Czy DHL ma ściśle ustalone godziny pracy?
Dramat firma kurierska.Nigdy więcej dostarczenie paczki przez tą firmę.Paczka nie dodarła.
Jakie warunki trzeba spełnić, by zostać członkiem zespołu DHL?
Już trzeci rok sądzę się z firmą o odszkodowanie za zniszczoną przez kuriera (podrobił mój podpis przyjęcia bez uwag) przesyłkę. Kompletna makabra.
Co za (usunięte przez administratora) piszą opinie na temat przesyłek jakby Downey nie wiedziały że akurat tutaj zadaje się pytania i opiniuje pracę w dhl. Polaczki nauczcie się czytać cebulowe barany!
Polecam. Przesyłka dotarła na czas.Mila obsługa w punkcie nadawczy. Super
Do dziś brak telefonów i jakiejkolwiek informacji smsem czy mailem w zakresie kontaktu kurierem, gdzie termin był ustalony na dzień wczorajszy. Totalny brak jakiegokolwiek dobrego zachowania w kontakcie z klientem.(usunięte przez administratora)
Do dziś brak telefonu i odnośnie przesyłki która powinna być u mnie w dniu wczorajszym nie korzystać z tych hycli.
Niezdary opryskliwi niemiła obsługa brak dostarczenia odlewu zielona gora nie skorzystać by się niezawiesc
Wiecie przypadkiem czy firma potrzebuje kogoś do pracy? Jakie stawki są do osiągnięcia na starcie?
Czy naprawdę jest tak źle? Mam raczej pozytywne doświadczenia. Szybko, dokładnie na czas, kultura profesjonalizm-pracowników. Są zapewne inni ale to zależy od osobistego zaangażowania kultury i ambicji, co nie znaczy że dyrekcja-biurokracja może zapewne być o połowę uszczuplona. Niech każdy patrzy najpierw na siebie, bo w Polsce jest bardzo źle z etyką pracy, uczciwością i kulturą obsługi poczynając od góry w dół, a ludzie chcą mieć wszystko bez rzetelnej wiedzy i pracy.
Tragedia! Od 3 dni czekam na odbiór paczki od kuriera pomimo umawiania się kurier nie przyjechał Brak szacunku do klienta, nieodpowiedzialność Życzę by ta firma przestała istnieć
Cześć. Jak tam zarobki w firmie? Czy warto starać się o pracę?
Nigdy już nie zlecę dhl-owi dostawy brak szacunku dla klienta 3rzy osoby w domu o godz 15 46 w domu a kurier stwierdził że o tej porze nikogo nie było ????
Witam czy ogłoszenie na stanowisko specjalista ds obsługi klienta jest dalej aktualne? W Zielonej Górze
Podpowie mi ktoś czy warto składać cv w firmie? Potrzebują kogoś?
Bogatszy w poprzednie doświadczenia postanowiłem nie powierzać żadnej przesyłki firmie DHL. Niestety nie zawsze sprzedawca informuje z jaką firmą spedycyjną ma podpisaną umowę. W pełni to rozumiem - zwłaszcza gdy kontrahentem jest DHL ;) Kilka tygodni temu paczkę nadaną na terenie Zielonej Góry dostarczano w ciągu dwóch tygodni. Zapomniałem wspomnieć, że adres dostawy również znajdował się na terenie ww miasta! Kilkukrotnie składałem dyspozycję przekierowania paczki - raz telefonicznie - obsługa na poziome, okazało się, że można! Taaaaak.... Dwa dni później, zero odzewu - dzwonię na infolinię i ku memu zaskoczeniu ta sama firma informuje mnie, ze nie mogę złożyć takiej dyspozycji bo prawo do tego zastrzegł sobie nadawca. Pech chciał, że jestem pracownikiem nadawcy, o którym mowa. Reasumując: usłyszałem w słuchawce kojący głos oświadczający "nie mógł Pan złożyć takiej dyspozycji gdyż nie jest to możliwe" ;) Osłupiałem... Sytuacja z dzisiaj - kurier podjął próbę dostarczenia przesyłki. Na mój domowy adres podczas gdy zamówiony był na druga stronę miasta... Zaczynam się niepokoić czy DHL prowadzi ewidencję "niewygodnych" klientów.
Nie polecam nikomu korzystania z usług tej firmy. Ja niestety nie miałam możliwości wyboru ponieważ moja przesyłka została nadana przez firmę zalando i jak dowiedziałam się od Pani pracującej w obsłudze klienta nie ma możliwość wyboru przewoźnika. Pan pracujący w moim terenie miał dostarczyć przesyłkę w środę, zaznaczył iż odbiorcy nie zastał pod wskazanym adresem, co oczywiście jest nie prawdą! W czerartek, podobno brakło mu czasu pracy, a w piątek paczka została na magazynie! To są jakieś kpiny co w tej firmie się wyrabia! Z racji tego iż w weekend firma nie pracuje, przesyłka została dostarczona w najlepszym wypadku w poniedziałek.
Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Zatrudnić osobę u której można zgłosić reklamacje
Jako były pracownik powiem jedno: jest słabo. Wynagrodzenie mocno przeciętne. Technologie przestarzałe. Zarządzanie zostawia wiele do życzenia, ktoś zapomniał, że aby iść do przodu trzeba mieć porządne fundamenty. Samowolka totalna zarówno wśród pracowników jak i kurierów, brak odpowiedzialności i zaangażowania sporej części pracowników. Mocne strony- jak ktoś ma wizję i pomysły to ma szansę wiele się tam nauczyć i awansować.