Imperial Tobacco Polska S.A.

Jankowice

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 31 ocen.

Opinie o Imperial Tobacco Polska S.A.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Imperial Tobacco Polska S.A.

Jan

cześć, niebawem ma rozmowę kwalifikacyjną na staż jakich zarobków i umowy można się spodziewać w pionie operacyjnym ?

Leon

Witam, moje pytanie jest następujące jak wygląda z urlopem ? To znaczy jeżeli potrzebuje to dostanę bez problemu ? Rozumiem system pracy trzy zmianowym ?

taki ja
@Leon 08.12.2017 16:34
Witam, moje pytanie jest następujące jak wygląda z urlopem ? To znaczy jeżeli potrzebuje to dostanę bez problemu ? Rozumiem sys...

tak zapomnij o pracy 3zmianowej wchodzi nowy system 24h na dobę 7dni w tygodniu bez zmian finansowych zresztą to tylko kwestia czasu aż to (usunięte przez administratora)

ona111111b

powiem szczerze na produkcji zaczyna się dziać bardzo źle zatrudniani są nowi pracownicy niezależnie od tego czy się nadaje czy nie-ważne że się rusza. Pracownicy którzy już pracuja Ci z wieloletnim doświadczeniem jak i Ci młodzi którzy starają się i bardzo dobrze sobie radzą są robieni w (usunięte przez administratora) Firma zaczyna oszczędzać na dobrych pracownikach A jeśli osoby zarządzające zaczynają wybierać ta drogę to nie bawem im się oczy otworzą albo sami zejdą do maszyn albo po prostu zamkną firmę. Nikt z ludźmi nie rozmawia bo po co z plebsem rozmawiać,tylko jak się obudzicie bedzie za późno. Teraz trwa łapanka nadają się czy nie to nie ma znaczenia ważne że jest sztuka. Z takim podejściem nie będzie dobrze. Imperialu obudz się albo niech zmienią kadrę bo jak tym torem zaczniemy podążać doprowadzicie do upadku ponieważ NIE OSZCZĘDZA SIĘ NA DOBRYCH PRACOWNIKACH!!!!

lewy

Ile zarabiają mechanicy

jojka
@lewy 26.09.2017 23:51
Ile zarabiają mechanicy

wytrzymaj do odpraw

Lidia

Widzę w takim razie, że zdania na temat tak fundamentalnych spraw, takich jak wypłacanie nadgodzin są podzielone. Jak to w końcu jest? Są wypłacane w 100%? Czy też jest z tym problem @gula @ja? Na pewno Imperial Tobacco Polska S.A. daje wiele miejsc pracy dla okolicznych mieszkańców, ale to chyba pozytywne zjawisko?

Starwars
@Lidia 28.09.2017 19:11
Widzę w takim razie, że zdania na temat tak fundamentalnych spraw, takich jak wypłacanie nadgodzin są podzielone. Jak to w końc...

Jak będą chcieli to nie zapłacą za nadgodziny. Może ewentualnie za niedziele. Jak będą mieli nóż na gardle to zapłacą, jak będzie mniejsza produkcja to każą wybrać przy najbliższej okazji.

jarek

witam. mam pytanko : pracuje jeszcze w zakladzie mistrz Marmur lub bryg pani Ela ? pytam z ciekawosci gdyz pracowalem w tym zakladzie jeszcze gdy istnial w poznaniu na ulicy wojskowej nomen omen przed prywatyzacja jako Wytwornia Wyrobow Tytoniowych potem SA :) pracowalem jako mechanik na Log-u z przystawka maxa a zreszta przeszlem wszystkie dzialy w tej fabryce od : magazynu surowca , wyrobow gotowych , krajalnie pracujac tez krotko na prazarce ,leje i aromaty itd .firma naprawde byla bdb a jak po prywatyzacji przyszli niemcy z Reentsmy to wszystkim pracownika podniesli pensje o 30 proc ( tak bylo zagwarantowane przez zwiazki i owczesny rzad) . niestety po zakonczeniu parasola ochronnego nadeszly redukcje i sporo osob zostalo zwolnionych .pozdr .

Lidia

@Lemur to, co opisujesz faktycznie brzmi, jak łamanie prawa pracy. Pytanie tylko, czy wszyscy pracownicy firmy znajdują się w takiej sytuacji i godzą się na darmową prace? Pracuje tu bardzo dużo osób i zastanawia mnie - jeżeli to prawda, to jak to jest możliwe, że w dzisiejszych czasach ta sprawa nie ujrzała światła dziennego? Pracownicy są coraz bardziej świadomi swoich praw, więc pod tym względem to jeszcze bardziej zastanawiające.

OLA
@guła 14.09.2017 23:17
Tak, wszyscy byli w podobnej sytuacji, wiekszosc godzila sie na to bo w okolicy w ktorej mieszkaja nie ma innej opcji pracy lub...

ALE KOŁO 3 TYS ZŁ NA REKE ZARABIAJA .

Ja
@guła 14.09.2017 23:17
Tak, wszyscy byli w podobnej sytuacji, wiekszosc godzila sie na to bo w okolicy w ktorej mieszkaja nie ma innej opcji pracy lub...

Chyba Wam się firmy pomylily. Nigdy nie było jakiś banków nadgodzin. Kiedyś były do wybrania, ale tylko za soboty. Obecnie jak pracujesz w soboty, niedziele masz zapłacone nadgodziny 100%. System 6brygad daje jeszcze większą możliwość zarobku, poza dodatkiem za system, można odrabiać na nadgodzinach. Zatrudniają bezpośrednio do firmy.. I w Kościanie wcale niema bezrobocia.. Kiedyś fabryka papierosów tam była i dlatego ludziom dali pracę w nowej lokalizacji fabryki.. Możecie mnie hejtowac, ale pracuję tu i wiem,jak jest naprawdę i że jestem zadowolona!!!

Lidia

@StarWars i @ja, rozumiem w takim razie, że są to godziny do odebrania? Rzeczywiście, jeśli coś takiego ma miejsce w firmie może to mocno zniechęcać kandydatów. Warto jednak, żeby jeszcze ktoś to potwierdził, ze względu na to, że rzeczywiście jest to rzecz, w którą trudno uwierzyć.

Lemur
@Lidia 02.09.2017 20:57
@StarWars i @ja, rozumiem w takim razie, że są to godziny do odebrania? Rzeczywiście, jeśli coś takiego ma miejsce w firmie moż...

wtrącę się ponownie na słowo, jak już pisałem powyżej pracowałem tam 7 lat i zwolniłem się m.in. ze względu na to, że nadgodziny weekendowe, które teoretycznie były do wybrania nagle znikały z "banku godzin" i okazywało się, że w niedziele i święta pracuję za darmo i nie jestem w stanie udowodnić że w tej pracy byłem, bo ewidencja jest elektroniczna poprzez odbijanie karty na wejściu i wyjściu, a bazy ewidencji są w posiadaniu pracodawcy i nie mam do nich wglądu jako szary pracownik, oczywiście do pracy w weekendy wyznaczani byli 'ochotnicy' i nie było możliwości negocjacji, nawet pewnego razu wstawili mi weekend mimo że 3 miesiące wcześniej zapisałem się na wolne bo szedłem na ślub kuzynki, zmusili mnie do wzięcia zwolnienia lekarskiego, za co spotkał mnie zaszczyt spędzenia 5 kolejnych weekendów z rzędu, niewolnictwo jak za secesji, rozrachunek nadgodzin był 3-miesięczny także raz na kwartał dostawałem wniosek do podpisu, że na moją prośbę wnoszę o przeniesienie godzin na następny kwartał, tyle że kwota godzin była o 20-30 mniejsza od tego co wyliczyłem sobie z zapisków w kalendarzu, zwalniając się w styczniu 2016 wypłacono mi urlop za cały 2015 i kilka dni za 2014, tak było trudno dostać wolne, mam na to stosowne poświadczenie- odcinek za wypłatę urlopu -bo był to osobny przelew- gdzie jest wyszczególniony ekwiwalent za urlop: 31dni, mogę to potwierdzić osobiście, w telewizji, w sądzie, gdziekolwiek sobie pani Lidia zażyczy. tam nie było tak źle przez parę lat dopóki nie przyszedł 'nowy zarząd' który wszystko wywrócił i zniweczył. powszechne chamstwo i nieprofesjonalizm koordynatorów, wiecznie sprzeczne polecenia, wszechobecna niewiedza o cokolwiek zapytając, chaotyczne zarządzanie produkcją, brak wiedzy o branży i procesie produkcyjnym, kierownik wypada jeszcze słabiej -nie zna nawet typów posiadanych maszyn, dno, kamienie, sześć metrów mułu i dopiero oni.

