TOTALNA LIPA I KATASTROFA!!!!!!!!! Wpłaciłem pieniądze 17 lipca 2TYS. i anulowałem transakcje, na e-meila dostałem zawiadomienie że od 3-10 roboczych będę miał zwrot pieniędzy. 30 lipca kontrolnie zadzwoniłem przełączyli mnie do działu, gdzie zajmują się płatnościami internetowymi. Powiedzieli że jak do wtorku 4-08-2020 nie dostanę zwrotu pieniędzy, to mam w środę 5-08-2020 zadzwonić, więc dzwonię znów mnie przełączyli do płatności internetowej, tutaj nie ogarnęli tematu, więc przełączyli mnie jeszcze wyżej no i tutaj .............?????? Tak naprawdę nic nie wiem powiedzieli że w ciągu 72 godzin mam dostać coś na e-maila......co?????tego nie wiem, wiem tylko że mam z powrotem zadzwonić. Kiedy zadawałem pytanie kiedy otrzymam pieniądze to tłumaczka mówiła, że wszystko konsultant mi powiedział że inny dział się tym zajmuje co najważniejsze jeszcze wyższy!!!!!! Pytanie kilkakrotnie ponowiłem kiedy zwrot pieniędzy, ta sama odpowiedź wszystko na e-meilu, aż w końcu jak (usunięte przez administratora) ROZŁĄCZYŁ SIĘ, OCZYWIŚCIE TŁUMACZKA TEŻ SIĘ ROZŁĄCZYŁA Pozwoliłem sobie na ten wpis bo minęło 10 dni roboczych i pieniędzy nie otrzymałem, dalej trzeba dzwonić i prosić się o swoje. Wszystko telefonicznie nie mają w Polsce żadnej głównej placówki. Poczekam jeszcze tydzień dwa i chyba trzeba będzie zgłosić sprawę do prokuratury. Pierwsza taka transakcja moja przez tą firmę i totalna klapa. Pocieszające jest chyba to że nie 20 tysięcy lub więcej. To jest jakbym wpłacił pieniądze do banku i nie mógł z nich korzystać, tak ja to rozumuje. PRZYSZŁYM KLIENTOM ODRADZAM, MOŻE JA MAM TAKIEGO PECHA
Niestety. To nieuczciwa firma żerująca na taniej sile roboczej zwłaszcza w USA. Za lekko niższe opłaty za wysyłkę kasy niż w western union często płaci się utrata swoich pieniędzy. Znam sytuację od kuchni więc mogę się wypowiedzieć. Lepiej iść do Western Union
Pan moze uzywac tego linku : https://securefiletransfer.moneygram.com/mail?to=CustomerService@moneygram.com&_ga=2.47904551.1875952793.1605342373-205916251.1605342373
Transaction Due Diligence : - Niekompetentnych supervisorow, ktorym brak nie tylko wiedzy merytorycznej w zakresie pracy zespolu, ktorym "zarzadzaja" ale rowniez miekkich kompetencji potrzebnych do wspolpracy z ludzmi. Czesc kadry jest mloda i zachlysnieta sama soba (niektorzy jeszcze niedawno sami byli specjalistami o czym skutecznie zapimnieli)lub zainteresowana swoimi wynikami a nie atmosfera w zespole i samopoczuciem pracownikow. Jest kilka wyjatkow ale niestety tylko kilka.. - Brak szacunku dla pracownika - opryskliwe traktowanie i ciagle narzekanie ze wyniki sa slabe nawet jak sa dobre - Podzialy miedzy zespolami - brak rownego traktowania pracwnikow i faworyzacja -Awans nalezy ci sie jak tylko podlyzujesz supervisorow - bardzo slabe Talent Acquisition albo ich brak - Brak sciezek rozwoju - Bardzo slabe podwyzki . -Mobbing i Mobbing i Mobbing ........ NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Potwierdzam tę opinie, jak również wypowiedź Loko i wiem z prywatnych rozmów, że wielu pracowników myśli podobnie. Jak już dość długo (2 lata) popracujesz, to znasz ludzi i otwierają się przed tobą, bo jesteście kolegami. Akurat to jest (była?) wielka zaleta pracy w tej firmie - koleżeńska, przyjazna atmosfera. I wiesz, ile ci ludzie są warci, jakie mają talenty, często wyjątkowe kwalifikacje, jakie mają problemy w pracy, że się starają (szkoda, że ci, co nimi zarządzają, zdają się o tym nie wiedzieć). Można na nich polegać, zawsze ci chętnie pomogą. Nawet mimowolnie nabieracie do siebie szacunku i zaufania. To są dość wyważone posty - i oparte na faktach, z którymi każdy w tej pracy ma styczność. Oczywiście, zdarzają się lepsze okresy kiedy panuje względny spokój (management ma akurat coś innego do roboty niż gnębić pracowników albo potrzebują pomocy i wtedy się obłudnie podlizują i starają się być mili). Wtedy można te fakty ignorować albo pomniejszać ich znaczenie - ale one przez to nie znikają. Ogólnie - są bezwzględni i nie potrafią zarządzać dobrym zespolem wykwalifikowanych pracowników, z którymi można by osiągnąć o wiele więcej, gdyby tylko traktować ich po ludzku, a nie jak galerników. Chcą osiągnąć wysoki przerób i jakość - możliwie za darmo. Nie wiedzą nawet jak motywować ludzi - więc w arsenale środków pozostaje im tylko bat - nic więcej. Srożą się wiec nieustannie... Niby proszą o opinie, ale nie potrafią słuchać i wyciągać prostych wniosków. Zero jakiegokolwiek wsparcia w trudnej pracy z (przeważnie słusznie) niezadowolonym klientem. Nie dbają o przeszkolenie pracowników. Mógłbym podać konkretne przykłady. Zero empatii dla klienta. Jedyna ich zaleta to niska cena ale co do jakości... wystarczy trochę popracować na słuchawkach, żeby wyrobić sobie zdanie na ten temat. I nie należy im wierzyć, kiedy obłudnie się uśmiechają i udają życzliwych, że naprawdę tak wyjątkowo się troszczą o pracownika (i klienta). Mogliby przynajmniej zrezygnować z tej przewrotności, bo niektórzy prostodusznie się na to nabierają. I to już jest podłe. Nawet jak dobrze pracujesz, to nie wystarczy i nikt tego nie doceni i nie podziękuje i twoje faktyczne osiągnięcia, postępy i zasługi dla firmy zupełnie się nie liczą. Natomiast skrzętnie zbierają dokumentację dotyczącą błędów - a nie ma nikogo, kto by ich nie popełniał, zwłaszcza, że co chwila wprowadzają nowe, absurdalne reguły. Bo najłatwiej jest zepchnąć cala odpowiedzialność na pracownika - nawet zepsuty komputer. Na każdej zmianie toczy się wyścig kto pierwszy się zaloguje do sprawnego komputera. Powoduje to dodatkowy chaos i opóźnienia w pracy ale mimo próby rozwiązania tego 'problemu', z którym mogłoby sobie poradzić pięcioletnie dziecko, nic się nie zmieniło w tej kwestii od początku ich działalności w Polsce. Jedyny pozytyw to koledzy - życzliwi, chętni do pomocy i z poczuciem humoru. Ale na skutek systematycznego zastraszania atmosfera w pracy staje się coraz gorsza. Widać to dobrze w czasie przerw - ludzie coraz mniej uśmiechają się do siebie i coraz rzadziej odzywają. Managerowie ostatnio nie próbują już rozmawiać z pracownikami, tylko traktują ich z góry, poniżają, zastraszają i stawiają absurdalne zarzuty, kiedy (z ich winy) coś nie działa jak to sobie wymyślili na papierze. Jest tam trochę bardzo sensownych supervisorów i utalentowanych trenerów - byłoby z czego wybierać, ale niestety awansują głównie posłuszne miernoty o mentalności robota. Szkoda. Polecam tylko bardzo zdesperowanym - i tylko na krótko, zanim nie znajdziesz lepszej pracy (bądź pierwszy - nie czekaj, aż znajdziesz w skrzynce maila z "zaproszeniem" na rozmowę). Albo przynajmniej normalnej.
Zwlaszcza sa takie dwie malolaty co utworzyly sobie klubik wzajemnej adoracji i tylko poluja komu tu dobrze zrobic zeby wystrzelic w gore. Zgadzam sie w 100% jesli nie godzisz sie na lizodu...to zrobia wszystko zeby cie usadzic. Mobbing i praca bez perspektyw.
Duża rotacja, niskie zarobki i mobbing... Nie polecam
Potwierdzam i jeszcze od 1 Maja obniżka wynagrodzeń o 20% wszystkich pracowników do odwołaniania brak płatnych nadgodzin. To sobie ustalili szefowie z USA tyrasz tyle samo za 20% mniej. Po ogłoszeniu tego w firmie na mordorze ludzie zaczęli masowo składać wypowiedzenia. Niskie zarobki i słaba atmosfera
Zgadzam się mobbing i wymagają poświęcenia ale nigdy nie wynagrodzą tego , nie przyjazna matkom !! Dziewczyna odradzam !!!
Zgadzam się. Ja pracowałam w MG kilka lat temu, ale już wtedy była to firma nieprzyjazna matkom. Pracowałam w nocy mając małe dziecko. HR masakra w tej firmie. Odeszłam. Don't recommend!!
Money Gram to druga największy w Polsce firma przesyłki pieniężnej. Jest bardzo szeroki zakres w transferach w Polsce i na świecie można te firmę nazwać bardzo dobra i bez krytyczną w przesyłkach pieniężnych. Firma ta potrafi przyjąć przyjąć nawet 20 tyś $ lub euro i pobiera prowizje 2 tys. $ Ale gdy chodzi o odbiór pieniędzy to jest już czarna magia, gdyż Polski MoneyGram pocztowy może tylko wypłacić cytuje słowa na poczcie ,, Może Pan wybrać tylko 2 tys $ więcej się nie da`` Wszystko dobrze skoro potrafią przyjąć pieniądze to dlaczego nie można odebrać. Na dodatek nie potrafią wytłumaczyć gdzie można odebrać przesyłkę. (usunięte przez administratora)
Obecna pracownica. Ja mieszkam na Rakowcu więc lokalizacja mi odpowiada. Dobre przysłowie : Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma. Merytorycznie oceniam w skali 1 do 10 na 7: Plusy: - Atmosfera - Bonus tzw Merit , podwyżka w kwietniu - W IT ( praca rozwojowa , nie wiem jak w innych działach) Neutralne: - Kronos ( zgadzam się z poprzednimi opiniami i nie chodzi tu o to że trzeba być 8 godzin w pracy bo to nie podlega żadnej dyskusji , ale o to że czasami komputer zbyt długo się uruchamia więc czasami faktycznie pracę zaczynasz nie od 8.00 a od 8.07 ( wiadomo każda minuta cenna) i nie każdemu może pasować. Minusy: - Sztywna struktura organizacyjna - Brak praktycznie szkoleń potrzebnych do samodoskonalenia w pracy Podsumowanie: Jeśli lubisz pracę w fajnej atmosferze za nie koniecznie duże pieniądze to wybór należy do Was
W końcu jakieś opinie o tej firmie. Zastanawiałam się nad aplikowaniem , ale jeśli jest taki program do kontrolowania czasu to chyba poszukam innej firmy. Jakie zarobki ktoś coś ?
Firma bardzo fajna, są znacznie gorsze. Chętnie bym tam wrócił ale wyjechałem do Gdańska. Sam Kronos to nie problem. Są firmy znacznie gorsze i kompletnie nieprzyjazne w stosunku do ludzi. Są też firmy stosujace program do sprawdzania czy jesteś non stop przy komputerze. Także ponarzekajcie sobie przy kawce w kuchni jak to jest w zwyczaju w Moneygram, posiedzcie sobie jak zwykle o wiele za długo w czasie lunchu i odbijcie później w Kronosie krótszy czas na lunch jak robi to większość ustawiając alarm w komórce - mogliście trafić naprawdę o wiele gorzej.
dokładnie, kronos to nie problem o ile superwajzor jest ogarnięty, w moim dziale supek nanosił poprawki w kronosie na koniec miesiaca, jak komus brakowało godziny czy dwóch, wystarczyło sie z nim tylko wcześniej dogadać
Interesuje mnie elastyczny grafik pracy i możliwość zatrudnienia na część etatu. Piszesz, że przełożony jest wyrozumiały jeśli chodzi o czas pracy, więc ciekawi mnie czy w firmie jest taka opcja?
Pracowałam w tej firmie rok temu. Widzę po opiniach że nic się nie zmieniło. Obiektywnie mogę powiedzieć że zależy jaki dział jak w każdej firmie. Plus to ludzie w zespole , oczywiście nie wszyscy. Dział compliance w miarę ok, księgowość średnio , onboarding świetna atmosfera przynajmniej rok temu, IT pomocni chłopacy, HR&Payroll -niemile osoby , duża rotacja , co miesiąc kto inny jak przychodzisz po odbiór dokumentów, Audyt może być i recepcja też ok. Jak firma co miesiąc lub częściej daje ogłoszenia pracy na te same stanowiska to wniosek nasuwa się sam. Jedynym pozytywem w tej firmie byli ludzie z działu compliance.
Zgadzam się KRONOS , nigdy nie miałam w żadnej pracy rejestratora czasu. Śledzenie na każdym kroku.....
Czym MoneyGram International zachęcają? Jakie mają dodatki?
niczym ciekawym , ludzie odchodzą często z tej firmy. W tej firmie największy minus to jest KRONOS ( program który mierzy czas pracy : przychodzisz odklikujesz się i od tego 8 h wliczone 15 minut przerwy jak przedluzysz przerwe to siedzisz tyle az bedzie 8 h) nie polecam tej firmy, beznadziejna lokalizacja i nic interesujacego.
@iwona W dzisiejszych czasach dużo firm ma rejestrator czasu pracy. A jak klarują się zarobki w MoneyGram ? Odpowiesz mi?
Bardzo duża rotacja w tej firmie. Atmosfera beznadziejna , w zwiazku z tym ze jestem samotna matką to bym juz po okresie probnym zrezygnowala z tej firmy. ( Przelozeni to dzieciaki po 30stce z glowa w chmurach- absolutnie nie potrafiacy zarzadzac zespolem). Lokalizacja - bardzo srednia , dojazd tez sredni.
Jestem bardzo nie zadowolona z tej firmy ,jako przekazy pieniężne nie powinni się wtrącać ile i komu się przekazuje pieniądze to sprawa każdego z osobna chcę to wysyłam i tyla .A nie zadaje się głupie pytania nikomu nie polecę tej formy przekazu poprzez MoneyGram są do (usunięte przez administratora)
A jak do jasnej Anielci mają przekazać pieniądze nie wiedząc ile i komu? Trochę myślenia please.
Oceniamy firme według siebie. Słaby pracownik tak będzie oceniał firmę! A firma jest ok!!!
Powiedział co wiedział .Zarabiasz kokosy czy jako potulny pracownik z Polski wykonujesz wszystkie polecenia od A do Z przez Amerykańców ????
Dzień dobry.Co mi się nie podoba to że jeżeli pracownik zajmujący się wysyłką popełnił błąd w druku. A my klienci mamy ponosić konsekwencje. Dużo osób starszych wysyła pieniądze do rodziny. Ale nie dowidzą albo zle słyszą. Tak było z moja mama,zle słyszy a ta pani połączyła ja z money gram i osoba zadawała jej pytania. Mama nie wszystko dosłyszała a kto inny nie mógł powtarzać jej pytań żeby mogła odpowiedzieć. Ale widocznie zrozumieli i zwrócili pieniądze ale już wysłać je nie mogła. Tak samo było z mojej siostry córką wysłała pieniądze i pani wpisała na odwrót tam gdzie imię nazwisko i nie wypłacili pieniędzy, bo jeszcze spisując z dowodu zle spisała jej nazwisko,a była z małymi dziećmi i się rozpraszała. poszła po zwrot pieniędzy ale jak zwykle są komplikacje,wypytywanie o dana osobę Az się rozpłakała że nie może odebrać swoich pieniędzy które zarobiła pracując w handlu.Wiadomo że nikt nikogo nie naciąga. I wysyłając pieniądze wiemy do kogo je wysyłamy. A Money gram niestety to utrudnia zamiast ułatwiać. Mimo wszystko dalej polecam znajomym żeby wysyłali przez waszą firmę pieniądze .Powinniście być bardziej wyrozumiali dla klientów,bo nikt nikogo nie naciąga . i dużo osób nie rozumie zadawanych pytań.
