: Zła obsługa klienta Lopuszanska 22 Witam. Jestem oburzona obsluga w sklepie przy ul Lopuszanska 22. Lubie sklep Femestage Eva Minge zawsze byłam obsluzona na poziomie przez dwie mile panie teraz jest trzecia pani,, kolorowe włosy '' pani która proboje wcisnąć wszystko na siłę, nie rozumie słowa Nie dziękuję sama sobie poradzę,okupuje po 2minutach przymiezalnie i nie da się na spokojnie zastanowić nad zakupem. Niestety ale więcej nie zrobię zakupów w tym sklepie bo po sobocie 17.08.2019 mi wystarczy. Może niech się ktoś tym z góry zainteresuje bo nie jestem pierwsza osoba ktora ta Pani denerwuje. Dziękuję i pozdrawiam Agnieszka
Witam. Polecam skontaktować się w tej sprawie pod adresem mailowym "kontakt@femestage.com". Też kiedyś miałam podobny problem tylko, że na innym sklepie i dopiero po interwencji na powyższego maila była reakcja.
Ile razy będziesz to samo pisać kobieto? Raz chyba wystarczy,tak najezdzasz na obsługę a pewnie sama jesteś nie lepsza!
Kobieto zapomniałaś zmienić nicka:D wszystkie te opinie to Ty napisałaś:D co za wstyd:D i udajesz że to nie ty A piszesz pod różnymi nickami A potem gubisz się:D
Witam. Do dzis byłam stałą klientką salonu Femestage Eva Minge. Często jeździłam na ul Łopuszańską 22 oraz do galerii CH Reduta jednak po dzisiejszej obsłudze ok godziny 15 w salonie przy ul Łopuszańskiej niestety z przykrością muszę zrezygnować z tego sklepu. Zawsze była tam bardzo miła obsługa z którą można było porozmawiać i liczyć na obiektywna ocenę bez żadnej presji na klienta. Jednak dziś miałam tą "przyjemność" trafić na zmianę do Pani której wcześniej nie widziałam. Mowa tu o kobiecie w różowych włosach. Pani wręcz na siłę wcisnęła mi kartę stałego klienta mimo tego, że mówiłam, że nie chcę bo nie potrzebuję. Gdy podziękowałam za możliwość wyrobienie karty, Pani zaczęła dalej mnie namawiać mimo tego, że widziała moje niezadowolenie. Ostatecznie kartę wyrobiłam dla świętego spokoju, uregulowałam swój rachunek i opuściła sklep. Mimo tego, że bardzo lubię ten sklep bo jest mały i obsługa jest na prawdę bardzo miła poza tą jedną Panią, niestety ale będę musiała zrezygnować z zakupów w tej placówce. Na szczęście jest jeszcze Reduta. Mam nadzieję, że przynajmniej tam obsługa zostanie na tym samym poziomie a z tą Pani zostanie zrobiony porządek.
Witam jestem oburzona posługa w sklepie na ulicy Lopuszanska 22. Lubie sklep Femestage Eva Minge zawsze byłam posługiwana na poziomie przez dwie panie teraz jest trzecia,, kolorowe wloau''pani która proboje wciskać wszystko na siłę, nie rozumie słowa Nie dziękuję sama sobie poradzę,okupuje po 2minutach przymiezalnie, więcej nie zrobię zakupów w sklepie,po sobocie mi wystarczy już. Może niech ktoś się tym zainteresuje z góry!!!!
Jestem zszokowana jakością torebek w tym sklepie i traktowaniem klientów, którzy próbują zareklamować towar. Człowiek nie jest traktowany poważnie i sprawiedliwie. Nigdy więcej tam nic nie kupie i odradzamie każdemu ten sklep.
Reklamowałam torebkę, bubel Mija 14 dni a pieniędzy brak Jeszcze musiałam ponieść koszt zwrotu torebki Nigdy więcej nic nie kupię w tej firmie
Ta sama sytuacja u mnie. Po 2 razach użytkowania materiał z torebki zaczął schodzić. Tylko ja dostałam smsa po 14 dniach, że odrzucają mijąreklamację. Szok!!!
Odradzam każdemu zakupy produktów tej marki, kupiłam sandały i rozpadły się po 2 dniach. Nie chcą przyjąć reklamacji mimo ze sytuacja jest ewidentna. Jakość produktu zerowa. Już miesiąc czekam na zwrot naprawianego obuwia, zaraz się skończy lato. Oczywiście odmówili zwrotu pieniędzy.
To przecież jest od tego Rzecznik praw konsumenta i on załatwi tą sprawę,on może na nich wpłynąć albo i do sądu podać jeśli łamią prawo,a jeśli chodzi o reklamacje to rozpatruja nie majace zielonego pojęcia o tym i nie kompetentne osoby.
Ja również reklamowalam torebke w której byłam tylko dwa razy i cała zaczęła schodzić. Po 2 tygodniach dostałam smsa, że odrzucają moją reklamację bez podania powodu. Też pracowałam w podobnej sieciówce ale inaczej był klient traktowany, z szacunkiem.Już nigdy tam nic nie kupię i będę odradzała każdemu ten sklep.
Dzień dobry, Jestem pracownica w Salonie Femestage Eva Minge. Pracuje tam od kilku miesięcy i jestem zażenowana dosłownie wszystkim. System premiowy to porażka,czyli brak premii co miesiąc. Wysokie targety do wyrobienia przez miesiąc. VM najlepiej na weekend i do zrobienia w jeden dzień. Milion obowiązków choć nie jesteśmy kierowniczkami. Kierowniczka nieogarnia zwrotów ani Office. Jak taka osoba ma systematycznie robić cokolwiek na komputerze? Bycie samej na zmianie? Co to za praca, 12h na nogach za niecałe 1800zł. Praca po 184h w miesiącu:) Jeśli ktokolwiek chciałby pracować w takiej prestiżowej marce jak Femestage Eva Minge, to stanowczo odradzam. Będziesz robić wszystko za marce pieniądze, szkoda nerwów, czasu i życia.
Negatywnie postrzegasz swoje dotychczasowe doświadczenia zawodowe w firmie Femestage Eva Minge. Mogłabyś napisać, jak oceniasz atmosferę, która tam panuje? Chciałbym również, abyś napisała coś więcej o systemie premiowania. Uważasz, że premia jest niemożliwa do zdobycia z uwagi na wysokie targety? Z góry dziękuję za sprecyzowanie wpisu.
Nie tylko ona negatywnie postrzega,ja również byłam pracownikiem tej firmy i to jest prawda. Kiedyś targety były mniejsze i udawało się wyrabiać ale podnieśli i nie da sie wyrobic bo nie każdy dzień jest taki sam np.u mnie było że na początku tygodnia było słabo później już więcej A weekendy jeszcze lepsze.Jak nawet kilku procent zabrakuje to nici z premii.Podniesli po to żeby nie dawać premii i tyle.A na rozmowie takie mydlenie oczu że premie są realne.Kierowniczka chodzi z telefonem i odbywa prywatne rozmowy A zwykły sprzedawca i dostawe musi przyjąć i rozłożyć i do klientów biegać i dbać o porządek na sali A potem czemu to nie zrobione A czemu tamto nie zrobione.Ciezko jest im wpaść na taki pomysł żeby pomóc tylko żeby na kogoś zrzucić A same mają gdzieś.Tak więc ja również nie polecam.
184 h z powodu dlugiego mc. Np. sierpien jest miesiacem z mniejsza iloscia godzin . Kazdy tylko chce kase a robic nie ma komu. Najlepiej stac wymalowana wyperfunowana piekna zgrabna i powabna a kase brac za darno nie? Jak nieodpowiada zatrudnienie idz do innej wiekszej sieciowki i zobaczysz czy bedzie lzej. Targety sa po to by motywowac pracownika do pracy. Nie wyrobisz nie masz premii. Premia od tdgo jest i pracodawcy zalezy zeby target byl i pracownikowi.
Weź ogarnij się pracownico, żeby motywować to narzucacie takie targety nie do wyrobienia:D? A za wyrobienie 50 zł A ile wy macie z tego wyrobienia kasy:D To nie jest motywowanie tylko robienie tak żeby więcej kasy nie dawać pracownikom:D A zobacz ile kasy idzie wam w kieszeń to już tego nie powiesz:D A czemu macie tyle reklamacji??bo sprzedajecie buble za takie pieniądze i widać klienci też nie są zadowoleni. Kobieto jak można kupić buty za nie małą kasę i tylko na 2 dni?wstydzilibyscie się nawet wypowiadac się.
Nie polecam tej pracy. Brak kontaktu z centrala, regionalna mówi że przyjedzie pomoże po czym mija miesiąc i nie ma nikogo. Jedyna osoba która pomaga to Pani Agnieszka kadrowa. Wytłumaczy wszystko o pomoże. A co do wynagrodzenia, premia nie do zdobycia bo targety duże, a jak się śledzi utarg w poprzedniego roku to nigdy nie było zrobione tak dużo. 1%premii za 98 % wyróżnienia plany i 2% za wyrobienie 99-100% wyrobienie nie możliwe. Więc premii nie ma odkad sklep istnieje w galerii ???? Wyrobienie wskaźników 50zl na głowę, masakra nie chce się nawet starać. A jak tylko zdecydujesz się odejść to już nie jesteś traktowany jak pracownik tylko jak czarna owca, i nikt z Tobą nie chce rozniawiac. Szczerze nie polecam pracy.
kiepskie wynagrodzenie, strata czasu!
Co to za firma która przyjmuje małolatki. Kierownik jest tak przypięty do muru że chodzi po galerii i namawia pracowników na zmianę pracy. ŻAL że firmy nie stać na porządną rekrutację.
Co za ludzie tam pracują,powinniscie zmienić traktowanie pracowników i klientów. Jak dbacie o wizerunek firmy i o opinie ludzi o was. I nie dziwię sie że są negatywne.
Zdecydowanie nie polecam. Pracowałam w kilku sieciówkach i to co się dzieje w tej firmie jest nie do pomyślenia. Zupełny brak kontaktu z centralą, nieodpisywanie na maila, nieodbieranie telefonów itd. Oszczędzanie na wszystkim, nawet na środkach czystości, o wodzie dla pracowników nie było mowy. Warunki pracy w salonie tragiczne, nieskończony remont, odkryte gniazdka, co stanowiło niebezpieczeństwo zarówno dla pracowników, jak i dla klientów, oczywiście na zgłoszenia zero odzewu. Pracowałam w sklepie, który funkcjonował 3 miesiące. O zamknięciu sklepu dowiedziałyśmy się od pracowników galerii oraz potencjalnych kolejnych najemców lokalu. Na pytania o dalsze losy salonu albo nie dostawałyśmy odpowiedzi albo mydlono nam oczy, że żadne zamknięcie nie wchodzi w grę. Następnie poinformowano nas, że salon przenosi się w inne miejsce, co oczywiście okazało się nieprawdą. O zamknięciu sklepu poinformowano nas po spakowaniu przez nas całego asortymentu i sprzętu, co wymagało wiele wysiłku i nerwów. Nikomu nie życzę pracy w tej firmie, naprawdę nie warto.
Witam, a czy ktoś pracuje z tu obecnych jako przedstawiciel handlowy oprawek Evy Minge? Czy ktoś może coś napisać o tej pracy?
Nie zgodzę się z tym co wypisują osoby. Owszem w firmie nie zarabia się dużo- ogólnie w Polsce jest z tym problem. Kontakt z KSS czy (usunięte przez administratora)czy kimkolwiek z biura jest bardzo dobry. Pracuje w firmie rok i awansowałam, więc perspektywy są tylko trzeba się wykazać. W żadnej firmie nie jest idealnie, ale to co piszecie to jest żałosne. Jeżeli pracujesz solidnie i się starasz to to zostaje zauważone.
Sama jesteś żałosna:D A klientów czemu tak traktujecie co:D?? Dużo forsy u was zostawiają to i przydało by się jakieś milsze podejście A nie jak gbury odzywacie się:D Poczytaj sobie opinie klientów o was:D I o tym jak ich potraktowaliscie:D
Precz z takimi pracodawcami
Tak źle niektórym się pracuje ale nie zmieniają pracy, dziwne!!
MASAKRA NORMALNIE:D:D:D HA HA HA:D:D:D
(usunięte przez administratora) wzięli kasę, nie odpowiadają na e-mail, nie odbierają telefonów, a w sklepie stacjonarnym nie przyznają się do Femestage Eva Minfe Sp. z o.o. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: przygotować kontakt z klientem
(usunięte przez administratora)
Widać że ci którzy tam dalej pracują to lubią być wykorzystywani i dużo nie maja do zaoferowania pracodawcom, tylko chcą być podaj i pozamiataj. (usunięte przez administratora)Tak trzymaj i walcz o swoje. Widzę ze nie wiele osób walczy o swoje.
Co za masakra,co za firma! A i nawet o klientów nie dbają,nigdy u nich nie zamówiła bym bo to skandal żeby tyle czekać na zamówienia,w żadnym sklepie tyle nie czeka się.
Bzdury to Ty wypisujesz:D A niby czemu duża rotacja u was:D bo ludzie nie dają wykorzystywac się:D i uciekają jak najdalej:D:D
Czy ktos wie dlaczego sklep w Katowicach jest zamkniety i kiedy otwieraja
Też słyszałam że zamknięty... Podobno problem z personelem wszyscy się zwolnili a nikt tam nie chce pracować to stoi sklep zamknięty :D
Tak różne przypadki się zdarzają, umowy się kończą firmy zostają przejmowane przez nowych właścicieli i może dojść do małych przerw, nie na wszystko ludzie mają wpływ. To poprostu biurokracja.
Nie pracowałam w każdej firmie na świecie więc nie wiem gdzie jest taki bałagan ale na pewno ta nie jest jedyną, z opowieści znajomych są gorsze firmy... A nikt w FEMESTAGE nie każe pracować jak się nie podoba to się można zwolnić, też można nie zaczynać pracy wolny rynek. A najwięcej do powiedzenia mają osoby, które nawet nie przepracowały ani jednego dnia i wiedzą wszystko najlepiej ze slyszenia. Wiem nie ma super w firmie ale to są początki nowych rządów i sami muszą dojść do tego jak ogarnąć salony w calej Polsce.
Sklep w Katowicach w Silesii normalnie otwarty, wczoraj byłam na zakupach :-)
I siedza tam na krzesłach a (usunięte przez administratora) dookoła i niepoukładane. Jaka płaca taka praca
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Femestage Eva Minge Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Femestage Eva Minge Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 17.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Femestage Eva Minge Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 13, z czego 0 to opinie pozytywne, 10 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!