Znajdź szybko pracę!
Załóż Profil Zawodowy w 3 krokach!
Швидко знайдіть роботу!
Створіть професійний профіль за 3 кроки!
Jeżeli jesteś "nie wygodny" dla nich, zostajesz zwolniony z dnia na dzień, powód - wymyślają. Na stole masz dwie opcje - wypowiedzenie ze strony pracodawcy - porozumienie stron - NIE ZAPŁACĄ CI ZA OKRES WYPOWIEDZENIA są cwani, dostajesz informacje ze jest to zgodne z prawem i nie masz pola do negocjacji. Może jest zgodne z prawem, jednak jest to nie etyczne wobec pracownika i świadczy tylko o firmie.
Wspolpracowalismy z jcommerce przez ponad rok. ale odkad przyszedl (usunięte przez administratora) to nasze relacje zupelnie przestaly istniec. Dostaje (usunięte przez administratora)maile w ktorych jest brak szacunku dla drugiego czlowieka a co dopiero klienta. Zdecydowanie nie polecam, programisci sa przecietni za ogromne pieniadze i firma wogole nic sobie nie robi z kontraktu, brak kontaktu, checkupow i byle by skonczyc projekt i nastepny.
Czy JCommerce Sp. z o.o. zatrudnia studentów?
Jest taka możliwość ale wymagają dyspozycyjności przynajmniej 4/5 etatu. Przy zdalnych zajęciach dało radę.
Praca w JCommerce była OK. Pracują tam ludzie z którymi można się dogadać, można zmienić projekt jak komuś coś nie pasuje. Płatności zawsze na czas, owoce, kawa, ostatnio jak ktoś pracuje w biurze (choć ja akurat 100% zdalnie) to widziałem, że i obiadki są :) Pamiętajcie o jednym - zanim przystąpicie do negocjacji proście o stawkę przy której będzie wam się pracowało dobrze, a nie taką przy której będziecie narzekać :) Moja przygoda w JC była udana i polecam tą firmę.
Mnie tam pracuje się dobrze. Przynajmniej ktoś słucha jak mówi się, że coś można poprawićm Wiadomo, projekty są różne, lepsze i gorsze, ale jak trafi się do tej jakiegoś trudnego klienta to nie ma problemu- zgłasza się chęć zmiany i działają. Pizza tym dużo fajnych inicjatyw co ratuje relacje w tym chorym pandemicznym czasie
Jak wygląda ścieżka kariery w JCommerce Sp. z o.o.? Czy trudno jest zdobyć awans?

Jeżeli jesteś "nie wygodny" dla nich, zostajesz zwolniony z dnia na dzień, powód - wymyślają. Na stole masz dwie opcje - wypowiedzenie ze strony pracodawcy - porozumienie stron - NIE ZAPŁACĄ CI ZA OKRES WYPOWIEDZENIA są cwani, dostajesz informacje ze jest to zgodne z prawem i nie masz pola do negocjacji. Może jest zgodne z prawem, jednak jest to nie etyczne wobec pracownika i świadczy tylko o firmie.
Jak zrozumiałam z Twojego wpisu zostałeś zwolniony i czujesz się z tego powodu pokrzywdzony. Możesz napisać czy była to sytuacja jednostkowa, czy może słyszałeś o większej ilości zwolnień w ostatnim czasie?
No, ale co ty liczysz na to, że oni cię zwolnią w taki sposób, że to niby ty się zwalniasz i dostaniesz jeszcze za to kasę za okres wypowiedzenia? Nie rozumiem.
Przeczytałam kiedyś ten komentarz i nie ukrywam, że byłam w ciężkim szoku. Jakiś czas później zostałam potraktowana dokładnie w taki sam sposób jaki jest tu opisany. Serio gdy zobaczyłam dwie kartki papieru tylko przemknęło mi przez głowę ' zupełnie jak w tym komentarzu na go worku'. I przyznam, że naprawdę bardzo długo nie potrafiłam ogarnąć dlaczego mnie to spotkało ale okazało się że znajoma szefa przyszła do firmy dziwnym trafem zaraz po mnie. Przyznam że gdyby nie ten komentarz to chyba dostałabym zawału ze stresu przez te sytuację a tak to zawsze mogłam " pocieszyć się" że nie byłam pierwsza potraktowana w taki sposób. A i muszę dodać, że to nie spotkało mnie w tej firmie ( nie miałam okazji w niej pracować). Do tej pory czasem się zastanawiam co wtedy powinnam zrobić, podczas tej rozmowy. Starałam się oczywiście trochę bronić argumentami ale byłam w szoku. Żałuję że po prostu nie wyszłam z pokoju w którym rozmawialiśmy ale tak naprawdę przecież na dłuższą metę raczej nic by to nie dało.
Potwierdzam. Podziękowano mi z dnia na dzień bez podania przyczyny po tym jak w trudnym momencie dla firmy nadganialam projekt bez płatnych nadgodzin. Nieetyczni wyzyskiwacze, którymi już dawno powinien zainteresować się PIP.
Nie mam nic wspólnego z tą firmą, ale muszę to napisać. Zakończenie umowy o prace może się odbyć zarówno przez jej WYPOWIEDZENIE jak i ZA POROZUMIENIEM STRON. Jeżeli umowa zostaje rozwiązana ZA POROZUMIENIEM STRON, to nie ma czegoś takiego jak okres WYPOWIEDZENIA ponieważ nie było żadnego wypowiedzenia. Dziękuję, można się rozejść.
Nie polecam Jcommerce przez ich przedmiotowe podejście do kandydata. Rekrutację do tej firmy uważam jedynie za mój zmarnowany czas. Mimo pozytywnego przejścia rozmowy technicznej brak szacunku i totalna ignorancja z ich strony w momencie gdy projekt, na który była prowadzona rekrutacja nie doszedł do skutku. Zero informacji, zero kontaktu - jedynie z mojej strony wychodziły zapytania o status.. Firmę będę po tej sytuacji omijać szerokim łukiem i na pewno nie wyślę swojego CV ponownie,
Bardzo nam przykro, że rekrutacja nie zakończyła się sukcesem. W branży outsourcingu zdarza się, że klient końcowy anuluje projekt lub też staje się nieresponsywny, ale naszym zadaniem jest informowanie o statusach naszych Kandydatów na każdym etapie, niezależnie od okoliczności. Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z managerem działu, p. Natalią Tomasiewicz (natalia.tomasiewicz@jcommerce.pl) w celu wyjaśnienia tych okoliczności.
Czy w JCommerce Sp. z o.o. są szkolenia zewnętrzne?
W JCommerce rozwijamy kompetencje naszych pracowników na kilka sposobów. Oferujemy im zarówno udział w szkoleniach zewnętrznych, prowadzonych przez certyfikowane ośrodki szkoleniowe, jak i w szkoleniach wewnętrznych, gdzie to nasi specjaliści dzielą się swoją wiedzą. Ponadto nasi pracownicy mają możliwość zdawania egzaminów i zdobywania certyfikatów m.in. Jamf, AWS czy Microsoft, udziału w konferencjach branżowych (online i offline) oraz korzystania z platform szkoleniowych online np. Pluralsight.
Firmy coraz częściej dostrzegają pozytywny wpływ dobrej atmosfery na efektywność pracowników. Czy podobnie jest w JCommerce Sp. z o.o.?
Projekty różnie jak to outsourcing. Można trafić bardzo dobrze albo słabo ale tak ogólnie raczej w porządku firma są gorsze. Plusem są ogarnięci programiści w jc, bo u klientów to różnie wiadomo. Na minus „kierowniczka” która nie umie dobrze mówić po polsku. Dogadanie sie to jakiś cyrk, zwłaszcza jak nie masz cierpliwości żeby najpierw wysłuchać tysiąca historii z jej prywatnego życia zanim zdołasz załatwić z nią temat z którym przychodzisz :)))
Hej, myślę, że fajnie byłby zaktualizować informacje na temat tej firmy, ponieważ widzę, że cieszy sie ona bardzo dużym zainteresowaniem wśród kandydatów. Wiecie może z ilu etapów składa sie proces rekrutacji w JCommerce Sp. z o.o. jako, że zatrudniają specjalistów w branży myślę, że jest to długi proces. Macie jakieś info na ten temat?
Czy pracodawca JCommerce Sp. z o.o. motywuje w jakiś sposób swoich pracowników?
Cześć! Motywujemy naszych pracowników poprzez zapewnienie komfortowych i elastycznych warunków pracy oraz możliwości ciągłego rozwoju, w tym: • finansowanie szkoleń, certyfikatów, konferencji • dostęp do PluralSight, prenumerat i regularnie powiększanej biblioteki • kursy językowe • możliwość dzielenia się swoją wiedzą w roli prelegenta lub autora materiałów eksperckich. Kładziemy duży nacisk na atmosferę panującą w firmie, corocznie przeprowadzamy badanie satysfakcji i wdrażamy usprawnienia, aby naszym ludziom pracowało się jak najlepiej.
Jak wygląda kwestia wynagrodzenia na B2B w przypadku "ławki" lub zakończenia projektu? Słyszałem, że wynagrodzenia były wstrzymywane lub redukowane, chciałbym uniknąć takiej sytuacji.
Cześć, W JCommerce świadomie podejmujemy decyzje czy ktoś po zakończeniu projektu trafi na ławkę i jeśli taka decyzja zapada to odpowiedzialnie za ten czas płacimy.
Kandydując do JCommerce rozmowa HRowa była sympatyczna. Po wykonaniu zadania obiecano mi że na 100% dostanę odpowiedź, nawet negatywną. I cisza w temacie... Zrobienie Ctrl+C, Ctrl+V szablonu z odpowiedzią zajmuje koło 10 sekund, a świadczy o szacunku do kandydata, a także dzięki temu wiadomo na czym się stoi. Tu tego zabrakło
Dokładamy wszelkich starań aby udzielać feedbacku każdemu kandydatowi, który uczestniczył w rozmowie HRowej. Niestety czasem procesy rekrutacyjne znacznie się przedłużają, co wynika z przyczyn od nas niezależnych (np. decyzje po stronie klienta). W Twoim przypadku mogło też dojść do niedopatrzenia po naszej stronie, dlatego napisz proszę na rekrutacja@jcommerce.pl – niezwłocznie wyjaśnimy sprawę i skontaktujemy się z Tobą z feedbackiem.
Czy pracownicy w JCommerce Sp. z o.o. dogadują się między sobą?
Hej! Nasi pracownicy w corocznych ankietach satysfakcji podkreślają atmosferę pracy oraz ludzi w zespole jako jeden z głównych atutów pracy w JCommerce :)
Jest takie polskie słowo przetłumaczone z francuskiego: żenada. Z 4 moich kolegów po roku nie było nikogo! Firma trzymała mnie na ławce (kilka miesięcy a miałem 15 lat doświadczenia) Bez komentarza
Albo za dobry i JC chciało za dużą marżę ugrać dlatego ciężko było wcisnąć do jakiegoś projektu.
Hej czy na B2B są płatne urlopy? Co w przypadku ławki płacą czy nie?
Hej! Przy zatrudnieniu w oparciu o B2B, urlopy nie są płatne. Co do wynagrodzenia, otrzymujesz je bez względu na to czy aktualnie masz projekt, czy przebywasz na "ławce". Pozdrawiamy JCommerce
No tak chyba ze cię pożegnają w międzyczasie nie widząc na horyzoncie twej przydatności bez względu na umiejętności tuż po projekcie. Bodylease pełną gębą nic ponad to.
Tak, stawki są wypłacane za czas kiedy jesteś na ławce. Możesz dostać jakieś zadania "ławkowe" albo coś do nauki, ale nie ma z wypłaceniem żadnych problemów.
No chyba, że firma akurat zmienia zdanie, to mimo okresu wypowiedzenia nie dostajesz za ten czas pieniędzy ;-)
Jak wygląda aspekt współpracy ze studentami w JCommerce Sp. z o.o.? Chętnie zatrudniają?
a po co? żeby się poduczyli, uciekli i poszli pomagać konkurencji? tylko regular/senior
Kolejna polska firma, która brak wyników i obniżkę wynagrodzen zrzuca na kryzys spowodowany koronowirusa. Czas spojrzeć prawdzie w oczy to lata braku odpowiedniego zarzadzania.