Siedzę w MGI od 4 miesięcy i nie jestem zadowolony. Ludzie wchodzą smutni i bez entuzjazmu. Każdy przejaw inicjatywy zostaje zgaszony w zarodku. Kadra bez wiedzy i za młoda na wiedzę, więc poruszają się tylko po swoim poletku. Totalny brak motywacji i odreagowania. Chillout room to stół do mini pingponga i parę puf do siedzenia. Kasa jest zupełnie niewspółmierna do wykonywanych obowiązków. Totalnym kretyństwem jest pobieranie materiałów piśmienniczych z recepcji. Porażka! Plusem są świetnie wyposażone kuchnie i wysoka kultura ekipy sprzątającej oraz recepcji, która siedzi w tych samych godzinach co wszyscy (24h). No poza jednym trolikiem, który ma zawsze głupkowaty wyraz twarzy i udaje zabawnego.
Loco, skoro nie rozumiesz procedury pobierania materiałów z recepcji znaczy utwierdza fakt iż ten pracodawca zatrudnia myślących inaczej, stadem owiec łatwiej będzie kierować.... A pracodawca, cóż nie ma doskonałego jeśli chodzi o taki kaliber, to jest korporacja, złożony system a nie mały lokalny business z kilkoma pracownikami.
A jaki " kochliwe" baby,nieważne żonaty,dzieciaty dla awansu albo "zmiany" kocha takiego na umór. Anno domini 2018.:)
Witam, Mam pytanie odnośnie znajomości języka angielskiego na stanowisku Customer Care Support. W ogłoszeniu o pracę nie ma zawartej tej informacji. Ogłoszenie jest wystawione w języku angielskim, ale nie wiem na jakim poziomie należy posługiwać się tym językiem. Czy jest ustalony jakiś najmniejszy poziom w firmie? Np. B2, C1 ? Wiem, że to firma międzynarodowa co automatycznie wiąże się z koniecznością znajomości języków obcych, ale mimo wszystko prosiłabym o odpowiedź.
@Janusz Polskosci, czy opierasz się tylko na pogłoskach na temat sytuacji w MoneyGram International, czy może dysponujesz potwierdzonymi informacjami odnośnie do tej firmy? Jeżeli wiesz coś zgodnego z prawdą w kwestii tego miejsca pracy, to proszę Cię o wypowiedź na tym forum.
Podobno w MG zle sie dzieje? Prawda to?
W trakcie poszukiwań informacji o MoneyGram International natknęłam się na aktualnie prowadzone rekrutacje w tej firmie. Do warszawskiego jej oddziału poszukiwany jest m.in. business analyst i regional compliance officer. Zdecydował się ktoś z Was, zaglądających na to forum, na złożenie CV na któreś z tych stanowisk? Może jesteście już w trakcie procesu rekrutacyjnego? Zachęcam do wypowiedzi na ten temat.
Jaka jest przyczyna takiego milczenia na forum?
Serdecznie odradzam prace w tym strasznym miejscu.
MASAKRA! SLABO SLABO I JESZCZE RAZ SLABO, juz chyba gorzej byc nie moze supervisorem np QA czy COMPLAINTS sa osoby bez wyksztalcenia przygotowania i 0 w glowie nie mowiac juz o menadzerach.... odradzam.
Skorzystałem tylko jeden raz z usług przesyłania pieniędzy i nigdy wiecej!!!!!!To czysty parabank bez możliwości kontakt bądź pomocy.Banda zlodziej w bialych rękawiczkach...Dodam tylko że zaginął przekaz na 2 tyś $...
Niestety, teraz przerabiam podobną sytuację. Tzw. system wykazał, że pieniądze zostały podjęte. Przekaz był imienny, a ja pieniędzy nie podjęłem. Jeżeli w najbliższym czasie nie wyprostują sprawy, zgłoszę ją do prokuratury. Wcześnie polecono mi telefonować do Nikaragui....
@gość dzięki za opinie. Na pewno dla wielu osób te warunki wyglądają całkiem zachęcająco. A jaki charakter miała umowa? Czy była to umowa o pracę, czy jednak zlecenie? Można próbować negocjować warunki zatrudnienia w MoneyGram International?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w MoneyGram International?
Zobacz opinie na temat firmy MoneyGram International tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 23.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w MoneyGram International?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 21, z czego 5 to opinie pozytywne, 13 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy MoneyGram International?
Kandydaci do pracy w MoneyGram International napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.