Opinie o Lotos Kolej Sp. z o.o. w Gdańsk

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych i byłych pracowników o firmie Lotos Kolej Sp. z o.o.. Znajdziesz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Lotos Kolej Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Firmy transportowe i spedytorzy kolejowi

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Lotos Kolej Sp. z o.o. w Gdańsk

Ogorek19
Pracownik
 Pytanie

W LK pracuję od niedawna, wszyscy którzy tu pracują i miałem z nimi kontakt przed zmianą pracodawcy zachwalali, zostając już pracownikiem wiem że tak kolorowo nie ma a opinie zmieniły się na takie że dobrze to już było... Nadgodziny... Ludzie w tej firmie daliby się pokroić za te nadgodziny, brak życia prywatnego? Hmmm???? ogólnie jest spoko ale nie wiążę z tą firmą dłuższych nadziei. I tak, w cargo było lepiej, choć zarabiało się mniej ale te różnice są na poziome 300 zł z normy.

1
Majster
Kandydat
@Ogorek19

Nadgodziny dzis są jutro ich nie ma liczy się tylko zarobek za normę

Kolejarz
Pracownik
@Ogorek19

Nie zgodzę się z tym, w lotosie jest o niebo lepiej niż w betonowym cargo, firma naprawdę z możliwościami, a jak ktoś lubi stać pod słupkiem albo się 5 razy wymieniać i być dziennie w domu to mu nie będzie pasować, każdy obiera taką drogę życia jak mu pasuje, ja w lk pracuję króciutko ale póki co jestem zadowolony i nie mam zamiaru zmieniać tylko się rozwijać.

zniesmaczony
Były pracownik
@Kolejarz

Kolejarz widać że nie lubisz spędzać czasu z rodziną tak jak napisałeś pracujesz króciutko popracuj jeszcze kilka lat i zobaczysz jak jest naprawdę przesłona z oczu ci zejdzie a co do betonowego cargo tam przynajmniej przestrzegają przepisy pracownicy nie dają się wpychać na minę i jeżdzić bez znajomości szlaku nawet stację dalej nie jak w lotosie zmuszanie dojechać jeszcze stację albo dwie.

Ogorek19
Były pracownik
@zniesmaczony

@zniesmaczony zgadzam się z tobą w 100%

Oki
Kandydat
@Kolejarz

Widzę po twoim wpisie, że do firmy przyszedłeś z tubką wazeliny w kieszeni skoro tak bardzo podoba Ci się ta praca. Takich własnie jak Ty firma potrzebuje.

STK
Pracownik
 Pytanie
@Ogorek19

Eryk to ty?

Iława
Kandydat

Witam wszystkich mam pytanie w sprawie rekrutacyjnej. Prawie miesiąc temu odbyłem rozmowę weryfikacyjną online na stanowisko manewrowy, po rozmowie zostalem zapewniony o drugiej turze rozmów, i jak do tej pory nic ani widu ani słychu. Moje pytanie brzmi czy to jest normalne w lotosie tak długi okres czekania.

Intermodal
Pracownik
@Iława

Ja też długo czekałem, ale najlepiej się samemu przypomnieć. Manewrowych i Ustawiaczy bardzo potrzebują, szczególnie jak już ktoś ma uprawnienia.

BOLO
Pracownik
@Iława

Tak. Bądź cierpliwy.

Boblot
Pracownik
@Iława

Witaj. Nie jest to normalne. Moim zdaniem przypomnij się, bo różnie bywa. Jeżeli przyjęto kogo innego będziesz wiedział na czym stoisz. Powodzenia

1
bolo
Inne

jaka stawka jest na stanowisku ustwiacza,

SS 120 km
Pracownik
@bolo

4400zl + premia

Rewident
Kandydat

Witam mam pytanko ile zarabia czlowiek posiadajacy ustawiacza i rewidenta chcialbym jak najszybciej sie dowiedzieć

BOLO
Były pracownik
 Pytanie
@Rewident

Wyślij swoje CV. Przyjdź na spotkanie rekrutacyjne i negocjuj. Ile jesteś wart? To ty musisz wiedzieć na ile się cenisz. Czy 3 tyś. brutto ciebie zadowala czy 5 tyś. Jak powiesz za mało taką ci dadzą, a jak za dużą to podziękują. Masz 50/50 że będziesz zadowolony. Ja bym wybrał między 3 a 5 tyś. czyli 4 tyś w grupie + premia kwartalna + premia przewozowa + nadgodziny. Ale licz się z tym że będziesz gościem w domu. Norma to 15 służb + 3 nadgodziny czyli 18 dni w pracy. Zostaje ci 12 dni wolnego. Ale jak będziesz w delegacji to już tylko kilka dni. Taka jest cena dobrego zarobku.

Dyspozytor
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja żenada - w komisji młodzi z plecami a pytania na poziomie podstawówki. Widać że już dawno ktoś był na to miejsce a sama rekrutacja tylko dla papierologi i żeby było zgodnie z procedurami.

Pytania

Ogólnie zamęt i brak zorganizowania samego procesu nie wiadomo gdzie z kim i gdzie - nikt nic nie wie jednym słowem budrelllll....

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Kierowca kat. C+E (Kontenery BDF)
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(40 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierowca Kat. C+E
Solec Kujawski
Drobex Agro Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Project Execution Assistant/Asystent ds. realizacji projektu
Sosnowiec
CP Consulting Engineering Services
(31 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Z IC do lotosu
Kandydat
 Pytanie

Witam aktualnie pracuję w IC myślę o lotosie. Czy opłaca się przechodzic? Chodzi o karsznice. Ile jest się w stanie wyciągnąć bez nadgodzin? Jak wygląda to z premiami?

Intermodal
Pracownik
 Pytanie
@Z IC do lotosu

Wypłata zależy od stawki, jak sobie wynegocjujesz tak będziesz miał. Premia zależna od godzin / noclegów / taksówek / widzimisię kierownika. Premia kwartalna, ilość fizycznych godzin (bez chorobowych / urlopów) to ok500zł, zależy od kwartału. Zasady zatrudniania chyba już czytałeś: (usunięte przez administratora) Kierownik w Karsznicach to prosty chłop, ale też potrafi dowalić.

Ogorek19
Były pracownik
@Z IC do lotosu

Nie idź, z normy nie warto... Wypłata z normy to ok 4800 czyli parę stówek więcej jak w cargo, pracowałem tu i tu, zostałem kierowcą ciężarówki, jeżdżę na HDSie dziennie po 8h i zarabiam trochę ponad 5000, nocki weekendy w domu, czas na praktycznie wszystko.

Zastanawiam się
Kandydat
@Z IC do lotosu

Byłem na rozmowie 36 h możesz maksymalnie dorobic wszystkie sa płatne 100%

Paweł
Inne

jakie są godziny pracy i czy są elastyczne?

WAX
Pracownik
 Pytanie

@Ogorek19 wytłumacz wszystkim jak to jest możliwe, że 27.07.20 byłeś nowym pracownikiem LK, a we wrześniu już jeździłeś na HDS?

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, jakie są godziny pracy na stanowiskach administracyjnych, jest elastyczny czas pracy np. od 7.00 do 9.00?

1
Neonowka
Kandydat
 Pytanie

Witam , czy ktoś z państwa może się wypowiedzieć w kwestii pracy na st. specjalista przewoz poludniowy w czechowice?Jak wygląda atmosfera, zarobki etc, pozdrawiam

kat
Pracownik
@Neonowka

Wstrzymaj się do czasu odwołania kierownika tego wydziału. Już nie długo i wyleci z hukiem za jego samowolkę i łamanie prawa pracy. Nawet jeśli ma plecy to już niebawem będą ubiczowane. Sądy nim się już zajęli bo na dyrekcję nie ma co liczyć.

