JCommerce SA

Katowice

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 99 ocen.

Opinie o JCommerce SA

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie JCommerce SA

Blend

Pośrednikom zachowującym sobie prawo do nie zapłacenia stanowcze NIE. Bodylease w najczystszej formie - żadna firma.

JCommerce
@Blend 06.09.2017 08:27
Pośrednikom zachowującym sobie prawo do nie zapłacenia stanowcze NIE. Bodylease w najczystszej formie - żadna firma....

Witaj Blend, Z chęcią poznamy bliżej Twoją opinię i jej uzasadnienie i w związku z tym zapraszamy Cię do osobistego kontaktu z naszą firmą - możesz to zrobić piszcząc do nas na adres jhr@jcommerce.pl

Marcin
@Starszak 07.09.2017 21:19
myslalem ze to tylko plota, czy mozesz potwierdzic ze zdarzylo sie kiedys by szarpac sie o swoje? w sumie to nie jest rzadkośc...

Nie mozna zaprzeczyc niestety, bywa tak w tym pośredniczym biznesie ze komus sie oberwie. No ale kazdy kto sie na to pisze musi sie z tym liczyc. Tu grubsze ryby dealuja sprzedajac specjalistow na kopy.

Iza

@jCommerce dziękuje za informacje. Rozumiem, że w takim razie drzwi nie są kompletnie zamknięte. Ile w takim razie trwa taki ewentualny staż obecnie? Powoli zaczyna się nowy semestr akademicki, to często wzmożony czas poszukiwań dodatkowych staży i praktyk.

Iza

Ostatnio pojawił się na goworku wywiad z przedstawicielami JCommerce SA, i dość mocno zachęcają tam do obycia stażu, nawet jeśli ktoś jest na studiach dziennych. Czy jest tutaj ktoś taki i może przedstawić swoją perspektywę? Na moje wcześniejsze pytanie nie doczekałam się odpowiedzi, więc może chociaż w tym temacie?

JCommerce
@Iza 06.09.2017 09:15
Ostatnio pojawił się na goworku wywiad z przedstawicielami JCommerce SA, i dość mocno zachęcają tam do obycia stażu, nawet jeśl...

Witaj Iza, Zapewne nawiązujesz do wywiadu z naszymi pracownikami, jaki pojawił się na tym portalu w 2015 roku. Odpowiadając na Twoje pytanie - owszem na staże do JCommerce przyjmowani są studenci studiów dziennych, o ile są w stanie połączyć staż w JCommerce ze studiami. Są to kwestie bardzo indywidualne, a nam zależy na tym, żeby staż był efektwyny - zarówno z punktu widzenia stażysty jak i firmy. Wynika to z faktu, że nasi stażyści są angażowni w projekty i pracują jako część całego zespołu. Akutalnie nie prowadzimy szeroko zakrojonego programu stażowego, natomiast zawsze można wysłać do nas swoją aplikację - jeśli jest ona ciekawa i jakościowa, wówczas kontaktujemy się z taką osobą.

Iza

Piszecie tutaj o różnych oddziałach tej firmy a jak jest konkretnie w Katowicach bo to strona tej lokalizacji? Widziałam ogłoszenie na Business Analyst i warunki nie wydają się tak koszmarne jak czytałam wcześniej?

krw

Aplikowałem tam w tym roku do oddziału w Warszawie. Po rozmowie zadzwoniono do mnie dopiero po tym, jak dzień po umówionym terminie odpowiedzi wysłałem SMS z pytaniem, czy sprawa jest aktualna. Obiecany następny kontakt ("projekt się opóźnia") już nie nastąpił, mimo mojego kolejnego SMS-a. Firma trafiła na moją czarną listę.

