Opinie o Express Car Rental
Auto zastępcze. O ile wydanie i samo auto bez zastrzeżeń, to ze zwrotem słabo. Brak kontaktu telefonicznego, brak odpowiedzi na @, brak osoby mogącej odebrać auto w mieście gdzie firma ma swoje przedstawicielstwo. 24/7 w przypadku to kpina. Jednego dnia wisiałem bezskutecznie na infolinii (łącznie z wyborem tematu 1-awaria/wypadek) od godz 20 do 22; następnego od 7 do 8 ta sama sytuacja.
Dziękujemy bardzo za opinię i uwagi. Chcielibyśmy wyjaśnić opisaną sytuację, aby zminimalizować ryzyko jej powtórzenia się w przyszłości. Ponieważ nie posiadamy żadnych danych pozwalających nam na jej weryfikację, uprzejmie Pana prosimy o podanie numeru telefonu, z którego próbował się Pan z nami kontaktować oraz numeru rezerwacji pojazdu. Proszę napisać do nas na adres: opinie@express.pl
Dzień dobry, korespondencję od naszych Klientów czytamy na bieżąco. Trudno nam odnieść się do sprawy, ponieważ na podaną skrzynkę mailową nie wpłynął żaden mail. Raz jeszcze prosimy o napisanie na adres: opinie@express.pl
dziękujemy Wam za wszystkie uwagi i opinie.
Nawiązując do poprzednich informacji, staramy się w miarę możliwości zadbać o Wasz komfort pracy, bezpieczeństwo i warunki finansowe.
Obecnie pracujemy nad rozwiązaniem najważniejszych problemów, które nam zgłaszacie.
Jeszcze w tej połowie roku rozpoczniemy wymianę tabletów, rozpoczynając od tych najstarszych.
Pracujemy również nad nowym narzędziem e-learningowym, które usprawni proces szkoleniowy oraz ułatwi komunikację pomiędzy kierowcami a pracownikami oddziału.
Trzecim obszarem naszej pracy jest aktualizacja cennika używanego do rozliczeń z kierowcami, uwzględniająca realny czas poświęcany na realizację zleceń.
Szczegóły oczywiście będą przekazywane poprzez wewnętrzny kanał komunikacji – Forum Kierowców.
Mamy nadzieję, że w tym trudnym dla wszystkich czasie, wykażecie cierpliwość i zrozumienie, a efekty naszych starań podniosą poziom Waszego zadowolenia z wykonywanej pracy.
Pozdrawiamy Was serdecznie.
Czekamy w takim razie na pierwsze czyny w tym kierunku.
Nadal pracujecie czy już temat poszedł w zapomnienie ?
Generalnie nie polecam, stawka za zlecenia podstawienia/odbioru to jakieś totalne (usunięte przez administratora) Dojazd do klienta w centrum, wydanie/zwrot, powrót do oddziału to jakieś 1,5h i za to dostajesz 20zł brutto...żeby zarobić 3-4tyś na rękę musisz za....cały miesiąc od rana do wieczora i oczywiście mieć wrzucanych dużo tematów ;) przy 160h miesięcznie zarobisz może 2tyś ;) przy truskawkach lepiej płacą xd
Ta wypożyczalnia jest najdroższa na świecie i z fatalną obsługą klienta. Próbuję u nich wypożyczyć auto zastępcze i mimo iż, daje znać kilka dni wcześniej i próbuje zarezerwować automat, dopiero na 15 min przed odbiorem dowiaduję się, że nie mają automatu w takiej klasie chociaż oczywiście moje auto jest w automacie, podobnie jak cała flota np. Panków. Dopłata do automatu na 4 dni wynosiła 600 zł czyli praktycznie cena wynajmu auta w innej wypożyczalni na tydzień, co robię, rezygnując z usług firmy, która kompletnie nie dba o zapewnienie podstawowych usług dla swojego klienta, bo nie jest trudne zrozumienie że dla osoby która nie jeździ w manualu taki samochód jest po prostu bezużyteczny. Nie polecam.
Pani Ewo, dziękujemy za opinię. Wszystkie uwagi naszych Klientów są dla nas cenne, dlatego uprzejmie prosimy o podanie nam nazwy obsługującego Panią Towarzystwa Ubezpieczeniowego oraz numeru sprawy w celu zweryfikowania i wyjaśnienia opisanej przez Panią sytuacji. Prosimy o napisanie do nas na adres: opinie@express.pl
Nie polecam pracy jako Kierowca. Firma nie ma szacunku do ludzi wykonujących ta prace. Już nie mówię o stawkach, które są śmiesznie niskie bo to nie jest teraz najważniejsze ale o dbaniu o bezpieczeństwo swojego pracownika. Sytuację mamy jaka mamy, a firma każe jezdzic/wracać do klienta zatłoczoną komunikacją miejską czy innymi środkami transportu. Już mniejsza o pociągi gdzie w miarę można czuć się bezpiecznie ale podróż zatłoczonym busikiem gdzie niemal wszyscy leżą na sobie nie należy do najprzymniejszych sytuacji. Na początku pandemii w ubiegłym roku firma pozwoliła jeździć na 2 auta czy rozwiązywała to w inny sposób. Szybko jednak zauważyli, że to generuje wysokie koszty paliwa a kierowcy to w końcu zazwyczaj młodzi ludzie w sile wieku i nawet jak się zaraża to z tego wyjdą. Oczywiście my nie stwarzamy zagrożenia dla swoich bliskich, domowników itp. Stanowczo odradzam i nie dajcie się zwieść pochlebnymi komentarzami jak mało gdzie wszystkie negatywne opinie ma temat stanowiska jako kierowcy są w przypadku tej firmy prawdziwe.
Mariuszu, dziękujemy za Twoją opinię. Podkreślamy, że w obecnej, trudnej sytuacji bezpieczeństwo jest dla nas bardzo istotne, dlatego wszyscy Kierowcy mają dostęp do środków wirusobójczych oraz maseczek. Asysty są nieprzerwanie stosowane, a decyzje o ich użyciu są podejmowane lokalnie w oddziałach. Dbając o bezpieczeństwo naszych Kierowców w trakcie realizacji najtrudniejszych zleceń, decydujemy o użyciu asysty. Bardzo nam zależy na tym, aby praca w naszej firmie opierała się na jasnych zasadach, a jej warunki i standard poprawiały się sukcesywnie, w miarę możliwości firmy, jak i sytuacji na rynku. Monitorujemy je na bieżąco i szukamy nowych rozwiązań, które pozwolą na usprawnianie naszego środowiska pracy. Jesteśmy otwarci na wszystkie uwagi i sugestie, które mogą nam w tym pomóc. Prosimy o kontakt bezpośrednio na adres e-mail: opiniekierowcow@express.pl
Szkoda czasu na pisanie maila, nic to nie da. Bardzo dobrze wiecie czego kierowcy oczekują a kompletnie nic z tym nie robicie... Jak grochem o ścianę. Dalej olewajcie temat to za jakiś czas się grubo zdziwicie :)
Jak można tak bezczelnie kłamać? Firma nie robi dosłownie nic, kierowcy sami muszą KLIENTÓW prosić o podwiezienie na dworzec , przystanek w dobie pandemii. Jakie środki do dezynfekcji? Nawet rękawiczek firma nie zapewnia, auta NIE SĄ DEZYNFEKOWANE po klientach bo firma tego nie chce bo trzeba by płacić
Dziękujemy bardzo za opinię. Oczywiście zależy nam na niezwłocznym zweryfikowaniu zawartych w niej informacji dotyczących braku dezynfekcji pojazdów. Ponieważ chcemy na przyszłość zapobiegać takim sytuacjom, proszę napisać, którego oddziału dotyczy ta opinia. Czekamy na odpowiedź pod adresem: opinie@express.pl
A to jest jakiś w którym to robią? Bo @ od kierowników zapewne każdy dostał z informacją, że firma nie chce aby auta były dezynfekowane bo to koszta generuje.
Dziękujemy za opinię. Wszystkie samochody powinny być dezynfekowane w ramach procesu przygotowania pojazdu do wydania Klientowi. Oczywiście raz jeszcze przypomnimy wszystkim obowiązujące zasady – również tę dotyczącą konieczności dezynfekcji każdego pojazdu.
Firma skrupulatnie kontroluje kierowców na każdym kroku. Jak wiadomo(usunięte przez administratora) można nas obciążać za każdą pierdołę, na każdym kroku. Pracownicy infolinii pewnie sa w podobnej sytuacji. My kierowcy często mamy do nich zastrzeżenia ale z drugiej strony co się dziwić jak Oni tam są od wszystkiego tak jak i my w zasadzie. Kierowca musi się płaszczyć przed klientem, przepraszać za opóźnienia, uspakajac klienta, Godnie Reprezentować firmę która płaci mu średnio ok 10pln-15pln/1h, prosić o podwózkę i tak dochodzimy do sytuacji w której klient wyjeżdża po kierowcę czasem nawet 15 km, tracąc tylko swój czas, a ten następnie zaznacza plamy na tapicerce bo musi bo jak nie to nawet na miskę ryżu nie zarobi. W przeważającej części klienci wyjeżdżają po kierowcę tylko z dobrego serca jak kolwiek śmiesznie to brzmi. Są ludźmi (usunięte przez administratora) i chcą pomóc zdając sobie sprawę jak wygląda nasza praca. Ja już straciłem cierpliwość i generalnie mówię jak jest.
Jeśli szukacie naprawdę szczerej i rzeczowej opinii o pracy konsultanta, to przeczytajcie poniżej komentarz użytkownika super-komputer - to opis pracy konsultanta w pigułce w Expressie. Jeśli cenicie sobie swoje zdrowe psychiczne i pragniecie je zachować, omijajcie szerokim łukiem tę p$eudofirmę, bo będziecie świadkami wyzysku w pełnej krasie. Płacą tyle co nic, a musisz odbierać pi3rdyliard infolinii, często zupełnie niezwiązanych z profilem firmy i Twoją aktualną wiedzą, czy stanowiskiem, masz umieć absolutnie wszystko. Na awans nie ma szans, chyba że masz fory u Pań trzymających władzę (one same zdają się do końca nie ogarniać tych wszystkich kompetencji, jakie muszą posiadać pracownicy zarabiający dużo mniej od nich). Umilajac sobie chwile bezczynności, śmieją się z niektórych pracowników i ich obmawiają, myśląc, że nie widać w akwarium tych ich dziwnych spojrzeń i nie słychać na sali tego, co mówią. Z kierownictwa tylko Tomek zdaje się stawać na wysokości zadania, choć nie zmienia to faktu, że z większością zadań będziesz musiał iść po poradę do kolegów, zanim czegokolwiek się nauczysz (brak szkoleń). Nie polecam.
Dziękujemy za opinię. Wszystkie uwagi są dla nas bardzo ważne - na bieżąco je analizujemy, wyciągamy wnioski i, w miarę możliwości, w trosce o zadowolenie pracowników, sukcesywnie wprowadzamy zmiany. Obecnie, wykorzystując nowe profesjonalne materiały szkoleniowe, zmieniliśmy sposób prowadzenia szkoleń. Przedstawiamy pracownikom kompleksowy materiał, po każdym module wykonujemy testy wiedzy, a koniec szkolenia wieńczy egzamin potwierdzający, czy pracownik nabył odpowiednią wiedzę. Zmianie uległ również system awansowania pracowników. W grudniu, już według nowych zasad, przeprowadziliśmy transparentną, wykluczającą możliwość faworyzowania kogokolwiek, dwuetapową rekrutację na Lidera zespołu, skierowaną do wszystkich pracowników. Zapewniamy, że kadra zarządzająca - gruntownie przeszkolona w zakresie podstaw zarządzania ludźmi - dba o komfort pracy swoich zespołów i opisane sytuacje nie występują. Mamy też nadzieję, że wdrażany obecnie nowy projekt o nazwie „Kuźnia talentów” zostanie przyjęty przez pracowników CC z radością.
Jeśli te profesjonalne materiały są tak profesjonalne jak tablety którymi kierowcy muszą operować to już wiem czemu infolinia jedyne co potrafii to utrudnić pracę(usunięte przez administratora)).
Ktos wam pisze ze jest problem a do was jak grochem o ścianę ze nie ma bo wy wiecie więcej, nic nie wiecie jest jeden wielki (usunięte przez administratora) na kołach i dziwie się ze to jeszcze się kula...co zrobiliście po ostatniej ankiecie "anonimowej "pozwalnialiscie ludzi którzy powytykali problemy z imienia i nazwiska to jest właśnie wyciąganie wniosków i analiza w tym bałaganie
Nie polecam pracy w tej firmie, stawki są śmieszne jeśli ktoś myśli o pracy żeby zarobić a nie dorobić to zdecydowanie nie ten adres. Akcje rozdawane są po tym czy się kogoś lubi czy nie, musisz się prosić o prace. Bardzo często po obliczeniu czasu potrzebnego do wykonania akcji i stawki za ta akcje wychodzi mniej niż 10 zł na rękę za h pracy. Ludzie nie traćcie czasu na przychodzenie na rozmowy kwalifikacyjne. Zdecydowanie odradzam. Nie dajcie się zwieść ze w jakimś oddziale jest inaczej każdy z nich to (usunięte przez administratora) ~ były pracownik
Mogę prosić o link do forum kierowców ?
Dzień dobry, Forum Kierowców jest narzędziem wewnętrznej komunikacji, za pomocą którego kontaktować się mogą ze sobą i ze swoimi oddziałami pracownicy aktualnie zatrudnieni na stanowisku kierowcy. Podejmując pracę na tym stanowisku, każdy pracownik otrzymuje dostęp do tego narzędzia.
Nie polecam. Stawki nawet na miskę ryżu nie wystarczą. 20 zł brutto za zlecenie na mieście- ile waszym zdaniem zajmuje czasu takie zlecenie tam i z powrotem? 35 zł brutto za zlecenie 45 km od miasta, 45 zł brutto za zlecenie 90 km od miasta, 55 zł brutto za zlecenie 145 km od miasta- ile waszym zdaniem zajmuje czasu takie zlecenie tam i z powrotem? Ile to wychodzi na godzinę? Wszystkim, którzy zastanawiają się nad podjęciem pracy w expressie powiem, że ja zrezygnowałem jak musiałem jechać na zlecenie 90 km, którez wydaniem samochodu zajęło mi 3,5h jazdy między wioskami i zapłacono mi za to 45 zł brutto. A było to zlecenie z asystą, więc powinienem się cieszyć, że mogłem jechać autem... Odpowiedzialna praca że stawkami naruszającymi godność osobistą. Jeśli komuś nie przeszkadza robienie zleceń za pół miski ryżu to jest to miejsce dla niego. Obudźcie się ludzie bo pracując w takich warunkach psujecie rynek i takie firmy jak express jeszcze jakoś funkcjonują. Gdybyście mieli trochę godności to nie godzili byście się na takie stawki. Jak można komuś zapłacić 45 zł brutto za 3,5 h prowadzenia auta?
