Opinie o Express Car Rental
do panów HL oraz PG oraz właścicieli Expressu AP i JD - czy wam nie wstyd za to jak traktowani są pracownicy waszej firmy? jaka jest atmosfera ? jak wyglada praca w waszej firmie? wyjdźcie za tych biurek , porozmawiajcie ze swoimi pracownikami i może w końcu się dowiecie jak wyglada sytuacja !!! wystarczy porozmawiac z pierwsza lepsza osoba by dowiedzieć się co się dzieje - ilosc obowiazkow jest tak duża, ze trzeba pracować w nadgodzinach by wszystko dopiąć , ciągły stres, demotywacja. praca w expresie to nic innego jak wyzysk pracownika - od 3 lat nie było żadnych podwyżek. Pracownicy którzy są tutaj wiele lat zarabiają tyle co asystenci w innych firmach dlatego tez ci co są ogarnięci albo już się zwolnili albo zaraz to zrobią. Do tego zlikwidujcie czas pracy po 8,5h - jakim prawem mamy siedzieć dzień w dzień dłużej, jak nikt nam za to nie płaci ! przestańcie mydlić ludziom oczy i zacznijcie w końcu o nich dbać bo niedługo sami zostaniecie. jeszcze kilka lat temu każdy wskoczył by w ogień za firmie ale te czasy się skończyły przez to jak jesteśmy traktowani !!!
firma Express Car Rental to firma, która wyłudza na klientach kasę wystawiając im FV za rzekome uszkodzenia samochodu - uszkodzenia, których sprytnie zdający samochód nie zaznaczają w formularzu, spóźniają się na odbiór auta potem na kolanie dają do podpisania niekompletne formularze twierdząc, że je uzupełnią - następnie nie pojawiają się na oddanie samochodu, każą go zostawić na parkingu, że nie będzie problemu, a potem siup FV że auto miało uszkodzenia
Szanowny Kliencie, opisana przez Pana sytuacja jest absolutnie niezgodna z naszymi standardami, dlatego zależy nam na niezwłocznym jej wyjaśnieniu. Prosimy uprzejmie o podanie numeru Pana rezerwacji na adres opinie@express.pl, abyśmy mogli sprawę gruntownie zweryfikować i skontaktować się z Panem.
sprawa jest już w toku, zostały wysłane do was emaile i reklamacja - czekam na finał i waszą reakcje, jeśli nie będzie zgodna z prawdą sprawa ujrzy światło dzienne w mediach społecznościowych i w sądzie
Witam..ponad miesiąc temu złożyłem u państwa na stronie zażalenie odnosnie mojego wynajmu auta. Nikt się w tej sprawie że mną nie skontaktował...Malo tego już dwa razy się z Państwem kontaktowałem w tej sprawie i obiecano mi iż ktoś do mnie zadzwoni.. Państwa obsługa klienta pozostawia wiele do życzenia.. Wielokrotnie od Państwa wynajmowałem auto i szczerze mówiąc spodziewałem się innego traktowania klienta
Panie Sławomirze, na wszystkie uwagi naszych Klientów staramy się odpowiadać niezwłocznie, dlatego uprzejmie prosimy o podanie numeru rezerwacji pojazdu w celu umożliwienia nam pilnego kontaktu z Panem i wyjaśnienia problemu.
bo niestety to są (usunięte przez administratora) którzy wyłudzają kasę na klientach za rzekome uszkodzenia aut ;( a propos - szukam takich nabitych w butelkę ludzi, żeby razem zebrać się i pozwać ich grupowo do sądu
(usunięte przez administratora) Podnosząc pensje doradcą mobilnym którzy bez wysiłku i poświęcenia zarobią tyle co pracownik biurowy a wykazując chęci kierowca zarobi 5-10 tyś miesięcznie. Express zatrzymał się na roku 1989 i myśli że świat dalej tak funkcjonuje ! Wszystko w tym kraju drożej paliwo, kredyty, żywność ale pensja w Expressie stoi w miejscu liczą się tylko doradcy mobilni którym i tak jest zawsze źle i trzeba prosić żeby pojechali na gorszy kurs poza miasto. Gratulacje Express samrujcie dalej miodem doradców mobilnych oni częściej dodaj komentarze na goworku :)
Bez wysiłku? W takim razie złóż wypowiedzenie swojej umowy u pracę, wyjdź zza biurka ze swojego ciepłego biura i zasil grono kierowców skoro mają tak dobrze.
