Wakpol S.A.

Ruda Śląska

Ocena pracodawcy 1/6

na podstawie 8 ocen.

Opinie o Wakpol S.A.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Wakpol S.A.

Ankuan

Pokusiłam się o zakup najdroższej opcji flaków - 50% rosołu. Niestety, bardzo się zawiodłam. Flaki źle oczyszczone, źle pokrojone, twarde, a do tego bardzo kiepskiej jakości warzywa i mnóstwo soli. To najgorzej wydane 20 zł w tym roku.

MAYBACH EXELERO

Flaki wołowe gotowane krojone - totalna porażka - bez smaku, poszarpane a soli nasypane jakby do śledzi. Nie kupujcie tego świństwa. Lepiej kupić drożej i mieć pewność że to będą na pewno flaczki, które zjemy ze smakiem.

głodny i biedny

he kupiłem w Kauflandzie flaki wołowe ,najśmieszniejsze w tym jest to że jest to rosół o smaku flaków j. Szkoda tylko mi tej kasy ,którą na to badziewie wydałem.NIGDY WIĘCEJ!!!!!!!

Gość

Największy leser wakpolu został kierownikiem dz.technicznego. Ja pierdzielę.

mina

Kupiłam dziś flaczki wołowe firmy Wakpol. Kiedyś były ok. Teraz totalna porażka- nieoczyszczona, śmierdząca, ciemna ohyda. Widzę, że nie tylko ja mam takie doświadczenia.

KAROL
@mina 22.09.2016 18:45
Kupiłam dziś flaczki wołowe firmy Wakpol. Kiedyś były ok. Teraz totalna porażka- nieoczyszczona, śmierdząca, ciemna ohyda. Wid...

FLACZKI WOŁOWE TWARDE NIE DA SIĘ TEGO JESC.ODWALACIE TANDETE.NIKT TEGO JUZ NIE KUPI DRUGI RAZ.

anonim

(usunięte przez administratora)

axa

to nie jest jednostkowy przypadek... skusiłam sie na flaczki, kupiłam nawet dwie paczki żeby rodzinie na obiad dać.... z tych dwóch paczek nawet na jeden talerz nie starczyło... takiego oszustwa się nie spodziewałam.

pyjter

Miał być cud , a tu mizeria , szkoda słów .Nowy właściciel stare problemy

ja dwa

Faktycznie , ciekawe co by o nich Gessler powiedziała , miałaby pole do popisu!

ja1

kupiłem w biedronce ,,flaczki wołowe'' - oszustwo, to były wstrętne flaki wieprzowe których nawet pies nie chciał.To był ostatni mój zakup wyrobu z firmy wakpol

pyjter

Właściciel już chyba nie ma wpływu na prezesów i ich działania ,nadchodzi zmierzch ,którego nawet flaczki z tzw przerobów ( zwroty z marketów) nie przedłużą,

produkcja

skrót "SA" to żart, brak strategii, brak rozwoju, rządzi właściciel, a reszta to marionetki, szkoda firmy

radek

zgadzam sie z toba pracowalem w wakpolu tylko pol roku bylo ok niestety przez swoja glupote stracilem tam zatrudnienie i teraz bardzo zaluje!!!

Zostaw opinię o Wakpol S.A. - Ruda Śląska

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Wakpol S.A.