Opinie o Premium Mobile Sp. z o.o.
Witam, jestem ambasadorem z PM, niestety nie moge dodawac nowych nrów tel na mojej stronie,,Twoja str z ofertą" -co jest??! 3 dni temu dodałem ok 100ki teraz -,,błąd serwera,, dzwoniłem na płatny nr i NIC!,, dodatkowo na ,,Twoja str z ofertą" podaje inne imię niz wczesniej moje własne , dzis znów proba dodania i NIC, dzwonienie za pienądze -NIC NIE DAŁO !!--Czyli koniec z dodawaniem nr ów>?
Dzień dobry bardzo prosimy o przesłanie na adres email dok@premiummobile.pl numeru, który Pan u nas posiada- sprawdzimy tą sytuację
Podpisałam umowę z PM nie miałam żadnych problemów z włączeniem i aktywacją numeru ale czar prysł nie mogę odbierać mms zgłosiłam reklamację 16.09.2018 cisza, dzisiaj wysyłam kolejną bo od trzech dni nie mam internetu, za własne pieniądze mam się denerwować? wracam do poprzedniego operatora
Pani Urszulo, działanie MMS i internetu uzależnione jest prawidłowej konfiguracji urządzenia. Instrukcję konfiguracji prezentujmy tutaj: https://premiummobile.pl/konfiguracja-telefonu/ Zapraszamy do kontaktu z nami mailowo lub przez Facebook Messenger. Złożona reklamacja rozpatrywana jest w terminie do 30 dni, dlatego abyśmy mogli pomóc, prosimy o kontakt. Pozdrawiamy
Prosimy o sprawdzenie, czy zapisane w telefonie ustawienia są poprawnie, zgodnie z instrukcją na stronie: https://premiummobile.pl/konfiguracja-telefonu/. W razie trudności prosimy o kontakt mailowy (dok@premiummobile.pl) lub przez Facebook Messenger. Pozdrawiamy
Na kanwie zachwytów koleżanki, która od kilku już miesięcy jest abonentem Pm przeniosłam do tej firmy dwa numery z Playa. Niestety, dotknęło mnie po trosze wszystko to co opisali przedmówcy. Aktywacja jednego z numerów po 12 dniach, i to po moich licznych monitach z telefonów innych członków rodziny, bo mój przecież nie działał. Z tego numeru korzystam też w pracy, a zatem miałam problem. Pracownicy infolinii przesympatyczni i chętni do pomocy, ale pomoc techniczna nie działa w weekendy, więc włączenie numeru przeciagnelo się o kolejne 2 dni... W końcu się udało. Wtedy na numerze syna zaczęło się dziać, tj. Ma przerwy w internecie i czasowe blokady na połączenia, z komunikatem, że możliwe jest tylko wykonywanie połączeń alarmowych. Nie jest to związane z brakiem zapłaty. Dodam, że telefon użytkowany jest na terenie, na którym Plus nie ma problemu z zasięgiem. No, i nadal, pomimo podjętych prób uzyskania SMS konfig, nie mam możliwości odbierania i wysyłania MMS. A faktury przychodzą do zapłaty... Jedna nawet przed uruchomieniem jakiejkolwiek usługi... Dziwne to wszystko jakieś. Nie mam najzwyczajniej czasu na ciągle wiszenie na telefonie i instruowanie pracowników PM o zakresie usług jakie wynikają z zawartej pomiędzy nami umowy... Wrócę zatem do poprzedniego operatora, bo tam przynajmniej wiem jakie niespodzianki mogą mieć spotkac... Tutaj to ciągle zaskoczenie. Jedno zaczyna działa, to przestaje inne...
Witamy, przepraszamy za wystąpienie problemów podczas aktywacji numerów, zawsze staramy się takie zgłoszenia rozwiązywać w pierwszej kolejności. Nie na każdy model telefonu możemy dostarczyć ustawienia konfiguracyjne, czasami konieczne jest wpisanie ich ręcznie, wtedy problem powinien ustąpić. Chętnie pomagamy podczas wprowadzania ustawień, zachęcamy do skontaktowania się z nami, nie tylko poprzez infolinie, ale również mailowo na adres dok@premiummobile.pl, składając zapytanie poprzez konto klienta lub przez Facebook Messenger.
najgorsza z sieci, których do tej pory używałem. przeniosłem 4 numery z play. internet i polaczenia nie działają juz tydzień. po rozmowach telefonicznych z konsultantami wniosek wyszedł jeden - oni nie mogą nic zrobić. OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM! konfiguracja to jakiś żart. moja mama, która nie zna sie na technologii ma sobie ustawiać APN. nie ma mnie zebym mogl jej skonfigurować wszystko (a pomimo odpowiedniej konfiguracji, krok po kroku, którą wykonałem w swoim telefonie to połączenia dalej są nie aktywne, juz nie wspominając o internecie - po prostu nic nie działa), a smsów konfiguracyjnych nie dostała. W play działało to na zasadzie dostania sms w ktorym byly ustawienia i wszystko działało. Moja opinia jest jednoznaczna i uzasadniona - nie mogę dzwonic i korzystac z internetu - wracam znowu do play.
Problem z wykonywaniem połączeń nie jest związany z konfiguracją, dlatego prosimy o zgłoszenie takiej sytuacji, abyśmy mogli rozwiązać problem. Dla niektórych urządzeń nie możemy dostarczyć automatycznej konfiguracji, dlatego chętnie pomożemy wprowadzić prawidłowe ustawienia, aby usługi działały poprawnie. Zapraszamy do kontaktu z nami np przez Facebook Messenger lub mailowo pod adresem dok@premiummobile.pl, abyśmy mogli zweryfikować sytuację i rozwiązać Pana problem. Pozdrawiamy
sprawa się rozwiązała po wykonaniu telefonu. Funkcje dzwonienia, wysylania sms i internet zostaly odblokowane. Trochę nerwów i stresu mnie to kosztowało. Mam nadzieje, że juz problem nie wystąpi. Podsumowując jest już OK.
Niestety mnie też spotkała przykra przygoda z PM. Numer po przeniesieniu z innej sieci jest nieaktywny już od kilku dni. Dla mnie to bolączka, bo klienci i rodzina nie mogą się dodzwonić. Brak informacji od PM o terminie aktywacji numeru. Porażka na całej linii!!!
Też się skusiłem przenieść dwa numery do tej dziadowskiej firmy. Dwa tygodnie wstecz sms że usługa będzie aktywna od 01.08.2018 przychodzi dzień aktywacji jeden numer aktywny a drugi nie - k........a krew mnie zalewa jak ktoś mnie tak na dzień dobry wita ( dwa dni bez telefonu ) jak długo żyje jeszcze takiego (usunięte przez administratora) nie miałem.Monity,reklamacje mają w czterech literach - zgłoszone do działu technicznego no jaja sobie robią ( krowy pasać a nie telefonami się zajmować ) " co to konia obchodzi jak się wóz przewraca " no może i obchodzi bo dyszlem może dostać a mnie co to K........ a obchodzi ma działać i już . Spadłem z deszczu pod rynnę zły jestem na siebie że stary a taki głupi że dałem się wpuścić w takie maliny. Tego im nie popuszczę uruchomię wszystkie środki prawne żeby im to olewanie klientów bokiem wyszło. NIE POLECAM TEGO NACIĄGACZA jakim jest premium mobile zresztą pośrednik plus czyli polsatu.
Mi aktywowali po blisko 3 tygodniach. W ciągu pierwszego tygodnia 3 razy brak internetu, nie da się skonfigurować MMS. Internet mobilny to porażka pod względem prędkości, niby 4G LTE a (usunięte przez administratora) w 360p max. Wypowiadam umowę i przenoszę się gdzieś indziej.
Przykro nam, że w Pańskim przypadku wystąpił problem z aktywacją. W takich sytuacjach zawsze staramy się działać najszybciej, jak to możliwe, rekompensując też powstałe trudności. Jeszcze raz przepraszamy. Dołożymy starań, aby dalsza współpraca ułożyła się pomyślnie. Pozdrawiamy
Czy ktoś z Was słyszał w ostatnim czasie o jakiś przyjęciach do pracy w firmie Premium Mobile? Osoby, które są zainteresowane pracą u tego pracodawcy, w którym miejscu mają poszukiwać aktualnych ofert pracy? Ktoś coś wie na ten temat?
(usunięte przez administratora)
Wpłaty księgowane są do trzech dni roboczych. Przykro nam, że w Pańskim przypadku wystąpiły trudności - zapraszamy do przesłania uwag na adres dok@premiummobile.pl - będziemy mogli sprawdzić działanie usługi i księgowanie się płatności. Pozdrawiamy
czytając Pana opinię nie dziwie się, że firma ma problem z weryfikacją wpłaty, skoro jest problem z ojczystym językiem
@MC, zgłaszałeś może swoje uwagi, co do działania internetu mobilnego, który oferuje firma Premium Mobile? Może są to chwilowe problemy, które warto wyjaśnić z szefostwem firmy? Napisz, proszę, czy zgłaszałeś ten fakt problemów technicznych.
Tak, problemy dotyczyły internetu na pakiecie telefonicznym, tam zresztą nie działały mi żadne usługi. Co do internetu mobilnego - prędkość to dramat. Znajomy siedzi metr ode mnie z Nju Mobile i prędkość ma 6x lepszą.
Prosimy o kontakt z nami na przykład przez Facebook Messenger, postaramy się zbadać problem i go rozwiązać.
@MC, może warto uwagi, które dodałeś w swoim komentarzu zgłosić bezpośrednio do działu obsługi klienta firmy Premium Mobile? Myślę, że firma na pewno zbada, dlaczego występuje taki problem u Ciebie i jaka jest bezpośrednia przyczyna takiego stanu rzeczy.
@Artur Dyszkiewicz, sprawdzałeś może, czy nie jest to wina samego urządzenia, na którym próbujesz włożyć kartę SIM? Może jest to jakiś problem na który nie ma wpływu sieć Premium Mobile? Próbowałeś może udać się z tym problemem do specjalisty od telefonów komórkowych?
A ty z jakiej choinki się urwałaś dziecinko żeby pouczać i dawać takie głupie porady co !?. Jak ja się zajmowałem informatyką i telefonami to ty jeszcze w planach pięcioletnich nie byłaś brana pod uwagę a jak chcesz załatwić sobie pracę to nie w tym miejscu i tu nie ma osób do liźnięcia czterech liter. To nie jest przypadek jednostkowy i jeżeli po przeniesieniu dwóch numerów jeden działa a drugi nie i karta jest sprawdzana w trzech różnych telefonach to jest wina telefonu czy dziadowskiej firmy !?. Radzę sprawę zgłosić do UKE i do Rzecznika Konsumentów ja to już uczyniłem. Czym więcej takich zgłoszeń tym szybciej im się za cztery litery zabiorą.
jeszcze jeden przemądrzały cwaniaczek, wielki informatyk a nie sprawdził opinii o PM przed podpisaniem umowy
Działanie usług uwarunkowane jest również poprawnym działaniem samego urządzenia. Oczywiście, jeśli problem nie ustępuje w innym telefonie podejmujemy szereg testów i weryfikacji technicznych, które pomagają rozwiązać problem. Mamy nadzieję, że i w przypadku Pana Artura problem udało się rozwiązać.
w dniu dzisiejszym od godzin porannych w okolicach Zielonej Góry brak interetu i możliwości wykonywania połączeń
Zachęcamy do kontaktu z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile pod adresem mailowy dok@premiummobile.pl - sprawdzimy problemy z zasięgiem w Pańskiej lokalizacji.
@joooon, starałam się pomóc w danej sytuacji myślę, że każda podpowiedź w takim wypadku jest pomocna, gdyż jak wiadomo różnie bywa z urządzeniami elektronicznymi i czasem najprostsze rozwiązania są najlepsze. Rozumiem, że możesz mieć dużo większą wiedzę informatyczną i w żaden sposób tego nie neguję.
Czy w chwili obecnej są prowadzone jakieś nabory na wolne stanowiska pracy w firmie Premium Mobile? Jeżeli tak to, czy moglibyście napisać na jakie stanowiska przyjmuje pracodawca? Czy osoby młode świeżo po studiach również mogą z powodzeniem aplikować do pracy w tej firmie? Napiszcie, proszę, coś na ten temat.
Skuszony licznymi reklamami ale też opiniami korzystających z usług Premium Mobile przeniosłem do tego operatora 3 numery...właściwie określenie "przeniosłem" to chyba lekkie nadużycie.Błyskawicznie podjęli kontakt,wykazali cierpliwość gdy robiłem cesję na żonę, szybko dostarczyli umowę i...no właśnie ...skończyło się działanie operatora..szybkie. Mija czwarty dzień od deklarowanego terminu uruchomienia usługi oraz dwa tygodnie od daty umowy i.. cisza..cisza. Nawet na moje dwie mailowe interwencje też nie odpowiadają. Sprawdzam w mediach czy może jest jakieś info o ewentualnie jakimś dramatycznym wydarzeniu które być może sparaliżowało operatora ale nie nic nie ma....Czekać dalej czy już zrezygnować?? ps Jeszcze w dniu wczorajszym dostałem odpowiedz o braku zwrotu przez kuriera umowy. Wysłałem skany swojego egzemplarza - w międzyczasie dotarła umowa od kuriera. O 3 rano sms o aktywacji :) ale nie mogę po skonfigurowaniu telefonu,aktywować usługi. ps 2 mija kolejny dzień - tym razem trzy osoby w rodzinie bez możliwości skorzystania z telefonów komórkowych - dotychczasowi operatorzy wyłączeni a nowiutki premium mobile nie wiadomo kiedy . Reklamacja i mailowy monit o włączenie bez rezultatów i info dlaczego i kiedy... ps 3(12 maja) Umowa z 27 kwietnia. Historia jak powyżej i co najgorsze trwa. Zaczyna być nieprzyjemnie. Jeden z trzech ciągle nieczynnych numerów to telefon starszej schorowanej osoby. Brak kontaktu to nie tylko brak komfortu. Monity mailowe do operatora nieskuteczne.,
Drogi Użytkowniku, problemy z przeniesieniem numerów są sporadyczne, staramy się reagować na takie sytuacje błyskawicznie i skutecznie. Mamy nadzieję, że udało się problemy rozwiązać i jest Pan już zadowolonym Klientem naszej sieci. Pozdrawiamy.
chyba kpicie łby. Pół miesiąca to wg was błyskawicznie? Tempe dzidy! Myślałem o przeniesieniu numer do was ale po tym co tu się odjaniepawla jedyne co mógłbym do was przenieść to odpady biologiczne!
Jest Ok
Słyszałem, że firma ma opinię dobrego pracodawcy!
Niestety skorzystałem z usług tej firmy i każdemu odradzam. Od ponad miesiąca co jakiś blokują mi możliwość wykonywania polaczeń. Tak po prostu, nie mogę zadzwonic, wysłać SMS ani skorzystać z internetu. W ostatnim miesiacu 7 razy zdarzyła się taka sytuacja. raz było to w niedziele o 16:30 (a przypomnę, ze ich biuro obsługi pracuje w niedziele do 16 więc mogłem zadzwonic dopiero w poniedziałek o 8 rano). Zazwyczaj włączali to od ręki, ale pewnego razu mieli problem z systemem i byłem bez kontaktu przez 12 godzin. Jaka cena, taka jakość. Na szczęście po dwóch miesiącach tej męki przenoszę numer do innej sieci. Już się nie mogę doczekac, jak się od nich uwolnię.
Panie Adrianie, blokada połączeń dotyczy zabezpieczenia systemowego przed wygenerowaniem dużego rachunku lub przed wykonywaniem bardzo dużej ilością połączeń. np. gdyby Pana telefon został skradziony, to nie będzie możliwość wykonywania bardzo dużej ilości połączeń międzynarodowych bez Pana wiedzy. Weryfikujemy skrupulatnie takie przypadki. Problemy systemowe zdarzają się w każdej sieci, nasi pracownicy starają się, aby było ich jak najmniej i nie utrudniały korzystania z usług.
potwierdzam sytuację opisywaną przez Adriana, mi podobnie kilka razy zablokowali - potrzeba wtedy drogiego telefonu, by odblokować ---MOCNO CHORE TO JEST--- to odcina od świata a obsługa wszystko zawala na system
Takie sprawy są przez obsługę skrupulatnie weryfikowane, tak aby takich problemów było jak najmniej. W takim przypadku wystarczy skontaktować się z nami prze e-mail, Facebook Messenger lub zapytanie z konta Klienta, abyśmy mogli pomóc.
Trzeba płacić rachunki w terminie i nie będzie blokady!!! Firma ma dobra opinie.
płaciłem zawsze przed terminem telefon i sms bez problemy internet nie idzie z innym siec niema problemy serwies premium nie da rady mowią ze telefon nie dobry problem jest tylko premium jestem kurwiony
Zachęcamy do kontaktu z nami ponownie, mailem na dok@premiummobile.pl lub przez Facebook Messenger, sprawdzimy ponownie działanie internetu i konfigurację w telefonie. Pozdrawiamy
Czy ktoś z pracowników mógłby napisać kilka zdań jak się pracuje?
Mam 2 numery od sierpnia 2017 r w Premium Mobile , nie wiem dokładnie do kiedy mam umowę . Chcę zrezygnować z jednego numeru w trybie jak najszybszym , gdyż go prawie nie używam . Moje pytanie to jakie koszty poniosę ? Na stronie PM znalazłam jedynie info , że można rozwiązać umowę przed upływem 14 dni .
Zapraszamy do kontaktu mailowego na dok@premiummobile lub przez Facebook Messenger - konsultanci udzielą wszelkich potrzebnych informacji.
Pisałam na Facebook , niestety bez konkretnej odpowiedzi . Dla mnie pracują tam średnio przeszkoleni ludzie . Gdy przenosiłam numery kontakt był super , gdy chcę rozwiązać umowę zbywanie .Spróbuję na dok@premiummobile , lecz pewnie odpowiada tam ta sama ekipa co na FB.
Chcę wiedzieć jaki koszt jest gdy chcę rozwiązać umowę na jeden z dwóch numerów bez podania przyczyny . To nie jest trudne pytanie , jednak od 3 miesięcy mam problem z uzyskaniem odpowiedzi. Chcę również otrzymać wzór rozwiązania umowy.
Ma Pani oczywiście prawo zrezygnować z usług. Są na to dwa sposoby - wysłanie pisma na adres korespondencyjny firmy lub skan pisma przesłać mailowo na dok@premiummobile.pl. Okres wypowiedzenia trwającej umowy to 30 dni.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Premium Mobile Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Premium Mobile Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Premium Mobile Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 2 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!