ja

pani @Lidiu, prosze nie dziwic sie ze pracownikow zmusza sie do pracy w weekendy i nie wyplaca wynagrodzenia za to, gdyz istnieja dobrze znane metody zgodne z polskim prawem, prosze mi wierzyc, ze takie praktyki zachodza w tej firmie, z tego wzgledu zwolnilo sie sporo pracownikow i dlatego intensywnie poszukuja nowych, oczywiscie niczego ich (zarzadu) to nie nauczylo, bo proceder trwa nadal, szukajac wolontariuszy i naiwniakow, albo jednych i drugich

Lidia

Z aktualnych ofert pracy Imperial Tobacco Polska @starwars, wynika, że praca jest w systemie 3 zmianowym, więc na pewno obejmuje też pracę w weekendy. Zastanawia mnie tylko dlaczego firma miałaby za nie, nie płacić?

StarWars
@Lidia 24.08.2017 10:05
Z aktualnych ofert pracy Imperial Tobacco Polska @starwars, wynika, że praca jest w systemie 3 zmianowym, więc na pewno obejmuj...

Ponieważ są do wybrania np. w gorszym przypadku to środa wolna za sobotę pracującą.

StarWars

Nie polecam dla osób z doświadczeniem, kiedyś może były bardzo dobre warunki. Kto może i potrafi coś więcej zmienia pracę albo realizuje się w inny sposób. Warunki zbliżyły się do warunków mniejszych i mniej prestiżowych firm. Dla osób zaczynających dobra firma na 2-3 lata i uciekaj. Ogólnie panuje zasada pracy w weekend do wybrania w ciągu tygodnia bez zapłaty za nadgodziny. Niewolnictwo weekendowe , pracujesz po to aby żyć a nie pracować w weekendy.

xxx

Byłem na rozmowie kwalifikacyjnej w imperial tobacco i otrzymałem informację że max w ciągu 2 tyg otrzymam ostateczną decyzję. Mija 3 tydzień i cisza żadnej informacji zwrotnej. Jak wygląda ich informacja zwrotna o nieprzyjęciu???

Lidia

@al-bano to w takim razie możesz napisać, jak twoim zdaniem wygląda praca i jej warunki w przypadku tej konkretnej firmy? Każdy głos w dyskusji jest ważny, o ile jest merytoryczny i może przynieść wymierne korzyści osobom, której aktualnie poszukują pracy w tych okolicach.

al-bano

post powyzej zostal napisany przez propagandową jednostke imperiala i nie ma nic wspolnego z rzeczywistoscia, jest to idealny przyklad na to jak zaklamuje sie sytuacje w firmie, wszak inaczej nie zwolniloby sie tylu (dobrych) pracownikow na przestrzeni chociazby ostatniego roku, ale o tym nie wspomna ze poszukuja ludzi nie ze wzgledu na rozbudowe czy zwiekszenie parku maszynowego tylko ze pozwalnialo sie duzo osob m.in. ze wzgledu na sposob traktowania przez koordynatorow nie majacych zielonego pojecia o branzy

Lidia

Czy zatem @Lemur firma w ogóle prowadzi rekrutację bezpośrednią? Dajcie znać jak to wygląda i na jakie warunki wtedy można liczyć bo wiele osób interesuje się pracą tutaj ale przez nieporozumienie na temat zatrudniania przez agencję można się zniechęcić.

Tymczasowa
@pracownik bardzo tymczasowy 27.07.2017 09:55
nie prowadza rekrutacji bezposredniej, przyjmuja tylko przez agencje, nawet jesli mowia inaczej to nie ma innej mozliwosci niz...

Bzdury! Na dzień dobry masz 2600 plus dodatki za nocki i inne na rękę masz tyle samo. Idąc w dwie niedziele na nadgodziny, za które zawsze płacą (!) Masz ponad 3 tysie na rękę. Nie ma trzynastka ale są inne dodatki. Po awansach masz 2850 i 3000 brutto z dodatkami, premia i ndg możesz nawet mieć 4 tys na rękę. ..a robota jak wszędzie. .z resztą tutaj sporo frustratow pisze ..wielu innym się nie chce w takie miejsca zaglądać .

Tymczasowa
@pracownik bardzo tymczasowy 27.07.2017 09:55
nie prowadza rekrutacji bezposredniej, przyjmuja tylko przez agencje, nawet jesli mowia inaczej to nie ma innej mozliwosci niz...

Bzdury! Na dzień dobry masz 2600 plus dodatki za nocki i inne na rękę masz tyle samo. Idąc w dwie niedziele na nadgodziny, za które zawsze płacą (!) Masz ponad 3 tysie na rękę. Nie ma trzynastka ale są inne dodatki. Po awansach masz 2850 i 3000 brutto z dodatkami, premia i ndg możesz nawet mieć 4 tys na rękę. ..a robota jak wszędzie. .z resztą tutaj sporo frustratow pisze ..wielu innym się nie chce w takie miejsca zaglądać .

beng87

Laborant ds analiz chemicznych. Jak wygląda taka praca? Ktoś pracował na tym stanowisku? Ile na tym stanowisku się zarabia? pozdro

Lemur

Oooo... jak miło czytać takie rzeczy :) pracowałem w Jankowicach ponad 7lat na PP, zwolniłem się w styczniu 2015, widzę że niewiele zmieniło się od tego czasu czyli sianie propagandy przez kolesiostwo i poplecznictwo rodzinne, hehe... ogólnie poza imperialem też istnieje świat, w innych firmach ludzi szanują, doceniają, nawet socjal lepszy i stawki wyższe, nie to co w Jankowicach się wyprawia, wszystkim pracującym w imperialu życzę odwagi w spróbowaniu czegoś innego, ja nie żałuję i nie wrócę do tej kopalni

321

Do komentarza "onak" gratuluję czytania że zrozumieniem! W komentarzach jest mowa o zatrudnieniu przez Randstad więc nie wiem o jakich wczasach pod gruszą i trzynastkach mówisz. To o czym mówisz nie dotyczy pracowników agencyjnych tylko zatrudnionych przez Imperial.

Maciej

witam, w jakich godzinach pracujecie? zastanawiam sie, czy skladać do nich CV

1234

Patrząc na to co się dzieje firma ta nie przywiązuje wagi do młodych pracowników którzy radzą sobie na różnych typach maszyn najwyraźniej nie zależy im na ludziach skoro pozwalają odejść osoba na prawde zdolnym A co gorsza przeszkolonym. Nie ma selekcji nie biorą pod uwagę umiejętności na ta chwilę liczy się sztuka nieważne że jeśli dostanie się taką osobę na maszyne to ta druga osoba ma przerabane i nie wie w co ręce włożyć. Wynagrodzenie przeciętne szalu nie ma natomiast odpowiedzialność olbrzymia. Podsumowując :praca nie jest stabilna wynagrodzenie przecietne tak więc brak motywacji tyle w temacie i nikt w tym kierunku nic nie robi-dlaczego?????

Afrodyta

Powiem tak pracowalam tam i jest coraz gorzej. Pracownik Randstadu się nie liczy-kompletnie nic mu się nie należy nawet urlop w skali rocznej nie ma się 26 dni tylko 24. 4 i 6brygad to masakra ogólnie ma się dodatek 500zl brutto za każdy dzień urlopu czy l4 ma się z tego odciagane 25zl. Nadgodziny są wypłacane tylko za niedzielę za sobotę do odbioru czyli [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] na okrągło Zero motywacji i zachęty do pracy. Podobno młodzi ludzie są przyszłością tej firmy to dlaczego firma nie robi nic by ich zatrzymać by osoby przeszkolone się nie zwalnialy czy nikt tego nie widzi że to firma na tym traci najbardziej??????? Pracownik agencyjny (maszynista) pracuje tak samo jak maszynista zatrudniony przez imperial z dwudziestoparoletnim doświadczeniem to dlaczego wynagrodzenie tak się różni chyba coś jest nie tak. Zastanówcie się na prawdę czasy się zmieniają teraz już nie ma hasła na twoje miejsce za bramą jest 10 chętnych. A to nie koniec zwolnień pracownicy agencyjni usilnie szukają pracy mam na myśli młodzież i jak widać udaje im się.... dlatego ktoś może się ocknie ale będzie za późno. Pozdrawiam wszystkich czytających i szukających pracy

DJ POZNAŃ

Witam czy orientuje sie ktoś jaka jest cała trasa autokaru firmowego jadącego z Poznania ?? Gdzie się zatrzymuje ??? Z góry dzięki za pomoc .

