Opinie o GetResponse
Wprawdzie pracownikiem nie zostałem (niestety) ale piszę komentarz, ponieważ bardzo mile zaskoczył mnie proces rekrutacji. Stanowisko dotyczyło pozycji front-end developera. Cały proces składał się z trzech etapów, po każdym otrzymałem rzetelny komentarz i informację jaki jest mój status. Wiadomość o końcu rekrutacji podana przez telefon, również z pełną informacją o tym co zaważyło o wyniku rekrutacji. W większości firm w których brałem udział, wynik rekrutacji był nieznany (nikt się nie kontaktował po rekrutacji...) lub byłem informowany suchym mailem z szablonową wiadomością. Mam wrażenie, że osoby rekrutujące chcą zatrudnić nie tylko pracownika ale też fajnego człowieka, dlatego spędzają z kandydatem dużo czasu ;-). Mimo braku powodzenia w moim przypadku - duży plus i zaskoczenie dla firmy. Zadanie rekrutacyjne też dało w kość (pozytywnie ;-)). Na pewno spróbuję przy kolejnej rekrutacji... Serdeczne pozdrowienia dla osób prowadzących rekrutacje w GetResponse!
Firma oferuje świetne warunki pracy dla osoby startującej w branży IT - możliwości nauki jest bardzo dużo, do pracownika podchodzi się również z zachowaniem dużej dozy wyrozumiałości. Jeśli chcesz się uczyć to się nauczysz bo masz na to czas. :)
Hej. :) jest tu może ktoś kto aplikował a najlepiej już był na rozmowie na Product Marketing Managera? Po etapach widzę, że najpierw będzie telefon, potem zadanie. Ocenicie jego poziom?
Generalnie praca słabo płatna z nastawieniem na wyzysk, brak perspektyw, mydlenie oczu, po latach pracuje się na tych samych stanowiskach i za tę samą stawkę (drobne podwyżki raz na ruski rok i to i tak nie zawsze). Pracowników zawala się różnymi dodatkowymi obowiązkami bez wynagradzania im tego. Generalnie praca dobra dla osób, które nie potrzebują rozwoju i lubią "stać w miejscu" w życiu.
Dziękujemy za podzielenie się opinią, przykro nam, że masz takie odczucia. W całej organizacji wprowadziliśmy ścieżki karier, które pokazują, jakie możliwości ma pracownik na danym stanowisku. Jesteśmy również otwarci na rekrutacje wewnętrzne, które pozwalają na rozwój wewnątrz organizacji. Kultura przejrzystej komunikacji oraz feedbacku jest naszą nadrzędną wartością, więc kwestie dodatkowych obowiązków czy wynagrodzenia powinny być zawsze otwarcie dyskutowane z przełożonymi. Jeśli w Twojej sytuacji tak się nie stało lub potrzebujesz wsparcia, prosimy o kontakt pod adresem talent@getresponse.com.
Jest teraz oferta dla testera aplikacji, niestety piszą wprost, że trzeba mieć minimum 2 lata doświadczenia, których mi brakuje. nie wiecie czasem czy mimo tego nie zaproszą na rozmowę, żeby sprawdzić kandydata? nie wiem czy jest sens składać dokumenty
Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy! Jeśli chodzi o stanowisko Application Tester, to szukamy osoby do projektu dość złożonego zarówno technicznie, jak i biznesowo, stąd nasze wymaganie dotyczące 2-letniego doświadczenia. Od nowo zatrudnionej osoby będziemy oczekiwali samodzielnego zaopiekowania się testami automatycznymi w danym obszarze. Serdecznie pozdrawiamy!
(usunięte przez administratora)
Chcielibyśmy wyjaśnić, że jesteśmy transparentni w kwestii modeli pracy, jakie oferujemy: zdecydowana większość stanowisk może być wykonywana 100% zdalnie, jeśli pracownik mieszka z dala od Trójmiasta. Osoby z okolic naszego biura prosimy o pracę w modelu hybrydowym (tj. dwa dni pracy z biura w tygodniu), bo wierzymy, że jest to najbardziej efektywny i przynoszący wiele korzyści model pracy. Zasadę tą wprowadziliśmy mając na względzie zarówno potrzeby biznesowe jak i well - being naszych pracowników. Są natomiast nieliczne stanowiska, takie jak przytoczony przykład Junior Employer Branding Specialist, które wymagają obecności w biurze, ze względu na charakter pełnionych obowiązków i piszemy o tym jasno w publikowanym ogłoszeniu. W razie dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu pod adresem talent@getresponse.com.
Myślę, że dobrym świadectwem jakim pracodawcą jest GetResponse jest fakt, że moja poprzednia opinia została skasowana. Informowałem w niej o, w mojej opinii, chaosie organizacyjnym i subiektywnie dużej rotacji pracowników w porównaniu do podobnych firm technologicznych. O chaosie organizacyjnym w mojej opinii świadczy fakt, że firma przez rok promowała się jako firma remote-first, to samo informując pracownikom, których rekrutowała. Dość nagle wprowadzony został, według mnie nie do końca przemyślany i zorganizowany obowiązek przychodzenia do biura, tylko dla pracowników z okolic Gdańska, który ponadto dotyczy/ł części stanowisk. Z góry dziękuję za niekasowanie kolejnego wpisu, który w żadnym stopniu nie łamie regulaminu.