Not here

Pracowałem 2 lata temu w JC. Moja rada dla osób zainteresowanych pracą w tej firmie. Jeśli chcesz: - dobrze zarabiać (a nie jakieś marne grosze , nawet po kilku latach pracy) - rozwijać kompetencje (ale na poważnie, a nie poprzez okazjonalne szkolenia prowadzone przez pracowników JC) - mieć komfort pracy (a nie ASAP goni ASAP) - mieć świadomość, że Twoja praca jest doceniana i nagradzana (a nie że apanaże trafiają do rodzinki prezia lub znajomego królika) - pracować w firmie, która nie jest fasadowa (na zewnątrz wszystko cacy, a w środku tylko koteria, donoszenie, "ocieranie się" o mobbing itp.) TO SZUKAJ INNEJ FIRMY!!!

marek.kat
@Not here 31.05.2017 12:00
Pracowałem 2 lata temu w JC. Moja rada dla osób zainteresowanych pracą w tej firmie. Jeśli chcesz: - dobrze zarabiać (a ni...

wszedlem tu poczytac o jcommerce, bo jestem u nich w rekrutacji z polecenia kumpla. - bo sobie chwali, a pracuje od roku. ogolnie mysle, ze ten portal to studnia nienawisci i same hejty ludzie gadaja, no i chyba mam racje :) to ja z innej beczki. jak pisalem, firme polecił mi znajomy, ktory pracuje tam od roku. i bardzo sobie ceni to miejsce - m.in za atmosfere, brak cisnienia (wiadomo, czasem sa asap-y, jak wszedzie, ale kolega mowi, ze w innych firamch mial wieksze cisnienie na termin). co do zarobkow to byla pierwsza rzecz, o jaka zapytalam. kumpel jest zadowolony, po roku podwyzka, bony sodexo czy cos takiego. w maju byl na konferencji, ktorej koszt pokryla firma. nie odniose sie do tego, ze "apanaże trafiają do rodzinki prezia lub znajomego królika" bo nie wiem o co chodzi, ale ogolny obraz po rozmowie z kumplem i pierwszej rozmowie w jcommerce (katowice) jest bardzo ok.

Not Here
@marek.kat 31.05.2017 12:44
wszedlem tu poczytac o jcommerce, bo jestem u nich w rekrutacji z polecenia kumpla. - bo sobie chwali, a pracuje od roku. ogoln...

Szanowna Pani z działu HR / Marketingu itp. Proszę się nie ośmieszać.

StillHere

Ja też kiedyś pracowałem w JC. Potem odszedłem (z powodu przeprowadzki, nie pieniędzy czy braku owoców). I po 2 latach wróciłem. I właśnie zanim wróciłem przeczytałem sobie co się wypisuje o tej firmie tutaj. Byłem w szoku, bo jak odchodziłem z firmy to było normalnie. Przed powrotem do JCommerce rozmawiałem jeszcze ze znajomymi, którzy pracowali tam jeszcze po moim odejściu. I nikt nie narzekał - wiadomo, praca to praca, czasem ktoś Cię wkurzy, czasem projekt się nudzi, albo klient denerwujący. Ale wróciłem do JCommerce i śmieszą mnie dziś te wpisy tutaj i to narzekanie. Mam odniesienie do innych miejsc, i naprawde w JCommerce jest normalnie i ludzie sa bardzo w porzadku. Kasa na czas, duzo benefitow, pomiajam juz te wszystkie wygody, bo to juz bylo chyba klepane wiele razy. Ja tam nie moge narzekac ( a nie jestem koleżką prezesa, żeby nie było. Zwykly wyrobnik ze mnie).

Były pracownik

Dziwię się że ktokolwiek daje się jeszcze nabrać na jCommerce

TuttoMessi
@Były pracownik 25.02.2017 07:18
Dziwię się że ktokolwiek daje się jeszcze nabrać na jCommerce

Nabiera na co? Bo pracuję tu od ponad roku i co mogę powiedzieć, to że widać jak firma się zmienia na lepsze i coraz mocniej wychodzi do pracownika. Wszystkie luksusy IT, czyli to co mają inne firmy (konsola do gier, piłkarzyki, karta sportowa, ubezpieczenie) - też mają. To nie jest żadne wow. Ale poza tym dają poczucie, że to co mówimy jako pracownicy dla nich się liczy i realnie realizują to, o czym mówimy. Teraz mamy fajny pakiet benefitów z naprawdę szerokim wyborem. Atmosfera też jest jak najbardziej ok, bez spiny i presji. Więc ciekaw jestem, co masz na myśli "były", że dałeś się nabrać. Bo jeśli mówisz np. o projektach, to znaczy, że niewiele widziałeś, w niewielu miejscach pracowałeś. Projekty są lepsze i gorsze. Ale kurde to jest praca, tu się zarabia. A jak chcesz spełniać swoje wygórowane marzenia to załóż sobie start-up i zobacz jak to jest robić biznes ;)

skrilex
@TuttoMessi 01.03.2017 13:01
Nabiera na co? Bo pracuję tu od ponad roku i co mogę powiedzieć, to że widać jak firma się zmienia na lepsze i coraz mocniej wy...

Też kiedyś pracowałem w JC i wszystkie opinie tutaj powiedziane są prawdziwe. Atmosfera, projekty w dużej mierze zależą od działu i lokalizacji. W jednych mamy super atmosferę i projekty w innych z kolei wszystko leży. Warto wspomnieć tutaj o Competence Manager działu BI - tak zakręconego człowieka nie spotkałem nigdy. Koleś to kompletna degrengolada, nie potrafi nic załatwić, zero zorganizowania - kompletnie nie rozumiem co on tam robi.. Nie wspomnę też o jak już ktoś powiedział "magicznym dziale skills" - nie wiem czy zarząd tego nie widzi, że te babki tam nie robią nic, szczególnie szefowa tego działu.

kimi

Zgadzam się w 100% z poprzednimi wypowiedziami. Praca moze jara młodych studentów, ale jesli myślisz poważnie o swojej karierze i zarobkach NIE POLECAM.

Jaja Kobyły

Nie polecam. W dziale w którym pracowałem był ogromny wyzysk. Masa nadgodzin oczywiście bezpłatnych . Pensje marne i jeszcze wmawiają, że dużo zarabiasz. Słabe zarobki próbują zrekompensować gadżetami w stylu konsola czy piłkarzyki. Atmosfera w pracy sztucznie pompowana i tą sztuczność niestety czuć.

miro

Bardzo nie polecam. Wyzysk. Komuna. Brak perspektyw. Zasciankowosc. Problem jest w tym, ze dopiero jak sie ktos stamtad wydostanie to jest w stanie uswiadomic sobie jaki popelnil blad bedac tam.

Już

Od dawien dawna oferty tutaj są naprawdę dobre, moim zdaniem trzeba to sobie powiedzieć wprost i tego się trzymać

anonim

(usunięte przez administratora)

janusz

nie dziwie sie ze HR znowu kogos szuka jak kolejne osoby sie ciagle zwalniaja .... Pracuje w firmie od kilku miesiacy a prawie caly HR i skills juz sie zdazyl w tym czasie zwolnic

anka_
@janusz 17.10.2016 19:20
nie dziwie sie ze HR znowu kogos szuka jak kolejne osoby sie ciagle zwalniaja .... Pracuje w firmie od kilku miesiacy a prawie...

A jesli moge zapytac z czego wynikaja te odejscia w Hrze ? jako pracownik pewnie mozesz cos wiecej powiedziec o samej pracy w tym dziale, jak wyglada, czy zajmuje sie HR w JC itp Zastanawiałam sie nad aplikacja ...

xxx

Jak czytam te komentarze, to się zastanawiam czy na pewno to jest o tej firmie, w której pracuję...

Jaro

A ja tam słyszałem, że to dobra firma i atmosfera bardzo spoko. Projekty robią dla zagranicy wiec calkiem ciekawie. Kumpel byl na rozmowie i bardzo sobie chwalił. Ale jak ktos zapomina, że to robota a nie plac zabaw to się do wszystkiego przyczepi.

anonim

(usunięte przez administratora)

odp

Dział BI stale się powiększa o nowe osoby, stąd stała rekrutacja.

expracownik

a nie wpadłaś na to, że może szukają kilku osób a nie jednego BI? Mają przecież kilka biur w Polsce.

pracownik

Jestem zaskoczony tym, co tu czytam. Staże owszem są bezpłatne, ale stażysta nie parzy tu kawy ani nie siedzi bezczynnie tylko jest przydzielany do zespołów, z którymi pracuje na równie i jednocześnie się uczy. Większość stażystów przechodzi na umowy o pracę a nie są zastępowani innymi - a tak by było, gdyby chodziło o darmową siłę roboczą. Co do podwyżek - oczywiście, że są i nie trzeba zmieniać pracy, a ich wysokość to kwestia indywidualna. A teraz a propos uciekania drzwiami czy oknami - firma zatrudnia prawie 300 osób, więc odejście np. 5 osób nie jest jakimś szokiem, to jest naturalna fluktuacja, poczytajcie trochę na ten temat, to skończycie bredzić. Ogólnie moim zdaniem jest na plus. I bardzo ważne jest to, że czas pracy jest elastyczny, jest home office i typowe dla firm IT benefity

były_pracownik
@pracownik 29.08.2016 09:02
Jestem zaskoczony tym, co tu czytam. Staże owszem są bezpłatne, ale stażysta nie parzy tu kawy ani nie siedzi bezczynnie tylko...

hehe, znowu jakiś pracownik z kierownictwa rodzinnego się wypowiedział. Dalej prezio chodzi w garniturkach?

pracownik
@były_pracownik 12.09.2016 20:12
hehe, znowu jakiś pracownik z kierownictwa rodzinnego się wypowiedział. Dalej prezio chodzi w garniturkach?...

nie jestem z rodziny, wręcz przeciwnie...ale jestem obiektywny, a przynajmniej staram się być. mam na tyle doswiadczenia w innych firmach, że wiem już, że wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma.

fsfs

Ewa masz rację! Podpisali umowy i zgodzili sie na warunki to niech pracują a nie jakieś bezsensowne marudzenie na kasę czy projekty!

anonim

(usunięte przez administratora)

Wynn

Uciekają, bo dostali umowę gdy byli juniorami, przez dany czas zdążyli się sporo nauczyć (czy to na projekcie czy samodzielnie) a pieniądze niespecjalnie wzrosły. Ot tajemnica;) a swoją drogą nie są w tym wyjatkowi, nie od dziś wiadomo że ogólnie najlepsza metoda na porządną podwyżkę jest po prostu zmiana pracy.

vox_dei

Jeżeli chodzi o kwestii darmowych staży, to przypominam, iż w Rzymie niewolnik otrzymywał chociaż strawę.

anonim

(usunięte przez administratora)

Mqa

Oj tak, wynagrodzenie w JC to istna magia ;)

zum

Odradzam. Brak ciekawych projektów. Doświadczenie pracownicy uciekają drzwiami i oknami

hehe

Nie polecam. Moja przygoda z ta firemka zakonczyla sie juz po rozmowie telefonicznej z Pania manager z Katowic. Z tak opryskliwym i nieuprzejmym rekruterem nie mialem jeszcze przyjemnosci rozmawiac. Jezeli tak traktuja pracownikow to nie dziwie sie, ze jest ogromna rotacja.

Em.
@hehe 05.08.2016 09:56
Nie polecam. Moja przygoda z ta firemka zakonczyla sie juz po rozmowie telefonicznej z Pania manager z Katowic. Z tak opryskliw...

Chyba wiem, o kim mówisz :) Ja z tą panią miałam przyjemność spotkać się na rozmowie bezpośredniej w siedzibie firmy i byłam sfrustrowana tym, że zadaje mi pytanie, po czym nie pozwala dojść do głosu, przerywa w połowie zdania, a potem "uświadamia" mnie, że czegoś ważnego jej nie dopowiedziałam. Dominująca, momentami wręcz napastliwa - nie stara się dowiedzieć niczego o kandydacie. Byłam w szoku - po raz pierwszy rekruter (i to doświadczony) nie pozwolił mi się wypowiedzieć na żaden (!) temat.

Ash Ketchum

firma ok na wielki plus lokalizacja - milion pokemonów na dzień!

Mqa

Stan a Ty co, z pokoju HR/Marketing/pokrewne piszesz? Kto inny zaczynalby od "Czy JCommerce SA jest spoko?" Heheh ludzie chcą rzetelnych informacji a nie takich z udawanym entuzjazmem.

smiech-na-sali

@lana : O nic, już w JC nie pracuję od krótkiego czasu. To ostrzeżenie, aby nie dać się cyckać i żeby rynek nie został opanowany przez firmy outsourcingowe, które czerpią zyski na specjalistach cyckając ich jak cukierki.

anonim

(usunięte przez administratora)

ekonomista

JCommerce nie jest agencją pracy. Nie mylcie pojęć! Wystarczy wejść na ich stronę i poczytać, ale widać to zbyt wiele jak na Was.

Były

Panowie i Panie, śmiać mi się chce jak czytam komentarze w stylu "jesteś murzynem i pracujesz na zysk firmy" - przecież to normalne, że firma chce zarabiać i ani przez moment nie czułem, że jestem jeb** murzynem. Błagam, nie zabierajcie zdania jak nie macie pojęcia o podstawach ekonomii wolnorynkowej! Zmanierowane "panienki" z IT - trochę pokory, bo jak widać wiedzy Wam brak. Pzdr

smiech-na-sali
@Były 10.06.2016 21:32
Panowie i Panie, śmiać mi się chce jak czytam komentarze w stylu "jesteś murzynem i pracujesz na zysk firmy" - przeci...

Fajnie, że niby "Były" broni firmy, ale śmiem twierdzić, że to nie żaden "były" pisze, bo co go ta firma miałaby obchodzić? Dzięki firmom outsourcingowym, pracownicy zawsze tracą. To nie jest bezpośrednia relacja pracownik - pracodawca, tylko pracownik - jcommerce - pracodawca i zarobić musi jcommerce jako pośrednik. Wracając do tego twojego cytatu "jesteś murzynem i pracujesz na zysk firmy". W Jcommerce jest to prawda, musisz zarobić na firmę i na siebie. Idąc pracować np. w banku czy sklepie internetowym nikt nie liczy czy zarobiłeś jakąkolwiek kasę dla firmy! Masz robić swoje, a pieniądze zarabia struktura bankowa lub sklep. Wkład pracy jest dużo mniejszy niż przy sprzedaży twoich umiejętności za pieniądze... to chyba oczywiste.

bardzoDawnoByly
@Były 10.06.2016 21:32
Panowie i Panie, śmiać mi się chce jak czytam komentarze w stylu "jesteś murzynem i pracujesz na zysk firmy" - przeci...

No powiem Wam że opinia "byłego" wygląda jakby ją sam Pan Wielki Prezes Zyguła pisał - ten sam niezapomniany styl i to samo niezrozumienie tematu podejścia do opinii które tutaj są prezentowane. Nic się nie zmieniło od moich czasów tam.

Inny exxx

Kiedyś atutem była atmosfera. Dziś nie widzę większych powodów, dla których warto byłoby się tam zatrudnić.

tatamahuja

Nigdy więcej outsourcingu. Firma JCommerce zarabia na tym, że nie pracujecie bezpośrednio w firmie w danym projekcie, lecz outsourcują was gdzie chcą i czerpią zyski z tego, że pracodawca płaci im więcej. Czyli nie ma to żadnego sensu, bo lepiej poszukać pracy już bezpośrednio u pracodawcy, który zapłaci sporo więcej, niż męczyć się w JC. Nie polecam nikomu. Ludzie szukajcie pracy u pracodawców, a nie u "wycyckiwaczy"/pośredników w stylu JC! W JCommerce jesteście rzemieślnikami i sprzedają wasze umiejętności oraz wyciskają jak cytrynę. W normalnej firmie pracujesz w jakimś startupie / dużym projekcie i nie musisz programowaniem zarabiać na firmę, bo zarabia ona na czymś innym np. oferowaniu usług czy produkcji. W JC jest się na maksa wykorzystywanym, aby przynosić zyski. Różnica? Walisz kod na szybko, byle działało. W stałym projekcie dbasz o kod, refaktoryzujesz, wyznaczasz terminy. W JC dostajesz projekty odpady, przy których często nie chce pracować nikt inny.