No i zaczęły się zbiorowe zwolnienia. Było obiecywanie że nie będzie, że jest ławka, ale jak widać rzeczywistość (w krótkim czasie) zweryfikowała co jest prawdą. Zadziwia jedynie krótkowzroczne podejście firmy - COVID skończy się kiedyś - środowisko IT będzie jednak dobrze pamiętało jak firma zachowała się w obliczu problemów i ile warte są jej obietnice.
Zbiorowe? Zwalniają osoby dla których nie mogą znaleźć projektu. Obecnie jest taka sytuacja na rynku, że firm często nie stać na utrzymywanie ławki. Zwolnienia są nie tylko w tej firmie. W mojej jest podobnie - zrezygnowali z utrzymywania ławki, bo klienci rezygnują, a i brak nowych projektów. Jak jeszcze dojdzie problem z płatnościami, to już jest ciężko. Robią co mogą by przetrwać. Przed pandemią utrzymywali ławkę nawet miesiącami. Teraz są takie czasy, a nie inne. Chociaż zastanawia fakt, że tak szybko zwalniają. Czy nie mieli żadnych rezerw, żeby przetrwać z kilkunastoma osobami na ławce kilka miesięcy? Za parę miesięcy może wszystko ruszyć od nowa i wtedy będą problemy z kadrą. Co jak teraz nowy projekt wpadnie? Nie będzie kim robić.
Rezerwy na ławkę to można mieć, kiedy interes idzie i cały czas są jakieś potencjalne projekty na horyzoncie. Jak sam wspomniałeś klienci częściej rezygnują, niż dają nowe projekty i trudno teraz przewidzieć jak długo to jeszcze potrwa. Jaki jest w takim wypadku sens utrzymywania programistów bez projektu, którzy prawdopodobnie i tak w takiej sytuacji rozglądają się za pracą w innych firmach, bo wbrew pozorom mało kto jest zadowolony siedząc na ławce? Może się zwyczajnie okazać, ze firma płaciła X miesięcy, żeby ludzie zostali na wypadek pojawienia się nowego tematu, a kiedy takowy ruszy, to programiści juz zdążą sobie znaleźć inne miejsce i złożyć wypowiedzenia. Nic dziwnego, ze teraz nie opłaca się podejmować takiego ryzyka, bo przy kilkunastu osobach na ławce uzbiera się kilkaset tysięcy miesięcznie na wynagrodzenia - a jednak lepiej jest teraz oszczędzać.. No i próg wejścia do JCommerce był w większości wypadków dosyć wysoki, wiec naprawdę mało jest tam słabych osób - tym bardziej znajdą sobie szybko nową pracę. Na pewno firmie wcale nie było łatwo ich zwolnić, ale niestety sytuacja ich do tego zmusiła.. Poza tym - spójrzmy prawdzie w oczy - zarobki w tej branży są takie, że wielka krzywda się nikomu nie stała, bo za minimalną krajową żaden programista nie pracował i miał z czego odłożyć na czarną godzinę.
A co zrobili ludziom na back office !!! Żenada pozbawić środków do życia! Tak obciąć wynagrodzenie.
Sytuacja jest trudna ale nie dla wszystkich w branży - jakoś cały czas widzę ze są firmy, które nadal szukają programistów. Na LinkedIn rekruterzy tez wysyłają spam. Także w temacie niezadowolenia z ławki się imo nic nie zmieniło.
ktoś twierdzi, że etat to stabilność? Etat to zależność i bieda. W owczym pędzie ludzie idą na studia i na etat zamiast otwierać własne firmy a potem jest zonk.
Jaki jest styl zarządzania kadrą w JCommerce Sp. z o.o.?
Najbliższy naszym wartościom jest styl demokratyczny – staramy się, aby nasi pracownicy mieli możliwość współdecydowania o realizacji poszczególnych projektów, pracujemy w grupach, wspólnie szukamy rozwiązań, ufamy, że nasi pracownicy w pełni angażują się w realizację powierzonych zadań. Takie podejście pozwala nam budować zgrane zespoły oparte na wzajemnej życzliwości, wsparciu i poczuciu przynależności do organizacji.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w JCommerce Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy JCommerce Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w JCommerce Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 2 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jakie są opinie klientów o firmie JCommerce Sp. z o.o.?
Liczba opinii klientów firmy JCommerce Sp. z o.o., to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a, 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!