Opinie o MoneyGram International w Warszawa

Poniżej zobaczysz opinie byłych i obecnych pracowników o firmie MoneyGram International, jak również Klientów firmy. Znajdziesz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w MoneyGram International o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o MoneyGram International w Warszawa

wow

wow what a total destruction, seriously this company sucks for 100%. Why recruitment team is so awful? do you really think that 2000 net is enough alongside with the knowledge of additional languages? No, I don't think so. First recruiter asks you about the money then they promise to get back as you seem to be a suitable candidate. Later on, you find out that there are much cheaper ones. Well, good lukc with that, some good manners are required here. Not recomeMnding this company. Moreover, my friend still works there in finance section and he claims all of the above people previously stated: mobbing, 20% cut from your salary, ticking clock for full 8 hrs. well, don't let the door hit you on a way out

Pracownik 123

Transaction Due Diligence : - Niekompetentnych supervisorow, ktorym brak nie tylko wiedzy merytorycznej w zakresie pracy zespolu, ktorym "zarzadzaja" ale rowniez miekkich kompetencji potrzebnych do wspolpracy z ludzmi. Czesc kadry jest mloda i zachlysnieta sama soba (niektorzy jeszcze niedawno sami byli specjalistami o czym skutecznie zapimnieli)lub zainteresowana swoimi wynikami a nie atmosfera w zespole i samopoczuciem pracownikow. Jest kilka wyjatkow ale niestety tylko kilka.. - Brak szacunku dla pracownika - opryskliwe traktowanie i ciagle narzekanie ze wyniki sa slabe nawet jak sa dobre - Podzialy miedzy zespolami - brak rownego traktowania pracwnikow i faworyzacja -Awans nalezy ci sie jak tylko podlyzujesz supervisorow - bardzo slabe Talent Acquisition albo ich brak - Brak sciezek rozwoju - Bardzo slabe podwyzki . -Mobbing i Mobbing i Mobbing ........ NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ewa

Pracuję tu od 10 miesięcy. Najpierw w West Station przy Zachodnim, teraz przenieśliśmy się na Mordor. Minusy pracy : - Kronos ( system pracy gdzie chodzą do pracy odpalając komputer musisz się odklikać od tego liczone jest 8 godzin. Przerwa 15 minutowa tylko wliczona w czas pracy żenada.nikt nie informował mnie na rozmowie rekrutacyjnej o takim programie po prostu Amerykanie czegoś takiego nie mają ale wiadomo Polaków jako tanią siłę roboczą muszą kontrolować na wszelkie sposoby) - brak jakichkolwiek szkoleń to duży minus. - lokalizacja jak ktoś dojeżdża skm.com to jest tragiczne bo jak wiadomo Warszawa Służewiec beznadziejny przystanek kolejowy zresztą autobusem czy tramwajem też jest beznadziejny dojazd. Nie polecam

Compliance Analyst III Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 54 dni.
Były pracownik
 Pytanie

Firma kompletnie nieprzygotowana do zdalnego onboardingu - musiałem jechać do Warszawy (na swój koszt oczywiście) tylko po to, żeby odebrać laptopa i podpisać dokumenty. To samo z offboardingiem - dostałem obiegówkę w pdf, na której kazano mi zebrać podpisy. W ogóle nie uwzględniali tego, że mieszkam daleko od Warszawy i miałem być zatrudniony do 100% zdalnej pracy. Dowiedzieć się czegoś od HR czy Payroll graniczy z cudem - ignorują tickety i maile. Środowisko IT - tragedia. Przestarzałe, niefunkcjonalne systemy, multum aplikacji, software zupełnie niedostosowany do procesów. Organizacja i kultura pracy - żenada. Zostałem zatrudniony do procesu, którego żywotność potrwała 2 miesiące, przez kolejne 2 miesiące zdążyłem przerobić jeszcze 2 inne procesy. Szkolenia robione przez ludzi z łapanki, którzy nie mieli na nie żadnego pomysłu i żadnych materiałów. Zespół sam musiał ustalać, jak właściwie ma wykonywać swoje zadania - głównie dzięki zwrotom od QA. Praca teamleadera polegała głównie na uczestniczeniu w spotkaniach. Brak jakiegokolwiek coachingu, mentoringu, propozycji rozwojowej. Awans praktycznie niemożliwy powyżej pewnego pułapu, co najwyżej w grę wchodziła zmiana działu. Targety wyznaczane na zasadzie "to od dziś robicie 15" (albo 20) - bez jakieś refleksji nad tym, jaki target jest wykonalny dla przeciętnego pracownika itd. Podejście na zasadzie "target to minimum" (czyli jak zrobiłem target, to mam robić dalej, a nie wyłączyć komputer). Jakaś nagroda za przekroczenie targetu? Oczywiście nie, co najwyżej premia roczna przyznawana na zasadach całkowitej uznaniowości. Generalnie nie polecam, w dzisiejszych czasach oferta pracy dla analityków AML jest na tyle szeroka, że szkoda czasu. Chyba, że ktoś ma dużą odporność psychiczną i przełknie to wszystko powyżej, bo sam monitoring transakcji może być od biedy przyjemny - po jakimś czasie robi się to na autopilocie.

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy pracodawca MoneyGram International motywuje w jakiś sposób swoich pracowników?

Ewa

Pracuję tu od 10 miesięcy. Najpierw w West Station przy Zachodnim, teraz przenieśliśmy się na Mordor. Minusy pracy : - Kronos ( system pracy gdzie chodzą do pracy odpalając komputer musisz się odklikać od tego liczone jest 8 godzin. Przerwa 15 minutowa tylko wliczona w czas pracy żenada.nikt nie informował mnie na rozmowie rekrutacyjnej o takim programie po prostu Amerykanie czegoś takiego nie mają ale wiadomo Polaków jako tanią siłę roboczą muszą kontrolować na wszelkie sposoby) - brak jakichkolwiek szkoleń to duży minus. - lokalizacja jak ktoś dojeżdża skm.com to jest tragiczne bo jak wiadomo Warszawa Służewiec beznadziejny przystanek kolejowy zresztą autobusem czy tramwajem też jest beznadziejny dojazd. Nie polecam

Ytr
@Ewa

Akurat 15 min to wynika z prawa pracy. Oczywiście jak pracodawca zatrudnia na 8 godzin, to oczywiście jak chce to sprawdzić to już wyzyskiwacz. Pewnie fajnie by było pracować 6 godzin i brać pełną kasę. A i nie znam tej firmy, więc mogę się mylić. Ale w mojej firmie po wprowadzeniu sprawdzania czasu pracy okazało się, że część osób pracuje lekko powyżej 6 godzin. Najczęściej to były osoby narzekające jaka to firma jest beznadziejna. Tak mi się skojarzyło:) powtarzam nie znam firmy.

1
Do Ytr
@Ytr

Pewnie HR ????

buddy
Pracownik
@Ewa

mozesz miec 30mn na lunch, nawet 45mn, ale wiec trzeba punch out po 8.30 godzin ;-)

tara Nowy wpis
Kandydat
@Ytr

co godzinę przysługuje również 5 min na odpoczynek dla oczu, czyli mamy już 8*5 + 15 = 55 minut przerwy. Potrzeby fizjologiczne wliczają się w czas pracy, i nie można na nie przeznaczać przerwy. Więc tak - realnie, każdy pracuje po blisko 6-7h w ciągu 8h pracy.

Pytanie
 Pytanie

Czy firma MoneyGram International w całości finansuje szkolenia dla pracowników?

Były pracownik Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie
@Pytanie

Jakie szkolenia? Dla zwykłych pracowników są szkolenia online z przepisów AML, ale bym za bardzo nie nazwał tego jakimiś szczególnymi szkoleniami, a po prostu wymogami. Często pracownik nie ma szkoleń w przygotowaniu do pracy nawet, bo procesy zmieniają się co poniedziałek. Obecnie może jest z tym lepiej. Druga i bardzo istotna sprawa: są zapowiadane szkolenia dla topowych pracowników z wysokimi stanowiskami. Dla przeciętnego nie ma nic.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Rozmowę kwalifikacyjną w MoneyGram International masz już za sobą? Jak oceniasz konieczność przygotowania się do spotkania? Czy pracodawca zwraca szczególną uwagę na konkretne aspekty profilu kandydata na stanowisko Customer Advocate - Customer Service Representative - multiple openings?
gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Były pracownik
Były pracownik

Co na minus: - Kronos - management, zupełnie bez doświadczenia, wyczucia, pomysłu itd. - ludzie literalnie przeszkadzają ci w wykonywaniu pracy np. głośno rozmawiając, plując się do siebie o coś itd. - nieuczciwość - doświadczenie w tej firmie 4 lata nie daje nic w stosunku do trafienia na lepszy dział gdzie po znajomości dostaje się awans - plotki, chaos, nagadywanie i jeśli masz pecha to (usunięte przez administratora) - jeśli pracujesz na popołudniową lub nocną zmianę to światło w officie, które bije ci w oczy - niedopracowane procesy i ogólnie konfuzje doprowadzają do utraty kasy na koniec miesąca - szefostwo bez umiejetności komunikacji co wprowadza w błąd, co kończy się tym co wyżej - słaba komunikacja między działami, szczególnie payroll, hr Na plus: - ludzie są czasami przyjaźni i miło z nimi pogadać, ale zależy na kogo trafisz. Można poznać ciekawe osoby - możliwość współpracy z ludźmi z innych krajów w MoneyGram i w komunikacji z klientami/agentami

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Były pracownik

chodzi oczywiśćie o zachowania antypracownicze czyli tzw. mo--bb--ing.(usunięte przez administratora)

gość

Mój mąż pracował tam ponad rok. Nie wiem dokładnie na czym polegała jego praca ale było coś na za zasadzie sprawdzania czy przelewane pieniądze nie pochodzą z "prania" mówiąc potocznie. Fakt, godziny nocne przede wszystkim ale miał to na umowie i na to się zgodził na koniec miesiąca na koncie było min 3.500 w dodatkowymi godziani i bonusami nawet 4.200. Wg mnie duża wypłata. Kończąc prace w nocy zawsze miał płatną przez firmę taksówkę. Wypłata zawsze była na czas. Za miesiąc wraca z Portugalii i ma nadzieję że go przyjmą. Opieka medyczna też jest.

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zarowka
Były pracownik
@gość

wez sie nie osmieszaj zono Daniela portugalczyka.pracowalam razem z nim i nie bylo zadnych taksowek po nocnej zmianie lub jak sie wracalo po 22.30 do domu.a wyplaty na czas to chyba powinien byc standard to jest zapisane w umowie. w umowie NIE BYLO ZAPISANYCH NOCNYCH ZMIAN dlatego wielu ludzi stamtad odchodzi w podskokach.mobbing i slabe warunki pracy i placy

Pytanie
 Pytanie

Czy całe wynagrodzenie wpływa na konto, czy jest to w jakiś sposób rozdzielane w MoneyGram International?

Bing
Pracownik
 Rekomendacja
@Pytanie

Zawsze jest.

Katarzyna
@Bing

Rozumiem więc, że nie zdarzają się żadne opóźnienia wypłat. Zgadza się? Jest to bardzo ważna kwestia by nie trzeba było się o wynagrodzenie upominać. Wnioskuje, że jesteś pracownikiem firmy skoro się tu wypowiadasz. Może dałbyś mi znać jak Ci się pracuje w firmie?

Gustaw

Znalazłem w internecie informacje, że firma w Polsce jest w likwidacji. Wiecie coś o tym?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
buddy
Pracownik
@Gustaw

taaaaak od wielu lat jest taka informacja. Ale jeszcze tu pracujemy !

Pytanie
 Pytanie

Co wchodzi w socjal MoneyGram International?

Zizi
@Pytanie

Tylko Luxmed i Multisport , od którego co kiedy odciągane jest około 86 zł z wynagrodzenia. Więc to żaden socjal. Niska placa i zgodnie z przedmówca obniżyli wszystkim o 20% zarobki

buddy
Pracownik
@Pytanie

+ MGI prowadzi dodatkowi emerytury konto 3% wynagrodzenia

wow

wow what a total destruction, seriously this company sucks for 100%. Why recruitment team is so awful? do you really think that 2000 net is enough alongside with the knowledge of additional languages? No, I don't think so. First recruiter asks you about the money then they promise to get back as you seem to be a suitable candidate. Later on, you find out that there are much cheaper ones. Well, good lukc with that, some good manners are required here. Not recomeMnding this company. Moreover, my friend still works there in finance section and he claims all of the above people previously stated: mobbing, 20% cut from your salary, ticking clock for full 8 hrs. well, don't let the door hit you on a way out

buddy
Pracownik
 Pytanie
@wow

recruitment team : 2000 net for how many hours? language skills = 1,000zl in addition to your salary 20% salary cut : true : they announced it in May effective in June - MGI HR also wrote, the 20% cut is not mandatory bu could be helpful in this uncertain time. Also HR wrote, employees will get money back once the company will have a better visibility in growth, costs and market. And MoneyGram gave the money back in October. Clicktok : true, you punch in/out in order to count your 8 hours but also your overtime. And you get your OT back within the same month. It is painful to do this administrative stuff, but fair regarding the OT you may do Homeoffice : In normal time, you could have one day in home office depending on your department. As Covid19 crisis is still here, MoneyGram informs employees that remote work will last until June 2021 as kids and parents already have their habits of working/studying at home. So WOW, you can have an negative opinion on a company/someone, but you have to be honest and check the facts before writing something out of its contexts

Rybson
Klient
 Pytanie

TOTALNA LIPA I KATASTROFA!!!!!!!!! Wpłaciłem pieniądze 17 lipca 2TYS. i anulowałem transakcje, na e-meila dostałem zawiadomienie że od 3-10 roboczych będę miał zwrot pieniędzy. 30 lipca kontrolnie zadzwoniłem przełączyli mnie do działu, gdzie zajmują się płatnościami internetowymi. Powiedzieli że jak do wtorku 4-08-2020 nie dostanę zwrotu pieniędzy, to mam w środę 5-08-2020 zadzwonić, więc dzwonię znów mnie przełączyli do płatności internetowej, tutaj nie ogarnęli tematu, więc przełączyli mnie jeszcze wyżej no i tutaj .............?????? Tak naprawdę nic nie wiem powiedzieli że w ciągu 72 godzin mam dostać coś na e-maila......co?????tego nie wiem, wiem tylko że mam z powrotem zadzwonić. Kiedy zadawałem pytanie kiedy otrzymam pieniądze to tłumaczka mówiła, że wszystko konsultant mi powiedział że inny dział się tym zajmuje co najważniejsze jeszcze wyższy!!!!!! Pytanie kilkakrotnie ponowiłem kiedy zwrot pieniędzy, ta sama odpowiedź wszystko na e-meilu, aż w końcu jak (usunięte przez administratora) ROZŁĄCZYŁ SIĘ, OCZYWIŚCIE TŁUMACZKA TEŻ SIĘ ROZŁĄCZYŁA Pozwoliłem sobie na ten wpis bo minęło 10 dni roboczych i pieniędzy nie otrzymałem, dalej trzeba dzwonić i prosić się o swoje. Wszystko telefonicznie nie mają w Polsce żadnej głównej placówki. Poczekam jeszcze tydzień dwa i chyba trzeba będzie zgłosić sprawę do prokuratury. Pierwsza taka transakcja moja przez tą firmę i totalna klapa. Pocieszające jest chyba to że nie 20 tysięcy lub więcej. To jest jakbym wpłacił pieniądze do banku i nie mógł z nich korzystać, tak ja to rozumuje. PRZYSZŁYM KLIENTOM ODRADZAM, MOŻE JA MAM TAKIEGO PECHA

Rex
Były pracownik
@Rybson

Niestety. To nieuczciwa firma żerująca na taniej sile roboczej zwłaszcza w USA. Za lekko niższe opłaty za wysyłkę kasy niż w western union często płaci się utrata swoich pieniędzy. Znam sytuację od kuchni więc mogę się wypowiedzieć. Lepiej iść do Western Union

buddy
Pracownik
 Pytanie
@Rex

Jeśli znasz sytuacje od kuchni, dlaczego jeszcze tu pracujesz?

buddy
Pracownik
 Pytanie
@Rybson

Pan moze uzywac tego linku : https://securefiletransfer.moneygram.com/mail?to=CustomerService@moneygram.com&_ga=2.47904551.1875952793.1605342373-205916251.1605342373

Pracownik 123

Transaction Due Diligence : - Niekompetentnych supervisorow, ktorym brak nie tylko wiedzy merytorycznej w zakresie pracy zespolu, ktorym "zarzadzaja" ale rowniez miekkich kompetencji potrzebnych do wspolpracy z ludzmi. Czesc kadry jest mloda i zachlysnieta sama soba (niektorzy jeszcze niedawno sami byli specjalistami o czym skutecznie zapimnieli)lub zainteresowana swoimi wynikami a nie atmosfera w zespole i samopoczuciem pracownikow. Jest kilka wyjatkow ale niestety tylko kilka.. - Brak szacunku dla pracownika - opryskliwe traktowanie i ciagle narzekanie ze wyniki sa slabe nawet jak sa dobre - Podzialy miedzy zespolami - brak rownego traktowania pracwnikow i faworyzacja -Awans nalezy ci sie jak tylko podlyzujesz supervisorow - bardzo slabe Talent Acquisition albo ich brak - Brak sciezek rozwoju - Bardzo slabe podwyzki . -Mobbing i Mobbing i Mobbing ........ NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
moneysram
@Pracownik 123

Potwierdzam tę opinie, jak również wypowiedź Loko i wiem z prywatnych rozmów, że wielu pracowników myśli podobnie. Jak już dość długo (2 lata) popracujesz, to znasz ludzi i otwierają się przed tobą, bo jesteście kolegami. Akurat to jest (była?) wielka zaleta pracy w tej firmie - koleżeńska, przyjazna atmosfera. I wiesz, ile ci ludzie są warci, jakie mają talenty, często wyjątkowe kwalifikacje, jakie mają problemy w pracy, że się starają (szkoda, że ci, co nimi zarządzają, zdają się o tym nie wiedzieć). Można na nich polegać, zawsze ci chętnie pomogą. Nawet mimowolnie nabieracie do siebie szacunku i zaufania. To są dość wyważone posty - i oparte na faktach, z którymi każdy w tej pracy ma styczność. Oczywiście, zdarzają się lepsze okresy kiedy panuje względny spokój (management ma akurat coś innego do roboty niż gnębić pracowników albo potrzebują pomocy i wtedy się obłudnie podlizują i starają się być mili). Wtedy można te fakty ignorować albo pomniejszać ich znaczenie - ale one przez to nie znikają. Ogólnie - są bezwzględni i nie potrafią zarządzać dobrym zespolem wykwalifikowanych pracowników, z którymi można by osiągnąć o wiele więcej, gdyby tylko traktować ich po ludzku, a nie jak galerników. Chcą osiągnąć wysoki przerób i jakość - możliwie za darmo. Nie wiedzą nawet jak motywować ludzi - więc w arsenale środków pozostaje im tylko bat - nic więcej. Srożą się wiec nieustannie... Niby proszą o opinie, ale nie potrafią słuchać i wyciągać prostych wniosków. Zero jakiegokolwiek wsparcia w trudnej pracy z (przeważnie słusznie) niezadowolonym klientem. Nie dbają o przeszkolenie pracowników. Mógłbym podać konkretne przykłady. Zero empatii dla klienta. Jedyna ich zaleta to niska cena ale co do jakości... wystarczy trochę popracować na słuchawkach, żeby wyrobić sobie zdanie na ten temat. I nie należy im wierzyć, kiedy obłudnie się uśmiechają i udają życzliwych, że naprawdę tak wyjątkowo się troszczą o pracownika (i klienta). Mogliby przynajmniej zrezygnować z tej przewrotności, bo niektórzy prostodusznie się na to nabierają. I to już jest podłe. Nawet jak dobrze pracujesz, to nie wystarczy i nikt tego nie doceni i nie podziękuje i twoje faktyczne osiągnięcia, postępy i zasługi dla firmy zupełnie się nie liczą. Natomiast skrzętnie zbierają dokumentację dotyczącą błędów - a nie ma nikogo, kto by ich nie popełniał, zwłaszcza, że co chwila wprowadzają nowe, absurdalne reguły. Bo najłatwiej jest zepchnąć cala odpowiedzialność na pracownika - nawet zepsuty komputer. Na każdej zmianie toczy się wyścig kto pierwszy się zaloguje do sprawnego komputera. Powoduje to dodatkowy chaos i opóźnienia w pracy ale mimo próby rozwiązania tego 'problemu', z którym mogłoby sobie poradzić pięcioletnie dziecko, nic się nie zmieniło w tej kwestii od początku ich działalności w Polsce. Jedyny pozytyw to koledzy - życzliwi, chętni do pomocy i z poczuciem humoru. Ale na skutek systematycznego zastraszania atmosfera w pracy staje się coraz gorsza. Widać to dobrze w czasie przerw - ludzie coraz mniej uśmiechają się do siebie i coraz rzadziej odzywają. Managerowie ostatnio nie próbują już rozmawiać z pracownikami, tylko traktują ich z góry, poniżają, zastraszają i stawiają absurdalne zarzuty, kiedy (z ich winy) coś nie działa jak to sobie wymyślili na papierze. Jest tam trochę bardzo sensownych supervisorów i utalentowanych trenerów - byłoby z czego wybierać, ale niestety awansują głównie posłuszne miernoty o mentalności robota. Szkoda. Polecam tylko bardzo zdesperowanym - i tylko na krótko, zanim nie znajdziesz lepszej pracy (bądź pierwszy - nie czekaj, aż znajdziesz w skrzynce maila z "zaproszeniem" na rozmowę). Albo przynajmniej normalnej.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
mobe245
@Pracownik 123

Zwlaszcza sa takie dwie malolaty co utworzyly sobie klubik wzajemnej adoracji i tylko poluja komu tu dobrze zrobic zeby wystrzelic w gore. Zgadzam sie w 100% jesli nie godzisz sie na lizodu...to zrobia wszystko zeby cie usadzic. Mobbing i praca bez perspektyw.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
FormerMGI
@Pracownik 123

Potwierdzam każdy jeden punkt .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
KrisB
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik 123

Hello! Your Supervisor was in Warsaw or the U.S?

Iwona

Duża rotacja, niskie zarobki i mobbing... Nie polecam

Karolina
@Iwona

Potwierdzam i jeszcze od 1 Maja obniżka wynagrodzeń o 20% wszystkich pracowników do odwołaniania brak płatnych nadgodzin. To sobie ustalili szefowie z USA tyrasz tyle samo za 20% mniej. Po ogłoszeniu tego w firmie na mordorze ludzie zaczęli masowo składać wypowiedzenia. Niskie zarobki i słaba atmosfera

Tenktos
@Iwona

Zgadzam się mobbing i wymagają poświęcenia ale nigdy nie wynagrodzą tego , nie przyjazna matkom !! Dziewczyna odradzam !!!

Tenktos
@Karolina

W 100 prawda ! Zmarnowany czas jeśli chodzi o prace w tej firmie

Onlypis
@Tenktos

Zgadzam się. Ja pracowałam w MG kilka lat temu, ale już wtedy była to firma nieprzyjazna matkom. Pracowałam w nocy mając małe dziecko. HR masakra w tej firmie. Odeszłam. Don't recommend!!

anonim

(usunięte przez administratora)

Człowiek z blizną

Muszę powiedzieć że bardzo niefajne jest pranie brudów w internecie. Osoba która to napisała powinna się schować w jaskini. Widać że ktoś napisał to będąc w frustracji. Ogarnijcie się osoby !

2
Człowiek z blizną

Nie rozumiem Twojej opinii, skoro masz to za sobą, to po ten jad i (usunięte przez administratora) w Twoim komentarzu? Nikomu to nie pomaga tutaj, a atmosferę, tworzą ludzie między innymi Ty, więc możesz sobie też przepisać to, ponieważ czytając to, nie odniosłem wrażenia że byłaś pomocna/y żeby cokolwiek zmienić. Tylko narzekanie i wylewanie żali na jakimś forum nikomu nie pomaga. Trochę żałośnie to się czyta, ponieważ widać że jednak nie masz to za sobą tylko wciąż to nosisz że sobą. Powodzenia, przyda Ci się z takim nastawieniem do życia.

1
Turysta

Money Gram to druga największy w Polsce firma przesyłki pieniężnej. Jest bardzo szeroki zakres w transferach w Polsce i na świecie można te firmę nazwać bardzo dobra i bez krytyczną w przesyłkach pieniężnych. Firma ta potrafi przyjąć przyjąć nawet 20 tyś $ lub euro i pobiera prowizje 2 tys. $ Ale gdy chodzi o odbiór pieniędzy to jest już czarna magia, gdyż Polski MoneyGram pocztowy może tylko wypłacić cytuje słowa na poczcie ,, Może Pan wybrać tylko 2 tys $ więcej się nie da`` Wszystko dobrze skoro potrafią przyjąć pieniądze to dlaczego nie można odebrać. Na dodatek nie potrafią wytłumaczyć gdzie można odebrać przesyłkę. (usunięte przez administratora)

World

Obecna pracownica. Ja mieszkam na Rakowcu więc lokalizacja mi odpowiada. Dobre przysłowie : Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma. Merytorycznie oceniam w skali 1 do 10 na 7: Plusy: - Atmosfera - Bonus tzw Merit , podwyżka w kwietniu - W IT ( praca rozwojowa , nie wiem jak w innych działach) Neutralne: - Kronos ( zgadzam się z poprzednimi opiniami i nie chodzi tu o to że trzeba być 8 godzin w pracy bo to nie podlega żadnej dyskusji , ale o to że czasami komputer zbyt długo się uruchamia więc czasami faktycznie pracę zaczynasz nie od 8.00 a od 8.07 ( wiadomo każda minuta cenna) i nie każdemu może pasować. Minusy: - Sztywna struktura organizacyjna - Brak praktycznie szkoleń potrzebnych do samodoskonalenia w pracy Podsumowanie: Jeśli lubisz pracę w fajnej atmosferze za nie koniecznie duże pieniądze to wybór należy do Was

Aplikacja
@World

W końcu jakieś opinie o tej firmie. Zastanawiałam się nad aplikowaniem , ale jeśli jest taki program do kontrolowania czasu to chyba poszukam innej firmy. Jakie zarobki ktoś coś ?

Greg
@World

Firma bardzo fajna, są znacznie gorsze. Chętnie bym tam wrócił ale wyjechałem do Gdańska. Sam Kronos to nie problem. Są firmy znacznie gorsze i kompletnie nieprzyjazne w stosunku do ludzi. Są też firmy stosujace program do sprawdzania czy jesteś non stop przy komputerze. Także ponarzekajcie sobie przy kawce w kuchni jak to jest w zwyczaju w Moneygram, posiedzcie sobie jak zwykle o wiele za długo w czasie lunchu i odbijcie później w Kronosie krótszy czas na lunch jak robi to większość ustawiając alarm w komórce - mogliście trafić naprawdę o wiele gorzej.

bebzon
@Greg

dokładnie, kronos to nie problem o ile superwajzor jest ogarnięty, w moim dziale supek nanosił poprawki w kronosie na koniec miesiaca, jak komus brakowało godziny czy dwóch, wystarczyło sie z nim tylko wcześniej dogadać

Stefan
@bebzon

Interesuje mnie elastyczny grafik pracy i możliwość zatrudnienia na część etatu. Piszesz, że przełożony jest wyrozumiały jeśli chodzi o czas pracy, więc ciekawi mnie czy w firmie jest taka opcja?

Daria

Pracowałam w tej firmie rok temu. Widzę po opiniach że nic się nie zmieniło. Obiektywnie mogę powiedzieć że zależy jaki dział jak w każdej firmie. Plus to ludzie w zespole , oczywiście nie wszyscy. Dział compliance w miarę ok, księgowość średnio , onboarding świetna atmosfera przynajmniej rok temu, IT pomocni chłopacy, HR&Payroll -niemile osoby , duża rotacja , co miesiąc kto inny jak przychodzisz po odbiór dokumentów, Audyt może być i recepcja też ok. Jak firma co miesiąc lub częściej daje ogłoszenia pracy na te same stanowiska to wniosek nasuwa się sam. Jedynym pozytywem w tej firmie byli ludzie z działu compliance.

Helena
@Daria

Zgadzam się KRONOS , nigdy nie miałam w żadnej pracy rejestratora czasu. Śledzenie na każdym kroku.....

Pytanie
 Pytanie

Czym MoneyGram International zachęcają? Jakie mają dodatki?

iwona
@Pytanie

niczym ciekawym , ludzie odchodzą często z tej firmy. W tej firmie największy minus to jest KRONOS ( program który mierzy czas pracy : przychodzisz odklikujesz się i od tego 8 h wliczone 15 minut przerwy jak przedluzysz przerwe to siedzisz tyle az bedzie 8 h) nie polecam tej firmy, beznadziejna lokalizacja i nic interesujacego.

Lidia
@iwona

@iwona W dzisiejszych czasach dużo firm ma rejestrator czasu pracy. A jak klarują się zarobki w MoneyGram ? Odpowiesz mi?

ZielonaKoza
@Pytanie

Bardzo duża rotacja w tej firmie. Atmosfera beznadziejna , w zwiazku z tym ze jestem samotna matką to bym juz po okresie probnym zrezygnowala z tej firmy. ( Przelozeni to dzieciaki po 30stce z glowa w chmurach- absolutnie nie potrafiacy zarzadzac zespolem). Lokalizacja - bardzo srednia , dojazd tez sredni.

Lidia
@ZielonaKoza

A jak z umową? Jaką umowę oferują po zakończeniu okresu próbnego ?

wiwa
@Lidia

na czas okreslony...... do skutku najlepiej 3 lata pracowac w niepewnosci

nikt

Jestem bardzo nie zadowolona z tej firmy ,jako przekazy pieniężne nie powinni się wtrącać ile i komu się przekazuje pieniądze to sprawa każdego z osobna chcę to wysyłam i tyla .A nie zadaje się głupie pytania nikomu nie polecę tej formy przekazu poprzez MoneyGram są do (usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
GP
@nikt

A jak do jasnej Anielci mają przekazać pieniądze nie wiedząc ile i komu? Trochę myślenia please.

Marcin

Oceniamy firme według siebie. Słaby pracownik tak będzie oceniał firmę! A firma jest ok!!!

1
Łiiii
@Marcin

Powiedział co wiedział .Zarabiasz kokosy czy jako potulny pracownik z Polski wykonujesz wszystkie polecenia od A do Z przez Amerykańców ????

Zostaw merytoryczną opinię o MoneyGram International - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
MoneyGram International