Taxspot Sp. z o.o.

Katowice

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 14 ocen.

Opinie o Taxspot Sp. z o.o.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Taxspot Sp. z o.o.

Olik

Szanowni Państwo. Szukam wszystkich osób wobec których firma Taxspot nie uregulowało swoich należności. Proszę o pilny kontakt na: oszukani.75@wp.pl

Prezez G

Oszuści i [usunięte przez admina słowo niecenzuralne]

paweł
użytkownik zarejestrowany

hej! powiedzcie, jak u Was teraz wygląda praca? bo nie ma nowych ogłoszeń.

Zdruzgotany

Waldemara G nie ma w żadnych dokumentach KRS,chociaz znajomi tam pracujacy tak go okreslali.Prezesem powinien być zgodnie z KRS ( usunięte przez administratora )Z tego widać,ze firma prawdopodobnie działała tak żeby "nie bylo dobrze". Osoby przewijające się w KRS to zdolni przedsiębiorcy.Działają w wielu spolkach...Ciekawe kiedy ktoś się za to weźmie.Państwo prawa...

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

zainteresowany

Szachrajstwo i złodziejstwo w tym również wobec pracowników.

zainteresowany

Szachrajstwo i złodziejstwo w tym również wobec pracowników.

Wlodek

To Waldemar był prezesem?Od kiedy?nieźle tam musi być namieszane. Chodzą słuchy,ze przewieźli parę osób...

inig@com.pl

Teraz to firma "rodzinna" pod nazwa Mitran , ale wszystko jak w Taxspocie.

zaintersowany

Hej.Moj adres certa@vp.pl

zainteresowany

Chętni pomogę jezeli tylko będę mógł, bezpieczniej bedzie jak podasz maila, ruda to konkubina prezesa.

zaintersowany

Widze ze jestes zaineresowany ta sprawa.Prezesa znam doskonale i wiem co ma na sumieniu moge pomoc.Ja nieszukam jego lecz osobe z jego rodziny.Kiedys zrobila mi krzywde i pragne sie odwieczyc.Podejrzewam ze pracuje w tej firmie i mieszka w Sulechowie.Jak mi pomozesz ja namierzyc to sie odwdziecze.Szukam kontaktu poza forum.Jak tak to jutro podam Ci swoj numer telefonu.Co to za ruda?

zainteresowany

nareszcie koniec taxspotu ! jeszcze żeby obaj grudzińscy zabrali z sulechowa [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] w troki ! oczywiście razem ze sobą rudą małpe !

zaintersowany

Co firma upadla.I pan prezes (usunięte przez administratora) tez.Jak tak to hura

zbulwersowany

Koniec Taxspotu !!!!!!!

Pracownik

Moze bardziej lubia mezczyzn niz kobiety

Pracownik

Jakie pracownice ? Tam juz zadna z kobiet nie pracuje , a napewno juz nie byly szczesliwe bo z tego co wiem to jeszcze wisza im wynagrodzenia!!!

pracownik

A nie mowilem Belchatow pograzyli , a teraz i Sulechow legl jestem ciekawy jak tam paniusie ze Sulechowa dalej ida za panem prezesem czy juz nie?

zbulwersowany

To zalezy gdzie bys chcial sie przyjąć ale Belchatow i Sulechow juz odpada bo tam firma Taxspot juz nie istnieje.

zbulwersowany

Takie przyjecia ze az zwolnienia a dotego klamcy i zlodzieje wyplat nie wyplacaja!!!!

Pracownik

Pracowałem w firmie jako pracownik produkcji, firma z perspektywami, ale niestety prowadzona przez jakąś szajke bo po kilku miesiącach firma zostaje zajęta przez komornika (oddz. Bełchatów). Jedyną osobą z którą można było cokolwiek załatwić był dyrektor M. z nim zawsze można było porozmawiać, nie to co z kierownikiem G, który wiecznie był na bani i darł się na wszystkich. Firmę przejął jakiś Krzysztof z Krakowa i nastał nowy prezes Waldemar (+jego zakłamane tak jak on paniusie z Sulechowa), który położył firmę w ciągu 3 miesięcy. Chłopaki mówili, że ten nie chce płacić, nie wiem jak było, ale dopóki nie nastał nowy prezes firma się rozwijała bardzo szybko. Szkoda tylko pracy dyrektora i zakrzyczanego kierownika, którzy byli wporządku

potencjalny
@Pracownik 06.07.2015, 16:34
Pracowałem w firmie jako pracownik produkcji, firma z perspektywami, ale niestety prowadzona przez jakąś szajke bo po kilku mie...

jak to ? chyba przesadzasz.....tam nadal pracują ludzie i z tego co wiem bedą przyjęcia....firma prosperuje i ma sie bardzo dobrze, złożyłem dokumenty aplikacyjne....

Zostaw opinię o Taxspot Sp. z o.o. - Katowice

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Taxspot Sp. z o.o.