Dziękujemy za podzielenie się opinią. Chcielibyśmy wyjaśnić, że usuwane są jedynie opinie niezgodne z regulaminem, na wszystkie inne staramy się zawsze udzielać odpowiedzi i wyjaśniać wszelkie wątpliwości. Pisaliśmy już o naszych modelach pracy i o tym, że na różne stanowiska, w zależności od rodzaju pełnionych obowiązków, szukamy kandydatów z Trójmiasta (w modelu hybrydowym lub stacjonarnym, jest to jasno napisane w ogłoszeniu) lub jesteśmy otwarci na kandydatów z całej Polski (w modelu 100% zdalnym, który był preferowanym modelem w okresie pandemii). Wierzymy, że regularna praca w biurze dla osób z okolic Trójmiasta oraz częste, cykliczne spotkania F2F z pracownikami zdalnymi przynosi wiele korzyści i tworzy kulturę organizacji, która wspiera jej rozwój, rozbudza kreatywność i tworzy środowisko, którego integralną częścią stają się nasi pracownicy.
Kontakt z rekruterką zostawia wiele do życzenia. Po wysłaniu CV, dostałem szablonowego maila z linkiem do kalendarza z wyborem terminu. Żaden termin nie był dostępny. Po wymianie kilku maili udało się go ustalić. Rozmowa z rekruterka dość standardowa. Po rozmowie miałem dostać decyzję o następnym etapie do piątku, dostałem w poniedziałek. Ustalenie terminu rozmowy technicznej trwało prawie tydzień i wymagało kilku maili. Na rozmowie technicznej obecna była rekruterka z pierwszego etapu, leader zespołu i jeden developer. Najpierw pytania zadawał leader zespołu. Dotyczyły moich poglądów na pracę, sposobów rozszerzania wiedzy, największy sukces i porażka. Ostatnie pytanie to co podoba, a nie podoba mi się w scrumie. Odpowiedz chyba się nie spodobała, bo zakończyło tą część rozmowy, a później już do jej końca czułem na sobie bardzo dziwne spojrzenie. Następnie ofensywę rozpaczał milczący dotąd developer. Najpierw musiałem rozwinąć poruszony w poprzedniej części temat (dlaczego przy upgrade PHP w projekcie porwalem się na przepisywanie biblioteki sklejonej na ślinę przez juniora, skoro są tak wspaniale narzędzia jak rector). Następnie raczej standardowe pytania z serii najczęstsze pytania na rozmowie o pracę PHP - git, solid, yagni. Czyli raczej pytania dla juniorów, a była to rozmowa regular+/senior. No cóż. Padło też kilka pytań o DDD - w ogłoszeniu nie było mowy o wymaganej znajomości, ale jako, że teorie znam, odpowiedziałem. Trzecia część rozmowy sprawy organizacyjne - czytane z kartki. Trochę wyjaśniło też te pytania o solida - firma nie ma wyznaczonych osób do prowadzenia rozmów, a jest to po prostu dodatkowo płatne zajęcie dla każdego developera. Ogólne wrażenie z rozmowy - wyglądała ona jak przesłuchanie na komendzie, szczególnie pierwsza część. Rezultat przyszedł dość szybko, spodziewana odmowa. Ciekawszy był powód - brak praktycznej znajomości DDD (jeszcze raz podkreślę - w ogłoszenie nawet mowy o tym nie ma, co można sprawdzić), oraz brak znajomości gita - u deva z 6 letnim doświadczeniem - brak komentarza. Możliwe, że pomyliłem się przy którymś pytaniu z zakamarek dokumentacji gita. Podsumowanie: rozumiem, że pewnie potrzebny jest ktoś z innym skillsetem. Jednak feedback był kuriozalny. Dlaczego w ogłoszeniu nie było mowy, że wymagana jest praktyka w DDD? Ogłoszenie wygląda raczej na poziom świeżego mida, a poszukiwany jest otrzaskany senior. Jeśli rekruterzy nie mają czasu na przygotowanie ogłoszenia zgodnie z profilem oczekiwanego kandydata, to nie ma sensu tracić czasu na rekrutację do tej firmy. Jest to loteria. Poza tym, oferowane wynagrodzenie jest bardzo niskie w stosunku do wymagań.
Wady i zalety scruma, solid, yagni, czym różni się merge od rebase w gicie, kafka.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Cześć, widzę ze jest od paru dni dostępna oferta dla Product Managera, te 17 tysięcy w górnych widełkach przy UoP zwróciły moją uwagę. jest tu może ktoś kto teraz się zatrudnia i by opisał warunki pracy jakie występują po samym wdrożeniu? Interesuje mnie też oczywiście proces rekrutacyjny
Jak wygląda proces rekrutacji w księgowości? Czy jest jakiś test znajomości przepisów?
Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy, jest nam niezmiernie miło! Jeśli chodzi o proces rekrutacji to składa się on z kilku etapów: po weryfikacji nadesłanych aplikacji, wybranych kandydatów/kandydatki zapraszamy na krótką rozmowę telefoniczną, podczas której opowiadamy o roli oraz chcemy nieco więcej dowiedzieć się o doświadczeniu oraz motywacji osoby aplikującej na to stanowisko. Następnym krokiem jest pisemne zadanie sprawdzające kompetencje i wiedzę z zakresu księgowości. Po ocenie zadania, ostatnim już etapem jest rozmowa video z managerem zespołu – to okazja, by obie strony lepiej się poznały i miały szansę zadać dodatkowe pytania. Ze swojej strony zachęcamy do aplikowania i życzymy powodzenia!
Jak długi może być taki test? Ile to zadań? Zastanawiam się także jak dużo czasu można dostać na jego rozwiązanie?
Wracamy z garścią informacji w odpowiedzi na pytanie o zadanie rekrutacyjne na stanowisko Accountant: zadanie to test składający się z 30 pytań, a na jego wypełnienie dajemy 20 min. Życzymy powodzenia!
Czy test na stanowisko accountant to pytania z zakresu podatków czy jakieś praktyczne przypadki? Potrzebuje więcej informacji nt samego testu :)
Ciekawe czy można byłoby uzyskać jakieś solidne materiały, by móc się przygotować. :D też teraz się zastanawiam czy stawiają tu na praktykę, skoro o takie przypadki pytasz. Czy do procesu można ponownie podjeść jeśli komuś się nie powiedziecie?
Jeżeli chodzi o test, to składa się on z pytań zamkniętych, które badają wiedzę i kompetencje Kandydata/Kandydatki, a także pozwalają nam zweryfikować, z jakimi obszarami księgowości do tej pory miała styczność dana osoba w swojej codziennej pracy. Test nie bada kompetencji z jednego, wybranego obszaru, np. z zakresu podatków, pytania są różnorodne. Do testu nie trzeba się uprzednio przygotowywać - naszym celem jest ustalenie poziomu wiedzy oraz poznanie profilu potencjalnego nowego Współpracownika/Współpracowniczki.
(usunięte przez administratora)
Bardzo nam przykro, jeśli tak się stało - feedback dla Kandydata/Kandydatki jest dla nas priorytetem w każdym procesie rekrutacyjnym. Prosilibyśmy jeszcze o sprawdzenie folderu ze spamem, gdyż mogło się zdarzyć, że tam "wylądowała" wiadomość od nas. Jeśli natomiast to przeoczenie po naszej stronie, to przepraszamy i prosimy o kontakt bezpośrednio z rekruterem lub pod adresem: talent@getreponse.com.
A jest tu może ktoś z garścią sugestii co do tego wspomnianego testu dla Accountanta? ;) aplikowaliście może teraz niedawno? Dobrze byłoby się móc dobrze przygotować, zawsze to mniejszy stres
Witam, macie otwarty proces rekrutacyjny na stanowisko Office Assistant, czy ta pozycja pozwala na rozwój kariery w waszej firmie? Jak to wygląda z awansami? Z góry dziękuję za odpowiedź :)
Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy! Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Junior Office Assistant i jest to doskonała propozycja dla tych, którzy mają za sobą pierwsze doświadczenie w pracy z ludźmi, ale dopiero rozpoczynają swoją karierę zawodową. Podobnie jak dla wszystkich ról w naszej organizacji, również dla tej mamy jasno określoną ścieżkę rozwoju oraz kryteria, które należy spełnić, aby awansować. Dodatkowo, w GetResponse patrzymy na każdą osobę przez pryzmat indywidualnych talentów – staramy się je dostrzec i rozwijać, biorąc pod uwagę zainteresowania, umiejętności oraz motywację. Serdecznie zapraszamy do aplikowania!
Początki pracy fantastyczne. Ostatnie 3 lata koszmar. Nie polecam.
Przykro nam, że Twoje odczucia są negatywne. Ze swojej strony dokładamy wszelkich starań, by pracownicy razem z przełożonymi oraz działem HR rozwiązywali na bieżąco pojawiające się problemy, czy mogli otwarcie porozmawiać na temat swoich zastrzeżeń. Jesteśmy organizacją, która ceni szczerość i jest gotowa na zmiany, jeśli istnieją jakiekolwiek nieprawidłowości. Jeżeli jest coś, co w Twojej konkretnej sytuacji wymaga wyjaśnienia, skontaktuj się proszę z naszym zespołem HR.
Ten komentarz sprzed trzech lat przeważa już o tej decyzji? Zastanawiam się nad jego aktualnością, zwłaszcza, że także pojawiła się wzmianka o trzech latach. warunki mogą być wiec liczone z 6ściu wstecz? Pracował ktoś wtedy może i by się odniósł?
Na jakie benefity można liczyć w GetResponse?
Dziękujemy za pytanie! Naszym pracownikom oferujemy szeroki pakiet benefitów, są to m.in: - praca hybrydowa lub zdalna - pracownicy z okolic Trójmiasta pracują w modelu hybrydowym, reszta naszej załogi pracuje w pełni zdalnie - wsparcie przy wyposażeniu domowego biura - jednorazowy bonus w wysokości 1000 zł na pomoc w aranżacji przestrzeni do pracy w domu - prywatna opieka medyczna dla pracowników i członków ich rodzin - program poleceń pracowniczych (referral program) – bonus do 10 000 zł za polecenie znajomego - korporacyjny pakiet ubezpieczenia na życie - pracowniczy program emerytalny (PPE) - elastyczne godziny pracy i dni bez spotkań – chcemy pomóc Ci dostosować harmonogram do Twoich zajęć - kultura organizacyjna wspierająca zdrowie psychiczne i wellbeing – dostęp od wsparcia psychologicznego, karty sportowe, zajęcia jogi itp. - nowoczesny sprzęt – większość naszych pracowników pracuje na MacBookach - zajęcia językowe - inicjatywy wewnętrzne, takie jak webinary, sesje wymiany wiedzą i wiele więcej! Pozdrawiamy!
Czy w ramach ZFŚS przewidujecie wypłaty świadczeń na święta, wczasy pod gruszą? Czy poza ZFŚS są np. premie świąteczne, paczki?
Witam, podkreślone zostało ze większość pracuje na Mac’ach bo ogólnie to można wybrać inny sprzęt jeśli ktoś by tak preferował? I o tym poleceniu znajomego można prosić o więcej szczegółów? czy można podsunąć ich „nielimitowaną liczbę”? jakie są zasady?
Dziękujemy za zapytanie! Przeważająca większość z nas pracuje na Mac'ach, nieliczne zespoły - z uwagi na charakter pracy - dostają inny sprzęt, jest to więc bardziej kwestia potrzeby biznesowej niż wyboru każdego pracownika. Jeśli chodzi o program poleceń, to można polecić dowolną liczbę osób, zarówno swoich znajomych jak i poprzez udostępnienie ogłoszenia w swoich social mediach. Zasady dotyczące samego procesu polecania oraz wypłacania bonusów są szczegółowo opisane w regulaminie dostępnym dla wszystkich pracowników. Cieszymy się, że ta inicjatywa cieszy się coraz większą popularnością!
@GetResponse, czy w ramach ZFŚS przewidujecie wypłaty świadczeń na święta, wczasy pod gruszą? Czy poza ZFŚS są np. premie świąteczne, paczki?
Jeśli chodzi o Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, to zgodnie z regulaminem, środki zgromadzone na jego koncie są przeznaczane na działalność kulturalno-oświatową oraz sportowo rekreacyjną poprzez organizowanie i finansowanie różnego rodzaju imprez i spotkań.
Dostęp do regulaminy można mieć dopiero po zatrudnieniu czy jednak przed nim kandydat ma prawo do wglądu? I ostatecznie to pracownik ma wpływ na to w jaki sposób te środki zostaną wykorzystane czy jednak nie?
Different jobs, different personalities, and different locations require different approaches. That was a starting point for rethinking our frameworks to support growth and organizing work.
We've introduced different models of work at GetResponse as a natural path for strengthening agility and autonomy and growing a thriving culture.
Each work model comes with various benefits, supporting different work realities.
Office - with regular visits at the office at its core.
Your job depends on your regular office presence, and your tasks could not be fully performed working from home
Flex - benefiting from both remote and office worlds.
You live close enough to show up in the office 2 days a week
Remote - all about working from all around.
You perform your work and rock it by being fully remote
Our models of work have one thing in common: putting people's well-being and growth at the center of our attention.
The right work environment helps create a thriving work culture, satisfaction, and team spirit. If you want to be in a place that supports collaboration and creativity and allows you to learn directly from your peers, look no further.Our GetResponse HQ is in a top location with great commute options (Neon / Alchemia in Gdansk). It's a cubicle-free space in a sustainable building (LEED certified), with rooms designed to meet your needs.
You will work in a super comfortable setting with lots of greenery and fresh air.
You will also find extensive leisure & activities facilities, such as:
• kitchen areas with snacks, breakfast items & delicious coffee
• lounge area with a cafe-like vibe
• yoga room where you can take a deep breath
• nap room for a power nap
• game room where you can unwind and get some adrenaline flowing
Our work setting:
• a diverse workspace with big & small rooms
• high-quality desks & chairs
• focus rooms for calls or deep work
• quiet rooms for deep work
Czy w dobie galopującej inflacji firma przewiduje chociaż 5% podwyżki?
Dziękujemy za pytanie! W GetResponse priorytetem jest zapewnienie konkurencyjnego wynagrodzenia adekwatnego do danego stanowiska oraz doświadczenia i kwalifikacji danego pracownika. Dbamy o to, aby wynagrodzenia, które oferujemy wpisywały się w trendy i wymagania rynku.
A były na ten temat jakieś rozmowy? No bo jakby nie patrzeć to motywuje pracowników do pracy. Może mają jakiś system premiowy?
@Karolina Mamy świadomość zmian rynkowych i słuchamy zarówno naszych Pracowników, jak i Kandydatów. Staramy się na bieżąco reagować na te sygnały. Na bieżąco dostosowujemy nasze wynagrodzenie do aktualnej sytuacji i indywidualnych osiągnięć. Dodatkowo, w trosce o transparentność wynagrodzeń zdecydowaliśmy się sukcesywnie publikować nasze widełki płacowe. Jeśli mowa o dodatkowych bonusach, to poza standardowymi benefitami oferujemy między innymi comiesięczną wypłatę 400 zł, które pracownik może wykorzystać w dowolny sposób. Pozdrawiamy serdecznie!
serio w dowolny sposob te 400 zl, to nie jest tak ze musze na jakis kurs wydac i dac wam papier ze na to poszla kasa? jak wyda sie na jedzenie to bedzie ok ? w ogloszeniach nie wiedzialam o tym info :)
@Kamila Serio, serio! :) Potwierdzam, że ten benefit można wykorzystać w dowolny sposób, bez potrzeby przedstawiania, na co dokładnie zostały te środki wydane. Ma on po prostu zabezpieczyć potrzeby związane z pracą z domu, a potrzeby są tak różne jak różni są nasi pracownicy :)
Nie ma takiej opcji. Polityka firmy obwieszczana wszem i wobec to "brak podwyżek inflacyjnych". A każde 100 zł podwyżki trzeba wydreptać, wychodzić i udowodnić, po czym i tak powiedzą Ci "nie, bo....". Miejcie to na uwadze kandydaci :)
wydreptać? piszesz, że trzeba udowodnić cokolwiek przed otrzymaniem podwyżki. czyli nie każdy otrzyma ale jest to realne. faktycznie mocno trzeba sobie na to zapracować? czy ktoś kto faktycznie zasłużył i otrzymał mógłby napisać jakim sposobem? za jaką konkretnie pracę? jaki wynik i po jakim czasie?
Dziękujemy za zapytanie. W naszej organizacji isnieją jawne ścieżki kariery dla każdego stanowiska i jasno określone możliwości, jeśli chodzi o podwyżki. Wyniki każdego pracownika są omawiane indywidualnie i zachęcamy do otwartej dyskusji z przełożonymi na ten temat. Widełki wynagrodzeń są również regularnie weryfikowane w odniesieniu do sytuacji na rynku pracy. Staramy się być konkurencyjni zarówno jeśli chodzi o oferowane wynagrodzenie, benefity jak i możliwości rozwoju.
No oczywiście, a co HR ma powiedziec innego jak nie oklepane frazesy z szablonu, który wysyłacie w odpowiedzi na każdy tego typu komentarz? :) Jak jest, wiedzą tylko kandydaci i pracownicy. Wystarczy wziąć udział w rekrutacjach innych firm, a bardzo sybko okazuje sie, ze wynagrodzenia oferowane gdzie indziej nijak sie mają do rzeczywistości w GR.
Ale to było z ponad rok temu, tak? bo widzę, że do komentarzy z data „2022” się odnosisz. Teraz jak wygląda sytuacja inflacji? Już weszły jakieś wyrównania lub podwyżki z tego tytułu? Lub może wejdą od nowego roku? wiadomo?
Czyli dobrze rozumiem, że za staż pracy tez niczego więcej się nie dostanie? te wyniki mnie zastanawiają, podwyżka jest już stała, prawda? A co w przypadku gdy ktoś otrzyma większa stawkę z ich względu a z czasem będą się one pogarszały?
Dziękujemy za zapytanie i spieszymy z wyjaśnieniem, że praktykujemy coroczny system ocen pracowników, którego efektem jest zarówno podsumowanie poprzedniego okresu, wyznaczenie celów na kolejny rok, jak i zidentyfikowanie obszarów do rozwoju. Jeśli wyniki danej osoby pogarszają się, to wspieramy i wspólnie zastanawiamy się, co jest tego przyczyną. Razem szukamy rozwiązań i pracujemy nad rozwojem obszarów lub kompetencji, które tego wymagają. Serdecznie pozdrawiamy!
Czy zdarzają się nadgodziny w GetResponse?
Dziękujemy za pytanie! Dbając o właściwy komfort pracy oraz zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym, staramy się, aby nasi pracownicy nie musieli pracować ponad standardowe 8 h dziennie. Jeśli takie sytuacje się sporadycznie zdarzają, są ustalane z bezpośrednim przełożonym, oraz rozpatrywane indywidualnie.
Jeśli takie sytuacje się zdarzają, to rozumiem, że nadgodziny są normalnie wypłacane? Można wtedy liczyć na jakąś lepszą stawkę :-) ? No i tak mniej więcej, co jaki czas zdarza się tak, że trzeba zostać po godzinach?
Ponieważ są to sytuacje bardzo sporadyczne, traktujemy je i rozwiązujemy indywidualnie. Priorytetem dla nas jako organizacji jest zadbanie o to, by każdy swoją pracę był w stanie wykonać w ramach ośmiogodzinnego dnia pracy.
