Fatalne podejście do klienta. Naliczane są dodatkowe OGROMNE dopłaty za standardową, wymierzoną paczkę, bezproblemowo przyjętą w oddziale Poczty Polskiej. Wyjaśnienie sprawy kończy się na skierowaniu długu do firmy windykacyjnej która ściga Cię jak przestępcę. Czy tak traktuje się klienta? Paczka warta 15 zł do zapłaty 15 zł + doliczone 60 zł - (usunięte przez administratora) I NACIĄGANIE LUDZI !!!
A ustalane były wcześniej jakieś zasady co do paczki, rozmiaru? Jakiś cennik można spotkać wcześniej czy nagle po zapakowaniu i przyjęciu paczki te opłaty nagle są naliczane bez informowania? Na to musi być jakiś haczyk... tak nie mogą robić.
Podaje się w formularzu wszystkie wymiary+waga, następnie wyświetlają się oferty cenowe różnych firm. Klika się wybraną firmę i jest tam podana cena za przewóz paczki. Po miesiącu dostaje się fakturę za nadpłatę. Dwa razy wysyłałam paczkę. Za pierwszym razem doliczyli po czasie 20zł, zapłaciłam. Teraz mam doliczone 170zł za paczkę, za którą już raz zapłaciłam ponad 70zł! Idąc do punktu kurierskiego nigdy nie miałam dopłat a tu widzę, że to regularna praktyka dorabiania na klientach!