Co tu dużo mówić, jedna wielka parodia. Brak odpowiedzi na ciągłe zgłoszenia o spadku jakości usługi wieczorami. Nie piszę o spadku 10 czy 20% Symetryczne łacze 300Mbps wieczorami osiąga 160Mbps downloadu i zawrotny 1,6Mbps uploadu. Problem zgłaszany od ponad miesiąca, mailowo, telefonicznie, przez panel klienta. Na maile serwisu i biura. ZERO DOSŁOWNIE ZERO REAKCJI. Ktokolwiek tam pracuje? Czy to tylko kawa i nagabywanie klientów jaki to wspaniały dostawca? Jak by dbali o jakość usługi to klient sam by przyszedł!
Dziękujemy za dodanie opinii.
Przejdź do następnego kroku. Przejdź dalejDziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Przejdź do następnego kroku. Przejdź dalejChcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Przejdź do następnego kroku. Przejdź dalejChcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy