Premium Mobile Sp. z o.o.

2.5 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Premium Mobile Sp. z o.o.

Johnym

Witam, jestem ambasadorem z PM, niestety nie moge dodawac nowych nrów tel na mojej stronie,,Twoja str z ofertą" -co jest??! 3 dni temu dodałem ok 100ki teraz -,,błąd serwera,, dzwoniłem na płatny nr i NIC!,, dodatkowo na ,,Twoja str z ofertą" podaje inne imię niz wczesniej moje własne , dzis znów proba dodania i NIC, dzwonienie za pienądze -NIC NIE DAŁO !!--Czyli koniec z dodawaniem nr ów>?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Premium Mobile
@Johnym

Dzień dobry bardzo prosimy o przesłanie na adres email dok@premiummobile.pl numeru, który Pan u nas posiada- sprawdzimy tą sytuację

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Urszula

Podpisałam umowę z PM nie miałam żadnych problemów z włączeniem i aktywacją numeru ale czar prysł nie mogę odbierać mms zgłosiłam reklamację 16.09.2018 cisza, dzisiaj wysyłam kolejną bo od trzech dni nie mam internetu, za własne pieniądze mam się denerwować? wracam do poprzedniego operatora

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Premiudokitu
@Urszula

Mam ten sam problem z mms-ami. Jednego pobieralo 2h a wyslac nie moge

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Premium Mobile
@Urszula

Pani Urszulo, działanie MMS i internetu uzależnione jest prawidłowej konfiguracji urządzenia. Instrukcję konfiguracji prezentujmy tutaj: https://premiummobile.pl/konfiguracja-telefonu/ Zapraszamy do kontaktu z nami mailowo lub przez Facebook Messenger. Złożona reklamacja rozpatrywana jest w terminie do 30 dni, dlatego abyśmy mogli pomóc, prosimy o kontakt. Pozdrawiamy

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Premium Mobile
@Premiudokitu

Prosimy o sprawdzenie, czy zapisane w telefonie ustawienia są poprawnie, zgodnie z instrukcją na stronie: https://premiummobile.pl/konfiguracja-telefonu/. W razie trudności prosimy o kontakt mailowy (dok@premiummobile.pl) lub przez Facebook Messenger. Pozdrawiamy

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ella

Na kanwie zachwytów koleżanki, która od kilku już miesięcy jest abonentem Pm przeniosłam do tej firmy dwa numery z Playa. Niestety, dotknęło mnie po trosze wszystko to co opisali przedmówcy. Aktywacja jednego z numerów po 12 dniach, i to po moich licznych monitach z telefonów innych członków rodziny, bo mój przecież nie działał. Z tego numeru korzystam też w pracy, a zatem miałam problem. Pracownicy infolinii przesympatyczni i chętni do pomocy, ale pomoc techniczna nie działa w weekendy, więc włączenie numeru przeciagnelo się o kolejne 2 dni... W końcu się udało. Wtedy na numerze syna zaczęło się dziać, tj. Ma przerwy w internecie i czasowe blokady na połączenia, z komunikatem, że możliwe jest tylko wykonywanie połączeń alarmowych. Nie jest to związane z brakiem zapłaty. Dodam, że telefon użytkowany jest na terenie, na którym Plus nie ma problemu z zasięgiem. No, i nadal, pomimo podjętych prób uzyskania SMS konfig, nie mam możliwości odbierania i wysyłania MMS. A faktury przychodzą do zapłaty... Jedna nawet przed uruchomieniem jakiejkolwiek usługi... Dziwne to wszystko jakieś. Nie mam najzwyczajniej czasu na ciągle wiszenie na telefonie i instruowanie pracowników PM o zakresie usług jakie wynikają z zawartej pomiędzy nami umowy... Wrócę zatem do poprzedniego operatora, bo tam przynajmniej wiem jakie niespodzianki mogą mieć spotkac... Tutaj to ciągle zaskoczenie. Jedno zaczyna działa, to przestaje inne...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Premium Mobile
@Ella

Witamy, przepraszamy za wystąpienie problemów podczas aktywacji numerów, zawsze staramy się takie zgłoszenia rozwiązywać w pierwszej kolejności. Nie na każdy model telefonu możemy dostarczyć ustawienia konfiguracyjne, czasami konieczne jest wpisanie ich ręcznie, wtedy problem powinien ustąpić. Chętnie pomagamy podczas wprowadzania ustawień, zachęcamy do skontaktowania się z nami, nie tylko poprzez infolinie, ale również mailowo na adres dok@premiummobile.pl, składając zapytanie poprzez konto klienta lub przez Facebook Messenger.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous

najgorsza z sieci, których do tej pory używałem. przeniosłem 4 numery z play. internet i polaczenia nie działają juz tydzień. po rozmowach telefonicznych z konsultantami wniosek wyszedł jeden - oni nie mogą nic zrobić. OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM! konfiguracja to jakiś żart. moja mama, która nie zna sie na technologii ma sobie ustawiać APN. nie ma mnie zebym mogl jej skonfigurować wszystko (a pomimo odpowiedniej konfiguracji, krok po kroku, którą wykonałem w swoim telefonie to połączenia dalej są nie aktywne, juz nie wspominając o internecie - po prostu nic nie działa), a smsów konfiguracyjnych nie dostała. W play działało to na zasadzie dostania sms w ktorym byly ustawienia i wszystko działało. Moja opinia jest jednoznaczna i uzasadniona - nie mogę dzwonic i korzystac z internetu - wracam znowu do play.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Premium Mobile
@anonymous

Problem z wykonywaniem połączeń nie jest związany z konfiguracją, dlatego prosimy o zgłoszenie takiej sytuacji, abyśmy mogli rozwiązać problem. Dla niektórych urządzeń nie możemy dostarczyć automatycznej konfiguracji, dlatego chętnie pomożemy wprowadzić prawidłowe ustawienia, aby usługi działały poprawnie. Zapraszamy do kontaktu z nami np przez Facebook Messenger lub mailowo pod adresem dok@premiummobile.pl, abyśmy mogli zweryfikować sytuację i rozwiązać Pana problem. Pozdrawiamy

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous
@Premium Mobile

sprawa się rozwiązała po wykonaniu telefonu. Funkcje dzwonienia, wysylania sms i internet zostaly odblokowane. Trochę nerwów i stresu mnie to kosztowało. Mam nadzieje, że juz problem nie wystąpi. Podsumowując jest już OK.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
 Rozmowa kwalifikacyjna
Aplikowałeś do firmy Premium Mobile Sp. z o.o.? Czy jej przedstawiciel się z Tobą skontaktował? Czy udało Ci się przejść do kolejnego etapu rekrutacji? Jeśli tak: jak przebiegała rozmowa kwalifikacyjna?
Adam

Niestety mnie też spotkała przykra przygoda z PM. Numer po przeniesieniu z innej sieci jest nieaktywny już od kilku dni. Dla mnie to bolączka, bo klienci i rodzina nie mogą się dodzwonić. Brak informacji od PM o terminie aktywacji numeru. Porażka na całej linii!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
joooon
@Adam

Też się skusiłem przenieść dwa numery do tej dziadowskiej firmy. Dwa tygodnie wstecz sms że usługa będzie aktywna od 01.08.2018 przychodzi dzień aktywacji jeden numer aktywny a drugi nie - k........a krew mnie zalewa jak ktoś mnie tak na dzień dobry wita ( dwa dni bez telefonu ) jak długo żyje jeszcze takiego (usunięte przez administratora) nie miałem.Monity,reklamacje mają w czterech literach - zgłoszone do działu technicznego no jaja sobie robią ( krowy pasać a nie telefonami się zajmować ) " co to konia obchodzi jak się wóz przewraca " no może i obchodzi bo dyszlem może dostać a mnie co to K........ a obchodzi ma działać i już . Spadłem z deszczu pod rynnę zły jestem na siebie że stary a taki głupi że dałem się wpuścić w takie maliny. Tego im nie popuszczę uruchomię wszystkie środki prawne żeby im to olewanie klientów bokiem wyszło. NIE POLECAM TEGO NACIĄGACZA jakim jest premium mobile zresztą pośrednik plus czyli polsatu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
MC
@Adam

Mi aktywowali po blisko 3 tygodniach. W ciągu pierwszego tygodnia 3 razy brak internetu, nie da się skonfigurować MMS. Internet mobilny to porażka pod względem prędkości, niby 4G LTE a (usunięte przez administratora) w 360p max. Wypowiadam umowę i przenoszę się gdzieś indziej.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Premium Mobile
@joooon

Przykro nam, że w Pańskim przypadku wystąpił problem z aktywacją. W takich sytuacjach zawsze staramy się działać najszybciej, jak to możliwe, rekompensując też powstałe trudności. Jeszcze raz przepraszamy. Dołożymy starań, aby dalsza współpraca ułożyła się pomyślnie. Pozdrawiamy

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sylwia
Inne

Czy ktoś z Was słyszał w ostatnim czasie o jakiś przyjęciach do pracy w firmie Premium Mobile? Osoby, które są zainteresowane pracą u tego pracodawcy, w którym miejscu mają poszukiwać aktualnych ofert pracy? Ktoś coś wie na ten temat?

anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Premium Mobile

Wpłaty księgowane są do trzech dni roboczych. Przykro nam, że w Pańskim przypadku wystąpiły trudności - zapraszamy do przesłania uwag na adres dok@premiummobile.pl - będziemy mogli sprawdzić działanie usługi i księgowanie się płatności. Pozdrawiamy

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
POL

czytając Pana opinię nie dziwie się, że firma ma problem z weryfikacją wpłaty, skoro jest problem z ojczystym językiem

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sylwia
Inne

@MC, zgłaszałeś może swoje uwagi, co do działania internetu mobilnego, który oferuje firma Premium Mobile? Może są to chwilowe problemy, które warto wyjaśnić z szefostwem firmy? Napisz, proszę, czy zgłaszałeś ten fakt problemów technicznych.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
MC
@Sylwia

Tak, problemy dotyczyły internetu na pakiecie telefonicznym, tam zresztą nie działały mi żadne usługi. Co do internetu mobilnego - prędkość to dramat. Znajomy siedzi metr ode mnie z Nju Mobile i prędkość ma 6x lepszą.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Premium Mobile
@MC

Prosimy o kontakt z nami na przykład przez Facebook Messenger, postaramy się zbadać problem i go rozwiązać.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sylwia
Inne

@MC, może warto uwagi, które dodałeś w swoim komentarzu zgłosić bezpośrednio do działu obsługi klienta firmy Premium Mobile? Myślę, że firma na pewno zbada, dlaczego występuje taki problem u Ciebie i jaka jest bezpośrednia przyczyna takiego stanu rzeczy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sylwia
Inne

@Artur Dyszkiewicz, sprawdzałeś może, czy nie jest to wina samego urządzenia, na którym próbujesz włożyć kartę SIM? Może jest to jakiś problem na który nie ma wpływu sieć Premium Mobile? Próbowałeś może udać się z tym problemem do specjalisty od telefonów komórkowych?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
joooon
@Sylwia

A ty z jakiej choinki się urwałaś dziecinko żeby pouczać i dawać takie głupie porady co !?. Jak ja się zajmowałem informatyką i telefonami to ty jeszcze w planach pięcioletnich nie byłaś brana pod uwagę a jak chcesz załatwić sobie pracę to nie w tym miejscu i tu nie ma osób do liźnięcia czterech liter. To nie jest przypadek jednostkowy i jeżeli po przeniesieniu dwóch numerów jeden działa a drugi nie i karta jest sprawdzana w trzech różnych telefonach to jest wina telefonu czy dziadowskiej firmy !?. Radzę sprawę zgłosić do UKE i do Rzecznika Konsumentów ja to już uczyniłem. Czym więcej takich zgłoszeń tym szybciej im się za cztery litery zabiorą.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
NN
@joooon

jeszcze jeden przemądrzały cwaniaczek, wielki informatyk a nie sprawdził opinii o PM przed podpisaniem umowy

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Premium Mobile
@joooon

Działanie usług uwarunkowane jest również poprawnym działaniem samego urządzenia. Oczywiście, jeśli problem nie ustępuje w innym telefonie podejmujemy szereg testów i weryfikacji technicznych, które pomagają rozwiązać problem. Mamy nadzieję, że i w przypadku Pana Artura problem udało się rozwiązać.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
cips

w dniu dzisiejszym od godzin porannych w okolicach Zielonej Góry brak interetu i możliwości wykonywania połączeń

Premium Mobile
@cips

Zachęcamy do kontaktu z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile pod adresem mailowy dok@premiummobile.pl - sprawdzimy problemy z zasięgiem w Pańskiej lokalizacji.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sylwia
Inne

@joooon, starałam się pomóc w danej sytuacji myślę, że każda podpowiedź w takim wypadku jest pomocna, gdyż jak wiadomo różnie bywa z urządzeniami elektronicznymi i czasem najprostsze rozwiązania są najlepsze. Rozumiem, że możesz mieć dużo większą wiedzę informatyczną i w żaden sposób tego nie neguję.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sylwia
Inne

Czy w chwili obecnej są prowadzone jakieś nabory na wolne stanowiska pracy w firmie Premium Mobile? Jeżeli tak to, czy moglibyście napisać na jakie stanowiska przyjmuje pracodawca? Czy osoby młode świeżo po studiach również mogą z powodzeniem aplikować do pracy w tej firmie? Napiszcie, proszę, coś na ten temat.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zak

Skuszony licznymi reklamami ale też opiniami korzystających z usług Premium Mobile przeniosłem do tego operatora 3 numery...właściwie określenie "przeniosłem" to chyba lekkie nadużycie.Błyskawicznie podjęli kontakt,wykazali cierpliwość gdy robiłem cesję na żonę, szybko dostarczyli umowę i...no właśnie ...skończyło się działanie operatora..szybkie. Mija czwarty dzień od deklarowanego terminu uruchomienia usługi oraz dwa tygodnie od daty umowy i.. cisza..cisza. Nawet na moje dwie mailowe interwencje też nie odpowiadają. Sprawdzam w mediach czy może jest jakieś info o ewentualnie jakimś dramatycznym wydarzeniu które być może sparaliżowało operatora ale nie nic nie ma....Czekać dalej czy już zrezygnować?? ps Jeszcze w dniu wczorajszym dostałem odpowiedz o braku zwrotu przez kuriera umowy. Wysłałem skany swojego egzemplarza - w międzyczasie dotarła umowa od kuriera. O 3 rano sms o aktywacji :) ale nie mogę po skonfigurowaniu telefonu,aktywować usługi. ps 2 mija kolejny dzień - tym razem trzy osoby w rodzinie bez możliwości skorzystania z telefonów komórkowych - dotychczasowi operatorzy wyłączeni a nowiutki premium mobile nie wiadomo kiedy . Reklamacja i mailowy monit o włączenie bez rezultatów i info dlaczego i kiedy... ps 3(12 maja) Umowa z 27 kwietnia. Historia jak powyżej i co najgorsze trwa. Zaczyna być nieprzyjemnie. Jeden z trzech ciągle nieczynnych numerów to telefon starszej schorowanej osoby. Brak kontaktu to nie tylko brak komfortu. Monity mailowe do operatora nieskuteczne.,

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Premium Mobile
@zak

Drogi Użytkowniku, problemy z przeniesieniem numerów są sporadyczne, staramy się reagować na takie sytuacje błyskawicznie i skutecznie. Mamy nadzieję, że udało się problemy rozwiązać i jest Pan już zadowolonym Klientem naszej sieci. Pozdrawiamy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
NigdywPremiummobile
@Premium Mobile

chyba kpicie łby. Pół miesiąca to wg was błyskawicznie? Tempe dzidy! Myślałem o przeniesieniu numer do was ale po tym co tu się odjaniepawla jedyne co mógłbym do was przenieść to odpady biologiczne!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zid

Jest Ok

Dawid
Inne

Słyszałem, że firma ma opinię dobrego pracodawcy!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
EX
@Dawid

Chyba żartujesz

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Adrian

Niestety skorzystałem z usług tej firmy i każdemu odradzam. Od ponad miesiąca co jakiś blokują mi możliwość wykonywania polaczeń. Tak po prostu, nie mogę zadzwonic, wysłać SMS ani skorzystać z internetu. W ostatnim miesiacu 7 razy zdarzyła się taka sytuacja. raz było to w niedziele o 16:30 (a przypomnę, ze ich biuro obsługi pracuje w niedziele do 16 więc mogłem zadzwonic dopiero w poniedziałek o 8 rano). Zazwyczaj włączali to od ręki, ale pewnego razu mieli problem z systemem i byłem bez kontaktu przez 12 godzin. Jaka cena, taka jakość. Na szczęście po dwóch miesiącach tej męki przenoszę numer do innej sieci. Już się nie mogę doczekac, jak się od nich uwolnię.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Premium Mobile
@Adrian

Panie Adrianie, blokada połączeń dotyczy zabezpieczenia systemowego przed wygenerowaniem dużego rachunku lub przed wykonywaniem bardzo dużej ilością połączeń. np. gdyby Pana telefon został skradziony, to nie będzie możliwość wykonywania bardzo dużej ilości połączeń międzynarodowych bez Pana wiedzy. Weryfikujemy skrupulatnie takie przypadki. Problemy systemowe zdarzają się w każdej sieci, nasi pracownicy starają się, aby było ich jak najmniej i nie utrudniały korzystania z usług.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Walek
@Premium Mobile

potwierdzam sytuację opisywaną przez Adriana, mi podobnie kilka razy zablokowali - potrzeba wtedy drogiego telefonu, by odblokować ---MOCNO CHORE TO JEST--- to odcina od świata a obsługa wszystko zawala na system

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Premium Mobile
@Walek

Takie sprawy są przez obsługę skrupulatnie weryfikowane, tak aby takich problemów było jak najmniej. W takim przypadku wystarczy skontaktować się z nami prze e-mail, Facebook Messenger lub zapytanie z konta Klienta, abyśmy mogli pomóc.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Robert
Inne

Trzeba płacić rachunki w terminie i nie będzie blokady!!! Firma ma dobra opinie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
addy
@Robert

płaciłem zawsze przed terminem telefon i sms bez problemy internet nie idzie z innym siec niema problemy serwies premium nie da rady mowią ze telefon nie dobry problem jest tylko premium jestem kurwiony

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Premium Mobile
@addy

Zachęcamy do kontaktu z nami ponownie, mailem na dok@premiummobile.pl lub przez Facebook Messenger, sprawdzimy ponownie działanie internetu i konfigurację w telefonie. Pozdrawiamy

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
walek
@Premium Mobile

JUŻ po 26 dniach dostaniesz odpowiedź na reklamację

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ulka
Inne

Czy ktoś z pracowników mógłby napisać kilka zdań jak się pracuje?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
KatteGda

Mam 2 numery od sierpnia 2017 r w Premium Mobile , nie wiem dokładnie do kiedy mam umowę . Chcę zrezygnować z jednego numeru w trybie jak najszybszym , gdyż go prawie nie używam . Moje pytanie to jakie koszty poniosę ? Na stronie PM znalazłam jedynie info , że można rozwiązać umowę przed upływem 14 dni .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
PremiumMobile
@KatteGda

Zapraszamy do kontaktu mailowego na dok@premiummobile lub przez Facebook Messenger - konsultanci udzielą wszelkich potrzebnych informacji.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
KatteGda
@PremiumMobile

Pisałam na Facebook , niestety bez konkretnej odpowiedzi . Dla mnie pracują tam średnio przeszkoleni ludzie . Gdy przenosiłam numery kontakt był super , gdy chcę rozwiązać umowę zbywanie .Spróbuję na dok@premiummobile , lecz pewnie odpowiada tam ta sama ekipa co na FB.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
KatteGda
@PremiumMobile

Chcę wiedzieć jaki koszt jest gdy chcę rozwiązać umowę na jeden z dwóch numerów bez podania przyczyny . To nie jest trudne pytanie , jednak od 3 miesięcy mam problem z uzyskaniem odpowiedzi. Chcę również otrzymać wzór rozwiązania umowy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Premium Mobile
@KatteGda

Ma Pani oczywiście prawo zrezygnować z usług. Są na to dwa sposoby - wysłanie pisma na adres korespondencyjny firmy lub skan pisma przesłać mailowo na dok@premiummobile.pl. Okres wypowiedzenia trwającej umowy to 30 dni.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Premium Mobile Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Premium Mobile Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Premium Mobile Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Premium Mobile Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 2 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Premium Mobile Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii