcza w weekend.

edy1187
Inne

Mam,jako klient, pozytywne zdanie na temat tej firmy.Od kilku lat korzystam z usług najmu w tym w okresie wakacji .Rezerwacji m.in. wakacji na pobyt przeważnie13 dniowy dokonuję w okresie ferii zimowych i nigdy nie było żadnych problemów, apartamenty były przygotowane na czas , wysprzątane .Nigdy nie odwołano Nam rezerwacji.Tak było i podczas pobytu w Gdańsku ,który zakończyliśmy kilka dni temu.Najmowalismy dotychczas apartamenty dwupokojowe nad morzem, w tym Trójmieście, Kołobrzegu, ale i w górach, w tym w Karpaczu.Nigdy nie było jakichkolwiek problemów.

Pracodawca

@edy1187

Dziękujemy za pozytywną opinię i zapraszamy ponownie :)

Rafal
Inne

Witam Jeszcze nie dotarłem do Państwa apartamentu a już nie mam ochoty tam jechać bo już zostałem (usunięte przez administratora) przy rezerwacji apartamentu. Zamówiłem apartament z parkingiem a po 3 tygodniach dostałem informację, że jednak go nie będzie. Oczywiście w maila dowiedziałem się, że mogę zrezygnować z rezerwacji gdy to zrobiłem odpisując na maila dostałem informację, że mogę zrezygnować ale poniosę koszty 5700zł czyli całość pobytu. Nie polecam

Eliza
Inne
@Rafal

To jest niestety norma u nich. Biuro rezerwacji nie ogarnia nic.

Aleksandra
Inne
@Eliza

A wiecie kto pracuje w tym biurze rezerwacji? Wyszkoleni ludzie, osoby z przypadku a może dają to jakiejś firmie outsourcingowej?

Pracodawca

@Rafal

Panie Rafale, Bez numeru rezerwacji nie możemy się odnieść, do konkretnego zdarzenia, ale jeśli rezygnacja nastąpiła na 14 dni przed planowanym przyjazdem, to miał Pan zgodnie z regulaminem możliwość bezkosztowej zmiany terminu, apartamentu lub nawet lokalizacji. Co więcej jeśli nie byłby Pan pewien, na jaki termin chce Pan przesunąć swoją rezerwację, to istnieje możliwość wykorzystania tej wpłaty w ciągu 12-mcy. Chęć zmiany/ wykorzystania wpłaty należy zgłosić telefonicznie pod numerem (22) 450 26 26. Podczas rezerwacji wymagana jest tylko zaliczka, wynosząca 25 proc. kwoty docelowej, a nie cała kwota za pobyt. Dodatkowo, dokonujemy drobnych zmian w terminach rezerwacji pomimo powyższych zasad, prosimy w takich przypadkach o kontakt telefoniczny.

Regina
Inne

Widzę, że odpowiedzi od S&S bazują tylko na grzeczności wypowiedzi, a merytoryka sprowadza się do dziwnych tłumaczeń z ich strony co suma-sumarum zbiega się do braku profesjonalizmu. My niestety po kilku bardzo dobrych doświadczeniach w dość dotkliwy sposób zetknęliśmy się z ignorancją, nie odotrzymaniem umowy i brakiem zrozumienia. Otóż po prawie 8-śmio godzinnej podróży z samego południa Polski uzyskaliśmy informację w biurze w Sopocie, że wcześniej nie możemy wejść do apartamentu niż wskazuje na to umowa, czyli godz. 15-sta, z powodu jego nieprzygotowania. I to jest kwestia z którą się liczyliśmy i do której nie mamy najmniejszego żalu. Niemniej jednak pokój oddano nam dopiero przed samą 18-stą, a wcześniej biuro w Sopocie odwlekało oddanie kilkukrotnie o 30 minut, aż w końcu przestano od nas odbierać telefon. Więc zmęczeni, sfrustrowany siedzieliśmy na Monciaku i czekaliśmy na odzew. Po wejściu do pokoju okazało się, że musimy sobie to posprzątać, to co zastaliśmy to czysta pościel i ręczniki. Naczynia włożyłam do zmywarki bo nadawały się do umycia, po wykonanym cyklu wiedziałam dlaczego, ponieważ myte były tylko wodą z racji uszkodzenia zmywarki- nie wyrzuciła tabletki do zmywania????. Kabina brudna, zrobiliśmy kilka zdjęć pokazujących brud, na ekspresie do kawy i przynależnym do niego dzbanku, na czajniku, na podłodze, kafelkach i podłodze. Tego był już za wiele, złożyliśmy reklamację i otrzymaliśmy zwrot za sprzątanie pokoju, bo do opóźnienia państwo z S&S się nie poczówają i uważają, że nic się nie stało.

...
Inne
@Regina

...

Pracodawca

@Regina

Pani Regino, bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Dokładamy wszelkich starań, aby serwis związany z przygotowaniem apartamentów był coraz lepszy. W szczycie sezonu, niestety, zdarzają się nieznaczne opóźnienia, choć są to kwestie incydentalne, na które najczęściej nie mamy wpływu. Prosimy o złożenie osobnej reklamacji związanej z opóźnieniem przygotowania apartamentu na adres: rezerwacja@sunandsnow.pl. Odpowiedzi w serwisie GoWork, nie mogą być konkretne i nie możemy w nich wykorzystywać danych z systemu rezerwacyjnego, choćby ze względu na przepisy RODO. Zapraszamy do kontaktu telefonicznego z biurem rezerwacji.

Pytanie
 Pytanie

Jakie jest podejście kierownictwa do pracowników w Sun & Snow Sp. z o.o.?

Pracodawca

@Pytanie

W Sun & Snow stawiamy na świetną atmosferę pracy w zróżnicowanym i dynamicznym zespole. Zarząd jest otwarty na pomysły usprawniające pracę firmy i podnoszące zadowolenie naszych Klientów. Bonusem są pobyty pracownicze w naszych obiektach wypoczynkowych :)

danasikor
Inne

Miałam przyjemność mieszkać w apartamencie oznaczonym jako 221. Apartament czysty, przestronny, bardzo dobrze wyposażony: pralka, zmywarka, mikrofala, itp., w pełni wyposażony aneks kuchenny. Bardzo dobry stosunek ceny do jakości. Przemiła obsługa, możliwość zmiany warunków zakwaterowania (apartament nie był przeznaczony dla rodzin ze zwierzętami a mimo to właściciel wyraził zgodę po kontakcie z przemiłą Panią z recepcji) Apartament godny polecenia dla 5 osobowej rodziny. Dziękujemy

Grażyna
Inne
@danasikor

To ile metrów kwadratowych tam jest że aż 5 osób się zmieści?

Pracodawca

@danasikor

Dziękujemy za pozytywną opinię i zapraszamy ponownie.

Pracodawca

@Grażyna

Apartament 221 w Szklarskiej Porębie ma 51 m2 i jest wyposażony w dwa łóżka 2-osobowe oraz dwa łóżka 1-osobowe. Ma 3 pokoje, zaś maksymalnie może w nim nocować do 6 osób.

Alex
Inne

Zdecydowanie nie polecam. Zarezerwowałam 3 dniowy pobyt we Władysławowie. Zapłaciłam. Dostałam potwierdzenie rezerwacji. Niestety po niecałej godzinie przyszedł mail, że lokal za który zapłaciłam jest niedostępny. I byłoby ok, gdyby nie to że mimo maila że dostanę zwrot pieniędzy nadal ich nie zwrócono. A czekam już ponad 2 tygodnie. Dramat

Pracodawca

@Alex

Szanowny Panie, zgodnie z naszym regulaminem, blokada apartamentu, który klient rezerwuje przez naszą stronę jest dokonywana na 60 minut. Jeżeli nie otrzymamy płatności rezerwacja jest automatycznie anulowana przez system, a apartament ponownie udostępniony do wynajmu. Mogło tu dojść do przekroczenia tego czasu i w tym czasie, inny klient dokonał rezerwacji. Czas odblokowania środków zależy od banku po stronie klienta. Zazwyczaj jest to około 14 dni. Jeśli nadal jest problem ze zwrotem środków, prosimy o kontakt telefoniczny.

danasikor
Inne

Moja opinia dot. Apartamentu 221 w Szklarskiej Porębie.

zainteresowany_bud K
Inne
 Pytanie

Witam, Czy są tutaj osoby które wpłaciły zaliczkę na lokal w budynku K w Białce Tatrzańskiej? Deweloper czyli Sun and Snow do dnia dzisiejszego nie pozyskał pozwolenia na budowę, postępowanie jest wstrzymane, opóźnienia jest ponad pół roku.

4
Ewa
Inne
@zainteresowany_bud K

rozumiem, że Ty coś wpłaciłeś i masz problem z odzyskaniem pieniędzy?

Pracodawca

@zainteresowany_bud K

Szanowny Panie, uprzejmie informujemy, że inwestycja budowlana w Białce Tatrzańskiej jest realizowana przez inny podmiot, a nie spółkę Sun & Snow Sp. z o.o. Jednocześnie zaznaczam, że nabywcy lokali mogą w każdej chwili uzyskać bezpośrednio od dewelopera wszelkie informacje dotyczące stopnia zaawansowania realizacji każdej z inwestycji, a wszelkie stosunki (w tym także kwestie związane ze zwrotem zaliczki) pomiędzy deweloperem, a nabywcami lokali regulują – co oczywiste – odpowiednie umowy zawarte pomiędzy stronami. Uprzejmie prosimy o kontakt z przedstawicielem dewelopera w celu wyjaśnienia wszelkich wątpliwości oraz uzyskania interesujących Pana informacji. Pozdrawiamy

On
Inne
@zainteresowany_bud K

Wszystko jest ok, budowa trwa

Edward
Inne
@On

Do kiedy ma potrwać? Prace idą jak należy?