ANKA

Witam, mam pytanko- czy u was można pracować tylko w weekendy?

hauni-mycyna
@ANKA 11.03.2017 20:55
Witam, mam pytanko- czy u was można pracować tylko w weekendy?

tutaj pracuje sie glownie w weekendy, ale nie jest to wyplacane ani wydawane w formie wolnego, z banku godzin znikaja co miesiac wypracowane weekendy, ci mniej zwiazani z ta robota po prostu sie zwalniaja. odpowiadajac na pytanie: nie, gdyz panuje niewolnictwo i chodzi sie tylko na okraglo

Done

W tym momencie jest masa przyjęć do Radomia, całkiem spoko

x1234

Jeśli chodzi o pracę w Imperial Tobacco za pośrednictwem Randstad stanowczo nie polecam jest to firma w której pracujesz jak jesteś potrzebny jeśli nie to lądujesz na bruk -nikt się z Toba nie liczy wyjazd i nara. Podwyzki dostają tylko Ci co dupe liżą przełożonym-zero sprawiedliwości. Pracownicy staży imperialowce znęcają się nad nowo przyjetymi osobami psychicznie na palarni notorycznie są obgadywani i między sobą wyśmiewaja się z nich nikt się nie nadaje tylko one są idealne i niezastąpione tylko "zapomniał wół jak cielęciem był"-one też kiedyś były nowe a jak nie masz znajomości mamusi tatusia cioci wujka między nimi nie utrzymasz się tam bo Cię zniszczą możesz się starać i tak to nic nie da bo się nie nadajesz.Te stare raszple jak sobie kogos upatrzą jest koniec. Wymagaja od osób pracujących kilka miesiecy umiejetności takich samych jak one mają (20 paro letnie doświadczenie).Zapomniałam dodać ze jeżeli zdarzy Ci sie jakiś wypadek w pracy i zgłosisz to lub pojdziesz na L4 automatycznie w momencie gdy konczy się umowa lądujesz za bramą nawet były przypadki że podrzucali papierosy do szafek w szatni by mieć pretekst do zwolnienia . Tak więc na prawdę zastanówcie się bo slynny monopol nie jest już nr 1 jeśli chodzi o zarobki,atmosfere i traktowanie pracownika(imperialowi należy się wszystko,natomiast Randstadt nie ma prawa do niczego to gorszy sort,tylko najlepsze jest to że zapierdzielasz tak samo jak imperial albo nawet bardziej bo w kazdej chwili możesz wylecieć). Nie polecam zdecydowanie-zastanowcie się zanim zaaplikujecie

anonim

(usunięte przez administratora)

Be

Ale co napsuła-to jej i nikt jej tego nie odbierze. Tyle było lansu i piaru i wszystko na nic. Miała byc wizjonerem wielkopolskiego biznesu a okazała sie tylko grabarzem polskiegoimperiala.

Onak
@Be 05.10.2016 14:12
Ale co napsuła-to jej i nikt jej tego nie odbierze. Tyle było lansu i piaru i wszystko na nic. Miała byc wizjonerem wielkopolsk...

Pracuję w tej firmie od wielu lat, jestem zadowolona,doceniana, kasa jest naprawdę spoko!!! Super socjal, nagrody, grusza !! Ludzie co Wy tu piszecie??!! Kasa zawsze na czas, dowożą mi [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] za darmo. Produkcja czysta ,dbają o BHP !! Chyba nie byliście w innych firmach, ja byłam i mam porównanie!!! Polecam z czystym sumieniem produkcję Imperiala w Jankowicach!!!

sss

Ja tam natomiast słyszałem, ze to opinie pozytywne są mocno przesadzone. Pisaniem ich zajmują sie wyznaczeni pracownicy HR i maja na celu podkolorować żeczywistość by przyciagnać nowych ludzi do pracy. Bo niestety dla nich, w Radomiu jest coraz wiecej firm ktore pod każdym względem przebijają ofertę dla szukających, tak pod względem finansowym jak i traktowania pracownikow.

Tim

IT Jankowice Zaczynasz od pracy przez Randstad - jak zostaniesz zauważony i koordynator cię polubi, to masz szanse w wewnętrznej rekrutacji. Możesz mieć duże umiejętności mechaniczne, ale jeżeli przełożonemu nie podpasujesz, to nie masz na co liczyć. Twoje pomysły - jeżeli będą b.dobre, to zostaną wykorzystane przez koordynatora. Czuć różnicę pomiędzy pracownikiem IT, a pracownikiem Randstad zatrudnionym dla IT. Pracowałem na PP - największym dziale. Co z tego, że firma jest fajna, ale jest beznadziejnie zarządzana - mam głównie na myśli koordynatorów, którzy nigdy nie pracowali przy maszynie, a dyrygują innymi. Zwalniali dużą ilość osób zatrudnionych przez Randstad w połowie roku - niektórym powiedzieli "ty już nie przychodź" ( pozdrowienia dla zm. A ). W IT panie eleganckie na wszystko mają czas, a w agencji żal Dziewczyn, ale to już inny pracodawca. IT Jankowice jest otwarty głównie na ludzi z Kościana - Kościan górą i rodzina również, bo w IT pracuje się rodzinnie - nie tylko na produkcji. Może warto byłoby zainwestować w empatię i szanować ludzi nie tylko z Kościana?

wit

To prawda jest stabilnie, ale wypłaty to niestety wypłacane są różnie, raz spóźnione innym razem wogóle. Ale co tam, najważniejsze ze jest stabilnie.

Zxy

Więc tak jak przyjdziesz na produkcję na maszynę nie ważne czy jesteś kobieta czy meszczyzna dostajesz stawkę 2300 brutto + premia + dodatek za nocki praca na 3 zmiany. Jeśli będziesz się starał dostaniesz podwyżkę do 2500 a potem możesz dostać do 2850 i to jest umowa przez agencję umowy różne miesięczne tygodniowe lub dłuższe. Dodatkowo dostajesz 117 zł na wykorzystanie w stołówce pracowniczej na obiad śniadanie praca ogólnie do lekkich nie należy ale firma Stara się robić wszytko by pracownik się nie narobił. Wynagrodzenie zawsze na czas. Można sobie wykupić ubezpieczenie 35 na miesiąc i Multi sport. Dla mężczyzn możliwość zatrudnienia bezpośrednio przez imperial kobiet nie przyjmują. Ja pracuje 1,5 roku bardzo mi się podoba po pół roku dostałem 1 podwyżkę. Ogólnie wisi nas tobą duża odpowiedzialność za która czasem trzeba ponieść konsekwencje. Jak dla mnie praca stresująca ale mi się to podoba bo lubię adrenalinę. W czasie pracy masz 2 przerwy po 20 min oczywiście zależy z kim pracujesz to wyskoczyła sobie na kawę albo papierosa.

anonim

(usunięte przez administratora)

GajowyGugała
@madzia 18.07.2016 20:16
A to sa zarobki na początek dla nowej osoby czy ogolnie tak dziewczyny zarabiają co umowę maja na stałe itp....

niestety dla dziewczyn i w ogóle pracowników agencji pracy nie istnieje coś takiego jak umowa na stałe, są umowy jedno dniowe, tygodniowe lub miesięczne. Inaczej sytuacja wygląda jeśli taki pracownik chodzi na cztery brygady to jedyna opcja na dłuższą umowę w agencji.

GajowyGugała
@madzia 18.07.2016 20:16
A to sa zarobki na początek dla nowej osoby czy ogolnie tak dziewczyny zarabiają co umowę maja na stałe itp....

niestety dla dziewczyn i w ogóle pracowników agencji pracy nie istnieje coś takiego jak umowa na stałe, są umowy jedno dniowe, tygodniowe lub miesięczne. Inaczej sytuacja wygląda jeśli taki pracownik chodzi na cztery brygady to jedyna opcja na dłuższą umowę w agencji.

madzia

SŁYSZAŁAM O TEJ FIRMIE ZE DOBRZE PŁACA STAŁYM PRACOWNIKOM NA PRODUKCJI DZIEWCZYNA PEWNIE KOŁO 3 TYS ZŁ NA REKE BADZ WIECEJ NA 3 ZM SZKODA ZE FIRMA NIE MIESCI SIE W POZNANIU TYLKO W JANKOWICACH A TARNOWO PODGÓRNE WIEC BEZ AUTA TO MASAKRA.

MADZIA
@Fgh 02.11.2016 07:39
Skad ty masz takie informacje? Na najwyzszym szczeblu obslugi maszyn nawet 2400 nie masz na reke wiec te 3 tys z nieba chyba je...

TO DLACZEGO TYMCZASOWA PISZE ZE MA 2600ZŁ NA REKE PLUS DODATKI A PRACOWNICE TZN DZIEWCZYNY KTORE PRACUJA NA MASZYNACH OGOLNIE TO NIE MAJA UMOW PRZEZ ZAKŁAD PRACY NAPEWNO SA JAKIES STAŁE PRACOWNICE A WOGOLE JEST SZANSA ZEBY ZATRUDNILI NA STAŁE.

MADZIA
@Fgh 02.11.2016 07:39
Skad ty masz takie informacje? Na najwyzszym szczeblu obslugi maszyn nawet 2400 nie masz na reke wiec te 3 tys z nieba chyba je...

TY PISZESZ 2400ZŁ ZE SIE NIE MA A TU PISZA ZE ZAROBKI PO 3 TYS ZŁ NA REKE NA PRODUKCJI WIEC O CO CHODZI CO TU JEST PRAWDA.

Grzesiek

Witam, chcę wziąć udział w rekrutacji, ale nie nie wiem czy warto, są jakieś benefity ? Multisporty ubezpieczenia medyczne ?

ja

nie polecam, wręcz odradzam pracy na produkcji, z początku słodko pierdzą żebyś się nie zwolnił, a później śrubka się dokręca, występują groźby że jak nie przyjdziesz w niedzielę dobrowolnie to i tak ci zmienią harmonogram w taki sposób żebyś przyszedł, później jest problem z zapłaceniem za te nadgodziny, bo trafiają do banku godzin z którego później znikają, kierownictwo nieprofesjonalne, wiecznie nikt nic nie wie, dostać urlop jest ciężko, itp itd, ja to wszystko przechodziłem dlatego odradzam pracy w tej firmie, na szczęście się zwolniłem i nie żałuję

Pracownik
@ja 01.06.2016 13:12
nie polecam, wręcz odradzam pracy na produkcji, z początku słodko pierdzą żebyś się nie zwolnił, a później śrubka się dokręca,...

I po co piszesz takie głupoty?? Pracuje na produkcji już 8 lat przez ten czas przeszedłem wiele w tej firmie... Jeżeli chodzi o wypłatę nadgodzin chodziłem często i gęsto i zawsze wszystko było wypłacone na czas i w odpowiedniej ilości!!! Co do tego nie mam żadnych zastrzeżeń. Żeby wszyscy dostawali kasę od swojego pracodawcy 1 każdego miesiąca...

Gig
@Pracownik 04.09.2016 19:41
I po co piszesz takie głupoty?? Pracuje na produkcji już 8 lat przez ten czas przeszedłem wiele w tej firmie... Jeżeli chodzi o...

Ty mądrala @Pracownik, czym się chwalisz? ze ci ktoś za twoje nadgodziny wypłacił? Tak sie składa, że taki pracodawca jak Tobacco nie ma wyboru i za nadgodziny musi płacić żeby nie wylądować w sądzie i nie zepsuć sobie reputacji. Ale takie pacany jak ty tego nie rozumieją i cieszą się z byle czego.

xxxxxx

Dla wszystkich szukających pracy zdecydowanie nie polecam tej firmy,chyba że ktoś ma tam znajomości.Nię jest to praca stabilna,rotacja jest bardzo duza,wymagania olbrzymie nawet jesli sprosta się temu to i tak jak już nie jest się potrzebnym wypad na bruk jesli chodzi o zarobki szału nie ma tak jak wszędzie. Tak więc zdecydowanie nie polecam tej firmy,poniewaz im wydaje się ze robią łaskę tylko nie wiem czy sa swiadomi tego że 80%ludzi ma niewiele do emerytury i za chwile nie bedzie miał kto tam pracować.Imperial Tobacco Jankowice zdecydowanie nie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

harnasiowa

krótko, ja to widze tak: jeśli nie pracujesz na zachodzie lub na zachodnim pomorzu to targety sa na takim poziomie ze nie ma opcji zeby je zrealizowac poza jakimis wyjatkami kiedy doradca ma rzeczywiście dobrze wyselekcjonowana baze. zostają więc dwa wyjścia, oba to cieżki stres na codzień, albo bajkopisarstwo w mniejszym lub wiekszym stopniu albo raportowanie stanu faktycznego i liczenie sie z tym ze mds i asm nie majac zadnego pomyslu zacznie stosowac jakies plany naprawcze, notatki itd, Mam tylko nadzieje, ze przeczyta to ktos na gorze i obudzi sie bo pisze to w trosce o ta firme do ktorej mam sentyment i zalezy mi na niej. POZDRO dla wszystkich ph i dh bo to jedyna mocna sila tej firmy

automatyk

witam, czy ktoś może wypowiedzieć się na temat działu utrzymania ruchu? jaki przedział zarobków, jaki system pracy?

adam
@automatyk 07.04.2016 19:39
witam, czy ktoś może wypowiedzieć się na temat działu utrzymania ruchu? jaki przedział zarobków, jaki system pracy?...

zarobki ok. 2500 przy czterobrygadówce w świątki piątki i niedziele na 3 zmiany, także szału nie ma

Masterwork

Pytanko mam czy ktoś wie jak dostać się z jankowic do poznania głownego ??Jakiś autobus odjeżdża spod imperiala czy jest tam jakiś przystanek ?

p

jak wygląda sprawa z autobusem zakładowym? Chodzi mi skąd odjeżdża i gdzie się zatrzymuje

XXX

Firma Imperial Tobacco Polska S.A. Jankowice Klony rodzinne Ludzie nie szanuja nowych pracownikow te stare baby wciaż obgaduja nowych zycia nie masz w tej atmosferze .Praca ogolnie fajna ale atmosfera miedzy ludzmi szczegolnie te stare wyjadaczki spokoju nie masz nawet na przerwie a szczegolnie w palarni .To sa wiedzmy chodzace a jak im dzien dobry powiesz to ani ci nie odpowiedza Takich ludzi trzeba tępići na bróg ...

anonim

(usunięte przez administratora)

jojo

A co to jest ten BRÓG ?????

Yapko

odradzam zatrudniania się na produkcji, jest mega wyzysk i nieszanowanie człowieka, ja rozumiem że w okolicach kościana nie ma zbyt dużo ofert pracy, ale firma to wykorzystuje i traktuje pracowników jak śmieci bo wiedzą że ludzie stamtąd nie mają innej opcji. puszczają autobus do kościana i myślą że zwabią świeżą krew bo sporo zwolnień było. jeśli chcecie się upokarzać to zapraszam.

stary wyjadacz

zapomniałbym, do pracy w weekendy są wyznaczani "ochotnicy", obwieszczają listę najczęściej w czwartek lub piątek i nie ma żadnej wymówki i nie ważne czy idziesz na ślub kuzynki czy pogrzeb kogoś z rodziny, jak nie przyjdziesz -masz NN, ostatnio jednemu kazali wybierać praca albo studia zaoczne. wybrał studia, a w nagrodę wpisali mu do świadectwa porzucenie pracy.

nowy

Witam. Jakie są zarobki jako operator przez agencje pracy???

stary wyjadacz
@nowy 12.11.2015 12:29
Witam. Jakie są zarobki jako operator przez agencje pracy???

ok. 1800 netto, praca na 3 zmiany, w hałasie rzędu 86db, w brudzie i pyle, w wiecznym ciśnieniu na tempo, gdzie zarząd ma cie za nic, bardziej dbają o maszyny bo to koszt nieraz setek tysięcy, a ciebie można wymienić na innego za darmo, za darmo są też weekendy pracujące -dostaniesz za nie wolne kiedy firmie będzie pasowało, za 3 miesiące, za pół roku, czasem wcale bo nagle znikną ci nadgodziny. taka prawda niestety. właśnie trwają nabory świeżej krwi bo sporo ludzi uciekło i nie ma kto pracować

edek

jeśli chodzi o produkcję to jeśli nie masz tam kogoś z rodziny na wyższym szczeblu, albo twój ojciec nie był w wojsku z którymś z decydentów, albo po prostu nie masz odpowiedniego nazwiska to możesz sobie darować składanie papierów. w innym przypadku czeka cię tu szybki awans na ciepły stołek i dobra stawka

Papużka

Witam, dostałem dziś telefon z działu marketingu że zapraszają mnie na rozmowe kwalifikacyjną. Pracował ktoś w tym dziale firmy ? Jaka tam panuje atmosfera, jakie zarobki ? Jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna ? Pozdrawiam

======================

niestety robol ma rację.......kazali tak ci napisć????

kozi

sa jakies wolne miejsca na produkcji uwas szukam pracy a podobno jakies autokary z kosciana jezdza tam jak to wyglada.(usunięte przez administratora)

bez plecow

Co ty koles gadasz o plecach i klanach rodzinnych? Ja tu robie 5 lat bez plecow i ukladow rodzinnych. Jak ci zle, to możesz się zwolnić. Furę masz nową również do prywatnego wykorzystania, pensję płaconą na czas, gruchę raz w roku, paczkę na święta więc nie narzekaj.

robol

(usunięte przez administratora) kiepscy pracownicy dostają nagrody, a dobrych zwalniają. jest to efektem wieloletniego kolesiostwa niestety i klanów rodzinnych. wielu poległo próbując z tym walczyć. ci którzy nie mają pleców szukają nowej pracy.

Zostaw opinię o Imperial Tobacco Polska S.A. - Jankowice

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Imperial Tobacco Polska S.A.