Opinie o Avanti Medic
Wcale nie dbają o opiekunki. Przed wyjazdem miałam obiecany dzień wolny ale oczywiście rodzina nie chce mi dać więc liczyłam na firme. Nawet nie kiwneli palcem w tej sprawie. Ostatnie zlecenie na którym z nimi jestem, już znalazłam firme gdzie przynajmniej lepiej zarobie.
Droga @Lucy doceniamy prace i zaangażowanie naszych opiekunek. Zdajemy sobie sprawę, jak wiele wysiłku i serca wkładacie Panie w wykonywane obowiązki. Każdy zgłoszony przez naszych pracowników problem ( w Pani przypadku brak wolnego dnia) staramy się na bieżąco rozwiązywać. Jeśli rodziny nie wykazują chęci współpracy, to często z takich kontraktów rezygnujemy. Wiemy jak wielka wartość stanowi zadowolony pracownik, dlatego komfort pracy naszych opiekunek jest dla nas sprawa priorytetową. Jeśli chciałaby Pani porozmawiać o o swoim problemie lub zapoznać się z naszymi ofertami pracy zapraszam serdecznie do kontaktu 95 780 0290. Pozdrawiam Avanti Medic
Moje ostatnie wyjazdy były z Avanti Medic (www.avanti-medic.pl) i mogę och polecić. Profesjonalne podejście, dużo ogłoszeń w bazie i pełne wsparcie przed wyjazdem i w trakcie trwania z ich strony więc nawet jeśli się coś dzieje to faktycznie można liczyć na ich pomoc. Jak dla mnie to duży plus i warto z takiej pomocy skorzystać.
Witam. Moja pierwszy praca w opiece I Firma ktora wybralam to Avanti Medic podoba mi sie ze Szczerze sie mnie informuje o stanie podopiecznej o warunkach pracy. mieszkania itp. Moge polecic ta firme uczciwie. Pani Justynko super na wszystkie prania rzetelne odpowiedzial. Pozdrawiam.
Osobiście mogę polecić wyjazdy z www.avanti-medic.pl a tak ogólnie to zdecydowanie z pośrednikiem a nie na własną rękę, bo takie wyjeżdżanie na własną rękę to dużo więcej zachodu a pośrednicy często mają to wszystko sprawnie zorganizowane i własne zaangażowanie jest na minimalnym poziomie.
Co do oferty Avanti Medic (www.avanti-medic.pl) to przede wszystkim bardzo duży plus za bazę ogłoszeń, których mają bardzo dużo więc można coś pod kątem swoich oczekiwań wybrać. Z każdym jest podpisywana umowa więc to co ważne to oczywiście umowa i wszystko legalnie, pieniądze płacone na czas.
Przepraszam firmę Avanti Medic za napisanie złej opinii o tej firmie i pomowienie.Dzis w Gorzowie Wlkp.w sądzie,powiedzialam p. właścicielowi firmy,że odwołam wszystko to,co złego napisałam,co w tej chwili robię.
A dlaczego pani przeprasza za opinie? Żyjemy w wolnym kraju i każdy ma prawo do swojej wypowiedzi
Wydaje mi się, że propozycje jeśli chodzi o Avanti wypadają bardzo dobrze i jeśli ktoś będzie chciał wyjechać do Niemiec do opieki to z nimi można się bez obaw wybrać. Firma organizuje wyjazdy do różnych miejsc, jednak to co dla mnie kluczowe to, że organizacja jest po ich stronie takich wyjazdów i za to dla nich plus.
Czy rozmowa kwalifikacyjna do Avanti Medic odbywa się w siedzibie firmy?
Witam serdecznie :-) Isnieje kilka metod rekrutacji. Jedna z nich, jest spotkanie w siedzibie naszego biura w Gorzowie Wlkp, gdzie nasi pracownicy przedstawią Pani szczegóły zatrudnienia oraz zweryfikuja poziom znajomości języka niemieckiego. Z uwagi na to, że biuro firmy mieści się wyłącznie w Gorzowie ale również ze względu na bezpieczeństwo Pań jak i nasze (niestety musimy odnaleźć się w nowych "pandemicznych" realiach :-(), większość rozmów przeprowadzana jest telefonicznie. Jeśli poszukuje Pani pracy lub chce Pani poznać nasze warunki zatrudnienia zapraszam do kontaktu: 95 780 0290 Pozdrawiamy Avanti Medic
Super, profesjonalna obsługa i dobra organizacja wyjazdów, indywidualne podejście do klienta.
Polecam, oferta bardzo dobra, z organizacją wyjazdu nie ma problemów, bo wszystko jest po ich stronie.
Polecam w 100% - wszystko zgodnie z ustaleniami - platnosc zawsze na czas
To niezwykle budujące, wiedzieć, że nasi pracownicy są zadowoleni ze wpółpracy????. Dzięki takim opiniom jak Pani, wiemy że nasza praca ma sens! Pozdrawiamy Avanti Medic
Ofert dużo i dobre wynagrodzenie, płacone zawsze na czas więc pod tym kątem firma dba o to, by mieć usługi faktycznie na poziomie,
Oferta na poziomie, organizowany bardzo dobrze wyjazd, wynagrodzenie na dobrym poziomie i zawsze w terminie.
Super oferta, polecam jeśli chcecie wyjechać do opieki to tutaj warto będzie się z nimi na takich wyjazd zdecydować.
Od zeszłego czwartku firma ta każdego dnia roboczego zamieszcza ogłoszenie na my opiekunki (czwartek), na opiekunka radzi (piątek) na dobrej szteli (poniedziałek, wtorek), ze poszukuje do opieki do Berlina. Już kilka razy specjalnie zadzwoniłam do Avanti Medic zgłaszając moje zainteresowanie pracą na tej szteli, lecz poinformowano mnie, że ogłoszenie jest już nieaktualne i wymieniono mi nazwy jakiś wsi gdzie akurat były wolne sztele. Dzwoniłam do AM po 5 minutach od czasu pojawienia się ogłoszenia, a ono już było nieaktualne. Tak samo powiedzieli mojej koleżance, gdy do nich zadzwoniła. Wniosek jest prosty: albo z tą sztelą w Berlinie jest problem (mina jakaś) albo to sztela nieistniejąca (widmo), której ogłoszenie służy jedynie za wabik do zwabiania nowego narybku opiekunek które biorą każdą pierwszą lepszą sztelę z brzegu.
Dzień dobry. Nasze zlecenia publikowane są na wielu różnych portalach. Jeśli oferty mają atrakcyjna lokalizację, jak w tym przypadku, zaraz po publikacji otrzymujemy bardzo dużo telefonów i zgłoszeń. Często zdarza się, że w ciągu kilku minut od wystawienia oferta jest już nieaktualna. Ofery, na które znalazłyśmy juz opiekunki, w dalszym ciągu są widoczne na portalach, na których je umieściliśmy. Nie mamy możliwości ich usunięcia. Jeśli interesuje Pania konkretna lokalizacja, zapraszam serdecznie do wypełnienia kwestionariusza na naszej stronie https://avanti-medic.eu/kwestionariusz-krok-1. Jeśli pojawi sie zlecenie, które będzie spełniało Pani oczekiwania, otrzyma Pani SMS z ofertą lub telefon od naszych konsultantów. Jeśli ma Pani jakieś pytania, zapraszam do kontaktu telefonicznego 95 780 0290. Pozdrawiam Avanti Medic
Tak robi niestety większość firm. Sama tego doświadczam. Nowe ogłoszenie, zgłaszam się i już nieaktualne. Ale po 4 dniach widnieje znowu jako aktualne. Więc albo zrezygnowała opiekunka, którą proponowano albo rodzina wybrała inną firmę, albo tzw. wabik..........
Dzień dobry. Nasze oferty pracy są na bieżąco aktualizowane. Cżęsto zdarza się jednak , że Panie decydujące się na ofertę, z różnych przyczyn rezygnują z niej tuż przed wyjazdem. Jeśli poszukuje Pani zecenia, zapraszam serdecznie do wypełnienia kwestionariusza na naszej stronie internetowej https://avanti-medic.eu/kwestionariusz-krok-1 lub do kontaktu telefonicznego 95 780 0290. Pozdrawiam Avanti Medic
Widzę, że niewygodne komentarze z tej strony znikają. W takim razie zamieszczę je na innych portalach. Dziękuję.
Dzień dobry. Na wszystkie komentarze, zarówno te pochlebne jak i te negatywne, staramy się na bieżąco odpowiadać. Każda Państwa opinia jest dla nas cenna, dlatego zachęcamy do ich publikacji na Gowork oraz na naszym fanpageu na FB. Dla nas nie ma "niewygodnych "komentarzy, na wszystkie chętnie odpowiemy:-) Jeśli ma Pani jakieś pytania, zapraszam do kontaktu telefonicznego 95 780 0290. Pozdrawiam Avanti Medic
Lubię atmosferę w Avanti Medic za: Polecam ta firmę . Sa u nich też oferty dla panów.
No są zapewne. Właśnie wracam dziś z jednej z nich "Mina" na którą radośnie wsadziła mnie agencja. Wg informacji od żony podopiecznego jestem 6 kolejnym opiekunem z którego jest Pani żona i synek niezadowoleni. Kod: 82467 Garmisch-Partenkirchen. Do opieki pan. Brak Liftu. Wh informacji z firmy miał być w domu. W pakiecie złośliwa , krzykliwa żonka i syn. Brak szacunku do opiekuna. Zagwarantowany dostęp do internetu w umowie nieaktualny. Pani płaci za opiekę 24h więc żadnego internetu tylko arbeit. Uwaga firma będzie szukać na Cito kolejnej ofiary . Na stronie firmy w ogłoszeniach jest to miejsce .Wystarczy sprawdzić kod.
Boni lub @Zenon, a tak naprawdę Panie Krzysztofie R. Boi się Pan podpisać? Wyjechał Pan do sprawdzonej rodziny, gdzie dotąd zmieniały się stałe opiekunki. Ze względu na coraz mniej koperatywnego pacjenta szukaliśmy tam mężczyzny, opiekuna. Zdecydował się na wyjazd właśnie Pan. Wiedział Pan, że nie ma tam Liftu, ale otrzymał od nas konkretne, rzetelne informacje o tym, a także przekazaliśmy, że jak jest syn pacjenta, to wtedy pomaga przy wstawaniu, a jak nie ma syna, to Pan samodzielnie ma nie dźwigać, lecz pacjent ma w tym czasie przebywać w łóżku. Zjechał Pan samowolnie ze zlecenia po jednym dniu, absolutnie nikogo o tym nie informując. To nie firma się źle zachowała, lecz Pan. Tak po prostu się nie ucieka. Nawet jeśli zlecenie się Panu z jakichś względów nie podoba. Wtedy zawsze możemy przenieść Pana na inne zlecenie, a na to, gdzie się Pan aktualnie znajduje wysłać kogoś, kto będzie zadowolony i się sprawdzi.
Naturalnie macie odpowiedź gotową. 6 opiekun w ciągu 2 miesięcy to chyba o czymś świadczy prawda?. Pacjent fakt bardzo sympatyczny i chory . Niestety nie można tego powiedzieć o żonie podopiecznego i synu. Poniżanie opiekuna, naśmiewanie się z " głupich Polaków" , krzyki to chyba nie tak powinna wyglądać praca w tym miejscu? Wcale się nie dziwię iż poprzednie osoby opuszczały to miejsce. Dobrze wiedzieliście na co mnie wysyłacie. Ci ludzie nie mają za grosz kultury. Wykonywanie zaległości miesięcznych w tym domu to chyba norma. Worki pampersów do usunięcia z tarasu oraz butelek po spożytym alkoholu . Kasa dla Was się tylko liczy nie opiekun. Propozycja od Was czekania na zmianę opiekuna też dobra. Poprzednia pani niestety nie wyjechała jak to twierdziliście ze względów rodzinnych. Ile jeszcze będziecie obiecywać opiekunom lift?. Należy też zmienić wpis dotyczący dostępu do Internetu. Internet owszem jest ale nie dla Opiekuna. Opiekun ma pracować . A na przerwie najlepiej z tej przerwy chyba zrezygnować. Proszę pisać prawdę w zleceniach to nie będziecie mieli problemów z pracownikami.
Panie Krzysztofie, zawsze piszemy wszystko co wiemy. Potwierdzają to opiekunki w pozytywnych opiniach i komentarzach o nas. A o tej rodzinie wiemy dużo, gdyż współpracujemy z nią długo. Nigdy opiekunki się na pacjenta ani na jego żonę nie skarżyły. Pan jest pierwszy. Ale skąd Pan może wiedzieć jak tam jest, skoro po pierwszym dniu uciekł Pan do Polski nie zadając sobie trudu i nie dając czasu na poznanie się? I to całkowita bzdura o 6 opiekunkach w ciągu 2 miesięcy. Nie wiemy skąd ma Pan takie informacje. To normalna, porządna rodzina, do której chętnie opiekunki wracają. W tym momencie przyjechała za Pana zmienniczka, która sobie bardzo chwali to miejsce.
Niestety nie polecam. Na każdym kroku (usunięte przez administratora)ą Np.Niemcy płacą 75 za przejazd w jedną stronę,a Avanti wypłaca tylko 60.
Ale idiotyzmy piszecie.Skoro jest tam tak dobrze to czemu już tyle opiekunek się zmienilo?
Proponuję podejmować zlecenia do podopiecznych samotnych bez małżonków, narzeczonych, konkubentów, partnerów, dzieci, kolegów, znajomych, przyjaciół, sąsiadów. Wystarczy opiekun prawny. Tak jest najrozsądniej.
Tak jak czytam te usprawiedliwiające wpisy od Avanti medic, to wychodzi mi na to, że lepiej nie jechać, bo można nieźle się naciąć.
Weszłam tu dziś z ciekawości sprawdzić jakie opinie ma ta firma. Na początku września zadzwoniłam żeby zarejestrować się w bazie. Po ok tygodniu zadzwoniłam bo znalazłam fajna ofertę na ich stronie. Okazało się ze mnie nie ma w bazie. Pani zebrała moje dane jeszcze raz. Przeprowadzono weryfikację języka. Wysłano mój profil do rodziny. Dzwonie w zeszłym tygodniu i okazuje się ze nie ma mnie w bazie. Wysyłam jeszcze raz referencje i zdjęcie. W magiczny sposób okazuje się ze moje referencje i zdjęcie które wysyłałem na początku wrzesnia są w ich skrzynce e mail. Jednak nikt mi nie może wytłumaczyć jak to się stało ze dane zostały usunięte z systemu w komputerze dwa razy. Pani mowi ze przejrzy oferty i oddzwoni do mnie. Cisza.Dzwonie dziś w sprawie oferty pracy. Pytam o kilka wszystkie nieaktualne. Kobieta z którą rozmawiam mówi ze sprawdzi które oferty są aktualne i oddzwoni. Moim zdaniem cala ta sytuacja jest jakaś chora. Tylko raz wyjeżdżałam z innej firmy i tam od razu proponowano mi tylko aktualne oferty. Jak przebrnąć przez ten etap rekrutacji. Czy to jakiś chory test na cierpliwość?
Witam serdecznie, jeśli Pani profil był przedstawiany rodzinie, dane musiały być w naszym systemie. Nie mamy mozliwości wysłania profilu, bez uprzedniego otrzymania od Pań wypełnionego kwestionariusza i wszelkich niezbędnych dokumentów. Jeśli ma Pani jakieś wątpliwości, zapraszamy serdecznie do kontaktu tel. 95 780 0290. Pozdrawiamy Avanti Medic
Jak narazie nie mogę narzekać,po renestracji pani szybko się odezwała jeszcze szybciej dostalam ofertę zlecenia .Mam nadzieję ze nasza współpraca będzie przebiegać nadal tak sprawnie.
Jeżeli firma nie chce kogoś zatrudnić, to niech powie o tym prosto w twarz. Tego wymaga uczciwość i dojrzałość.
Od zeszłego czwartku firma ta każdego dnia roboczego zamieszcza ogłoszenie na my opiekunki (czwartek), na opiekunka radzi (piątek) na dobrej szteli (poniedziałek, wtorek), ze poszukuje do opieki do Berlina. Już kilka razy specjalnie zadzwoniłam do Avanti Medic zgłaszając moje zainteresowanie pracą na tej szteli, lecz poinformowano mnie, że ogłoszenie jest już nieaktualne i wymieniono mi nazwy jakiś wsi gdzie akurat były wolne sztele. Dzwoniłam do AM po 5 minutach od czasu pojawienia się ogłoszenia, a ono już było nieaktualne. Tak samo powiedzieli mojej koleżance, gdy do nich zadzwoniła. Wniosek jest prosty: albo z tą sztelą w Berlinie jest problem (mina jakaś) albo to sztela nieistniejąca (widmo), której ogłoszenie służy jedynie za wabik do zwabiania nowego narybku opiekunek które biorą każdą pierwszą lepszą sztelę z brzegu. Jeżeli tak jest, wówczas to się nazywa nieuczciwa konkurencja wobec innych firm opiekuńczycg oraz robienie idiotek z opiekunek.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Avanti Medic?
Zobacz opinie na temat firmy Avanti Medic tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 65.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Avanti Medic?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 60, z czego 53 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Avanti Medic?
Kandydaci do pracy w Avanti Medic napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.