Kamila
Inne

Zdecydowanie odradzam wynajem apartamentow w sun & snow. Pokoje nie są dokładnie czyszczone, a balkony to chyba w święta. Kontakt po 17 niemożliwy więc jak ktoś ma problem z kluczem to konieczny na nocowaniu w korytarzu obiektu i to z dziećmi. Ponadto jak jest włączony w 1 pokoju telewizor to już nie można odkurzy z bo wyrzuca bezpiecznik. Ceny również nie są atrakcyjne.

Jack
Inne

Do apartamentów nic nie ma są bardzo ładnie i parę razy nich korzystałem, ale pracownicy co tam pracują niech się ogarną , bo ja piszę o anulowaniem apartamentu a oni że kaucje mam zapłacić gdzie kaucja zapłacona była a w dzień, który miał być przyjazd wydzwaniają...

Pytanie
 Pytanie

Czy Sun & Snow Sp. z o.o. organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?

Pracodawca

@Pytanie

Sun & Snow organizuje szkolenia wewnętrzne, które mają na celu podnoszenie kwalifikacji pracowników w obszarach, w których pracują, w zależności od zajmowanego stanowiska.

Ada85
Inne

Byliśmy na w października w apartamencie w Świnoujściu( bardzo pozytywnie zaskoczeni apartamentem) wszystko było super w biurze panie sympatyczne i pomocne. Mamy listopad my wciąż nie otrzymaliśmy zwrotu kaucji mimo iż nic nie było zniszczone w wynajmowany przez nas apartamencie prosilibysmy jedynie o odp. Dlaczego tak jest mimo że pisaliśmy 2 nr. Kont do zwrotu. Ogólnie wszystko okay.

Pracodawca

@Ada85

Szanowna Pani, Jest nam bardzo miło słyszeć, że pobyt w Świnoujściu był udany i są Państwo zadowoleni. Aby wyjaśnić, czy doszło do zwrotu kaucji, potrzebujemy numeru Pańskiej rezerwacji, dlatego prosimy o kontakt na adres mailowy: rezerwacja@sunandsnow.pl i podanie numeru. Sprawdzimy w naszym systemie i prześlemy potwierdzenie zwrotu. Natomiast, jeśli kaucja była robiona przez preautoryzację, to zablokowane środki odblokowują się automatycznie. Pozdrawiamy serdecznie i zapraszamy do naszych apartamentów.

Baltazar
Inne
@Ada85

Zgadzam się . Mam podobne doświadczenie także ze Świnoujścia. Brak przepływu informacji pomiędzy biurem lokalnym a centralą w Warszawie.

xyz
Były pracownik

Kierownik na dwa biura, który nie wie co dzieje się w drugim. Próbuje nadrobić w oczach swojego przełożonego zastraszając pracowników. Jedyny plus to to, że wiem jak źle może dziać się w pracy, a jakie szczęście mam pracując gdzie indziej.

Pracodawca

@xyz

Dziękujemy za opinię. Efektywność zarządzania, obok dobrej atmosfery w pracy są naszymi priorytetami, również jeśli chodzi o biura lokalne, dlatego z uwagą analizujemy takie zgłoszenia i bardzo za nie dziękujemy. Obecnie pracujemy nad programem, który pomoże nam monitorować wszelkie problemy związane z funkcjonowaniem biur lokalnych. Zdając sobie jednocześnie sprawę, jak różna może być interpretacja zdarzeń, w zależności od perspektywy poszczególnych pracowników. Bardzo zaniepokoił nas zarzut określony jako "zastraszanie". Na podobne praktyki nie ma zgody w naszej firmie, dlatego bylibyśmy wdzięczni za kontakt bezpośredni z biurem w Warszawie np. za pośrednictwem maila: biuro@sunandsnow.pl i podanie więcej szczegółów dotyczących tego zdarzenia.

Dusia
Inne
 Pytanie

Przymierzam się do zawarcia umowy z S&S w zakresie najmu mojego apartamentu. Zdaję sobie sprawę, że opinie na temat współpracy mogą być różne. W związku z czym chciałabym zapytać Jakie są Państwa? Przeraziły mnie wpisy na temat opóźnień w wypłatach, w braku kontroli nad czystością etc. Czy to w dużej mierze zależy od lokalnych kierowników ? Jak zorganizowana jest praca pracowników? Kto dba o standard czystości w apartamencie? Kto kontroluje apartament po najmie? Czy są z tego jakieś raporty?

