Opinie o Autoryzowany Serwis Ton Color w Zielona Góra

Poniżej znajdziesz opinie byłych i aktualnych pracowników o firmie Autoryzowany Serwis Ton Color. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do pracy w firmie Autoryzowany Serwis Ton Color na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Autoryzowany Serwis Ton Color w Zielona Góra

NIEPOKORNA Nowy wpis
Inne

NIE POLECAM ekspres do kawy wysłany do serwisu lał wodę do tacy po naprawie leje wodę jeszcze bardziej wysłany do reklamacji serwis twierdzi że nie ma wady po 3 kawach taca zalana wodą

Sylwester Nowy wpis
Inne

Tragedia. Nie potrafią naprawić stacji parowej i wmawiają mi że używam perfumowanej wody. A to że nie leci para to normalne trzeba robić przerwy w prasowaniu co 10sec. Tragedia

Michał Nowy wpis
Inne

Umawiałem się z serwisem zwodzono mnie choć zlece naprawy gwarancyjnej otrzymali od producenta sprzętu

Kuba Nowy wpis
Inne

Przestaliście bywać na tym forum bo praca jest dobra czy może z jakiegoś innego powodu?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Brałeś udział w rekrutacji do Autoryzowany Serwis Ton Color. Jakie warunki Ci zaproponowano? Czy na rozmowie kwalifikacyjnej panowała przyjazna atmosfera? Czy coś Cię zaskoczyło?
logo firmy Opiekun Osób Starszych (Pan Kurt 79 lat)
Zielona Góra
Avanti Medic Plus Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa Sp.K.
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds. zakupów
Zielona Góra
EKOENERGETYKA - POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA
(206 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Starszy inspektor weterynaryjny
Zielona Góra
Służba Cywilna
(131 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Zenon

Zadzwoniłem do serwisu aby dowiedzieć się dlaczego ekspres do kawy na gwarancji przestał spieniać mleko.Lecz niestety odebrała tam niekompetentna osoba która wmawiała mi że cały układ może być zabrudzony mlekiem. Tłumaczyłem że ten cały układ składa się jedynie z wężyka i małego zaworku przez który para wodna po ciśnieniem wciąga mleko z butelki.Poza tym mleko nie ma kontaktu z ekspresem .Trafiłem jednak na niekompetentnego pracownika przy telefonie który wmawiał mi mleko przechodzi przez cały układ ekspresu.\słyszałem że ten pan nie miał w ogóle pojęcia nie tylko jak działa ekspres ,ale nawet jak wygląda.I takie osoby chcą naprawiać ekspres. Nie polecam

Jasiek
Inne

Jaki macie powód, że nikt tu nie zagląda? Nie wiecie , że to jest forum pracownicze?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
jerry

Zawiozłem TV Samsunga 55" , dostałem odpowiedź od serwisanta , że ok.tygodnia potrwa ekspertyza. Już na drugi dzień mam odpowiedź, że uszkodzony jest ekran, koszty to ponad 3 tys. ale i tak nie jest dostępny. Pojechałem odebrać i pytam o szczegóły a serwisant mówi, że obudowa była rozkręcana, diagnostyka w pełni zrobiona i nie ma możliwości naprawy. Tylko nie wiedział,że zaznaczyłem otwory śrub. Nic nie było robione!!! Zawiozłem do zwykłego warsztatu TV i co ktoś zapyta? A no mechanik potwierdził moje obawy i powiedział jaka jest usterka. Żaden ekran! Koszty 400 zł. Na drugi dzień już był gotowy sprawny i jeszcze przywiózł mi do domu. Poczytałem trochę opinii o serwisie Ton color i nie dziwię się tylu negatywów.Jeżeli tak wygląda autoryzowany serwis to życzę sukcesów. Chyba, że firma żyje z opłat za ekspertyzy. Poza tym dla mnie to jeden wielki magazyn .Bardziej przypomina lombard. Ciekawe czy dostanę zwrot niewłaściwie przeprowadzonej ekspertyzy.

Daria
Inne

Czy firma potrzebuje pracowników?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Klient

Co do szybkości obsługi nie mam uwag, co do ceny to nie mam porównania więc uważam że 230 zł za naprawę cieknących uszczelek wraz z transportem przyjmę jako standardową. Jednak żeby naprawić ekspres trzeba zdjąć wszystkie zamontowane na nim elementy. Niestety ekspres odesłano mi z nie moim osprzętem, połamanym uchwytem od zbiornika na wodę i brakującą końcówką do spieniania mleka. Na złożoną przeze mnie reklamację dostałem informację że to niemożliwe żeby była taka pomyłka i że ekspres został mi zwrócony w takim stanie w jakim dostałem. Faktem jest również że z jednej strony dosłali mi nowy uchwyt do pojemnika na wodę (po tym jak udowodniłem że to nie mogło stać się w transporcie) ale już końcówki do spieniania mleka nie chcieli mimo że udowodniłem na podstawie wysłanych e-mail że człowiek przyjmujący reklamację mija się z prawdą. Reasumując, po początkowym zadowoleniu z usługi nastąpiło wielkie rozczarowanie. Zdecydowanie nie polecam, chyba że chcecie żeby serwis zamienił wam wasz sprzęt na zdecydowanie gorszy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kawiarz

Buractwo i chamstwo w pełnym wydaniu. Zadzwoniłem dzisiaj żeby o coś zapytać w sprawie błędu ekspresu do kawy, abym mógł ustalić czy usterkę usunę sam w domu czy musze oddać ekspres do naprawy, i jakaś Pani przyłączyła mnie do serwisanta Ryśka, który zamiast wysłuchać do końca z czym mam problem od razu stwierdził, że on to może mi powiedzieć co najwyżej jak wlać wodę do ekspresu, a jak mam inny problem to mam przywieźć ekspres i bez niczego już kosztuje to 250 zł, a do tego może jeszcze dojdą inne koszty. Rozumiem z czego żyje serwis, ale to nie tłumaczy takiego cebulostwa... Nie polecam!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Michalito44

Dziś odesłano mi naprawiony ekspres do kawy (KRUPS). Działa bez zarzutu, koszt przyzwoity (ok. 240 PLN z przesyłką). Naprawa dokładnie opisana, część wymieniona załączona - nie jestem ekspertem od tego typu napraw ale jak dla mnie rewelacja. Polecam

Zostaw merytoryczną opinię o Autoryzowany Serwis Ton Color - Zielona Góra

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Autoryzowany Serwis Ton Color
0/5 Na podstawie 0 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Autoryzowany Serwis Ton Color
Przejdź do nowych opinii