Opinie o Ambercare24 Sp. z o.o. Sp.k.
Świetna firma, polecam, duży pozytyw. Trzymajcie się.
Moze mi ktoś podpowie czy firma interesuje się pracownikami jak są już za granicą w pracy?
dzwonią, dzwonią ... a jakie to ma znaczenie, jak masz problem to sama sobie zadzwoń ja tam problemów z tym nie mam a robota ok
Do mnie również dzwonią, są bardzo pomocni, gdy ja nie mogę... Pani (usunięte przez administratora)wszystko może ????
Z Ambercare24 jestem pierwszy raz na wyjeździe, jestem już 3 tyg. i nikt nie zainteresował się mną, nikt nie zadzwonił. Za kilka dni zjeżdżam do Polski i pewnie podziękuję im za współpracę . Boję się tylko czy dostanę na czas wynagrodzenie. (usunięte przez administratora)
Wystarczy podać prawdziwe dane i możemy to błyskawicznie zweryfikować. Możemy podać: ile razy było dzwonione, ujawnić treść każdej rozmowy. Wszystkie rozmowy są nagrywane. Możemy również poinformować ile Opiekunka nie odebrała od nas telefonów lub ile sama odrzuciła...Czekamy na prawdziwe dane i zobaczymy czy to, co pani " Irena ? " pisze, jest chociaż w 1 % prawdą ! Nasz telefon wsparcia działa przez 24h. Każdy problem można zgłszać z pominięciem drogi służbowej !!! A o pieniążki pani " Irena ? " nie musi się martwić. To określa podpisana umowa.
czy przed wyjazdem kontaktował się z Tobą niemiecki koordynator albo rodzina niemiecka? czy też zostałaś zaakceptowana na podstawie profilu opiekunki i szybko wyjechałaś do pracy? Twoje doświadczenie może pomóc wielu osobom poszukującym rzetelnej agencji zatrudnienia na rynku opiekuńczym.
Pracowałam dla nich. Serdecznie nie polecam. Rodzina podopiecznej także zerwała z nimi współpracę.
Pewnie z zapracowania ( i wrodzonej uczciwości!) umknęło ci, że nadal u tej rodziny pracujesz , tylko na cz...
Mi się pracuje z nimi rewelacyjnie, ja polecam i to bardzo.
Skoro jesteś zadowolona to czy możesz rozwinąć swoją wypowiedź? czy dobra opinia dotyczy organizacji wyjazdu, czasu oczekiwania, ilości ofert do wyboru, oferty zgodnej z Twoimi oczekiwaniami oraz zgodności z opisem po przyjeździe na miejsce??...
Czy możesz powiedzieć, z czego wynika Twoje zadowolenie? dobór ofert, szybkość wyjazdu, zgodność opisu z zastaną sytuacją?
Nie wierzę, że to zła firma. Pracuję u nich bardzo długo i nigdy się na nich nie zawiodłam. Śmieszy mnie jak ktoś pisze, że rodzina z nich zrezygnowała w czasie jej pracy. Przecież to źle świadczy o jej samej a nie o firmie. Kiedyś też moja zmienniczka chciała przekabacić rodzinę a potem do mnie miała największe pretensje, że na to nie poszłam. Samo życie.
Na początku wszystko wyglada pięknie, kontakt z koordynatorka, miłe słówka , jadąc na miejsce zlecenia okazuje się, ze pooopieczna nie bywa czasami zapominalska (usunięte przez administratora) Swoją sprawę skieruje na drogę sądowa.
Pani Ewa, mimo licznych monitów nie odesłała do dnia dzisiejszego brakujących dokumentów przewidzianych umową. Jest to jedyny powód, który wstrzymuje wysłanie jej reszty wynagrodzenia za przepracowane parę ostatnich dni.
Firma bardzo dobra, jestem u nich od ponad roku i bardzo i się podoba. Wolka
Miałam mieć wyjazd 10.12.2018( poniedziałek) do miejscowości Transtaein, a jesze 9.12.2018r nie wiedziałam czy wyjeżdzam , czy nie,po telefonie w nocy z soboty na niedzielę, dowiedziałam się ,że nie mam zamówionego busa na poniedziałek(planowany wyjazd), pan który odebrał telefon wyśmiał mnie w żywe oczy,dlaczego ja się niepokoję.... etcet.....w tej firmie to przecież to norma.....
Ponieważ wątek zaczyna interesować innych wyjaśniam jako firma: Pani Ewa a właściwie pani Marzena ( nie wiemy dlaczego ta pani zmieniła sobie imię ? ) zgłosiła się do nas do firmy Ambercare24 jako kandydatka do określonej oferty w Niemczech. W ofercie tej został podany przypuszczalny termin wyjazdu na poniedziałek 10 grudnia. Wcześniej z nami nie wyjeżdżała więc otrzymała status kandydata do pracy. Pracownik rekrutacji przyjął jej zgłoszenie i przesłał rodzinie do Niemiec. Odbyło się to 4-5 grudnia ( wtorek-środa). Pani Marzena ( alias Ewa ) została poinformowana, że nasza firma oczekuje zaakceptowania jej osoby przez rodzinę podopiecznego. Jeżeli rodzina podopiecznego wyrazi zgodę na jej przyjazd, uruchomimy procedurę podpisania z nią umowy i organizacji wyjazdu. Niestety do piątku popołudnia nie otrzymaliśmy informacji od rodziny o czym informowaliśmy panią Marzenę. Bez zgody rodziny podopiecznego nie ma możliwości aby podpisać z kandydatem umowę lub wysłać go do pracy. W nocy o godzinie 1.40 z soboty na niedzielę ( 8/9 grudnia ) pani Marzena zadzwoniła na nasz telefon wsparcia czynny 24 h z pretensjami, że nie ma od firmy informacji o transporcie, który ma się odbyć w poniedziałek. Z jej wypowiedzi pracownik początkowo zrozumiał, że ona jest naszą opiekunką i ma zjechać do Polski w poniedziałek. Wywołało to oczywiście alarm w firmie, ponieważ nie było na ten dzień zaplanowanego żadnego transportu powrotnego. Po sprawdzeniu w systemie okazało się, że pani Marzena jest kandydatem zgłoszonym do rodziny w Niemczech, na którego brak akceptacji rodzin. Pracownik niezwłocznie przekazał pani Marzenie taka informację, próbując jej wytłumaczyć, że do póki rodzina jej nie zaakceptuje nie ma mowy aby firma rezerwowała jej przejazd busem. Poinformował ją także, że z tą sprawą może spokojnie zaczekać do rana aż pracownik dyżurujący spróbuje nawiązać kontakt z rodzina w Niemczech i wyjaśnić czy jej wyjazd w ogóle dojdzie do skutku. Ale pani Marzena zaczęła nalegać aby natychmiast wyjaśnić sprawę z rodziną, obrażając przy okazji firmę i pracowników. W tym momencie pracownik zadał jej pytanie : czym sobie zasłużyliśmy na takie oszczerstwa... tym, że odebraliśmy od niej telefon o drugiej w nocy.... tym, że udzieliliśmy jej rzeczowej informacji,....tym, że nie będziemy ponaglać rodziny w podjęciu decyzji w środku nocy...? Zapytał się też, czy to normalne, że kandydatka na opiekunkę dzwoni do firmy w środku nocy z pytaniem czy została zaakceptowana do zlecenia...? Niestety pani Marzena uważała inaczej. Na drugi dzień pracownik na dyżurze zadzwonił do pani Marzeny ok. 10.00 rano i jeszcze raz wyjaśnił zaistniała sytuację oraz zapytał, dlaczego ona dzwoniła do nas o godzinie 1.40 w nocy ? Pani Marzena odpowiedział, że nie miała wcześniej czasu zadzwonić do firmy. Zostawiam ocenę zdarzenia każdemu do własnej oceny. Na końcu pragnę nadmienić , że TELEFON WSPARCIA AMBERCARE24 czynny jest 24 godz. wyłącznie dla zatrudnionych Opiekunek w sytuacjach gdy potrzebują pilnej informacji lub pilnego wsparcia. Nie jest przewidziany dla kandydatów, którzy maja potrzebę otrzymania informacji o ofertach, lub tak jak w przypadku pani Marzeny, informacji czy rodzina już wyraziła zgodę na jej przyjazd. Takie informacje wszyscy mogą otrzymać w godzinach pracy biura rekrutacyjnego od 8.00 do 17.00 od poniedziałku do piątku.
Dziekuje za informacje. O referencje postaram sie dopiero wtedy gdy firma postara sie zatrudniac na umowe o prace. Wtedy przedloze piekne referencje.
Ostatnio pani napisała " Ciekawe jak mam zdobyć referencje od samotnego człowieka z demencją, który nie pamięta co jest dzisiaj, a co dopiero co było kilka miesięcy temu..." teraz pani napisała " ...wtedy przedłożę piękne referencje. " Czy faktycznie w tym poście chodzi opinię o naszej firmie, czy o coś innego....? Każdy kto wyjeżdża z firmami legalnie dokładnie wie, że praktycznie wszystkie firmy zatrudniają podobnie " na zlecenie " a referencje nie powstają za uderzeniem czarodziejskiej różdżki ! Albo mamy do czynienia z osobą całkowicie nie zorientowaną w opiece albo bardzo przemyślnym działaniem. Pani " CLARE " możemy życzyć tylko powodzenia.
Złożyłam tam aplikację, jednak nie dają zleceń opiekunkom z niewielkim stażem i wymagają referencji. Ciekawe jak mam zdobyć referencje od samotnego człowieka z demencją, który nie pamięta co jest dzisiaj, a co dopiero co było kilka miesięcy temu. Film jest wiele, na pewno znajdę coś dla siebie :-)
Referencje wystawia rodzina podopiecznego lub jego opiekun prawny gdy nie posiada już rodziny. Nikt nie żąda referencji od podopiecznego, chyba że jego stan umysłowy i fizyczny na to pozwala. W każdej firmie aktualne i sprawdzone referencje są dodatkowym atutem w rozmowie z rodziną. To nic nowego w tej branży.
Dziekuje za informacje, jednak nie bede specjalnie tracic czasu i energii na poszukiwanie referencji tylko po to, aby zawrzec umowe zlecenie (cywilnoprawna). Gdyby firma zatrudniala na podstawie umowy o prace (stosunek pracy regulowany kodeksem pracy), to wtedy przynioslabym referencje, bo wtedy byloby warto specjalnie postarac sie o ich wystawienie.
Bardzo dobra firma, nie wierzę, że ktoś faktycznie może z nią mieć problem. Polecam wszystkim. Magda
Mam problem z nimi .3 tygodnie pracy za darmo .bez umowy i bez pieniedzy.moj nr (usunięte przez administratora)chcesz to zadzwon do mnie .Joanna
Czy zgłaszałaś problemy z wyegzekwowaniem płatności koordynatorce, która się Tobą opiekowała? Osoby wypowiadające się przed Tobą nie pisały o żadnych problemach z pracodawcą, a wręcz przeciwnie były zadowolone z pracy i warunków zatrudnienia i zakwaterowania. Czy do tej pory sprawa z finansami się wyjaśniła? Firma na swojej stronie http://ambercare24.pl/oferty-pracy-3/ nadal poszukuje pracowników do opieki ludzi chorych i starszych. Osoby zainteresowane zatrudnieniem powinny tam zajrzeć, bo jest sporo interesujących ofert.
@Aldona, chwalisz firmę i jesteś zadowolona z jej pośrednictwa. Czy wyjazdy na kontrakty są regularne? Jak długo trwają? Czy praca jest ciężka i wymagająca? Znajomość języka niemieckiego jest wymagana na wysokim poziomie, czy wystarczy porozumiewać się komunikatywnie? Napisz coś więcej o samej pracy na miejscu i kwalifikacjach jakie należy mieć, żeby się o nią ubiegać? Obecnie firma na swojej stronie http://ambercare24.pl/oferty-pracy-3/ szuka opiekunek osób starszych w Niemczech. Jest dość dużo ofert w różnych lokalizacjach, przede wszystkim w Monachium, Kolonii, Hannoverze i innych.
Tak, ja jestem zadowolona bo i kasa i wyjazd jest u mnie w porządku. Nie wiem jak inne koleżanki ale te które od nich spotkałam w busie też zazwyczaj były zadowolone. Firma ma dużo zleceń i to jest na pewno duży ich plus. Ja sama jak szukałam pracy to właśnie dlatego ich wybrałam. Jak mi sprawdzili język to powiedzieli , że mam komunikatywny i taki mam. Miałam do wyboru co najmniej 20 różnych zleceń więc to mi się bardzo podobało. Na robocie też większych niespodzianek nie miałam, idzie wytrzymać dlatego nie wierzę w te opinie, że kogoś specjalnie oszukują. Pracując u nich poznałam już trochę dziewczyny z biura i wiem, że bardzo się starają i są naprawdę miłe. Ja nie jestem z tych co kolor pokoju im nieodpowiada więc dobrze ich oceniam. W poprzedniej firmie tez nie było źle ale u nich mam trochę więcej i to mi się podoba. Pieniądze wpływają mi na konto, u mnie nie było do tej pory niespodzianek. Dzisiaj różnie firmy płaca ale to ich indywidualne sprawy. Mi to pasuje co jest u nich bo nie jestem w niczym stratna. A praca jak zawsze w opiece, i jest lekko i jest ciężko, to zależy od sytuacji. Ja jadę tam gdzie zarobek jest dobry a stan podopiecznego dla mnie nie ma takiego wielkiego znaczenia. Wiem , ze część koleżanek bardzo przebiera w zleceniach i może stąd są później rozczarowane ale każdy robi po swojemu , a ja poprostu staram sie zrozumieć i firmę i podopiecznych i innych. Pozdrawiam. Aldona
Nigdy nie miałam problemów z kasą i wyjazdami. To jakieś bzdury. Aldona
Bardzo dobra firma. KS
Też nie wierzę, jeżdżę z nimi już długo i co jak co, ale organizacja wyjazdu, metody pracy, wsparcie i płatności są zawsze super. Nie znam innej takiej firmy, która byłaby tak dobrze zorganizowana. Polecam "super szczerze". Elka
Sczerze odradzam. Bardzo szczerze.Co do organizacji wyjazdu, metod pracy, wsparcia i płatności.Szczerze? Zero gwiazdek.
Ja jestem zadowolona, z wypłatą nigdy nie miałam problemu. Renia
Do konca nie jestem zadowolona . Trzeba upominać sie o swoje pieniadze.
Mam taka sama umowę i to mi się podoba bo mam przynajmniej ciągłość ubezpieczenia na dzieciaki w kraju. Polecam, szczerze i serdecznie. Marzena Ż.
Mam stałą umowę z nimi i absolutnie polecam tylko nich. Dla mnie ważne aby było legalnie i dobrze płacone. Lidka D.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Ambercare24 Sp. z o.o. Sp.k.?
Zobacz opinie na temat firmy Ambercare24 Sp. z o.o. Sp.k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 29.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Ambercare24 Sp. z o.o. Sp.k.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 29, z czego 26 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!