Wydaje mi się, że mogę powiedzieć całkiem sporo odnośnie tej firmy a w szczególności o CRW. (usunięte przez administratora) Człowiek jest zniszczony emocjonalnie i wyssane jest z niego wszystko. Twoi liderzy chcą, żebyś najlepiej zachowywał się jak robot. Musisz robić wszystko szybko, dokładnie, czas na rozmowę nie może przekraczać danego czasu ale też nie możesz zostawić pacjenta bez pomocy ale pamiętaj o czasie! Jest milion tysięcy przerw ale twoje przełożone raczej nie wytłumaczą ci dokładnie o co chodzi w każdej z nich, ponieważ w CRW nie traktuje się pracownika równo do innego i to co wolno komu innemu nie zawsze będzie wolno tobie. Uważaj co mówisz. Ściany mają uszy w dosłownym słowa znaczeniu (usunięte przez administratora) Podsumowując praca w Centrum Rezerwacji Wizyt jest jednym wielkim dramatem z liderami i koordynatorką na czele(usunięte przez administratora)
Zupelnie sie z tym nie zgadzam. Chyba to byla czyjas pierwsza praca. Ja w wielu miejscach pracowalem i tu jest naprawde ok. Liderki i koordynatorki sa bardzo mile i pomocne, atmosfera jest fajna. A ze ktos nie potrafi sie zmiescic w dlugim dopuszczalnym czasie rozmowy- pozostawie bez komentarza. W innym call center, w ktorym pracowalem liderka co chwile gonila, zeby wyslac jak najwiecej zamowien. Tu tego nie ma.
Jaka umowa obowiązuje w Centrum Medyczne Puławska podczas okresu próbnego?
pracowałam w tej firmie i zapowiadało sie fajnie.. zapowiadało.. w biurze w Płocku nie da się awansować, jesteś bo jesteś i to tyle.. dostaniesz trochę szkoleń jako dodatkowa forma w tej samej kwocie wynagrodzenia Nawet nie przedstawia Ci odpowiednio ścieżki kariert bo po co o wszystko dowiaduj się sam. Twój główny przełożony jest daleko gdzies w Piasecznie pozostaje tylko komunikacja online a na miejscu masz dwóch liderów którzy wiszą tylko w komórce nie widać żeby mieli dużo pracy szczególnie kiedy czas się spędza rozmawiając nie o pracy
Ktoś Cię poinformował może dlaczego mimo starań i szkoleń nie ma możliwości awansu? Będę wdzięczny, jak napiszesz na jakim stanowisku pracowałaś to będę wiedział jakiego w ogóle opinia dotyczy. A no i z tym przełożonym miałaś spoko relacje i taki akurat fajny, czy tylko rozmowy zawodowe i na nic więcej w kontakcie liczyć nie można?
Hej... możesz napisać coś więcej na temat pracy w Płocku, właśnie widziałam ogłoszenie do pracy w Płocku na rejestratorkę, proponują dość dobre zarobki w ogłoszeniu ale po opisach odnoszę wrażenie że to bardziej collcenter a te zarobki w ogłoszeniu to lipa. Nie mogę znaleźć w Płocku miejsca gdzie mieści się ich biuro
Pracowałam tam dosłownie chwilę, wstawałam ze łzami w oczach mając tam pójść.. CRW w Płocku to jeden wielki (usunięte przez administratora) Wszystko rób na czas, przerwy na czas. Oczywiście pupile przełożonych chodzili na papieroska kiedy tylko chcieli. Szkolenie masz tygodniowe z tego co pamiętam i szkoli Cie osoba która pracuje tam 2 miesiące. Nie polecam tam pracować nikomu.
Pracowałem w tej firmie jako koordynator w jednej z placówek. Powiem szczerze że nie poleciłbym tej pracy nawet swojemu wrogowi. Ciągle obgadywanie, chaos przez całkowity brak komunikacji w firmie, nacisk na zbieranie deklaracji. Finalnie i tak ciebie wyrzuca lub sam się zwolnisz. Pracownicy recepcji dostają wynagrodzenie dość niskie, koordynatorzy nie wiele więcej. Co miesiąc szukają koordynatorów i recepcjonistów bo ciągła rotacja. Jeżeli szanujesz samego siebie to nie wysyłaj cv do tej firmy.
Zastanawiam się jakie są kwoty tych wynagrodzeń, czy możesz podać widełki? To że jest rotacja, nie poprawia atmosfery, jak nowe osoby przychodzą?
Rozumiem. A wynagrodzenie jest wyrażone w stawce godzinowej, bo to umowa-zlecenie? Czy chodzi o to, że tych godzin jest więcej niż 8 dziennie, 40 tygodniowo, 160 miesięcznie? Już tłumaczę o co chodzi. Kiedy jest umowa o pracę, to najczęściej podają na nich stawki miesięczne. Podawanie godzinówki kojarzy mi się od razu albo ze zleceniem, albo z częstymi nadgodzinami :3 Tak miałam w kilku firmach :/
hej, znalazłem na ich stronie ogłoszeni na stanowisko Młodszy Specjalista ds. Obsługi Pacjenta i myślę nad aplikacją, ale trochę się waham, bo piszecie, że są tam układy i znajomości? Dobrze rozumiem, że w takim razie bez tego nie ma co liczyć na dobre zarobki i możliwości rozwoju? Czy te układy nie powodują, że na pracownika szeregowego są zrzucane obowiązki innych? Niby piszą, że są szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne, ale trochę mam dysonans po tym co tutaj czytam.
Omijajcie z daleka, zero plusów, atmosfera tragiczna, zero rozwoju, kasa marna, znajomosci, uklady. Nie wiem co tam jeszcze ci ludzie robią?
Pani z którą miałam rozmowę była bardzo miła i sympatyczna. Cała rozmowa rekrutacyjna (online) przebiegła w bardzo dobrej atmosferze. Na początku dokładnie opowiedziała odnośnie stanowiska, następnie odpowiedziała na wszystkie moje pytania szczegółowo i dokładnie i nie unikała żadnego pytania.
Po rozmowie otrzymałam informację z propozycją pracy.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę

Miałem okazję być na dwóch etapach rekrutacji do CMP w Piasecznie. Rozmowy bardzo konkretne i intensywne, natomiast dobrą praktyką jest, jeżeli już zaangażowaliśmy kandydata w rekrutację podziękować za jej udział i poinformować, że został wybrany ktoś inny. Tym bardziej jeżeli umawiamy się na taki kontakt na rozmowie i wskazujemy konkretną datę do kiedy damy znać.
To długo już minęło od rekrutacji, że jeszcze feedbacku nie masz? Próbowałeś pytać ich co z decyzją? W ogóle na czym polegały te etapy, to były zwykłe rozmowy czy robili też jakieś testy itp?
Pracowałam na infolinii przez jakiś czas. Są dwa biura i pewnie wszystko zależy od liderów. Masz pacjenta, który na ciebie krzyczy i chce rozmawiać z przełożonym? Nie licz na przełączenie bo liderzy nie maja cZasu! Najważniejsze jest, ze maja czas siedzieć z telefonem przy uchu albo wychodzić co chwile z biura. Za to Ty telefonu nie ruszaj!Oczywiście oprócz ciągłego wychodzenia z biura liderzy razem chodzą na urlop- przypadek? Nie licz tez na odpowiedz na pytanie- liderka oceniająca rozmowy nir ma podstawowej wiedzy, odsyła do innego konsultanta albo do drugiego biura. Niby jest jakaś ścieżka kariery, ale tak naprawdę nie da się awansować, do szkoleń wybierane są konkretne osoby, które są pupilkami. Na plus jest ilość przerw, ale co z tego jak pupilki mają dodatkowe przerwy na wyjście na papierosa. Duzym plusem jest tez pakiet medyczny, ale przez długo czas go nie było. P. S uwaga na wypłaty, firma nie wywiązuje się z umowy, a szefowa kryje firmę pisząc o "problemie globalnym" dziwnym trafem inne firmy i umowa o pracę nie mają takiego problemu.
Ile jest przerw w takim razie, skoro piszesz, że to jak najbardziej na plus? :) I ile one trwają? :) Można je robić, kiedy się chce, czy są odgórnie ustalone? Skoro pakiet medyczny to kolejny taki pozytyw, to fajnie by było jakbyś pokrótce napisał, co wchodzi w jego skład :P Gdzieś tam jestem zainteresowana tą firmą mimo wszystko, więc dlatego chcę poznać dobre strony pracy w tym miejscu :)
Co wchodzi w socjal Centrum Medyczne Puławska?
W sieci znalazłam ofertę o pracę na stanowisko Konsultanta ds. Obsługi Telefonicznej Pacjenta. Firma oczekuje dyspozycyjności godzinach 7-12 oraz 15-20/2. Wiecie w takim razie, ile razy w tygodniu pracuje się od 15 do 22, a nie do 20?
Pracuje się maksymalnie do 21:00. Ilość zmian jest uzależniona od grafiku ale z reguły układają się po równo 50/50 na rano i na popołudnie chociaż jest to sprawa do dogadania, bo w miarę możliwości dość elastycznie układane są grafiki. Do 21 pracuje się max 3 razy w miesiącu. Możliwe są też dłuższe dyżury. Złóż CV i spróbuj :)
Rozmowa z Koordynatorką CRW to jakaś pomyłka. Nie była przygotowana do rozmowy, nie potrafiła jasno określić zakresu obowiązków. Przy próbie zapytania o system premiowy nie była w stanie określić jak on działa. Sporo pytań dotyczących mojej osoby prywatnych nie związanych z pracą. Dziwna rozmowa. Nie zdecydowałam się na pracę w tym miejscu.
Wytrzymałam w tym miejscu 2 miesiace. Moja najgorsza praca w życiu, przerwa jest odliczana co do sekundy. Jedyny plus to dość elastyczny grafik, ale to nie rekompensuje tych nerwów. Może ja nie jestem stworzona do call center, a komuś to nie będzie przeszkadzało…
Uła to współczuję, że masz takie złe wspomnienia. Może podzielisz się ze mną, co tam poza tą odliczaną przerwą jeszcze takiego złego było? Piszesz, że elastyczny grafik. Ale po 8h pracuje się czy więcej? Przy call center to jeszcze o coś muszę zapytać. Byłaś od razu po zatrudnieniu odpowiednio przeszkolona? Bo to pewnie sporo rzeczy do zapamiętania.
(usunięte przez administratora)
jak to nie wyplacają? przeciez masz umowę
Ale w trakcie pracy też takie akcje miałeś z kierownictwem i pensją czy dopiero jak się zwolniłeś? Coś było nie tak czy po prostu inną robotę znalazłeś? Chętnie się dowiem jak to naprawdę wygląda, bo chciałam aplikować.
Kolejny raz CMP Piaseczno ul. Puławska nie popisało się. Wizyta odwołana na kilka godzin przed umówionym terminem. Osoba dzwoniaca do mnie nie chciała mnie umówić na inny termin , tylko kazano mi zadzwonic samemu. Dodatkowo złozyłem skargę do Allianz , bo posiadam abonament i nie po to opłacam , aby byc tak żle traktowanym
Jaka umowa obowiązuje w Centrum Medyczne Puławska podczas okresu próbnego?
pod tym względem są mocno restrykcyjni :) mimo tego ze ja zaczęłam na zleceniu z powodu problemów z MP i w tym czasie również się szkoliłam to po dwóch miesiącach i tak musiałam podpisać UoP na 3msc okresu próbnego i dopiero UoP na rok :)
A czy po okresie próbnym zwiększają pensję czy zostaje taka sama? Można wiedzieć jak było w Twoim przypadku?
u mnie było tak: 1. UZ 2,5 msc 2. UoP na 3 msc okresu prónego, 3. UoP na rok, UoP na bodajże 18msc Zgodnie z KP łączny czas trwania umów na czas określony nie może przekraczać 33msc - Kolejna byłaby na czas nieokreślony :) -
a tak z ciekawości tylko to wiadomo skąd ta restrykcyjność wobec umowy się bierze? czemu nie można tu być stale na zleceniu jakby komuś było tak wygodniej?
to zależy, jeśli na zlecenie nie ma czegoś takiego jak "okres próbny" jesli na UoP to UoP na 3msc a potem zazwyczaj na rok chyba że kierownik podejmie inną decyzję
wszystko zgodnie z kodeksem pracy pierw 3msc próbne, później na rok, kolejna była 18msc kolejna na czas nieokreślony
Nie polecam pracy w tej firmie, a w szczególności w CRW. Promowanie haseł takich jak zaangażowanie czy praca zespołowa mają się nijak do rzeczywistości. Każdy musi radzić sobie sam tak na prawdę pomimo tego, że liderzy „oferują” swoją pomoc. Jeśli już jest rzeczywiście potrzeba uzyskania takiej pomocy to doświadczysz głównie przewracanie oczu lub informacje, że dana sprawa jest do „decyzji lekarza” lub 5 różnych informacji bo każdy lider wie swoje. Szkolenia przeprowadzane są przez osoby, które są tzw „ulubieńcami” bo wystarczy miesiąc pracy aby „uczyć” pracownikow z dużo większym stażem. Dodawanie pracy nazywane jest „ścieżką kariery”, która w rzeczywistości nic Ci nie pomoże chyba ze jesteś jednym z ulubieńców, masz pracować za tą samą kwotę a my Ci jeszcze dowalimy pracy a Ty się ciesz człowieku.
To nie można awansować? Bo jak dokładają obowiązków a nie dają więcej kasy to przydałoby się chociaż lepsze stanowisko. Szkolenia są tyko wewnętrzne robione przez innego pracownika czy wysyłają też na inne robione przez profesjonalistów?
Ciężko jest odpowiedzieć na to pytanie ponieważ to zależy w którym biurze się potencjalnie zatrudnisz czy w Płocku czy w Piasecznie. Większość osób które awansują jest z Piaseczna. Nie ma też czegoś takiego jak lepsze stanowisko pracuje się cały czas jako konsultant po prostu. Szkolenia są tylko wewnętrzne i to czasami z rzeczy które doskonale dana osoba potrafi.
Wydaje mi się, że mogę powiedzieć całkiem sporo odnośnie tej firmy a w szczególności o CRW. (usunięte przez administratora) Człowiek jest zniszczony emocjonalnie i wyssane jest z niego wszystko. Twoi liderzy chcą, żebyś najlepiej zachowywał się jak robot. Musisz robić wszystko szybko, dokładnie, czas na rozmowę nie może przekraczać danego czasu ale też nie możesz zostawić pacjenta bez pomocy ale pamiętaj o czasie! Jest milion tysięcy przerw ale twoje przełożone raczej nie wytłumaczą ci dokładnie o co chodzi w każdej z nich, ponieważ w CRW nie traktuje się pracownika równo do innego i to co wolno komu innemu nie zawsze będzie wolno tobie. Uważaj co mówisz. Ściany mają uszy w dosłownym słowa znaczeniu (usunięte przez administratora) Podsumowując praca w Centrum Rezerwacji Wizyt jest jednym wielkim dramatem z liderami i koordynatorką na czele(usunięte przez administratora)
Dziękuje za opinie. Byłam zainteresowana pracą w tym miejscu ale teraz raczej na pewno się nie zdecyduje
W cmp pracowałam 5 miesięcy i był to najgorszy czas
można dopytać kiedy i czy faktycznie było identycznie wtedy? ten mikrofon mnie zaciekawił, skąd niby o tym wiadomo, mówili to wprost?
Zgadzam się z ta opinią w 100% Dno I wodorosty ! Liderzy to śmiech na sali wyżej sraja niż (usunięte przez administratora) mają. Zwłaszcza kolega z krzyżami;) Wypłaty dramatyczne ale fakt na czas. Siku nawet robisz na sekundy,jesz na minuty. Omijajcie !
odnośnie tych wspomnianych liderów w firmie teraz tak się zastanawiam... to osoby już o jakimś mega długim stażu? jak tu się liderów wybiera, na podstawie czego? to awans jest czy z ogłoszenia?
Zupelnie sie z tym nie zgadzam. Chyba to byla czyjas pierwsza praca. Ja w wielu miejscach pracowalem i tu jest naprawde ok. Liderki i koordynatorki sa bardzo mile i pomocne, atmosfera jest fajna. A ze ktos nie potrafi sie zmiescic w dlugim dopuszczalnym czasie rozmowy- pozostawie bez komentarza. W innym call center, w ktorym pracowalem liderka co chwile gonila, zeby wyslac jak najwiecej zamowien. Tu tego nie ma.
Zachęcam każdego kto marzy o depresji i załamaniu nerwowym do pracy w tym miejscu zwanym Crw. dodatkowo bieganie do łazienki na czas...zdążysz z pewnością przez czas swojej zmiany zjeść jedną łyżkę zupy bo liczą ci czas zanim dojdziesz z nim do kuchni. Kasa to najniższa krajowa brak możliwości rozwoju liderzy są zatrudnieni do pomocy ale nie mogą pomóc bo w między czasie latają pod sufitem wraz ze swoim ego. Króluje tam przerost formy nad treścią.(usunięte przez administratora) Więc jak ci pasuje. To miejsce jest dla ciebie Ale nie przejmuj się choćbyś robił wszystko żeby ich zadowolić i będziesz miał dłuższy staż i tak znajdzie się osoba która przyjdzie i po miesiącu pracy i będzie szkolić Ciebie chociaż sama jeszcze nic nie wie. (usunięte przez administratora)
Na jakie warunki może tu liczyć recepcjonistka z kilkuletnim doświadczeniem? :) Interesuje mnie przede wszystkim wynagrodzenie oraz na ile zmian się pracuje (czy są jakieś weekendy)? Ewentualne nadgodziny są płatne czy do odbioru?
nie licz na miliony, praca zmianowa - zmiany różne w zależności od oddziału, soboty również pracujące
Byłem na komercyjnej wizycie w CMP (stały pacjent). Powodem wizyty był silny ból gardła, stan podgorączkowy, zatykanie/swędzenie uszu. Badanie ograniczyło się do obejrzenia gardła i sprawdzenia węzłów chłonnych. Doktor stwierdziła, że wie co mi jest ale wiedzę tę zachowała dla siebie. Powiedziała jedynie, że to nie jest żadna bakteria i nie jest potrzebny antybiotyk. Po tygodniu stosowania przepisanych lekarstw mój stan nie uległ poprawie lecz pogorszeniu. Byłem zły z powodu tej odbytej wizyty oraz całej sytuacji i takiego obrotu sprawy, więc nie było wyjścia - wybieram się do innego lekarza. Lekarz stwierdził ropne zapalenie gardła i uszu skończyło się na ostrym antybiotyku. Uważam że badanie zostało przeprowadzone pobieżnie a moje dolegliwości zostały potraktowane lekceważąco, co naraziło mnie na większe dolegliwości i wydłużyło okres chorobowy oraz przysporzyło dodatkowych kosztów leczenia. Takie „obsłużenie” pacjenta nie zasługuje na jakąkolwiek opłatę. Nigdy nie miałem poczucia tak bezsensownie wydanych pieniędzy, czuję się (usunięte przez administratora) Moja reklamacja nie została uznana a uzasadnienie jest śmieszne. Nadmieniam, że po wizycie u Pani doktor zrezygnowałem z korzystania z usług świadczonych przez CMP, ponieważ po odpłatnej wizycie oczekiwałem czegoś zupełnie innego. To wydarzenie zraźiło mnie do całej przychodni dlatego przeniosłem się do innej placówki, która oferuje usługi świadczone na lepszym poziomie i to w ramach NFZ.
Obsługa tragiczna , panie na recepcji , choć jest ich dużo to tylko jedna rejestruje pacjentów . Mimo przyjechania wcześniej czas oczekiwania na zarejestrowanie długi Ok 12 min. Odmowa przyjęcia spóźnienie 1 minutę ( nie z naszej winy długo czas przyjęcia na rejestracji ) Rejestratorki opryskliwe , nie miłe . Nie Polecam niski standard obsługi .
Szanowni czytający , jeśli ktoś z Państwa chce usłyszeć opinie na temat swojego zdrowia w sposób mało empatyczny i fachowy (mądrość jest większa niż profesorów) serdecznie polecam wizytę u Pani Ginekolog Sylwii Szcześniewskiej . Można dodatkowo liczyć na nieszczery uśmiech oraz podejście do pacjenta jako osoby , na której zarabia się tylko pieniądze. Lekarze , którzy nie mają nic do ukrycia posiadają swoje zdjęcia profilowe .Dziwię się , że firma CMP zatrudnia takie osoby .
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Centrum Medyczne Puławska?
Zobacz opinie na temat firmy Centrum Medyczne Puławska tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 21.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Centrum Medyczne Puławska?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 16, z czego 1 to opinie pozytywne, 11 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Centrum Medyczne Puławska?
Kandydaci do pracy w Centrum Medyczne Puławska napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.