Minimalna stawka godzinowa za większość zleceń nie wychodzi, a jeszcze trzeba na bilety z własnej kieszeni łożyć licząc że ktoś za to zwróci co jest kpiną. A jak klient się spóźni 30 min albo i więcej nie liczcie ze ktoś wam za to zapłaci ;) Juz nawet nie mówiąc o sytuacjach gdzie potrzebny jest kontakt z infolinią i można i godzinę stać z klientem na deszczu i słuchać muzyczki w oczekiwaniu na połączenie - nikt wam za to nie zapłaci ;)
Polecam !!! Rzetelna i profesjonalna firma !!!! Zero problemów !!!!
tak czytam i czytam te komentarze i widzę że niektórzy kierowcy to nie mają jaj powiedzieć coś do koordynatora, nie ma powrotu ze zlecenia to nie ma co się prosić klienta tylko od razu asysta i mnie by to nie obchodziło, co do stawki za zlecenie to fakt nie zmienne od kilku lat, szkoda im też na reklamę np panek stawia wszędzie banery a express na kampanie reklamową chyba nie wydaje nic, a to by pomogło
Żenujący poziom firmy... Zamiast podwyższenia stawek za kursy, które są dramatyczne w przeliczeniu na realny czas ich wykonywania, to jeszcze wprowadzili obniżki za mycie samochodów haha. Nie polecam nikomu pracy w expressie jako kierowca, nie wierzcie w obiecanki cacanki, które usłyszycie na rozmowie o pracę. Realia są takie, że będziecie siedzieć na biurze 8h dostaniecie zlecenie za 20zl i tyle. Nie pozdrawiam, zwalniam się z tej patologicznej firmy :)
W tej firmie zrobił się już taki (usunięte przez administratora) że jakoś ciężko mi uwierzyć by cokolwiek się zmieniło. Tutaj każdy oddział można porównać do oddzielnej firmy. Każdy rządzi się własnymi prawami. Porównałbym zasadę działania oddziałów do franczyzy. Brak tutaj jakiejkolwiek jednolitości. Nawet w kwestii wynagrodzenia. Nawet gdyby centrala rozpoczęła jakieś kroki w kierunku poprawy całej atmosfery wśród kierowców to wydaje mi się, że jest to nie opłacalne. I w zasadzie się nie dziwię patrząc jak jest zarządzany ten biznes, który z roku na rok generuje pewnie coraz mniejszy dochód. Mam wrażenie że cały Holding małymi krokami będzie się wycofywał z tego segmentu.
Nie widzę w tym nic dziwnego przecież każdy oddział jest inny i nie da się wszystkiego przeskalować 1:1. Wydaje mi się też że Twoja opinia o zwijaniu biznesu jest wyssana z palca. Ja jednak uważam, że jest wręcz przeciwnie. W lutym miałem zdecydowanie więcej zleceń więc widać że po powoli zaczyna się ruch. Już nie mogę się doczekać kiedy wraz ze zmniejszającym się covidem sezon ponownie ruszy ! Pozdrawiam wszystkich kierowców!
Pierdoły takie opowiadasz i widać że nie wiesz o czym piszesz. Dochód nie ma znaczenia. Ważne jest, to co Ci zostaje na koncie … :)
Nie możesz się doczekać większej ilosci zleceń? No tak w końcu to praca sezonowa. Poczekaj jeszcze chwilę, niedługo zaczną się zbiory truskawek itp. Panie koordynatorze. Bo jakoś ciężko mi uwierzyć że ktoś jest zadowolony z pracy na stanowisku kierowcy, a jeśli jest to znaczy że nie ma za grosz szacunku do siebie.
No i bardzo dobrze to opisałeś. Grunt to uświadomić sobie z jakim profilem stanowiska mamy do czynienia. Nikt mi nie mówił że kiedy zaczynałem pracę, że będę pracował 5 dni w tygodniu w stałych godzinach. Ilość pracy nie jest przewidywalna i to jest jej wada lub zaleta - zależy jakie masz oczekiwania. Dla mnie jest to zaleta. Jeśli przestanie nią być, to zmienię pracę. Znajdę sobie jakiś etacik tylko mam nadzieję że uda mi się otrzymać wynagrodzenie na poziomie 3500 na rękę, czyli tyle ile obecnie otrzymuję w Expressie jako kierowca.
Witam, Jakie są stawki godzinowe w Opolu? Złożyłem aplikację i chce wiedzieć jak to wychodzi miesięcznie i na godzinę? Pozdrawiam
Drogi Kandydacie, prosimy o kontakt z nami bezpośrednio przez nasz adres mailowy: rekrutacja@express.pl, celem umówienia się na rozmowę telefoniczną, podczas której dokładnie przedstawimy system wynagradzania w naszej firmie. Pozdrawiamy!
Jeśli aplikwoałes na stanowisko kierowcy to stawka godzinowa poza sporadycznymi sytuacjami Ciebie nie obejmuję. Wynosi ona coś koło 18.5 PLN Brutto. Ale w pracy na stanowisku kierowcy otrzymujesz pieniądze za wykonane zlecenie. Inna stawka jest za podstawienie/odbiór auta na terenie miasta danego oddziału, a inna poza granicami. Oczywiście pracując 8h praktycznie nic nie zarobisz. Minimalna dostępność w ciągu dnia to 12h by cokolwiek zarobić. Oczywiście nikt Ci nie zapłaci za ilość godzin dyspozycyjnych a za ilość wykonanych zleceń w tym czasie. Jak nic się nie będzie działo to nawet 20 zł nie zarobisz. Reasumując srednio za ok. 12-14h dostępności w ciągu dnia jesteś w stanie zarobić ok 100-200 zł i w sumie za bardzo nie masz czasu by coś cokolwiek sobie zaplanować.
WARSZAWA Nie polecam. Kierowcy traktowani jak podludzie. Trzeba było prosić klienta o podwiezienie z jakiejś wioski, żeby stać godzinę na dworcu na przejazd 20min pociągiem i przesiadkę w komunikację gdy możnaby uruchomić drugą operacyjną furę wykonując wszystkie zlecenia na czas. A zlecenia tak dobrane czasowo przez koordynatorów, że wymagane jest wieczne płaszczenie się przed klientem o ile później się dotrze. Niejednokrotnie klient oczekuje samochodu, żeby np. jechać na spotkanie i całą frustrację ze spóźnienia przelewa na klienta. Sprzęt działa tragicznie, klienci mają problem na nim się podpisać, bo tak tnie, że zamiast podpisów wychodzą członkopodobne kształty i to ma wyglądać profesjonalnie pod dokumentami...Zbyt niskie stawki na to wszystko, bo przez to jak wygląda praca w Expressie to tylko kasa mogłaby coś ratować. Jednak temat wałkowany od X lat i od X lat nic się nie zmieniło. Powiem tak - jeżeli ktoś naprawdę finansowo ma nóż na gardle i musi się ratować, wtedy zrozumiem pracę w Expresie (ostateczność), ale jeśli nie ma takiej potrzeby... Rozejrzyjcie się jeszcze jednak za innymi opcjami :)
Krzysztofie, wszyscy kierowcy podczas rozmowy wstępnej są szczegółowo informowani jak wygląda praca: kursy przez nich realizowane opierają się głównie o komunikację publiczną, a każdy oddział ze względu na sprawy fiskalne dysponuje jednym samochodem operacyjnym. Oferowana przez nas praca kierowcy wiąże się z obsługą klienta, o czym również informujemy. Sytuacje bywają różne, tak jak różni bywają klienci i niestety nie mamy na to wpływu. Spóźnienia bardzo często wynikają z winy samego kierowcy, który zaśpi, nie weźmie pod uwagę warunków na drogach etc. Jeśli wynikają z przyczyn niezależnych zawsze bierzemy je pod uwagę i nie wyciągamy konsekwencji. Express korzysta ze sprzętu i usług operatorów komórkowych znanych marek szeroko używanych na rynku, tak jak wiele innych podmiotów, nie mając do końca wpływu na działanie urządzeń czy systemów. Brak zasięgu, awarie sieci, problemy techniczne są niezależne od nas.
Miesięczny pakiet 1 GB internetu na urządzeniu, które non stop przesyła pliki zdjęciowe też jest niezależne od was?
A kolejne 5gb trzeba dołożyć z własnego hot spotu zeby to chodziło, firma jest glucha i slepa na jakiekolwiek sugestie ze strony pracowników, jej motto to ciąć koszty wszelakim kosztem coco jumbo i do przodu jakoś to będzie...no właśnie jakoś.
Witam szanowną firmę Express car rental. Piszę w sprawie aktualnych stawek za kursy kierowców. Czy zostaną one podwyższone w najbliższym czasie, czy mamy sami podjąć działania ku temu? :) Proszę o określnie dokładnej daty kiedy nastąpią podwyżki.
Mógłby mi ktoś z obecnych pracowników napisać ile czeka się na odpowiedź rekrutera od momentu wysłania CV?
W obecnej sytuacji, to pewnie zaraz zadzwonia i staniesz się ekskluzywnym doradca mobilnym .
Cześć, widzę że kolega poniżej to z tych "rozżalonych" :) Rozumiem, że teraz będziesz przez kolejne dwa miesiące pisał pod różnymi pseudonimami jak to jest fatalnie. Będziesz wymyślał kolejne problemy. Zacinające się tablety, korporacyjne podejście, niska stawka i słabe samochody. Myślę że możemy jeszcze coś wspólnie stworzyć. :) Na szczęście nikt nikogo nie trzyma na siłę w pracy. Możliwości jest wiele, więc w każdej chwili można ją zmienić. Ja nie zamierzam, bo godnie zarabiam i robię to co lubię więc POLECAM. Do zobaczenia gdzieś na bezdrożach A1 … :)
Widzę że nie masz pojęcia o pracy skoro nie zauważasz wymieniających sie problemów. Jak domyślam się napisał to koordynator. Zapraszamy troche popracować na mieście :)
Cieszymy się, że jest Pan zadowolony z pracy w naszej firmie. Mamy nadzieję, że współpraca nadal będzie przebiegać w miłej atmosferze, z korzyścią dla obu stron.
Godnie zarabiasz tzn ile? A jak zarabiasz 3,5k + to poświęcasz lekko powyżej 200h pracy w miesiącu. Poza spaniem masz czas na coś więcej? Nie wydaje mi się :)
Jesli jesteście otwarci na na uwagi i sugestie które mają usprawnić środowisko pracy i chcecie poprawić standard i warunki pracy to sugestia jest jedną, a nawet dwie. Kupno nowych urządzeń typu tablet do sprawnej obsługi klientów (obecne pięcio letnie urządzenia ledwo zipią) oraz zmiany stawek za wykonanie zlecenia. Myślę że to byłby duży krok do poprawy warunków i standardów pracy.
Dodając jeszcze, bardzo dobrze wiecie oco walczymy od dłuższego czasu, także nie widzę potrzeby wysyłania maili na podany adres z walkowanym tematem od jakiegoś czasu
Przede wszystkim zmiana stawek za kursy na znacznie wyższe i wymiana tabletów na nowe sprawne, niezacinające się i z dobrym Internetem. Oba przypadki to istny dramat i bardzo dobrze o tym wiece i nic z tym nie robicie... Po co mamy pisać na osobnego maila skoro tu i na forum pracowniczym czytacie nasze prośby. Niestety nic z tego nie wynika :)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Express Car Rental?
Zobacz opinie na temat firmy Express Car Rental tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 83.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Express Car Rental?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 68, z czego 11 to opinie pozytywne, 42 to opinie negatywne, a 15 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!