Brak podstawowych standardów, baz danych, programów co skutkuje chaosem i bałaganem w dokumentacji i przepływie informacji - można odnieść wrażenie, że firma jest 100 lat za (usunięte przez administratora) (a o dziwno firma międzynarodowa). Bardzo ciężko odnaleźć się tam osobie, która miała styczność z jakąkolwiek inną firmą międzynarodową i przywykła do wyższych standardów.
Brak podstawowych standardów, baz danych, programów co skutkuje chaosem i bałaganem w dokumentacji i przepływie informacji - można odnieść wrażenie, że firma jest 100 lat za (usunięte przez administratora) (a o dziwno firma międzynarodowa). Bardzo ciężko odnaleźć się tam osobie, która miała styczność z jakąkolwiek inną firmą międzynarodową i przywykła do wyższych standardów.
Wiecie, czy Brembo Poland Sp. z o.o. udostępnia laptop i telefon do pracy zdalnej?
Pomimo zapewnień o informacji zwrotnej (bez względu na to jaki będzie wynik rekrutacji) informacji brak.
Jakie godziny pracy obowiązują w Brembo Poland Sp. z o.o.?
Wszystko zależy w jakim dziale. Pracownicy produkcyjni pracują na 3 zmiany, biurowi muszą być w pracy między 7, a 10 :)
Czy Brembo wyrzuca ludzi z pracy jeżeli normy się nie wyrobi
powiem tak kolego tam sie nieda za bardzo normy nie wyrobic (tzn. mały jakis % odbiegasz ale i tak maszyny robia swoje nadają tempo)-tj. troche odpowiedzialnosc zbiorowa wszystko jest czarne na białym monitorowanie sytuacji non-stop przez osoby z wyższej półki. Poprostu tam jest system "doskonały" albo masz (usunięte przez administratora) albo podążasz za systemem jak ten osiołek bo tak pozostałe linie pracują i musisz nadążyc za nimi.Automatyka działa i twoja zaradność .Cel >operator doskonały (ucz sie na "frankestaina" i ładuj wiedze do głowy czy tego chcesz czy nie) i żeby nie było; są ludzie oczywiście co maja talent i wszystko w jednym palcu pojmą w krótkim czasie: lecz ty szarak operator masz sporo pod górkę.... Albo jesteś urodzonym operatorem albo będzie wysoka poprzeczka
Dzien Dobry, ostatnio widze czesto ogloszenia do dzialu UR. Czy poprzedni technicy sie zwolnili? Na jaka pensje w przyblizeniu moze liczyc doswiadczony technik utrzymania ruchu ?
Jedno jest pewne tu oszczędności w ludziach są na max-a na produkcji pracujesz i jestes operatorem .magazynierem,w duzej czesci kontrolą jakości i nawet utrzymaniem ruchu, za wszystko prawie ty odpowiadasz.Linia przez 8 godzin wogóle sie nie zatrzymuje (chyba ze awaria ale jest i mało),musisz liczyć ze schodzisz ze stanowiska po 8 godzinach i paru minutach raczej w ta strone to idzie.Przy tym "nogi na loterii musisz miec wygrane" ganiać po lini tam i spowrotem.System czterobrygadowy poki co odpadł ale chyba nie na długo,zarobki jak na nowego operatora słabe a wiedze którą musisz wpoić do głowy hmm lepiej niemuwić... Ogólnie jeden opertor na jedna długo linie,sam ze wszystkim ma sie uporać,i sporo papierów do wypełniania przy tym zegarek w reku i zerkanie co o tej godzinie wypisać wiec czas pracy na produkcji ci sie dłuży.Tutaj nie będziesz miał spokojnej głowy czyli jednego lub dwa zadania i koniec jak to zwykle bywa na produkcji ciągle cos musisz pisać ,usuwać,dokładać,sprawdzać itp.... Sami wyciągcie wnioski,czy to sie opłaca i chcecie takiej specyfiki pracy...
Ja dobrze wiedzieć????bo już miałem pytać o pracę. Operator linii produkcji, podobnie jak Nidec ,+ik 3 zmiany, a jak kasa brutto po określonym czasie umowy z medycyna pracy, jaki zakres umów ??;>
chyba jesteś obco-krajowcem albo mi się wydaje... jeśli tak to niemasz szans tam dostać sie lub zostać na produkcji i zrozumieć pewne rzeczy kasa nie ciekawa a operator z poza Polski będzie miał cały czas pod górę na produkcji ..... A nideC to całkiem inna bajka.....to dwa rużne światy produkcji....
Im dłużej tam pracuję, tym częściej zaczynam uważać że nie ma to sensu. Praca w sumie ok, nie jest to jakaś tragedia. Za to warunki i ilość zadań w stosunku do zarobków wypada mizernie. Brudno, ciężko, gorąco, hałas. Cały czas na nogach lub w ruchu. Cały czas dźwigasz ciężary. O przerwę ciężko, linia cały czas pracuje. Bez przerw (chyba, że awaria). Chcesz wyjść do ubikacji czy na fajkę, musi ktoś za Ciebie wskoczyć na linie. Nie ma kto to nie idziesz. Tłuczesz od punkt godziny do kilku minut po godzinie końca pracy. Nie masz zmiennika, masz kłopot. Bardzo dużo rzeczy do ogarnięcia, zapamiętania, tony biurokracji i papierów. No i najważniejsze. Niebezpieczeństwo. O uraz tam bardzo łatwo. Skaleczenia, stłuczenia, złamania, oparzenia. To najczęściej. Do tego dokłada się praca na akord. Nieoficjalny, ale jednak. Byle premia była. Mało kto tam patrzy na drugiego. O wypadek łatwo. Zarobki? 20pare złotych brutto na start. Na rękę wychodzi z 17. Plus dodatki (które są, a być ich nie musi). Wszędzie w ogłoszeniach podają stawki MAX. więc się nie podniecajcie :) To stawki z każda premią w maksymalnej ilości. Pójdziesz na L4, już masz po dodatkach i premii :) Nie wyrobisz normy, tak samo. Podejrzewam, że dlatego jest tam tak ogromna rotacja i agencje przyjmujące każdego. Realny zarobek to około 3200 do 3800 na rękę. Bez nadgodzin oczywiście. Za tak cięzką i brudną pracę to słabo. Bonusem miał byc darmowy transport. Owszem jest. Ale z wybranych przystanków w danym mieście. Jeśli ci się nie trafi coś obok to dolicz jeszcze koszt dojazdu do busa. No i godzinę o której musisz wstać czy wyjść z domu, żeby na niego zdążyć :) A jeśli bus ucieknie? Spróbuj się dostać do Dąbrowy nie mając samochodu pod ręką. Powodzenia :D A bus nie czeka, odjeżdża wręcz często przed czasem. Podsumowując. Jeśli nie masz nic innego, to praca na chwilę OK. Przyszłości jednak nie ma co z nią wiązać. No chyba, że masz bliziutko i nie przeszkadzają Ci warunki pracy jak na kopalni i (usunięte przez administratora) od gwizdka do gwizdka w nudnej atmosferze gonienia codziennie premii.
tak-tak niemają sensu pewne sprawy a gorąco i duszno w tej pracy to zawsze było i będzie zwłaszcza w lecie......(duzy minus dla tych warunków)
Pod koniec zmiany byłem strasznie zabiegany i spieszyłem się na autobus i nie jestem pewien czy odbilem kartę przy wyjściu z hali dlatego chciałbym się dowiedzieć czy jest to jakiś problem czy wystarczy że odbilem kartę na bramce ochrony?
Czy znaleźli już osobę na asystent zakładu? Widzę że długo już to ogłoszenie "wisi". Pytanie właśnie czy mają już kogoś czy nie mogą znalesc? Dajcie znać
ile mogę się spodziewać na start na produkcji?
Nie ma reguły. Zależy od obecności, ilości L4, wydajności linii (naklejki well done, czyli wyrobienie dziennej normy na co nie masz wpływu zbytnio). Podejrzewam, że na "goło" to około 2800 wyrwiesz. Reszta to dodatki, które mogą być ale nie muszą. Premia produkcyjna, brygadowe, well done, kartki itp. A dodatków nie wliczał bym w pewnik pensji. Pewnik to podstawa. Czyli stawka razy mniej więcej 168h. Stawkę to Ci chyba powiedzieli już przez telefon.
Czy rozmowa rekrutacyjna w Brembo Poland Sp. z o.o. odbywa się również w języku angielskim?
Czy ktoś ma informacje jak jest z pracownikami biurowymi?? Czy wszyscy są zatrudniani na staż?? Jak to wygląda? Jak się patrzy na oferty to sporo jest właśnie na staż. Czy wiecie jaka jest atmosfera?
Witam. Nie polecam pracy w Brembo Niepołomice. Na chwilę obecną jest to praca od poniedziałku do piątku, weekendy wolne. Niestety sytuacja wygląda tak jedynie w teorii ponieważ w praktyce bardzo często pojawiają się niedzielę pracujące tzw. nadgodziny. O czymś takim jak podwyżka można zapomnieć bo przecież mamy kryzys ( po mimo że ciężko jest się wyrobić z robotą i trzeba przychodzić w niedzielę). Dyrektor zakładu odpowiada na " Dzień dobry" jedynie wtedy kiedy ma lepszy dzień, przestałem już mu to mówić bo nie ma sensu. Wypłata jest bardzo kiepska, jak już z wielką łaską dadzą podwyżkę to jest to 70 groszy do godziny. Nie potrafią docenić pracownika i jego pracy. Pracownicy produkcyjni koszą trawę na posesji Brembo bo nawet na to zakładowi szkoda pieniędzy!! Reasumując: zero szacunku dla pracownika, bardzo małe zarobki, po prostu nie warto.... Stażyści tutaj wylali wiele potu wykonując swoją pracę z nadzieją o normalnym zatrudnieniu, niestety na darmo.
Każdy narzeka na te 70 groszy, a nie każdy byłby wstanie na takie poświęcenie jak nasza Solidarność dzięki, której te 70 groszy mogliśmy z uśmiechem na twarzy i pieśnią na ustach przyjąć. Gdyby nie dzielny zarząd tego cudownego związku zawodowego, który przyjechał cztery godziny wcześniej podpisać porozumienie przygotowane pewnie w listopadzie ubiegłego roku, nawet tego by nie było... No dobra, byłoby tak samo bo Solidarność nie ma tutaj nic do gadania i podpisują co im Dąbrowa pod nos podstawi.
Witam, to gdzie teraz pracujesz bo rozumiem że się zwolniłeś z Brembo? Daj jakieś namiary to może też to rozważę, chyba że to efekt zamierzony aby zrobić zamieszanie.
Jaka atmosfera jest między działami w Brembo Poland Sp. z o.o.?
Niech mi ktoś w koncu powie jak to jest - czyli konkluzja jedna praca ogółem ciężka , ale pod wzgledem fizycznym rowniez ? Czy nie ?
Czy pracownicy w Brembo Poland Sp. z o.o. dogadują się między sobą?
Praca jak każda inna, płaca kiedyś może dobra obecnie słaba, bo coroczne podwyżki to śmiech na sali. Obecnie wrzesień był przeważnie 4 dniowym tygodniem pracy, w październiku nie będzie lepiej, oczywiście kto ma musi brać przymusowy urlop (plus przymusowe 10 dni w sierpniu, 5 na święta i jakieś pojedyncze dni w maju, czerwcu - tak więc pracownik nie musi się zastanawiać nad planowaniem urlopu bo robi to za niego brembo) Warunki pracy od dobrych do fatalnych, zależy gdzie się akurat jest, w lecie na hali jest masakra, w innych działach jak akurat działa klimatyzacja to da się wytrzymać. Atmosfera między pracownikami uważam, że dobra, jeśli chodzi o "tych" z góry, to dla nich zwykły pracownik się nie liczy :) Jednak nikt nikogo na siłę nie trzyma, praca fizycznie nie jest ciężka, ale nabiegać się trzeba.
Witam serdecznie, mam pytanie , dostałem ofertę pracy przez agencję Man , ogólnie mówili , że praca na 3 zmiany od 6 do 14 , od 14 do 22 i od 22 do 6 rano i jeszcze coś mówili o szlifierce kątowej i jakichś innych ? elektronarzędziach, że trzeba umieć korzystać i reszta to jakieś maszyny produkcyjne , jako operator. Teraz mam pytanko , czy warto po prostu się w to bawić , mam ponad 50 km dojazdu z mojego miejsca zamieszkania i patrząc na te niechlubne komentarze , które tu są, to nie wiem czy warto , już mialem dzisiaj do Mana jechać na rozmowę w Niepołomicach , proszę o pomoc , mój adres e-mail to szewczykkmarcin@o2.pl, ewentualnie proszę o telefon 505 894 829.
zdecycyduj się chłopie MAN czy brembo???? a może meller&kiper....i napisz w którym to miało byc,ogolem jak jestem hartem do roboty to tak DAsz Rade :) jak szukasz lekkiej pracy to nie, bo po takiej będziesz wykończony fizycznie (stąd ta rotacja ciagła) -powodzenia
Ty rotacji nie widziałeś, stałe chłopaki pracują. Oststnio dołączyły Panie więc praca jednak nie jest ciężka. Widać jaki komentarz taki komentujacy - maruda...
Jak wygląda praca na produkcji ,jaki jest system pracy.czy w weekendy się pracuje .jak transport .czy jest to dobra praca na pierwszą prace
Firma jak firma, zarobki na średnim poziomie, praca niezbyt ciężka, dyrektor wymagający, szary pracownik się nie liczy ale w której dużej firmie jest inaczej...
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Brembo Poland Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Brembo Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 14.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Brembo Poland Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Brembo Poland Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Brembo Poland Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.