Pytania do firmy Sportroom
Nie polecam tego sklepu!!!! Kupiłem buty zimowe skórzane i się rozczarowałem ,bo buty po miesiącu użytkowania po prostu się rozkleiły... Buty okazały się bardzo słabej jakości ale i to nawet mnie tak nie irytuje , jak zachowanie sprzedawców i podejście właściciela sklepu do konsumenta Nigdy więcej nic nie kupuję w sklepach sportroom Teraz już wiem, że w tym sklepie sprzedają buty które przemakają ,są słabej jakości i pytanie powstaje czy to są oryginalne buty?
Dzień dobry, przykro nam w związku z zaistniałą sytuacją. Czy obuwie na pewno zostało zakupione w jednym z naszych sklepów stacjonarnych Sportroom ? Zapewnimy, że asortyment znajdujący się w naszej ofercie jest w 100% oryginalny i pochodzi bezpośrednio od producenta . Pozdrawiamy, zespół Sportroom
Na jakie benefity można liczyć w Sportroom?
Oferujemy zniżki na zakup naszych produktów, szkolenia i konkursy sprzedażowe oraz managerskie.
Witam, jestem byłym kierownikiem tej firmy. Moja przygoda rozpoczęła się ponownie w tej firmie ( 4 lata w Quickson – Quicklive i w Sportroom – 12 miesięcy) po krótkiej przerwie - stanowisko kierownika. Na szczęście po raz ostatni. Czytając opinie byłych pracowników, którzy mieli "przyjemność" spędzić chociaż chwilę w tej firmie jest w 100% prawdziwa. Pracownicy są traktowani lekceważąco, brak wsparcia ze strony kierownika regionalnego obejmującego region Śląsk / Dolnyśląsk. Przytoczę sytuację z mojego doświadczenia. Jeżeli nie jesteś pupilkiem, oraz nie przypodobasz się swojemu podwładnemu - bardzo szybko pomimo wyników, osiągnięć i tytułów zostajesz zwolniony z dnia na dzień w trybie natychmiastowym. Wkładając w pracę całe swoje serce bardzo często kosztem swojego życia prywatnego, robiąc super robotę dla firmy - zostajesz na końcu potraktowany jak najgorszy zwyrodnialec. Uważam, że pracownicy dzięki którym regionalni i firma zarabia pieniądze, oraz premię powinni bardziej szanować to co mają i bardziej inwestować w tych ludzi. Sprzedawcy, oraz zespół kierownictwa na co dzień muszą zmierzyć się z nieprzyjemnymi klientami, czasami sytuacjami gdzie Ci ludzie zostają obrażani z powodu „regulaminów firmy”. Łatwo jest analizować postępy pracy z tabelek i wykresów, nie mając pojęcia jak wygląda na co dzień praca w salonie w danej lokalizacji. Każdy sklep jest inny i ma różne problemy ( zła lokalizacja salonu, galeria połączona z dworcem kolejowym i autobusowym itd.) . Kierownik regionalny mierzy wszystkich jedną miarą i wymaga rzeczy, które nie zawsze są możliwe do zrealizowania w danym miejscu. Ciągłe wiadomości w ciągu dnia typu „co się dzieję?”; „czemu takie wyniki” na pewno nie motywują pracowników do przyjemnej i bezstresowej pracy. Uważam, że gdyby nie pracowitość i zaangażowanie sprzedawców, aby otrzymać premie i godne wynagrodzenie nie byłoby sukcesu. Taka forma też jest tylko chwilowa, bo nieodpowiednie podejście i brak motywacji zniechęca ludzi do pracy i dalszych starań. Firma wiele traci na tym, że nie ma pojęcia co dzieję się tak naprawdę w sklepach i jak są prowadzone przez nieodpowiednie osoby zarządzające danym regionem. Kolejną sprawą jest ciągła walka o swoje prawa. Musisz bardzo dobrze znać kodeks pracy, oraz pilnować swoich nadgodzin i rozliczeń, bo jeszcze utną Ci to co ci się należy. Najlepiej wszystko przedstawiać na papierze (w formie pisanych maili), aby nie można było przeinaczyć tego co było mówione przez telefon. Podsumowując: szkoda czasu, nerwów, poświęceń, zaangażowania dla takiej firmy. Mam nadzieję, że z perspektywy czasu, ktoś wreszcie zwróci szczególną uwagę na osoby zarządzające daną lokalizacją sklepów, bo wyniki robione przez sklep to zasługa wyłącznie ludzi zatrudnionych w salonie (sprzedawcy) oraz Kierownik i Zastępca.
Również pracowałem na stanowisku Kierownika w tej śmiesznej firmie. Na szczęście tylko 3 miesiące, było to jedno wielkie nieporozumienie. Nie polecam wszystkim, nie ważne czy kierownik, sprzedawca itd. Zastanawiam się jak oni jeszcze funkcjonują?
Cześć, Mogę prosić o opinie o tym stanowisku? Wymogi, Wynagrodzenie, zarobki, środowisko pracy. Z góry dziękuję za odpowiedź ????
Cześć! Nie polecam, ciągła presja jak w korporacji, straszna regionalna, kasa pewnie słaba. Szkoda nerwów
Góra 3 tys i to przy dobrych wiatrach. Gdzie mogą to Ci utną wypłatę. Gdy nie ma kto przyjść do pracy to musisz lecieć na złamanie karku. Idziesz na l4? To później jest obraza majestatu - chodzi o kierownika regionalnego który jest odklejony od rzeczywistości. NIE POLECAM!
Tłumaczysz, przedstawiasz racjonalne argumenty, a do kierownika, to nie trafia. Sama kiedys pracowała na stanowisku sprzedawcy, ale jakoś chyba zapomniała jak to (usunięte przez administratora) cielęciem był.
Nie pracowałem niestety jako Zastępca, ale osoby, które pracowały na tym stanowisku nie były zadowolone z zarobków. Pewnie niewiele więcej niż jako zwykły sprzedawca, o ile wgl więcej.
To nie tyle kwestia kierownika. Często regionalni są tak mówiąc delikatnie "niemądrzy", że kierownicy wariują.
a pewnie wymagania jak i ilosc obowiazkow na stanowisku zastepcy duzo wieksze niz na sprzedawcy ?
Na spotkaniu pani Joanna bardzo mila, wypytywala o wiele rzeczy z zakresu zarzadzania, sprzedazy, szkolen, sprzedazy jednakze nie wspomniala NAJWAZNIEJSZYCH RZECZACH mianowicie: na czas szkolenia nie bedzie z pracownikiem podpisana ZADNA UMOWA, pracownik bedzie mial zapewne zaplanowane 7 dni pracy pod rzad, ok.60 godzin BEZ DNIA PRZERWY!W tym czasie nie ma sie zadnej umowy a =ni nawet umowy na szkolenie co jest niezgodne z prawem.Co jesli pracownikowi cos sie stanie na terenie sklepu podczas szolenia?Nic-firma sie na niego wypnie bo nawet nie ma sie prawa przebywac na terenie sklepu. W papierach sie nie istnieje! Poza tym trzeba podpisac ODPOWIEDZIALNOSC MATERIALNA, o ktorej nie ma mowy na rozmowie, a ktora Pani Joanna podsuwa od tak, ze niby to nic takiego, pomiedzy innymi papierami do zawarcia umowy (ktora sie dostanie pod koniec szkolenia albo i nie), bo gwarancji nie ma. Dodam, ze odpowiedzialnosc materialna polega na ty, ze KAZDY pracownik, ktory jest na zmianie - zazwyczaj sa to dwie osoby ( 12 h dziennie ), placa z wlasnej kieszeni. Czyli jak ktos ukradnie buty za 400 zl to po 200 zl z kieszeni pracownikow. Niby firma ma do tego prawo ale ANI SLOWA NIE WPOMINAJA O TYM PODCZAS SPOTKANIA REKRUTACYJNEGO, ani dalszych rozmow telefonicznych. Uwazam to za skandaliczne i celowe przemilczenie sprawy!
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Dlaczego opinie ktoś usuwa? Prawda w oczy kole?
Jakie warunki trzeba spełnić, by zostać członkiem zespołu QUICKSON II Sp. z o.o. Sp. k.?
Hej, musisz mieć stalowe nerwy, odporność na stres oraz musisz być osobą podatną na manipulacje. W innym wypadku nie wytrzymasz tam dłużej niż te kilka miesięcy i zwolnisz się sam/sama, albo oni Cię wypchają z pracy. Nie polecam, jeżeli masz inne oferty, bierz inną pracę.
Czy w QUICKSON II Sp. z o.o. Sp. k. zatrudniani są obcokrajowcy?
Jeśli Polaków traktują fatalnie, to co dopiero będzie z obcokrajowcami... Odradzam Ci szczerze.
Czemu pracownicy są fatalnie traktowani, co się dokładnie dzieje? Dużo osób pisze o słabym kierownictwie, ale chyba nie w każdym dziale tak jest, na pewno trafiają się fajne zespoły.
Wiesz co, jesteś traktowana jako ten najmniejszy, nic nie znaczący śmieć :). Regionalni wymagają takich głupot.. od idiotycznych zasad obsługi przez które klienci uciekają, przez okropny sposób podejścia do zwykłego pracownika, aż po zabawy, co by zrobić, żeby się sam zwolnił. Klienci nie lubią tej całej obsługi BE NICE (musisz się uczyć co każda literka oznacza, jakby to komuś potrzebne było ), ogólnie sucha teoria, uczą Cię jej mało wykształcone osoby, które okazują brak szacunku i empatii. Jak masz wybór to uciekaj, nie zatrudniaj się, mijaj szerokim łukiem. Znam wiele byłych kolegów i koleżanek co się zwolnili, jestem osobą która też się zwolniła. Powiem Ci, gdziekolwiek by potem nie pracowali to nie żałują i mówią, że to najlepsza decyzja. Firma bez historii, bez pozycji, nieznana Plany i ambicje duże, ludzie i metody ich realizacji FATALNE I SMIESZNE. Pozdrawiam i życzę powodzenia
Brawo dla tej firmy!(usunięte przez administratora)? Bo się regionalnej nie spodobał? Bo przez przypadek kandydaci do pracy zrezygnują z zatrudnienia w takiej firmie? Jak się nie umie znieść krytyki to może lepiej zamknąć ten biznes. Ta strona jest dla ludzi oceniających, a nie dla ocenianych.
Czy w QUICKSON II Sp. z o.o. Sp. k. jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?
Proszę o opinię o pracy i atmosferze w PUMA Annopol bo nie wiem czy się decydować?