Szanowna/y Express1989, staramy się, aby zarówno doradcy mobilni jak i pracownicy biurowi byli zadowoleni z wykonywanej pracy. Regulacje płac dla pracowników etatowych dokonywane są corocznie do marca. Obecnie w firmie trwają prace nad przyszłorocznym budżetem, w ramach którego zostaną one uwzględnione. O szczegółach będziemy jednak informować pracowników drogą bezpośrednią, nie na portalu. Będziemy wdzięczni za zachowanie odpowiedniego poziomu i kultury wypowiedzi na forum. Wpisy niezgodne z regulaminem mogą być archiwizowane przez administratora portalu gowork.pl
"Regulacje płac dla pracowników etatowych dokonywane są corocznie do marca." - ciekawe w jakiej firmie, bo w Express od kilku lat nie było "regulacji"
zapraszam do pracy ,ty o 17 kończysz ja o 17 startuje w polske zeby na 8 rano było auto ,ty o 3 nad ranem słodko siorbiesz kciuka ja wrcam z transportu i szykuje auto zeby klient mial czyste ,ty o 7 30 idziesz wyspany do roboty ja mam 2 h snu i dzwonie do klienta zeby mu wydac auto...kierowcy potrafili się zrzeszać z całego kraju nawet się nie znając, a wy jako pracownicy biurowi nie macie dość odwagi zeby postawić swoje warunki ...chcecie miodu to zapraszam do jazdy
Witam,. Tak czytam z wielkim zainteresowaniem wszzytskie komentarze z jednej strony chcialbym zlozyc aplikacje na oferte pracy firmy ale z drugiej czytajac to co opisuja pracownicy daje do myslenia czy nie doprowadzicie czlowieka spowrotem do etapu Szpitala :). Rozumiem, ze kadra pracownicza jest na tyle przeszkolona zeby zrozumiec, ze np. czlowiek jest chory na serce itp I praca nie jest problemem tylko organizacja tej pracy.
Jakich pytań można się spodziewać na rozmowie rekrutacyjnej w firmie Express Car Rental?
Jak jesteś z polecenia to żadnych, bez polecenia też każdy głupi dostanie te pracę. Jedyne co się liczy to dyspozycyjność, oczywiście również w nocy i w weekendy. Praca wydaje się prosta ale to tylko pozory, w rzeczywistości jest mega stresująca, wymagająca bardzo dużej koncentracji, umiejętności planowania czasu, zleceń, perswazji w stosunku do klientów, cierpliwości do użerania się z klientami, przełożonymi, infolinią. Więc dobrze się zastanówcie czy chcecie (usunięte przez administratora) za śmieszna stawkę.
Drogi Pracowniku, praca na stanowisku kierowcy wymaga oczywiście, jak każda inna, zaangażowania i wysiłku. Ze swojej strony zapewniamy jednak pełne wdrożenie oraz wsparcie pracowników oddziału dla każdego kierowcy realizującego zlecenia. Pragniemy podkreślić, że od 1 października obowiązywać będzie nowy, wyższy cennik rozliczeń kierowców, który wpłynie na wzrost wynagrodzeń kierowców.
GDYBY W FIRMIE BYLO DOBRZE TO BY LUDZIE MASOWO NIE UCIEKALI NA L4, SA DNI W KTORYCH NIE MA 75% ZALOGI W DZIALE OBSLUGI KLIENTA
Firma sama jest sobie winna, ludzie są przemęczeni i przepracowani. Do tego dyrektor i koordynatorka wręcz zniechęcają do pracy swoimi pomysłami i tekstami (typu ostatni mail Pani Koordynator o extra premii - 200brutto trochę kpina na obecne czasy :D, dla osób które nie były na L4 i UŻ. Tak jakby sugerowanie, że człowiek ma wpływ na zachorowanie, chyba że chodzi im o to, żeby pracownik zajechał się w robocie będąc chorym. Te 200zł jest nie warte podejmowania wysiłku pracy w trakcie choroby
Bardzo kiepskie warunki pracy, brak możliwości pracy zdalnej (nawet częściowej), praca w weekendy, praca 8h 30min a nie 8h, przestarzały sprzęt komputerowy (na moim była przeklejana 3 razy naklejka z napisem Windows, pierwsza jest z Windows Vista czyli 12 lat), niekompetencja koordynatorów - opinia o dziale call center
Powinna być jakaś selekcja co do pracy na infolini expressu, na ten moment pracują tam osoby (usunięte przez administratora), nie umieją dogadać żadnego zlecenia na czas
Dyrektor zamiast dac ludziom godniej zarobic pokusil sie o hasla reklamowo-marketingowe o zatrudnianiu osob niepelnosprawnych oferujac im.. prace zdalna. Bardzo zenujacy krok firmy by pozyskac tania sile robocza dofinansowana z PFRON (dofinansowanie siega 70% kosztow), nie ma w tym za grosz dobrej woli. Szukanie oszczednosci wszedzie.
Potwierdzam, express woli zatrudnić nowe osoby niż dać podwyżki wieloletnim pracownikiem, co całą wiedzę dotyczącą działania wypożyczalni mają w jednym palcu. Przychodzą nowi pracownicy i wielkie zdziwienie, że jest wieczny (usunięte przez administratora) nikt nic nie ogarnia, pełno reklamacji i odmów..
Zeby praca zaczela na nowo byc efektywna i sprawna nalezy zaprzegnac do pracy zasoby ludzkie - w tym wypadku m.in przyslowiowe akwarium. Akwarium zbija baki i tylko wymysla jak by tu ulepszyc cos, co z dnia na dzien wymyka sie komukolwiek spod kontroli. Moze by tak pologowac sie do systemow i zaczac pracowac tak jak szeregowy pracownik? Zaprzestac uwazania sie za wyjatkowa osobistosc zarabiajac raptem.. 300 zl wiecej? Aktualnie w firmie tendencja jest taka, ze na jednego szarego pracownika przypada 0,5 osoby zarzadzajacej - lider, dyrektor, koordynator. Pora zaprzestac szastania stanowiskami i pieknymi tytulami w stopce mailowej i wziac sie do roboty. Widmo strajku wisi mocno nad paroma dzialami - czy kontrahenci to zniosa i nie wypowiedza umow? Okaze sie w najblizszym czasie. (usunięte przez administratora)
Hallo express kiedy w tym (usunięte przez administratora) beda jakies podwyżki, bo chyba teraz nie wyłgacie się pandemia
Nawiązując do poprzednich informacji, przypominamy, że wszelkie szczegóły dotyczące pracy kierowców, między innymi aktualizacji cennika do rozliczeń, uwzględniającej realny czas poświęcany na realizację zleceń, przekazywane są poprzez wewnętrzny kanał komunikacji – Forum Kierowców.
I taka śpiewka jest grana od kilku miesięcy, a efektów brak, jedyne co potrafi ta "firma" to zerowanie stawek za złe przeklikanie checklisty i inne bzdury, byle nie zapłacić pracownikowi za wykonaną robotę.
Dziękujemy za opinię. Chcielibyśmy wyjaśnić sytuację w oddziale, którego dotyczą Pana zarzuty, nie posiadamy jednak Pana danych. Prosimy uprzejmie o napisanie do nas na adres: opinie@express.pl
Tak najlepiej do was napisać żebyście wiedzieli kogo zwolnić za niepochlebne opinie tak jak to miało miejsce w innych oddziałachgdzie po niby "anonimowych" ankietach koordynator wyrzucił kilku kierowców za napisanie bolesnej prawdy
Dziękujemy za opinię. Jednocześnie zapraszamy na Forum Kierowców, gdzie znajdują się najświeższe informacje dotyczące planowanych zmian oraz bieżących ustaleń
Tak jak napisał inny kierowca, to nie opinia tylko fakty. Danych oczywiście nie podam, poza tym chyba jest wyraźnie zaznaczone że już nie pracuje w tym miejscu. Mimo tego poświęciłem czas, aby przestrzec innych przed tą firmą.
A co z pracownikami etatowymi w biurach? Kiedy będą dla nich podwyżki w końcu?
Najgorsza praca jaką sie spotkałem a pracowałem w okołu 30 róznych firmach , praca jest ogólnie dla tych którzy chca być (usunięte przez administratora) Tutaj odpisuja, że przepraszaja i obiecuja poprawe - to jest smiechu warte, nie zrobia nic, z roku na rok jest coraz gorzej, pracowałem tu 4 lata, nie osiagnałem nic i nie dostałem podwyżki nawet o 1 grosz a nawet lepiej, obniżono mi pensje. Bylem mobilnym doradcą czyli klientem i wszystkimi stanowiskami które są w tej firmie , praca po 10-12h , pensje otrzymujesz jedynie za 5h w dodatku ta pensja jest smiechu warta.
Pracowałem w expressie na infolinii technicznej. Bywaly dni, ze nie było czasu aby spokojnie zjeść lunch. No bo jak tu zjeść jeśli telefon za telefonem a w pracy 2,3 max 4 osoby na na zmianę. ( zwłaszcza na popołudniu) mnóstwo telefonu, po pracy wychodziło się z pękająca głową! Do plusów na pewno należy młody team chociaż niestety niektórzy obrabiali (usunięte przez administratora) większości osób w teamie.. Jeśli chodzi o Akwarium to niestety jedna osoba nie nadawała się na to stanowisko, lepiej nie było sensu iść do niej z jakimś problemem bo odpowiadała od niechcenia coś pod nosem. Praca dobra na start, max 1 rok. Prawdziwa szkoła życia.. marne zarobki. Marne szanse na awans. Nocki.. najlepszy dzień w moim życiu to dzień kiedy w końcu się zwolniłem i nie musiałem uczestniczyć dłużej w tym cyrku. Kuchnia mała zazwyczaj zajęta, trzeba było jeść przy biurku..chcesz iść do kibla? Musisz się pauzować i szybko wracać bo zaraz rybka z akwarium wypłynie aby sprawdzić czemu nie jesteś zalogowany. Szkolenia wyglądają tak- siedzisz przy kimś i słuchasz jego rozmów po czym za kilka dni jesteś rzucony na głęboka wodę. Szczerze nie polecam.
Dziękujemy za opinię. Przypominamy ponownie, że na bieżąco analizujemy wszystkie uwagi, wyciągamy wnioski i, w trosce o zadowolenie pracowników, sukcesywnie wprowadzamy zmiany. Obecnie, wykorzystując nowe profesjonalne materiały szkoleniowe, zmieniliśmy sposób prowadzenia szkoleń. Przedstawiamy pracownikom kompleksowy materiał, po każdym module wykonujemy testy wiedzy, a koniec szkolenia wieńczy egzamin potwierdzający, czy pracownik nabył odpowiednią wiedzę. Zmianie uległ również system awansowania pracowników. Zapewniamy, że kadra zarządzająca - gruntownie przeszkolona w zakresie podstaw zarządzania ludźmi - dba o komfort pracy swoich zespołów i opisane sytuacje nie występują. Życzymy dużo satysfakcji na nowej zawodowej ścieżce.
„ Obecnie, wykorzystując nowe profesjonalne materiały szkoleniowe, zmieniliśmy sposób prowadzenia szkoleń. Przedstawiamy pracownikom kompleksowy materiał, po każdym module wykonujemy testy wiedzy, a koniec szkolenia wieńczy egzamin potwierdzający, czy pracownik nabył odpowiednią wiedzę” - na infolinii nie ma czegoś takiego wprowadzonego ;)
Hahaha, pracowalam tam kilka lat temu i taki postep, ze absolutnie nic sie nie zmienilo. Wlacznie z dwiema wiecznie obrazonymi matronami za akwarium :)
(usunięte przez administratora). Od roku są obiecywane podwyżki, restrukturyzacja, wielka zmiany... I oczywiście nic z tego. Mieli być doceniani pracownicy zaangażowani, znający się na swojej pracy. Nic z tego nie ma miejsce, (usunięte przez administratora).(usunięte przez administratora)Pracownicy są sfrustrowani, nawałem pracy, kiepskim sprzętem (niektórzy od ponad roku nie ma pakietu office, bo firmie szkoda kasy), oraz regularnymi problemami z wypłatami. Nasza cudowna firma nie wystawia pasków z wypłaty, bo nie muszą i ich średniowieczny system ich nie generuje. Z cudem graniczy aby coś wyjaśnić. Inną sprawą jest pomoc ze strony liderów, o ile kilka osób stara się i zna się na swojej robocie to dwójka to kompletna porażka. Awansowani z przypadku. Jednym słowem jeśli szukasz pracy z jasnymi zasadami, kompetentną kadrą kierowniczą (usunięte przez administratora)szukaj gdzie indziej. Jeśli szukasz pracy na normalnie działającym sprzęcie, tu jej nie znajdziesz. Jeśli natomiast lubisz walczyć z wiatrakami, gdzie Twoje zaangażowanie nie jest doceniane, gdzie będą Ci ściemniać i wodzić za nos to witamy Express/Holding 1.
Od kilku dni walczę o to żeby firma wystawiła na mnie fakturę. Jakiś straszny problem mają. Ciągle czytam, że zostanie przesłana na maila i cisza.... Nic . Druga sprawa to dalej mam zablokowaną sumę depozytu w banku. Ciekawe kiedy ktoś łaskawie wyśle mi fakturę i odblokuje depozyt???? Reszta, czyli podstawienie i zwrot auta ok.
Dziękujemy za informację. Ponieważ nie posiadamy danych kontaktowych pozwalających na szybkie zweryfikowanie i wyjaśnienie opisanej sytuacji, a bardzo nam na tym zależy, uprzejmie prosimy o podanie numeru rezerwacji na adres opinie@express.pl
Portal na którym umieszczam ten komentarz to dla Firmy Express wystarczające źródło, żeby podnosić stawki kierowcom, tym samym zapominając o etatowych pracownikach biurowych. Kierowca pracujący na umowie zlecenie, przy dobrych chęciach zarabia dużo więcej niż niejeden doświadczony pracownik etatowy. Śmiało można powiedzieć, że warunki pracy kierowcy są dużo lepsze niż pracownika pracującego w biurze. (a do biura to niby awans)..niestety tak nie jest. Prezesi zapominają jak ważna jest cała organizacja pracy kierowców oraz jej koordynowanie na późniejszych etapach. Przykro jest przyznać, ale pracownicy hipermarketów zarabiają więcej, niż pracownik Firmy Express z ładnym podpisem pod nazwiskiem. Stawki które nie zmieniły się od dawna są poniżej normy i w porównaniu do podobnych stanowisk w innych firmach są po prostu śmieszne.
Owszem, kierowca jest w stanie zarobić dużo więcej niż pracownik biurowy i to jeszcze na śmieciówce. Różnica jedynie polega na tym, że biurowy pracuje na etat, a kierowca często wyrabia nawet 2 etaty przy dużej dostępności i braku kierowców w każdym oddziale. Chyba stąd bierze się ta różnica w wynagrodzeniu...
Nie wprowadzaj ludzi w błąd. Póki co żadnej podwyżki nie ma i pewnie nigdy się nie doczekamy. Firma sprytnie wzięła się za temat podwyżek a jej planowane zmiany tak naprawdę obniżają wynagrodzenie. I nie porównuj pracy pracownika biurowego do kierowcy. Siedzisz sobie wygodnie na fotelu, masz czas na przerwę śniadaniowa, obiad po pracy wyjście na siłownię, basen, spotkanie z rodziną, przyjaciółmi. Kierowca zarobi więcej zgoda ale robiąc 2 etaty kosztem zdrowia.
Praca biurowa w Expressie ma wiele plusów począwszy od młodego zespołu, fajnych ludzi i pracy w ciekawej branży. Na plus pakiet medyczny oraz benefity w postaci karty multisport. Niestety, nie samą atmosferą człowiek żyje i na pewnym etapie nie widać dalszych perspektyw szczególnie pod względem finansowym. Firma kompletnie nie dba o rozwój w tej sferze, doświadczeni etatowi pracownicy nie są doceniani o czym świadczy coraz większa liczba odejść i osób szukających innych rozwiązań. Staż pracy się nie liczy, brak systemu premiowego który mógłby działać napędowo. Express chwali się dobrą i stabilną post pandemiczną sytuacją finansową ale ma się to nijak do wynagrodzeń. Na początek swojej zawodowej ścieżki można polecić natomiast dłuższe „zasiedzenie” traci sens
Nie polecam wypożyczalni tragedia. Wypożyczają auta zepsute i tylko człowiek zamiast pracować musi się martwić co chwile o samochód . A infolinia przejmuje sprawę pięknie bo złego słowa powiedzieć nie mogę . Ale człowiek jedzie do serwisu i powiedzą w serwisie ze wymyślam .
Bardzo nam przykro z powodu opisanego doświadczenia. Chcielibyśmy dowiedzieć się więcej na ten temat i wyjaśnić zasygnalizowaną sytuację i . Prosimy uprzejmie o kontakt na adres: opinie@express.pl
Praca w Expresie w ostatnich miesiącach jest niestety nieprzewidywalna i bardzo frustrująca, co rusz wymyślane są nowe zasady, które utrudniają wszystkim życie. Zapowiadane zmiany, mające wyrównać wynagrodzenia przynajmniej do poziomu minimalnej stawki godzinowej, często nieosiągalnej w tej firmie dla kogoś bez statusu studenta, jak na razie nie przyniosły rezultatów. Ponadto, rozliczanie czasu pracy to jest jakaś kpina, wracając z wydania lub jadąc na zwrot wg expresu nie jesteśmy w pracy tylko mamy czas wolny. Właśnie w ten prosty sposób Express omija prawo, narzucające minimalną stawkę na poziomie 18,30 brutto, ponieważ tylko około połowy realnego czasu pracy jest liczone do wynagrodzenia. Mam nadzieję że nadejdą wreszcie odgórne zmiany, które sprawią, że firma zacznie wreszcie poczuwać się do jakiejś odpowiedzialności wobec pracowników i ich wynagrodzeń.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Express Car Rental?
Zobacz opinie na temat firmy Express Car Rental tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 83.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Express Car Rental?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 68, z czego 11 to opinie pozytywne, 42 to opinie negatywne, a 15 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!