(usunięte przez administratora)
To nieźle Cię Aniu oczernili, gdzie jest Klaudia, Ola??? Czemu nikt sie tym miastem nie zainteresuje i innymi miastami jak są jakieś sygnały to trzeba działać, przedewszystkim ROZMAWIAĆ i nie tylko z kiero ale tez z drugą stroną ze „zwykłymi” sprzedawcami bo to oni wiedza dużo.
Minimalna płaca, chaos, brak szkoleń, (usunięte przez administratora) Omijać szerokim łukiem!
Uciekać jak najdalej!!!
sklepy zamykają, a otwierają w gownianych galeriach w outletowych koncertach bo i tak zaraz zamkną. (usunięte przez administratora)bez kompetencji i doświadczenia swoje kompleksy i frustracje przenosi na pracowników. (usunięte przez administratora)Dno i wodorosty
Obiecują premie a tych premii nie ma w rzeczywistości,narzucają wysokie targety na sklep żeby nie wyrobić premii i płacą najniższą to co muszą dać.Kierowniczka wymaga od pracowników ale sama brud zostawia po sobie.Wychodzi sobie o której chce a potem mówi że kiedyś tam odpracuje czyli nigdy. Taka atmosfera tam panuje że szok,fałsz i obłuda.A firma tak jak mówicie jest do dupy,ich nic nie obchodzi i ma być zrobione nawet jak jest jedna osoba na zmianie,a potem czemu to nie zrobione.Wiecznie są problemy z systemem,bo takich mają informatyków.Tragedia normalnie.
TA FIRMA TO DNO DNA!!! NAJGORSZA FIRMA W JAKIEJ PRACOWAŁAM! PRACOWNIKÓW TRAKTUJE SIĘ JAK ŚMIECI, A KIEROWNICY TO JAKIEŚ PRZYPADKOWE OSOBY Z ŁAPANKI, KTÓRZY NIE MAJĄ O NICZYM POJĘCIA ZRESZTĄ TAK SAMO JAK CAŁA KADRA WIELCE DYREKTORÓW! POZDRAWIAM MOJĄ KIEROWNICZKĘ, KTÓRA PO TYM JAK DAŁAM WYPOWIEDZENIE ZACZĘŁA MI GROZIĆ.
M-A-S-A-K-R-A
Piszę odnośnie innego sklepu Femestage w którym pracowałam - Stanowczo odradzam pracy w tej firmie! Dyrektorzy mają gdzieś pracowników oraz to co się dzieje w sklepie, nie odbierają telefonów a gdy już się dodzwonisz to jeszcze mają pretensje czemu w ogóle do nich dzwonisz albo wzdychają do słuchawki. Zarobki to najniższa krajowa i niby premie, które każdy widział tylko i wyłącznie na papierze. Zero jakichkolwiek awansów czy perspektyw, uważam że ta praca tylko cofa ludzi do tyłu i nic poza tym. Ubrania są beznadziejnej jakości, miałam sytuacje że klientka dosłownie rzuciła mi bluzka w twarz i powiedziała że nie będzie kupować takiego syfu wykonanego z poliestru za tyle kasy. System kasowy z radem lat 90 wszystko trzeba robić ręcznie nic nie da się sprawdzić wszystko się zacina a informatycy mają gdzieś wszystkie zgłaszane problemy. Zmiany VM często do zrobienia w soboty przy największym ruchu (jeszcze z jakąś akcją promocyjną) - bo przecież po co zrobić ją w tygodniu jak nie ma ludzi? Ogólnie to jedna wielka jaskinia i tyle ciesze się że stamtąd odeszłam bo nie da się pracować w takim chaosie.
Ludzi w tej firmie traktuje się strasznie. Wstyd tych ludzi nazywać dyrekcja. Krzyk, brak profesjonalizmu i elementarnej wiedzy w każdym jedym aspekcie. Przede wszystkim brak kultury i zakrzykiwane z braku argumentów. Fala zwolnień, zamknięcia salonów o czymś świadczy ...
@Ola, czy to znaczy, że Femestage Eva Minge nie zapewnia Ci możliwości rozwoju w ramach pełnionego przez Ciebie stanowiska? To rozumiesz jako pracę bez perspektyw? Napisałaś również kilka słów o warunkach pracy i wynagrodzeniu. Czy pracodawca zapewnia Ci jakiś pakiet socjalny lub pakiet benefitów pozapłacowych?
Ten pracodawca nie zapewnia absolutnie n i c. Przez 3 lata zarabiałam najniższa krajowa, brak szkoleń, brak motywacji, brak profesjonalnych managerów.
Praca bez perspektyw. System premiowy tylko na papierze. Najniższa krajowa, podwyżki tylko wraz ze wzrostem płacy minimalnej. Stres. Brak szacunku do pracowników.
Zachęcam osoby związane z firmą Femestage Eva Minge i te które w przeszłości pracowały dla tej firmy, do napisania swojej opinii na temat tego pracodawcy. Nowe wiadomości dotyczące obecnego zatrudnienia oraz kwestii atmosfery w pracy będą bardzo pomocne dla wielu osób. @Won, owszem, forum jest przeznaczone do wymiany opinii o pracodawcach, co jednak nie znaczy że osoby wypowiadające się z perspektywy klienta nie są tu mile widziane. Wrażenia klienta składają się również na obraz firmy, a przede wszystkim forum odwiedzane jest również przez klientów firm. Komentarze które nie są obraźliwe bądź w inny sposób nie łamią regulaminu nie będą usunięte z forum.
witam, proszę o info jakie zarobki?atmosfera?proszę o merytoryczną opinię.
Halo! To forum z opiniami pracowników o pracodawcy, a nie dla klientów. Nikogo nie obchodzi, że wam towar nie przyszedł czy zostałyście źle potraktowane przez firmę - każdy ma to gdzieś. Czy leci z nami administrator i może skasować opinie klientów?
...........czyli raczej nie zamawiać?
Witam ja napiszę z innej beczki około miesiąc temu zamówiłam przez stronę internetową ubrania na kilkaset zł zarówno na moją skrzynkę pocztową jak i na telefon po około tygodniu przyszła informacja że będą opóźnienia o wysyłce zamówionych ubrań. Jednak po trzech tygodniach postanowiłam grzecznie zadzwonić do firmy z pytaniem co z moją wysyłką pan który odebrał telefon w chamski sposób odpowiedział i dał do zrozumienia że najlepiej by było żeby zrezygnować z zamówienia Po prostu mnie zatkało. Powiedział że może za dwa tygodnie coś wyślę nie mogłam w to uwierzyć I skończyłem rozmowę Po chwili postanowiłem zadzwonić jeszcze raz gdyż ton tego pana i sposób tak w jaki się zachowywał przypomina bardziej ruski bazar niż sklep pani Ewy Minge chciałam napisać Natalia skargę i poprosiłem o jego nazwisko na co pan mnie wyśmiał I się rozłączył nie polecam tego sklepu lepiej ominąć go dużym łukiem
Też mam ten problem. Nie wiedzą, kiedy wyślą towar. Chyba ich to przerosło. Najpierw zbieraja kasę, potem zamawiają towar. Porażka. U mnie to nieduża kwota. Napisalam im maila, że rezygnuję i proszę o zwrot przelewu. Zobaczę, czy zwrócą. Zero profesjonalizmu.
Mam to samo. Zamówiłam 4 rzeczy i chyba je dopiero szyją, bo czekam od 31 marca. Miały być 4 dni robocze! Napisałam wczoraj maila z pytaniem kiedy zamówienie zostanie zrealizowane i dostałam odpowiedź :"Nie znamy konkretnej daty wysyłki". Porażka, więcej tam nie zamówię, to są kpiny z klientów.
Witam zamówiłam kurtkę 9 listopada żadnego znaku życia telefon głuchy szkoda że wcześniej nie widziałam tych opinii kurtka jest zimowa mam nadzieję że do wiosny zdążą za kurtkę oczywiście zapłaciłam z góry .Czy ktoś się orientuje jak że zwrotem pieniędzy
Hej, a po podwyżkach od lutego to finansowo lepiej? Czy nadal nędzne 2060 brutto?
czekam od 3.04. , kasę wpłaciłam, a przesyłki nie ma. Napisałam i oczywiście odpisano mi, że nie wiedzą kiedy i dadzą mi znać. ta sama formułka..... Skandaliczna firma. Nigdy nic tam nie zamówię i napiszę chyba do gazet.....
Końcem marca 2017 złożyłam zamówienie za 250 zł, kwotę w tym samym dniu wpłaciłam. Po10 dniach oczekiwania napisałam maila z zapytaniem co z moim zamówieniem: Pan odpisał mi że mu przykro ale nie wie gdzie to zamówienie i kazał mi cierpliwie czekać. Po 3 tygodniach oczekiwania znowu wysłałam maila i dostałam taką samą odpowiedż. Po miesiącu kiedy obracali moimi pieniędzmi zamówienia dalej nie było, napisałam ponowie żądając zwrotu wpłaconej kwoty, którą otrzymałam na konto. Kupuje bardzo dużo w sklepach internetowych ale jeszcze z taką ignorancją klienta się nie spotkałam. NIE POLECAM wręcz odradzam zakupy w tym sklepie.
Ja rowniez zamowienie zlozylam 29 marca 2017 r. Czekam juz 3 tygodnie. Po interwencji @ otrzymalam dokladnie te sama odp. co moje poprzedniczki. Nie wiem co myslec. Pierwszy raz sie spotykam z takim karygodnym lekcewazeniem klienta... Szkoda ze nie widzialm tych przestrog wczesniej. Nigdy by mi nie przyszlo do glowy ze taka marka moze miec tak bardzo niekompetentnych pracownikow. Na stronie nadal widnieja towary o ktorych w @ napisano ze ich juz nie posiadaja. Po prostu porazka nie do pojecia!!!!
Ja czekam juz ponad 5 tygodni. Równiez brak konkretnych terminów. W ostatnim mailu dostałam informacje, ze nie dostane sukienki, a mimo wszystko nadal jest dostepna na stronie. Firma niepowazna. Nie polecam i nigdy wiecej nie skorzystam. Pani Ewie dziekuję!!!
Dokładnie mam ten sam problem, czekam na zamówienie od 5 tyg. Na szczęście zamówiłam z płatnością przy odbiorze. Porażka nie zamawiajcie przez Internet!!!
Na zamówiony towar czekam ponad miesiąc (a miało być 4 dni). Każda odpowiedź na @ zapytanie brzmi tak samo i nie zawiera żadnych konkretów cyt. "Gdy uzyskamy wiadomość w Pani sprawie, napiszemy maila. Obecnie nie znamy konkretnej daty wysyłki. Przykro nam". Natomiast do 3 znajomych przyszło zamówienie po miesiącu i jak zobaczyłam jakość towaru od razu napisałam @, że REZYGNUJĘ ! Każda z osób jest mocno zawiedziona jakością. Rzeczy są ze sztucznego materiału, źle uszyte, rozciągnięte. Zdjęcia na stronie www w ogóle nie odzwierciedlają rzeczywistości. NIE POLECAM !!!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Femestage Eva Minge Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Femestage Eva Minge Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 17.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Femestage Eva Minge Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 13, z czego 0 to opinie pozytywne, 10 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!