Express Car Rental

2.6 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Express Car Rental

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda ścieżka kariery w Express Car Rental? Czy trudno jest zdobyć awans?

Mariusz
Inne

Nie polecam. Szanowni Państwo jeśli nie opłacie przedłużenia wynajmu ponieważ zapomnicie lub ubezpieczyciel nie pokryje kosztów ubezpieczenia pomimo iż powinien (jak w moim przypadku) odłączą wam auto i postraszą policją, traktując Was (klienta) jako potencjalnego złodzieja. Poniżej dowód Oto treść e-maila który otrzymałem od Car Rental: „Dzień dobry, ze względu na brak płatności samochód został zablokowany. Prosimy o pilny kontakt z infolinia wypożyczalni Express celem wyjaśnienia sytuacji. W przypadku braku kontaktu będziemy zmuszeni zorganizować odbiór w asyście policji. Pozdrawiamy Express Car Rental”

ebe
Były pracownik
 Pytanie
@Mariusz

Jak zapomnisz zapłacić na prąd to tez jesteś zdziwiony że Ci go wyłączają?

2

Pracodawca

@Mariusz

Panie Mariuszu, dziękujemy za opinię. Zweryfikowaliśmy historię Pana wynajmu i chcielibyśmy wyjaśnić zaistniałą sytuację. W przypadku wynajmu w ramach OC Sprawcy ubezpieczalnia wyznacza czas trwania wynajmu oraz ponosi koszty z tym związane. Często klienci przedłużają na własny koszt wynajem, dlatego zawsze kontaktujemy się w tej sprawie przed upływem terminu planowanego zwrotu pojazdu. Niestety nie mogliśmy dodzwonić się do Pana, więc informacje dotyczące wynajmu przekazaliśmy za pośrednictwem sms. Został Pan poinformowany o przedłużeniu wynajmu na własny koszt. Nie przekazaliśmy skutecznie informacji o tym, że w wyniku braku płatności blokada może nastąpić i ten zły scenariusz się wydarzył. Najmocniej przepraszamy za brak skutecznego powiadomienia, które prawdopodobnie zmieniłoby bieg zdarzeń. To zabezpieczenie wypożyczalni przed potencjalnym przywłaszczeniem pojazdu.

Rzeczywiście parodia
Pracownik
@Mariusz

Poapatrz popatrz: nie wiedziałem, że Monthy Python znowu nadaje i zmienił nazwę oraz miejsce nadawania. To jest nasz miś, miś społęczny i to nie jest nasze ostatnie słowo! Nikt nie wie to i nikt nie zapyta :-)

Zły
Inne
@ebe

Ale skoro zamawia się auto na daną godzinę . Jako zastępcze to firma powinna je podstawić . Lub podać adres pod któqry siempo nie zgłosić . A nie czekać jak na zbawienie 5 godzin

Pracodawca

@Zły

Dziękujemy Panu za opinię. Przykro nam z powodu opisanych niedogodności – chcielibyśmy je zweryfikować i wyjaśnić, co było powodem opóźnienia. Będziemy wdzięczni za podanie numeru rezerwacji na adres opinie@express.pl

Xyz
Kandydat
 Pytanie

Zastanawiam się nad złożeniem CV na kierowcę ktoś jakieś opinie na świeżo ? Opowie jak to wygląda od początku?

Filippo
Pracownik

Podejście tej firmy do pracownika pozostawia wiele do życzenia. Zarobki śmieszne, kontrola na każdym kroku, kursy na wiochy z których ciężko wrócić komunikacją, a spróbuj tylko się krzywo popatrzeć na kogoś w biurze że akurat taki kurs się trafił - już się chłopaki postarają żebyś zarobił w tym miesiącu jak najmniej:) Nie polecam pracy w tej firmie, a w szczególności pracy w oddziale w Rzeszowie.

Pracodawca

@Filippo

Filippo, dziękujemy za podzielenie się opinią. Chcielibyśmy się odnieść do spraw, które poruszyłeś, zweryfikować je i wyjaśnić podczas rozmowy z Tobą. Anonimowo nie da się tego zrobić, dlatego prosimy, skontaktuj się z nami mailowo. Będziemy wdzięczni za napisanie na adres opinie@express.pl. Odpowiemy niezwłocznie i omówimy opisane sytuacje.

Mariusz
Inne
@Filippo

A mógłbyś napisać coś więcej w kwestii zarobków? Każdy w sumie inaczej to postrzega, śmieszne w sensie, że najniższa czy jednak coś więcej? O co chodzi z tym postaraniem się, żeby zarobić jak najmniej? Jakaś rywalizacja czy jak?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak oceniasz przebieg rozmowy kwalifikacyjnej w firmie Express Car Rental? Które pytanie uznajesz za najciekawsze, a które za najtrudniejsze? Które z zaproponowanych warunków na stanowisku Analityk Finansowy/Biznesowy wydawały Ci się najkorzystniejsze?
Kierowca fiata tipo
Pracownik

BRAK JAKIEGOKOLWIEK POSZANOWANIA PRACOWNIKA I JEGO CZASU PRACY. Praca w expresie to ciągły wolontariat, kursy za 10-12zl/h brutto, w dużych miastach można coś zarobić ponad minimalna krajowa jednak musisz być w pracy 24/7. Orajac od rana po późna noc może uda ci się zbliżyć do 20zl/h w skali całego miesiąca. Ta praca to istne chodzenie po polu minowym, gdzie się tylko da firma próbuje uciąć ci stawkę z kursu z byle powodu. Do tego logistyka we wschodnich oddziałach leży, koordynatorzy uznają ze ich obowiązki kończą się na wpięciu ci w tablet zleceni i tyle dzięki temu z rana jedziesz wydać auto do miejscowości X, powrót busem, zaś popołudniu jedziesz znów do miejscowości X zwrócić auto także busem. Na szkoleniu naobiecują spore wypłaty i powroty komunikacja zbiorowa jako rzadkie jednak powroty busami często nie sprawnymi technicznie to codzienność tej pracy. Gdy ktoś chce pracować 8-16 to może zapomnieć by stawka nawet zbliżyła się do 20zl/h. KIEROWCA W TEJ FIRMIE TO ZŁO KONIECZNE, jeżeli coś się nie podoba to kierownictwo oddziału nazatrudnia kilku kolejnych kierowców dzięki czemu w ciągu dnia zarobisz po 50-100zl max. Przy okazji to praca dla osób o stalowych nerwach, którym nie przeszkadza jebanie za pół darmo przy okazji wysłuchiwanie wylewania żalów klienta na siebie, odraz ciągłej presji kierownictwa.

Pracodawca

@Kierowca fiata tipo

Szanowny Kierowco, dziękujemy za wyrażenie opinii. Wszystkie poruszone w niej kwestie zweryfikujemy i zastanowimy się nad możliwościami ułatwienia wykonywania zleceń transportowych naszym kierowcom.

Werter
Były pracownik
 Pytanie
@Kierowca fiata tipo

Pracowałem swojego czasu w expressie jeszcze gdy pracownik w miarę jako tako był dobrze traktowany. W momencie kiedy robiło się coraz gorzej to odszedłem do konkurencji bez zbędnego płaczu na Goworku. Nie wiem czemu większość osób tutaj nie potrafi tego zrobić ? Głównym problemem expressu od zawsze były osoby biurowe (nie chodzi tu o infolinię) zarządzające zleceniami wydań, odbioru i relokacji. Sama branża w sobie jest bardzo specyficzna a biorąc pod uwagę to że pracownik przyjmujący zlecenie ma w poważaniu kierowców bo to nie oni muszą się martwić o słaby powrót bądź godzinę. Pomijam już fakt wykonywania najlepszych relokacji dla swoich korzyści, zwłaszcza tych w dwie strony autem jak i przekazywanie większości zleceń swoim pupilkom. Reszta taka sama jak w innych wypożyczalniach więc nie ma co zbytnio narzekać tylko zdobyć doświadczenie i szukać pracy gdzie indziej.

Kierowca fiata 500
Pracownik
@Kierowca fiata tipo

Zgadzam się z powyższą opinia, do tego dochodzi zmienność zdania kierownictwa i humorki koordynatorow, raz zrób tak i będzie dobrze a jak tak dalej robisz to utniemy Ci pół kursu, do tego gpsy to pieprzona maszyna losująca oceny za kursy jedziesz zgodnie z przepisami to nic ocenę będziesz miał 2 albo 4.5 albo 1 albo 3.5... nie wiadomo, ale wiadomo, że jak masz dobrą ocenę to pan kiero patrzy przychylnym okiem ale nie wiadomo na jaką ocenę czy to ogólną kierowcy ze wszystkich kursów czy z danego kursu za prędkość nic nie wiadomo bo wszystko ustalane jest na bieżąco jak wymyśli ktoś z biura nawet w tym momencie bo to co mówił miesiąc temu można wsadzić sobie...

Kamil
Inne
@Kierowca fiata 500

O co chodzi z tą oceną za kursy? Twoją jazdę ocenia maszyna i później od tego co zależy? Zarobki czy po prostu można wtedy dostać lepsze kierunki?

Pracodawca

@Kamil

Szanowny Panie Kamilu, ocena jest wyliczana w oparciu o ustalony algorytm, jednakowo dla każdego zlecenia transportowego. Wpływa ona na wynagrodzenie, ale o szczegółach chętnie poinformujemy podczas indywidualnego spotkania w oddziale firmy.

Administrator

Podobno pracując jako Kierowca b można liczyć na 7200 na rękę. Czy to prawda?

Upsss
Pracownik
@Administrator

Przy dyspozycyjności 24h - jak najbardziej :)

Alicja
Inne

może nie batów no ale widać, że zaprzeczasz.... czyli Tobie ile średnio wychodziło i za jaką pracę? pytam, bo potrzebuję się zorientować, dasz znać?

Rzeczywiście parodia
Pracownik
@Upsss

No to tam są współcześni Stachanowcy :-) Nie nazywa sie tam któryś Mateusz Birkut :-) Socjalizm realny kroczący w stronę komunizmu niósł wszystkim niewolę i biedę głosząc wolność i godne życie, a dzika wersja kapitalizmu a'la lata 90 przyniosła Polakom wolność do ... walki o przetrwanie :-) Jakby nie patrzeć tył jest z tyłu :-) No chyba, że zostaniesz politykiem i nauczysz się kłamać w żywe oczy. W Polsce to patent na godne życie za nic nie robienie lub bycie totalną (usunięte przez administratora).

Magda
Inne

Najpierw Pisza że zwrot jest ok potem faktura po miesiącu na 1800 złotych . Powód źle paliwo (włam benzynę do benzyny) ich zdaniem jakość była zła . I ubezpieczenie dodatkowe tego nie obejmuje muszę zapłacić za czyszczenie zbiorników . Sprawa do sądu nerwów mi nikt nie zwróci .samochód stanoł po 160 km przejechanych . Kog oś trzeba było obciążyć za naprawę wadliwej floty najlepiej Klijeta. Zero rozpatrzenia reklamacji zapłać i już . Gdy spytałam o próby paliwowe skoro jest złe to nie mają . Kolor budzi wątpliwości . Jakiś czeski film . Nic nie wiedzą prócz tego że fakture trzeba opłacić .

Pracodawca

@Magda

Pani Magdaleno, dziękujemy za opinię. Dnia 12 listopada, zgłosiła Pani, że jest problem z samochodem i nie odpala, więc podmieniliśmy pojazd. Ten, który nie odpalał trafił do serwisu autoryzowanego. W serwisie po diagnostyce stwierdzono, ze problem leży po stronie niewłaściwego paliwa, które znajdowało się w zbiorniku. Z tego też powodu została wystawiona refaktura. Nie była ona wystawiona po miesiącu, tylko kilka dni po podmianie pojazdu tj. 17 listopada. Faktura automatycznie trafiła do Pani na skrzynkę mailową. Samochód był Pani wynajęty w dniu 10 listopada. W dniu 11 listopada był tankowany. Obciążenie na ten moment w pełni zasadne, zgodnie z decyzją, którą uzyskała Pani również mailowo.

Rzeczywiście parodia
Kandydat
 Pytanie
@Magda

Kolor paliwa? Cóż warto było zaproponować im jedyne słuszne rozwiązanie: postępowanie sądowe. Nawet sędzia Żurek nie wytrzymałby słuchania argumentu: "Bo benzyna nie była zielona". PS. kraqUFF to stan umysłu. Nie warto ryzykować pracy u kogokolwiek stamtąd, tamtejsi tubylcy powinni założyć jakąś kraqOFFską Republikę Ludową i po udanym referendum wstąpić do Federacji Rosyjskiej - tam czuliby się u siebie. A4 ze Śląska pas ruchu w kierunku Lajkoników nie dość, że płatny to po deszczu są tam ponad 100 metrowe kałuże (w sam raz na autostradę), a po dotarciu do Ojczyzny Dratewki (tego szewca co nie otruł tak naprawdę smoczycy Thuun) czeka na was obwodnica, w kierunku wschodnim, która .... wygląda na zagadkę nawet dla jej twórcy. Smok Wawelski raczej stamtąd uciekł, a Lajkonik ziwastuje Tatarów którym opadły ręce kiedy zobaczyli co przyszli zdobywać i ... wrócili do siebie.

AVOID THIS COMPANY
Inne

Arrived 2.5 hours late for car collection at Krakow main station with no explanation or apology. Then add illegal made up additional changes arbitrarily some of which 11 days post the booking on the whim of customer service department. This company does not care about customers. This company accuses customers of lying. If renting a car in Poland instead a reputable company such as Odkryj-Auto instead of these cowboys. Online check in does not work. Confusing automated emails. I have never had a worse car rental experience.

Pracodawca

@AVOID THIS COMPANY

Thanks for your opinion, it's very important for us. We checked your rental history and apologize for the inconvenience during the pick up the car. The driver who was previously assigned to your reservation tried to call you several times. There was no answer from you caused by giving us the number without the correct international prefix. We added a fee because you locked the car keys a few hours before the scheduled return of the car and didn't inform us about it. We spent twelve hours arranging the spare key to the car from another city. We apologize for any inconvenience.

Mk
Inne

Z Całego serca nie polecam tej wypożyczalni chaos niesamowity na infolinii co jedna osoba mówi co innego . Samochód został wydany z zewnątrz brudny .Odebrałam samochód zatankowany 25% z czego ja zwróciłam samochód z 98% paliwa . W raporcie nawet nie wspomniano …. Samochód miałam zwrócić o godz 6:00 rano byłam na poziomie 3,5 parkingu lotniska pół godziny wcześniej . No niestety byłam umówiona na godzinę 6:00 i czekasz w samochodzie to pół godziny . Odpowiedz firmy była jedno znaczna ma pani zwrot o 6:00 … Zero szacunku do klienta .

Cringe
Pracownik
@Mk

Gratulacje, właśnie zamieściła Pani najmniej przydatny wpis na tym forum! W regulaminie jasno jest zapisane, że należy oddać z tym samym stanem paliwa. Natomiast w umowie jest napisane, że zwrot auta odbywa się o ustalonej wcześniej godzinie. Proszę więcej nie korzystać z usług Expressu, każdemu to wyjdzie na zdrowie.

Były kierowca
Były pracownik

Nie polecam oddziału na podlasiu. Niestety bajki jakie obiecują ni jak maja się do rzeczywistości 4 tys na rękę ???? dobry żart 2500 max przy byciu dostępnym prawie 24/7, niestety firma mówi, że pomaga w rozwijaniu twoich pasji i kiedy wybierzesz pasje a nie prace - czyli odmówisz jednego kursu, dostajesz łatkę osoby która się obija i za kare nie da ci następnych kilku kursów. Co najlepsze koordynator sam wykorzystuje relokację do celów prywatnych (kursy w dwie strony), przy tym mówiąc kierowcy, że nie ma dla niego kursów - cyrk. Cały oddział Podlaski jest pod oddziałem z Lublina, gdzie już pracują fałszywi ludzie, wyzywają cię na telegramie między sobą, gdy widzisz ich na żywo to udają kogoś innego - Warszawa to samo. W oddziale często brakuje aut, przy tym pracy bo koordynator nie chce mieć dodatkowej roboty tylko wystawia anulacje i ma wolne, w tym momencie Ty siedzisz i nie zarabiasz nawet pensji podstawowej, zrobisz błąd - utną cały kurs, wystawiają zlecenia bez asysty do miejscowości, gdzie nie ma możliwości szybkiego powrotu(wsie). Ich to nie obchodzi - czekasz jak durny na busa, którego nie ma chociaż na epodrozniku widnieje. Podsumowując - brak logistyki i trzeźwego myślenia w oddziale, jak również reagowania na zmieniająca się sytuacje. Bilety są droższe niż stawka za asystę+ paliwo do oddziałówki, ale tak jak wspomniałem, ich to nie interesuje. Asysty nie może być bo ktoś nie dostanie premii i tabelki w exelu nie będą się zgadzać. Jedno z najgorszych korpo w jakim pracowałem, zatrudniając się tam zostajesz korposzczurem i pachołkiem, zmarnowane kilka miesięcy NIE POLECAM

Pracodawca

@Były kierowca

Szanowny BYŁY KIEROWCO, nawiązując do Pana zastrzeżeń dotyczących zarobków kierowców, pragniemy podkreślić, że wysokość wynagrodzenia uzależniona jest od ilości zleceń, jakie trafiają do realizacji w oddziale oraz od dyspozycyjności kierowcy, dlatego nigdy nie dajemy gwarancji osiągnięcia pewnej oczekiwanej kwoty. Pozostałe poruszone przez Pana kwestie związane są z zasadami, jakie obowiązują w naszej firmie: 1. Asysty w głównej mierze możliwe są jedynie w sytuacjach braku powrotu kierowcy z danej lokalizacji lub jego powrót byłby bardzo długi. 2. Ewentualne cięcia w stawce wynikają z błędów krytycznych, czyli niedopełnienia wszystkich zobowiązań, które są dokładnie opisane w umowie i szeroko omawiane na szkoleniu stanowiskowym. Szczegóły w tym zakresie dokładnie opisuje Umowa, jaką podpisują nasi kierowcy. Jeśli chodzi realizację konkretnych zleceń przez koordynatora, prosimy o podanie szczegółów bezpośrednio na adres: opinie@express.pl Każdą otrzymaną informację skrupulatnie zweryfikujemy.

oox
Kandydat
 Pytanie
@Express Car Rental

W ogłoszeniu o pracę na OLX napisane jest : Atrakcyjne wynagrodzenie (uzależnione od dyspozycyjności) A tutaj piszecie, że od ilości zleceń?

Pracodawca

@oox

Szanowny OOX, piszemy tak, ponieważ tylko na dyspozycyjność kierowca ma wpływ. Liczby zleceń nie jesteśmy w stanie przewidzieć. Kierowca, określając swoją dyspozycyjność na wysokim poziomie, ma szansę wykonać większą liczbę zleceń, które są do wykonania w ciągu całego dnia.

kiero
Pracownik
@Express Car Rental

Nowy kierowca określając swoją dostępność może wygrać wycieczkę do lokalizacji oddalonej +75km od oddziału, wrócić busem, który nie powinien przejść badania technicznego, zarobić średnio 10-12zł/h BRUTTO i rzucić papierami. Generalnie kierowca jest złem koniecznym w tej firmie, a błędy i rażące braki w logicznym (I LOGISTYCZNYM) myśleniu to codzienność we wschodnich oddziałach.

Pracodawca

@kiero

Uważamy, że to krzywdzący wpis – to oczywiste, że kursy są różne. Niemniej chcemy podkreślić, że kierowcy są dla nas bardzo ważni. Bardzo często to oni mają jedyny bezpośredni kontakt z klientem, dlatego ich rola jest kluczowa. Jesteśmy bardzo wdzięczni i dumni, że z każdym miesiącem współpracuje z nami coraz większa grupa kierowców.

50cent
Pracownik
 Pytanie
@Express Car Rental

Czy osoba pisząca w imieniu pracodawcy aby na pewno zna i rozumie pracę DM? Cięcia w stawce wynikają z niedopełnienia obowiązków zapisanych w umowie? Umowie jaką podpisuje DM? A jest tam konkretnie mowa np. o przeklikiwaniu checklist? Czy może firma nieustannie tnąc koszty zrzuca coraz więcej obowiązków na kierowców, a jednocześnie nie wprowadza korekt do umów? Aby zarobić godną pensję rzeczywiście musisz dawać wysoką dyspozycyjność, co często przekłada się na redukcję czasu wolnego/ilości snu. Będąc przemęczonym kierowca siłą rzeczy zapomina o np. checklistach i nie jest tak skupiony na respektowaniu przepisów drogowych, aby utrzymać wysoką ocenę SD. Teoretycznie zawsze możesz brać nocne trasy, żeby sobie dorobić (ale kto i dlaczego je dostaje, to już tajemnica poliszynela) Sprytnym ruchem było wprowadzenie podwyżki (nie mówię o godzinówkach regulowanych przez przepisy krajowe) kilka miesięcy temu, dzięki czemu przy obecnej inflacji firma ma wytłumaczenie na brak podwyżki inflacyjnej (no przecież kierowcy dostali co chcieli). Finalnie DM będzie musiał dawać większą dyspozycyjność, bo przecież nie przeżyje godnie za tę samą pensję. A realizowanie kursów przez koordynatora w sumie jest firmie na rękę - grunt żeby tabelki w excelu się zgadzały. : ) I żeby było jasne, nie jestem wiecznym marudą, po prostu nie mogę czytać tekstów administratora, które dosyć mocno w tym wątku mijają się z prawdą.