Keller
 Pytanie

Czy ktoś może podpowiedzieć jak wygląda praca maszynisty na wydziale we Wrocławiu? - Jakie szlaki, lokomotywy? - Czy jest grafik, czy obowiązuje? - Jak wygląda dojazd do pracy?

zibi
@Keller

Wydział wrocławski zszedł na psy kierownik na rekrutacji powie ci co chcesz usłyszeć najlepiej wszystkie uzgodnienia mieć na piśmie bo rzeczywistość jest inna i tak: 1. Chcesz zrobić nadgodziny to musisz liczyć się z jazdą bez znajomości szlaku kiedyś sobie rozpiszesz , lokomotywy wyciągnięte ze skansenu SM 42 BR 232 (częste awarie) Br 285 6DG i czeskie elektryki 182, 181 na nowe lokomotywy to ciężko się dostać tylko namaszczeni często je prowadzą, 2.Grafik jest tylko dla kontroli (nie obowiązuje pracowników) praca na telefon odmówisz nie zarobisz (życie rodzinne - prywatne na bok). 3.Dojazd do pracy z punktu zbornego (nawet i 3 godziny szybciej a czas nie wlicza się do godzin pracy) stan techniczny aut jako tako najgorzej z oponami kierowcy niewypoczęci zdenerwowani bo wypłat nie dostają (zaczęli zatrudniać kierowców ze wschodu) czyli totalny chaos do pracy na czas a z pracy możesz wracać i zwiedzając dolny śląsk i okolice..

Keller
@zibi

@zibi bardzo dziękuję za odpowiedź, chyba się wstrzymam z przeprowadzka. Jeszcze zapytam o zarobki, na jakie można liczyć, wiadomo zależy jakie miesiące. Zakładając bez nadgodzin.

Nokia3310
@zibi

Pierwszy raz słyszę o tym aby ktoś kto nie zgadza się na jazdę bez znajomości szlaku nie mógł robić nadgodzin. To co teraz piszesz jest kłamstwem wyssanym z palca. Jeśli Mateusz nie planuje cię na nadgodziny, to widocznie jesteś dla niego bezużyteczny. Nowoczesne lokomotywy jeżdżą na ciężkich pociągach i długich trasach. Pracując na telefon zawsze możesz dogadać się z planistą i mieć wolne w dni, w które potrzebujesz. Jeśli masz zastrzeżenia odnośnie stanu technicznego samochodów oraz wypoczęcia kierowców, to zgłoś to. PDO (optymalizacja kosztów) przyjmuje wszystkie takie uwagi i interweniuje.

1
Czysta prawda
@Nokia3310

Tak tak praca przewozowa spadła może o 5%. Jakos w zimowe miesiące zawsze spadała o 50% i nadgodziny były. Tym bardziej że w Lotosie z nadgodzinami zarabia się tyle ile w innych firmach bez nadgodzin za tą samą pracę wiec to trzyma ludzi. Oczywiście nie licząc Cargo bo to ewenement do którego raczej nie wypada sie porównywać. Ludzie dojeżdżają do pracy godzine...ale nie 2 albo 3 godziny. Chodzi tu o to że robi się więcej a pieniędzy masz dużo mniej...więc o jakiej uczciwości piszesz? Zdajecie ogórki a jakos ich jezdzi najwięcej. Sm42 tez miały być przerabiane na 6dg a wyszło jak zawsze i są remontowane szpachlą i farbą...nie wspominając o klimatyzacji.

udręczony
@Czysta prawda

Śmieszy mnie lament o chęci pracy w godzinach nadliczbowych. Już Wam rozum całkiem się zlasował czy to zasługa zarządu. Głupców chcących pracować w nadgodzinach jest prawie 98% i to ci głupcy swój urlop dopisują do nadgodzin. Dlatego ta firma mając takich głupców nie daje podwyżek na poziomie bo wie, że z chęci zysku wiara będzie robić w nadgodzinach. Jesteście zmanipulowani Waszą chciwością zamiast domagać się realnej i godziwej zapłaty za swoją pracę. Żal mi Was, głupcy ale to Wy za parę latek będziecie odwiedzać lekarzy i utrzymywać przemysł farmaceutyczny o ile przeżyjecie.

Intermodal
@Keller

Co prawda nie pracuję na wydziale wrocławskim, ale w całej Polsce zasady zatrudniania są takie same. Każdy pracownik jest przydzielony do brygady dla której jest przypisany harmonogram, głównie służy on do rozliczania urlopów, chorobowych itp. Są pracownicy którzy mają indywidualnie przypisany grafik, głownie maszyniści jeżdżący na stałych trasach z noclegiem (Gdańsk - ZWK) i rewidenci pracujący w delegacjach. Reszta jest zatrudniana zgodnie z równoważnym czasem pracy co jest ujęte w KP i regulaminie spółki. Zasada jest taka że planista musi powiadomić Cię o pracy do 21-ej o pracy na nową dobę (z reguły mnie powiadamiają do 17-tej), a o pracy na Niedzielę i Poniedziałek do 18-tej w Sobotę, to samo tyczy się świąt itp. Każdy pracownik ma wyznaczone tzw. punkty zborne gdzie ma się stawić przed rozpoczęciem pracy, od tego momentu za dojazd samochodem ma liczone punkty (śmiesznie płacone), a dopiero po dojeździe na miejsce pracy dostaje wykaz. Wyjątkiem są zatrudnienia "na już" (gdzie pracownik nie musi się zgodzić), w takim wypadku dyspozytor musi wysłać po pracownika auto do domu i dać wykaz od wejścia do taxi. Wynagrodzenia, hm... W zależności od stażu i funkcji są różne, Rewident Ustawiacz z doświadczeniem na dzień dobry może "wynegocjować" sobie ok 4,5 -5 tyś brutto, maszynista trochę więcej. Oczywiście "młody pracownik" ma mniej. Dodatkowo jest indywidualna opieka medyczna (LuxMed), wczasy pod gruszą i zazwyczaj 13-tka (choć w przyszłym roku nie ma co na to liczyć). Nadgodziny, nikt do pracy nie może nikogo zmusić, ale wiadomo że nadgodzinami się w LK zarabia.

Maszynista
Pracownik
@Keller

Pracuję na ZPW ponad 7 lat i to co czytam tutaj jest dla mnie abstrakcją. Kierownik jest normalny i nikt nikogo nie naciska, czy zmusza do czegoś. Metra bez szlaku nie zrobię, a lokomotywy, cóż trafi się i Dragon, ale nie sztuką jest radzić sobie na nowym sprzęcie, sztuką jest jeździć na tym co jest. Co do finansów nie chcę się wypowiadać, bo po prostu nie wiem ile dostają nowo przyjęci. Chodzę do pracy, wykonuję ją tak jak należy i nie słucham tego co inni opowiadają, a proszę mi uwierzyć, że potrafią ???? trzeba przyjść porozmawiać i w razie czego zaryzykować. Przyszło teraz paru maszynistów z PKP Cargo i są zadowoleni. Trzeba pamiętać, że ludzie są różni i nie każdemu dogodzisz, a najgorsze jest to, że prawie wszyscy wywodzą się z dawnego PKP i chyba zapomnieli jak tam zarabiali.

Maszynista IC

Ile zarabia maszynista bez nadgodzin ze wszystkimi premiami oraz dodatkami? Pytam bo są sprzeczne informacje a chce zlozyc CV.

udręczony
Pracownik
@Maszynista IC

Wazeliniarz dość dużo, kapuś jeszcze więcej, najmniej zarabia uczciwy i sumienny maszynista.

Intermodal
Pracownik
@Maszynista IC

Wszystko zależy ile sobie wynegocjujesz. Pamiętaj że negocjujesz stawkę brutto, nie tak jak na PKP, tu tylko dochodzi premia przewozowa(plus kwartalna), oraz ewentualne nadgodziny. Dużo zależy od tego ile masz uprawnień na loki używane w LK, im więcej, tym firma mniej wyda na twoje szkolenie. Oczywiście doświadczenie też gra rolę. Nie każdy nowo przyjęty powie prawdę, ale stawki wahają się od 5 do 6,5 tyś brutto, ale raczej bym się nastawiał na niższą stawkę.

14 lat stażu
Pracownik
 Pytanie

Ogólnie firma ok, jednak jak w każdej warto mieć plecy. Nic nie warci mogą być kierownikami, a gdy to wychodzi na jaw zostają specjalistami lub expertami. Zarobki już nie najwyższe jak gdy się przyjmowałem, ale za to socjal jest dobry, do pracy dowożą jeśli trzeba. Już tu ktoś to dokładnie opisał. Czy warto ? Teraz to już chyba nie, są firmy co lepiej płacą, ale pieniądze to nie wszystko. W najlepszej sytuacji są teraz ustawiacze z okolic Gdańska, mogą sobie negocjować stawki do pracy na bocznicy LK, strasznie tam brakuje ludzi. Ale teraz to chyba wszędzie na kolei brakuje...

