Chciałam tylko powiedzieć, że w tej przychodni (usunięte przez administratora) pacjentów. Byłam umówiona z babcią na prywatne badanie USG, na stronie cena za to badanie 110 zł. Dzień wizyty w rejestracji dowiaduję się, że badanie kosztuje 160 zł. Mówię, że to nie jest w porządku, Pani w rejestracji niemiła informuje, że to nie jej wina, moja chyba też nie. Pani mówi, że najwyżej możemy anulować, nie po to wiozłam 95 letnia babcie 20 km, żebym na miejscu rezygnowała, to jakaś parodia.
Lekceważą pacjenta Ich działanie jest katastrofalne w skutkach dla mnie. Nie da się do nich dodzwonić, 2 dni prób połączenia się z poradnią w celu umówienia na wizytę dziecka z gorączka i wymiotami zakończyły się czekaniem po 2 h a potem gdy już nadchodziła moja kolej połączenia poradnia się rozłącza-totalne lekceważenie pacjenta. W dobie pandemii to niedopuszczalne. W żadnym razie to niedopuszczalne. Udało się umówić dla dziecka najbliższy termin u pediatry dopiero tydzień po próbie połączenia się z poradnią. Nie czekając na tą umówioną wizytę pojechaliśmy z dzieckiem na sor. Efekt taki, że moje dziecko wyładowało w szpitalu.