Pracodawca

@Dusia

Szanowna Pani, Zapraszamy do kontaktu z nami. Chętnie odniesiemy się do każdego pytania i udzielimy wyczerpujących odpowiedzi zgodnie ze stanem faktycznym. Poniżej odnosimy się do pytań i uwag poruszonych w Pani zapytaniu. W ostatnim czasie Sun & Snow wprowadziło kilka zmian (m in. nowe funkcjonalności w systemie informatycznym, samofakturowanie), dzięki którym wyeliminowane zostały wszelkie opóźnienia w płatnościach. Rozliczenia są przesyłane, a należności są regulowane terminowo, zgodnie z umowami. Za kwestie czystości w Sun & Snow odpowiadają kierownicy biur lokalnych, a także zatrudnieni przez firmę lokalni koordynatorzy ds. czystości. Jednak te kwestie nie są ich autonomiczną sprawą. Postępują oni zgodnie z procedurami wypracowanymi przez firmę i są rozliczani z kontroli lokali i pracy serwisów sprzątających. Lokale są zgodnie z procedurą sprawdzane przy okazji sprzątania po każdym pobycie gości. Jakość sprzątania jest wyrywkowo weryfikowana przez koordynatorów i kierowników biur. Przywiązujemy dużą wagę do osiągnięcia i utrzymania wysokich standardów niezależnie od lokalizacji.

Pytanie
 Pytanie

Czy zdarzają się nadgodziny w Sun & Snow Sp. z o.o.?

Pracodawca

@Pytanie

Dzień dobry, w dziale rezerwacji praca jest dwuzmianowa (od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00 i 12:00-20:00) oraz w wybrane weekendy w godzinach 9:00-17:00, więc nie ma powodu do zostawania po godzinach, ponieważ zmiany są wcześniej ustawione.

Izabela
Inne

Witam Proszę wziąć po uwagę przy rezerwacji noclegu, jeżeli nawet wystąpiła przyczyna obiektywna np.; nagła choroba w kilka dni przed wyjazdem, firma nie tylko nie zwraca zaliczki, co można by było jeszcze zaakceptować ,ale nawet nie można zmienić daty rezerwacji na późniejszy. W moim przypadku mąż bardzo poważnie się rozchorował kilka dni przed wyjazdem. Oczywiście dzwoniłam i chciałam przesunąć wyjazd na późniejszy , z dołączeniem zwolnienia lekarskiego ale niestety, nie uwzględniono mojej prośby. Opłata rezerwacyjna niestety przepadła, mimo ze od wielu lat jesteśmy klientami tej firmy Izabela Sznajder

Pracodawca

@Izabela

Pani Izabelo, Mamy nadzieję, że ze zdrowiem Pani męża jest już lepiej. Niestety pandemia SARS-CoV-2 sprawiła, że planowanie wyjazdów i wypoczynku jest obecnie dość ryzykowne zarówno dla podróżnych jak i dla firm zarządzających takimi pobytami i podróżami. Nagłe zachorowanie czy inne losowe zdarzenie może niestety pokrzyżować nasze plany. W Sun & Snow w regulaminie, który akceptują wszyscy odwiedzający nasze obiekty przyjęliśmy zapisy, które starają się chronić odwiedzających i pozwalają na dokonanie zmian w rezerwacji na 14 dni przed planowanym przyjazdem, a firmie Sun & Snow skutecznie zarządzać dostępnymi apartamentami. Proszę wziąć pod uwagę, że w tzw. wysokim sezonie, dostępność poszczególnych apartamentów jest niewielka, a popularne miejscowości są zarezerwowane zwykle z dużym wyprzedzeniem przez odwiedzających. Krótszy termin na dokonanie zmian rezerwacji nie jest niestety możliwy, gdyż nie pozwalałby na efektywne zarządzanie dostępnymi apartamentami - ze szkodą dla wszystkich klientów i właścicieli lokali. W przypadku odwołania przyjazdu na kilka dni przed planowanym pobytem, zarezerwowany apartament nie ma praktycznie szansy na ponowne wynajęcie. Stratę tę częściowo ma amortyzować właśnie opłata rezerwacyjna, która w tym przypadku nie podlega zwrotowi. Zapisy jakie stosujemy w regulaminie są powszechnie wykorzystywane w całej branży turystycznej. By ustrzec się od niedogodności związanych z nagłymi wypadkami i utratą zaliczki, firmy ubezpieczeniowe wprowadziły na rynek ubezpieczenie kosztów rezygnacji z podróży, co pozwala zabezpieczyć się również na wypadek utraty opłaty rezerwacyjnej.

Zostaw merytoryczną opinię o Sun & Snow Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Sun & Snow Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Sun & Snow Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Sun & Snow Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 2 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Sun & Snow Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Sun & Snow Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Sun & Snow Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii