Najgorszy sklep RTV Euro AGD, kupione dwa telefony, pani zaproponowała ubezpieczenia na 5 lat gdyby coś się stało, w tym również uszkodzenia mechaniczne, po 2 latach okazuje się że ubezpieczenie jest na rok gdzie za każde ubezpieczenie dodatkowo zapłacone 1800zł, (usunięte przez administratora) I TYLE Z DALEKA OMIJAĆ TEN SKLEP!!!!
Ubezpieczenie w płatności jednorazowej lub 10 płatnościach do telefonów obejmuje TYLKO 3 lata, gdzie 1 rok od dnia zakupu obowiązuje na ekran, a 3 rok, po gwarancji producenta lub rękojmi dotyczy awarii mechanicznych. Można wydłużyć ten okres opłacając mikropłatność. Tam ochrona trwa do 5 lat. I obejmuje również uszkodzenia nieumyślne ekranu przez całe 5 lat. Poza tym, mamy coś takiego jak OWU do ubezpieczenia, które warto przestudiować. Dodatkowo na stronie euro,com.pl w odnośniku ubezpieczenia jest to ładnie rozrysowane i wyjaśnione.
Nie polecam sklepu pań taki łysy na dziale reklamacji ro kawał buca wszystko dla niego jest odrazu z winy klienta nie kupujcie tam nic
Sklepu nie polecam, a jeśli już robić zakupy to bardzo się pilnować . W ostatnim czasie 2 razy tam byłam, i za każdym razem próbowano mię (usunięte przez administratora). 1) sprzedając radio w promocji nie powiedziano mi, że brakuje w nim akumulatorów, bez których sprzęt nie nie wstanie działać. Pani już chciała kasować , gdy zaczęłam sprawdzać czy są wszystkie elementy wymienione w instrukcji - radia nie kupiłam. A kasjerka stwierdziła, że to promocja. Jaka promocja - sprzęt nie działający wart jest 0 zł. Gdybym nie sprawdziła, zostałabym z bublem i sądząc co tu przeczytałam, reklamacji by nie uwzględnili. 2) kupując słuchawki przy kasie chciano ode mnie kwotę o 20 zł większą. Dopiero gdy się upomniałam kasjerka bez słowa skasowała prawidłową. Jednym słowem omijać lub bardzo uważać.
najgorszy sklep w jakim byłam, pan "kierownik" wyniosły gbur ,który traktuje klienta na zasadzie : " nie mam pańskiego płaszcza i co mi zrobisz", kupiłeś towar ,który nie spełnił Twoich oczekiwań ? Twoja sprawa możesz sobie go wyrzucić albo "wsadzić"...... . Kupiliśmy radio samochodowe, zapakowane, nie sprawdzone bo to TYLKO dobra wola sprzedawcy sprawdzenie towaru . Po zamontowaniu okazało się,że odbiera tylko trzy stacje i to nieczysto, (radio za 1000 PLN), po trzech dniach mąż chciał wymienić na inne .NIE MA MOWY!!!!! Zabrali do reklamacji, po 14 dniach radio zostało odesłane bez sprawdzenia i oddane nam z komentarzem,że możemy się odwoływać od decyzji, ale nie liczmy na inną opinię. pan "kierownik" oświadczył,że polskim prawie handlowym nie ma zwrotów!!!! Kogo oni tam zatrudniają?? Ignorantów, laików,którzy nie dość,że nie mają pojęcia co sprzedają to są gburowaci,niemili i mają w "głębokim poważaniu" klientów!!!! ODRADZAM wizytę tym sklepie a już Broń Boże zakupy. Nie czytała nawet jednej pozytywnej opinii o tym sklepie, niestety za późno się zainteresowałam opiniami.
Mieliśmy dzisiaj identyczną sytuację jak Pani tylko, że z telefonem. Nasza sprawa zostanie skierowana do rzecznika praw konsumenta. Mogłaby mi Pani powiedzieć jak rozwiązała się sprawa z radiem? A jeżeli dalej nie została rozwiązana, czy byłaby Pani zainteresowana założeniem zbiorowej sprawy u rzecznika praw konsumenta? Pozdrawiam
Towar wadliwy zakupiony na początku grudnia 2020 do tej chwili nie został wymieniony! Zakupienie towaru w Europie AGD wiąże się z wielkim ryzykiem,nikomu nie zależy na tym by sprawę rozwiązać szybko. To kpina jak firma traktuje klienta. Innym zniechęcającym do zakupów w tym sklepie w galerii Pogoria jest obsługa klienta, Przy kasach Panie zachowują się jak by klient był złem koniecznym przeszkadzających w pogaducha pomiędzy sobą. Słowo Dzień dobry,proszę,dziękuję jak i frontem do klienta i brakiem uśmiechu to standart,widocznie te Panie trafiły z pośredniaka i nie posiadają podstawowego szkolenia z podejścia do klienta ,odstrasza od tego sklepu, klient chodzący po sklepie może czuć się zagubiony,nikogo nie obchodzi czego szukamy,generalnie tragedia obsługi ,ale widocznie cała ta firma jest taka i jest to ich standartem
Skoro do tej pory nie został wymieniony wadliwy produkt zakupiony przez Ciebie na początku grudnia to napisz mi proszę, jak w ogóle firma EURO RTV AGD podchodzi do całej sprawy? Uważają oni, że wymiana się nie należy, czy może po prostu na stanie brakuje tego produktu? Twój komentarz bardzo mnie zaciekawił i liczę, że dowiem się tego, jak to faktycznie wygląda.
Po przeczytaniu w internecie o promocji w sklepie pojechaliśmy z mężem po piekarnik do zabudowy i płytę indukcyjna gdzie było napisane że przy zakupie płyty i piekarnika zwrot 400zl po czym pani powiedziała że piekarnik musi być minimum za prawie 1500 zł a było wyraźnie napisane sprzęt z amiki są to po prostu klamcy więcej już nic tam nie kupię i nie polecam była klientka
Czyli jak rozumiem finalnie nie zakupiłaś tego piekarnika do zabudowy? Pytam bo w sumie nie sprecyzowałaś tego dokładnie. Może jednak po jakimś czasie udało się porozumieć z osobom reprezentującą firmę EURO RTV AGD?
Praca w takiej firmie może nie jest idealna ale jesli ktoś lubi to co robi to z całą pewnością tu będzie ok!
TRAGEDIA euro rtv Dąbrowa Pogoria niekompetentni sprzedawcy którzy chcą tylko naciągnąć klienta. Wybrany laptop trafił do mnie nie taki jak został wybrany z półki sklepowej po czym pani stwierdziła ze nie ma takiego sprzętu na magazynie .Zrobione zdjecia w sklepie nie przekonały pani że laptop nie odpowiada opisowi , stwierdziła że moge tylko oddac lapka Moje sugestie dla EURO RTV AGD: nie polecam Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: wymienić załoge
Popieram. TOTALNY BRAK KOMPETENCJI ZE STRONY SPRZEDAWCY... u konkurencji np w media Markt Katowice, można się wszystkiego dowiedzieć na temat jakiego kolwiek sprzętu a tu totalne 0! Porażka.
beznadziejna obsluga ,totalna spychoterapia odsylanie od jednego do drugiego
Bardzo złe podejście do pracowników oraz do klientów. Wpajanie pracownikom złych technik sprzedaży, liczą się przede wszystkim produkty najdroższe, z największą liczbą punktów w kodzie plu, bez względu na jakość i stosunek wysokiej ceny do tego, co dany produkt sobą reprezentuje. Pomijam fakt wciskania na chama różnych akcesoriów, przedłużonej gwarancji... Pracownik jest dla nich nikim, słaby system motywacji, kiepskie zarobki, najlepsi wyciągają już całkiem sporo kosztem pracy w weekendy i po 12 h dziennie, cały czas na nogach! Pracowników się wykorzystuje jak tylko można, nie ma czasu na nic, liczą się tylko i wyłącznie zyski i wyniki. Bardzo zła firma, nie polecam nikomu! I lepiej tam nie kupować!