Pytanie
 Pytanie

Jakie jest podejście kierownictwa do pracowników w Express Car Rental?

1
Morgan
Były pracownik
@Pytanie

Podejscie na zasadzie „na twoje miejsce mam zewnetrzne callcenter” bo nawet slynni ukraincy tutaj nie pracuja

2

Pracodawca

@Morgan

Zapewniamy, że zależy nam na pracownikach, cenimy ich konstruktywne opinie oraz dbamy o dobrą atmosferę i komfort pracy. Pragniemy zaznaczyć, że na wpisy niezgodne z faktami, których wyłącznym celem jest działanie na niekorzyść firmy, godzące w jej wizerunek oraz reputację osób w niej pracujących, będziemy reagować, korzystając z pomocy prawnej. W razie jakichkolwiek pytań bądź wątpliwości serdecznie zachęcamy do bezpośredniego kontaktu pod adresem opinie@express.pl

Morr
Były pracownik

Zgodnie z rozporzadzeniem MF od 2023 pracownik Express na UoP bedzie mial wynagrodzenie na poziomie najnizszej krajowej 3500 brutto + premia uznaniowa ale Dario moze uznac, ze jej nie bedzie :)

2
anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

x
Pracownik

po 1. w regulaminie jest zapis, że paliwa należy zwrócić z taką ilością jaką był wydawany po 2. to nie jest miejsce do załatwiania takich spraw.

Praca CC
Były pracownik

Praca dla osób o stalowych nerwach, jeżeli Cię stać na terapię, to jak najbardziej zapraszam do pracy w tej firmie. Jeden wielki bałagan, w strukturach, wynagrodzeniach i kadrze zarządzającej. Stanowisko na obsłudze klienta to walka o przetrwanie, każdy dzień jest trudniejszy od poprzedniego. Łudzisz się, że będzie lepiej, a jest tylko gorzej. Ogromna presja, brak narzędzi i szkoleń powoduje, ze każdy dzień staje się koszmarem... Przestarzały sprzęt, Outlook z 2007 roku, albo jego brak, mimo to musisz wykonywać swoje obowiązki. Komputer włącza się 30 minut, skrzynka e-mail się kolejne 15, jednak tempo pracy musi być zachowane. Zgłaszanie problemów nic nie daje, każdy wysłucha, ale nikt nic nie zrobi. Praca zdalna, nikt nie dba czy masz możliwość ją wykonywać, jeżeli nie, to możesz pracować z biura. Natomiast nie ma gwarancji wolnego biurka lub dostępu do internetu sieciowego, ilość kabli w biurze jest ograniczona. O jakichkolwiek dopłatach do prądu/internetu można zapomnieć. Szkolenie nowych pracowników wykonywane randomowo, w zależności, kto w danym dniu będzie w biurze, to je zrobi. Jedni muszą szkolić każdą nową osobę, inni nie. Oczywiście żadnych bonusów z tego tytułu nie ma. Trwa ono kilka dni, zdecydowanie za mało, co powoduje duży stres i niechęć, obniża także jakość całego zespołu. Cykliczne i masowe L4, to codzienność. Nie ważne czy danego dnia jest pełen zespół czy połowa, ta sama ilość pracy musi być wykonana w tym samym czasie. Inaczej "Góra" nie będzie zadowolona z wyników. Reasumując, osoby które przychodzą do pracy i nie siedzą na zwolnieniu, muszą wykonać swoją pracę oraz za kolegów i koleżanki, którzy są na L4. Bardzo logiczne i sprawiedliwe. W takich dniach ciężko iść na przerwę, jedzenie przy komputerze i niewykorzystywanie czasu przerwy to norma. Jeżeli chcesz się obrobić z pracą i nie wysłuchiwać lamentów odnoście słabej odbieralności to niestety tak trzeba robić. Poziom absurdu przekracza wszystkie normy. Ktoś to ma nad tym "władze" chyba nie jest świadomy jak to wygląda w rzeczywistości. Bardzo to smutne i przykre, jeżeli nic się nie z zmieni to współczuję osobom tam pracującym. Dodatkowo wynagrodzenie do ilości wykonywanej pracy i ilości obowiązków, których cały czas przybywa jest bardzo nieproporcjonalne. Można mówić i zgłaszać istniejące problemy, jak grochem o ścianę... Wszyscy wiedzą i widzą, nikt nie robi, żeby było lepiej... To wszystko to wierzchołek góry lodowej, podobnych i równie absurdalnych sytuacji było więcej. Nic dziwnego, że rotacja pracowników jest tak duża.

3
XYZ
Pracownik
@Praca CC

Chyba ktoś dawno nie był w pracy, od miesiąca całe CC miało wymieniony sprzęt na najnowszy ;) Dodatkowo nie korzystamy już ze skrzynek pocztowych a z focusa. Na L4 obecnie mało kto jest, pojedyncze osoby raptem, które serio się pochorowały. Opinia dodana stosunkowo niedawno o niby aktualnej sytuacji w firmie - widać, że ktoś już tu nie pracuje, bo sporo się pozmieniało i ma nieaktulne informacje o tym co się dzieje

1
Pracownik CC
Pracownik
@XYZ

Może i wymieniliście sprzęt na nowszy, ale zmiana skrzynki pocztowej na focusa to jest jakaś tragedia. Ten program w ogóle nie pomaga w pracy a wręcz ją utrudnia. No i jeszcze do tego jednorazowa premia dla wybranych 1500zl żeby ludzie przestali uciekać z tonącego okrętu :-) gdzie express podczas pandemii zarobił krocie na wynajmach assistance i OC. Było tyle zleceń że musieliśmy pisać anulację bo nie było wolnych kierowców albo samochodów. Mówiąc krótko to w expressie będzie źle dopóki będzie pracować tam dyrektor CC i jego prawa ręka :-) Ich pomysły doprowadziły do tego że ludzie są wkurzeni pracą tam i się zwalniają.

3

Pracodawca

@XYZ

Dziękujemy za pozytywną reakcję na opinię w sprawie pracy CC.

XYZ
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik CC

Rozumiem, że Ty tej premii nie dostałeś/ dostałaś? :)

Pracodawca

@Pracownik CC

Pracowniku CC, cała kadra CC, w tym dyrektor, są otwarci na merytoryczną rozmowę. Jeżeli masz uwagi dotyczące aplikacji, procedur i innych obszarów pracy w CC, dyrektor zaprasza serdecznie do rozmowy. Fora publiczne nie są odpowiednim miejscem na dyskusje dotyczące wewnętrznych systemów i procedur obowiązujących w firmie. Dziękujemy za zrozumienie i pozdrawiamy.

Migo
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik CC

Wybrańcom? 1200 pracowników dostało premię na święta, więc o jakich wybrańcach mowa? Czyżby osoba pisząca ten komentarz nie dostała owych pieniędzy ze względu na przebywanie na długim L4 oraz wypowiedzeniu?

Trolle
Pracownik
@Migo

Jaka żałosna próba trollowania komentarzy przez pracodawców. Migo, przecież każdy kto to czyta wie, że to pisze ktoś z "góry" na polecenie w celu ocieplenia wizerunku na tym forum. Niestety, przebijające się negatywne opinie wyraźnie pokazują, że ta firma to (usunięte przez administratora) Co potwierdzam jako pracownik odchodzący w nowym roku, jest zbyt dużo możliwości żeby tracić czas w expressie.

1
Migo
Pracownik
@Trolle

Niestety, ale od niedawna negatywnych komenatrzy poza Twoimi już nie ma. Nawet w całej firmie każdy się domyśla już kto stoi za ostatnimi negatywnymi komentarzami, tym bardziej że odnoszą się do sytuacji w firmie sprzed Twojego wypowiedzenia i długiego L4 ;)

1
Praca CC
Były pracownik
 Pytanie
@XYZ

Tak, ogromne zmiany. Praca na focusie została wprowadzona bodajże około miesiąc temu i mało kto chwali to rozwiązanie. Mało osób chodzi na L4, bo większość osób została niedawno i dopiero się uczą. Cała reszta nie wytrzymała i się zwolniła. P.S Myślisz, że ktoś uwierzy, że Twój wpis to szczery wpis pracownika? Nie znam nikogo, kto chwali to miejsce…

Ah
Pracownik
@Praca CC

Skoro odchodzisz z tej firmy, to po prostu odejdź i daj spokój wyżywaniu się i wywalaniu swojej frustracji na goworku. Byłeś niezadowolony, wystarczy to napisać raz i iść dalej przez życie, zająć się czymś pożytecznym. Zamiast tego ciągle siedzisz i pilnujesz co ci ktoś odpisał, żeby pokazać mu, że nie ma racji i na pewno nie ma nikogo z pracowników kto jest zadowolony z pracy - bo w końcu skoro ty nie byłeś, to nikt inny nie ma prawa być zadowolonym… Przynajmniej cały ten toczący się tutaj spór daje trochę zabawy ludziom z firmy, którzy tylko czekają aż coś nowego się tutaj pojawi i kto komu bardziej pociśnie.

Nosacz
Inne
 Pytanie
@Express Car Rental

W takim razie wyjaśnij mi, profesjonalisto, do czego służy portal gowork.pl?

Pracodawca

@Nosacz

Forum gowork służy do wyrażania opinii o pracodawcy, z którą niewiele wspólnego ma zamieszczanie uwag dotyczących wewnętrznych systemów. Uwagi na temat wewnętrznego funkcjonowania firmy zamieszczane na tym forum nie prowadzą do zmian, ale rozumiemy, że mogą dać wewnętrzny upust emocji. Zachęcamy jednak do otwartej i merytorycznej rozmowy, która zdecydowanie w większym stopniu może przełożyć się na poprawę w obszarach, na których Ci zależy. Pozdrawiamy serdecznie.

anontoja
Pracownik
 Pytanie
@Express Car Rental

Witam, Przepraszam, ale ten komentarz to po prostu jakieś brednie. Czy dobrze rozumiem, że mamy podejmować merytoryczną dyskusję, na temat standardu i warunków pracy, bez komentarza odnośnie narzędzi, jakie są zapewniane przez firmę? Czy jeśli miałbym szyć buty i mój pracodawca jako narzędzie pracy zapewniłby łopatę, to nie mogę tego wspomnieć w opinii na temat jego działalności? Jest to stokroć bardziej merytoryczne, niż Argumentum ad personam, używany przez osobę to piszącą, w stylu: "rozumiemy, że (uwagi dot. systemów) mogą dać wewnętrzny upust emocji". To stwierdzenie jakieś kuriozum, unikanie merytorycznej dyskusji i spłycanie problemów, które powodują właśnie największy dyskomfort pracy. Co do wcześniej wspomnianego systemu (focus contact center) jest on totalnie nieprzystosowany do specyfiki wykonywanych zadań w CC (w ramach obsługi mailowej). Mało tego kadra kierownicza doskonale zdaje sobie z tego sprawę, ale pod naciskiem mistycznego "biznesu" wprowadza takie nieprzystosowane rozwiązania, a jedyna informacja, jaką dostają pracownicy to: "Próbujemy dostosowywać system do waszych obowiązków" (oczywiście bez zapewnienia terminu wykonania tych korekt). W tym momencie stoimy w sytuacji, w którym Express próbuje bohatersko rozwiązywać problemy systemowe, które wcześniej z własnej i nieprzymuszonej woli sam sobie wykreował i o których nikt wcześniej nie pomyślał. Cierpią na tym szeregowi pracownicy, którym praca jest utrudniana już nawet na poziomie narzędzi pracy, które otrzymują, co w znacznej mierze odbija się na morale pracowników. Z perspektywy ładnych paru lat, które spędziłem na pracy dla Expressu mogę powiedzieć, że nie spotkałem się do tej pory z tak wszechobecnym niezadowoleniem, stresem i zdenerwowaniem w szeregach infolinii i działu BOK z jakim mamy do czynienia teraz. Proszę też nie opowiadać mitów o otwartości na dialog i dyskusję odnośnie systemów Pana "Dyrektora", wprowadzone szczeble kontaktu z przełożonymi nie pozwalają na jakąkolwiek merytoryczną wymianę zdań. Wszystkie informacje przekazywane pracownikom można zawrzeć w "zobaczymy jak to będzie", "w sumie to do końca nie wiadomo" i "tak jest i koniec, nie podoba się to możesz się zwolnić". Jest to opinia tylko na temat jednego systemu, która jest kroplą w morzu abstrakcji, które zalewa tę firmę. Na koniec, mała rada. Jeśli chcemy wprowadzić zmianę, najpierw przygotujmy ją tak, aby funkcjonowała prawidłowo i wtedy dopiero wdrażajmy. Nikt nie chciałby mieszkać w domu bez dachu, z zapewnieniem że kiedyś zrobimy tak że będzie, ale na razie ma Ci lać na łeb. :) Ps. Pakiety office to naprawdę nie taka droga rzecz.

1

Pracodawca

@anontoja

Anontoja, dziękujemy za Twoją opinię. Zdajemy sobie sprawę z faktu, że nie wszystkie nasze rozwiązania spełniały oczekiwania pracowników. Wszystkie uwagi dotyczące udostępnionych pracownikom narzędzi analizujemy i - jeżeli to konieczne, wprowadzamy modyfikacje. Równocześnie informujemy, że znaczna część usprawnień, o których piszesz, została już wdrożona i jest oceniana pozytywnie wśród obecnych pracowników.

anontoja
Pracownik
@Express Car Rental

Niestety, ale śmiem wątpić w pozytywną ocenę obecnych pracowników. Jestem jednym z nich i nie przypominam sobie jakichkolwiek działań ze strony firmy, które miałyby na celu zebranie rzetelnych informacji w temacie zadowolenia z rzekomych usprawnień. Mało tego, nie zgadzam się z tym, że cokolwiek w tej sprawie zostało usprawnione :). Dalsza dyskusja w tym temacie jest raczej bezcelowa, bo poza sloganami "jest coraz lepiej", "zmiany są pozytywnie oceniane" itp. Express nie operuje tutaj żadnymi konkretami. Jedno jest pewne. PRowe slogany bez żadnego pokrycia i treści to specjalność naszej firmy.

xx
Pracownik
@Express Car Rental

"jest oceniana pozytywnie wśród obecnych pracowników." ale skąd wiecie jak pracownicy oceniają usprawnienia, skoro nie było żadnych ankiet, a na comiesięcznych rozmowach kompetencyjnych, czy zwał je jak zwał, każdy gada że jest niby ok, byleby mieć święty spokój i móc już sobie iść

Pracodawca

@xx

Szanowny Użytkowniku XX, Rozmowy z pracownikami nie służą pozyskiwaniu informacji dla tzw. „świętego spokoju”, że jest „niby ok.”. Mają realny wpływ na wprowadzanie nowych rozwiązań i modyfikacji. Niektóre z nich wymagają więcej czasu i weryfikacji. Mamy nadzieję, że na następnym spotkaniu każdy, kto tylko zechce, zgłosi swoje uwagi i wspólnie będziemy mogli się do nich odnieść w celu wypracowania ewentualnych udogodnień. Efekty tych działań będziemy w stanie wszyscy ocenić w najbliższych miesiącach. Mając możliwość osobistego zgłaszania usprawnień, uważamy, że anonimowe posty nie są najlepszym sposobem inicjowania zmian i poprawiania swojego komfortu pracy.

Pszemo
Pracownik

Nie polecam pracy w rzeszowskim oddziale wypożyczalni Express. Nieprzyjemna atmosfera oraz faworyzowanie niektórych pracowników ma miejsce niemal codziennie. Jeden wielki bałagan, a zarobić więcej można wykładając towar w markecie.

Pracodawca

@Pszemo

Ponieważ chcielibyśmy porozmawiać o dość ogólnikowo postawionych zarzutach, będziemy wdzięczni za skontaktowanie się z działem HR. Prosimy o napisanie do nas na adres rekrutacja@express.pl

Administrator

W firmie Express Car Rental właśnie zakończył się proces rekrutacyjny na stanowisko Kierowca. Jakie warunki i benefity oferowali? Czy jest szansa na zarobki większe niż 6000 ?

Pracodawca

@Administrator

Dziękujemy za zapytanie. Zapraszamy do udziału w kolejnych procesach rekrutacji, aby poznać warunki pracy i płacy w naszej firmie. Pozdrawiamy, Zespół Car Rental

Administrator

Szukam pracy w mieście Kraków na stanowisku Specjalista Ds. Rekrutacji. Najlepiej na Specjalista Ds. Rekrutacji. Słyszeliście o jakiejś ciekawej ofercie?

Pracodawca

@Administrator

Witamy! Dziękujemy za zapytanie. Aktualne oferty, m.in. w obszarze rekrutacji/HR, znajdują się tutaj: https://www.express.pl/pl/firma-express/firma-express/kariera. Niezależnie od nich, obecnie prowadzimy aktywnie procesy oparte o projekty, w ramach których poszukujemy osób chcących pracować na umowie zlecenia m.in. na stanowisku: https://www.olx.pl/oferta/praca/kierowca-dostawca-materialow-budowlanych-CID4-IDNkr5u.html. Zapraszamy do udziału i życzymy tym samym powodzenia! Zespół Express Car Rental

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda sytuacja z podwyżkami dla pracowników etatowych w Express Car Rental? Wg historycznych opinii w tym aspekcie miały pojawić się zmiany? Czy się pojawiły? Czy są zadowalające?

pracownik
Pracownik
@Kandydat

Oczywiście, że podwyżek wciąż brak tak samo jak chociażby informacji ile będą wynosić. Pracowników etatowych w tej firmie się nie szanuje.

Pracodawca

@Kandydat

Dzień dobry. Dziękujemy za pytania. Zapraszamy do kontaktu z bezpośrednio przełożonym lub osobą odpowiedzialną za obszar HR. W naszej firmie jest to najszybszy sposób pozyskania wiedzy, której Pan/Pani poszukuje. Na otwartym portalu nie mamy możliwości omawiania wewnętrznej polityki firmy, w tym szczegółowych ustaleń w kwestii wynagrodzenia. Z pozdrowieniem, Express Car Rental

XYZ
Pracownik
@Kandydat

CC i BOK otrzymały podwyżki ;)

Pracownik CC
Pracownik
@XYZ

BOK otrzymał podwyżki to się zgadza ale 100zl brutto :-)

Pracodawca

@XYZ

Dziękujemy za zabranie głosu w sprawie. Dokładamy wszelkich starań, aby warunki i komfort pracy naszych Konsultantów były coraz lepsze.

Pracodawca

@Pracownik CC

Dzień dobry. Pragniemy poinformować, iż wynagrodzenia są ustalane w naszej firmie między pracodawcą i pracownikiem na etapie rekrutacji oraz w trakcie zatrudnienia i jest to kwestia poufna, dlatego nie zamierzamy publicznie odnosić się do tego wpisu. Pozdrawiamy, Zespół Express Car Rental.

Kamgo
Pracownik

Niestety ostatnie opinie sa juz nieaktalne, podwyzki zostaly przyznane, premie za lojalnosc w czasach COVID rowniez. Nowe komputery kazdy zainteresowany otrzymal takze smiem sadzic, ze te opinie pochodza od osob ktorym zostalo wreczone wypowiedzenie i przebywaja na nieskonczonym L4. Przykre, ale coz - czystki personalne w CC zostaly zrobione. Niestety to juz nie te czasy ze za sam staz nalezy sie sowita podwyzka i awans.

2

Pracodawca

@Kamgo

Uprzejmie dziękujemy za wyrażenie opinii. Cieszymy się, że nasze działania są zauważalne i doceniane. Pozdrawiamy, Zespół Express Car Rental

Szofer
Pracownik

Express, dajcie też tą podwyżkę koordynatorom za ich bardzo ciężką prace którą wykonują każdego dnia..bo od pierwszego dnia października jak nie zastosują dziennej dawki wazeliny to jest ogień. Kierowcy na dobrą sprawę, po podwyższeniu płacy za kurs, to raczej więcej stracili niż zyskali, dzięki zawiści koordynatorów, którzy decydują ile dany kierowca może zarobić w danym miesiącu. Śmieszna polityka firmy, ale prawdziwa, a co najlepsze, kierowcy potrafią przesiedzieć cały dzień w biurze, aby zarobić tą stówkę a czasami nawet pięć dyszek, a Panowie za biurka są tak bezczelni, że wieczorem po swojej zmianie zrobią transport między oddziałami, aby dorobić do pensji, a kierowcę jeszcze wyślą na jakąś wiochę, aby mógł sobie zapewnić wypłatę zbliżoną do tej najniższej krajowej... A składanie skarg do kierownika regionalnego, to jak rzucanie słów na wiatr, nic z tym nie może zrobić, kierowca sobie raz czy dwa razy ponarzeka i sprawa ucichnie.

Zostaw merytoryczną opinię o Express Car Rental - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Express Car Rental?

    Zobacz opinie na temat firmy Express Car Rental tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 83.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Express Car Rental?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 68, z czego 11 to opinie pozytywne, 42 to opinie negatywne, a 15 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Express Car Rental
Przejdź do nowych opinii