były murzyn

Mało płacą. Benefity w innych firmach są bezpłatne (oprócz podatku).. tutaj "częściowo dofinansowane" czyt. jeśli chcesz skorzystać i z prywatnej opieki i karty ok system to przygotuj się na dopłatę ponad 100 zł miesięcznie. Dział widmo - szkoleń? skills development? rozwoju? wszystko jedno jak go nazwiemy. Szefowa tego działu nie robi nic i nigdy jej nie można spotkać. Przy rozmowie o podwyżkę nigdy nie usłyszysz - OK, zgoda - zawsze jest targowanie. Przeprowadzanie rozmów rocznych z których nic nie wynika - awanse? podwyżki? zapomnij! Żona Prezesa tak cudownie prowadzi swój dział marketingu(?) że nikt z nią nie może wytrzymać dłużej niż 1-2 lata.. przypadek? Nie pozdrawiam, nie polecam

anonim

(usunięte przez administratora)

Exx

Co dobrego.. hmmm.. na pewno atmosfera była super, pracowałem w kilku firmach ale w JC było naprawę fajnie. Teraz wiele ludzi odchodzi, więc z tą atmosferą może być już różnie. Jeśli nie masz dużo doświadczenia to na pewno polecam tą firmę, bo pójdziesz do kilku projektów, nauczysz się na pewno wielu rzeczy, poznasz różne branże(często co klient to inna branża) i będziesz miał wiedzę na przyszłość w jakiej chcesz pracować ;)

Exx

Tylko, że w JC trzeba za to zapłacić. Ubezpieczenie jest za darmo nie liczę podatku, ale później masz do wyboru albo opieka medyczna albo ok system i płacisz za to połowę ceny a za drugie jak chcesz to całość ;)

pracownik
@Exx 16.03.2016 15:52
Tylko, że w JC trzeba za to zapłacić. Ubezpieczenie jest za darmo nie liczę podatku, ale później masz do wyboru albo opieka med...

Nie trzeba płacić za benefity, tylko wybrać, który z proponowanych chce się mieć refundowany. Masz do wyboru pakiet medyczny albo karte sportową. Jedno masz opłacane, ale z drugiego też możesz korzystać płacąc sobie samemu. Ale to nie jedyny benefity: co poniedziałek dostawa świeżych owoców, raz w tygodniu food truck (w Katowicach na pewno) z dofinansowaniem. I są jeszcze benefity niefinansowe czyli np. praca zdalna, elastyczne godziny pracy i różne opcje zatrudnienia np. kontrakty. Pracowałam w wielu miejscach i w sumie tu jest najlepiej

Exx
@pracownik 17.03.2016 08:46
Nie trzeba płacić za benefity, tylko wybrać, który z proponowanych chce się mieć refundowany. Masz do wyboru pakiet medyczny al...

A gdzie napisałem, że trzeba za to płacić? Za owoce nie trzeba płacić, ale za jedno z dwóch OkSystem/Opieka trzeba zapłacić 50% a za drugie całość jeżeli się chce. Pobierają to z wypłaty, więc może się nie zorientowałeś ;)

Dżin

To na prawdę spoko firma, w której jest dobra atmosfera. Koledzy pracują i sobie chwalą. Mają sporo dodatków jak sportowe karnety, szkolenia, dodatki do jedzenia itp. Nie ma co marudzić, w pracy jesteś kilka godzin, ważne żeby sie do niej chciało przychodzić, a w tej firmie tak podobno jest. W kazdej firmie możesz,znalezc cos niefajnego, wiec nie ma co narzekać.

exstażysta

@misio: Mój staż w JC bynajmniej płatny nie był. Być może zdarza się, że komuś uczelnia płaci za staż, ale sama firma oferuje tylko BEZPŁATNE STAŻE. Stażyści muszą też opłacac z góry angielski jeśli chcą w nim uczestniczyć A co do karnetu sportowego i pakietu medycznego to owszem, są, jak do nich dopłacisz. Ogólnie mam wrażenie, że wszystko w tej firmie kręci się wokół pieniędzy, a konkretnie wokół tego jak je zaoszczędzić na pracownikach.

anonim

(usunięte przez administratora)

kutang

Dział HR działa sprawnie. Nawet karnet sportowy! Panie nawet piłkę dzięki nim kopniesz.... żenada

worker

Pracownicy tej firemki dają się skubać jak kaczki. W normalnej firmie IT już stażyści zarabiają pieniądze, a zarobki pracowników etatowych są na o wiele wyższym poziomie niż u Rzyguły i rodzinki. Ludzie -zdajcie sobie sprawę, że ta firma istnieje tylko dzięki niskim kosztom pracy osób, które dają się nabrać na obiecanki cacanki i piłkarzyki- bez was zniknie niczym bańka bydlana.

obiketywnie-subiektywnie

Pracuje w JCommerce od 9 miesięcy i co mogę subiektywnie stwierdzić to: - fajni ludzie, czasem bardziej lub mniej wkurzający, ale ogólnie 80% pozytywnych człowieków - naprawdę fajne i ładne biuro - atrakcje: piłkarzyki (nie gram, ale w sumie są dziś tak obowiązkowe jak płacenie ZUS), ścianka wspinaczkowa (ładnie wygląda, a ja może za rzadko bywam w pomieszczeniu, w którym ona jest, żeby widzieć czy ktoś z niej korzysta), jakieś xboxy, sofy, TV. - socjal: też standardowy jak na firmę IT, do tego zdarzają się jakieś atrakcje w stylu dofinansowanie do regat (płynie ograniczona liczba pracowników), w poniedziałki dostawa świeżych owoców, dofinansowanie do foodtrucka, który przyjeżda raz w tygodniu Czego brakuje?.... na pewno takich gestów jak choćby przysłowiowa "koperta" przed świętami, albo jakiś fajny gift od pracodawcy - trochę za mało słucha się pracowników w kwestii ich realnych potrzeb, a stara się ich uszczęśliwiać na siłę pomysłami, których oni wcale nie potrzebuja (if you know what i mean). Ogólnie, podsumowując, mogę raczej polecić firmę jako miejsce pracy. Doświadczenie zawodowe mam spore i naprawdę trafiało się w życiu na przeciętne i słabe firmy, ta na pewno taka nie jest. Aha odniosę się do staży, bo wiele osób o tym pisało: staże są bezpłatne, dla osób bez doświadczenia. studentów itp. Ale osobiście uważam, że jeśli ktoś przychodzi na staż to jego wypłatą jest opcja uczenia się i nabywania doświadczenia! Stażysta ma i tak inne dodatki takie jak ok system czy luxmed, wiec bez paniki. Jak stażysta się srpawdza to zazwyczaj i tak dostaje ofertę pracy.

Exx

no mniej nie mogą, jak dostaniesz umowę o prace :) chyba, że jesteś studentem to może wyglądać to trochę inaczej

yhm

Minimalna to 1850 brutto, jesteś pewny/a, że tyle płacą tuż po stażu???

Exx

Staże są bezpłatne, ale jest duża szansa, że was po nich przyjmą za najniższą krajową :) wyślą was do jakiegoś zagranicznego klienta i obie strony będą zadowolone, wy macie wypłatę a oni sobie sporo na was zarobią :)

ciekawski

A za moich czasów tzn. Bo tez zastanawiam sie nad stażem w tej firmie ale niestety nie mogę sobie pozwolić na przerwę bez wyplat

Bartek

Odpowie mi ktoś jak jest ze stażystami w tej firmie? Ile zarabiają?

K
@Bartek 18.12.2015 14:09
Odpowie mi ktoś jak jest ze stażystami w tej firmie? Ile zarabiają?

za moich czasów nic nie płacili stażystom

Aaa
@K 25.12.2015 13:49
za moich czasów nic nie płacili stażystom

Potwierdzam, na stażu najczęściej nic nie płacą. Bywały jednak organizowane jakieś staże unijne czy inne przy współpracy z uczelniami, to wtedy coś wpadało. Po stażu umowa zlecenie, najczęściej w przedziale 1600-2200

anonim

(usunięte przez administratora)

rda

Hehe z takim myśleniem, nie dziwię się że masowo od was odchodzą pracownicy.

~j

Jakby nie płacili tak jak tu się pisze to by tam chyba tyle ludzi nie pracowało, a widzę, że firma ciągle rośnie i ma nowe oddziały to cos tu chyba nie gra. Ja słyszałem o firmie sporo dobrych opini, maja dużo projektów zagranicznych a to dobrze wróży większemu rozwjowi.

5y465
@~j 16.12.2015 20:30
Jakby nie płacili tak jak tu się pisze to by tam chyba tyle ludzi nie pracowało, a widzę, że firma ciągle rośnie i ma nowe oddz...

Z firmy odchodzi co miesiąc kilka/kilkanaście osób. Fluktuacja na oko to pewno z 30-50%. Świadczy to tylko o tym, że firma to tylko przejściówka w poszukiwaniu lepszej pracy. Praca w outsourcingu IT to mordęga i ciągłe zmiany projektów. Po zmianie pracy i odejściu do konkretnego stałego projektu, który zarabia na prowadzeniu biznesu, a nie na programowaniu można odpocząć i dostać dobre pieniądze, bo w projekcie zależy na zatrzymaniu dobrego programisty. W JCommerce programista to tylko trybik zarabiający co miesiąc różnicę tego co płaci zleceniodawca, a tego ile dostaje pracownik.

x
@~j 16.12.2015 20:30
Jakby nie płacili tak jak tu się pisze to by tam chyba tyle ludzi nie pracowało, a widzę, że firma ciągle rośnie i ma nowe oddz...

Prawda jest taka,ze duzo osob zostaje tylko z przyzwyczajenia, bo boja sie, ze nigdzie sobie nie poradza i wtedy niskie zarobki czy presja ciaglego poszukiwania projektow =nizsza wyplata w przypadku braku projektow zaczyna byc rzecza, do ktorej mozna przywyknac.

anonim

(usunięte przez administratora)

grege

to prawda, firma żeruje na stażystach, którzy pracują za darmo, a potem zostają i dostają groszę, po nabyciu doświadczenia pracują tam jeszcze kilka lat "z przyzwyczajenia" będąc znakomitym zarobkiem dla firmy. Czyli nabrać stażystów, wyuczyć i dać parę groszy na kilka lat. PROFIT.

Bartek

A czy to prawda, że jest tam dużo stażystów, którzy pracują za darmo?

anonim

(usunięte przez administratora)

darf

Generalnie jeśli firma płaci znacznie mniej niż konkurencja na danym stanowisku to powstaje pytanie Czy firmy nie opłaca się prowadzić w normalny sposób płacąc tyle ile pozostałe jednostki w branży czy raczej jest to wynik desperacji ludzi którzy nie chcą jej zostawić i na to pozwalają/chorych decyzji "mądrego biznesu".

frfe

Dlatego co miesiąc z firmy odchodzi co miesiąc kilka/kilkanaście osób, które stwierdzają, że nie warto tam pracować.

der

Połowę? Bez problemu nawet 3-4x mniej

detektor_pr

Bardzo fajnie, ale zarobisz połowę tego co w innych firmach.

Zostaw opinię o JCommerce SA - Katowice

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie JCommerce SA