W firmie nie istnieje żaden system rozliczania nadgodzin więc to co do zasady twoja sprawa. Owszem możesz mówić managerowi i on wtedy może zaproponować odebranie ale dla mnie to nie jest to samo co konkretny system gdzie zwyczajnie rejestrujesz dłuższy czas pracy. Sam z siebie nikt pytać nie będzie. Takie coś ze ktoś mówił ze siedział dłużej i że zaproponowano mu odebranie tego rzadko się zdarzają. Z drugiej strony są ludzie którzy siedzą po godzinach i o tym nie mówią a zarząd nie wnika w to.
W Getresponse system nadgodzin realizowany jest zgodnie z Kodeksem Pracy. Nadgodziny powinny być wykonywane na polecenie pracodawcy i zgłaszane w sposób powszechnie przyjęty (w naszym wypadku poprzez email lub slack).
Rekrutacja na stanowisko PHP developer przebiegała w miarę ok. Rezultat - odrzucenie kandydatury, ze względu na brak praktycznej znajomości rzeczy, której nie było nawet w ogłoszeniu o pracę! Ogólnie podczas rekrutacji miałem wrażenie, że sami nie wiedzą, kogo szukają.
Dziękujemy Ci serdecznie za podzielenie się Twoją opinią. Podczas procesu rekrutacji na stanowisko PHP Developera weryfikujemy wiedzę i doświadczenie w różnych obszarach związanych z wytwarzaniem aplikacji, takich jak jakość i czytelność tworzonego kodu, zapewnianie bezpieczeństwa aplikacji, wydajności, czy też zrozumienie zagadnień architektonicznych. Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z rekruterem, jeżeli udzielony feedback nie był wystarczająco szczegółowy.
Generyczna odpowiedź, właściwie w ogóle nie odnosząca się do mojej uwagi na temat rekrutacji. Jeśli jakaś umiejętność jest wymagana na stanowisku, powinna być uwzględniona w ogłoszeniu o pracę. Przy okazji dodam jeszcze, że rekruter techniczny sam "popisał" się swoją wiedzą, zadając pytania o gita, ale nie wiedząc, na czym polega podejście monorepo.
W jakiej konkretnie sytuacji to wyszło? Zastanawiam się jak teraz szkolenia wyglądają na dla rekruterów. W czerwcu była wzmianka na ich temat w kontekście coachów. Co jaki okres czasu są powtarzane?
Witam. Po wykupieniu miejsca na 45k kontaktów, po dodaniu bazy, po wysłaniu jednej wiadomości konto zostało zablokowane. Nie przysługuje też zwrot wpłaconych 1450 zł. Czyli po jednym dniu przepadło 1445 zł. Ciekawy regulamin i ciekawy sposób na krojenie ludzi. Oczywiście nie polecam. Zwykli (usunięte przez administratora) i naciągacze. Sprawa nadaję się co najmniej do Uokik jak nie do prokuratury. oczywiście nie polecam.
Dziękujemy za podzielenie się opinią, jest nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Jesteśmy jednak przekonani, że możną ją wyjaśnić w zadowalający sposób i w związku z tym zachęcamy do kontaktu z działem obsługi poprzez Centrum pomocy na naszej stronie internetowej lub pod adresem gr-rozliczenia@cs.getesponse.com.
Długi proces rekrutacji- strata czasu na wykonywanie ich zadań. Jedynym plusem były szybkie odpowiedzi rektruterki, ale na koniec otrzymałam Feedback bez feedbacku, dlaczego dokładnie nie zdecydowali się mnie zatrudnić
Dziękujemy za podzielenie się opinią. Dokładamy wszelkich starań, by proces rekrutacji przebiegał szybko i transparentnie – już podczas pierwszej rozmowy informujemy Kandydatów/Kandydatki, jakie są jego etapy. Zachęcamy również do bezpośredniego kontaktu z rekruterem, w sprawie bardziej szczegółowego feedbacku, zawsze go chętnie udzielamy na prośbę Kandydata/Kandydatki. Życzymy wszystkiego dobrego!
Jak się zatrudniałam w zeszłym roku to martwiły mnie opinie na temat "znikających ludzi". To była prawda, choć ja akurat odeszłam z własnej woli. Wszystkie komentarze na temat sztucznej pozytywności są prawdziwie - na początku pracy 'zaatakowali' mnie za moją szczerość i już wiedziałam, że trzeba odpalić umiejętności aktorskie i tylko się zachwycać. Zadziałało. W CS współpracownicy są super i inne osoby (deliverability, informatycy itp) byli w porządku. Prócz jednego zgniłego jabłka wiecznie na l4, które to wrzucało zdjęcia z siłki na socjale w czasie trwania zwolnienia ;) Nie wiem czy chwalić osoby wyżej za wyrozumiałość czy ich ganić za bycie ślepymi i zrzucanie pracy takiego lenia na innych pracowników. Jeśli chodzi o pieniądze to jest ich mniej. Przy tej inflacji jest mniej kasy! Tak tu zachwalane 400zł netto ekstra co miesiąc, GWARANTOWANE - już nie istnieje. Najpierw zmienili to na 20zł za dzień pracy, ale wal się na ryj jak weźmiesz l4 albo urlop, teraz to raptem 5zł dziennie więc średnio stówka jak nie macie urlopu i nie chorujecie. Podstawa od 2022 to 5.6k brutto za zmianę w przedziale 15-07 rano (czaty są 24/7, zmiany 8h), po okresie próbnym/od nowego roku podwyżki brak, a podwyżka po roku pracy mnie ominęła, bo szybciej złożyłam wypowiedzenie. Jest dodatek za godziny nocne (ten, który narzuca polskie prawo) i premia za produktywność - (usunięte przez administratora). Jest osiągalna dla 'normalnych' ludzi (dostępna po okresie próbnym), ja jako rasowy ślimak dalej się czasem łapałam. Coś, co wcześniej windowało wypłatę to weekendy - (usunięte przez administratora). Tyle, że ludzie się dosłownie o nie biją i są pracownicy równi i równiejsi. Niektórzy miesiąc w miesiąc mają takich zmian 7-9 kiedy ja dostałam ledwie 3, a wiecznie mówiłam, że lubię i chcę. Smuteczek. Co więcej, poszła oficjalna informacja, że będzie mniej takich zmian w ramach oszczędzania i ze względu na "mały ruch" (czytaj 1-2 czaty zamiast ciągle 3/3 + 5 w kolejce), więc jak ktoś chce dorobić to niech spada. Nadgodzin płatnych nie ma, można sobie tylko odebrać to w godzinach/dniach. Praca sama w sobie jest wysoce stresująca i szybko doprowadza do wypalenia. Wiem, że 3 lub więcej czatów to standard w obsłudze klienta, ale tutaj poziom skomplikowania spraw a także ich różnorodność to coś strasznego. (usunięte przez administratora) Jesteście supportem technicznym za kasę klikacza w klawiaturę. Są na to treningi niby, ale tego jest tak dużo, że pewne pierdoły się zapomina i potem znowu opierdziel od kołcza, że nie zasuerowało się czegośtam (przykład kolegi). Nie biorą ludzi z 'zacięciem informatycznym' tylko zwyklaków-szarków, bo są tańsi. Do tego oczywiście zwykły support odnośnie gdzie kliknąć w platformie i jak dodać zdjęcie, ale tu nie miało się poczucia beznadziejności. Na Slacku pytanie wrzucone w piątek czasem dostawało odpowiedź w poniedziałek, bo postanowili przestać tyle pomagać i mamy sobie radzić sami, wcześniej odpowiedzi (kołczów) były maks w godzinę. (usunięte przez administratora) Feedbacki kołczów to też jest złoto czasem. Przedziwny sposób oceniania, ostry i jakiś taki... "muszę się przywalić do ciebie bo taką mam pracę". Mam tu na myśli oceny czatów i ticketów, nie rozmowy co 3 miesiące. Te są milsze. Tu hitem było mówienie mi, że mam nie pracować po godzinach i 'przekładać' tickety na następny dzień a potem jak tak robiłam to zabieranie mi puntków "bo nie widze ticketa" xD 2 osoby nie miały takich ciągotek (J i D), D to nawet pamiętał, że ja tixy zapisuję w notatniku i robię je z opóźnieniem, to zamiast zabierać puntkt tylko podpytywał czy pamiętam, dobry człowiek. Niby zmiana czatowa to tylko 4 godziny, ale MUSICIE brać kolejkę nawet jak nie macie backupu. Teraz tyle osób odeszło (już 5?), że kolejka jest w dzień ciągle i tak naprawdę siedzicie na czatach 5, 6 a dla chętnych 7 godzin. Jak weźmiecie tylko 2 czaty z kolejki i okażą się skomplikowane na tyle, że nie dobierzecie 3 to zaraz leci DM na Slacku, że mamy brać 3 czaty :) Mikrozarządzanie im się wtedy załącza. Brakuje ludzi i jest to oczywiste. A kolejni odchodzą/szukają, zespół się przetasuje srogo. Przepracowanie/wypalenie, obniżenie hajsu, brak realnej szansy na rozwój (możecie niby iść do MAX, ale z jawnych widełek to nie było takie super) i teraz w sumie problem z pracą w domu. No nie wiem czy polecam...
Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Ze swojej strony chcielibyśmy ustosunkować się do kilku poruszonych przez Ciebie kwestii. Jeśli chodzi o komunikację, to bardzo cenimy szczerość, ale dbamy o to, aby nikt nikogo nie obrażał i aby każdy wypowiadał się w sposób prezentujący szacunek dla drugiego człowieka. To dla nas ważne. Zachęcamy natomiast to dzielenia się informacją zwrotną i jeśli ktoś w zespole nie zgadza się z feedbackiem coachów, to może to śmiało zgłosić. Weryfikujemy wtedy dane zagadnienie szczegółowo raz jeszcze. Coachowie są dostępni, aby pomagać, ale zachęcamy również bardziej doświadczonych członków zespołu do wspierania kolegów i koleżanek na naszym wewnętrznym kanale, co spotkało się z pozytywnym przyjęciem i pozwoliło coachom wygospodarować czas na stworzenie szkoleń, o które poprosił zespół. W kwestii obłożenia weekendów - jest to standardową praktyką, aby na podstawie analizy ruchu klientów, wprowadzać raz na jakiś czas zmiany w grafiku. Decyzja ta przełożyła się na wzrost satysfakcji klientów oraz spadek ilości tzw. czatów opuszczonych (czyli klientów, którzy czekali w kolejce i zrezygnowali ze względu na długi czas oczekiwania), a przecież na tym polega nasza rola- na wspieraniu klientów. Liczymy więc na zrozumienie i współpracę wszystkich członków zespołu (i niezmiennie ją otrzymujemy!). Jeśli dzieje się coś niepokojącego, można zaadresować to w dowolny, również anonimowy sposób (mamy uruchomione do tego narzędzia). Jeśli chodzi o zarobki, to nie tylko wprowadziliśmy jawne widełki wynagrodzeń, ale każdemu nowemu pracownikowi przedstawiamy jasne wytyczne jeśli chodzi o możliwość uzyskania podwyżki- są one prezentowane zarówno podczas spotkań w pierwszych dniach onboardingu, jak i spisane w dokumentacji dostępnej dla każdego pracownika. Ścieżka kariery to sprawa bardzo indywidualna i uzależniona od aspiracji oraz umiejętności danego pracownika. Każdy może natomiast liczyć na wsparcie ze strony managera i coacha w rozwoju swojej kariery zawodowej, czego dowodem są sukcesy członków zespołu Customer Success w rekrutacjach wewnętrznych do różnych działów. Chcielibyśmy również podkreślić, że nie obserwujemy zwiększonej rotacji, satysfakcja pracowników jest mierzona w całej organizacji i utrzymuje się na wysokim poziomie, co bardzo nas cieszy.
Bardzo na siłę, właściwie narzucana atmosfera sztucznej pozytywności w firmie. Dochodzi do tego, że można dostać reprymendę za smutną minkę czy zdanie wyrażające niezadowolenie. Wystarczy raz podpaść managmentowi i nawet nienaganne wyniki nie zmażą twoich win. Dostępy są odbierane jeszcze w trakcie rozmowy, co jest uwłaczające, nie można się z nikim pożegnać. Tak jak inni tutaj mówią, podpadniesz, i to nie błędem w pracy, i puf, znikasz. Z ciekawostek, nigdy nie dostałam pisemnych ocen, które firma miała mi wystawić przed rozmową kwalifikującą do dalszej pracy. Więc nawet własnych wytycznych się nie trzymają. Przyjazna atmosfera tam to jedna wielka ściema.
U mnie podobna sytuacja. Zostałam wyrzucona z firmy na okresie próbnym w czasie calla z managerem. Nikt mnie nie uprzedził o sytuacji ani nie dał znać wcześniej, że jest ryzyko utraty pracy. Tak samo jak w komantarzu, w ciągu kilku minut odcięto mi dostępy do wszystkich programów i komunikatorów. Nie miałam możliwości pożegnania się z kolegami z pracy, a na callu wymuszono na mnie od razu podpisanie rozwiązania umowy. Ogólnie kultura firmy jest żenująca. Nie polecam
Dobrze rozumiem że powodem rozwiązania umowy było negatywne nastawienie? To tak na serio czy tylko takie masz odczucie? Bardzo jestem ciekawa co przełożeni mówili podczas tej ostatniej rozmowy
Dziękujemy za podzielenie się tą opinią. Jednocześnie pragniemy zapewnić, że otwarty feedback i szczera rozmowa na temat wyników pracy to wartości i praktyki, do których w naszej organizacji przykładamy dużą wagę. Nawet jeśli jako pracodawca podejmujemy decyzję o nieprzedłużeniu umowy próbnej, to zawsze jest ona poprzedzona rozmowami pomiędzy przełożonym, a pracownikiem oraz próbą wsparcia Go w osiągnięciu zadowalających rezultatów.
Skrajności nie są fajne, sztuczna atmosfera nie jest dobra. A jak z kierownictwem? Można się dogadać w wielu kwestiach? Jak temat urlopu? Dają bez problemu czy niekoniecznie?
Osoba odpowiadająca w imieniu pracodawcy chyba nie wie, co tak naprawdę dzieje się w firmie. Mój menadżer nie rozmawiał ze mną przez cztery miesiące, po czym pierwsze spotkanie jakie zrobił, to było złożenie wypowiedzenia. Nie było szansy odpowiedzieć na te wyssane z palca zarzuty, nikogo to nie interesowało, nikt nie miał dobrej woli rozmowy ani tym bardziej nie było żadnych 'prób wsparcia'. Dopiero na kolejnym spotkaniu (po wypowiedzeniu!) menadżer zapytał się, jakie są moje sprawy i zadania i czym się w ogóle zajmuję.
Dziękujemy za podzielenie się opinią, opisana sytuacja zdecydowanie odbiega od naszych standardów oraz procesów, którymi podążamy jako organizacja. Prosimy zatem o bezpośredni kontakt z działem HR (pod adresem: talent@getresponse.com) celem poznania szczegółów oraz wyjaśnienia tego zdarzenia.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w GetResponse?
Zobacz opinie na temat firmy GetResponse tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 44.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w GetResponse?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 20, z czego 7 to opinie pozytywne, 11 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy GetResponse?
Kandydaci do pracy w GetResponse napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.