Anonim

Witam, wie ktoś może co jaki czas Lotos organizuje szkolenia na licencję i świadectwo maszynisty ?

Beata
Inne
@Anonim

Nie udało mi się znaleźć dokładnych informacji na temat częstotliwości prowadzenia szkoleń przez firmę Lotos Kolej Sp. z o.o., jednak warto abyś śledził stronę internetową firmy: http://www.lotoskolej.pl/2199/o_nas/aktualnosci Dlaczego zainteresowałeś się szkoleniem akurat w tej firmie? Słyszałeś dobre opinie?

.........
@Anonim

Niedawno przyjęto 20 osób na szkolenie już z własną licencją więc w tym roku już raczej nie będzie naboru. Lotos na licencję szkoli tylko swoich pracowników którzy pracują jako manewrowy, rewident itp. Jeżeli chcesz przyjść na szkolenie z ulicy to musisz mieć swoją licencję.

Nokia3310
@Anonim

W 2020 roku na pewno nie będzie naboru na licencję.

RobsoN
 Pytanie

Witam, załapał się ktoś może na szkolenie 2019 na świadectwo maszynisty ?

Nokia3310
@RobsoN

LK zatrudnił w 2019 kilkunastu maszynistów z licencją. Obecnie przechodzą szkolenie na świadectwo.

Czysta prawda

Ta firma spadła na (usunięte przez administratora) Władza przyszła z Cargo i wprowadza mądrości z najgorszej firmy na rynku wiec czego się mozna spodziewać. Pozbyli się ich tam bo juz nie było czego rozwalać wiec robią to tutaj. Zarobki w tej chwili tez jak w Cargo a praca jak u prywatnego przewoźnika. Nadgodziny odebrane ale nie dlatego ze nie ma pracy tylko jedna osoba robi prace za 2...3 osoby. Jedno jest ciekawe...czy zarząd tez sobie poobcinał wypłaty o ponad 1/3 dla dobrego przykładu...a może raczej odwrotnie i podnieśli sobie za super decyzje. Lokomotywy stare i w coraz gorszym stanie ponieważ na nic nie ma kasy. Tak więc jeśli ktoś chce popracować 250 godzin miesięcznie za 4200 zł to polecam :)

Nokia3310
@Czysta prawda

Czysta prawda trochę mijasz się z prawdą... Nie ma nadgodzin, ponieważ spadła liczba przewozów. Skoro nie ma pracy, to jak chcesz nadgodziny? W jaki sposób jedna osoba rogi 2-3 pracę? To, że siedzisz na maszynie która aktualnie nie ma planów i zostaniesz przerzucony na inną, to chyba dobrze, że uczciwie zarobisz pieniądze. Zapomniałeś napisać o tym, że zdajemy z dzierżawy "ogórki" i "byki". Przyjechały do nas natomiast Dragony i Gryffiny. Faktycznie dalej większość jest maszyn pamiętających Gierka, ale pamiętaj o tym, że Taboru nie wymieni się w 2 miesiące. Przestań kłamać, że pracujesz w 250 godzin miesięcznie (zresztą przed chwilą narzekałeś, że nie masz nadgodzin). Nawet jeśli wypracujesz maksymalną ilość nadgodzin, to wtedy jest to Norma +32H . Doliczasz darmowy i zapewniony przez LK dojazd do pracy? Super, ale następnym razem pomysl o ludziach którzy dojeżdżają godzinę do pracy w jedną stronę... I nie narzekają na nic...ich nikt się nie pyta czy mają czym dojechać i ile czasu im to zajmuje.

Nokia3310
@Czysta prawda

Kolego sprawdź proszę swoje wykazy i zsumuj wszystkie pocyzje "oczekiwanie na pracę".

Pytanie
 Pytanie

Czy Lotos Kolej Sp. z o.o. organizuje staże dla studentów?

Yoyo
@Pytanie

Tak ale teraz jest epidemia Covid - 19 i musisz poczekać na koniec epidemi.

Nokia3310
@Pytanie

Tak. Staże są organizowane. Jeśli ktoś jest zainteresowany, to wszystkie informacje są dostępne na stronie Lotos Kolej Kariera.

Bob

Dlaczego temp. mierzą tylko na nocną zmianę.Czy to zmaczy ze Ci z dziennej są zdrowi.

Patrycja
Inne

@Rewident, proszę o komentarze zgodne z tematem przewodnim wątku, czyli opinii na temat pracy w firmie Lotos Kolej. Twój komentarz nic nie wnosi do tematu i jest mało merytoryczny dla osób szukających informacji o pracy w tej firmie. Obecnie Lotos Kolej, poszukuje pracowników na kilka stanowisk do swojej firmy http://kariera.lotos.pl/304/oferty_pracy Czy ktoś z Was aplikował już może na któreś ze stanowisk? Może jesteście już po rozmowie kwalifikacyjnej? Podzielcie się swoimi doświadczeniami.

obserwator
@Patrycja

Wbrew opiniom że w LOTOSIE to jest super praca i kasa płynie strumieniami, to ludzie wciąż odchodzą. Pytanie czemu skoro tu takie luksusy? Stażysta maszynista ( oferta pracy.) - spójrzmy na tę ofertę pracy. Szkolenie na maszynistę to czas około 2 - 2,5 lat. Jak informują w ogłoszeniu to na ten czas zatrudniony kandydat bedzie przez agencję pracy. Co to am już mówi? Przez ten czas nie zapłacą ci za wczasy pod gruszą, 13 pensji , premii kwartalnej i premii przewozowej. Nie wiem jaką stawke dadzą podczas szkolenia, ale premia przewozowa to około 600 zł, premia kwartalna 600 zł , wczasy pod grusza 1750 i 1300 na każde dziecko. premia roczna czyli 13 pensja to 10 % z rocznych poborów ( od 3000 w górę). Jak by nie liczyć tracimy dużą kasę. A i na 4 lata daja lojalkę albo jak się zwolnisz około 100000 do zwrotu. Co do atmosfery, to starzy pracownicy idą na przeczekanie tej władzy. Ale i są tacy co sie ciesza z nowej władzy i tej roszady stanowisk. Ogólnie to jak bym był mlodym pracownikiem to zrobił bym sobie te uprawnienia. 2 lata szkolenia i następnie 4 lata pracy i można szukać innego przewoźnika lub poczekać a może po zmianie władzy znów Lotos będzie rósł w siłę.

zibo
@Patrycja

Patrycja w ofercie pracy są przekłamania i tak jak wcześniej pisano tu w opiniach a więc 1.Nie dowoża do i z pracy trzeba się wstawić na wyznaczony punkt zborny a potem przewożą od do miejsca pracy czas przejazdu wynosi od 1 do nawet 3 godzin w jedną stronę za co nie płacą (miesięcznie wychodzi po 40-60 godzin w taksówkach). 2.Ludzie odchodzą bo mają dość ciągłego okłamywania i nerwowej atmosfery jaka się wytworzyła , nierówne traktowanie pracowników zmuszanie do spania na hotelach wymyślanie co kilka miesięcy nowych pseudo reguł które obowiązują nie wszystkich pracowników są tacy co zabierani są z domów. 3.Praca na telefon do godzin popołudniowych nie wiesz czy wyjdziesz jutro do pracy na 7 (wstawienie się na punkt zborny o kilka godzin szybciej w zależności od miejsca podmiany). Tak że zanim się podejmie pracę w LK trzeba liczyć się z tymi faktami jeżeli nie ma się alternatywy.

Były maszynista
@obserwator

Sam od kilku miesięcy już tam nie pracuję. Nie za te pieniądze za tyle godzin poza domem. Ogromne różnice w zarobkach pomiędzy maszynistą a maszynistą, wynikające z ? Nowoczesne lokomotywy, 80% pracy w miesiącu to SM42 albo 181 a raz lub dwa razy w miesiącu trafi się na Dragona, lub Traxxxa których już praktycznie nie ma. Odszedłem z żalem, bo bardzo lubiłem swoją pracę, ale to musi iść razem z adekwatnym wynagrodzeniem. Poza tym kupa niekopetentnych osób na wyższych stanowiskach typu dyspozytura, kierownictwo itd...

szczery
@Były maszynista

W pełni popieram.

Eugeniusz
@Były maszynista

Zwalniacie się, bo skończyło się głaskanie maszynistów, oraz rewidentów. Czas wziąć się do pracy.

Były pracownik
@Były maszynista

Zgadzam się. Brak współpracy między pracownikami. Dużo tu takich co po układach (związki, rodzina, kolega) zajmują wysokie stanowiska, a nie znaja obsługi komputera. I nikt od nich nie wymaga znajomości programowania, ale znajomosci excela, worda itd. Nie znają oprogramowania używanego przez LK. Wysługują się innymi. Ale premie, awanse to im się najbardziej należą.

Enriko
@Patrycja

Poszukują. ale rekrutacje są poustawiane albo wybierają najsłabszych, żeby nikomu nie zagrozili. Fajna firma, ale rekrutacje są prowadzone w ten sam sposób od lat.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lokfirer
@Były maszynista

Różnice w zarobkach między maszynistami wynikają min.z tego czy jesteś z Gdańska czy nie,czy jesteś wtyczką kierownictwa czy nie,czy jesteś przepisowy czy nie np.nie stwarzasz kłopotów typu jazda bez szlaku,co do tzw.pociotków na dyspozyturze i w kierownictwie to pełna zgoda,nieważne co potrafisz ale ważne czyim jesteś dzieckiem,ale najgorsze jest to,że doświadczeni maszyniści odchodzą do konkurencji a władze mają to w (usunięte przez administratora)

Nick Rhodes
@Lokfirer

Święte słowa lokfirer,dobrze w firmie to już było...wykończono ludzi którzy firmę zakładali,wprowadzono ignorantów,którzy o kolei mają mgliste pojęcie,najlepszym przykładem jest utrata 5 nowych griffinów a w zamian wyciągnięte z krzaków 40-letnie ET-22,jeszcze trochę i nie tylko nie będzie czym ale też kim pracować,Anatol szykuj się na grad pytań!

Magic
@Enriko

Rekrutacja okropna, byłem na jednej rozmowie... poszło tak sobie ale ta profesjonalna pani rekruterka nawet nie raczyła zadzwonić i powiedzieć ze sie nie dostałem pomimo ze się zarzekała ze się odezwie. Profesjonaliści ...

ryszard5
@Magic

Synku, nie spełniłeś oczekiwań przyszłego pracodawcy, więc do widzenia. Takich fachowców jak ty na pęczki, więc mogą wybierać. Nie ma co za mocno się kozaczyć, bo w ogóle zostaniesz bez pracy.

Kris
Inne

Jak tutaj się pracuje maszynistom? Jak układany jest grafik i jaki rodzaj umowy?

Robert

Dlaczego od prawie roku pojawia się informacja o wolnym stanowisku (nazywają to zamiennie jako dyspozytor, kierownik, zastępca kierownika lub koordynator) do obsługi rynku niemieckiego? Maja zbyt wygórowane wymagania, trudna atmosfera pracy czy jeszcze jakiś inny powód? Na jakie pieniądze może liczyć taki koordynator/kierownik?

Primo
@Robert

Dyspozytor, kierownik i zastepca to trzy różne stanowiska. Koordynatora nie widziałem.

Zostaw merytoryczną opinię o Lotos Kolej Sp. z o.o. - Gdańsk

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Lotos Kolej Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Lotos Kolej Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 43.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Lotos Kolej Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 27, z czego 3 to opinie pozytywne, 9 to opinie negatywne, a 15 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Lotos Kolej Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Lotos Kolej Sp. z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Lotos Kolej Sp. z o.o.
2.7/5 Na podstawie 100 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Michałki 25
    80-716 Gdańsk
  • NIP: 5832641717 KRS: 0000135118
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Lotos Kolej Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii